» »

Priložnost za optimizacijo javne uprave?

Priložnost za optimizacijo javne uprave?

deleted ::

Pozdravljeni,

glede na to, da imamo rekordno nizko brezposelnost (vir) in po drugi strani ogromno število podjetij, ki ne morejo najti kadra, se mi zdi to super prilika za državo, da optimizira javno upravo.

Država je vsako leto brez posebnega razloga večala število zaposlenih, tehnologija pa je napredovala in v JU imamo veliko fikusov, ki delajo zelo malo, tudi zaradi političnih kadrov. Je morda sedaj dobra prilika na trgu dela, ko optimizacija in z njo odpuščanja ne bi smela biti trn v peti ljudem, da bi JU malo počistili? Ljudje sedaj res ne bi smeli imeti problema, da najdejo novo zaposlitev. Imamo kakšno stranko, ki bi si upala lotiti se racionalizacije JU?

feryz ::

Fikusov ne moreš vreči ven. Misija nemogoče.
Lahko pa vržeš ven iz javnega sektorja ljudi, ki delajo in so za to minimalno plačani. Ampak te pa rabimo.
Torej?

Miki N ::

Problem je da ti ne moreš iz enega fikusarja narediti ne vem super varilca ali prekaljenega trgovca. V bistvu še čistilko včasih težko.

Glede OPovega vprašanja glede ali je kakšna stranka za to. Ne, ni nobene stranke za to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Invictus ::

Nezaposlen fikusar je za državo še vedno cenejši kot zaposlen.

Torej ni razlogov za ne-odpuščanje...

Če se tako pametni kot pravijo, bodo brez problemov našli novo službo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

sbawe64 ::

Rekordno nizka brezposelnost ne pove veliko.
Ves koliko so jih izbrisali iz uradnih evidenc, a so ljudje še vedno brez službe ?

Raje poišči podatek, koliko je delovno aktivnega prebivalstva in primerjaj s preteklimi leti.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Utk ::

sbawe64 je izjavil:

Rekordno nizka brezposelnost ne pove veliko.
Ves koliko so jih izbrisali iz uradnih evidenc, a so ljudje še vedno brez službe ?

Raje poišči podatek, koliko je delovno aktivnega prebivalstva in primerjaj s preteklimi leti.

Če bi ti vedel kdo vse danes dobi službo...če imaš pol noge in eno roko, ni problema.
Resno, kdo danes ne more dobit službe?

Jnou ::

Še bolj smiselno bi bilo ukiniti socialne pomoči zdravim dokler je tako stanje na trgu dela.

FireSnake ::

Tisti, ki bi JS popucal vse nesnage bi imel moj glas dokler bi bil živ.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

ginekk ::

deleted je izjavil:

Imamo kakšno stranko, ki bi si upala lotiti se racionalizacije JU?


Nimamo in ne bomo imeli. Kadrovanje v JU je tudi način pridobivanja lojalnosti in moči tistih, ki so na oblasti. V širšem pogledu pa tudi kupovanje glasov, JU je velik sektor.

Pa čim boš začel opletat z besedo "racionalizacija" bodo naslednji dan v medijih pojamrali Kuštrin, Štrukelj in co.

Bodisi moraš premišljeno prodat idejo, da jo JU sprejme kot nekaj dobrega, bodisi moraš bit avtokrat pa začet z drastičnimi ukrepi - recimo na način popolne ukinitve grške RTV, da prideš do neke srednje točke.

Invictus ::

Upokojenci in javni sektor je največja volilna baza, zato se to ne bo nikoli spucalo.

Lahko delaš samo na tem, da državi plačaš čim manj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

sbawe64 ::

Utk je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Rekordno nizka brezposelnost ne pove veliko.
Ves koliko so jih izbrisali iz uradnih evidenc, a so ljudje še vedno brez službe ?

Raje poišči podatek, koliko je delovno aktivnega prebivalstva in primerjaj s preteklimi leti.

Če bi ti vedel kdo vse danes dobi službo...če imaš pol noge in eno roko, ni problema.
Resno, kdo danes ne more dobit službe?

Prvi april je mimo.
Da nisi ravno v naletu volilne kampanje?
2020 is new 1984
Corona World order

Phantomeye ::

Good luck, vsak reče, da je treba število ljudi v JU zmanjšati.

Ampak prvo vprašanje je, KJE začeti? Upravne enote? Vladne službe? Organi v sestavi? Ministrstva? Kaj se prioritizira?

Drugo vprašanje je s KOMzačeti?

1. S tistimi, ki so v JU najmanj časa? Torej, mladi ljudi na začetku zaposlitvene poti?

2. Z najslabše ocenjenimi? JU ocenjevalni sistem je tako izrojen, da če imaš povprečno oceno nižjo od 4.5, zelo verjetno pomeni, da je tvoj šef kreten. Saj večina šefov zaposlenim da oceno 5. Torej imaš lahko nižjo oceno, pa delaš boljše in več 90% drugih.

3. Zaposlenimi, ki so v začetnih nazivih? (mladi spet). Javni sektor ima nazive, s katerimi raste tudi plača, ampak v večini primerov v količini dela ni razlike. To pomeni, da nekdo, ki je sveže zaposlen (svetovalec 3), dela enako zahtevno delo kot nekdo, ki je v JU že 35 let (podsekretar, višji svetovalec). Razlika je le, da nekdo dobi 900 neto, drugi pa 2x več. Še tisti, ki jih zaposlijo kot pripravnike, delajo zahtevnejša dela - za 750EUR neto. Čeprav naj bi pripravnik več ali manj delal na eni stvari - za katero piše pripravniško nalogo, ampak je to le del odgovornosti. Nič bolj drugačna mentaliteta kot v zasebnem sektorju, kjer je 90% zaposlenih na minimalcu.

4. S starejšimi od 40? 50? Država lahko pričakuje gmoto skupinskih tožb zaradi starostne diskriminacije.

5. Z low-level službami? Kurirji, šoferji, hišniki? snažilkami, kuharji?

6. Prisilna upokojitev vseh, ki so čez 65 oz. imajo 40 let delovne dobe?

Tretje vprašanje? KDO bo odločal kdo gre? Zunanji nadzor? Notranji nadzor? Kakšen bo sistem izbora? Se rukne celotno skupino ljudi, ki ustrezajo nekim parametrom? Se žreba? Se šefe postavi v situacijo, kjer se morajo odločiti? Kaj če nek šef nekoga ne mara ali pa mu je nekdo res všeč in sta v dobrih odnosih?

Zakoni zaposlene ščitijo na enak način. Kako se izogniti kršitvam zakonodaje? Kaj bi bil razlog za odpoved? Zaradi nesposobnosti? Če nekdo dobiva dobre ocene, kako je kar na enkrat nesposoben?

Zgodovina sprememb…

Velki ::

A ni tako da če se ukini delovno mesto je pač potrebno plačati odpravnino in to je to?

Phantomeye ::

Velki je izjavil:

A ni tako da če se ukini delovno mesto je pač potrebno plačati odpravnino in to je to?


Je treba kr utemeljit

http://www.pisrs.si/Pis.web/sodnaPraksa...

tle je kup takih situacij ene gredo skozi druge ne.

avani ::

Nassim taleb je lepo predlagal, da se v ju ukine delo za nedoločen čas. Vse, vključno z zaposlenimi, dobi rok trajanja. Recimo en določen projekt/program ima določen datum zapadlosti, in ko doseže ta datum, je s projektom/programom/uradom konec. Vključno z vsemi zaposlenimi. Se ga ukine. Če je potreba za podaljšanje, se ga znova ustanovi, lepo od začetka. Lahko bi dali pavšalno vsem recimo 5 ali 10 letne pogodbe. Ko pogodba poteče, se delovno mesto avtomatsko ukine. Če je treba, se pac prilagodi takratni novi realnosti.

Phantomeye ::

avani je izjavil:

Nassim taleb je lepo predlagal, da se v ju ukine delo za nedoločen čas. Vse, vključno z zaposlenimi, dobi rok trajanja. Recimo en določen projekt/program ima določen datum zapadlosti, in ko doseže ta datum, je s projektom/programom/uradom konec. Vključno z vsemi zaposlenimi. Se ga ukine. Če je potreba za podaljšanje, se ga znova ustanovi, lepo od začetka. Lahko bi dali pavšalno vsem recimo 5 ali 10 letne pogodbe. Ko pogodba poteče, se delovno mesto avtomatsko ukine. Če je treba, se pac prilagodi takratni novi realnosti.



Mislim, sej se zavedaš, da velik del inštitucij mora obstajati? tko ves čas? in da se na projekte že tako ali tako zaposluje folk za določen čas - trajanje projekta.

Jnou ::

avani je izjavil:

Nassim taleb je lepo predlagal, da se v ju ukine delo za nedoločen čas. Vse, vključno z zaposlenimi, dobi rok trajanja. Recimo en določen projekt/program ima določen datum zapadlosti, in ko doseže ta datum, je s projektom/programom/uradom konec. Vključno z vsemi zaposlenimi. Se ga ukine. Če je potreba za podaljšanje, se ga znova ustanovi, lepo od začetka. Lahko bi dali pavšalno vsem recimo 5 ali 10 letne pogodbe. Ko pogodba poteče, se delovno mesto avtomatsko ukine. Če je treba, se pac prilagodi takratni novi realnosti.


Kdaj poteče projekt izdajanja osebnih izkaznic ali pa gradbenih dovoljenj?

Groot ::

Jnou je izjavil:

avani je izjavil:

Nassim taleb je lepo predlagal, da se v ju ukine delo za nedoločen čas. Vse, vključno z zaposlenimi, dobi rok trajanja. Recimo en določen projekt/program ima določen datum zapadlosti, in ko doseže ta datum, je s projektom/programom/uradom konec. Vključno z vsemi zaposlenimi. Se ga ukine. Če je potreba za podaljšanje, se ga znova ustanovi, lepo od začetka. Lahko bi dali pavšalno vsem recimo 5 ali 10 letne pogodbe. Ko pogodba poteče, se delovno mesto avtomatsko ukine. Če je treba, se pac prilagodi takratni novi realnosti.


Kdaj poteče projekt izdajanja osebnih izkaznic ali pa gradbenih dovoljenj?


Jah najbolje da ima vsak državljan osebnega svetovalca in mu "rok trajanja" poteče vsakih 10 let ko poteče osebna :))

Sicer pa so ta tema in druge podobne jasen odraz nepoznavanja državne ureditve. Ja zagotovo bi se marsikaj dalo optimizirati, ampak ideje nekaterih da bi kar 90% javnega sektorja vrgli na cesto, so pa zgolj neumnosti. Poglejte malo v druge države, glede na število prebivalcev nimajo javnih uslužbencev nič bistveno manj. Je pa bistvena razlika v tem, da so marsikje v tujini osnovna opravila državne uprave digitalizirana in se zato lahko zaposleni ukvarjajo s težjimi primeri, kar je tudi osnovni namen. Ne pa tako kot pri nas ko je trenutno potrebno skorajda za vsako malenkost na upravno enoto.

Miki N ::

Po mojem bi bilo treba najprej ugotoviti kaj za vraga je to dodatno delo, katerega obseg se veča iz leta v leto, da rabimo vse te dodatne zaposlene. :))

Phantomeye ::

Miki N je izjavil:

Po mojem bi bilo treba najprej ugotoviti kaj za vraga je to dodatno delo, katerega obseg se veča iz leta v leto, da rabimo vse te dodatne zaposlene. :))


Mislim lahko je nadomeščanje porodniške, lahko so nove storitve itd.

Že če vzameš upravne enote, določene storitve niso na voljo vsak dan 8 ur, ker ni nujno to core delo osebe, ki to storitev rihta.

Potem je pa veliko inštitucij, ki so precej raziskovalno usmerjene, recimo stat. urad. bizarna ideja, da recimo na takem uradu na 10 let odpustil vse ljudi je čist vesoljska :D

Miki N ::

Phantomeye je izjavil:

Miki N je izjavil:

Po mojem bi bilo treba najprej ugotoviti kaj za vraga je to dodatno delo, katerega obseg se veča iz leta v leto, da rabimo vse te dodatne zaposlene. :))


Mislim lahko je nadomeščanje porodniške, lahko so nove storitve itd.


ja vem, da so nove storitve kao... samo kaj je ta topšit zadeva, da je nujno večati obseg zaposlenih?

Glede porodniških pa ja to bo, ziher. Čeprav, mogoče je pa to rešitev - naj saj froce štepajo in izboljšujejo demografsko sliko, če niso za drugo rabo! :))

feryz ::

Kje se lotiti? Ajde, še enkrat isti primer.
Greš na štab MORS-a in začneš ljudi spraševati, kaj delajo ali kaj naj bi delali.
Od, recimo, štirih jurjev zaposlenih, se vsaj trem jurjem in pol niti sanja ne. In verjetno točno to tudi počnejo. Popolnoma in absolutno nič.

In potem nadaljuješ, po vseh ministrstvih, agencijah ...
Takih delovnih mest je na deset tisoče. Kjer je efekt točno nič.
Zdravstvo, šolstvo in podobno, ostane za konec. Čeprav bi na general štabu tudi pri teh lahko začeli takoj. Fikusi so praktično povsod.

OneYellow ::

Saj ni treba odkrivat tople vode. Samo nekoga iz ene naključne firme postavimo na posamezno agencijo/zavod/ministrstvo/UE/preostalihmilijonpriseskov, pa naj naredi optimizacijo kot bi jo v svoji firmi. Če na UE narediš dnevno 10 vlog, medtem ko je očitno, da bi bila lahko norma 50 vlog, adijo. In tako naprej. Ni neka znanost, če v gospodarstvu tak sistem normalno teče.

c3p0 ::

Ukinit še razne Brezplačne Pravne Pomoči in podobne zadeve, ki se izkoriščajo na polno. Socialec si lahko privošči dolgoletne tožbe, brez da plača 1€.

Groot ::

c3p0 je izjavil:

Ukinit še razne Brezplačne Pravne Pomoči in podobne zadeve, ki se izkoriščajo na polno. Socialec si lahko privošči dolgoletne tožbe, brez da plača 1€.


Super, pa potem imaš najbrž še idejo da vsem najbogatejšim razdelimo zastonj vazelin, ker že tako ali tako bodo lahko na polno jebali vse, ki si ne bodo mogli privoščiti spodobne obrambe.

In da te še razsvetlim, ne brezplačna pravna pomoč ni zares nujno brezplačna, ker se v primeru uspeha v pravdi lepo vrača.

c3p0 ::

Definitivno se mnoooogo preveč velikodušno razdaja.

V primeri uspeha se vrača v primeru, da imaš od kje za vrnit (se zaposliš), ali pa če je bil postopek uspešen zate in predvsem profitabilen (vrneš polovico BPP).

Phantomeye ::

feryz je izjavil:

Kje se lotiti? Ajde, še enkrat isti primer.
Greš na štab MORS-a in začneš ljudi spraševati, kaj delajo ali kaj naj bi delali.
Od, recimo, štirih jurjev zaposlenih, se vsaj trem jurjem in pol niti sanja ne. In verjetno točno to tudi počnejo. Popolnoma in absolutno nič.

In potem nadaljuješ, po vseh ministrstvih, agencijah ...
Takih delovnih mest je na deset tisoče. Kjer je efekt točno nič.
Zdravstvo, šolstvo in podobno, ostane za konec. Čeprav bi na general štabu tudi pri teh lahko začeli takoj. Fikusi so praktično povsod.


Mislim delovne naloge nekoga so direktno povezane z njegovim nadrejenim. Če nekdo opravi vse svoje naloge in ne dobi novih, zakaj bi takšno osebo odpustil? Najprej je treba ugotovit ali je morda vodja nesposoben.

Je pa res, da je eden od problemov v JU, slaba razpršenost zaposlenih. Na nekaterih oddelkih vodja praktično samo skrbi za kadrovske zadeve, daje naloge in je to to. Na kakšnih drugih oddelkih - recimo s programerji - je pa tako malo kadra, da mora vodja tudi programirati in ŠE skrbeti za kadrovske zadeve.

hendriks ::

Država naj začne podeljevati koncesije za opravila, ki se opravijo v JU. Boš imel kup firm, ki bodo opravile delo 10x hitreje, bolj učinkovito in predvsem ceneje.

Phantomeye ::

hendriks je izjavil:

Država naj začne podeljevati koncesije za opravila, ki se opravijo v JU. Boš imel kup firm, ki bodo opravile delo 10x hitreje, bolj učinkovito in predvsem ceneje.



U ja, mokre sanje vsakega politika ali osebe na položaju. Pa pol še firme k bodo nadzirale te firme, in kdo bo nadziral njih? :D

bedarija ::

misija nemogoče. ves čas študija sem poslušal o decentralizaciji, kar je seveda dobro za ljudi in hitrost sprememb, samo decentralizacija s seboj prinese tudi več istih delovnih mest, ki s centralizacijo ne bi obstajali.

LeQuack ::

Ni mogoče. Najprej mora državi propasti, preden se lahko začnejo spremembe.
Quack !

OneYellow ::

Mislim delovne naloge nekoga so direktno povezane z njegovim nadrejenim. Če nekdo opravi vse svoje naloge in ne dobi novih, zakaj bi takšno osebo odpustil? Najprej je treba ugotovit ali je morda vodja nesposoben.

Je pa res, da je eden od problemov v JU, slaba razpršenost zaposlenih. Na nekaterih oddelkih vodja praktično samo skrbi za kadrovske zadeve, daje naloge in je to to. Na kakšnih drugih oddelkih - recimo s programerji - je pa tako malo kadra, da mora vodja tudi programirati in ŠE skrbeti za kadrovske zadeve.


Zakaj bi takšno osebo odpustil? Če imaš 8 zaposlenih in vsak v svojem delovnem času npr. efektivno dela samo 1 uro, ker več zadolžitev nima oz. jih ne prejme, je očitno takšna služb kadrovsko presežna. Ker očitno rabiš samo enega zaposlenega, ki bo v 8 urah opravil vse naloge, ki si jih je prej razdelilo 8 ljudi. Z drugimi besedami se temu v gospodarstvu reče, da ni posla, v delovnopravni zakonodaji pa odpoved iz poslovnega razloga.

Drugo je seveda, če je služna kadrovsko primerno opremljena, pa si kdo od zaposlenih optimizira svoj proces, da naloge opravi hitreje kot ostali. Ampak spet, če boš optimiziral do te mere, da bo delodajalec (v gospodarstvu) ugotovil, da te ne rabi več, ker bo z optimizacijo uspel pokriti naloge sedaj tudi brez tebe, boš šel. :)

LeQuack ::

OneYellow je izjavil:

Mislim delovne naloge nekoga so direktno povezane z njegovim nadrejenim. Če nekdo opravi vse svoje naloge in ne dobi novih, zakaj bi takšno osebo odpustil? Najprej je treba ugotovit ali je morda vodja nesposoben.

Je pa res, da je eden od problemov v JU, slaba razpršenost zaposlenih. Na nekaterih oddelkih vodja praktično samo skrbi za kadrovske zadeve, daje naloge in je to to. Na kakšnih drugih oddelkih - recimo s programerji - je pa tako malo kadra, da mora vodja tudi programirati in ŠE skrbeti za kadrovske zadeve.


Zakaj bi takšno osebo odpustil? Če imaš 8 zaposlenih in vsak v svojem delovnem času npr. efektivno dela samo 1 uro, ker več zadolžitev nima oz. jih ne prejme, je očitno takšna služb kadrovsko presežna. Ker očitno rabiš samo enega zaposlenega, ki bo v 8 urah opravil vse naloge, ki si jih je prej razdelilo 8 ljudi. Z drugimi besedami se temu v gospodarstvu reče, da ni posla, v delovnopravni zakonodaji pa odpoved iz poslovnega razloga.

Drugo je seveda, če je služna kadrovsko primerno opremljena, pa si kdo od zaposlenih optimizira svoj proces, da naloge opravi hitreje kot ostali. Ampak spet, če boš optimiziral do te mere, da bo delodajalec (v gospodarstvu) ugotovil, da te ne rabi več, ker bo z optimizacijo uspel pokriti naloge sedaj tudi brez tebe, boš šel. :)


Pozabil, si da imajo v javnem sektorju sindikate, ki bodo takoj stavkali če se koga odpusti.
Quack !

Phantomeye ::

OneYellow je izjavil:

Mislim delovne naloge nekoga so direktno povezane z njegovim nadrejenim. Če nekdo opravi vse svoje naloge in ne dobi novih, zakaj bi takšno osebo odpustil? Najprej je treba ugotovit ali je morda vodja nesposoben.

Je pa res, da je eden od problemov v JU, slaba razpršenost zaposlenih. Na nekaterih oddelkih vodja praktično samo skrbi za kadrovske zadeve, daje naloge in je to to. Na kakšnih drugih oddelkih - recimo s programerji - je pa tako malo kadra, da mora vodja tudi programirati in ŠE skrbeti za kadrovske zadeve.


Zakaj bi takšno osebo odpustil? Če imaš 8 zaposlenih in vsak v svojem delovnem času npr. efektivno dela samo 1 uro, ker več zadolžitev nima oz. jih ne prejme, je očitno takšna služb kadrovsko presežna. Ker očitno rabiš samo enega zaposlenega, ki bo v 8 urah opravil vse naloge, ki si jih je prej razdelilo 8 ljudi. Z drugimi besedami se temu v gospodarstvu reče, da ni posla, v delovnopravni zakonodaji pa odpoved iz poslovnega razloga.

Drugo je seveda, če je služna kadrovsko primerno opremljena, pa si kdo od zaposlenih optimizira svoj proces, da naloge opravi hitreje kot ostali. Ampak spet, če boš optimiziral do te mere, da bo delodajalec (v gospodarstvu) ugotovil, da te ne rabi več, ker bo z optimizacijo uspel pokriti naloge sedaj tudi brez tebe, boš šel. :)


Pravim le, da bi najprej bilo treba pogledati razloge za pomanjkanje dela pri izvoru težave. In potem oceniti ali gre za kadrovski presežek ali je morda problem v procesu vodenja.

Ker, če imaš 8 zaposlenih, kjer jih večina nima dela za več kot eno uro, lahko tudi pomeni, da je workload neuravnotežen. Torej, da ena oseba prejema presežek zadolžitev, ki bi se lahko porazdelil med 8 ljudi ali 3 ali 4. In potem oceniš ali bi ostale 4 ljudi lahko porazdelil v druge oddelke, kjer je morebitna kadrovska podhranjenost. Pač pogosto je zato razlog. Oddelek, kjer imaš 8 ljudi, pa vsi brez dela redko obstaja.

Optimizacija nalog je kot fight club. You don't talk about optimization. Optimiziraš zato, da si razbremeniš delo, ne zato, da si kupiš vstopnico za zavod.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Phantomeye je izjavil:

Good luck, vsak reče, da je treba število ljudi v JU zmanjšati.

Ampak prvo vprašanje je, KJE začeti? Upravne enote? Vladne službe? Organi v sestavi? Ministrstva? Kaj se prioritizira?

Drugo vprašanje je s KOMzačeti?

1. S tistimi, ki so v JU najmanj časa? Torej, mladi ljudi na začetku zaposlitvene poti?

2. Z najslabše ocenjenimi? JU ocenjevalni sistem je tako izrojen, da če imaš povprečno oceno nižjo od 4.5, zelo verjetno pomeni, da je tvoj šef kreten. Saj večina šefov zaposlenim da oceno 5. Torej imaš lahko nižjo oceno, pa delaš boljše in več 90% drugih.

3. Zaposlenimi, ki so v začetnih nazivih? (mladi spet). Javni sektor ima nazive, s katerimi raste tudi plača, ampak v večini primerov v količini dela ni razlike. To pomeni, da nekdo, ki je sveže zaposlen (svetovalec 3), dela enako zahtevno delo kot nekdo, ki je v JU že 35 let (podsekretar, višji svetovalec). Razlika je le, da nekdo dobi 900 neto, drugi pa 2x več. Še tisti, ki jih zaposlijo kot pripravnike, delajo zahtevnejša dela - za 750EUR neto. Čeprav naj bi pripravnik več ali manj delal na eni stvari - za katero piše pripravniško nalogo, ampak je to le del odgovornosti. Nič bolj drugačna mentaliteta kot v zasebnem sektorju, kjer je 90% zaposlenih na minimalcu.

4. S starejšimi od 40? 50? Država lahko pričakuje gmoto skupinskih tožb zaradi starostne diskriminacije.

5. Z low-level službami? Kurirji, šoferji, hišniki? snažilkami, kuharji?

6. Prisilna upokojitev vseh, ki so čez 65 oz. imajo 40 let delovne dobe?

Tretje vprašanje? KDO bo odločal kdo gre? Zunanji nadzor? Notranji nadzor? Kakšen bo sistem izbora? Se rukne celotno skupino ljudi, ki ustrezajo nekim parametrom? Se žreba? Se šefe postavi v situacijo, kjer se morajo odločiti? Kaj če nek šef nekoga ne mara ali pa mu je nekdo res všeč in sta v dobrih odnosih?

Zakoni zaposlene ščitijo na enak način. Kako se izogniti kršitvam zakonodaje? Kaj bi bil razlog za odpoved? Zaradi nesposobnosti? Če nekdo dobiva dobre ocene, kako je kar na enkrat nesposoben?

Loterija. 3/4 parazitov raus. Razne nvo takoj pod kljuc, 100% privatizacija tvslo. Se huje je pri drzavnih monopolistih, spimpane place dalec nad povprecjem, vecinoma za 0 dela.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Ideja nekje na nivoji:
1. Iznicimo javni dolg.
2. Imejmo najnizje davke na svetu.
3. Pokojnine vsaj na minimalna kosarica x2.
4. Vse place vsaj na minimalna kosarica x2.
5. Vsi se imejmo radi.
6. Sloveniji Hrvaska, Italija, Avstrija, Madzarska podarijo vso zemljo za katero Jelincic meni, da bi morala biti slovenska.
7. Stari politiki gredo v penzijo.
8. Avti bodo leteci do 2023 in jih ne bo treba tankati.
9. Vsak lahko ima hiso vsaj 200m2, razen ce noce...
10. Vsak ima pol mlajso zensko, vsaka ima tipa, ki je kot Brad Pitt.
11. Imeli bomo najboljse zdravstvo na svetu, ki nikogar ne bo stalo nic.
12. Bomo svetovna vojaska velesila.

bedarija ::

1. bi moralo biti vsaki stranki pomembna naloga
2. če bi izničili javni dolg in bi bil preliv deanrja dovoljšen, zakaj pa ne
3. glej zgoraj
4. glej zgoraj
5. ni v domeni javne uprave
6. ne vem če si kdo to sploh želi
7. uzakonimo max 20 let dela v parlamentu
8. veliko ljudi ima težave v 2d svetu kaj šele 3d
9. neprofitna stanovanja pa to
10. ni v domeni države
11. ne bo stalo nič? če se financira preko davkov še vedno tebe nekaj stane
12. ni potrebe smo člani nata

CiClon ::

Slovenija ima v javni upravi zaposlenih manj kot je povprečje v EU.

kow ::

Osnovna premisa OP je napancna in skodljiva. Priloznost za optimizacijo javne uprave je vedno in nima nobene povezave z visino brezposelnosti. Optimizacija naj bo stalni proces in se nikoli ne ustavi.

CiClon ::

feryz je izjavil:

Kje se lotiti? Ajde, še enkrat isti primer.
Greš na štab MORS-a in začneš ljudi spraševati, kaj delajo ali kaj naj bi delali.
Od, recimo, štirih jurjev zaposlenih, se vsaj trem jurjem in pol niti sanja ne. In verjetno točno to tudi počnejo. Popolnoma in absolutno nič.

In potem nadaljuješ, po vseh ministrstvih, agencijah ...
Takih delovnih mest je na deset tisoče. Kjer je efekt točno nič.
Zdravstvo, šolstvo in podobno, ostane za konec. Čeprav bi na general štabu tudi pri teh lahko začeli takoj. Fikusi so praktično povsod.


Kje si ti dobil 4 jurje zaposlenih na generalštabu MORS veš le ti lol. Cela vojska ima 6 jurjev zaposlenih.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Delovne naloge ki niso navedene v pogodbi o delu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5918395 (16457) NonPlusUltra
»

Kako izbrati koga odpustiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16840730 (33535) Invictus
»

Vozniški izpit samo za privat (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7313201 (10833) mikic007
»

Protikorupcijska komisija koruptivna?

Oddelek: Loža
419086 (8297) BALAST

Več podobnih tem