» »

ASUS ruter - servis kje?

ASUS ruter - servis kje?

Kekec ::

Zdravo,
ruter kupljen na amazonu ali mogoče kdo ve kam bi ga pri nas lahko nesel na servis, je še v garanciji?

vres.ales ::

Kdaj si ga pa kupil? Za garancijo sem jaz za en napajalnik pisal kar prodajalcu na amazonu in so mi oni vse uredili

starfotr ::

Vedno urejaj tam kjer si kupil/išči servis v tisti državi, kjer si kupil.

Kekec ::

Kupil sem ga Marca 2020 na Amazonu.de, sicer je po moje za zamenjat ker sta dva LAN porta šla, ampak sem upal da bom to lahko kje pri nas uredil ne bi ravno preko amazona to urejal, ker to pomeni da bom verjetn nekaj časa brez.

Han ::

Najprej kontaktiraj Amazon.

Prej se boš pri nas načakal. EnaA seznam Asus serviserjev: Acord 92, ITS intertrade , Elkotex, Avtera.

vres.ales ::

Tudi pri nas imaš 45 dni čakanja, bo verjetno amazon prej rešil.
13.6. sem pri nas poslal tablico na servis pa še niso nič javili.

Kekec ::

Ok grem preko amazona.
tnx

starfotr ::

starfotr je izjavil:

Vedno urejaj tam kjer si kupil/išči servis v tisti državi, kjer si kupil.


A kupil si pa lahko v tujini? Najbrž si tam kupil zato, ker je bila ista cena ali celo dražje, kajne?

Jao, folk ...

Kekec ::

Ne cena je bila bistveno cenejša slabih 100€ zato sem ga tudi vzel v tujini

starfotr ::

Seveda. Ampak v zakup pri nakupu pa nisi vzel to, da moraš popravila ali podporo ali garancijske zahtevke urejat s tujino, kajne.

Ti bi lokalno podporo, vendar za to ne bi nič plačal. Ja kupuj lokalno, če želiš lokalno podporo. Če tega ne želiš, kupuj v tujini.

Kekec ::

To ne drži ima global warranty torej ga mora vzeti pri nas uradno pooblaščen servis. Je pa res da pri nas nekateri servisi še vedno mislijo da so v Jugoslaviji. Nekateri pa so na nivoju. Moje izkusnje z amazonom so načeloma pozitivne, tako v primeru ko mi kakšen nakup ni bil všeč sem jo brez težav vrnil tudi celoten znesek je bil takoj nakazan nazaj, kot reševanje kakšnih zapletov okoli nakupa. Je pa to zdaj prva zadeva ki bi jo reklamiral.

starfotr ::

Global warranty ne poznajo vse firme.

Kaj misliš z YU? Kakšne izkušnje? Ti niso hoteli popravit, ker nisi kupil v Sloveniji?

Oni (servisi) so pooblaščeni s strani slovenske distribucije za servis njihovih naprav. Te servise plača slovenski distributer. In ne principal. Navadno so take pogodbe. In zato ne servisirajo tuje robe zastonj.

Kje je problem, če itak imaš dobre izkušnje z reševanjem reklamacije preko tujih prodajalcev?

Kekec ::

Evo izkušnjo, kupil pri Telekomu telefon kot darilo je bila SAmsungova tablica ni presezek ampak za otroke več kot odlična, ko sem jo dobil domov je bil poskodovan ekran (pod steklom počen LCD), sem jo posalal nazaj na Janus Trade. Na kar mi jo je ena zenska poslala nazaj češ ker sem jo uporabil nisem upravičen do nove, pa je bilo več kot jasno da je napaka pri proizvodnji ker ni bilo fizično popolnoma nobene poškodbe. Kako za hudiča bi vedel da je počen če je nebi prižgal.

No druga pozitivna Sony tablica kupljena v tujini brez težav 2× zmanjali vsakič dali novo garancijo pri nas.

Če bi dobro prebral še nisem nikoli uveljavljal garancije na Amazonu samo primer ko sem bil nezadovoljen z izdelkom in ga v pravočasnem obdobju vrnil brez težav, ali pa ko so mi poslali napačno robo, brez težav poslal nazaj in dobil novo.

Ti zagotovo delaš nekje v tej veji da se tako trudiš me prepričati da je narove kupovati v tujini.

starfotr ::

Ja, imam opravka s folkom, ki kupuje v tujini in hoče support doma.

Ok, ni problema, samo support je plačljiv za izdelke, ki niso kupljeni pri nas. Lahko se pa kadarkoli obrnejo na svojega prodajalca v tujini. In potem izbuljene oči.

BladE_ ::

Zakaj ni supporta pri nas? Kupljeno v EU načeloma velja tudi EU garancija.

Če si uradni servis potem nima smisla zavračati izdelkov, tako ali tako servis prijaviš proizvajalcu in dobiš plačano in ti je v interesu, da vzameš na popravilo! Razumem, da obstajajo omejitve, včasih tudi proizvajalec omeji servisu kaj lahko in kaj ne, včasih je servis tudi garant(prodajelc ima svoj servis) in seveda si ne bo delal stroškov z brezplačnim servisom.

Za takšne primere ustvariš neko logično, razumljivo razlago za stranko in jo usmeriš na pravi naslov ne pa iz prve "pač ni kupljno pri nas" in odjebeš. Ker če gre zgolj za neko "old school" foro ali pa princip je to idiotsko.

Sicer pa imajo to večji proizvajaleci urejeno in v veliki večini promerov ni težav z uveljavljanjem garancije(kupljeno v EU seveda).
Akcija - Reakcija

starfotr ::

Po nobenem zakonu ni slovenski dobavitelj dolžan skrbeti za servis in podporo za izdelek, kupljen v tujini.

Jaz delam za svoje stranke, ne za XY stranke, ki kupujejo v tujini, tu bi pa podporo in servis.

In v ceni ni samo izdelke ampak je tudi storitev. Če stranka želi samo izdelek in ne cele storitve, potem naj kupi kjerkoli pač želi. Trg je odprt. In ja odfuk strank, ki kupujo v tujini, servis bi pa doma je edina pametna poteza. Nihče ne dela zastonj. Če bi pa želeli delat zastonj, imam pa ogromno takih padalcev, ki kupijo v tujini, servis pa bi tu. Tako, da vabljeni, vsak dan za 8 ur delat gratis.

vres.ales ::

Saj v tujini je tudi všteta storitev v ceno, so se pač za boljše nabavne cene zmenili. Pa še računaj, da so v tujini malo večje povprečne plače in še jih več stane sama storitev. Kakšne pa so pri nas marže pa vsi vemo. Zato pa tudi kupujemo iz tujine. Saj veš EU pa no broders pa take fore. Malo so nas edino angleži zajebali
Slovenski dobavitelj res ni dolžan skrbeti za servis. Pooblaščen slovenski servis pa je dolžan servisirati izdelek, ki je v garanciji.

Kekec ::

Če si uradno pooblaščen servis imaš pogodbo z proizvajalcem s tem tudi dolžan izvajati garancijo. To nima nobene veze s slovenskimi zakoni to je pogoba med proizvajalcem in serviserjem.

Če se pogodbe ne boš držal te bo pač proizvajalec zamenjal enostavno ane.

Tidule ::

BladE_ je izjavil:

Zakaj ni supporta pri nas? Kupljeno v EU načeloma velja tudi EU garancija.


EU garancija eksplicitno določa, da je za odpravo napak odgovoren prodajalec in nima ničesar s servisi v sloveniji. Vse ostalo so prostovoljne garancije, kjer ima proizvajalec proste roke glede pogojev. Slovenija ima sicer eno bolj specificiranih in normiranih ureditev glede garancije, ampak to se ne tiče izdelkov kupljenih v tujini, ker v takšen primeru velja krajevna pristojnost glede na kraj prodajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

BladE_ ::

starfotr je izjavil:

Jaz delam za svoje stranke, ne za XY stranke, ki kupujejo v tujini, tu bi pa podporo in servis.

Poskusi pojasniti kaj te omejuje, da na garancijo vzameš stvar za katero si očitno uradni serviser? Razen tega "da delaš za svoje stranke". Saj tvoja stranka postane vsak, ki pride k tebi iskat neko storitev? Verjetno lahko ponudiš tudi popravilo izven garancije?

Kot sem že omenil, pri večjih proizvajalecih so te zadeve urejene veliko bolje in ni teh težav ala "delam za svoje stranke".
Akcija - Reakcija

Invictus ::

Kontaktiraš amazon chat, poveš kaj te muči in ti bodo povedali...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tidule ::

BladE_ je izjavil:

starfotr je izjavil:

Jaz delam za svoje stranke, ne za XY stranke, ki kupujejo v tujini, tu bi pa podporo in servis.

Poskusi pojasniti kaj te omejuje, da na garancijo vzameš stvar za katero si očitno uradni serviser? Razen tega "da delaš za svoje stranke". Saj tvoja stranka postane vsak, ki pride k tebi iskat neko storitev? Verjetno lahko ponudiš tudi popravilo izven garancije?

Kot sem že omenil, pri večjih proizvajalecih so te zadeve urejene veliko bolje in ni teh težav ala "delam za svoje stranke".

Omejuje te pogodba z distributerjem/proizvajalcem. Servis seveda ne bo vzel v garancijsko popravilo izdelka, ce distributer/proizvajalec ne bo pokril stroskov popravila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

bobby ::

vres.ales je izjavil:

Tudi pri nas imaš 45 dni čakanja, bo verjetno amazon prej rešil.
13.6. sem pri nas poslal tablico na servis pa še niso nič javili.


Kupljeno v tujini,... če vzame slo servis ni nobenega 45 dnevnega roka,..

V osnovi servis niti ni dolžan urejevat garancije. Ampak, ker v ozadju pooblaščen servis v SLo NAJBRŽ ima pogodbo z proizvajalcem, mu proizvajalec plača stroške, rezervni del, delo, administracijo itd,.. NAJBRŽ!

AMPAK, lahko pa je pooblaščen servis pod dobaviteljem in ga dejansko dobavitelj plačije, ker mu principal dobavitelju za vsako en oto plača tudi potencialno stroške v gar roku, potem pa z lahkoto zavrne, ker ta serijska NI prišla preko kanala distributerja v Slo,..

Pa nehajte sanjat o EU gar in 45 dnevih pri nakupih iz tujine.
Da, lahko nese oz kontaktira slo pooblaščenca in mu bo povedal. Njegov odgovor bo pa najverjetneje odvisen od zgornjih parametrov (če dobi servis kaj eur za to, ni problema, če pa ne pa z lahkoto zavrne pa mu nič ne moreš).
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

mat xxl ::

Asus v Sloveniji nima svojega servisa, imajo pa ga uvozniki, sami za kose, ki so jih sami uvozili. Torej, če bi kupil pri nas, bi ti pri nas vse uredili, seveda, ti pa tudi tako lahko, pa niso dolžni, vendar proti plačilu.

Zelo enostavno, so pa primeri, npr. Samsung, kjer ima Samsung pooblaščeni servis v Slo in potem ni problema, če je izdelek kupljen , kjer koli v Eu.

Evolve ::

Imaš firme ki imajo world wide warranty (Lenovo npr).. asus najbrž ni ena izmed njih. Kar pomeni da lahko servisiraš izdelek ne glede na državo kjer si jo kupil.

predlagam da se obrneš direktno na amazon.. če bi to naredil prvi dan bi najbrž že imel doma drug nov izdelek

imaš pa uraden servis v sloveniji
ITS Intertrade d.o.o. - sam kokr piše ne za ruterje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Evolve ()

zajtam123 ::

Najprej je sploh vprašanje če je kakšen uraden servis za routerje Asus pri nas.

Če ga ni...se obrneš na prodajalca. Kjekroli/kdorkoli že to je.

Distributerji, ki uvažajo morajo poskrbeti samo za izdelke, ki so jih sami uvozili. Za ostale izdelke, ki jih je uvozil nekdo drug ali jih kupimo v tujini, niso dolžni (in verjetno tudi ne bodo) sprejeli reklamacije.

Šele sedaj videl da je mat xxl že odgovoril....no vglavnem tako je.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s senetic.si

Oddelek: Kaj kupiti
4215600 (3092) Dafer
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641097 (16622) Furbo
»

Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13624315 (19006) St235
»

Grancija v tujini [Iiyama monitor]

Oddelek: Pomoč in nasveti
377330 (4960) Bannanna
»

Garancijski postopek in menjava

Oddelek: Pomoč in nasveti
132221 (1991) St235

Več podobnih tem