Forum » Pomoč in nasveti » Uveljavljanje pravic pri spletnem nakupu iz tujine
Uveljavljanje pravic pri spletnem nakupu iz tujine
twom ::
V spominu imam, da se da uveljavlat pravice pri spletnih nakupih v tujini lokalno. Ali ima kdo kaj več informacij?
mtosev ::
Če ima izdelek international warranty pol ja. Več nisi napisal.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Tidule ::
Odvisno kakšne pravice bi rad uveljavljal. Načeloma pa se ne da, ker je reševanje sporov v krajevni pristojnosti kjer ima sedež prodajalec. Znotraj EU se lahko za nasvet in pojasnila obrneš tudi na Evropski potrošniški center.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Nikonja ::
Mal več boš moral povedat o svojem slučaju ampak, če želiš dat aparat na popravilo, seveda to lahko narediš lokalno (pod pogojem seveda da servis za to znamko obstaja v SLO), če želiš zamenjat aparat potem se pa obrneš na prodajalca.
janezvalva ::
če si kupil prek amazona, potem ni problem.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
starfotr ::
Si kupil v tujini pa bi rad uveljavljanje garancije ali podporo pri nas?
Ne vem, kje je problem. Če si lahko kupil v tujini, se za vse zahtevke obrni na prodajalca v tujini.
Ne vem, kje je problem. Če si lahko kupil v tujini, se za vse zahtevke obrni na prodajalca v tujini.
twom ::
Znotraj EU se lahko za nasvet in pojasnila obrneš tudi na Evropski potrošniški center.
Thanks, bom pogluglal za "evropski potrošniški center" pojem...
Ne vem, kje je problem. Če si lahko kupil v tujini, se za vse zahtevke obrni na prodajalca v tujini.
Kje je problem?
Da na primer trgovec ne želi izpolniti svojih obveznosti, ali pa želi neuporavičeno prenesti del stroškov na kupca (zadeva ima stvarno napako). Se pravi, preko katere inštance lahko urejam zaplet?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
Tidule ::
Trzni inspektorat v drzavi trgovca, dodatno ti lahko svetuje Evropski potrosniski center.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
starfotr ::
Stvarna napaka v tujini ne obstaja.
Kot rečeno, pravi naslov je EPC.
Ali si ob nakupu v tujini vzel v zakup to, da se boš moral borit s tujci v primeru težav? Najbrž ne. Tebi je bila važna samo nižja cena.
Kot rečeno, pravi naslov je EPC.
Ali si ob nakupu v tujini vzel v zakup to, da se boš moral borit s tujci v primeru težav? Najbrž ne. Tebi je bila važna samo nižja cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
joze67 ::
Eni rešujejo (ali poskušajo reševati) OPjevo težavo, eni zganjajo propagando.
Brisan bo pa moj prispevek.
Brisan bo pa moj prispevek.
Tidule ::
Stvarna napaka v tujini ne obstaja.
Kot rečeno, pravi naslov je EPC.
Ali si ob nakupu v tujini vzel v zakup to, da se boš moral borit s tujci v primeru težav? Najbrž ne. Tebi je bila važna samo nižja cena.
Stvarna napaka seveda obstaja tudi v tujini (EU), sicer ne pod tem imenom ampak osnovni koncept je enak. Tako da ne moraliziraj v tri dni, če ne veš o čem govoriš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
twom ::
Ali si ob nakupu v tujini vzel v zakup to, da se boš moral borit s tujci v primeru težav? Najbrž ne. Tebi je bila važna samo nižja cena.
Ja, vedno pomislim na to.
In če pri nas nekaj stane 450 EUR, v tujini s poštnino vred pa 310, potem kupim v tujini. V tujini kupim tudi če je razlika 750 proti 600.
Sem pa pri požrtnosti naših distributerjev in trgovcev blizu tega, da kupim v tujini tudi če bi me s poštnino prišlo enako ali kakšen euro več.
Drugače pa, pametnjakovič, včasih se kakšno stvar lahko kupi samo preko spleta pri proizvajalcu, ali pa pri nas ni nobene izbire (vsaj ne v višjen cenovnem razredu).
Če si tolikšen pametnjakovič, potem to dvoje razumeš!
Machete ::
Predvsem pa to, da pri nas kupis ni nikakrsno jamstvo, da ne bos imel tezav.
Starfoter je ziher salty prodajalec. Seveda, da ni pravila. Ponavadi je v tujini rešeno hitreje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Tidule ::
In kdo je trdil da je? Če nisi opazil si ti edini kekec, ki se tukaj napihuje v tri dni. Ja, tudi v tujini imaš lahko težave s potrošniškimi pravicami, tako kot jih imaš lahko v Sloveniji.
Povsem nepomembno za temo in glede na to da je iz tvojih izjav več kot očitno, da o potrošnikovih pravicah v EU nimaš pojma, res škoda da še kar smetiš.
Povsem nepomembno za temo in glede na to da je iz tvojih izjav več kot očitno, da o potrošnikovih pravicah v EU nimaš pojma, res škoda da še kar smetiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | garancija-servis v tujini: rok za popravilo ali zamenjavoOddelek: Kaj kupiti | 918 (473) | feryz |
» | Pokvarjen računalnik - Trgovec iz Nemčije ne prizna garancijeOddelek: Pomoč in nasveti | 3782 (1729) | mat xxl |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41620 (17145) | Furbo |
» | Mindfactory garancija -problem (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13589 (7802) | Mitja358 |
» | Ukinitev obvezne garancije (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 21403 (16394) | St235 |