» »

Zakaj avto izgubi na ceni?

Zakaj avto izgubi na ceni?

1
2
»

Miki N ::

Ker sem ti ga obrajsal na parkirišču!

BRBR ::

GummyBear je izjavil:

Kot sem napisal na začetku - recimo, da je avto garažiran, redno vzdrževan, nekaramboliran in sem prvi lastnik. Tako je pri 20-ih letih avto brez prask (kar jih je bilo, so bile sproti polakirane), brez rje itd. Pomanjkljivost je samo oprema - nima npr. sistema start-stop, tempomata, senzorjev in podobnih funkcij. Odločim se tak avto prodat. Na račun starosti in pomanjkljive opreme znižam ceno na 10k eur. Z manj pa ne ga ne dam zaradi ohranjenosti.
Vprašanje je: Ali boš avto kupil za predlagano ceno?


20 let je v tržnem smislu stara gnila škatla, počakaj še 20 - 30 let, pa morda bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

tomaz- ::

zanimivo, pri gumah naprimer bi se nekateri pretrgali in doživeli živčni zlom , če je DOT slučajno kak teden starejši kot njihovo "prepričanje" , tukaj bi pa stara jajca prodajali kot nova in se sprašujejo, zakaj ne !?

zobnik ::

Rabljenim cena narašča, sploh ko pogledaš kake ibize za 4-6000 evrov, pred 1 letom in sedaj. Ne bom nič menjal, mam l.2005 dela, vozim do konca in redno vzdržujem

darkolord ::

tomaz- je izjavil:

zanimivo, pri gumah naprimer bi se nekateri pretrgali in doživeli živčni zlom , če je DOT slučajno kak teden starejši kot njihovo "prepričanje" , tukaj bi pa stara jajca prodajali kot nova in se sprašujejo, zakaj ne !?
Je čisto legit vprašanje.

Seveda ne kot nova, ampak če te ta "stara jajca" peljejo:
- bolj komot
- bolj varno
- bolj zmogljivo
- bolj zanesljivo
- skoraj tako varčno kot nov avto

... ni vseeno malo čudno, da je cena takšnega avta recimo le 5% novega?

UkrFTW! ::

Zakaj bi za star avto plačal toliko kot za novega? Že razlika star/nov/cena enaka - no brainer, brez razmiščljat dalje.

Utk ::

darkolord je izjavil:

tomaz- je izjavil:

zanimivo, pri gumah naprimer bi se nekateri pretrgali in doživeli živčni zlom , če je DOT slučajno kak teden starejši kot njihovo "prepričanje" , tukaj bi pa stara jajca prodajali kot nova in se sprašujejo, zakaj ne !?
Je čisto legit vprašanje.

Seveda ne kot nova, ampak če te ta "stara jajca" peljejo:
- bolj komot
- bolj varno
- bolj zmogljivo
- bolj zanesljivo
- skoraj tako varčno kot nov avto

... ni vseeno malo čudno, da je cena takšnega avta recimo le 5% novega?

ČE. Ampak kaj ko nič od tega ni res.

maticb492 ::

darkolord je izjavil:

tomaz- je izjavil:

zanimivo, pri gumah naprimer bi se nekateri pretrgali in doživeli živčni zlom , če je DOT slučajno kak teden starejši kot njihovo "prepričanje" , tukaj bi pa stara jajca prodajali kot nova in se sprašujejo, zakaj ne !?
Je čisto legit vprašanje.

Seveda ne kot nova, ampak če te ta "stara jajca" peljejo:
- bolj komot
- bolj varno
- bolj zmogljivo
- bolj zanesljivo
- skoraj tako varčno kot nov avto

... ni vseeno malo čudno, da je cena takšnega avta recimo le 5% novega?


A to zdaj primerjaš novo Dacio z 5 let starim BMWjem lol?

Ker znotraj iste serije/modela to praktično nikoli ni res.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

darkolord ::

A to zdaj primerjaš novo Dacio z 5 let starim BMWjem lol?
Ja - ker je v bistvu isto relevantno vprašanje, zakaj je rabljen BMW cenejši od nove Dacie brez klime?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

LeQuack ::

Ker BMW serviser računa minimalno 500€ za katerikoli poseg.
Quack !

Ahim ::

darkolord je izjavil:

tomaz- je izjavil:

zanimivo, pri gumah naprimer bi se nekateri pretrgali in doživeli živčni zlom , če je DOT slučajno kak teden starejši kot njihovo "prepričanje" , tukaj bi pa stara jajca prodajali kot nova in se sprašujejo, zakaj ne !?
Je čisto legit vprašanje.

Seveda ne kot nova, ampak če te ta "stara jajca" peljejo:
- bolj komot
- bolj varno
- bolj zmogljivo
- bolj zanesljivo
- skoraj tako varčno kot nov avto

... ni vseeno malo čudno, da je cena takšnega avta recimo le 5% novega?

Pa kje so vsi ti famozni prakticno zastonj 20 let stari avti, ki jih lahko kupim za neke majhne denarce, so pa varni, varcni, opremljeni z dodatno opremo, hitri (dobro pospesujejo), brez pikice rje, brez poskodb (niti od kamenckov ali sonca) in se nekaj let ne bodo potrebivali drugega servisa/vzdrzevanja kakor menjave filtov in olja? Naesteto namrec velja za nove avte.

borut_p ::

Isto kot je vprasanje, zakaj eni kupjo nov avto za 100k eni pa za 10. Ker lahko.

Vrednost pa izgubijo zaradi dirigiranja trga. Ni logike, da je 1leto star avto s 15k cca 20/30 posto cenejs kot nov po ceniku ... je pa to bistven del stavka ... po ceniku. Na bmw si dobil se leto/dve nazaj po 30% popusta na novega. Se sedaj je 20% na zalogo ali tipiziranega.

LeQuack ::

borut_p je izjavil:

Isto kot je vprasanje, zakaj eni kupjo nov avto za 100k eni pa za 10. Ker lahko.

Vrednost pa izgubijo zaradi dirigiranja trga. Ni logike, da je 1leto star avto s 15k cca 20/30 posto cenejs kot nov po ceniku ... je pa to bistven del stavka ... po ceniku. Na bmw si dobil se leto/dve nazaj po 30% popusta na novega. Se sedaj je 20% na zalogo ali tipiziranega.


Zakaj potem ne dajo že v cenik 20% nižjo ceno, bi več prodali. Prodajalci nimajo pojma in delajo škodo BWM-ju.
Quack !

Stikalo ::

Sam sem kupoval pred krizo nov avto in rečem da sta te dve najbolj zgrešene stvari, ki jih slišiš:

- najbolj se splača kupit 3 leta star avto (v večji meri največji bullshit)
- na leasing je avto cenejši


Ko sem kupoval nov avto na plačilo brez financiranja, je bila cena NOVEGA vozla enaka kot 2 leti starega vozila parkiranega pred hišo (novega si moral čakati 5 mesecev). Leasing je z vsemi jajci je takoj +15% na ceno vozila.
Na trgu je zato veliko vozil, ki so stari 2-3 leta, ker folk kupi ugodno novo vozilo, ga malo zvozi in ga praktično za isto ceno proda naprej. S tem da je avto brez garancije, z rabljenimi gumami, potrebnimi servisi itd.. Torej, si kupil avto s popusotm za 30k€, si ga vozil 2 leti, si ga prodal za 27k€, kar te pride samo 1,5k€/leto. Pa imaš vedno nov avto.


10 let stari avtomobili so precenjeni. Recimo avto, ki je bil 10 let nazaj polno opremljen je stal 20k€, sedaj dobiš tak avto z več varnostnimi mehanizmi in led lučmi za 30k€, Ampak tip tistega rabljenega prodaja za 10k€ in je bil nov 20k€. Ampak folk ti pa razlaga, češ nov avto je 30k€, ta 10 let star je pa samo 10k€. Torej 10 let star avto ima 50% nabavne cene tistega modela. Ne moreš primerjat z novim boljšim modelom za 30k€.

Moje izkušnje so take, avto še kar dobro dela to starosti tam 12 let. Potem je pa SRANJE, če ga dnenvo nujno rabiš vedno nekaj crkne. Vlaga v luček, lučka za to in ono, veriga, puščanje olja, kak dež gre v kabino, to se odlomi, ono se odlomi, kompresor za klimo crkne, klima nekje pušča, tisti motorček zariba, Pač začne crkovati vse po spisku in, če ga dnevno rabiš je to velik problem ker si brez avtomobila. Dobro, če je avto čuvan in se sem in tja voziš je za upokojenca super avto ki je star 15 let.

m0LN4r ::

LeQuack je izjavil:

borut_p je izjavil:

Isto kot je vprasanje, zakaj eni kupjo nov avto za 100k eni pa za 10. Ker lahko.

Vrednost pa izgubijo zaradi dirigiranja trga. Ni logike, da je 1leto star avto s 15k cca 20/30 posto cenejs kot nov po ceniku ... je pa to bistven del stavka ... po ceniku. Na bmw si dobil se leto/dve nazaj po 30% popusta na novega. Se sedaj je 20% na zalogo ali tipiziranega.


Zakaj potem ne dajo že v cenik 20% nižjo ceno, bi več prodali. Prodajalci nimajo pojma in delajo škodo BWM-ju.

Ocitno ti ne ves kako poteka prodaja. Imas eno konfiguracijo, ki jo narocis 100x isto, bo prodajalec v SLO, dobil povsem drugacno nabavno ceno, kot pa za tistega, ki si sam skonfigurira avto, posebno barvno, posebno opremo in se naroci samo enega. Potem pa je tu se centralna zaloga, ki se mora praznit in ce vzames 10 komadov istih, ki tam stojijo ze nekaj mescev, bo cena spet drugacna, kot pa ce si jih das delati na novo. Kot zadnje pa je tu potem se prodajalec pri avtohisi, ki bi tudi se malo provizije.
Jaz imam na emailu ponudbo tik preden je prisel ven Golf 8 za Golfa 7.5 R za 15k manj in to tri. Prvic ker je bila standard oprema, drugic pa ker je diler pac rabil prostor na parkplacu za nove modele in je moral stvari hitro prodati.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

kow ::

Izgubili ste se v debati. Osnovni razlog sem vam ze povedal, ostalo nakladanje pa je brezpredmetno.

darkolord ::

Ahim je izjavil:

Pa kje so vsi ti famozni prakticno zastonj 20 let stari avti, ki jih lahko kupim za neke majhne denarce, so pa varni, varcni, opremljeni z dodatno opremo, hitri (dobro pospesujejo), brez pikice rje, brez poskodb (niti od kamenckov ali sonca) in se nekaj let ne bodo potrebivali drugega servisa/vzdrzevanja kakor menjave filtov in olja? Naesteto namrec velja za nove avte.
Za majhne denarce dobiš hiter nov avto z veliko dodatne opreme? Nov avto za 12 jurjev še klime nima, motor pa kaj, trivaljni prdulator? Ampak rajši brez klime kot pikice od kamenčkov, al kako?

Pri starih avtih zunanjost večinoma ne bo perfektna, si jo pa za delček razlike v ceni še vedno lahko poštelaš v nulo, če ti to res toliko pomeni.

Pa da novi avti ne potrebujejo nič razen rednih servisov tudi ni res oz. je loterija. Tu na forumu imaš dva, ki sta nedavno spraševala, če lahko kar nehata plačevati lizing, ker jima novih avtov ne uspejo popraviti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

nejc_nejc ::

darkolord je izjavil:


.....Pri starih avtih zunanjost večinoma ne bo perfektna, si jo pa za delček razlike v ceni še vedno lahko poštelaš v nulo, če ti to res toliko pomeni..........


Itak slovenska posebnost,
Kaj ima veze, če je lak mal podrajsan ali pa če ga je toča dobila ???
Kaj hujšega, ko ti ga v Italiji na parkingu mal sem ter tja prestavljajo.

m0LN4r ::

darkolord je izjavil:

Ahim je izjavil:

Pa kje so vsi ti famozni prakticno zastonj 20 let stari avti, ki jih lahko kupim za neke majhne denarce, so pa varni, varcni, opremljeni z dodatno opremo, hitri (dobro pospesujejo), brez pikice rje, brez poskodb (niti od kamenckov ali sonca) in se nekaj let ne bodo potrebivali drugega servisa/vzdrzevanja kakor menjave filtov in olja? Naesteto namrec velja za nove avte.
Za majhne denarce dobiš hiter nov avto z veliko dodatne opreme? Nov avto za 12 jurjev še klime nima, motor pa kaj, trivaljni prdulator? Ampak rajši brez klime kot pikice od kamenčkov, al kako?

Pri starih avtih zunanjost večinoma ne bo perfektna, si jo pa za delček razlike v ceni še vedno lahko poštelaš v nulo, če ti to res toliko pomeni.

Pa da novi avti ne potrebujejo nič razen rednih servisov tudi ni res oz. je loterija. Tu na forumu imaš dva, ki sta nedavno spraševala, če lahko kar nehata plačevati lizing, ker jima novih avtov ne uspejo popraviti.
To so bolj izjeme kot pravilo. Imas avte z 5-10 let garancije in bos za popravila placal nic oz. zelo malo.
Pri rabljenem pa bo vedno vse slo iz lastnega zepa. Rabljen avto je pa tudi bil enkrat nov, tako da ima lahko tezave novega + tezave, ki se pojavijo pac s casom in kilometrino in soferja, ki ne zna prestavljat in vozit z obcutkom.
Dve leti nazaj sem poskusil i20ko rabljeno. En je bil eno leto star od firme na operativni lizing, drug pa 5 let star privat od nekega starejsega gospoda, ki je umrl. Tist eno leto star avto je bil zgonjen, da se je vse majalo, popraskan znotraj, zunaj in cudno brnel itn. Pri 5 let starem pa je blo se vse kot novo. Se prve gume so ble gor z vec kot pol profila. Pri unem ta prvem, pa so jih morali pred prodajo menjat, ker so jih ogulili, tako da se ve kako je bla stvar zvozena in to v enem letu.

Ni pravila, ampak vseeno 5 let garancije in 0 let garancije, ce je vse ostalo enako, pac ne more biti vredno enako.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Ahim ::

LeQuack je izjavil:

borut_p je izjavil:

Isto kot je vprasanje, zakaj eni kupjo nov avto za 100k eni pa za 10. Ker lahko.

Vrednost pa izgubijo zaradi dirigiranja trga. Ni logike, da je 1leto star avto s 15k cca 20/30 posto cenejs kot nov po ceniku ... je pa to bistven del stavka ... po ceniku. Na bmw si dobil se leto/dve nazaj po 30% popusta na novega. Se sedaj je 20% na zalogo ali tipiziranega.


Zakaj potem ne dajo že v cenik 20% nižjo ceno, bi več prodali. Prodajalci nimajo pojma in delajo škodo BWM-ju.

BMW se ni najvecji problem, poglej cene pri Volvu ... Domnevam, da gre za "prestiz" (merjenje onetov), profitirajo pa zavarovalnice, ker se gladko pozvizgajo na ceno na racunu, razence morajo kaksno skodo izplacati ... takrat hitro najdejo realne cene.

Ahim ::

darkolord je izjavil:

Ahim je izjavil:

Pa kje so vsi ti famozni prakticno zastonj 20 let stari avti, ki jih lahko kupim za neke majhne denarce, so pa varni, varcni, opremljeni z dodatno opremo, hitri (dobro pospesujejo), brez pikice rje, brez poskodb (niti od kamenckov ali sonca) in se nekaj let ne bodo potrebivali drugega servisa/vzdrzevanja kakor menjave filtov in olja? Naesteto namrec velja za nove avte.
Za majhne denarce dobiš hiter nov avto z veliko dodatne opreme? Nov avto za 12 jurjev še klime nima, motor pa kaj, trivaljni prdulator? Ampak rajši brez klime kot pikice od kamenčkov, al kako?

Pri starih avtih zunanjost večinoma ne bo perfektna, si jo pa za delček razlike v ceni še vedno lahko poštelaš v nulo, če ti to res toliko pomeni.

Pa da novi avti ne potrebujejo nič razen rednih servisov tudi ni res oz. je loterija. Tu na forumu imaš dva, ki sta nedavno spraševala, če lahko kar nehata plačevati lizing, ker jima novih avtov ne uspejo popraviti.

Ne verjamem, jaz tega nisem nikoli trdil! Ti si omenjal avte, ki stanejo ~5% cene novega, pa naj bi bili ekvivalentni novim. 5% je 5%, ne glede na osnonvno ceno.

In ja, seveda sprejemam dejstvo, da tudi kak nov avto rabi obcasno vec servisov kot samo menjavo filtrov in olja, zato pricakujem, da bo stevilo potrebnih servisov pri 20-letniku povsem primerljivo z novim avtom kakor si omenil; ne da jih sploh ne bo.

Torej npr. ekvivalent novega Mercedesa GLC ("SUV" verzija, ne najbolj oskubljena varianta) za manj kot 5 evrskih tisocakov lahko dobim kje?

darkolord ::

Nisem trdil, da so ekvivalentni novim in da velja to za vse modele.

Ker v tej temi ne gre za "zakaj kupiti rabljen avto", temveč zakaj so cene - seveda z izjemami - rabljenih avtov tako nizke v primerjavi z novimi.

Torej zakaj bo 15 let star redno servisiran Merdeces GLC (SUV verzija) stal 10 tisočakov, kar je manj kot KATERIKOLI nov avto? Z navigacijo, usnjem, matrix led, 9 stopenjskim avtomatskim menjalnikom, radarskim tempomatom, litimi feltnami, z malo praskami itd bo stal toliko kot nova Lada Granta, ki je brez ABS in zračnih blazin.

A je RES toliko slabši kot najslabši nov avto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Utk ::

Pa si že kdaj kupil tak avto?
Kaj se bo z njim dogajalo v naslednjih 20 letih, kot je življenska doba nove dacie? Kolk bo stalo vzdrževanje mercedesa in kolk dacie? Kolk bo strošek naslednjih 200,000 km enega in drugega? Tolk, da je tista cena 10 jurjev čist nepomembna.

Tisti, ki so vsaj malo pametni, ne kupujejo avta v nekem trenutku, ampak premislijo kaj bo s kakšnim v nekem daljšem obdobju. Vsaj takem kot nameravajo imet avto. Res pa da vsi niso tolk pametni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dexterboy ::

Zanimivo, da takšne teme še kar živijo ;)
Pa nočem nikogar žaliti, ampak tole je pa res zguba cajta, ker so nekateri "čustveno navezani" na svoj jekleni konjiček.
Bi pa razširil področje še na obleko, obutev in tehnično robo: če sem kupil superge, kavbojke in mikrovalovko, pa nič od tega še nosil nisem niti priključil v štrom, zakaj čez 5 let ne dobil isto denarja, kot sem dal za njih ob nakupu? In zakaj 25 letnica dobi več denarja pri snemanju filmov za odrasle v primerjavi s 55 letnico, obe pa imata ... saj veste kaj.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

GupeM ::

dexterboy je izjavil:

In zakaj 25 letnica dobi več denarja pri snemanju filmov za odrasle v primerjavi s 55 letnico, obe pa imata ... saj veste kaj.

To je to. Tudi, če je 55 letnica še devica, 25 letnica jih je dala pa že 1000 čez ...

Wrop ::

Ponudba - povpraševanje. Nobeden ne bo dajal isto ali več za starega, če ga za vogalom za isto ceno čaka nov. Če danes zmanjka 25 letnic ter vse do 55 letnic, bi tudi 55 letne milfice in gilfice imele precej višjo vrednost.

Utk ::

Premiumi, ki bi stari imeli še zmeraj visoko vrednost, so pač tako dragi za držat v nekem stanju, da tudi če bi nov stal enako kot golf, bi vsak pri zdravi pameti raje vzel golfa, ker drugače bi v petih letih bankrotiral. Mislim na prave premiume, ne na Audi A4, ki je v resnici skoraj golf. Kar vprašajte ferzy kolk stane njegova zafira letno, tudi če pozabimo nakupno ceno.

m0LN4r ::

darkolord je izjavil:

Nisem trdil, da so ekvivalentni novim in da velja to za vse modele.

Ker v tej temi ne gre za "zakaj kupiti rabljen avto", temveč zakaj so cene - seveda z izjemami - rabljenih avtov tako nizke v primerjavi z novimi.

Torej zakaj bo 15 let star redno servisiran Merdeces GLC (SUV verzija) stal 10 tisočakov, kar je manj kot KATERIKOLI nov avto? Z navigacijo, usnjem, matrix led, 9 stopenjskim avtomatskim menjalnikom, radarskim tempomatom, litimi feltnami, z malo praskami itd bo stal toliko kot nova Lada Granta, ki je brez ABS in zračnih blazin.

A je RES toliko slabši kot najslabši nov avto?

Zato, ker ti nihce ne bo za Merca ponudil vec. Razlog je pa neznana zgodovina in nepredvideni morebitni visoki stroski popravila. Tam ti lahko crkne "matrix led" kot si rekel, pa bos takoj ob nekaj tisocakov. Pri daciji pa sam menjas zarnico oz. pod garancijo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

BCSman ::

Kako se sploh menja žarnico pri novih Daciah, če so vse že serijsko z LED lučmi?

m0LN4r ::

Ni navadna led plug and play zarnica notr?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

LeQuack ::

Pri Kia moraš menjati cel žaromet če ti ledice crknejo, cca 750€ računajo.
Quack !

Ahim ::

darkolord je izjavil:

Nisem trdil, da so ekvivalentni novim in da velja to za vse modele.

Ker v tej temi ne gre za "zakaj kupiti rabljen avto", temveč zakaj so cene - seveda z izjemami - rabljenih avtov tako nizke v primerjavi z novimi.

Torej zakaj bo 15 let star redno servisiran Merdeces GLC (SUV verzija) stal 10 tisočakov, kar je manj kot KATERIKOLI nov avto? Z navigacijo, usnjem, matrix led, 9 stopenjskim avtomatskim menjalnikom, radarskim tempomatom, litimi feltnami, z malo praskami itd bo stal toliko kot nova Lada Granta, ki je brez ABS in zračnih blazin.

A je RES toliko slabši kot najslabši nov avto?

Najpej si skrajsal 20 let na 15 let. Potem tudi 15 let starih omejenih avtomobilov ni (so pac neki drugacni starejsi modeli (GLC SUV se ne obstaja toliko casa), niti ne obstaja omenjeni menjalnik, pa najbrz se kaj ne (navigacija dvomim da je enakovredna ipd.). Taih avtov ni ...

IL_DIAVOLO ::

LeQuack je izjavil:

Pri Kia moraš menjati cel žaromet če ti ledice crknejo, cca 750€ računajo.


V srno se zaletis in ti ga menjajo zastonj.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

LeQuack ::

Ja sej to je edini način da se splača vzdrževat stare avte.
Quack !

darkolord ::

Ahim je izjavil:

darkolord je izjavil:

Nisem trdil, da so ekvivalentni novim in da velja to za vse modele.

Ker v tej temi ne gre za "zakaj kupiti rabljen avto", temveč zakaj so cene - seveda z izjemami - rabljenih avtov tako nizke v primerjavi z novimi.

Torej zakaj bo 15 let star redno servisiran Merdeces GLC (SUV verzija) stal 10 tisočakov, kar je manj kot KATERIKOLI nov avto? Z navigacijo, usnjem, matrix led, 9 stopenjskim avtomatskim menjalnikom, radarskim tempomatom, litimi feltnami, z malo praskami itd bo stal toliko kot nova Lada Granta, ki je brez ABS in zračnih blazin.

A je RES toliko slabši kot najslabši nov avto?

Najpej si skrajsal 20 let na 15 let. Potem tudi 15 let starih omejenih avtomobilov ni (so pac neki drugacni starejsi modeli (GLC SUV se ne obstaja toliko casa), niti ne obstaja omenjeni menjalnik, pa najbrz se kaj ne (navigacija dvomim da je enakovredna ipd.). Taih avtov ni ...
1. Napisal sem "bo" (ker je pač zgoraj omenjal ta model, ki še ni toliko časa; lahko vzameš npr. Q7 namesto tega)
2. 9G-Tronic je devetstopenjski menjalnik
3. navigacija enakovredna kateri? Lada je sploh nima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Ahim ::

darkolord je izjavil:

Ahim je izjavil:

darkolord je izjavil:

Nisem trdil, da so ekvivalentni novim in da velja to za vse modele.

Ker v tej temi ne gre za "zakaj kupiti rabljen avto", temveč zakaj so cene - seveda z izjemami - rabljenih avtov tako nizke v primerjavi z novimi.

Torej zakaj bo 15 let star redno servisiran Merdeces GLC (SUV verzija) stal 10 tisočakov, kar je manj kot KATERIKOLI nov avto? Z navigacijo, usnjem, matrix led, 9 stopenjskim avtomatskim menjalnikom, radarskim tempomatom, litimi feltnami, z malo praskami itd bo stal toliko kot nova Lada Granta, ki je brez ABS in zračnih blazin.

A je RES toliko slabši kot najslabši nov avto?

Najpej si skrajsal 20 let na 15 let. Potem tudi 15 let starih omejenih avtomobilov ni (so pac neki drugacni starejsi modeli (GLC SUV se ne obstaja toliko casa), niti ne obstaja omenjeni menjalnik, pa najbrz se kaj ne (navigacija dvomim da je enakovredna ipd.). Taih avtov ni ...
1. Napisal sem "bo" (ker je pač zgoraj omenjal ta model, ki še ni toliko časa; lahko vzameš npr. Q7 namesto tega)
2. 9G-Tronic je devetstopenjski menjalnik
3. navigacija enakovredna kateri? Lada je sploh nima.

1: Tudi Audi Q7 se ne obstaja 20 let, ampak tudi ce bi - najdi mi enega Q7 prvega letnika, ki izpolnjuje vse omenjene predpostavke (torej da je se vedno videti kot nov, da ne bo zahteval vec servisov kot nov avto itd.).
2: Ja ... in ne obstaja 20 let. Pa 15 tudi ne.
3: Navigacija enakovredna neki novodobni - torej vsaj ranga telefona za 200 EUR (da ne zongliras s CDji za zemljevide, pa se ti najbrz obstajajo samo s podatki, ki niti ne vkljucujejo vseh nasih avtocest, kaj sele aktualnih lokalnih gradenj ...)

m0LN4r ::

Tako.
Za tok stare avte vec niti updejti ne obstajajo, radio je verjetno se na CDje in ne digitalni DAB+, pa blutut verjetno tudi se 2.0 ali 3.0 ce ga sploh ima. Niti AA in Apple Carplaya nimajo.
Ce pa ze ima navigacijo pa ima kaj? Crnobel kalkulatorski zaslon?
20 let je ogromno, vec kot bi si clovek mislil. Radio na kasete, FM. Kaksni aktivni tempomati z lejn asist so bile takrat samo sanje.

Pa tudi vlaga se pozna, ce se je pozimi vozilo in hodilo notr 20 let z mokrimi cevlji. Zatohel, plesniv vonj. Skor vsak star avto.

Edini plus, takrat so vsi imeli pepelnike.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mikhaair ::

Za nekoga pa je plus lahko to, da nima vse možne elektronike.

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:

Tako.
Za tok stare avte vec niti updejti ne obstajajo, radio je verjetno se na CDje in ne digitalni DAB+, pa blutut verjetno tudi se 2.0 ali 3.0 ce ga sploh ima. Niti AA in Apple Carplaya nimajo.
Ce pa ze ima navigacijo pa ima kaj? Crnobel kalkulatorski zaslon?
20 let je ogromno, vec kot bi si clovek mislil. Radio na kasete, FM. Kaksni aktivni tempomati z lejn asist so bile takrat samo sanje.

Pa tudi vlaga se pozna, ce se je pozimi vozilo in hodilo notr 20 let z mokrimi cevlji. Zatohel, plesniv vonj. Skor vsak star avto.

Edini plus, takrat so vsi imeli pepelnike.

Takim starih avtom brez nepootrebne elektronike bo še zrasla cena.

Nadomestni deli večinoma poceni, tako da ga spraviš BP do voznega stanja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nejc_nejc ::

Invictus je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Tako.
Za tok stare avte vec niti updejti ne obstajajo, radio je verjetno se na CDje in ne digitalni DAB+, pa blutut verjetno tudi se 2.0 ali 3.0 ce ga sploh ima. Niti AA in Apple Carplaya nimajo.
Ce pa ze ima navigacijo pa ima kaj? Crnobel kalkulatorski zaslon?
20 let je ogromno, vec kot bi si clovek mislil. Radio na kasete, FM. Kaksni aktivni tempomati z lejn asist so bile takrat samo sanje.

Pa tudi vlaga se pozna, ce se je pozimi vozilo in hodilo notr 20 let z mokrimi cevlji. Zatohel, plesniv vonj. Skor vsak star avto.

Edini plus, takrat so vsi imeli pepelnike.

Takim starih avtom brez nepootrebne elektronike bo še zrasla cena.

Nadomestni deli večinoma poceni, tako da ga spraviš BP do voznega stanja..
.

Ja, to je res.
Problem, je samo v EU pacijentih. Enako kot s prepovedjo peke pic v krušni peči.

Utk ::

Če hočeš danes avto brez elektronike, moraš kupit tako starega, da mu cena že raste, delom pa še bolj.

Mato989 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Res je, da nima sodobne opreme (karkoli je prinesel tehnološki napredek v teh 20-ih letih), ampak še zmeraj avto služi osnovnemu namenu - pripelje te od točke A do točke B - in to enako hitro kot kakšen nov model. Zakaj potem avto izgubi na ceni?


Zato ker osnovni namen avtomobila v resnici ni, da te pripelje od točke A do točke B.

Namen avtomobila je, da te pripelje na cilj udobno, zanesljivo, varno in varčno, kar novi avtomobili načeloma naredijo bistveno boljše.

Stari avtomobili, ki še vedno opravljajo svojo primarno nalogo podobno dobro kot novi, ne zgubijo toliko na ceni.

Npr, 20 let star LR Defender je še vedno ohrani cca. 50% cene novega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

20 let star VW kombi obdrži 25-30% vrednosti novega kjub visoki kilometrini: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Skoraj 30 let stara Toyota je vredna cca. 50% nove: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

In tako dalje.


Kakšno neumnost si pa pvoedal zdaj v boldanem.. to JE osnovni namen avtomobila... tisto so pa bonusi...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ahim ::

Invictus je izjavil:

Nadomestni deli večinoma poceni, tako da ga spraviš BP do voznega stanja...

Zdaj smo prisli od nebuloz, da naj bi obstajali neki 20 le stari avti, ki so ekvivalentni novim, se ne kvarijo nic bolj kakor novi, niso poskodovani itd., za delcek cene novega (5%?), do tega, da lahko nekdo staro sklompano kripo poceni spravis do voznega stanja :))

m0LN4r ::

Pa bo tehnicni porinil sraufenciger skozi pleh in rekel ne, ali pa pa nasplosno ne zaradi izpustov ali kaka druga bedarija EU picajzlov
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

Stikalo - Kje in komu boš prodal avto, ki si ga kupil s popustom, po dveh letih za 3k€ ceneje, če je po evtotaxu vreden 7k€ manj?

Ahim - Normalno vožen lexus 200.
https://www.ultimatespecs.com/car-specs...
Delo krepa človeka

Gagatronix ::

Utk je izjavil:

Če hočeš danes avto brez elektronike, moraš kupit tako starega, da mu cena že raste, delom pa še bolj.


Best frendica si je ravno pred kratkim, za druzbo svojemu 1985 Yugo Koral-u, kupila se 2002 Yugo Koral za reci in pisi 250 eur. :))

Utk ::

Ali ima elektroniko ali pa ni street legal v Sloveniji. V to zadnje že tako dvomim.
Niti ne bi tega avta ravno postavil kot primer zanesljivega avta brez elektronike (tudi če je res ne bi imel).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11817451 (13514) solatko
»

Padanje vrednosti avtomobila. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5313091 (10784) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45489321 (74308) Red_Mamba

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28955049 (48152) Mavrik

Več podobnih tem