Forum » Loža » Službena pot z lastnim vozilom in prevoz sodelavcev
Službena pot z lastnim vozilom in prevoz sodelavcev
sluzba456 ::
Zdravo,
glede službene poti me zanima nekaj zadev, ki mi niso jasne. Verjetno kaj piše tudi v pogodbi, pa tega niti ne poznam.
Delodajalec recimo od mene zahteva, da se z lokacije delovnega mesta pa do končne točke na pot odpravim z lastnim vozilom. Gre za službeno pot, kar je ok. Problem pa je, da bi moral s seboj peljati tudi sodelovca (ali več). Ali lahko od mene zahteva, da to naredim? Naslednjič bo peljal nekdo drug in bom sopotnik sam.
Sam razmišljam v tem stilu, da je moje osebno vozilo seveda namenjeno meni in ga uporabljam sam. Lahko pa se seveda motim.
Hvala za odgovore.
glede službene poti me zanima nekaj zadev, ki mi niso jasne. Verjetno kaj piše tudi v pogodbi, pa tega niti ne poznam.
Delodajalec recimo od mene zahteva, da se z lokacije delovnega mesta pa do končne točke na pot odpravim z lastnim vozilom. Gre za službeno pot, kar je ok. Problem pa je, da bi moral s seboj peljati tudi sodelovca (ali več). Ali lahko od mene zahteva, da to naredim? Naslednjič bo peljal nekdo drug in bom sopotnik sam.
Sam razmišljam v tem stilu, da je moje osebno vozilo seveda namenjeno meni in ga uporabljam sam. Lahko pa se seveda motim.
Hvala za odgovore.
Unchancy ::
Ne verjamem, da te lahko delodajalec prisili, da v svojem avtomobilu pelješ neko tretjo osebo.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Tody ::
Seveda ne more. More pa tvojemu sodelavcu isto plačat, kot da je sel s svojim avtom. Ce imate sluzbeni avto je druga stvar
Jure14 ::
Mogoče zato, ker ni registriran za prevoz oseb?
Če se kaj resnega zgodi na poti, vprašanje kako se lahko zadeve za voznika zakomplicirajo.
Če se kaj resnega zgodi na poti, vprašanje kako se lahko zadeve za voznika zakomplicirajo.
Scaramouche3 ::
Zdravo,
glede službene poti me zanima nekaj zadev, ki mi niso jasne. Verjetno kaj piše tudi v pogodbi, pa tega niti ne poznam.
Delodajalec recimo od mene zahteva, da se z lokacije delovnega mesta pa do končne točke na pot odpravim z lastnim vozilom. Gre za službeno pot, kar je ok. Problem pa je, da bi moral s seboj peljati tudi sodelovca (ali več). Ali lahko od mene zahteva, da to naredim? Naslednjič bo peljal nekdo drug in bom sopotnik sam.
Sam razmišljam v tem stilu, da je moje osebno vozilo seveda namenjeno meni in ga uporabljam sam. Lahko pa se seveda motim.
Hvala za odgovore.
Seveda bo probal izkoristiti, to je tipičen primer bully metod, in seveda se mu bojiš reči ne.
Kmalu bo to razdaljo seveda potrojil...
Očitno ve,da ima moč in te testira!
Če boš tiho, pomeni da si krpa in bo s tabo tako ravnal!
Jure14 ::
A. Smith ::
Zdravo,
glede službene poti me zanima nekaj zadev, ki mi niso jasne. Verjetno kaj piše tudi v pogodbi, pa tega niti ne poznam.
Delodajalec recimo od mene zahteva, da se z lokacije delovnega mesta pa do končne točke na pot odpravim z lastnim vozilom. Gre za službeno pot, kar je ok. Problem pa je, da bi moral s seboj peljati tudi sodelovca (ali več). Ali lahko od mene zahteva, da to naredim? Naslednjič bo peljal nekdo drug in bom sopotnik sam.
Sam razmišljam v tem stilu, da je moje osebno vozilo seveda namenjeno meni in ga uporabljam sam. Lahko pa se seveda motim.
Hvala za odgovore.
Tam kjer delam se za kaj takega grebejo oziroma je za to veliko interesa. Namreč kilometrina s privatnim avtomobilom je tipično zelo dobro plačana. Če ti ni do tega, da bi vozil, se pač zmeni s sodelavci. Če so kilometri dovolj dobro plačani, bodo hitro pograbili priložnost za dodatek k plači. Da se vas v enem avtu pelje več (četudi je privat avto), je povsem normalno.
Seveda, če kilometri niso posebej plačani, potem ni smisla, da bi to sprejel. Tako, da bo -predvidevam- eno tvojih prvih vprašanj, koliko dobiš za to pot.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Utk ::
Zanimivo da to nikogar ne skrbi ko se jih več vozi v službo, kjer vsi sigurno dobijo svoje stroške. Ali pa na malico. Med službenim časom na službeni poti na katero te je poslala firma si pa samo še bolj zavarovan.
MadMicka ::
Lahko rečeš ne, ampak potem bo delodajalec našel drugega sodelavca, ki bo dobil kilometrino in te peljal s seboj. Tedaj pa ne moreš reči, da ne boš šel zraven.
mambli ::
V službi je vedno tako, vodje te nekaj prosijo in če si vedno pripravljen pomagati in premakniti stvari naprej, greš tudi ti naprej. Drugače ostaneš kjer si oz. nazaduješ. Brez veze, da narediš problem tam, kjer ga ni.
sluzba456 ::
Ja, denarja prav veliko ne bo. Poti bodo dolge 5-10 km v eno smer. Plačilo je 0,37 € / km.
V primeru neljubega dogodka pa bo seveda znal biti problem. Zavarovanje sicer imam urejeno, vendar zakaj bi se jebal za to s svojimi privatnimi sredstvi. V redu, pelješ 1, 2x. Sedaj pa bo to postala redna praksa in od tega ne bo nič. Nič ne "bom šel naprej".
Situacija na splošno ni lepa in sklenil sem (in nisem edini), da nič več ne bom počel pro bono.
Počel sem že marsikaj in vedno je bilo še to malo premalo.
Po moje je to pravo. Malo se pač moraš zaboriti.
V primeru neljubega dogodka pa bo seveda znal biti problem. Zavarovanje sicer imam urejeno, vendar zakaj bi se jebal za to s svojimi privatnimi sredstvi. V redu, pelješ 1, 2x. Sedaj pa bo to postala redna praksa in od tega ne bo nič. Nič ne "bom šel naprej".
Situacija na splošno ni lepa in sklenil sem (in nisem edini), da nič več ne bom počel pro bono.
Počel sem že marsikaj in vedno je bilo še to malo premalo.
Po moje je to pravo. Malo se pač moraš zaboriti.
BlaY0 ::
To je plain and simple izkoriščanje. V kolikor pride do nesreče (brez poškodb, da ne kompliciram še s tem) in bo romal avto na servis, a bo delodajalec temu delavcu plačal nadomestno vozilo za ta cajt? Malo morgen! Načeloma bi moral lastnik vozila v tem primeru delodajalcu dati v podpis, da je liable za vse kar se na poti zgodi, tega pa definitivno ne bi podpisal.
Službena vozila so z razlogom ki ni iz trte izvit, morajo bit brezhibna, zavarovana in vsi potniki v njih prav tako. V primeru lastne režije tega delodajalec ne more zagotoviti.
Službena vozila so z razlogom ki ni iz trte izvit, morajo bit brezhibna, zavarovana in vsi potniki v njih prav tako. V primeru lastne režije tega delodajalec ne more zagotoviti.
Utk ::
Nič ne "bom šel naprej".
Situacija na splošno ni lepa in sklenil sem (in nisem edini), da nič več ne bom počel pro bono.
Počel sem že marsikaj in vedno je bilo še to malo premalo.
Po moje je to pravo. Malo se pač moraš zaboriti.
Zato sem pa najprej napisal, zakaj sploh delat v taki firmi, ker očitno je to najmanjši problem, je pa ena stvar, kjer lahko malo nazaj drkate firmo. Če oni vas, sem prvi za to, da jih vi nazaj, ampak istočasno si išči drug job.
PacificBlue ::
A nimate sluzbenega avta?
Jaz se se s svojim ne peljem na sluzbeno pot..pa ni varijante.
Jaz se se s svojim ne peljem na sluzbeno pot..pa ni varijante.
I’m out.
:3
:3
Phantomeye ::
pac ja, avto ni samo bencin.
Ce gre karkoli narobe, dvomim, da je firma dolžna krit npr. nov avto (če je totalka in podobno).
Nej šef svoj avto posodi :)
če gre za ponavljajoča se potovanja, je pa to še en dokaz, da ta firma rabi službeno vozilo ali več teh.
Ce gre karkoli narobe, dvomim, da je firma dolžna krit npr. nov avto (če je totalka in podobno).
Nej šef svoj avto posodi :)
če gre za ponavljajoča se potovanja, je pa to še en dokaz, da ta firma rabi službeno vozilo ali več teh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
MIHAc27 ::
Ok torej gre za krajše poti, za katere dobiš recimo 3€. Vsak sodelovc tudi dobi 3€ in če so še 4 je to 12€.
Če bi vedno ti vozil, bi bilo pač pošteno, da ti te potne dajo.
Če vozi vsak enkrat je pa vseeno, če vsak obdrži. Si na istem, kot če daješ potne sodelovcu ki vozi, ko si sam le potnik.
Ne vem, pač če ti ni do tega da voziš, mogoče pa kak sodelavec prevzame? Sam tega problema nimam. Imamo službeno vozilo, mogoče 1x 2x v 10 letih, da se je uporabil privat avto za kako pot.
Če bi vedno ti vozil, bi bilo pač pošteno, da ti te potne dajo.
Če vozi vsak enkrat je pa vseeno, če vsak obdrži. Si na istem, kot če daješ potne sodelovcu ki vozi, ko si sam le potnik.
Ne vem, pač če ti ni do tega da voziš, mogoče pa kak sodelavec prevzame? Sam tega problema nimam. Imamo službeno vozilo, mogoče 1x 2x v 10 letih, da se je uporabil privat avto za kako pot.
delavec44 ::
Od kje predpostavka, da vsak sopotnik tudi dobi 3€? Kilometrina gre tistemu, ki vozi. Logika podjetja, optimizacija.
Tody ::
Delavec, vsakemu more plačat. Seveda se lahko naredijo neumne ampak... Firma ne rabi svojega avta. Lahko ga rentajo in je stvar rešena. Ce pa ljudje ne poznajo svojih pravic in jim je vseeno je to pač kakor je
Alfonso ::
Prav smešno brat... pri nas imamo službene in mora, če kdo želi s svojim avtom, dobiti posebej odobritev šefa. Tisti, ki znajo računat (pri nas vsi), si vedno želijo s svojim, da vsaj dobijo kilometrino, ne pa da jim avto stoji na parkplacu in praktično enako izgublja ceno. Ampak ja, ljudje so različni.
Alien123 ::
Pri nas imamo zaposlene, ki nas vozijo. Če pa ni nikogar na razpolago, pa plačajo taksi.
Najboljše, da še s svojim avtom vozim ja.
Najboljše, da še s svojim avtom vozim ja.
Alfonso ::
Ja jebiga. Ti si verjetno v upravi zelo velikega ali/in državnega podjetja. Drugače tega v Sloveniji ni. Si falil balun ornk.
delavec44 ::
Delavec, vsakemu more plačat. Seveda se lahko naredijo neumne ampak... Firma ne rabi svojega avta. Lahko ga rentajo in je stvar rešena. Ce pa ljudje ne poznajo svojih pravic in jim je vseeno je to pač kakor je
Bi plačal ja, če bi šel vsak s svojim avtom. Na potni nalog se napiše registrska vozila in vsi napišejo isti avto. Po kateri logiki (oz. predpisu) bi moral kilometrino dobiti vsak potnik v vozilu? To je službena pot, ne potni stroški.
Povsod kjer sem bil se je delalo tako kar je ene vrste optimizacija.
BlaY0 ::
Prav smešno brat... pri nas imamo službene in mora, če kdo želi s svojim avtom, dobiti posebej odobritev šefa. Tisti, ki znajo računat (pri nas vsi), si vedno želijo s svojim, da vsaj dobijo kilometrino, ne pa da jim avto stoji na parkplacu in praktično enako izgublja ceno. Ampak ja, ljudje so različni.
Če znajo računat, zakaj potem niso taksisti? Tako bi bil njihov avto non-stop v pogonu in skoraj rentabilen. Ali pa med tem ko so v službi svoj avto oddajajo taksistom? Kilometrina je že celo večnost 37 centov (dobro, zdaj je celo 43 centov) avti so se pa v tem cajtu podražili vsaj za 1/3.
Največja fora pri vsem tem je pa, da folk še kar pada na to kilometrino (baje znajo računat?) namesto da bi namesto nje zahteval/prosil/predlagal višjo plačo. Od kilometrin namreč ni in ne bo penzije.
Tody ::
Torej potni nalog (ce si ga kdaj videl) vsebuje tudi ime in priimek. Po tvoji logiki tvoji sodelavci ne dobijo potnega naloga. Kar se tiče recimor inspektorja tvoji sodelavci niso bili nikoli napoteni na delo izven svojega delovnega mesta. Tvoji sodelavci pridejo magično na mesto dela, vrjetno trenirajo za maraton pa odtečejo teh 10 km
BlaY0 ::
Potni nalog sam po sebi ne pomeni da mora delodajalec nekaj nekomu plačati. Vsakemu plača tisto kar mu gre... Torej vsem posebej plača dnevnico ali pol le te, tistemu ki je vozil z lastnim avtom pa še kilometrino. To je vse.
Alfonso ::
Pa kaj ti bluziš? Lasten avto že imajo, kilometrina pač še vedno več kot dobro pokrije tiste stroške, ki so vezani neposredno na dodatne kilometre. Namesto da ti avto stoji na parkirišču se raje peljejo z njim kot službenim in dobijo par dodatnih evrov. Nima to nobene veze s plačo in služenjem s kilometrino. Pa ja, v kolikor je na voljo služben avto, se prevoz s privatnim praviloma ne odobri. Tudi firma zna računat.
delavec44 ::
Torej potni nalog (ce si ga kdaj videl) vsebuje tudi ime in priimek. Po tvoji logiki tvoji sodelavci ne dobijo potnega naloga. Kar se tiče recimor inspektorja tvoji sodelavci niso bili nikoli napoteni na delo izven svojega delovnega mesta. Tvoji sodelavci pridejo magično na mesto dela, vrjetno trenirajo za maraton pa odtečejo teh 10 km
Ne znaš brati. Lepo sem napisal, da vsi na svoj potni nalog napišejo isto vozilo.
mojsterleo ::
Na kratko obujam temo:
Zanima me, ali sem dolžan s službenim vozilom sodelavce pobirati pred njihovimi hišami, če je v rangu 5-10 minut (dobrih 500m), javno parkirišče?
Moje mnenje je, da ta praksa ni primerna, vendar sodelavci vztrajno izsiljujejo nasprotno. Mene pa recimo nikoli niso pobirali pred blokom.
Zanima me, ali sem dolžan s službenim vozilom sodelavce pobirati pred njihovimi hišami, če je v rangu 5-10 minut (dobrih 500m), javno parkirišče?
Moje mnenje je, da ta praksa ni primerna, vendar sodelavci vztrajno izsiljujejo nasprotno. Mene pa recimo nikoli niso pobirali pred blokom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mojsterleo ()
Tidule ::
Odvisno. Ce je v tvojem opisu del in nalog, da si voznik, potem je odgovor da. V vseh ostalih situacijah je pa stvar dogovora. Pravno formalno se sluzbena pot zacne na kraju kjer primarno opravljate delo in od tam greste kamor ste pac napoteni.
mojsterleo ::
^ tovrstna dela in naloge v pogodbi niso opredeljena. Na lokaciji firme ne štartamo, ker tam ni dovolj parkirnega prostora (niti za službene avte), tako da mora nekdo avto zadolžiti in ostale pobirati, praviloma na primernih javnih površinah (npr. parkirišča).
Zadnje čase smo dobili neke nove zaposlene ki izsiljujejo, da se jih mora pobirati pred hišo.
Meni osebno je to neprimerno saj se bojim da bi me lahko kdo napadel (folku se trga in odnosi niso dobri), in gre tudi za to da me ne zanima kje kdo stanuje in kakšno bajto ima, niti koliko otrok ima ki imajo obveznosti. Sami bedni izgovori za tistih dobrih pet minut sprehoda do bližnje trgovine/parkirišča.
Zadnje čase smo dobili neke nove zaposlene ki izsiljujejo, da se jih mora pobirati pred hišo.
Meni osebno je to neprimerno saj se bojim da bi me lahko kdo napadel (folku se trga in odnosi niso dobri), in gre tudi za to da me ne zanima kje kdo stanuje in kakšno bajto ima, niti koliko otrok ima ki imajo obveznosti. Sami bedni izgovori za tistih dobrih pet minut sprehoda do bližnje trgovine/parkirišča.
Alien123 ::
Torej ti prideš na firmo, zakurblaš avto, greš po ljudi in jih pripelješ nazaj na firmo? Zato ker firma nima parkirišč? V kakih firmah delate to vi? Zakaj se pustite?
Alayne ::
Na službeno pot s sodelavci = ne. Razen, če je avto služben.
Sem jih pa neuradno seveda z veseljem peljala, če smo se na kaki večerji ali božični zabavi dobili. Ampak to je pri meni strogo ločeno.
Sem jih pa neuradno seveda z veseljem peljala, če smo se na kaki večerji ali božični zabavi dobili. Ampak to je pri meni strogo ločeno.
delavec44 ::
Pa naj potem ti tečni sodelavci vozijo in tebe poberejo kjer ti ustreza. Zakaj bi moral ti voziti služben avto na službeni poti?
mojsterleo ::
Pa naj potem ti tečni sodelavci vozijo in tebe poberejo kjer ti ustreza. Zakaj bi moral ti voziti služben avto na službeni poti?Hja, trenutno sem jaz tisti ki štarta ker ostale poberem sproti, da se ne vozimo ‘nazaj’.
To je ena od možnosti da me pobirajo ostali, vendar so me včasih pobirali na parkirišču pred trgovino, do katerega imam 10 minut. Ampak to je bilo s starimi sodelavci, s katerimi ne delamo več skupaj na projektih, ker imajo oni svojo ekipo. Kje bi me novi pobirali ne vem.... zato bi rad o tem čimprej razčistil.
Pri vožnjah se sicer menjavamo, takrat ko poberemo zadnjo osebo (pobiramo se na raznih koncih LJ in gremo potem na druge konce SLO) se presede tudi voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mojsterleo ()
Tody ::
Kako vam ni jasno da si dolžan samo tisto kar se zmenite in obljubite? Cakam te na petrolu ob 7.15 drugače pojdi s svojim avtom. Če so nesramni pa 7.16 odpeljes.
Lonsarg ::
Prsili te lahko delodajalc zgolj in izključno da se v službeni avto vsedeš. Vse ostale varjante so dvojestranski dogovor kjer se morata obe strani strinjati.
Bo pa zelo grdo izpadlo če zavrneš v stilu "nočem peljati sodelavca" (in mi je tudi nelogično zakaj bi na tak način zavrnil), pač pa zadevo zavrni v stilu "ne bom privat avta uporabljal v službene namene" ali "premalo mi plačate kilometrine, dajte več če hočete da uporabljam privat avto".
Bo pa zelo grdo izpadlo če zavrneš v stilu "nočem peljati sodelavca" (in mi je tudi nelogično zakaj bi na tak način zavrnil), pač pa zadevo zavrni v stilu "ne bom privat avta uporabljal v službene namene" ali "premalo mi plačate kilometrine, dajte več če hočete da uporabljam privat avto".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Utk ::
A ne znate brat? Avto je služben. Če ti šef reče, da s službenim avtom delaj kroge okrog firme cel dan, pač to delaš 8 ur in greš domov. Če reče, da poberi sodelavce, jih poberi. Nekaterim je pa res vse težko. Kater bedak vas sploh zaposli. Po drugi strani pa delate zastojn nadure in podobno. Ker ne veste kaj spada v službo in kaj ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Lonsarg ::
Kdo ne zna brati, saj je zelo jasno v prvem postu napisal da gre za lastno in ne službeno vozilo:
Delodajalec recimo od mene zahteva, da se z lokacije delovnega mesta pa do končne točke na pot odpravim z lastnim vozilom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Lonsarg ::
Ok vidim da je res debata potem zašla na službeni avto. In ne razumem zakaj o tem sploh debata, pri službenem vendar ni najmanjše dileme, tam je povsem jasno da delaš kar šef reče.
Invictus ::
A ne znate brat? Avto je služben. Če ti šef reče, da s službenim avtom delaj kroge okrog firme cel dan, pač to delaš 8 ur in greš domov. Če reče, da poberi sodelavce, jih poberi. Nekaterim je pa res vse težko. Kater bedak vas sploh zaposli. Po drugi strani pa delate zastojn nadure in podobno. Ker ne veste kaj spada v službo in kaj ne.
Točno to, boli te k****
Pobereš sodelavce, saj ti gre v čas službe. Po 8 urah greš domov.
Aja, poboiral naj boi sodelavce s privat avtom?
Potem obračunaj kilometrino. Boš vsaj kaj zaslužil s privat avtom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
delavec44 ::
To je pa še druga debata. Pri nas službena pot nikoli ni štela v čas službe in so se zgovarjali, da v zameno dobiš dnevnico. Govorim za take poti kjer si potem na lokaciji oddelal 8 ur. Enako kot če pač prespiš v hotelu na večdnevni službeni poti.
Tody ::
V času take potrebe po delavcih takšnih in drugačnih se vi prepirate za par centov. Najdi si boljše podjetje, boljše pogoje, boljše šefe... Razen če veš da problem niso v podjetju, pogojih in šefih ampak v tebi ;) Sam sebi pa težko pobegneš. V naslednji firmi te bo motilo da nimajo miš belih barv ampak samo sivih in ali si dolžan uporabljat sive miške, kar nasprotuje tvojim verskim prepričanjem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Terensko delo - lasten avto? Sprejeti? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9986 (4115) | nejc_nejc |
» | Sluzbena pot - nadure (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10545 (4525) | Mato989 |
» | Izobraževanje službenoOddelek: Pomoč in nasveti | 1636 (797) | val46 |
» | Službeno izobraževanje in plačilo časa prevoza (službena pot na izobraževanje)Oddelek: Loža | 4665 (3669) | UganiKdo |
» | Potni nalogiOddelek: Loža | 5211 (2791) | Map |