» »

Zakaj avto izgubi na ceni?

Zakaj avto izgubi na ceni?

«
1
2

GummyBear ::

Čisto preprosto vprašanje:

Za nov avto odšteješ 30.000 €. Pa recimo, da je garažiran, redno vzdrževan, nekaramboliran in letno naredi malo kilometrine.
Čez 20 let je ta avto lahko še zmeraj dobro ohranjen, ima malo prevoženih kilometrov, ampak vreden je največ 500 € (ali pa še to ne).

Res je, da nima sodobne opreme (karkoli je prinesel tehnološki napredek v teh 20-ih letih), ampak še zmeraj avto služi osnovnemu namenu - pripelje te od točke A do točke B - in to enako hitro kot kakšen nov model. Zakaj potem avto izgubi na ceni?

UkrFTW! ::

Morda zato, ker za isti denar, če mu cena ne bi padla, bi dobil novega. Morda tudi zato, ker se materiali starajo in riknejo, tudi če nimajo km in obrabe. Itd. 20 let stare gume so samo za na odpad.

m0LN4r ::

Ni nujno res, poglej po kok so zadnji pravi renault clio williams
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

kow ::

Entropija. Ce ne razumes besede, se splaca investirati nekaj casa.

wcpapir ::

Ker ni povpraševanja. Saj v bistvu ne zgubljajo na ceni sami po sebi ampak trg dela svoje.

m0LN4r ::

Po vseh nacrtih bom jaz svojga prodal za tolko, kok sem kupil. Pa se podrazitve pomagajo pri tem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

kriptobog ::

zato, da tudi socialkarji pridejo do avta.

MH0 ::

Ker nihče ni pripravljen zanj plačati več.

VladarP ::

m0LN4r je izjavil:

Ni nujno res, poglej po kok so zadnji pravi renault clio williams



Uredu je to so redki oz. limitirani sportni avtomobili, tako kot VR6, GSI itd... ki s starostjo samo pridobivajo na ceni.
Akhmat sila

GummyBear ::

MH0 je izjavil:

Ker nihče ni pripravljen zanj plačati več.


Potem te moram obratno vprašat: Zakaj si za nov avto pripravljen dati 30-krat več, če te bo ravno tako kot rabljen pripeljal od točke A do točke B?

Mike_Rotch ::

Res je, da nima sodobne opreme (karkoli je prinesel tehnološki napredek v teh 20-ih letih), ampak še zmeraj avto služi osnovnemu namenu - pripelje te od točke A do točke B - in to enako hitro kot kakšen nov model. Zakaj potem avto izgubi na ceni?


Zato ker osnovni namen avtomobila v resnici ni, da te pripelje od točke A do točke B.

Namen avtomobila je, da te pripelje na cilj udobno, zanesljivo, varno in varčno, kar novi avtomobili načeloma naredijo bistveno boljše.

Stari avtomobili, ki še vedno opravljajo svojo primarno nalogo podobno dobro kot novi, ne zgubijo toliko na ceni.

Npr, 20 let star LR Defender je še vedno ohrani cca. 50% cene novega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

20 let star VW kombi obdrži 25-30% vrednosti novega kjub visoki kilometrini: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Skoraj 30 let stara Toyota je vredna cca. 50% nove: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

In tako dalje.

LeQuack ::

UkrFTW! je izjavil:

Morda zato, ker za isti denar, če mu cena ne bi padla, bi dobil novega. Morda tudi zato, ker se materiali starajo in riknejo, tudi če nimajo km in obrabe. Itd. 20 let stare gume so samo za na odpad.


Kaj pa materiali ki se uporabljajo za gradnjo stanovanja in hiše? Po 20 letih so tudi za v smeti, pa so cene vseeno višje kot pred 20 leti, ko je bila stavba zgrajena.
Quack !

m0LN4r ::

Podres pa zgradis novo, mas pa dosti vredno parcelo na elitni lokaciji, kjer je zmanjkalo parcel. Kot ce bi danes kupoval parcelo na ulicah pravokotno na tomsicevo ulico v MB, da zgradis hiso.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Pac-Man ::

GummyBear je izjavil:

Čez 20 let je ta avto lahko še zmeraj dobro ohranjen, ima malo prevoženih kilometrov, ampak vreden je največ 500 € (ali pa še to ne).


Če imaš dobro ohranjen 20 let star avto z malo kilometri, ki je bil nov 30k €, prosim PM.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

kuall ::

zato, ker je smotano sedet na tujih prdcih.

Cupakabra123 ::

Ne vem kaj govoris. Avto, ki sem ga 2013 kupil za 5k se danes prodaja za 7.5k, samo vsi kupujete samo neka pozresna velika jajca, ki jih nihce noce. Kupis mali avto za po mestih z nizko porabo in profitiras

nejc_nejc ::

A ji imate samov garazah oziroma parkirane.
Cupakabra.. to so zelje na netu.

IL_DIAVOLO ::

Cupakabra123 je izjavil:

Ne vem kaj govoris. Avto, ki sem ga 2013 kupil za 5k se danes prodaja za 7.5k, samo vsi kupujete samo neka pozresna velika jajca, ki jih nihce noce. Kupis mali avto za po mestih z nizko porabo in profitiras


Vsi avti so danes precenjeni, mali ali veliki. Nisi naredil nic posebnega deal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

darkolord ::

Zakaj potem avto izgubi na ceni?
Ker je poleg prevoznega sredstva tudi statusni simbol.

Hangman ::

Mike_Rotch je izjavil:

Res je, da nima sodobne opreme (karkoli je prinesel tehnološki napredek v teh 20-ih letih), ampak še zmeraj avto služi osnovnemu namenu - pripelje te od točke A do točke B - in to enako hitro kot kakšen nov model. Zakaj potem avto izgubi na ceni?


Zato ker osnovni namen avtomobila v resnici ni, da te pripelje od točke A do točke B.

Namen avtomobila je, da te pripelje na cilj udobno, zanesljivo, varno in varčno, kar novi avtomobili načeloma naredijo bistveno boljše.


Sedež je še zmeraj samo sedež. Če uporabljaš zaščitne prevleke in ga toliko ne premikaš, boš njegovo udobje in funkcionalnost maksimalno ohranil.
Radio je zamenljiv del. Ne vem, kako je pri novih modelih, ampak jaz radio komot vzamem ven in dam drugega, novejšega, boljšega...
Velik del opreme (ki tovarniško ni vgrajena) lahko zagotoviš z raznimi dodatki - recimo: vzvratna kamera, senzorji, prostoročno telefoniranje...

Imaš 20 let star avto z izjemno velikim prtljažnikom in velikim pospeškom (pritisneš gas in te kar prilepi na sedež) pa ga drago ne boš prodal.
Na drugi strani imaš nov avto, praktično brez prtljažnika in ne gre nikamor (pritisneš gas pa ni pričakovanega pospeška), cena pa astronomska.

Does not compute!

eventyrer ::

GummyBear je izjavil:

Čisto preprosto vprašanje:

Za nov avto odšteješ 30.000 €. Pa recimo, da je garažiran, redno vzdrževan, nekaramboliran in letno naredi malo kilometrine.
Čez 20 let je ta avto lahko še zmeraj dobro ohranjen, ima malo prevoženih kilometrov, ampak vreden je največ 500 € (ali pa še to ne).

Res je, da nima sodobne opreme (karkoli je prinesel tehnološki napredek v teh 20-ih letih), ampak še zmeraj avto služi osnovnemu namenu - pripelje te od točke A do točke B - in to enako hitro kot kakšen nov model. Zakaj potem avto izgubi na ceni?


čisto preprosto vprašanje:
zakaj bi kupil rabljen avto če bi se ta prodajal za ceno novega in bi torej lahko za isti denar kupil nov avto?

Hangman ::

darkolord je izjavil:

Zakaj potem avto izgubi na ceni?
Ker je poleg prevoznega sredstva tudi statusni simbol.


Tudi nepremičnina je statusni simbol. Če ne veš, kam bi z denarjem, kupiš vilo. Če komaj shajaš, si brez nepremičnine ali zbereš za garsonjero.

Pa vseeno nepremičnina ne zgublja na ceni tako kot avto.

nejc_nejc ::

Razlika je ze v imenu nepremicnina in premicnina.
Konkretno malo mimo ampak res...beton z leti fizicno pridobiva, en plehec pa dvomim.

maticb492 ::

Če bi za avto rabil gradbeno dovoljenje, pa čakat na prostorski načrt občine, bi tudi mogoče pridobival na ceni :))

Tale drugače ni ravno izgubil vrednosti hehe:

https://www.forbes.com/sites/guymartin/...
PRIME X570-PRO, R9 5900X, 64GB 3600 CL18, EVGA RTX 3090 XC3,
Corsair HX1000, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, AOC 24G2U(5)/BK x4

LeQuack ::

Avti ki jih kupujejo bogati, pridobivajo na vrednosti. To so avti za par 100k. Avti za revne pa izgubljajo na vrednosti.
Quack !

maticb492 ::

Cena nima veze ampak redkost, samo zaradi redkosti cena relativno raste. Ta Ferrari je stal sicer okoli 18 jurjev tarkat (kar je sicer primerljivo inflation adjusted z nekje 175 jurjev danes). Ampak tudi danes lahko kupiš nov avto za 175 jurjev, ki bo vreden 10% čez 15 let, ker ni redek.
PRIME X570-PRO, R9 5900X, 64GB 3600 CL18, EVGA RTX 3090 XC3,
Corsair HX1000, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, AOC 24G2U(5)/BK x4

bbbbbb2015 ::

GummyBear je izjavil:

Čisto preprosto vprašanje:

Za nov avto odšteješ 30.000 EUR. Pa recimo, da je garažiran, redno vzdrževan, nekaramboliran in letno naredi malo kilometrine.
Čez 20 let je ta avto lahko še zmeraj dobro ohranjen, ima malo prevoženih kilometrov, ampak vreden je največ 500 EUR (ali pa še to ne).

Res je, da nima sodobne opreme (karkoli je prinesel tehnološki napredek v teh 20-ih letih), ampak še zmeraj avto služi osnovnemu namenu - pripelje te od točke A do točke B - in to enako hitro kot kakšen nov model. Zakaj potem avto izgubi na ceni?


Zanimivo, da ti ni nihče dal pravilnega odgovora.

Avto je visokotehnološki izdelek, narejen praviloma iz jeklene pločevine, plastike, nekaj stekla in še nekaj ostalih, bolj eksotičnih materialov. V avtu je nekaj delov, ki so podložni relativno visoki obrabi: turbina, motorni ležaji, motorni obročki, injekorji (pri dizlu), črpalke (za gorivo). Pri avtomatskih menjalnikih so še to lamele.

Avto, kar je nov - je podložen staranju: pločevina rjavi, tesnila otrdevajo. Še posebej je podložno staranju podvozje.

Avto seveda moraš, če želiš da ti bo služil recimo 20 let, redno servisirati - če ga rabiš ali ne.

Še posebej velik problem je, če avta ne rabiš. Avto rjavi navznoter. Imel sem recimo problem z enim službenim Renaultom. Avto bi "ustrezal" tvojim opisom. Bil kupljen kot testni, 3000 km. Rabili smo ga leto dni, nato je šel v garažo. Kjer je stal. Ko sem imel čas, sem ga prestavljal, samo nisem imel vedno časa.

Po petih letih stanja, smo ga zopet dali v uporabo. Najprej zamenjati tekočine, velik servis, diski in ploščice zamenjati. Takoj ko smo ga dali v uporabo, so kot za stavo crkovale vse žarnice. Potem sta počili dve vzmeti. Potem zamenjani vsi štirje amortizerji, ker so začeli oljiti. Komplet zamenjali kompresor klime, kondenzator, ker je puščal plin, oz. korodiral.

Potem smo ga seveda uporabljali za službeni namen, na avto smo nabili 240.000km. Potem je odpovedal motor. Mehanik je trdil, da so se nabrale v karterju oljne obloge, ki so preprečevale dobro mazanje. Potem je šel menjalnik na en čuden način. Ni se dalo prestavit iz 6te v 5to. Menjalnik odprli - peta in šesta zobniki grozno rjavi. Mehanik rekel, da je avto stal, zaradi temperaturnih sprememb se je znotraj menjalnika nabiral kondenz, kar je povzročilo rjavenje in odpoved.

Vmes smo zamenjali še komplet dihtung, iz avta je teklo olje, to je zopet stalo 500EUR.

Pokaže se torej, da avto rjavi in degradira, če ti kaj z njim delaš ali ne. Zato posledično, je vreden manj, oz. ti moraš vložiti nenormalno dosti materiala in dela, da avto držiš v konmdiciji.

Obstajajo kultni avti - taki ki so narejeni pač enormno dobro, overbuilt ali so preprosto nenormalno uporabni, recimo Defenderji, Toyote Hiluxi. Pa BMW 850CSi. Ohranjen BMW 850CSi je danes (še vedno) vreden 40.000EUR, je pa res, da je kot nov stal 250.000EUR v današnjem denarju. Toyota Hilux, ko ti lako prst porineš skozi blatnik, pa ma avto 400k km, si misliš da je hin. Ma, to se še da vse prodati v Pakistan, Afganistan in Sirijo. Vsak terorist, ki da kaj nase, vozi Hilux. Tudi če je star, ma to Pakiji namontirajo nov blatnik, narejen v Pakistanu, malo pošprejan z belo barvo in to bo še super šlo.

Zato tudi zglodana Toyota Hilux stane 12.000EUR, ob dejstvu, da pa nova EURO 5 (za bližnji vzhod) stane recimo 18.000EUR. Nova, EURO 6 Toyota Hilux, direkorska oprema, za teroristične šefe pa vseeno stane 48.000EUR in več. Se pravi je vseeno padec cene napram novi Hilux.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Haha... ma kje si ti nasel pakistanske teroriste :lol:

UkrFTW! ::

Hangman je izjavil:

Does not compute!

Če imaš 3 jurje v žepu, večina raje kupila prastarega cliota kot karkoli drugega.

Miki N ::

Cene starih avtov so so kot bitcoin ali borza - ščepec ekonomije in veliko črednega nagona.

kow ::

bbbbbb2015 je izjavil:


Zanimivo, da ti ni nihče dal pravilnega odgovora.


Saj sem napisal enako kot ti. Le, da si ti zraven pisal se malo proze.

styrian ::

Avto izgubi ceno zato, ker kupec ne more točno oceniti koliko je bil avto rabljen in zato slabi avti s prevrtenimi kilometri zbijajo ceno dobro ohranjenim avtom z resnično malo narejenimi kilometri.

O tam je znanstveni članek pred desetletji napisal celo znani ekonomist Paul Krugman.

shadeX ::

Zanimivo, da ti ni nihče dal pravilnega odgovora.


To kar si napisal sploh nima nobene veze zakaj avto zgublja na vrednosti - ker večina marketa tega kar si opisal se tega sploh ne zaveda. Prav tako se večina 20 let starih avtov ne prodaja z 30k km, da bi bilo to tvojo logiko potrebno vpeljat v računico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

kow ::

styrian je izjavil:

Avto izgubi ceno zato, ker kupec ne more točno oceniti koliko je bil avto rabljen in zato slabi avti s prevrtenimi kilometri zbijajo ceno dobro ohranjenim avtom z resnično malo narejenimi kilometri.

O tam je znanstveni članek pred desetletji napisal celo znani ekonomist Paul Krugman.


Ne, kar si napisal, ni osnovni razlog. Osnovni razlog je, da se avto obrablja. Ce se ne bi, kupec ne bi rabil ocenjevati koliko je rabljen - kar ni mogoce enostavno in zanesljivo oceniti. Zato ima kupec tudi dodaten "strosek" tveganja, kar uposteva pri nakupu. To pa drzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Blinder ::

Velik razlog je zastarelost prejšnjega modela. Npr. ko pride nov model ven ima relativno visoko ceno, ko je v svojem denimo sedmem letu na trgu pa je relativno poceni, ker je že zastarela roba. Ali niste opazli, da je nov Renault Clio modernejši kot Renault 4 iz 70-ih?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

kow ::

Da, ampk nov Clio in Clio 2 (s klimo), pa ne bos videl neke razlike po mestu. Vecino casa, bos itak fural cez krizisca, semaforje, krozne.
Malo slabsi komfort, ampak da se pripeljes na drugi konec. Blazne razlike ne bo - revez bo preferiral cenejsi kilometer.

krho ::

Moj avto je glede na CSD od lani pridobil 5000EUR vrednosti. Iz dobrih 11kEUR na dobrih 16kEUR
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

LeQuack ::

krho je izjavil:

Moj avto je glede na CSD od lani pridobil 5000EUR vrednosti. Iz dobrih 11kEUR na dobrih 16kEUR


HODL
Quack !

fikus_ ::

Vsaka stvar se obrabi/zrabi, ima neko življenjsko dobo, . . . Npr. da ima avto življ. dobo 250 kkm, za novega daš 25k€, pri 125 kkm je potem vreden še 12,5 k€.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Mike_Rotch ::

Avtomobili se obrabljajo tudi s časom, ne samo s kilometri. Gumice in tesnila preperijo, plastika na soncu razpoka, pločevina rjavi...

Pa kot so že nekateri povedali, avtomobili so v veliki meri tudi statusni simbol.

fikus_ ::

"Gumice in tesnila preperijo,..."
Tudi to drži. Primer iz časa začetka samostojne SLO, ko je starejši gospod prodal Zastavo 101 še s folijo na sedežih in nekaj 1000 km. Mladenič, ki je avto kupil, je moral najprej menjati vse gumijaste cevi in podobne zadeve. Avto je po približno pol leta "intenzivne" uporabe razpadel.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

A110 ::

Dedek ima golfa 5, starega 16 let, prvi lastnik, 110k km, garažiran, redno servisiran. Avto je proti 5let stari Škodi fabii z ravno toliko 110k km kot razpadla kanta pa ceprav je fabia budget opcija in je nova stala pol manj kot golf. Pač čez čas začne vse popuščati od izolacije, vzmetenja,... Je pa res da menjalnik še vedno na golfu bolj tekoče in lepše prestavlja ter tudi motor je boljši 1.9tdi 90km vs 1.0 tsi 115km

m0LN4r ::

Ja tudi temperaturne razlike, krcenje in raztezanje materialov, raziicna zracna vlaga in nenazadnje UV zarki skozi leta naredijo svoje.
Zato se splaca na vsake tolko stvari z necim namazat in zascitit, ampak to stane cas in denar.
Garaza/senca je pa itak zmaga proti soncu, leteci rji in kislemu dezju.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GummyBear ::

Kot sem napisal na začetku - recimo, da je avto garažiran, redno vzdrževan, nekaramboliran in sem prvi lastnik. Tako je pri 20-ih letih avto brez prask (kar jih je bilo, so bile sproti polakirane), brez rje itd. Pomanjkljivost je samo oprema - nima npr. sistema start-stop, tempomata, senzorjev in podobnih funkcij. Odločim se tak avto prodat. Na račun starosti in pomanjkljive opreme znižam ceno na 10k eur. Z manj pa ne ga ne dam zaradi ohranjenosti.
Vprašanje je: Ali boš avto kupil za predlagano ceno?

Utk ::

Jaz ne, če bi bil to nek premium, se bi pa ziher kdo našel.

kow ::

GummyBear je izjavil:

Kot sem napisal na začetku - recimo, da je avto garažiran, redno vzdrževan, nekaramboliran in sem prvi lastnik. Tako je pri 20-ih letih avto brez prask (kar jih je bilo, so bile sproti polakirane), brez rje itd. Pomanjkljivost je samo oprema - nima npr. sistema start-stop, tempomata, senzorjev in podobnih funkcij. Odločim se tak avto prodat. Na račun starosti in pomanjkljive opreme znižam ceno na 10k eur. Z manj pa ne ga ne dam zaradi ohranjenosti.
Vprašanje je: Ali boš avto kupil za predlagano ceno?


Si ze dobil odgovore, kaj tocno nisi razumel. Noben priseben ti ne bo kupil takega avta. Materija s casom razpada in brez dovajanja nove energije/materije, je ta avto za na odpad. Poliranje tega ne spremeni. In ne bos verjel, kako je najucinkoviteje dovajati energijo in materijo, da dobis "brezhiben" avto? V tovarni.

nejc_nejc ::

Pri 20 let starem, odvisno ker brand, ohranjen, skoda prodajat.
Ne dobis kolikor je vreden, ob nedeljah vozit in cakat leta.

Po moje, najboljsa hramba pod streho na prepihu.

GupeM ::

Garažirani avto so tudi precenjeni. Pozimi skupaj z avtom v garažo zapelješ še nekaj kg snega, ki se počasi tali in povzroča vlažen zrak v garaži, ta pa uničuje pleh ... Za avto je najboljši samo nadstrešek. Zaščiten pred soncem in točo, pa vedno na svežem zraku.

Mike_Rotch ::

Vprašanje je: Ali boš avto kupil za predlagano ceno?


Sem ti zgoraj dal nekaj primerov avtomobilov, ki ohranjajo vrednost. Odvisno od modela.

Če imaš dejansko tak avto in ga nameravaš prodati, daj konkretne informacije, poglej avto.net in mobile.de pa boš mogoče dobil kak uporaben nasvet.

m0LN4r ::

GummyBear je izjavil:

Kot sem napisal na začetku - recimo, da je avto garažiran, redno vzdrževan, nekaramboliran in sem prvi lastnik. Tako je pri 20-ih letih avto brez prask (kar jih je bilo, so bile sproti polakirane), brez rje itd. Pomanjkljivost je samo oprema - nima npr. sistema start-stop, tempomata, senzorjev in podobnih funkcij. Odločim se tak avto prodat. Na račun starosti in pomanjkljive opreme znižam ceno na 10k eur. Z manj pa ne ga ne dam zaradi ohranjenosti.
Vprašanje je: Ali boš avto kupil za predlagano ceno?

Ne ker so ti povedali, da materiali dotrajajo. Zaradi temperaturnih razlik, trenja, UV zarkov.
Drugic, lakiran avto ni dobro ohranjen avto, je LAKIRAN.
Brez nove tehnike? Za mene ni vreden nic, ce ze poceni avti imajo klimo, tempomat in en kup varnostnih sistemov.
Emisijski standard bi tudi gledal kot tretje.
Garancije tudi nima.
Rja oz. korrozija je prisotna, tudi ce je ti ne vidis na zunaj.
Tak da ne.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11812868 (8931) solatko
»

Padanje vrednosti avtomobila. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5311121 (8814) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45474811 (59798) Red_Mamba

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28946456 (39559) Mavrik

Več podobnih tem