» »

Terensko delo - lasten avto? Sprejeti?

Terensko delo - lasten avto? Sprejeti?

«
1
2

Boomerang ::

Za mano je razgovor za novo delovno mesto in kolikor je videti, se firma resno zanima zame. Moti pa me ena stvar:

Delovne naloge vključujejo tudi delo na terenu. Vsak mesec lahko pričakujem, da bom nekaj dni (lahko tudi več kot teden) na terenu, kjer je treba zmontirati neko opremo. Zdaj v času dopustov je zaradi turizma veliko dela predvidenega na obali. Problem je, ker firma nima službenih avtomobilov, kar pomeni, da moram na pot s svojim. Za pot iz Ljubljane v Koper sta mi direktor in kadrovnik naračunala cca 90 eur potnih stroškov. Po Google Mapsih je pot dolga 107 km.

Vozim 16 let star avto. Za lastne potrebe ga rabim minimalno, zato me starost ne moti. Če pa bom vsak mesec naredil po 400 ali 600 km, bo kmalu za odpis. Poleg tega imam doma avto v garaži, na terenu pa bo stal nekje na parkirišču - izpostavljen vremenskim vplivom, neurju in lahko tudi vandalizmu. Jaz dobim povrnjene samo potne stroške. Če mi nekdo naredi škodo, servis plačam jaz. Če ga poškoduje toča (ni zavarovan), bo servis zelo drag in mi teh 90 € ne pomeni nič.

Delo je sicer zanimivo in razgibano, zato se za delovno mesto zanimam. Začetna plača bo malenkost nad minimalcem, nekaj dodatnih evrov bodo nanesli dodatki. Sama plača me sploh ne moti, saj delo ni stresno ali zahtevno. Da pa firma nima niti enega službenega avta, za moj 16 let star avto pomeni, da lahko že s prvo plačo začnem šparat za novega. Tega nisem imel v načrtu. Pa tudi če kupim novega, ni vseeno ali kilometrino nabijam na svojem ali na službenem. Gledam na avto kot na del opreme, ki jo potrebuješ za delo in to bi moral zagotoviti delodajalec.

Kako imate to ostali, ki hodite službeno po terenu? Bi se bili pripravljeni voziti z svojim avtom?

dripac ::

Občasno ja, trajno ne. Zakaj, si ugotovil že sam. Odvisno od situacije v kateri si (kako nujno potrebuješ posel) pa jasno, sprejmeš ali zavrneš. Generalno gledano pa to da firma nima lastnega voznega parka za reden in zagotovljen posel... Malo čudno, vsaj meni.

val46 ::

Enostavno. Oni so ti povedali svoje pogoje, na tebi pa je, ali jih sprejmeš ali pač ne. Sej menda nisi zavezan ravno tej službi? Problem bi nastal, če bi že delal pri njih in bi se potem oni odločili čez čas, da raje kot imajo svoja službena vozila, da dajo raje potne stroške svojim delavcem za uporabo privat vozil. V tem primeru ti je pa že na samem začetku razloženo kaj pa kako. Jaz bi na tvojem mestu povedal kako stvari stojijo, da imaš pač tolk in tolk let star avto in se malček bojiš kako bo to potekalo(servisi,okvare,vzdrzevanje,itd) in probaš iztržit morda vsaj večje potne stroške. Ampak po pravici povedano, ko jim boš to povedal, kar si napisal v tvojem postu, se bojim, da naenkrat ne boš več kandidat za njih in jih ne boš več zanimal.

Torej, vprašaj se, kaj ti več pomeni...dobit to službo ali iskat kaj drugega. In ko se boš to definitivno odločil, potem nadaljuj.

kixs ::

Boomerang je izjavil:

Za pot iz Ljubljane v Koper sta mi direktor in kadrovnik naračunala cca 90 eur potnih stroškov. Po Google Mapsih je pot dolga 107 km.


Ce ta racunica drzi, potem dobis povrnjene "sanjske" potne stroske.

Zelo verjetno pa je nekje napaka. Na prvo zogo bi rekel v kilometrini - verjetno so steli v obe smeri. Potem pride na zakonsko dolocen znesek 0,41€ na kilometer. Ker zdaj imas nekje 0,84€ na kilometer, predobro... ni pa nujno, da ni mozno.

zobnik ::

Za avto se ne sekiraj, tud če bo 400.000km na števcu bo motor še zmeraj delal, ti sam glej da olje redno menjaš in seveda oljni, zračni filter.
Kak končnik, ploščice, pa ni drago. Najbolj sporno je rja, to se razšir in pol nimaš kaj kot odpad.

Boomerang ::

kixs je izjavil:

Boomerang je izjavil:

Za pot iz Ljubljane v Koper sta mi direktor in kadrovnik naračunala cca 90 eur potnih stroškov. Po Google Mapsih je pot dolga 107 km.


Ce ta racunica drzi, potem dobis povrnjene "sanjske" potne stroske.

Zelo verjetno pa je nekje napaka. Na prvo zogo bi rekel v kilometrini - verjetno so steli v obe smeri. Potem pride na zakonsko dolocen znesek 0,41€ na kilometer. Ker zdaj imas nekje 0,84€ na kilometer, predobro... ni pa nujno, da ni mozno.


Ja, res je - znesek je mišljen za v obe smeri skupaj, ampak sem pozabil omeniti.

Tidule ::

A ni tako da se placa 30% cene 95 oktanskega goriva, ce uporabljas lastno vozilo za sluzbene potrebe? Oziroma je do tega zneska izvzeto iz dohodbine.

Mislim, da je bilo za junij 0,49 centa na km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

kixs ::

Cisto razlicno od firme. Pri nas imamo interni akt in dobis 0,11€ na kilometer... se nikakor ne splaca!

nejc_nejc ::

Probal mislim, da vse variante, potnih stroskov z avtomobili sluzbenimi in privat.
Ce ti je job vseč vzemi.
S kilometrino, bos v parih mesecih lahko kupil neka mala "jajcka" in svojega, ocitno si navezan nanj, spravil nazaj v garazo.
Dokler se vozis po cesti, je to za avto brezveze.

Pat_MaGroin ::

Naj rentajo avto zate, ko ga rabis. To je realen strosek za firmo potem.

Webmojster ::

Verjetno trol tema ampak vseeno..

Voziš svoj avto, dokler ne crkne oz. je popravilo dražje od vrednosti avta.
Potem spet kupiš enega starega in ga spet voziš dokler ne crkne.

Res se sekiraš, če toča dobi 16 let staro garo? :) Zavaruj za točo.

Da pa firma nima keša, da ti kupi en star avto? Od kod pa jim pol denar za plačo in potne stroške.

dexterboy ::

Če ti ponujajo delo in se zanimajo zate, bi bil rahlo "nor", da en bi sprejel te službe.
Pri tebi vidim drug problem, da se sekiraš ZARADI PLEHA NA 4 KOELSIH, kar je v celotni sliki smešen "pogojnik". Avto JE potrošna dobrina in nikakor NE SME biti vključeno v celostno sliko zaposlitve, razen, če to ni razvoz umetnega gnoja po kokoški pa si vsak dan 10 ur na cesti pa narediš še par 100 km. Si odvrnil; ne boš vsak dan na cesti, recimo en teden v mesecu si na terenu. Recimo, da je to obala pa če rečemo da je to 90 evrev, pa zmanjšajmo na 4 dneve, pa zaokrožim še navzdol, je to 90 x 4 = 360, zaokroženo na 350 evrov. V treh mesecih imaš notri reden servis, menjavo sklopke, končnika in zavor. Kot ti je pa zobnik povedal, motor pa ob rednih servisih zdrži več kot pleh. Če je pa to troll tema, pa naj jo admini zaklenejo ali pa pobrišejo....
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

feryz ::

Uporabljati svoj avto za potrebe službe, je dopolnitev plače. Lepo se da zaslužiti zraven. Če vse drugo laufa kot je treba.

Pri nas je kontra. Vsi imajo službene avte, ki jih ne uporabljajo popolnoma nič za službo. Gre v bistvu na način reklamiranja podjetja.

dexterboy ::

Pri nas je kontra. Vsi imajo službene avte, ki jih ne uporabljajo popolnoma nič za službo. Gre v bistvu na način reklamiranja podjetja.
Benz si bom sam plačeval, samo dejte mi vaš avto v uporabo. Pa še reklamo boste imeli na Notranjskem in ZokiGradu ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

Boomerang ::

Hvala za številne odgovore.

Ni troll tema. Preverjam, če se splača, da ne bom nategnjen. Prej nisem bil službeno po terenu in je dobro preveriti.
Saj mi ni toliko za pleh. Bolj se gre za to, da s toliko kilometri (jih imam že zdaj dost na števcu) bo avto kmalu treba menjat, kar pa nisem imel v planu še nekaj časa. Za avto ponavadi odštejem nekje 7k € in ga imam potem nekaj časa. Samo tak znesek ne našparaš čez noč + rad bi šparal še za kaj drugega kot avto.

dexterboy ::

Da sem danes pred isto dilemo, bi pogledal tole spodaj. Dal fantom na servisu 20 evrov, da mi ga temeljito pogledajo in se veselo vozil naprej. Nije švaba, kot radi pravijo tisti z ikujem sobne rastline, ampak tole boš imel brez težav še 5 let. Mašinca je pa itak en velik šparovček. Nisem gledal še druge ponudbe, ker se več ne splača dati;
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Če zmoreš, poglej še C3 prvi lastnik, 1.4 dizel mašina. Čisti orgazem od porabe in prostornosti ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

feryz ::

dexterboy je izjavil:

Pri nas je kontra. Vsi imajo službene avte, ki jih ne uporabljajo popolnoma nič za službo. Gre v bistvu na način reklamiranja podjetja.

Benz si bom sam plačeval, samo dejte mi vaš avto v uporabo. Pa še reklamo boste imeli na Notranjskem in ZokiGradu ;)
Ne rabiš. Avto ima zagotovljeno registracijo, vinjeto, gume, servis, gorivo. Edino Hrvaška ni pokrita, ko greš na morje. Moraš na zadnjo pumpo na slovenski strani. Da čimdlje nese.
Samo ključe dobiš v roke in voziš. Pa še prevoz na delo ti ostane. Saj se itak pripelješ na delo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

miha98 ::

Ke jamraš ? Skoči v vodo s svojim 16 let starim avtom in lepo delej pa potuj... kak dolgo bo bo.... Ne vem kaj se sekirate toliko... :)

dexterboy ::

feryz je izjavil:

dexterboy je izjavil:

Pri nas je kontra. Vsi imajo službene avte, ki jih ne uporabljajo popolnoma nič za službo. Gre v bistvu na način reklamiranja podjetja. Benz si bom sam plačeval, samo dejte mi vaš avto v uporabo. Pa še reklamo boste imeli na Notranjskem in ZokiGradu ;)
Ne rabiš. Avto ima zagotovljeno registracijo, vinjeto, gume, servis, gorivo. Edino Hrvaška ni pokrita, ko greš na morje. Moraš na zadnjo pumpo na slovenski strani. Da čim dlje nese.
Samo ključe dobiš v roke in voziš. Pa še prevoz na delo ti ostane. Saj se itak pripelješ na delo.
Uf Uf, zdej pa že tok rajcaš, da bom prešel na PM pogovore o najemu :)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Glugy ::

Lepo jih vprašaj če bodo morebitne stroške popravil vsaj tistih ki imajo vzrok v amortizaciji prevzeli nase. Če ne jih odpiši.

bizgech ::

feryz je izjavil:

Uporabljati svoj avto za potrebe službe, je dopolnitev plače. Lepo se da zaslužiti zraven.


Gledano na kratki rok (tankanje) je res zaslužek. Na dolgi rok pa se ti ta zaslužek izniči: Če boš veliko na cesti, se prej obrabijo gume, zavore itd.

Odvisno je tudi, v kakšnem stanju je tvoj avto in kje bo parkiran čez dan. Če ga bo OP imel nekje v senci, je zmagal. Celodnevna poletna pripeka pa nima najboljšega učinka na star avto. Na mojem se recimo lušči barva - na prtljažniku in ob strani imam lise, ki prav grdo zgledajo. Tudi ga ne več ne morem zavarovati proti toči. Če ga konkretno zdela toča, se s takim dolgo ne mislim vozit, prodat pa ga tudi ne moreš.

Z avti je tako: Nekomu 300 eur vreden avto lahko veliko pomeni, ker bo težko prišel do drugega. Nekomu pa 5000 eur vreden avto ni več nič vreden in mu ne bo problem dati 10.000 eur za drugega.

feryz ::

Kupiš starejši dizel, narediš generalni servis in gas. Ni variante, da nimaš dobička zraven.
Jaz imam v skladišču nov motor za škodo. Samo razložili smo ga za enega tipa. Možakar je motor do konca zamortiziral, avto je še ok, zato bo menjal motor in teral dalje.

Takolele zgleda motor za škodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Raptor F16 ::

Jaz niti dostave ne bi s svojim avtom/kombijem za drugo firmo delal, če jim ne morem obračunati stroškov po kilometru. Pozabi na to razen če ti toliko več plačajo kot konkurenca, da lahko za razliko v našapranem vsak mesc pljuneš za operativni lizing in gorivo, lahko pa jim (če gre za relativno mlado firmo) poveš da to po kalkulaciji ne gre skozi bodo mogoče razmislili. Če gre za firmo ki tko posluje že dlje pa škoda TVOJEGA časa.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Odvisno kako skrbiš za svoj avto in koliko ga voziš.

NA kilometrini se da kar nekaj zaslužit, tako da je tzo lahko osnova za novavto.

Avto je tako kot baba, za zgonit >:D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Eni so pač zaljubljeni v njih.
Zame je avto samo za gonit. Z zafiro grem po poteh, kjer je še traktorja škoda. Zakaj sem pa kupil 4 kolesni pogon? Da ga bom gledal?

Mato989 ::

Jah, jaz bi enostavno pvoedal, da če moram uporabljat SVOJ privat avto, za namene šihta mi naj dajo po novem 0,42e/km + naj poskrbijo za vse stroške v zvezi z avtom in če crkne naj priskrbijo meni novega (ne na račun firme)

Če se s tem strinjajo nimam problema z to logiko.

S svojim avtom sem se vozil samo občasno na kakšno službeno izobraževanje enodnevno smo se 3je peljali pa sem pokasiral potne službene... to še gre, vsak dan ali tedensko pa odpade.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

IL_DIAVOLO ::

S takimi potnimi te verjetno želijo kupiti, da bos vedno na voljo.

Zanimajo se za tebe praviš in ti nudijo malo boljsi minimalec? Pa si se vprasal zakaj?

Ker si ocitno edini kandidat, ki bi za takšen denar zlorabljal svoj avto za službene namene.

Resno se pozanimaj o delodajalcu, ker podjetij s slabimi nameni je precej. Tudi taksnih, ki so spravili podobno naivnega kandidata na berasko palico.

Firma ki se primarno ukvarja s sezonskim delom, torej na terenu in je brez službenega avta, je najmanj sumljiva, ce ze ne pralnica denarja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Raptor F16 ::

Mato989 je izjavil:

Jah, jaz bi enostavno pvoedal, da če moram uporabljat SVOJ privat avto, za namene šihta mi naj dajo po novem 0,42e/km + naj poskrbijo za vse stroške v zvezi z avtom in če crkne naj priskrbijo meni novega (ne na račun firme)

Če se s tem strinjajo nimam problema z to logiko.

S svojim avtom sem se vozil samo občasno na kakšno službeno izobraževanje enodnevno smo se 3je peljali pa sem pokasiral potne službene... to še gre, vsak dan ali tedensko pa odpade.


Korektno. Ali službeni avtomobili ali pa plačana kilometrina v katero so všteti vsi stroški avtomobila. Kombija se ne gre vozt izpod 60 centov na kilometer.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

ginekk ::

Boomerang je izjavil:

Če pa bom vsak mesec naredil po 400 ali 600 km, bo kmalu za odpis. Poleg tega imam doma avto v garaži, na terenu pa bo stal nekje na parkirišču - izpostavljen vremenskim vplivom, neurju in lahko tudi vandalizmu.


Haha, eni naredijo 400km na dan, ne pa 400-600km na mesec. Slednje pomeni torej nekje dodatnih 5000km letno.
To ni za avto dobesedno nič, pa 16 let star avto je že zdavnaj amortiziran.

Invictus ::

Raptor F16 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Jah, jaz bi enostavno pvoedal, da če moram uporabljat SVOJ privat avto, za namene šihta mi naj dajo po novem 0,42e/km + naj poskrbijo za vse stroške v zvezi z avtom in če crkne naj priskrbijo meni novega (ne na račun firme)

Če se s tem strinjajo nimam problema z to logiko.

S svojim avtom sem se vozil samo občasno na kakšno službeno izobraževanje enodnevno smo se 3je peljali pa sem pokasiral potne službene... to še gre, vsak dan ali tedensko pa odpade.


Korektno. Ali službeni avtomobili ali pa plačana kilometrina v katero so všteti vsi stroški avtomobila. Kombija se ne gre vozt izpod 60 centov na kilometer.

Saj v kilometrino so vključeni vsi stroški !!!!!! Tudi amortizacija in vzdrževanje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Raptor F16 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Jah, jaz bi enostavno pvoedal, da če moram uporabljat SVOJ privat avto, za namene šihta mi naj dajo po novem 0,42e/km + naj poskrbijo za vse stroške v zvezi z avtom in če crkne naj priskrbijo meni novega (ne na račun firme)

Če se s tem strinjajo nimam problema z to logiko.

S svojim avtom sem se vozil samo občasno na kakšno službeno izobraževanje enodnevno smo se 3je peljali pa sem pokasiral potne službene... to še gre, vsak dan ali tedensko pa odpade.


Korektno. Ali službeni avtomobili ali pa plačana kilometrina v katero so všteti vsi stroški avtomobila. Kombija se ne gre vozt izpod 60 centov na kilometer.
O kakšni korektnosti blebetaš? Saj imamo uredbe za to.
Od junija je povračilo za uporabo osebnega avtomobila v službene namene, 43 centov na kilometer. Popolnoma nič ni tukaj korektnega, ampak zgolj v skladu s predpisi.
Korektno bi bilo 80 centov.

zobnik ::

40c/1km, to je 40 evrov/100km.
Bencina porabiš 10 evrov/100km, ostane ti 30 evrov/100km za vzdrževanje, če je to res boš dobro pobasal tud v svoj žep, ker amortizacija od A do Ž več kot 5 evrov/100km ne pride.
Vzami.

feryz ::

Saj sem ti že povedal, da je tip škodo octavio rs že 2x firmi prodal.
Po menjavi motorja, jo bo pa še 2x.
Dela pa precej kilometrov, to je res. Preko 100 kkm letno.

Raptor F16 ::

feryz je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Jah, jaz bi enostavno pvoedal, da če moram uporabljat SVOJ privat avto, za namene šihta mi naj dajo po novem 0,42e/km + naj poskrbijo za vse stroške v zvezi z avtom in če crkne naj priskrbijo meni novega (ne na račun firme)

Če se s tem strinjajo nimam problema z to logiko.

S svojim avtom sem se vozil samo občasno na kakšno službeno izobraževanje enodnevno smo se 3je peljali pa sem pokasiral potne službene... to še gre, vsak dan ali tedensko pa odpade.


Korektno. Ali službeni avtomobili ali pa plačana kilometrina v katero so všteti vsi stroški avtomobila. Kombija se ne gre vozt izpod 60 centov na kilometer.
O kakšni korektnosti blebetaš? Saj imamo uredbe za to.
Od junija je povračilo za uporabo osebnega avtomobila v službene namene, 43 centov na kilometer. Popolnoma nič ni tukaj korektnega, ampak zgolj v skladu s predpisi.
Korektno bi bilo 80 centov.


Korektno je kar je skladno z uredbo/dogovorom

A si pozabil tablete vzet ?

Forumski kvazi direktorji spet gobčni kot vedno.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

nejc_nejc ::

feryz je izjavil:

Saj sem ti že povedal, da je tip škodo octavio rs že 2x firmi prodal.
Po menjavi motorja, jo bo pa še 2x.
Dela pa precej kilometrov, to je res. Preko 100 kkm letno.


Pusti, si ne znajo zracunati. Za star avto, je to cista zmaga.

Blinder ::

Boomerang je izjavil:

Za pot iz Ljubljane v Koper sta mi direktor in kadrovnik naračunala cca 90 eur potnih stroškov. Po Google Mapsih je pot dolga 107 km.


za take potne stroške te jaz peljem naokoli po sloveniji kot tvoj osebni šofer
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

borut_p ::

Ce je to predvidena dnevna pot, potem se bi nekaj nabralo. Ce se gre pa samo za nekajkrat pa res ni tako pomembno. Dobi dovolj, da se povrne vecina stroskov.
Ce bo pa avto ravnokar razpadel, ga firma ne sme napotiti na pot z njegovim avtom.

m0LN4r ::

Pa mas avto dobro zavarovan?

Naj ti zrihtajo avto na operativni lizing.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Matko ::

Avto je, da se vozi, ne da stoji.

Če bi moral avto kupiti zaradi firme ne bi bilo računice, ampak ker avto itak že imaš, je s potnimi stroški profit.

kilometrina je trenutno 0,37€/km, predlog je da se dvigne na 0,43€/km

nejc_nejc ::

Vsi, ki komplicirate...zavarovanje, pa ce crkne novega pa ne vem kva še vse...

Rabljen čisto normalen avto golf, megan, C4... se recimo pri 1500+km sam prezivlja in se ne zajeda v placo.

111111111111 ::

Tidule je izjavil:

A ni tako da se placa 30% cene 95 oktanskega goriva, ce uporabljas lastno vozilo za sluzbene potrebe? Oziroma je do tega zneska izvzeto iz dohodbine.

Mislim, da je bilo za junij 0,49 centa na km.

Ima to kako podlago v zakonu? Me zanima, ker uproabljam svoj avto za službene namene.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

mojsterleo ::

Relativno nenavadno je, da firma kjer je dejavnost tudi izvajanje terenskih del, nima svojega službenega avtomobila. Vsekakor je poštena uporaba tvojega vozila v zameno za finančno kompenzacijo, zadovoljiva opcija, sploh če gre za občasna dela in se firmi ne splača kupovati službenega vozila.
Pod pojmom poštena uporaba je seveda jasno mišljeno, da gre samo za občasne vožnje. Če se boš pretežni del meseca vozakal, potem je to neko nategovanje s strani podjetja (nakup službenega vozila ni nobena kvantna fizika in nekateri to počnejo zaradi davčnih olajšav), in bi lahko zahteval od njih vsaj še prispevek k računu za servis, vsekakor pa si boš moral beležiti službene kilometre. Da ne omenjam kako je s plačilom morebitnih nadur ki nastajajo zaradi vozakanja, pogosto se najde kakšen pameten podjetnik ki vožnjo na teren ne upošteva kot delovni čas.
Sam sem že 15 let terenc in samo rečem da najdejo firme 1001 način za nategovanje zaposlenih terencev.

Zgodovina sprememb…

gorazdkop ::

Če je res, da bi dobil 90€ za LJ-KP-LJ je to čisto ok znesek, da imaš pokrito vse v zvezi z avtom. Ostali, ki nabijajo o nekih operativnih lizingih (firma plača), kritju okvar (firma plača) xxx (firma plača).. nimajo pojma o realnem življenju. Saj ne, da ne bi bilo ok, če bi se res kaj takega zmenil s firmo. Ampak ravno realno pa ni.
Če bi si vodili stroške avta, bi imeli podatek. Tako pa kar malo na pamet, kot vam paše za zagovor vaše hipoteze.

Utk ::

Če greš samo enkrat na teden dol, ti to pokrije gorivo in lizing, za morda ne glih čisto nov avto. Kaj bi še rad. Ne bi šel pa jaz takoj v lizing dokler ne bi bil ziher v to službo.

gorazdkop je izjavil:

Če je res, da bi dobil 90EUR za LJ-KP-LJ je to čisto ok znesek, da imaš pokrito vse v zvezi z avtom. Ostali, ki nabijajo o nekih operativnih lizingih (firma plača), kritju okvar (firma plača) xxx (firma plača).. nimajo pojma o realnem življenju. Saj ne, da ne bi bilo ok, če bi se res kaj takega zmenil s firmo. Ampak ravno realno pa ni.
Če bi si vodili stroške avta, bi imeli podatek. Tako pa kar malo na pamet, kot vam paše za zagovor vaše hipoteze.

Ja, ne moreš imet (kar dober) pavšal, potem pa krito še vse ostale stroške. Zato pa je pavšal. Če bi krili servise, zavarovanje, itd.,potem pač ne bi bilo še dodatnih 90 evrov za dobrih 200 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Soliden avto s 7 letno amortizacijo, stane firmo okrog 25 centov na kilometer pri 50 kkm letno. Če jih je več, še manj. V takem primeru je čista zguba plačevati 38 evrov za tuj avto.
Če pa je kilometrov malo, je boljše, da se posluži tega sistema.

rejven ::

Če ti plačajo 30% cene 95 oktanskega kot ti morjo, je to kar zmaga, razen morda če imaš popolnoma nov avto, kjer bi izguba vrednosti avtomobila bila zelo visoka. To ti pomeni v danasnjih razmeraj cca 50c na km oz 50€/100, s čimer z lahkoto servisiraš in ostalo kar paše zraven. Če je šiht zihr lahko s tem pokrivaš tudi kredit/leasing, odvisno kolk km pač delaš.

Je pa tako, da je teeba bit pozoren drugje. Če je firma v kopru ti pa npr v Lj in ima politiko, da se vse službene poti začnejo v kopru pomeni, da se moraš ti pripeljat do Kopra v sklopu prihoda na delo, do kamor so ti dolžni povrnit kilometrino za prihod in odhod z dela (z julijem max 21 centov tax free, oz. vozovnico za javni promet, v nekaterih kolektivkah tudi samo 70% cene javnega prevoza-( kar bi lahko bilo tistih 90eur na mesec, ki si jih omenjal.). Dejansko pot od kraja opravljanja dela/sedeža (koper), do kraja kjer boš opravljal terensko delo pa se obračuna kot upraba lastnega avta v službene namene (kar pomeni, da če imaš delo v portorožu, 50 centov/km od kopra do portoroža + cena javnega prevoza na mesečni ravni). Torej zelo odvisno, kje po sloveniji boš opravljal terensko delo, v zgornjem primeru se ti absolutno ne splača.

Vetrpiha ::

Jaz ne razumem OPja. Pot vredna 18evrov nafte je plačana 90 evrov? Če si s tem ne pokriješ amoetizacije in delaš še profita, potem delate nekaj narobe.

Invictus ::

Če ti službene poti pašejo v delovni čas in je firma pripravljena plačati zakonsko kilometrino, se VEDNO za to splača ponucati lasten avto.

Splača se celo kupiti nek rabljen dizel z nizko porabo, ga urediti in voziti.

Služben avto je navadno sranje, ker ga ne moreš ponucati za privat poti, oz. ti gredo le te v boniteto pri dohodnini, dostikrat pa plačaš tudi procente leasinga pri zasebni uporabi. Kar pomeni, da firmi celo plačuješ službeni avto.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tidule ::

111111111111 je izjavil:

Tidule je izjavil:

A ni tako da se placa 30% cene 95 oktanskega goriva, ce uporabljas lastno vozilo za sluzbene potrebe? Oziroma je do tega zneska izvzeto iz dohodbine.

Mislim, da je bilo za junij 0,49 centa na km.

Ima to kako podlago v zakonu? Me zanima, ker uproabljam svoj avto za službene namene.

https://www.racunovodja.com/Clanek/232#...

30% je v primeru da zgleda samo ce to doloca kolektivna pogodba, drugace je po zadnjini uredbi 0,37 eur na km.

111111111111 ::

Tidule je izjavil:


https://www.racunovodja.com/Clanek/232#...

30% je v primeru da zgleda samo ce to doloca kolektivna pogodba, drugace je po zadnjini uredbi 0,37 eur na km.

Damn. Tolk mi že dajo. :( Kakor sem bral je to samo po pogodbi za JS, gospodarstvo ima pa drugače. Vseeno hvala.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Službena pot z lastnim vozilom in prevoz sodelavcev (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
647061 (3354) gruntfürmich
»

Sluzbena pot - nadure (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5410572 (4552) Mato989
»

Službeno izobraževanje in plačilo časa prevoza (službena pot na izobraževanje)

Oddelek: Loža
354674 (3678) UganiKdo
»

Služben avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
635264 (3634) tony1
»

Prevoz do dela (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12128176 (24262) Invictus

Več podobnih tem