» »

Terensko delo - lasten avto? Sprejeti?

Terensko delo - lasten avto? Sprejeti?

1
2
»

Raptor F16 ::

Invictus je izjavil:


Splača se celo kupiti nek rabljen dizel z nizko porabo, ga urediti in voziti.


:)):)):))

Zdaj si pa vse povedal
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Likalnik ::

tudi jaz se ne bi kaj preveč obremenjeval glede 16 let stare gare...ko ti bo ta guznla bi si kupil novo 16 let staro garo (res pa je, da se moraš vprašati koliko je 16 let stara gara varna in kako varna je 5 let stara gara-predvsem mislim na varnost ob prometni nesrečni)....bi se pa jaz bolj vprašal glede samega časa in varnosti oziroma nevarnosti kateri ti prežijo na cesti...še posebno na relaciji Ljubljana-Koper-Ljubljana v poletnih dneh.
gneča je nepopisna, možnosti, da se ti naredi kakšna nesreča so kar visoke...sicer bo vsak rekel, da ne smeš tako gledati...kar se načeloma strinjam...ampak jaz tega faktorja na tvojem mestu ne bi čisto odpisal in bi ga upošteval...

Old Spice ::

WTF kaj to berem. 16 let star avto bo izpostavljen vremenskim vplivom? 16 let star avto je vreden (zelo verjetno) ranga 2k. Če greš povprečno 5x mesečno v Koper je to 450 eur kilometrine. Ker delaš terensko je še dnevnica, kar za 5 dni nanese še dodatnih 100 eur, kar ti ravno pokrije gorivo za teh 5 poti. S 450 eur mesečno, pa kompletno prineseš avto notri v 4 mesecih - s tem da tudi če ga prodaš, ga boš vseeno za več kot 0 eur oz. ne bo vrednost drastično nižja če je par dni stal na soncu v Kopru.

LukiYo ::

V drugi temi se omenja, da mora tudi avto imet svoj osebni prostor, ker mu škoduje cigaretni dim. Tukaj, da bo avto izpostavljen škodljivim vremenskim vplivom, ker bo cel dan zunaj, namesto v garaži, kot je bil vajen. Sem že mislil, da so slovenčki, ki s seboj nosijo bombažne robčke, da obrišejo svojega Renaulta, izumrli...

Raptor F16 ::

Likalnik je izjavil:

tudi jaz se ne bi kaj preveč obremenjeval glede 16 let stare gare...ko ti bo ta guznla bi si kupil novo 16 let staro garo (res pa je, da se moraš vprašati koliko je 16 let stara gara varna in kako varna je 5 let stara gara-predvsem mislim na varnost ob prometni nesrečni)....bi se pa jaz bolj vprašal glede samega časa in varnosti oziroma nevarnosti kateri ti prežijo na cesti...še posebno na relaciji Ljubljana-Koper-Ljubljana v poletnih dneh.
gneča je nepopisna, možnosti, da se ti naredi kakšna nesreča so kar visoke...sicer bo vsak rekel, da ne smeš tako gledati...kar se načeloma strinjam...ampak jaz tega faktorja na tvojem mestu ne bi čisto odpisal in bi ga upošteval...


Men se zdi absurdno, da firma ne more vzet avta na operativni lizing.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

Za 250 km na teden se najbrž ne splača. Sploh ker je vsak zaposlen vesel, da dobi 100 evrov namesto tega.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Za 250 km na teden se najbrž ne splača. Sploh ker je vsak zaposlen vesel, da dobi 100 evrov namesto tega.


Na poti presekaš gumo, kupiti moraš 2 in se za 100EUR obrišeš pod nos. Če voziš šitbox verjetno dodatno nimaš polnega kaska in še kakih asistenc, torej moraš plačati tudi morebitno vleko.

Mislim... matematika ni ravno zdrava tudi če gledaš samo gorivo ker "stare kante itak ni treba vzdrževat".
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Utk ::

A boš vsak teden presekal gumo? To je 400 evrov na mesec...

TheBlueOne ::

Jaz mislim, da se ne izide. Ce odstejes bencin si nekje na dobre 0.3€/km, kar je pri 15.000km 4500€. Ce je to kar potegnes letno, potem pri novem avtu za med 35 in 40k€ bolj kot ne samo pokrivas izgubo vrednosti. Ce si malo bolj pesimisticen in dodas se vse ostale obrabe in nek pavsal za riziko pa si v debelem minusu.

Mesatarit s starimi avti pa je pravtako delo z velikim rizikom.

Podjetja pac tocno vedo koliko avto stane, povprecen zaposlen pa dosti stroskov ali pozabi ali pa so mu samoumevni.

Utk ::

Ma kaj ti bluziš, se ti je zmešalo? Dela za minimalca, ti pa fantaziraš o avtu za 40 jurjev. Za službenega bi dobil dacio, če ne kar rabljenega kanguja. Ki je pa res sranje za po avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Potem zna biti super deal za oba? Ce OP nima nesrece z avti. Za moj okus ni korektno od podjetja, da moras za teren imeti svoj avto.

Utk ::

Če je on na profitu in firma na profitu, zakaj ne? Zakaj bi služben in privat avto stala 95% časa, če lahko enega odpikaš in drug stoji samo 90% časa?
Če bi šel z njim vsak dan na teren, pa brez skrbi, da bi hitro dobil službenega. Neko gajbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Če je on na profitu in firma na profitu, zakaj ne? Zakaj bi služben in privat avto stala 95% časa, če lahko enega odpikaš in drug stoji samo 90% časa?
Če bi šel z njim vsak dan na teren, pa brez skrbi, da bi hitro dobil službenega. Neko gajbo.


Se bojim, da je situacija bolj taka, da je podjetje skrt in isce nacine, da malo prihrani. Zakaj bi dobil sluzbenega gajbo? To je praviloma za podjetja minus, ker je z njimi prevec dela. Praviloma podjetja vzamejo operativni leasing, dobijo popust in po moznosti nimajo davka.

Utk ::

A nove gajbe na lizing se pa ne da dobit?

Se bojim, da je situacija bolj taka, da je podjetje skrt in isce nacine, da malo prihrani.

Dooooh. Ampak tudi on je lahko s tem na profitu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Za male km/mesec do 1000km je z normalnim npr. do 10 let starim avtom čisto dober špil.
To kar imenujete teren, je itak vožnja po asfaltu in avtu nič ne škodi.
Z novimi je pa druga zgodba.

Firma z več lizing avti lahko za naslednjih 12 mesecev in več predvidi odlive, praktično v 100€, kar pa na koncu leta ni zanemarljiv podatek.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

A nove gajbe na lizing se pa ne da dobit?

Se bojim, da je situacija bolj taka, da je podjetje skrt in isce nacine, da malo prihrani.

Dooooh. Ampak tudi on je lahko s tem na profitu.


Lahko pa v minusu? Bi bilo zanimivo videti pogodbo. Kaj se zgodi, ce recimo nima vec avta? Mora na bus? Ga mora dejansko zagotoviti? Podjetje, ki ima sigurno nek kapital noce imeti posla s tem, nek revez na minimalki pa naj improvizira. Tak z nizko placo bi moral delati brez rizika za minus.

Utk ::

Glede na to, da je še v fazi razgovorov, lahko komot preskoči in si najde drugo službo. Firma bo pa tudi (najbrž) našla nekoga drugega. Z avtom.

cebelar123 ::

Vzami 600km je 222eur v tem trenutku. Odštej bencin in boš videl koliko ti ostane.
Potem pa so še servisi in gume ampak še zmeraj si v plusu.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Je pa tudi treba objasnit... to kar tip opisuje da bi parkrat mesečno šel LJ-KP-LJ ni glih TERENSKO DELO... jaz terensko delo pojmujem bolj tisto ko si 50%+ na terenu... to če greš ti 3x ali 4x mesečno iz LJ v KP in nazaj, je bolj tako tako...

Jaz bi si preprosto izpogajal boljšo plačo v zameno za uporabo lastnega avtomobila ali pa naj podpišejo fix max regress neobdavčen karkoli... potrebno je vedet, kaj če delaš in stanuješ v LJ in bi firma rada da hodiš to? Boš kupil avto zato? Jaz ga ne bi če ga ne rabim...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

On menja službo. Če bi on bil tam v službi in bi firma naenkrat to "zahtevala", jo komot pošlje v mp3 (čeprav lahko tudi firma njega potem, z "novim" delovnim mestom, ki pač zahteva teren).
Ampak ker prihaja na novo, je brez veze zdaj računat kaj bi če bi. Če nima avta, niti ga noče, ga ne rabi. Nikjer ne piše, da MORA it v to službo.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

On menja službo. Če bi on bil tam v službi in bi firma naenkrat to "zahtevala", jo komot pošlje v mp3 (čeprav lahko tudi firma njega potem, z "novim" delovnim mestom, ki pač zahteva teren).
Ampak ker prihaja na novo, je brez veze zdaj računat kaj bi če bi. Če nima avta, niti ga noče, ga ne rabi. Nikjer ne piše, da MORA it v to službo.


Ja, ampak recimo da ima avto, pa mu avto crkne se ne splača popravljat kaj pa potem? Kaj piše v pogodbi glede tega? Dvomim da kaj, neformalno bi ga drkali naj uredi situacijo čeprav zakonsko in pogodbeno ne bo dolžan... tu so potem te težave.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Če ima za naslednji teden vsak dan zjutraj ob 7h prit v Koper, in v pogodbi piše, da ga firma pošilja na različne lokacije, potem pač mora tam prit. Lahko z busom, na avtoštop, s privat helikopterjem, to je njegov problem.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če ima za naslednji teden vsak dan zjutraj ob 7h prit v Koper, in v pogodbi piše, da ga firma pošilja na različne lokacije, potem pač mora tam prit. Lahko z busom, na avtoštop, s privat helikopterjem, to je njegov problem.


Ja, ampak prevoz na lokacijo dela se šteje v delovni čas =) Torej če gre na vlak se mu začne delovni čas ko štemplja in gre tja
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Če že fantaziramo, mu potem lahko firma kupi karto za bus in plača dnevnico (10 evrov do 12 ur). To bi pa bil biznis...proti 90 evrom za svoj avto.

rejven ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ima za naslednji teden vsak dan zjutraj ob 7h prit v Koper, in v pogodbi piše, da ga firma pošilja na različne lokacije, potem pač mora tam prit. Lahko z busom, na avtoštop, s privat helikopterjem, to je njegov problem.


Ja, ampak prevoz na lokacijo dela se šteje v delovni čas =) Torej če gre na vlak se mu začne delovni čas ko štemplja in gre tja


Kaj se šteje? Ti si dogovorjen s firmo, da si ob določeni uri na lokaciji,kako prideš tja, ali s konjsko vprego ali z letalom firme ne zanima. Ko si na lokaciji se recimo štempljaš od koder se ti vse službene poti štejejo v delovni čas. Kot sem rekel, če mora pridit, na sedež firme se štepljat in potem na službeno pot v Piran se ne splača. Če ga firma direkt pošlje na lokacijo v Piran pa se (iz ljubljane recimo)

Mato989 ::

rejven je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ima za naslednji teden vsak dan zjutraj ob 7h prit v Koper, in v pogodbi piše, da ga firma pošilja na različne lokacije, potem pač mora tam prit. Lahko z busom, na avtoštop, s privat helikopterjem, to je njegov problem.


Ja, ampak prevoz na lokacijo dela se šteje v delovni čas =) Torej če gre na vlak se mu začne delovni čas ko štemplja in gre tja


Kaj se šteje? Ti si dogovorjen s firmo, da si ob določeni uri na lokaciji,kako prideš tja, ali s konjsko vprego ali z letalom firme ne zanima. Ko si na lokaciji se recimo štempljaš od koder se ti vse službene poti štejejo v delovni čas. Kot sem rekel, če mora pridit, na sedež firme se štepljat in potem na službeno pot v Piran se ne splača. Če ga firma direkt pošlje na lokacijo v Piran pa se (iz ljubljane recimo)


WTF? O čem ti zdaj to...

Če firma ima sedež v LJ in mora in ot na neko delovišče ali na teren k stranki te firme, se mora štempljat v LJ!!!! (Drugo je če ima firma PE v KP pa še takrat mora imet matično PE kjer je zaposlen, če je v KP mu morajo itak za vsak dan plačat potne za prevoz LJ-KP-LJ...)

Če pa je on zaposlen na podjetje d.o.o. na sedežu v LJ, se mu delovni čas za prevoz iz LJ v KP na lokacijo dela šteje kot SLUŽBEN DELOVNI ČAS... to pomeni da se on pride v LJ štemplja in se vsede v avto in odpelje v KP, nato pride nazaj se odštemplja in gre domov...

In zdaj mi naj nekdo razloži, delodajalec ti reče če se boš vozil s svojim avtom, ti rečeš ok, dobiš službene potne, tebi avto crkne, in rečeš veš ne bom kupil novega... prav, še vedno moraš na teren ampak časa boš porabil 2x ali 3x več, štempljanje, peš do železniške, čakanje na bus ali vlak nato peš do lokacije ali pač z taksijem in nato še nazaj... bog ve kako je vozni red, vsake 30 min verjetno ne.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

A boš vsak teden presekal gumo? To je 400 evrov na mesec...


Ok, imaš prometno nesrečo. Zdaj mi pa povej kako hitro si lahko na minimalcu priskrbiš novo vozilo zato, da lahko delaš za tega minmalca.

To je spet tist slovenski fenomen ZAVEDNE malomarnosti "sej men se to ne more zgodit".


Slovenska preračunljivost 101

Verjetnost za nesrečo/tvegano situacijo se poveča za 25%
"eh men se pa to že ne more zgodit"

Verjetnost zadetka na EuroJackpot 0,000189%
"Nikoli ne veš, mogoče pa o..."
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Tidule ::

rejven je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ima za naslednji teden vsak dan zjutraj ob 7h prit v Koper, in v pogodbi piše, da ga firma pošilja na različne lokacije, potem pač mora tam prit. Lahko z busom, na avtoštop, s privat helikopterjem, to je njegov problem.


Ja, ampak prevoz na lokacijo dela se šteje v delovni čas =) Torej če gre na vlak se mu začne delovni čas ko štemplja in gre tja


Kaj se šteje? Ti si dogovorjen s firmo, da si ob določeni uri na lokaciji,kako prideš tja, ali s konjsko vprego ali z letalom firme ne zanima. Ko si na lokaciji se recimo štempljaš od koder se ti vse službene poti štejejo v delovni čas. Kot sem rekel, če mora pridit, na sedež firme se štepljat in potem na službeno pot v Piran se ne splača. Če ga firma direkt pošlje na lokacijo v Piran pa se (iz ljubljane recimo)


EU sodišče je takem primeru razsodilo, da se pot na delo šteje v delovni čas. Torej v primeru delavcev, ki niso imeli matične enote in so se dnevno vozili na direktno od doma k strankam. Če pa imaš delovno mesto določeno in je "teren" zgolj občasna obveza potem je pa nedvoumno, da se delovni čas začne, ko štartaš iz matične lokacije.

V nobenem primeru pa ni skladno z zakonom, da se ti delovni čas začne štet šele ko prideš na lokacijo k stranki. Delodajalec ne sme dnevno določat pri kateri stranki boš opravljal delo, potem pa štet delovni čas od takrat ko prideš na lokacijo in potne stroške obračunat kot da gre za prevoz na/iz dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Csharp ::

Offtopic vprašanje. Sam sem zadnja 2 tedna službeno na terenu. Avto ob 8:00 parkiram na parkirišču pred firmo in ga do 17:00 ne vidim. Od 17:00 do 8:00 pa je avto parkiran pred hotelom, kjer sem zadnja 2 tedna nastanjen. Ker mi je prva letošnja toča že dala lekcijo, zdaj avto redno pokrivam s pokrivalom proti toči. Nima veze ali sije sonce ali pada dež, ali je avto pred firmo ali pred hotelom, vedno je pokrit.

Se mi je pa zdaj, medtem ko je avto stal na parkirišču pred firmo, že drugič zgodilo, da me je pokrivalo počakalo ob avtu. Res da je včasih malo vetrovno, ampak to se mi zdi nenavadno. Pokrivalo za enoprostorca ni vrečka, da bi jo veter kar nosil. Ne predstavljam si, kakšen sunek vetra lahko "sleče" avto. Če pa je sunek že tako močan, zakaj pokrivalo ne odpihe 10, 20 metrov stran?! Parkirišče je dovolj veliko, parkiram ob robu, na samem in kulturno (znotraj črt). Poleg tega me tu le redki poznajo, nihče pa ne ve, kateri avto vozim. Če je avto odkril veter "na dveh nogah", se sprašujem, kaj ga je zmotilo. Kdo bi imel čas odkrivati tuj avto? Razumel bi, če bi odlomil brisalec ali ukradel pokrivalo.

Sprašujem se, ali nekoga moti pokrit avto in namerno odkriva ali pa dejansko lahko veter "sleče" avto. Kaj je bolj verjetno?

kondezator ::

Stari avti niso noben bav bav. Marca 2020 sem zacel z delom za katerega naredim 100km vsak delovni dan(prevoz na delo). Takrat sem imel Alfo 166 2.5 V6 190ks letnik 2000 automatik(poraba 13l). Z njim nisem imel stroskov samo tankal. Avto sem imel se nekaj mesecev, nato se mi je pojavila priloznost za menjavo kljuc za kljuc za diesel Alfo 166 2.4jtd 170ks letnik 2005 rocni(poraba 7.5l). Sel sem v menjavo zaradi porabe. Na tehnicnem ugotovil, da je podvozje dotrajano(verjetno ze od prej). Vrgel 1k€ v podvozje ter se se slabo leto vozil z njim brez dodatnih stroskov samo gorivo. Ugotovil, da mi na mesec zmanjka malo antifriza, sem ga spomladi 2021 prodal. Zazelel sem si avtomatika kupil za 900€ američana Chrysler Sebring 2.7 V6 205ks(poraba 10,5l) letnik 2005. Ostalo mi je cca 1k€ viska. Z njim nobenih stroškov razen menjava vseh zavor(cca 200€, zamenjal sam), podvozje ok. Spomladi 2022 je sel cez tehnicnega brez problema. Motiti me je zacela poraba, saj so cene goriva spet poskočile v nebo. Kolega je šel v menjavo avta, ter mi ponudil za 350eur Citroen C5 2.2hdi 130ks rocni(poraba 7.4l). Avto sem vzel, Chryslerja pa prodal za cca 800eur. Avto mi je dobro služil brez popravil do Avgusta. Avgusta mi je šla sklopka, avto sem prodal za 200€(šel je za Bolgarijo). Avgusta sem za "sitni" denar(2,8k€) kupil Audi A4 1.9tdi 130ks avtomatik letnik 2003(poraba 6.7l)(380kkm na stevcu slo. avto). Z njim sem, do danes naredil 8000km, brez stroškov, razen zamenjal sem olje v menjalniku. Cca 100€, zamenjal sam. V prihodnje moram se zamenjati zadnje zavore, saj so ze ob nakupu bile bolj slabe(diski). Menjave motornega olja ter gum nisem štel zraven pri nobenem avtu. Glavni servis na motorju me pa čaka šele čez 50kkm. Večjo porabo pri diesel motorjih pa prepisujem, k temu, da se vozim na delo čez hrib 750m nadmorske. Mislim, da stari avti, če le maš nekaj sreče niso še za odpis. Se opravičujem, če manjkajo šumniki, pisal sem iz telefona.

MIHAc27 ::

Kolikor imaš srečo, se meni zdi. Jaz sem tudi včasih kupoval 15+ avte, vozil tam 3 leta potem prodal za drobiž. Ampak z zadnjimi 3 ni bilo te sreče.. so zdržali kvečjemu še kako leto. Potem pa 1 servis, čez 14 dni gre nekaj novega... Sem menjal za 8 let starega Opla in mislil, da bo pa sedaj par let mir... ma itak da ni bilo. Zgubil na njem kup denarja potem pa prodal. Sedaj sem spet na 15let starmu.

miha98 ::

Torej kaj je odgovor na vaše težave.... Kupi BMW :D :D eh sej ne.... Mam starega 16 let (318i) 2.0 bencin... pa evo danes pelal na optiko, ker mi je požrlo rob gume na letnih gumah in ugotovil, da so končniki slabi... Torej menjat končnike in optiko.... Lani šel altenator .. pa take .. vsako leto nekaj...

miha98 je izjavil:

Torej kaj je odgovor na vaše težave.... Kupi BMW :D :D eh sej ne.... Mam starega 16 let (318i) 2.0 bencin... pa evo danes pelal na optiko, ker mi je požrlo rob gume na letnih gumah in ugotovil, da so končniki slabi... Torej menjat končnike in optiko.... Lani šel altenator .. pa take .. vsako leto nekaj...

Res pa je da sem od nakupa junija 2018 do danes naredil cca 90k kilometrov...

miha98 je izjavil:

Torej kaj je odgovor na vaše težave.... Kupi BMW :D :D eh sej ne.... Mam starega 16 let (318i) 2.0 bencin... pa evo danes pelal na optiko, ker mi je požrlo rob gume na letnih gumah in ugotovil, da so končniki slabi... Torej menjat končnike in optiko.... Lani šel altenator .. pa take .. vsako leto nekaj...


Res pa je da sem od nakupa junija 2018 do danes naredil cca 90k kilometrov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

StevicaM ::

Ce delas v normalni firmi bo ta firma vzela Dacio Dokker na operativni lizing in jim bo ceneje kot da tebi placujejo strosek za avtomobil.

nejc_nejc ::

StevicaM je izjavil:

Ce delas v normalni firmi bo ta firma vzela Dacio Dokker na operativni lizing in jim bo ceneje kot da tebi placujejo strosek za avtomobil.

Nominalno drži kot pribito, kreativno pa ni.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Službena pot z lastnim vozilom in prevoz sodelavcev (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
646157 (2450) gruntfürmich
»

Sluzbena pot - nadure (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
549255 (3235) Mato989
»

Službeno izobraževanje in plačilo časa prevoza (službena pot na izobraževanje)

Oddelek: Loža
353904 (2908) UganiKdo
»

Služben avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
634691 (3061) tony1
»

Prevoz do dela (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12126637 (22723) Invictus

Več podobnih tem