» »

Neodzivnost A1

Neodzivnost A1

Mali voz ::

Kaj se dogaja z A1, da so povsem neodzivni? Ne odgovarjajo več na maile, ne da se jih priklicati po telefonu, spletni obrazci pa so toliko specifični, da ne zajemajo tistega kar me zanima.

Ali ima še kdo podobne izkušnje in kako ste jih rešili? Je treba iti v kakšno njihovo poslovalnico, kontaktirati po navadni pošti...?

starfotr ::

Najbrž nimajo folka.

Denarja mislim, da je dovolj.

Mare2 ::

Mali voz je izjavil:

Kaj se dogaja z A1, da so povsem neodzivni? Ne odgovarjajo več na maile, ne da se jih priklicati po telefonu, spletni obrazci pa so toliko specifični, da ne zajemajo tistega kar me zanima.

Ali ima še kdo podobne izkušnje in kako ste jih rešili? Je treba iti v kakšno njihovo poslovalnico, kontaktirati po navadni pošti...?


Človek bi rekel: Imel si slab dan. Pa ni tako. :) Veliko ljudi ima težave. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

feryz ::

Jaz mailam mojo tetko tam in v minuti ali dveh dobim odgovor.
Tako da mi ni jasno, o čem govoriš.

kixs ::

dunda ::

Zanimivo. Ravno predvčerajšnjim sem poslal e-pošto, pa še nisem prejel odgovora. No, če pomislim, niti kakšnega avtomatskega odziva v stilu "prejeli smo, imamo gnečo, bomo čim hitreje".
https://www.kacnje.eu

Mare2 ::

dunda je izjavil:

Zanimivo. Ravno predvčerajšnjim sem poslal e-pošto, pa še nisem prejel odgovora. No, če pomislim, niti kakšnega avtomatskega odziva v stilu "prejeli smo, imamo gnečo, bomo čim hitreje".


Meni je bilo enkrat odgovorjeno, da na ta e-mail info ne sprejemajo nič več. Da moram uporabiti formo. :)


info@a1.si

Pozdravljeni,



hvala za vaše sporočilo.



Obveščamo vas, da elektronski naslov na katerega ste poslali sporočilo ni v uporabi, zato na to elektronsko sporočilo ne bomo odgovorili. Vljudno vas prosimo, da nam sporočilo posredujete preko spletnega kontaktnega obrazca.



Zasebni naročniki lahko vaše sporočilo posredujete tukaj: web.a1.si/kontaktniobrazec



Poslovni naročniki lahko vaše sporočilo posredujete tukaj: web.a1.si/obrazecbus



Prosimo vas, da izpolnite vsa zahtevana polja. Glede na vašo izbiro kategorije bo sporočilo namreč samodejno posredovano na ustrezen oddelek, ki bo za vas pripravil odgovor.





Odgovor na vaše vprašanje lahko hitro in enostavno pridobite tudi prek klepeta v živo, na povezavi: web.a1.si/klepet





Informacije in odgovore lahko poiščete tudi:



· V aplikaciji Moj A1 lahko kar od doma opravite vrsto stvari - od pregledovanja računov in nadzora porabe pa do spreminjanja svojih podatkov in vklapljanja dodatnih storitev

· Na spletnem mestu Spoznaj račun, ki vam ponuja vse potrebne informacije o računu

· V diagnostičnem orodju Moj Tehnični asistent, ki vam je na voljo znotraj portala Moj A1 in omogoča preveritev delovanja storitev.



Želimo vam prijetno uporabo storitev A1.



Skupina za podporo uporabnikom A1



Ta odgovor ste prejeli kot samodejni odgovor na vaše elektronsko sporočilo in prosimo, da nanj ne odgovarjate.



A1 Slovenija, d. d.
Ameriška ulica 4
SI - 1000 Ljubljana

A1.si
Facebook A1 Slovenija
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

dunda ::

Zanimivo. Lahko bi imeli vsaj tak odziv, kot si ga dobil ti.
Kontaktni obrazci so zoprni, ko pišeš in pišeš, potem pa ti niti ne pošlje kopije vprašanja/pritožbe ... ali pa (ne kliči hudiča) kaj crkne, ko pritisneš na gumb za oddajo. Potem pa sploh ne veš, pri čem si.
https://www.kacnje.eu

d4vid ::

Piši na FB.Tam sem še najhitreje dobil odgovor od njih.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

xseki ::

Če se jih ne da priklicat po telefonu potem je res nekaj narobe8-O8-O

sbawe64 ::

feryz je izjavil:

Jaz mailam mojo tetko tam in v minuti ali dveh dobim odgovor.
Tako da mi ni jasno, o čem govoriš.

Poslovni uporabnik ?
2020 is new 1984
Corona World order

bbartolj ::

Opozarjam vse ki bi želeli zamenjati vsebine na TV, da tega ne počnete, ker jaz sem to storil in sem že ČETRTI dan brez vsebin, veliko klicev na help desk, prazne obljube, zgodi se pa nič. Skratka poden od podna- srednji vek.

c3p0 ::

d4vid je izjavil:

Piši na FB.Tam sem še najhitreje dobil odgovor od njih.


Tam kjer se bojijo negativne kritike, so vsi hitri.

Groot ::

bbartolj je izjavil:

Opozarjam vse ki bi želeli zamenjati vsebine na TV, da tega ne počnete, ker jaz sem to storil in sem že ČETRTI dan brez vsebin, veliko klicev na help desk, prazne obljube, zgodi se pa nič. Skratka poden od podna- srednji vek.


Haha jaz sem to naredil v petek zvečer in sem po 3 urah teženja na Whatsapp dobil odgovor da morajo to narediti tehniki, ki delajo šele v ponedeljek. Očitno dodajanje programske sheme pri A1 pomeni da ti mora hrček rajko fizično preklopit kable v njihovi centrali. Dobro v ponedeljek je bilo potem res urejeno, ampak prav komično je da to traja tako dolgo


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A1 Xplore TV (strani: 1 2 3 422 23 24 25 )

Oddelek: Omrežja in internet
1221234968 (447) romario
»

A1 Slovenija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
384110503 (1480) kixs
»

A1 Kombo M (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Omrežja in internet
24682457 (24862) Tilen

Več podobnih tem