» »

Kako sledite zadolžitvam/taskom v službi/kjerkoli

Kako sledite zadolžitvam/taskom v službi/kjerkoli

Kekokekič ::

Da nebom vedno samo bedarije spraševal po forumih...:)

Zanima me kako sledite zadolžitvam (taskom) v službi oz. kjerkoli že?

Sam sem v službi kjer je teh zadolžitev res malo morje. Tudi, če si narediš nek plan kdaj boš kakšno stvar naredil se vedno najde nekaj, kar pade vmes in ti podre cel plan. Poleg tega skos prihajajo novi maili in se res hitro naredi, da kak mail spregledaš oz. ga celo pogledaš, prebereš pa pozabiš,da sploh obstaja in potem je seveda sranje, ko moraš delati za nazaj, zraven hiteti, ker se mudi...Is a mess.

Trenutno si stvari zapisujem v zvezek, kar spet ni najbolj idealna rešitev, ker recimo zafilaš stran, greš na novo stran (obrneš list) pa se ti spet stvari lahko izgubijo. Pozabiš zvezek doma/v službi/na terenu...ni lih najboljša rešitev.

A ma kdo kak pameten sistem kako tem stvarem sledi in bi mi ga lahko zaupu? Mogoče tudi kakšna aplikacija v katero se da taske na hitr dodajat in jih maš potem recimo tud na telefonu al pa kaj podobnega...

Hvala.

delavec44 ::

To da dobivaš zahteve na mail je že fail. Nek sistem za vodenje taskov rabite v firmi, tudi če je lastne izdelave.

darkolord ::

Žal ni nekega sistema, ki bi bil univerzalen.

Odvisno, kakšni so ti taski, koliko jih je, kako hitro jih "pucaš" itd.

Bom samo zapisal svoje razmšljanje.

Kot je zgoraj odgovorjeno, je nujno imeti sistem za vodenje taskov, ampak to je iz business strani; iz osebne strani ti pa tvojega problema to še ne reši. Tam sicer vidiš, kaj je treba narediti in kaj je narejeno, kako se boš pa taskov lotil, je pa drugo.

"to-do" aplikacij je na tisoče, ampak večina jih ima isti problem: če se taski hitro filajo, potem jih je preveč, je vse rdeče, in postane precej neuporabno.

Meni se za dnevno planiranje obnese zvezek, v katerega zapišem taske, ki jih lahko naredim danes. Jih razbijem na čim manjše dele, da se jih sigurno da narediti v enem dnevu. Taske, ki jih ne naredim danes, prepišem v naslednji dan! Če ostanejo zadaj, se hitro pozabijo. To prepisovanje je dodatna vzpodbuda, da nekaj narediš. Prečrtovanje narejenih taskov sprosti nekaj endorfinov.

Se mi zdi kul sistem za dnevno planiranje, ne omogoča pa sledenja. Lahko sicer hitro prelistam nazaj in vidim, česa še nisem prečrtal, ampak ni celotnega pregleda.

Glede mailov poznam nekaj ljudi, ki prakticirajo "clean inbox", ki je kar zanimiv koncept - v Inboxu imaš samo maile, na katere moraš TI reagirati oz. nekaj narediti. Vse ostalo premakneš v druge mape, kar ostane v inboxu, je tvoj "to do".

HotBurek ::

Dobi si tajnico, da ti pomaga.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

jukoz ::

darkolord je izjavil:



Meni se za dnevno planiranje obnese zvezek, v katerega zapišem taske, ki jih lahko naredim danes. Jih razbijem na čim manjše dele, da se jih sigurno da narediti v enem dnevu. Taske, ki jih ne naredim danes, prepišem v naslednji dan! Če ostanejo zadaj, se hitro pozabijo. To prepisovanje je dodatna vzpodbuda, da nekaj narediš. Prečrtovanje narejenih taskov sprosti nekaj endorfinov.



Jaz uporabljam podoben sistem, samo da listke - enake velikosti in jih potem s sponkami spenjam skupaj, tisto kar spada skupaj. Pomembno mi je da lahko listek vržem stran in da jih lahko dodajam, ne da bi se podrla struktura - tu mi zvezki odpadejo.

darkolord je izjavil:


Glede mailov poznam nekaj ljudi, ki prakticirajo "clean inbox", ki je kar zanimiv koncept - v Inboxu imaš samo maile, na katere moraš TI reagirati oz. nekaj narediti. Vse ostalo premakneš v druge mape, kar ostane v inboxu, je tvoj "to do".


To tudi prakticiram - mislim da je pravilno zero inbox. Kar ti ostane not, moraš nekaj narediti s tem.

Zaenkrat shajam, ticket in wiki sistem mamo pa ni dober za vse, bolj za sodelovanje z zunanjimi, ker je lepši pregled.

Voss ::

Implementirajte CRM. Je ogromno ugodnih opcij na trgu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voss ()

joze67 ::

kanban - ta je offline v brskalniku, malo morje rešitev "v oblaku"

shinko ::

Tudi jaz prakticiram "zero inbox" in se mi obnese.

Sicer pa dnevno planiraj samo za cca 60% tvojega časa "taskov", ravno zaradi tistih "nujnih", ki ti vedno vletavajo.

LP

bobby ::

Pri meni relativno lepo izhajam s tole matrico:


https://weekplan.net/academy/weekly-pla...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

karafeka ::

Jaz sem iskal nekaj fizičnega, recimo kaj takega kot so pred leti uporabljali v kontrolnih stolpih za razvrščanje letal: https://www.airport-suppliers.com/produ...

Samo da bi ne bi bili ravno listki, ampak nekakšne samozbrisljive tablice, da ne bi preveč papirja porabljal. Če kdo pozna kaj takega, naj pove.

thramos ::

-=Tomaz=- ::

Mi imamo več različnih sistemov hkrati, mislim da 5, kjer ti drugi filajo naloge, pa še maile po vrhu. Nimamo pa sistema, kjer bi lahko sam kaj vodil. Tako da si jaz kar v outlook v koledar svoje aktivnosti pišem, ki pa jih potem nadrejeni povozijo s sestanki.

Jirzy ::

V sluzbi imamo gmail, tako da uporabljam googlove taske. Ce je mail, na katerega moram odreagirat, ga oznacim kot to-do. Potem se mi pojavi v pane-u na desni strani brskalnika.

Sem poskusal razne trello-te, pa ostale resitve. Meni se zdi tezava, da ce je vec kot "5 sekund" dela, da stvar zabelezis, tega preprosto ne naredim.

DexterBoy ::

Ticket je pri nas, ampak vzame preveč časa na prejšnji sistem, ko je bila težava samo na mailu. Novi sistem je klikanje u tri krasne PM. Sicer je pa tako, pa ne vem, zakaj noben tega ne izpostavi, da če se zaposleni ne vidi ven iz dela, je nekaj narobe s kadrovskim delom. Če je zaposlenega premalo folka, bo delo, ki ga opravi dosedanja ekipa, narejeno na hitro in z možnostjo večjega števila napak...
Pa dejmo preskočiti nebuloze, kako se lahko izboljša učinkovitost posameznika. Resno... en zaposleni ni tak strošek za firmo, pripomore pa lahko ogromno!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

darkolord ::

Če je slaba organizacija in vržeš samo več ljudi v problem, bo organizacija isto slaba.

Namesto da bo taske pozabljal en, jih bosta pozabljala dva.

Lonsarg ::

Naceloma se stevilo zahtevkov takoj zmanjsa in optimizira samo od sebe ce uvedes sistem kjer vsi vidijo vse/vecina zahtevkov in ni vec emailov. Namrec folku je pol nerodno kake brezvezne stvari pisat in se tudi malo bolj potrudijo lepse pisat zahtevke ce gre v uraden sistem namesto na email. Torej tudi odgovori in vse more it preko tega sistema, meni je prav osvezujoce ko email ne rabim vec kot to-do uporabljat.

Ampak tak sistem uvest zahteva en ornh skupni push, ne more to posameznik. Pa zbrati je seveda treba ustrezno stvar in tut pravilno se lotit, to pac velja za vse organizacijske stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Ales ::

Za stvari, ki ne zahtevajo sodelovanja z drugimi: Taskwarrior in Timewarrior.

Nič klikanja :D

ginekk ::

Ni šans da imam zero inbox, pa še kontraproduktivno je. Ker velja več delaš, več zadev pride.

Lahko bi delal 24ur dnevno zlahka. Zato ennostavno zaprem računalnik, ko imam dovolj. Vsakih par dni pogledam mailbox malo za nazaj. Kar mi uide in je nujno, bo že prišlo nazaj po drugih kanalih. Šefi vedo, da imam bistveno več dela kakor en človek zmore in so zadovoljni z mojo prioritizacijo.

sammy73 ::

Ena zanimiva možnost je tudi uporaba OneNote-a, kjer si lahko posamezne alineje v zapiskih označiš kor "zadolžitev". Potem pa ti možnost "poišči oznake" vse take alineje v obliki to-do seznama izpiše na desni strani.

klemenSLO ::

Jst probam delat na koceptu clean inboxa. Torej načeloma nekaj kar mam v inboxu se navezuje na moje delo.
Ko pa dnevno letijo maili pa sproti rešujem. Če je kak malenkosten/krajši ga skoraj vedno kar vmes rešim. Tako so uporabniki super zadovoljni ker je hiter odziv in ne vpliva bistevno na dinamiko ostalih taskov.
Torej kot nek sistem triaže :)

Mene bolj teži kontra: TOrej nekomu pošljem mail z nekim vprašanjem, nalogo. V konceputu zgoraj napisanega NIMAM več maila v inboxu. Načeloma ljudje promptno odgovorjrajao. Problem pa je, ko nekdo pozabi. Tako se lahko zgodi, da morda pozabim še jaz. Če je res nekaj nujnega si potem poslani mail označim z nekim reminderjem.

sammy73 je izjavil:

Ena zanimiva možnost je tudi uporaba OneNote-a, kjer si lahko posamezne alineje v zapiskih označiš kor "zadolžitev". Potem pa ti možnost "poišči oznake" vse take alineje v obliki to-do seznama izpiše na desni strani.


To tudi prakticiram, sploh ko je nek večji projekt in ga razdeliš po koših in čekiraš kaj maš še za narediti
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

Zgodovina sprememb…

jukoz ::

Lonsarg je izjavil:

Naceloma se stevilo zahtevkov takoj zmanjsa in optimizira samo od sebe ce uvedes sistem kjer vsi vidijo vse/vecina zahtevkov in ni vec emailov. Namrec folku je pol nerodno kake brezvezne stvari pisat in se tudi malo bolj potrudijo lepse pisat zahtevke ce gre v uraden sistem namesto na email. Torej tudi odgovori in vse more it preko tega sistema, meni je prav osvezujoce ko email ne rabim vec kot to-do uporabljat.

Ampak tak sistem uvest zahteva en ornh skupni push, ne more to posameznik. Pa zbrati je seveda treba ustrezno stvar in tut pravilno se lotit, to pac velja za vse organizacijske stvari.



Uvajati enotni sistem je zelo velik organizacijski zalogaj... In večina (IT) managerjev si predstavlja, da če pride komanda da se opusti raznorazne zvezke in Dropboxe, da potem kar čudežno uspe, pa temu ni tako.

Bolje je, da se prilagodi uporabnikom in se čim več seli v nek sistem, malenkosti pa naj uporabniki urejajo po svoje, kakor želijo. Že popis ur, na čem je nekdo delal je cela znanost. In noben sistem ni dober za vse, zato jih je pa toliko. Timetracking je en tak lep primer, splošen ni dober za nikogar, razen za tistega, ki ga je spisal.

jukoz ::

klemenSLO je izjavil:

Jst probam delat na koceptu clean inboxa. Torej načeloma nekaj kar mam v inboxu se navezuje na moje delo.
Ko pa dnevno letijo maili pa sproti rešujem. Če je kak malenkosten/krajši ga skoraj vedno kar vmes rešim. Tako so uporabniki super zadovoljni ker je hiter odziv in ne vpliva bistevno na dinamiko ostalih taskov.
Torej kot nek sistem triaže :)

Mene bolj teži kontra: TOrej nekomu pošljem mail z nekim vprašanjem, nalogo. V konceputu zgoraj napisanega NIMAM več maila v inboxu. Načeloma ljudje promptno odgovorjrajao. Problem pa je, ko nekdo pozabi. Tako se lahko zgodi, da morda pozabim še jaz. Če je res nekaj nujnega si potem poslani mail označim z nekim reminderjem.



Mi imamo v timu en mail account, kao arhiv, kamor se BCCjajo vsi maili ki jih pošlješ ven. To je zato da si na tekočem kaj dela team. In mail ki si ga poslal ven in moraš nekaj narediti z njim, pustiš v inboxu.

Seveda to deluje, če je team majhen in načeloma veš, kaj dela team. Če je tega preveč se ne obnese.

Eni imajo autofiltre da se ti maili odfiltirirajo avtomatsko, meni pa ustreza da imam pregled nad stanjem.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Poštni odjemalci (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Programska oprema
372233221 (7944) -JM-
»

Gmail backup, thunderbird, ...

Oddelek: Programska oprema
174288 (727) markhenry
»

Google ukinja Inbox, ostaja dobri stari Gmail

Oddelek: Novice / Ostale najave
459575 (5709) sgdjkdlsugi4
»

Daimler v boju proti podopustnem kupu e-pošte: brisanje (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5616541 (13228) SkipEU
»

Lažje odjavljanje od reklam v Gmailu

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
156950 (4519) Afo

Več podobnih tem