Forum » Na cesti » Nov avto?
Nov avto?
Masayoshi ::
Sta vidva v marketingu Toyote zaposlena? Al pa tole počneta iz čistega fanboyizma? Fak, kakšna pacienta...
Mike_Rotch ::
energetik ::
Sta vidva v marketingu Toyote zaposlena? Al pa tole počneta iz čistega fanboyizma? Fak, kakšna pacienta...
Kakšen fanboyizem, ti si pa res obremenjen
Pišem izključno o tehniki in izkušnjah, kako deluje. Sem šel probat tudi mild hibrida s start-stop, bilo 35°. Na vsakem semaforju, ko se je ICE ugasnil, je začel ventilator manj pihati, klima pa nehala hladiti. Pri 1-2 min rdeče luči, se je konkretno poznalo. Takoj ko se kompresor ustavi, je nekaj hladu le še od vztrajnosti hladilnih reber, ma to je za nekih 20-30 sekund.
Mike_Rotch je izjavil:
Ja, pri Toyoti, ki ni hibrid. Če je hibrid, si pa preberi kaj sem prej napisal.Ja, in pri slabih s&s sistemih to zgleda tako, da vsakič ko temperatura malo naraste, se vžge motor in malo ohladi. Pri še slabših sistemih se motor enostavno ne vžge, ti se pa kuhaj not.
Torej, pri praktično vseh ICE avtomobilih, tudi Toyoti.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mike_Rotch ::
Ja, vem kako deluje pri hibridih, sem sam napisal isto. Samo Utk utruja s temi trditvami, da so nekateri start stop sistemi superiorni. Če nimaš v avtu baterije, ki lahko poganja klimo in požene avto z mesta brez vklopa ICE je vseeno katere znamke je. Vsi so podobno zanič.
IL_DIAVOLO ::
Zakaj, a Nemci še zmeraj ne znajo dobrega start-stopa naredit, ali si ga samo vi ne morete privoščit?
Ne živimo na cesti, bolj cenimo svoj cas.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
matobeli ::
Seveda da so nekateri start/stop sistemi superiorni.
In tukaj je težava, lastniki klasičnih ICE se kar naprej na nekaj zgovarjajo, ampak dejstvo je da je stop sistem v klasičnih avtih tam samo zaradi nižanja porabe oziroma izpuhov nima pa nobenih rešitev kako posledice delovanja tega sistema odpravit.
Sploh pa da ga lahko izklopiš, pa to je v isti skupini posegov kot da DPF odstraniš.
Toyota pač ima sistem pošlihtan, kmal itak ne bo za kupit drugega kot hibridne če bo šlo tako naprej in jebat ga, treba se je nehat primerjat z 20 let starimi terenci ampak recimo z... Toyoto Corollo, verjetno enem izmed najbolj uspešnih avtov tega razreda. Že desetletja.
Pa še 20let starim terencem klima ne crkne pred semaforjem niti jim ni treba DPFjev in startstop sistemov onemogočat. Dosti pove o odnosu firme do strank če da ven tak izdelek ki ima funkcionalnost ki je tam samo zaradi regulative in se itak pričakuje od strank da bodo za normalno delovanje avta same poskrbele za te nebodigatreba.
In tukaj je težava, lastniki klasičnih ICE se kar naprej na nekaj zgovarjajo, ampak dejstvo je da je stop sistem v klasičnih avtih tam samo zaradi nižanja porabe oziroma izpuhov nima pa nobenih rešitev kako posledice delovanja tega sistema odpravit.
Sploh pa da ga lahko izklopiš, pa to je v isti skupini posegov kot da DPF odstraniš.
Toyota pač ima sistem pošlihtan, kmal itak ne bo za kupit drugega kot hibridne če bo šlo tako naprej in jebat ga, treba se je nehat primerjat z 20 let starimi terenci ampak recimo z... Toyoto Corollo, verjetno enem izmed najbolj uspešnih avtov tega razreda. Že desetletja.
Pa še 20let starim terencem klima ne crkne pred semaforjem niti jim ni treba DPFjev in startstop sistemov onemogočat. Dosti pove o odnosu firme do strank če da ven tak izdelek ki ima funkcionalnost ki je tam samo zaradi regulative in se itak pričakuje od strank da bodo za normalno delovanje avta same poskrbele za te nebodigatreba.
Mike_Rotch ::
Toyota pač ima sistem pošlihtan
Pri hibridih ja. Pri ICE ne. Oz. ne gre za to, da Toyota nima pošlihtano, ampak gre za lastnosti start stop sistema v povezavi z ICE.
Utk ::
Pri hibridih ja. Pri ICE ne. Oz. ne gre za to, da Toyota nima pošlihtano, ampak gre za lastnosti start stop sistema v povezavi z ICE.
To še ne pomeni, da se ne bi dalo naredit dobrega start stop sistema tudi v nehibridu. Oz., še bolje rečeno, ice motor brez malo večje baterije v 21. stoletju nima več kaj delat v avtu. Proti nekemu novemu turbo dizlu z vsemi filtri je hibrid peace of cake od enostavnosti in sigurno tudi cenejši. Evropa se je pač napačno odločila za dizel, in zdaj nekateri imajo kar imajo. Če bi bilo pri (dobrih) hibridih kaj konkurence, bi bili sigurno vsaj še par jurjev cenejši.
matobeli ::
Sej to je problem, neko tehnologijo dajat v avte ki po dizajnu niso primerni za zanjo.
Ker pa je izpuste potrebno znižat to pomeni da so vsi ICE brez hibridnega sklopa praktično pokriplani.
Ker pa se te sisteme da očitno enostavno zaobit, oziroma nihče ne preverja njihovega delovanja, je jasno da so samemu sebi namen. ICEji brez hibridnega sklopa so končali svoj razvoj kakšnih 10let nazaj ali celo več.
To da se jih takoj ne prepove je samo kupovanje socialnega/gospodarskega miru.
Ker pa je izpuste potrebno znižat to pomeni da so vsi ICE brez hibridnega sklopa praktično pokriplani.
Ker pa se te sisteme da očitno enostavno zaobit, oziroma nihče ne preverja njihovega delovanja, je jasno da so samemu sebi namen. ICEji brez hibridnega sklopa so končali svoj razvoj kakšnih 10let nazaj ali celo več.
To da se jih takoj ne prepove je samo kupovanje socialnega/gospodarskega miru.
Mike_Rotch ::
Oz., še bolje rečeno, ice motor brez malo večje baterije v 21. stoletju nima več kaj delat v avtu.
Se strinjam, ampak ne spremeni dejstva.
Sicer pa. Cena baterij je okoli 100 eur na kWh (+-). Se pravi, 10kWh baterija prinese cca. jurja k ceni. Z elektromotorji, krmiljenjem in vsem potrebnim verjetno dodaš povprečnemu avtu 10-15% cene. Mogoče manj, če pogledaš koliko R&D gre v to, da sodobne dizle držijo pri življenju.
Če greš na Toyotino varjanto (ne-PHEV), ki ima baterijo z minimalno kapaciteto je pribitek še bistveno manjši.
Pa ne gre samo za izpuste. Elektromotor in baterija v avtu naredita ogromno razlike v udobju. Delujoč start stop je le ena stvar, ogrevanje in hlajenje avta brez, da laufa ICE je druga, bolj zvezno pospeševanje tretja...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
matobeli ::
A hibridi dones lahko tud že predogrevajo motor? Torej neke sorte električni webasto?
Ker to bi bila 4. stvar
Ker to bi bila 4. stvar
FlyingBee ::
1,6 TDI s porabo pod 5l, majka
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Mike_Rotch ::
A hibridi dones lahko tud že predogrevajo motor? Torej neke sorte električni webasto?
Dvomim, da kateri ogreva motor. Lahko pa določeni ogrevajo ali hladijo kabino.
Utk ::
energetik ::
Mike_Rotch je izjavil:
Ja, to pogrešam, če že imamo aplikacijo za pregled vozila, ne vem zakaj niso še omogočili vklopa avta in nastavitve temperature, glede na to da se itak vžiga in ugaša sam.A hibridi dones lahko tud že predogrevajo motor? Torej neke sorte električni webasto?
Dvomim, da kateri ogreva motor. Lahko pa določeni ogrevajo ali hladijo kabino.
vires in numeris
matobeli ::
Dobr ja, seveda kabino, oziroma hladilno tekočino ki posledično ogreje tudi motor, torej dejanski ekvivalent webasta.
To je fajn tudi iz stališča ekologije, da maš tipel ICE preden ga sploh poženeš.
To je fajn tudi iz stališča ekologije, da maš tipel ICE preden ga sploh poženeš.
Utk ::
Glede na to, da twingo (piše gor) porabi 6,5, 7 za rav4 ni veliko. Normalno, da se bo našel nekdo, ki porabi z x5 5,5...ampak ponavadi je pa to bolj proti 10.
Mike_Rotch ::
Kodrnusa ::
Se pravi da jaz z dizlom 2.0 ki mi pije 6 kurim manj... Zato pa hybridi niso zaenkrat se edina opcija. Mogoce plug in hybridi z nekim dosegom (vsaj 50 km na baterijo) bi bili the way to go. Pol smo pa spet pri ceni, od 40k naprej...
energetik ::
Kolegica ima rav4 hybrida. Poraba 7 litrov???!Pa ti veš, da je to krava visoka skoraj 170cm in težka 1700kg? Vprašanje je tudi, kako ta kolegica vozi. Misliš da, če bi imel RAV vgrajen 2.0 turbodizla, bi pa ob njeni vožnji porabil magično manj ali kaj?
Jebeš to...
Še enkrat, če hočeš primerjati porabe, moraš iti z različnimi avti hkrati na isto turo in na koncu pogledat porabo. Sicer je to gostilniško nabijanje. Tudi jaz grem lahko s Corollo naredit porabo 3,5L ali pa 7L, po želji. Vožnja pri obeh primerih bo seveda drastično drugačna.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Kodrnusa ::
Sej pravim jaz imam (zena) x1 tudi visok in tezek. Poraba 6. Pa ne vozi lepo (dosti kratkih tur).Pac govorim o temu da hybridna tehnologija ne doprinese kaj veliko pri porabi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kodrnusa ()
Utk ::
Se pravi da jaz z dizlom 2.0 ki mi pije 6 kurim manj... Zato pa hybridi niso zaenkrat se edina opcija. Mogoce plug in hybridi z nekim dosegom (vsaj 50 km na baterijo) bi bili the way to go. Pol smo pa spet pri ceni, od 40k naprej...
Ja, ker tebi pije 6, potem je to absolutna poraba vseh dizlov, ni važno ali ima 2 tone ali 1, vozi po avtocesti 90 ali 240. Pije 6. Pika.
Meni pa hibrid pije 5....pa ne bom zato trdil, da vsem pije 5. Ker nisem bedak. Kot nekateri...
energetik ::
Sej pravim jaz imam (zena) x1 tudi visok in tezek. Poraba 6. Pa ne vozi lepo (dosti kratkih tur).Pac govorim o temu da hybridna tehnologija ne doprinese kaj veliko pri porabi...No, pojdi zdaj s tem tvojim X1 LJ-KP-LJ in in imej tempomat na 160km/h pa da vidimo porabo.
Da hibrid ne doprinese? Pred pol leta sem zamenjal iz NA bencinarja na HSD. Pri povsem enaki vožnji imam zdaj 40% nižjo porabo.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Sej pravim jaz imam (zena) x1 tudi visok in tezek. Poraba 6. Pa ne vozi lepo (dosti kratkih tur).Pac govorim o temu da hybridna tehnologija ne doprinese kaj veliko pri porabi...No, pojdi zdaj s tem tvojim X1 LJ-KP-LJ in in imej tempomat na 160km/h pa da vidimo porabo.
Lahko gre tudi z rav4 na tiste njegove kratke ture, pa bo ziher rav4 porabil manj. Čeprav je večji, težji, višji, verjetno tudi močnejši, itd.
Kodrnusa ::
Sej pravim jaz imam (zena) x1 tudi visok in tezek. Poraba 6. Pa ne vozi lepo (dosti kratkih tur).Pac govorim o temu da hybridna tehnologija ne doprinese kaj veliko pri porabi...No, pojdi zdaj s tem tvojim X1 LJ-KP-LJ in in imej tempomat na 160km/h pa da vidimo porabo.
Ponavadi imam tempomat na 140 do 150 km/h poraba je skupna se zmeraj 6. Zena se vozi 10 km v sluzbo. Poraba je se zmeraj povprecna 6..
Kolegica z rav4 se vozi normalno po ljubljani in do periferije Ljubljane. Ne vozi 160 in ne vozi v hribe. Poraba skupna 7...
Kodrnusa ::
Sej pravim jaz imam (zena) x1 tudi visok in tezek. Poraba 6. Pa ne vozi lepo (dosti kratkih tur).Pac govorim o temu da hybridna tehnologija ne doprinese kaj veliko pri porabi...No, pojdi zdaj s tem tvojim X1 LJ-KP-LJ in in imej tempomat na 160km/h pa da vidimo porabo.
Lahko gre tudi z rav4 na tiste njegove kratke ture, pa bo ziher rav4 porabil manj. Čeprav je večji, težji, višji, verjetno tudi močnejši, itd.
Ja porabil bo najbrz manj.. ampak to je par deci na 100km. Ko bo poraba pol manjša bo pa neka prednost hybrida, prej pa ne... Zato pravim plugin hybrid z dosegom vsaj 50km (neki takega oglašuje Novi Tuscon se mi zdi). Za v sluzbo, solo, trgovino na baterijo, za dolge poti bencin.. top kombinacija
energetik ::
Lej ti lahko pišeš kar hočeš, dejanskega načina in hitrosti med tvojo vožnjo (ali od žene kolegice ali bilokoga) ne moremo vedeti. Jaz zaupam samo statistiki na spritmonitor.de pri veliki količini vzorcev. Ta pa pravi, da ima dizelski X1 povprečno porabo 6,8L; hibridni RAV4 pa 6,5L.Sej pravim jaz imam (zena) x1 tudi visok in tezek. Poraba 6. Pa ne vozi lepo (dosti kratkih tur).Pac govorim o temu da hybridna tehnologija ne doprinese kaj veliko pri porabi...No, pojdi zdaj s tem tvojim X1 LJ-KP-LJ in in imej tempomat na 160km/h pa da vidimo porabo.
Ponavadi imam tempomat na 140 do 150 km/h poraba je skupna se zmeraj 6. Zena se vozi 10 km v sluzbo. Poraba je se zmeraj povprecna 6..
Kolegica z rav4 se vozi normalno po ljubljani in do periferije Ljubljane. Ne vozi 160 in ne vozi v hribe. Poraba skupna 7...
Noben ni rekel, da je hibridni pogon čudežen in da boš z njim porabil pol manj kot z dizlom. Je stvar izbire in to da za podobno ceno kot pri turbodizlu dobiš podobno porabo, po defoltu pa zraven brezstopenjskega avtomatika in "start/stop" ki dejansko deluje kot je treba. Če imaš pa večinoma gužvasto mestno vožnjo, pa pridobiš še nižjo porabo kot turbodizel.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Ja porabil bo najbrz manj.. ampak to je par deci na 100km. Ko bo poraba pol manjša bo pa neka prednost hybrida, prej pa ne...
Zakaj bi moral imet hibrid še pol manjšo porabo? A ni dost, da stane isto, je bolj čist, čeprav nima adblue in tega sranja, manj ropota, bolj enostaven, itd, itd.?
Tebe zanima zakaj hibrid namesto dizla. Mene zanima zakaj dizel namesto hibrida. No, v bistvu me ne, ampak teoretično bi me morda kdaj...ampak ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mike_Rotch ::
Lej ti lahko pišeš kar hočeš, dejanskega načina in hitrosti med tvojo vožnjo (ali od žene kolegice ali bilokoga) ne moremo vedeti. Jaz zaupam samo statistiki na spritmonitor.de pri veliki količini vzorcev. Ta pa pravi, da ima dizelski X1 povprečno porabo 6,8L; hibridni RAV4 pa 6,5L.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Povprečna 6.3
John Doe 71 ::
Kvečjemu če greš gledat na spritmonitor.de in primerjaš enak avto z različnima motorjema.
Sem šel pregledat za Golfa 8 in Astro K.
In sicer moja Astra K 1.6T 200 ima 7,84l. To je po mojih izkušnjah za mirno vožnjo po AC 130 po števcu, 140 je takoj 8l ali kak deci čez. Po regionalkah pa enako zelo blag plin in max 100 km/h, drugače si takoj na 9-10l. Pač logično, ker to je le Spritmonitor in ne zapisovanje porabe na Nurburgring.
Golf - 1.0 TSI 90 KM 5,22l, 1.0 TSI 110KM 5,80l, 1.5 TSI 130KM 6,23l, 1.5 TSI 150KM 6,52l
Astra - 1.0 105KM 6,19l, 1.2 110KM 5,92l, 1.2 130KM 6,25l, stari 1.4 motorji so bili pa nekje vmes med 1.2 in 1.6
Tako da je P/P za avto nižjega srednjega razreda nekje 110-130KM, prostornina pa 1.0-1.2l. Opel je celo pridobil, ko so šli iz 1.0 na 1.2, tako da manj ni nujno bolje. No ja, seveda so spremenili tudi precej drugega v motorju kot pa samo prostornino, da so dobili toliko manjšo porabo.
Če bi kupoval trenutno, bi vzel Astro 1.2 130KM, to imam takoj 1,5l manj v vseh režimih vožnje. Že brez da grem gledat, vem da je 5kEUR cenejša kot Golf. To je bilo od nekdaj, zato prisegam na Opel, kvaliteta je pa vsaj 90% VW-ja.
Edina slabost bi bila, da se potem ne morem hvaliti po forumih, da imam 200KM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()
Mike_Rotch ::
"200 konjev" je bilo mogoče za hvalit tam okoli 1995. Leta 2022 je pa to default za 2.0 dizle v srednjem razredu, ne pa eksotika :)
m0LN4r ::
Kolk kg pa ma stara Astra v primerjavi z nekim 150 konjskim SUVjem??
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mike_Rotch ::
Astra ima cca. 1300kg +-. Odvisno od oblike in opreme.
Edit: popravljam. Očitno je Astra J precej težja on novega modela. Vidim, da nekje navajajo 1500kg.
Edit: popravljam. Očitno je Astra J precej težja on novega modela. Vidim, da nekje navajajo 1500kg.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
m0LN4r ::
Jaz sem z GTIjem sel 130 dol do Maribora pa nazaj z 6,7L je pa bil okol 1350kg
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
John Doe 71 ::
Mike_Rotch je izjavil:
"200 konjev" je bilo mogoče za hvalit tam okoli 1995. Leta 2022 je pa to default za 2.0 dizle v srednjem razredu, ne pa eksotika :)
Meni je jasno da to ni za hvalit. Samo odpreš YT in se Američani hvalijo s 1000KM Teslami. Tisto je pravi pospešek.
To glede dizlov ni res, toliko imajo pri nas samo kakšni boljši modeli BMW ali Audi. Pa tudi 2.0 dizli imajo samo 190KM, pa to so 1.6-1.7t krave, ne gredo tako dobro. S 3.0 dizlom si pa res glavni na naših AC, mora biti kar velik preskok iz 2.0.
Če bi dal za volan Niki Laudo, je to že kar hiter avto, vsaj tam do 140, naprej itak da ne bo kar skočil do 160, če malo pipneš gas. Sicer za vožnjo po regionalkah je pa potrebnega še precej drugega kot samo dober motor, menjalnik ne mara nekih hitrih pretikanj (res pa da turbo motor praktično ne rabi 2. prestave, da bi bil to sploh problem, iz 4. v 3. pa že gre), podvozje pa tudi ni prav trdo. Jaz imam pa za povrh gor še 5 let stare zimske 16-ke, danes v mokrem sem že komaj speljal iz mesta. Pač ni to športen avto.
Pusti Astro J, to je nepremičnina glede na Astro K. Na dirkališču ima K 1.4T 150 3s boljši čas kot J 1.6T 180:
https://zeperfs.com/en/duel3321-6050.htm
Če gledaš porabo do 8l, bo 1.2T 130 itak hitrejši, če ima že po Spritmonitor 2l manj. Kjer 1.6T 200 zasije je pri porabi 9-10l, tam 130KM nima kaj praskat zraven. V bistvu sem kupil avto za 10l porabe, nisem nek kekec, ki ne ve koliko kateri avto porabi. In točno do stotinke točno 10,00l je potem tudi bilo po regionalki. Fora je edino, da sem zamenjal službo iz 11km na 32km, za kar je pa 9l že kar veliko. Itak pa tudi za 11km ta avto ni, ker ga nimaš niti časa ogreti, je bilo olje že po pol leta povsem črno, zdaj po AC je po enem letu še srednje rjavo.
Čeprav ostane mi od plačanega prevoza še več, vsaj 50EUR, prej pa 20EUR, tako da iz dlje kot se voziš, več ti ostane.
Ampak z 1.2T 130 bi vseeno prišparal 500EUR na leto, če res kuri 2l manj. Ampak tak avto letnik 2019 pride 17kEUR, za mojega 2017 letnik bi pa dobil 9kEUR (lansko leto sem dejansko vprašal in so ponujali okoli 10kEUR). Tako da bi z 1.2T rabil vsaj 16 let, da bi šele začel profitirat.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Pa še neka češka oprema. Pa vprašanje kako se ta motor sploh vozi, 1.6T je pač 1.6, to ima navora tolk da več ne rabiš. Edino če pač hočeš dobro odzivnost pri 160 km/h, to rabiš nekega bavarca z vsaj 2x toliko moči. Zakaj bi to rabil na naših cestah polnih pleha s samo dvema pasovoma je pa drugo vprašanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()
TheBlueOne ::
Ja porabil bo najbrz manj.. ampak to je par deci na 100km. Ko bo poraba pol manjša bo pa neka prednost hybrida, prej pa ne...
Zakaj bi moral imet hibrid še pol manjšo porabo? A ni dost, da stane isto, je bolj čist, čeprav nima adblue in tega sranja, manj ropota, bolj enostaven, itd, itd.?
Tebe zanima zakaj hibrid namesto dizla. Mene zanima zakaj dizel namesto hibrida. No, v bistvu me ne, ampak teoretično bi me morda kdaj...ampak ne bo.
Bolj enostaven? Kaj nima HSD sistem, kot prvo motor, ki je verjetno kar hightec, + 2x elektro motor + baterija?
Zakaj dizel? Cena malo rabljenega je lahko smesno nizka. Zato smo ga vzeli mi, sem pa gledal tudi hibride. Ampak je problem pri hibridih, da so posebej smotana izbira pri daljsih razdaljah, ker nimajo kaj regenerirat. Tam dizel zmaga cez celo crto.
Sem gledal tudi HSD Toyoto RAV4 ampak so bili Passati cenejsi in boljsi na dolge razdalje. Boljse opremljeni itn.
Drugace porabis kar dosti manj z dizlom. Za RAV4 so mi govorili, da ce vozis kakor vozim jaz, torej ca. 150kmh na AC si menda kar pri 8+. Nisem preverjal. Passata imam kombinirano pod 6l 4x4 z 200 konji. Kjer na AC kuri manj in imam maksimume v bolj urbanih delih.
Utk ::
Jaz naredim 25,000 letno s porabo 5,1. Zdaj sem doma, verjetno glih tako kot ti, tako da nisem nič zamudil, niti danes niti nikoli, torej se ne vozim prepočasi. Avto je pa stal nov 26 jurjev, ne pa da bi dal tolk za rabljenega. Imel ga bom vsaj 10 let. Pri meni to pomeni 250,000 km. Pri rabljenem passatu to pomeni 350,000 km. Pri toyoti ni predvidenega nobenega ekstra servisa do teh km. Samo olje, svečke, filtri, z malo sreče celo diski tolk zdržijo. Kaj vse se menja na passatu do 350?
Ice motor je navaden motor. Svečke, olje, filtri. Menjalniku se menja olje vsake tolk časa, drugega vzdrževanja ni. Nobenga vztrajnika se ne menja, sklopke ni.
Ice motor je navaden motor. Svečke, olje, filtri. Menjalniku se menja olje vsake tolk časa, drugega vzdrževanja ni. Nobenga vztrajnika se ne menja, sklopke ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
letmein ::
Živjo,
sam isto kupujem avto in sem v precepu med rabljenim / novim karavanom ranga Octavia, Leon, Corolla, KIA Ceed Sw, Golf, i30. Pri novih je trenutno problem dobava, rabljenih pa cena. Za nov avto sem najbolj gledal Toyoto Corollo, ampak je precej nedobavljiva v nekem razumnem roku oz. v 2.0 izvedbi tudi precej draga. VAG grupa je nedobavljiva oz. budgeta za kaj več kot kakega Leona niti ni.
Za nove facelift KIA Ceed SW še ni jasno kdaj bodo kaj dobave, na zalogi je samo Hyundai i30 Wagon 1.5 T-GDI(22k). Pri korejcih me najbolj skrbi, da bo bolj malo vreden čez 5-7 let.. Mogoče boljša opcija rabljen 2-3 leta star dizel 2.0 Leon za 20k via Nemčija (mogoče bi se še DSG ujel)?
sam isto kupujem avto in sem v precepu med rabljenim / novim karavanom ranga Octavia, Leon, Corolla, KIA Ceed Sw, Golf, i30. Pri novih je trenutno problem dobava, rabljenih pa cena. Za nov avto sem najbolj gledal Toyoto Corollo, ampak je precej nedobavljiva v nekem razumnem roku oz. v 2.0 izvedbi tudi precej draga. VAG grupa je nedobavljiva oz. budgeta za kaj več kot kakega Leona niti ni.
Za nove facelift KIA Ceed SW še ni jasno kdaj bodo kaj dobave, na zalogi je samo Hyundai i30 Wagon 1.5 T-GDI(22k). Pri korejcih me najbolj skrbi, da bo bolj malo vreden čez 5-7 let.. Mogoče boljša opcija rabljen 2-3 leta star dizel 2.0 Leon za 20k via Nemčija (mogoče bi se še DSG ujel)?
eventyrer ::
Rabljenga i30 vzemi. Drag bo za rabljen avto, še vedno bo cenejši kot nov, delal ti bo pa tako dobro da ne boš vedel zakaj bi ga čez 5-7 let menjal.
Če ti to ne diši pa vzemi novega i30.
Ali pa ne zdaj kupovat avta, če ga res ne rabš menjat......
Če ti to ne diši pa vzemi novega i30.
Ali pa ne zdaj kupovat avta, če ga res ne rabš menjat......
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Mike_Rotch ::
To glede dizlov ni res, toliko imajo pri nas samo kakšni boljši modeli BMW ali Audi. Pa tudi 2.0 dizli imajo samo 190KM, pa to so 1.6-1.7t krave, ne gredo tako dobro.
VW ima 2.0 TDI v 190 in 240 konjski verziji. 190 konjska verzija ima do 0-100 desetinko hitrejši kot 200 konjska Astra K, 240 konjska verzija ima 6,4s.
Sicer ima kar nekaj znamk 2.0 dizle z več kot 200 konjev. BMWjev B47 ima 228 konjev, vem, da imaš v Audijih 2.0d z več kot 200 konjih, v Fordih, Mercedesih, Volvo ima 235 konjskega 2.0 dizla, če se ne motim...
Pri korejcih me najbolj skrbi, da bo bolj malo vreden čez 5-7 let..
Pred časom sem delal primerjavo, pa je KIA držala ceno precej boljše kot Passat. Poglej cene ranbljenih in primerjaj. Niso korejci več Hyundai Pony, danes so precej zanesljivi pa dolgo garancijo imajo.
John Doe 71 ::
Mike_Rotch je izjavil:
VW ima 2.0 TDI v 190 in 240 konjski verziji. 190 konjska verzija ima do 0-100 desetinko hitrejši kot 200 konjska Astra K, 240 konjska verzija ima 6,4s.
Ta teorija, sploh 0-100, nima veze. V praksi mi je jasno da bo 2.0 TDI 190KM držal moj tempo celo pot. Tudi 140KM Passati so že držali moj tempo po regionalkah. Da komu pobegneš rabiš 2x ali 3x več konj.
Moj na trenutnih gumah na mokri podlagi ne vem če ima pod 15s do 100, zagrabi šele v 3. prestavi.
Drugače 190KM dizli niso nikakor hitrejši, vsi grafi gredo daleč v smer Astre, tudi uradno ima VW/Audi 0,5s več, 7,4-7,5s, edino BMW G20 ima 6,9s:
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat...
https://zeperfs.com/en/duel6318-5857.htm
https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A4_B...
https://zeperfs.com/en/duel6318-6068.htm
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_G20#D...
https://zeperfs.com/en/duel6318-7860.htm
Glavna razlika, da bo šel v praksi bolje je, da kuri 4-8l, moj pa 6-11l, povprečje torej 6 in 8,5l (tukaj na Zeperfs kar dobro pišejo porabo, ker moj ima dejansko 6-11l in povprečno tam 8,5l).
80-120 ima pa moj drugače za 0,8-0,9s manj, tako da ko imam enkrat noter 50, sem hitrejši tudi na teh 5 let starih gumah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()
Mike_Rotch ::
Ja super. Saj Astra je super avto, nič ne rečem. Samo pravim, da 200 konjev danes ni nič posebnega.
kriptobog ::
Živjo,
sam isto kupujem avto in sem v precepu med rabljenim / novim karavanom ranga Octavia, Leon, Corolla, KIA Ceed Sw, Golf, i30. Pri novih je trenutno problem dobava, rabljenih pa cena. Za nov avto sem najbolj gledal Toyoto Corollo, ampak je precej nedobavljiva v nekem razumnem roku oz. v 2.0 izvedbi tudi precej draga. VAG grupa je nedobavljiva oz. budgeta za kaj več kot kakega Leona niti ni.
Za nove facelift KIA Ceed SW še ni jasno kdaj bodo kaj dobave, na zalogi je samo Hyundai i30 Wagon 1.5 T-GDI(22k). Pri korejcih me najbolj skrbi, da bo bolj malo vreden čez 5-7 let.. Mogoče boljša opcija rabljen 2-3 leta star dizel 2.0 Leon za 20k via Nemčija (mogoče bi se še DSG ujel)?
A avto kupiš, da bo držal vrednost ali da ga boš vozil? Ne razumem te slovenske fore, da morap kupit VWja, ker najbolje drži vrednost. wtf no
Mike_Rotch ::
Vsak pameten kupec gleda tudi na izgubo vrednosti oz. TCO. Na koncu je bistveno koliko daš za avto po x letih uporabe, ne koliko plačaš zanj, ko ga odpelješ iz salona.
Utk ::
Zame je denar, ki ga dam za avto, odpisan. Ker ga nameravam imet do konca. Zakaj bi kupil avto za katerga ne verjemam, da mi bo služil 10-12 let? Če ne koncu dobiš jurja ali 2 za njega, je pa čisto vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kriptobog ::
Mike_Rotch je izjavil:
Vsak pameten kupec gleda tudi na izgubo vrednosti oz. TCO. Na koncu je bistveno koliko daš za avto po x letih uporabe, ne koliko plačaš zanj, ko ga odpelješ iz salona.
Za avto daš toliko kot stane. NA to koliko bo vreden čez 5 let gledajo samo bebci. Nov avto itak voziš več kot 5 let, razen če vmes pridejo druge potrebe in zamenjaš.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 98828 (61594) | profii |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23797 (20332) | WizzardOfOZ |
» | dizli (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10803 (8856) | mahoni |