Forum » Loža » Prevoz do dela
Prevoz do dela
killa bee ::
Zanima me ali je dolžan delodajalec plačati prevoz do lokacije dela?
Primer: Če ti prideš na firmo ob 6:00 na lokaciji dela si pa ob 9:00 bi ti po mojem mnenju delodajalec moral nekaj plačati? Saj po tem ko ti opraviš 8 ur dela prideš nazaj na firmo šele ob 20:00. Plačan si pa samo za 8 ur, sepravi kot bi delal od 7:00 do 15:00.
Primer: Če ti prideš na firmo ob 6:00 na lokaciji dela si pa ob 9:00 bi ti po mojem mnenju delodajalec moral nekaj plačati? Saj po tem ko ti opraviš 8 ur dela prideš nazaj na firmo šele ob 20:00. Plačan si pa samo za 8 ur, sepravi kot bi delal od 7:00 do 15:00.
Engineer_ ::
zakaj?
sicer pa si hudo čudno napisal svojo izjavo.
čakaj malo. Ti prideš ob 6.00 na firmo, potem pa greš iz firme ven in si na neki lokaciji dela ob 9.00, kjer potem delaš do 17.00 in se potem odpelješ nazaj na firmo, kjer si ob 20.00, nato pa greš domov?
Kaj se ne izdaja za takšne reči potni nalog?
sicer pa si hudo čudno napisal svojo izjavo.
Primer: Če ti prideš na firmo ob 6:00 na lokaciji dela si pa ob 9:00 bi ti po mojem mnenju delodajalec moral nekaj plačati? Saj po tem ko ti opraviš 8 ur dela prideš nazaj na firmo šele ob 20:00. Plačan si pa samo za 8 ur, sepravi kot bi delal od 7:00 do 15:00.
čakaj malo. Ti prideš ob 6.00 na firmo, potem pa greš iz firme ven in si na neki lokaciji dela ob 9.00, kjer potem delaš do 17.00 in se potem odpelješ nazaj na firmo, kjer si ob 20.00, nato pa greš domov?
Kaj se ne izdaja za takšne reči potni nalog?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
kixs ::
Ce delas vec kot 8 ur, delas nadure - te so lahko placane ali pa jih porabis po svoji volji - glede na dogovor.
Ce uporabljas svoj prevoz, potem ti mora placati kilometrino. Ce pa sluzbeni avto, pac ne.
lp
Ce uporabljas svoj prevoz, potem ti mora placati kilometrino. Ce pa sluzbeni avto, pac ne.
lp
St235 ::
Sam čas, ki ga preživiš v vozilu je tudi stvar notranje organizacije podjetja in panožne kolektivne pogodbe. V javni upravi na primer je okol tega cel šmoren. Tam je tako, da do 10 se ti prevoz na lokacijo šteje v delovni čas. Torej če se dve ure voziš, šest delaš in potem voziš dve ure nazaj potem je to 10 ur. ČE pa je delovnik daljši od 10 ur, pa se nad tem časom šteje samo če dejansko v celoti delaš toliko ur. Recimo če se tri ure voziš na lokacijo, šest delaš in potem še tri voziš bo to vseeno samo 10 ur. Če pa se napriemr voziž pol ure, delaš 11 ur in se voziš pol ure nazaj pa bo 11 delovnih ur.
killa bee ::
@Engineer
ja tako sem mislil?
ne vem če se izdaja potni nalog.
@Lakotnik29
aha sepravi če se se ti voziš do dela 2 uri(2+6+2=10) se ti piše 10 ur.
če pa je prevoz na delo 2.5h se ti spet piše 10h (2.5 + 6 + 2.5 = 11)?
kje pa so te panožne kolektivne pogodbe shranjene?
ja tako sem mislil?
ne vem če se izdaja potni nalog.
@Lakotnik29
aha sepravi če se se ti voziš do dela 2 uri(2+6+2=10) se ti piše 10 ur.
če pa je prevoz na delo 2.5h se ti spet piše 10h (2.5 + 6 + 2.5 = 11)?
kje pa so te panožne kolektivne pogodbe shranjene?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: killa bee ()
Assass1n ::
Jaz se v službo vozim 15min, se pravi pol ure na dan katere nimam nič plačane, to se pokrije iz dodatkom za prevoz, katerega dobiš glede na kilometre.
To je meni normalno, če pa se ti pripelješ na sedež podjetja(ne da greš od doma) ob 06, se iz tam skupaj z sodelavci peljete 3ure na "gradbišče" potem 8 ur tam delate pa še 3 nazaj, plačan si pa samo 8ur se mi zdi pa velik nateg.
To je meni normalno, če pa se ti pripelješ na sedež podjetja(ne da greš od doma) ob 06, se iz tam skupaj z sodelavci peljete 3ure na "gradbišče" potem 8 ur tam delate pa še 3 nazaj, plačan si pa samo 8ur se mi zdi pa velik nateg.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
St235 ::
Delodajalec ti plača mesečno za avtobus in to je to !
on ne govori o prevozu na delo. On govori o temu, da pride na delo ob 6h. Potem se mora pa par ur peljat še do stranke.
@Engineer
ja tako sem mislil?
ne vem če se izdaja potni nalog.
@Lakotnik29
aha sepravi če se se ti voziš do dela 2 uri(2+6+2=10) se ti piše 10 ur.
če pa je prevoz na delo 2.5h se ti spet piše 10h (2.5 + 6 + 2.5 = 11)?
kje pa so te panožne kolektivne pogodbe shranjene?
kolektivne boš najlažje našel z googlom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Kaboom ::
Upravičen si do dnevnice v RS: durs.gov.si - Povračila stroškov v zvezi s službenim potovanjem
EDIT: lepo razloženo (sicer stara povezava)
vso srečo z uveljavljanjem pravic!
EDIT: lepo razloženo (sicer stara povezava)
vso srečo z uveljavljanjem pravic!
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kaboom ()
MadMicka ::
killa bee, delodajalec ti je na vsak način dolžan povrniti stroške in tiste od doma do podjetja in tiste od podjetja do lokacije, kjer delaš, ker tako določa 1. odstavek 130. člena ZDR-1.
St235 ::
dajte ljudje prebrat kaj sprašuje. Ni vprašanje ali mu pripadajo stroški (kamor sodijo tudi dnevnice) ampak sprašuje kako je s priznanjem ur, ki jih je opravil.
r3dkv1c4 ::
dajte ljudje prebrat kaj sprašuje. Ni vprašanje ali mu pripadajo stroški (kamor sodijo tudi dnevnice) ampak sprašuje kako je s priznanjem ur, ki jih je opravil.
in kaj ima to veze s tistim kar je napisal....
...lahko mu plača dnevnico ali pa nadure....kje je problem?
V tem, da mu ne plača ne eno ne drugo....to je pa zrelo za inšpekcijo.
Kaboom ::
dajte Lakotnik29 še enkrat prebrat kaj je vprašanje.
sprašuje splošno o denarnem nadomestilu za svoj čas, ki ga porabi za službo. sem spadajo dnevnice in v njegovem primeru nadure.
povezave, ki jih je dobil si pa naj prebere sam in oceni, če so koristne. tudi o številu nadur in o pisnem obveščanju, ko podjetje od njega zahteva te nadure in njegovem podpisanem strinjanju z njimi, ker gre preko zakonsko določenih nadur v ZDR-1
lp
po mojem mnenju delodajalec moral nekaj plačati?
sprašuje splošno o denarnem nadomestilu za svoj čas, ki ga porabi za službo. sem spadajo dnevnice in v njegovem primeru nadure.
povezave, ki jih je dobil si pa naj prebere sam in oceni, če so koristne. tudi o številu nadur in o pisnem obveščanju, ko podjetje od njega zahteva te nadure in njegovem podpisanem strinjanju z njimi, ker gre preko zakonsko določenih nadur v ZDR-1
lp
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.
r3dkv1c4 ::
Če želimo stvari pridit do dna, bi morali poznat interni pravilnik o izplačulih.Torej, če je v podpisani pogodbi navedeno, da dejodajalec plača le efektivne ure potem se človek lahko žali sam sebi, v kolikor to ni navedeno , delodajalec krši pogodbo.
MadMicka ::
Killa bee je vprašal: "Zanima me ali je dolžan delodajalec plačati prevoz do lokacije dela?" Odgovor je da. Iz nadaljevanja je pa res razvidno, da govori dejansko o plačilu delovnih ur. Glede tega je pa tako, da če prideš v podjetje ob 6.00 uri, se žigosaš in te potem službena pot vodi na drugo lokacijo, mora biti tudi ta vožnja na drugo lokacijo všteta v delovne ure, kot to izhaja iz 2. odstavka 142. člena ZDR-1.
killa bee ::
Ja mene zanima če se ti pripelješ do službe in potem greš do naprimer gradbišča.
Ta čas od službe do gradbišča in od gradbišča do službe mora biti plačan?
Ta čas od službe do gradbišča in od gradbišča do službe mora biti plačan?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: killa bee ()
kixs ::
Sem ze v prvem postu napisal. Sicer pa, ce moras it najprej na firmo, potem se mora ta cas od firme do delovisca steti v delovni cas, vsaj logicno je tako. Delovni cas se steje od prihoda do odhoda.
Je pa res, da nimam izkusenj z gradbenistvom in je lahko tam kaj drugace oz. se na dolocena pravila "pozvizgajo".
Je pa res, da nimam izkusenj z gradbenistvom in je lahko tam kaj drugace oz. se na dolocena pravila "pozvizgajo".
korenje3 ::
po zakonu je 33 (ali nekaj takega) centov na km, če se pelješ s svojim avtom za službene namene. razen če je avto služben, ti ne plača nič za kilometrino.
ko prideš v službo imaš prevoz plačan po pogodbi. potem če greš iz službe na drugo lokacijo, ti mora plačat po kilometru. vožnja se šteje v delovni čas in ti mora to plačati.
bilo bi čudno, če bi se vsak dan peljal 300km na mesto dela na svoje stroške ne?
ko prideš v službo imaš prevoz plačan po pogodbi. potem če greš iz službe na drugo lokacijo, ti mora plačat po kilometru. vožnja se šteje v delovni čas in ti mora to plačati.
bilo bi čudno, če bi se vsak dan peljal 300km na mesto dela na svoje stroške ne?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
s51as ::
Pri nas (kjer jaz delam) je tako, da ko prideš v firmo se "štamplaš" in kar od tam naprej delaš (razen malice nad 30 minut in privat izhodov) se šteje v čas dela. Če grem kam iz firme ven se potem piše kilometrina. Če skupni čas dela prekorači 8 ur, lahko višek ur koristim drug dan tako da odidem prej z dela. Če imam na koncu meseca več kot 16 nadur, se mi "višek" nadur zbriše. Nadure se ne izplačujejo, dnevnice se ne izplačujejo (razen, ko gre za delo v tujini), delo ob vekendih ali nočno delo je enako obračunano kot delo v rednem delovnem času (tako delo je zelo redka izjema-se mi še ni zgodilo).
V tvojem primeru bi rekel, da se ti v čas dela šteje vse od 6h in do povratka v firmo ob 20h. Kaj potem delodajalec naredi s tvojimi nadurami pa ne vem.
V tvojem primeru bi rekel, da se ti v čas dela šteje vse od 6h in do povratka v firmo ob 20h. Kaj potem delodajalec naredi s tvojimi nadurami pa ne vem.
It's just me myself and I
killa bee ::
@s51as
seprav lahko ti po 16 nadurah rečeš da ne boš več delal ker se ti bo brisalo?
sej ni problem če se ti pelješ na svoje stroške ampak je problem da pot 300km te pride cirka 2,5h. In kdo ti zdej plača te 2,5 h ko si se vozil do gradbišča?
seprav lahko ti po 16 nadurah rečeš da ne boš več delal ker se ti bo brisalo?
po zakonu je 33 (ali nekaj takega) centov na km, če se pelješ s svojim avtom za službene namene. razen če je avto služben, ti ne plača nič za kilometrino.
ko prideš v službo imaš prevoz plačan po pogodbi. potem če greš iz službe na drugo lokacijo, ti mora plačat po kilometru. vožnja se šteje v delovni čas in ti mora to plačati.
bilo bi čudno, če bi se vsak dan peljal 300km na mesto dela na svoje stroške ne?
sej ni problem če se ti pelješ na svoje stroške ampak je problem da pot 300km te pride cirka 2,5h. In kdo ti zdej plača te 2,5 h ko si se vozil do gradbišča?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: killa bee ()
kixs ::
On ima lahko skozi mesec tudi 30h nadur, le do konca meseca jih mora porabiti toliko, da pride na max 16h. Skozi delavnike pa si sam lahko preracunas koliko nadur bos delal - ce sploh.
Ce malo razmislim, verjetno ima firma nek skupinski prevoz na delovisce. Tam pa potem dejansko delate tistih 8h. Prav bi bilo, da se steje vse kar gre v sluzbeni rok - torej od 6h do 20h. Poglej malo v pogodbo, ce imate kaj definirano glede prevoza na lokacijo dela. Tako je mozno, da oni gledajo ta prevoz kot tvoj prevoz na delo in tega casa seveda ne upostevajo v delavnik. V privat firmah je prevoz na delo v celoti tvoj problem. Dobis povrnjene stroske prevoza in to je vse - pa je vseeno ali se vozis 15min ali 3 ure.
lp
Ce malo razmislim, verjetno ima firma nek skupinski prevoz na delovisce. Tam pa potem dejansko delate tistih 8h. Prav bi bilo, da se steje vse kar gre v sluzbeni rok - torej od 6h do 20h. Poglej malo v pogodbo, ce imate kaj definirano glede prevoza na lokacijo dela. Tako je mozno, da oni gledajo ta prevoz kot tvoj prevoz na delo in tega casa seveda ne upostevajo v delavnik. V privat firmah je prevoz na delo v celoti tvoj problem. Dobis povrnjene stroske prevoza in to je vse - pa je vseeno ali se vozis 15min ali 3 ure.
lp
killa bee ::
Sepravi v privatnih firmah je vse stvar dogovora. Če te ne moti da se voziš 3 ure v eno smer brez da si zato plačan (razen bencin) boš tm pač ostal, če te pa moti boš pa šel stran?
solatko ::
V delovni čas šteje prihod v firmo in odhod iz firme - za OP od 6-20. Delodajalec je v prekršku, saj delovni čas ne sme biti daljši od 12 ur.
Kako ima delodajalec urejen prihod in odhod na lokacijo dela, je njegov problem. Vsekakor je ta delodajalec zrel za inšpekcijski pregled - področje delovnih razmerij in varstva pri delu.
Kako delodajalec plačuje prisotnost na delu, pa je stvar kolektivne pogodbe za panogo in individualne pogodbe o delu, ki jo sklene z delavcem.
Če ima slabo organizacijo dela (da potrebuje 14 ur prisotnosti, za 8 urno delo), naj zaposli organizatorja delovnega procesa ali zapre firmo.
Ne morejo nesposobnost delodajalcev plačevati delavci z enormno obremenitvijo.
Verjetno ima tako ureditev zato, da ni potrebno plačevati dnevnic in namestitve delavcev na lokaciji. Skratka še eno šalabajzersko podjetje, kateremu je zdravje in počutje delavcev, španska vas.
V naši kokoši je to možno, v urejeni kapitalistični državi, bi takega delodajalca enostavno zaprli, sindikati in država.
Kako ima delodajalec urejen prihod in odhod na lokacijo dela, je njegov problem. Vsekakor je ta delodajalec zrel za inšpekcijski pregled - področje delovnih razmerij in varstva pri delu.
Kako delodajalec plačuje prisotnost na delu, pa je stvar kolektivne pogodbe za panogo in individualne pogodbe o delu, ki jo sklene z delavcem.
Če ima slabo organizacijo dela (da potrebuje 14 ur prisotnosti, za 8 urno delo), naj zaposli organizatorja delovnega procesa ali zapre firmo.
Ne morejo nesposobnost delodajalcev plačevati delavci z enormno obremenitvijo.
Verjetno ima tako ureditev zato, da ni potrebno plačevati dnevnic in namestitve delavcev na lokaciji. Skratka še eno šalabajzersko podjetje, kateremu je zdravje in počutje delavcev, španska vas.
V naši kokoši je to možno, v urejeni kapitalistični državi, bi takega delodajalca enostavno zaprli, sindikati in država.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
Killa bee preberi si pogodbo ali pa interni pravilnik, ker dvomim, da ni zapisano kaj v zvezi s tvojim problemom.
Ker če ni, imaš vse možnosti odprte za tožbo in posledično izplačilo neplačanih ur.
Seveda potem nimaš več kaj iskat v tej firmi.
Ker če ni, imaš vse možnosti odprte za tožbo in posledično izplačilo neplačanih ur.
Seveda potem nimaš več kaj iskat v tej firmi.
solatko ::
redkvica79 - Interni pravilniki so brezpredmetni, če so v nasprotju z zakonom o delovnih razmerjih, podpisanimi kolektivnimi pogodbami, zakonom o varstvu pri delu, mednarodnimi konvencijami.....
Bistvena je evidenca prisotnosti na delu. Če ta izvzema čas za prihod na lokacijo dela, je proti vsem pravilom mednarodnega in našega prava.
Pot na delovno lokacijo ni prihod na delo od doma in se šteje v delovni čas.
Kako bi izgledalo, če bi terenski serviserji imeli samo efektivne ure, dela pri stranki, zdravniki samo delo s pacienti, policisti samo čas namenjen delu s kršitelji, ostalo pa bi delodajalci brisali.
Bistvena je evidenca prisotnosti na delu. Če ta izvzema čas za prihod na lokacijo dela, je proti vsem pravilom mednarodnega in našega prava.
Pot na delovno lokacijo ni prihod na delo od doma in se šteje v delovni čas.
Kako bi izgledalo, če bi terenski serviserji imeli samo efektivne ure, dela pri stranki, zdravniki samo delo s pacienti, policisti samo čas namenjen delu s kršitelji, ostalo pa bi delodajalci brisali.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
redkvica79 - Interni pravilniki so brezpredmetni, če so v nasprotju z zakonom o delovnih razmerjih, podpisanimi kolektivnimi pogodbami, zakonom o varstvu pri delu, mednarodnimi konvencijami.....
Bistvena je evidenca prisotnosti na delu. Če ta izvzema čas za prihod na lokacijo dela, je proti vsem pravilom mednarodnega in našega prava.
Pot na delovno lokacijo ni prihod na delo od doma in se šteje v delovni čas.
Kako bi izgledalo, če bi terenski serviserji imeli samo efektivne ure, dela pri stranki, zdravniki samo delo s pacienti, policisti samo čas namenjen delu s kršitelji, ostalo pa bi delodajalci brisali.
....smešen si, vsi vemo, da je uveljavljanje pravic v naši super pravni državi metanje peska v oči samemu sebi in zato mi razloži, kaj bo naredil zaposleni z 800€ plače, ki ima doma 2 šolo obvezna otroka-po tvoje naj bi uveljavljal pravice mednarodnega prava glede kršitev internega pravilnika.....mah lepo te prosim no...daj nehaj klobasat.
Pa kje ti živiš, danes je situacija taka, da če ti kaj ne paše, vrata so odprta in si pač poiščeš drugo službo....tako pač je v realnosti.
stop dreaming solatko
solatko ::
Zato pa je situacija taka, ker delodajalci poznajo strah pred izgubo službe in z zaposelnimi delajo glih kar hočejo. Delavce je potrebno hebat, dokler se jim hebe. Zakaj bi mu dal 1000€, če je 650€+malo strahu pred izgubo zaposlitve, popolnoma dovolj, da delavec dela na 120%.
Hlapci bodo v vsakem sistemu ostali hlapci.
Danes je pač tako, ker delavci, ki se nočejo organizirati, to dopuščajo. Pustijo, da se jim mesečni zalužek ne izplačuje redno, pa vseeno delajo, pustijo, da se jim ne izplačujejo dodatki, pa vseeno delajo, delajo nadure, ki niso plačane in se morda pozneje koristijo kot višek ur, v razmerju 1:1, namesto 1:1,5, kolikor bi morala bit plačana nadura......, skratka vsi delavci pustijo, da so vredni manj kot sužnji, katere je moral lastnik vsaj nahranit, oblečt in jim dat osnovno streho nad glavo, da jih je potem lahko gnal. Vedli so to, da če jih bodo gnali preveč, bodo morali kupiti druge in jih zopet učiti poslušnosti in naučiti delat, našim delodajalcem se jebe za stanje delavcev, če zboli, ga nadomesti druga budala.
Kaj naredit je pa drugo vprašanje. Sam malo ali skoraj nič, če si toliko strokovnjak, da bi v firmi nastal problem, potem se lahko s še tako zarukanim delodajalcem, veliko zmeniš, o pogojih dela, delovnem času in plači, če pa si povprečnež, katerega lahko zamenja vsak, ki pride mimo, pa nimaš kaj dosti.
Ko bo ljudem tega životarjenja dovolj, s bodo tako ali drugače organizirali in ukrepali, do takrat, pa bodo samo cvilili in kritizirali sindikat, ki bi si ga najprej morali urediti.
O tem sem pisal že v veliko temah na S-T, pa se je ponavadi z mojim postom tema zaključila.
To, da bi se organizirali, pač nobenega ne zanima, sami pa niso pripravljeni storiti nič.
Ni mi pa jasno, zakaj nekateri, ki imajo probleme, sploh odpirajo teme, če je potem na predlog - ukrepaj - najprej omenjena izguba službe.
Potem pa delaj, trpi in bodi tiho.
Hlapci bodo v vsakem sistemu ostali hlapci.
Danes je pač tako, ker delavci, ki se nočejo organizirati, to dopuščajo. Pustijo, da se jim mesečni zalužek ne izplačuje redno, pa vseeno delajo, pustijo, da se jim ne izplačujejo dodatki, pa vseeno delajo, delajo nadure, ki niso plačane in se morda pozneje koristijo kot višek ur, v razmerju 1:1, namesto 1:1,5, kolikor bi morala bit plačana nadura......, skratka vsi delavci pustijo, da so vredni manj kot sužnji, katere je moral lastnik vsaj nahranit, oblečt in jim dat osnovno streho nad glavo, da jih je potem lahko gnal. Vedli so to, da če jih bodo gnali preveč, bodo morali kupiti druge in jih zopet učiti poslušnosti in naučiti delat, našim delodajalcem se jebe za stanje delavcev, če zboli, ga nadomesti druga budala.
Kaj naredit je pa drugo vprašanje. Sam malo ali skoraj nič, če si toliko strokovnjak, da bi v firmi nastal problem, potem se lahko s še tako zarukanim delodajalcem, veliko zmeniš, o pogojih dela, delovnem času in plači, če pa si povprečnež, katerega lahko zamenja vsak, ki pride mimo, pa nimaš kaj dosti.
Ko bo ljudem tega životarjenja dovolj, s bodo tako ali drugače organizirali in ukrepali, do takrat, pa bodo samo cvilili in kritizirali sindikat, ki bi si ga najprej morali urediti.
O tem sem pisal že v veliko temah na S-T, pa se je ponavadi z mojim postom tema zaključila.
To, da bi se organizirali, pač nobenega ne zanima, sami pa niso pripravljeni storiti nič.
Ni mi pa jasno, zakaj nekateri, ki imajo probleme, sploh odpirajo teme, če je potem na predlog - ukrepaj - najprej omenjena izguba službe.
Potem pa delaj, trpi in bodi tiho.
Delo krepa človeka
spajdrmen ::
ja, če pomisliš na to v kakšnih časih smo, je na voljo veliko ljudi, ki bi z veseljem sprejeli tudi tako delo... Pač zdej so delodajalci "carji", ampak ko enkrat kriza mine (enkrat bo sigurno) potem pa bojo oni za nami skakal!
St235 ::
dajte ljudje prebrat kaj sprašuje. Ni vprašanje ali mu pripadajo stroški (kamor sodijo tudi dnevnice) ampak sprašuje kako je s priznanjem ur, ki jih je opravil.
in kaj ima to veze s tistim kar je napisal....
...lahko mu plača dnevnico ali pa nadure....kje je problem?
V tem, da mu ne plača ne eno ne drugo....to je pa zrelo za inšpekcijo.
V tem da si funkcionalno nepismen in ne ločiš kaj je to dnevnica in kaj je nadura. Dnevnica je pavšalna povrnitev stroškov zaradi opravljanja dela izven delovnega prostora. Nadura pa je delo, ki ga je delodajalec opravil nad privedenim številom delovnih ur. Eno je strošek, drugo je plača.
kixs ::
Nadura pa je delo, ki ga je delodajalec opravil nad privedenim številom delovnih ur.
Delojemalec ali delavec.
MadMicka ::
Dnevnica je povračilo povišanih stroškov za prehrano za delo na terenu. Seveda lahko delodajalec organizira prehrano na terenu. V takšnem primeru nisi upravičen do dnevnice.
St235 ::
solatko ::
killa bee - V glavnem, da ne bomo še naprej off-topic:
Tebi normalni šiht, ne sme trajat več kot 40 ur na teden, sem se šteje tudi prevoz na lokacijo dela, če greš iz matične firme. Če greš direktno od doma, se delovni čas šteje od prihoda na lokacijo dela, si pa upravičen do prevoznih stroškov.
Delovni teden šteje 40 ur.
Največ lahko opraviš 40 nadur mesečno.
Vse kar je izven tega, je kršenje zakona o delovnih razmerjih.
Primer kot je tvoj, se lahko šteje za delo na terenu, torej si upravičen do denvnice in prenočevanja na lokaciji dela (če traja pot tja in nazaj 6 ur).
Predlagam ti, da se posvetuješ na inšpekciji dela, enoti, ki pokriva sedež tvoje firme.
Lahko daš tudi anonimno prijavo, vendar bo delodajalec iz prijave videl, kdo je to dal, saj ni dosti delavcev, ki bi na lokacijo, kjer opravljajo svoje delo, rabili 3 ure (razen nekaterih v JS).
Tebi normalni šiht, ne sme trajat več kot 40 ur na teden, sem se šteje tudi prevoz na lokacijo dela, če greš iz matične firme. Če greš direktno od doma, se delovni čas šteje od prihoda na lokacijo dela, si pa upravičen do prevoznih stroškov.
Delovni teden šteje 40 ur.
Največ lahko opraviš 40 nadur mesečno.
Vse kar je izven tega, je kršenje zakona o delovnih razmerjih.
Primer kot je tvoj, se lahko šteje za delo na terenu, torej si upravičen do denvnice in prenočevanja na lokaciji dela (če traja pot tja in nazaj 6 ur).
Predlagam ti, da se posvetuješ na inšpekciji dela, enoti, ki pokriva sedež tvoje firme.
Lahko daš tudi anonimno prijavo, vendar bo delodajalec iz prijave videl, kdo je to dal, saj ni dosti delavcev, ki bi na lokacijo, kjer opravljajo svoje delo, rabili 3 ure (razen nekaterih v JS).
Delo krepa človeka
MadMicka ::
solatko, to pa ni čist tko, kot ti praviš. Glej, delaš lahko tudi po 56 ur na teden, pa to ne pomeni nujno 16 ur nadur, lahko gre za prerazporejen delovni čas in potem izven sezone ta višek ur koristiš, da se zadeva poravna na 40 ur tedensko.
In število nadur je z zakonom omejeno na 170 ur letno, vendar, kot rečeno, lahko se zgodi, da v enem tednu narediš max 16 nadur, v enem mesecu pa tako celo 64 nadur! Celo kako več, pa se mi zdej to ne da računat.
In število nadur je z zakonom omejeno na 170 ur letno, vendar, kot rečeno, lahko se zgodi, da v enem tednu narediš max 16 nadur, v enem mesecu pa tako celo 64 nadur! Celo kako več, pa se mi zdej to ne da računat.
solatko ::
MadMicka - Je čisto tako kot govorim - splošna pravila in skupni delovni čas v mesecu ne sme presegat 40 ur tedensko za redno delo. Razporeditev delovnega časa je pač odvisna od narave dela in razporeda delovnega časa, kar urejajo notranji pravilniki. So še druge prerazporeditve delovnega časa, da ne boš zopet zapel - gradbeništvo, kmetijstvo...., vendar letna kvota ur, ne sme it preko teh pravil.
OP pač ni navedel naravo dela in firmo zaposlitve, zato je dobil odgovor v obliki splošnih pravil za povprečno firmo.
Na nepopolne podatke, je brez veze bit pikolovski, ker potem damo lahko kar link do zakonov in naj si OP prečita sam.
OP pač ni navedel naravo dela in firmo zaposlitve, zato je dobil odgovor v obliki splošnih pravil za povprečno firmo.
Na nepopolne podatke, je brez veze bit pikolovski, ker potem damo lahko kar link do zakonov in naj si OP prečita sam.
Delo krepa človeka
killa bee ::
Ampak vseeno kot piše zgoraj, ure se štejejo od kadar ti prideš na firmo pa dokler prideš nazaj. Prevoz do lokacije dela se sepravi plača(in ne samo bencin do lokacije dela!).
T0RN4D0 ::
Prav bi bilo da se, če delaš za neko fiskno mesečno plačo. Je pa lahko stvar dogovora, komot računaš tudi samo efektivne ure, od katerih si odbiješ vse prevoze, malice in čikpavze. Logično je edino da je tvoja ura potem 30EUR, ne 3.
Važno je pravzaprav samo to, če se ti zdi sprejemljivo plačilo za tvoje delo in čas. Če ne gre skupaj se pogovoriš z delodajalcem in prideta skupaj s plačo, ali pa zaključiš zgodbo.
Važno je pravzaprav samo to, če se ti zdi sprejemljivo plačilo za tvoje delo in čas. Če ne gre skupaj se pogovoriš z delodajalcem in prideta skupaj s plačo, ali pa zaključiš zgodbo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T0RN4D0 ()
toplakd ::
Ampak vseeno kot piše zgoraj, ure se štejejo od kadar ti prideš na firmo pa dokler prideš nazaj. Prevoz do lokacije dela se sepravi plača(in ne samo bencin do lokacije dela!).
A ti se s svojim avtom pelješ iz podjetja na gradbišče? Narediš 600km, šef ti da toliko € kot si porabil goriva?
Dejan
toplakd ::
Tvoj šef je potem 100% zadovoljen da ne rabi svojega vozila, ga ne rabi registrirat, zavarovati,
servisirati, kupit gum....
servisirati, kupit gum....
mojsterleo ::
Tudi v našem podjetju (gre za manjše podjetje, do 10 zaposlenih) so neprestane razprave o tem, kaj je s prevozom na delovno mesto in nazaj. Po pogodbi je delovno mesto na sedežu firme.
Direktor podjetja je stališča, da prevoz ni delovni čas, iz razloga: ker prevoza stranki ne zaračunava. Torej, nekako naj bi mi svoj prosti čas žrtvovali za firmo. Huh?
Ok,
ker jaz in sodelavci dobro vemo, koliko je ura, ko se vsedemo na prevozno sredstvo za na teren (kar - žal - ni vedno avto), in kdaj pridemo nazaj, prihaja vsak mesec konec meseca do konfliktov okoli tega, ker mora direktor pisno potrditi vse opravljene nadure. In njemu je nadura prevoz, nam ki delamo pa je nadura to, da smo dalj časa na terenu in se torej opravi več efektivnega dela (ki se zaračuna). Prevoz delodajalec mora zagotoviti v vsakem primeru, tudi znotraj 8 urnega delovnega časa.
Da bi kao rešil situacijo, se je direktor nato "spomnil", da bi nam potrdil uro, porabljeno na službenem potovanju, v polovični količini, čemur besno nasprotujemo.
Seveda kadar gre direktor ali kdo iz komerciale na sestanek ali na ogled stanja, se mu prevoz normalno upošteva v delovni čas (nadur oni itak nimajo. oz. zelo malo).
Seveda v sklopu razprav v zvezi s tem se obvezno vsakomesečno pojavljajo grožnje, da "če ti kaj ni všeč, lahko greš" oz. "če vi nočete, bom pa poiskal druge ljudi".
Seveda na koncu direktor ponavadi potrdi ure v opravljenem obsegu, ker v nasprotnem primeru mu zagrozimo, da jih ne bomo več opravljali, ker za to osnove ni (pisnih odredb o tem, da je nadurno delo potrebno, itak ne izdaja, da ne govorimo o potnih ali delovnih nalogih, ki jih ni) .... ampak ukvarjanje s tem je skrajno neprijetno.
lp
Direktor podjetja je stališča, da prevoz ni delovni čas, iz razloga: ker prevoza stranki ne zaračunava. Torej, nekako naj bi mi svoj prosti čas žrtvovali za firmo. Huh?
Ok,
ker jaz in sodelavci dobro vemo, koliko je ura, ko se vsedemo na prevozno sredstvo za na teren (kar - žal - ni vedno avto), in kdaj pridemo nazaj, prihaja vsak mesec konec meseca do konfliktov okoli tega, ker mora direktor pisno potrditi vse opravljene nadure. In njemu je nadura prevoz, nam ki delamo pa je nadura to, da smo dalj časa na terenu in se torej opravi več efektivnega dela (ki se zaračuna). Prevoz delodajalec mora zagotoviti v vsakem primeru, tudi znotraj 8 urnega delovnega časa.
Da bi kao rešil situacijo, se je direktor nato "spomnil", da bi nam potrdil uro, porabljeno na službenem potovanju, v polovični količini, čemur besno nasprotujemo.
Seveda kadar gre direktor ali kdo iz komerciale na sestanek ali na ogled stanja, se mu prevoz normalno upošteva v delovni čas (nadur oni itak nimajo. oz. zelo malo).
Seveda v sklopu razprav v zvezi s tem se obvezno vsakomesečno pojavljajo grožnje, da "če ti kaj ni všeč, lahko greš" oz. "če vi nočete, bom pa poiskal druge ljudi".
Seveda na koncu direktor ponavadi potrdi ure v opravljenem obsegu, ker v nasprotnem primeru mu zagrozimo, da jih ne bomo več opravljali, ker za to osnove ni (pisnih odredb o tem, da je nadurno delo potrebno, itak ne izdaja, da ne govorimo o potnih ali delovnih nalogih, ki jih ni) .... ampak ukvarjanje s tem je skrajno neprijetno.
lp
killa bee ::
sepravi če bi tebe direktor poslal nekam za 10 ur od katerih bi bile 3 ure za prevoz do lokacije dela, bi imel plačane te 3 ure ali ne ?
mojsterleo ::
sepravi če bi tebe direktor poslal nekam za 10 ur od katerih bi bile 3 ure za prevoz do lokacije dela, bi imel plačane te 3 ure ali ne ?
ure lahko samo "koristimo", plačane niso.
glede na tvoje vprašanje, morale bi biti 2 nadure... 8 ur sem delodajalcu itak na razpolago v normalnem delovnem času.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sluzbena pot - nadure (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10698 (4678) | Mato989 |
» | Dvig urne postavke, Bruto in Neto plača (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20477 (18093) | McHusch |
» | Koriscenje viska ur v sluzbiOddelek: Loža | 7553 (6058) | deltacqb |
» | Trajanje službene potiOddelek: Loža | 15288 (14568) | St235 |