» »

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

««
5 / 10
»»

ytodf ::

Mato989 je izjavil:

Problem je da četudi je DOVOLJ 300km dosega (realnega= je to še zmeraj večkrat filanje kot tankanje danes, torej je QUALITY OF LIFE SLABŠI! Pa še dražji avto je.

Rešitev eko fašistov je seveda podražitev bencina namesto pocenitev EV =) Kot zmeraj, nekaj bi naredili privlačno ne zato ker bi postalo boljše in ceneje ampak ker bi obdavčili drugo da bi bilo to bolje

Meni bolj pogosto filanje v večini leta ni problem (hiša, kmalu končno SE); med tednom, mogoče delamo do 50km skupaj, čez večino vikendov do 200km skupaj, v času dopustov (rednih ali izrednih) pa do 1500km skupaj. Problem vidim v času dopustov in kakšnih neplaniranih poteh. Večkratno polnjenje samo po sebi ni problem, je pa zaenkrat velik špilferdeber čas polnjenja.

Mato989 ::

ytodf je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Problem je da četudi je DOVOLJ 300km dosega (realnega= je to še zmeraj večkrat filanje kot tankanje danes, torej je QUALITY OF LIFE SLABŠI! Pa še dražji avto je.

Rešitev eko fašistov je seveda podražitev bencina namesto pocenitev EV =) Kot zmeraj, nekaj bi naredili privlačno ne zato ker bi postalo boljše in ceneje ampak ker bi obdavčili drugo da bi bilo to bolje

Meni bolj pogosto filanje v večini leta ni problem (hiša, kmalu končno SE); med tednom, mogoče delamo do 50km skupaj, čez večino vikendov do 200km skupaj, v času dopustov (rednih ali izrednih) pa do 1500km skupaj. Problem vidim v času dopustov in kakšnih neplaniranih poteh. Večkratno polnjenje samo po sebi ni problem, je pa zaenkrat velik špilferdeber čas polnjenja.


Meni pa to je problem... recimo ko sem delal Ptuj - MB sem delal cca 50km/dan.. živim v bloku v 3. nadstorpju, polnilnice pod blokom ni... ko sem natankal bencinarja 55l mi je pri porabi cca 5,5l/100 zdržal 900km... torej sem ga polnil v povprečju 1,x krat na mesec... bencinar me je stal 3.000EUR rabljen... deloval 4 leta brez servisov oz. vsaj nič posebnega... morda 800EUR zapravil zanj v 4 letih od tega so 250EUR gume...

Kaj bi to pomenilo če bi kupil EVja? Bi v 4 letih bila cena enaka? Kje bi polnil? Koliko dodatnega časa mi vzame napeljevanje podaljška čez balkon ali okno in priklapljanje pod blokom? Kakšna je izguba energije glede na to da kabla ven nimam torej pustim prprto okno pozimi izgubljam toploto od gretja doma? Ok ga ne bom polnil doma? Kje ga bom torej polnil, najbližja polnilnica je 500m pešaka... ga polnim tam vsak drugi dan za ziher? Hodim peš tja in nazaj vsak drugi dan? Koliko časa mi gre, kaj če je zasedeno ,meni pa je glih na dosegu 50km, pol grem polnit nekam drugam...

Skratka jaz vidim ful slabosti, ČAS = DENAR...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Invictus ::

energetik je izjavil:

Invictus je izjavil:

Priključni hibrid, ki ima baterijo za 50km, pokrije marsikatero dnevno pot večini folka, za daljše razdalje je še vedno ICE. Ali pa visoko učinkovit generator v avtu, ki potem poganja elektro motor, z nekaj baterij za vožno po mestih.
Pa to si zdaj direktno opisal Toyotin HSD. Direktno za kupit, za ceno dizla. Ampak folk v SLO nekako ne kupuje, iz neznanih razlogov. Drugod po svetu pač ja.

Imaš tudi Subaru XV MHEV...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Problem je, ce ti pride nekaj vmes in ti prekriza nacrte, ki niso v prid dosegu EV.

Pa ce je to nujno ali nenujno nima veze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

ytodf ::

Mato989 je izjavil:

živim v bloku v 3. nadstorpju, polnilnice pod blokom ni...

Ja, se strinjam, da je v tem trenutku zelo neugodno - začnite delati na ozaveščanju sostanovalcev, da bo potrebna investicija za ureditev tega. Tehnologija sicer napreduje in mogoče čez 5 let to sploh ne bo več bavbav ampak vseeno ji je potrebno iti nasproti :-) Če pa bo ev polnjenje možno v 5 minutah za ustrezen doseg pa nekaj skrbi tako odpade, pojavile pa se bodo druge. To je pač dinamična reč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ytodf ()

Mr.B ::

ytodf je izjavil:

Ja, hmm, izposoja avtov dolgoprogašev ne bo kar tako enostavna v času dopustov, praznikov. Za vikend izlete še ne vem.

Rent-a-car firme bodo morale imeti ogromne flote, ki bodo v uporabi občasno.
Nek sistem bodo že ugotovili, ko bo situacija dovolj daleč.
Morda pa se bo ves model premikanja prilagodil.

Sosed (no, recimo) mu je ful rent biznis z avtodomi zacvetel v koroni, zdaj pa ima samo enega ali dva, saj ne vem.
Smiselno bi bilo, da si je nekje izposodil po eni ceni, posodil najemnikom pa po višji, vključujoč uptick.
Moram it enkrat na obisk in malo pošnjofati.

Živi bili in videli.

Sej ni problem zggraditi še eno nuklearko... KAko boš pripeljal štom do vsakega možnega parkirnega mesta ? Če ztačnes s papirologijo danes, je to prkatično neizvedljivo v sloveniji.. VW jer hotel kupiti europacar, za 3-4 mijarde pa je kot kaže ponudil premalo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Invictus ::

Tem EV fanom ni jasno, da infrastruktura nikjer na svetu ne podpia 100% tamenjave ICE z EV.

A je EV prihodnost? Najbrž je. Ampak ne v obliki za baterijami, sploh ne za velik doseg...

Sam si bom najbrž naslednji avto ubodel priključnega hibrida, da imam za po mestu elektriko, če jo zmanjka, potem bencin, pa še za dolge fure, mraz, klance ni panike...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bbbbbb2015 ::

Invictus je izjavil:

Splošno uporabne EV lahko pričakujemo približno takrat kot uporabne fuzijske elektrarne...

Problem je samo, ker so politiki zapopadli to EV sceno, ker jih dela zelene. To,. da letijo potem z privat letalom na sestanke, jih ne moti...


Leti dežurna klima bejba:
Lučka Kajfež Bogataj
Lu%C4%8Dka Kajfe%C5%BE Bogataj @ Wikipedia

ki nam soli pamet, da moramo z beciklom ali avtobusom v službo, sama pa šopa Bahame z avijonom:
Vpišite v Google:
UN Climate change conference 2021 bahamas

Kako jo ni sram?

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Jah prvo kot prvo, bi moral podreti bloke, kjer stanovalci sploh nimajo parkplacov, da zgradis garazno hiso.
Danes se gradi drugace, ampak tega je se ogromno naokoli.

Stroski taksnega projekta pa so astronomski. Recimo ze kak manjsi blok 50 stanovanj, 80 avtov, folk parkira po ulicah na obcinskih parkplacih, garaze ni, parkplacov ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Mr.B ::

Invictus je izjavil:

Tem EV fanom ni jasno, da infrastruktura nikjer na svetu ne podpia 100% tamenjave ICE z EV.

A je EV prihodnost? Najbrž je. Ampak ne v obliki za baterijami, sploh ne za velik doseg...

Sam si bom najbrž naslednji avto ubodel priključnega hibrida, da imam za po mestu elektriko, če jo zmanjka, potem bencin, pa še za dolge fure, mraz, klance ni panike...

?

Statistika 1
Statistika 2


Problem je le cena, pač za 1ok€ avtom ravno ne boš imel dosega...
Zato pa je potrebno imeti urejen javni prvoz, potem avta za 10k€ tako in drugače ne rabiš. In je cenovno najem za dopust in izlet cenejši.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mato989 ::

Saj to je ravno problem, zdaj imaš za 13k s Cliotom komot dosega 750km ali več...

Javni prevoz NE MOREMO uredit v SLO tako da folk ne bi potreboval avtov za dnevna opravila kot je pot v službo, pot v trgovino itd... ni variante... prvi pogoj da se javni prevoz splača je to da je CENEJŠI kot avto ampak reševanje da je javni prevoz cenejši na način da dvignemo cene avtom je perverzen način opravičevanja javnega prevoza.

Druga težava javnega prevoza je ČAS prevoza...

In tretja je ko kupiš več kot gre v nahrbtnik... kaj boš šel v bauhaus po 2 nočni omarici in to tovoril z javnim prevozom domov? Aja ne vaš izgovor je plačaj dostavo 20€... ali pa izposodi avto za 20€... res smiselno.

Avto je univerzalno koristno prevozno sredstvo in celo Slovenijo smo uredili na način da je avto nek nepogrešljiv del gospodinjstva... nekako kot internet. Zdaj bi pa eni radi v 10 letih to spremenili običajno na načine ki razkurijo ljudi ker so administrativni ne "naravni"

EV je odlična stvar, če imaš bajto, sončne celice in se pripelješ na parkirišče in narediš 2 koraka potegneš kabel ki je pripravljen in ga priklopiš... pa še v tem primeru je za moj okus dober EV občutno predrag, ampak recimo da se bo to uredilo v nekaj letih.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mr.B ::

Mato989 je izjavil:

Saj to je ravno problem, zdaj imaš za 13k s Cliotom komot dosega 750km ali več...

Javni prevoz NE MOREMO uredit v SLO tako da folk ne bi potreboval avtov za dnevna opravila kot je pot v službo, pot v trgovino itd... ni variante... prvi pogoj da se javni prevoz splača je to da je CENEJŠI kot avto ampak reševanje da je javni prevoz cenejši na način da dvignemo cene avtom je perverzen način opravičevanja javnega prevoza.

Druga težava javnega prevoza je ČAS prevoza...

In tretja je ko kupiš več kot gre v nahrbtnik... kaj boš šel v bauhaus po 2 nočni omarici in to tovoril z javnim prevozom domov? Aja ne vaš izgovor je plačaj dostavo 20€... ali pa izposodi avto za 20€... res smiselno.

Avto je univerzalno koristno prevozno sredstvo in celo Slovenijo smo uredili na način da je avto nek nepogrešljiv del gospodinjstva... nekako kot internet. Zdaj bi pa eni radi v 10 letih to spremenili običajno na načine ki razkurijo ljudi ker so administrativni ne "naravni"

EV je odlična stvar, če imaš bajto, sončne celice in se pripelješ na parkirišče in narediš 2 koraka potegneš kabel ki je pripravljen in ga priklopiš... pa še v tem primeru je za moj okus dober EV občutno predrag, ampak recimo da se bo to uredilo v nekaj letih.


Ne blamiraj se, do prve železniške postaje in avtobusne postaje tudi v v tvojem mentalmen dosegu vukojebine ne rabiš avta z dosegom 600km. To da pa imaš iz vukojebine do delovnega mesta 2x na dan možnost javnega prevoza, je pač problem neobstoja javnega prevoza.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mato989 ::

Ne gre se za to da rabiš ali ne rabiš dosega 600 ali 700km, gre se za to da ne rabiš VSAK JEBEN DAN(ali drug dan) AVTA PRIKLAPLJAT NA POLNILEC kot da ni dovolj že pofukan telefon...

Kdo pravi da NUJNO rabimo 600km dosega, gre se za to da je 600 ali 700km dosega nek STANDARD na ICEjih in to pričakujemo za podoben denar od EVjev če se že gremo napredek... drugače je to samo manj za več denarja.

To da pa imaš iz vukojebine do delovnega mesta 2x na dan možnost javnega prevoza, je pač problem neobstoja javnega prevoza.


Seveda je problem, in četudi bi bil 20x na dan, bi bil enak problem potem ker ga nihče ne bi koristil ker bi za tiste 4 ljudi ki bi jih naenkrat peljal bila cena 15€ na vožnjo nato pa spet nismo nič nardili ker samo dvigamo cene in se pol spet bolj splača dražji EV... torej na koncu bo vse enako samo vse bo dražje... BRAVO!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Mr.B ::

Mato989 je izjavil:

Ne gre se za to da rabiš ali ne rabiš dosega 600 ali 700km, gre se za to da ne rabiš VSAK JEBEN DAN(ali drug dan) AVTA PRIKLAPLJAT NA POLNILEC kot da ni dovolj že pofukan telefon...

Kdo pravi da NUJNO rabimo 600km dosega, gre se za to da je 600 ali 700km dosega nek STANDARD na ICEjih in to pričakujemo za podoben denar od EVjev če se že gremo napredek... drugače je to samo manj za več denarja.

To da pa imaš iz vukojebine do delovnega mesta 2x na dan možnost javnega prevoza, je pač problem neobstoja javnega prevoza.


Seveda je problem, in četudi bi bil 20x na dan, bi bil enak problem potem ker ga nihče ne bi koristil ker bi za tiste 4 ljudi ki bi jih naenkrat peljal bila cena 15€ na vožnjo nato pa spet nismo nič nardili ker samo dvigamo cene in se pol spet bolj splača dražji EV... torej na koncu bo vse enako samo vse bo dražje... BRAVO!




Ne gre se za to da rabiš ali ne rabiš dosega 600 ali 700km, gre se za to da ne rabiš VSAK JEBEN DAN(ali drug dan) AVTA PRIKLAPLJAT NA POLNILEC kot da ni dovolj že pofukan telefon...
Kdo pravi da NUJNO rabimo 600km dosega, gre se za to da je 600 ali 700km dosega nek STANDARD na ICEjih in to pričakujemo za podoben denar od EVjev če se že gremo napredek... drugače je to samo manj za več denarja

EV Avti z realnim dosegom 600km obstajajo, to da si ga ne moreš privoščiti je tvoj problem.
Pustimo da če delaš 10km na dan, pa to ni do javnega prevoza (ter tistih tvojih robnih pogojev), avta ne rabiš.
In pod robne pogoje štejem tudi tiste ki vsak dan zavestno in to leta delajo 600km.
Tudi če se ti ne da filat, boš iml opcijo kupiti EV v najemniškem modelu za baterijo, Avto bo poceni, ceneje kot clio. Tako da se sprijazni, avto je bil vedno ego simbol, noben ni gledal stroške.


Seveda je problem, in četudi bi bil 20x na dan, bi bil enak problem potem ker ga nihče ne bi koristil ker bi za tiste 4 ljudi ki bi jih naenkrat peljal bila cena 15€ na vožnjo nato pa spet nismo nič nardili ker samo dvigamo cene in se pol spet bolj splača dražji EV... torej na koncu bo vse enako samo vse bo dražje...


Kot sem rekel, pač uredite si javni prevoz, ker 15€ je drago. Celo za tiste iz Avstrije, tam pride letna karta avstrijskih železnic za celo družino po celi Avstriji 2000€. Če ti je drago boš pač dobil kitajca....Itak glede na količino ki že sedaj delajo in s ceno goriv ki grejo vedno višje ti pač bo status china.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

49106 ::

Želim si, da bi te v šoli naučili izražanja. Ja, tudi avtisti se lahko bolje izražate. Uredite si javni prevoz, medtem ko so v manjših mestih celo pošte zapirajo, najebejo pa najstarejši. Dokler bo temu tako, si lahko to vtakšneš nazaj od koder si privlekel.

Zanimivo se mi zdi, da ti, ki nimaš niti za parking, očitaš drugim, da nimajo za boljši EC avto. :)) :)) Dejstvo je, da EC izgubijo precej kapacitete med zimo. Mraz pač ne deluje blagodejno na baterijo in tudi poleti ne boš več prevozil obljubljene km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Mr.B ::

49106 je izjavil:

Želim si, da bi te v šoli naučili izražanja. Ja, tudi avtisti se lahko bolje izražate. Uredite si javni prevoz, medtem ko so v manjših mestih celo pošte zapirajo, najebejo pa najstarejši. Dokler bo temu tako, si lahko to vtakšneš nazaj od koder si privlekel.

Zanimivo se mi zdi, da ti, ki nimaš niti za parking, očitaš drugim, da nimajo za boljši EC avto. :)) :)) Dejstvo je, da EC izgubijo precej kapacitete med zimo. Mraz pač ne deluje blagodejno na baterijo in tudi poleti ne boš več prevozil obljubljene km.


Tole so sicer podatki pred pandemijo...
Poti, ki so potekale na deloven dan so se razlikovale od nedelovnih. Na deloven dan se prebivalci Slovenije na pot odpravijo večkrat, kot pa, takrat ko je dela prost dan, razlika pa je tudi v razdalji, ki jo prevozijo, saj so na nedeloven dan naredili povprečno 17 kilometrov, medtem ko pa so v službi pa pet manj.

A misliš, da zmerjanje rodi spremeni napisano dejstvo, da je tudi EV s 50km na eno polnenje ne glede na razmere v tvoji glavi, overil. Od tu dalje pa yes Karen, se boš moral malo potrudit z dejstvi in ne žaljenjem.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor P ::

Mato989 je izjavil:


In tretja je ko kupiš več kot gre v nahrbtnik... kaj boš šel v bauhaus po 2 nočni omarici in to tovoril z javnim prevozom domov? Aja ne vaš izgovor je plačaj dostavo 20€... ali pa izposodi avto za 20€... res smiselno.
... zgolj toliko kaj se da in kaj ne; na Dunaju imaš zastonj avtobus do Ikee iz centra in če kaj kupiš v Ikei tudi zastonj prevoz nazaj v center. Za malenkosti iz Ikee je kar uporabno. Za ostalo pa res potem plačaš dostavo nazaj domov; ampak če kupiš za več kot bi šlo v tvoje vozilo, potem je to tako ali tako irelevatno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

LeQuack ::

To je čisto bedna fora teh klasičnih avto proizvajalcev. Jezni na Teslo, ker jim odžira posel rečejo, da bodo naredil električni avto, ampak ga potem naredijo na najbolj slab način, ker drugače ne znajo. In ker so navajeni kupca nategovati mu dajo notri doseg ki je 1/4 uporabnega.
Quack !

Ghost7 ::

Mr.B je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Prvostopenjsko sodišče v avstrijskem mestu Linz je izreklo zanimivo sodbo zoper lokalnega distributerja vozil Volkswagen.

Zgodba se je začela leta 2018, ko je neimenovani kupec prevzel ključe električnega golfa, ki naj bi po tovarniških podatkih omogočal 230 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Toda v praksi se je ta številka izkazala za nedosegljivo.

Odvetnik Michael Poduschka je za avstrijske medije pojasnil okoliščine: "Pooblaščeni prodajalec vozil je moji stranki obljubil doseg z enim polnjenjem med 216 in 230 kilometri, a to ni realno. Od oktokra 2020 lahko prevozi največ 150 kilometrov, na avtocesti in hribovitih cestah Mühlviertela, kjer temperature pogosto padejo pod ničlo, pa je doseg znašal zgolj 110 kilometrov. Pri zadnjih 50 kilometrih je imel vklopljen 'eco' način, ki med drugim izključi ogrevanje kabine. Moja stranka ni bila dovolj dobro obveščena o vseh podrobnostih nakupa, pri tem mislim predvsem na dejanski doseg. Če bi to vedel, avtomobila ne bi kupil. Zadovoljen bi bil z dosegom 200 kilometrov, če pa je ta v resnici pol manjši od obljubljenega, pa imamo problem."

Po obravnavi tožbe je deželno sodišče v Linzu izdalo prvostopenjsko sodbo, po kateri mora trgovec kupcu vrniti 30.288 evrov. To je znesek nabavne cene, zmanjšan za uporabnino.

Volkswagnov generalni uvoznik za Avstrijo, Porsche Austria, navaja, da so "podatki o dosegu točni, a da način vožnje in zunanja temperatura vplivata na zmogljivost baterije". Meni, da je prvostopenjska sodba neutrezna in se bo nanjo pritožil.


Source: https://www.avto-fokus.si/Novice/Avstri...


Torej kot zgoraj piše in kot naslov teme pove, je ravno to tisto kar me najbolj zmoti pri teh oglaševanih obsegih... da so razlike preprosto prevelike... (no saj so tudi pri porabi na 100km iz tovarne, ampak vseeno x2 pa zelo redko)
Gre se namreč za vplive okolja (temperature) na katere uporabnik nima vpliva (za razliko od težke noge pri bencinu in dizlu)


Zaradi tega pa prodajalcem ne zaupam več ničesar ker vsi vemo da so ti dosegi katastrofa, za povrh pa se še zmanjšujejo kapacitete. Tudi zgodba o tipu kjer so mu na servisu Tesle rekli da mora kupit novo baterijo za 20k ojrov ni spodbudna... je avto pol raje razstrelil.

Osebno menim da bi morala bit komisija ki preveri doeg baterije v realni vožnji torej nafilat baterijo se vsest v avto in peljat 1x pozimi in 1x poleti turo dokelr drži torej 1x pri vsaj -3 stopinje drugi pa pri vsaj 25 stopinjah po soncu... pa da vidimo kdaj se avto ustavi, ponovit 3x in izračunat povprečje... to bi se potem lahko oglaševalo, pogoj bi dodal še vsaj toliko in toliko višinske in morebiti še 3x tura samo po mestu v kolonah, da vidimo kako je tam...


Tesle rekli da mora kupit novo baterijo za 20k ojrov ni spodbudna... je avto pol raje razstrelil.


Ti pomagam, menjava menjalnika in povezanega sklopa podobnega cenovnega modela je cca 5000EUR + juraj lahko računaš delo... S tem da je menjava olja obvezna na 80k km in te pride 700EUR

Menjava Motorja istega cenovnega razreda je cca 15kEUR + delo.... Brez računanja rednih servisov...

Tako da edino kar je problem Tesle, je da ne dovoli da bi drugi odpirali nihove baterije in menjali defektne celice.
S tem da imaš pri tesli garancijo 8 let oziroma cca 240.000 km.

Tako da zažiganje baterij, je bolj , no bio rekel si pač avta tega cenovnega razreda ni bil sposoben privoščiti, s tem da je imel vsaj 240 000 km minimalne stroške v primerjavi s kakšno konkretno ekvivalentno bencinarsko kravo.


Kje si pa ti te cene z riti potegnil?
15.000 za nov motor?! Pa kje ti živiš? 3.000 je nov + delo, rabljeni z 100.000 so pa po 1000 do 1500EUR. Mal poišč!
Menjalnik je 5000EUR za BMW M5ko avtomatik. NOV!


Pa kakšnih 700EUR za menjavo menjalniškega olja! Avtomatika je treba (VAG) na 60.000 servisirat, če se malo znajdeš 100EUR z delom. Ročnemu se olje po potrebiu dolije in na 200.000 preventivno zamenja.

Ja madona kakšno pretiravanje EV fanatikov in sovraštva do ICE. Ni ICEja do cenovnega ranga Tesle S, kjer bi te posamezen del ali sklop stal 20.000EUR.

Nov popolnoma opremljen 4x4 passat stane tovarno z vsemi plačili in stroški 8.000EUR. Vse ostalo je profit, profit prevoznika, profit prodajalca, profit države pa verjetno še koga v prehranjevalni verigi.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Mr.B ::

Ghost7 je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Prvostopenjsko sodišče v avstrijskem mestu Linz je izreklo zanimivo sodbo zoper lokalnega distributerja vozil Volkswagen.

Zgodba se je začela leta 2018, ko je neimenovani kupec prevzel ključe električnega golfa, ki naj bi po tovarniških podatkih omogočal 230 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Toda v praksi se je ta številka izkazala za nedosegljivo.

Odvetnik Michael Poduschka je za avstrijske medije pojasnil okoliščine: "Pooblaščeni prodajalec vozil je moji stranki obljubil doseg z enim polnjenjem med 216 in 230 kilometri, a to ni realno. Od oktokra 2020 lahko prevozi največ 150 kilometrov, na avtocesti in hribovitih cestah Mühlviertela, kjer temperature pogosto padejo pod ničlo, pa je doseg znašal zgolj 110 kilometrov. Pri zadnjih 50 kilometrih je imel vklopljen 'eco' način, ki med drugim izključi ogrevanje kabine. Moja stranka ni bila dovolj dobro obveščena o vseh podrobnostih nakupa, pri tem mislim predvsem na dejanski doseg. Če bi to vedel, avtomobila ne bi kupil. Zadovoljen bi bil z dosegom 200 kilometrov, če pa je ta v resnici pol manjši od obljubljenega, pa imamo problem."

Po obravnavi tožbe je deželno sodišče v Linzu izdalo prvostopenjsko sodbo, po kateri mora trgovec kupcu vrniti 30.288 evrov. To je znesek nabavne cene, zmanjšan za uporabnino.

Volkswagnov generalni uvoznik za Avstrijo, Porsche Austria, navaja, da so "podatki o dosegu točni, a da način vožnje in zunanja temperatura vplivata na zmogljivost baterije". Meni, da je prvostopenjska sodba neutrezna in se bo nanjo pritožil.


Source: https://www.avto-fokus.si/Novice/Avstri...


Torej kot zgoraj piše in kot naslov teme pove, je ravno to tisto kar me najbolj zmoti pri teh oglaševanih obsegih... da so razlike preprosto prevelike... (no saj so tudi pri porabi na 100km iz tovarne, ampak vseeno x2 pa zelo redko)
Gre se namreč za vplive okolja (temperature) na katere uporabnik nima vpliva (za razliko od težke noge pri bencinu in dizlu)


Zaradi tega pa prodajalcem ne zaupam več ničesar ker vsi vemo da so ti dosegi katastrofa, za povrh pa se še zmanjšujejo kapacitete. Tudi zgodba o tipu kjer so mu na servisu Tesle rekli da mora kupit novo baterijo za 20k ojrov ni spodbudna... je avto pol raje razstrelil.

Osebno menim da bi morala bit komisija ki preveri doeg baterije v realni vožnji torej nafilat baterijo se vsest v avto in peljat 1x pozimi in 1x poleti turo dokelr drži torej 1x pri vsaj -3 stopinje drugi pa pri vsaj 25 stopinjah po soncu... pa da vidimo kdaj se avto ustavi, ponovit 3x in izračunat povprečje... to bi se potem lahko oglaševalo, pogoj bi dodal še vsaj toliko in toliko višinske in morebiti še 3x tura samo po mestu v kolonah, da vidimo kako je tam...


Tesle rekli da mora kupit novo baterijo za 20k ojrov ni spodbudna... je avto pol raje razstrelil.


Ti pomagam, menjava menjalnika in povezanega sklopa podobnega cenovnega modela je cca 5000EUR + juraj lahko računaš delo... S tem da je menjava olja obvezna na 80k km in te pride 700EUR

Menjava Motorja istega cenovnega razreda je cca 15kEUR + delo.... Brez računanja rednih servisov...

Tako da edino kar je problem Tesle, je da ne dovoli da bi drugi odpirali nihove baterije in menjali defektne celice.
S tem da imaš pri tesli garancijo 8 let oziroma cca 240.000 km.

Tako da zažiganje baterij, je bolj , no bio rekel si pač avta tega cenovnega razreda ni bil sposoben privoščiti, s tem da je imel vsaj 240 000 km minimalne stroške v primerjavi s kakšno konkretno ekvivalentno bencinarsko kravo.


Kje si pa ti te cene z riti potegnil?
15.000 za nov motor?! Pa kje ti živiš? 3.000 je nov + delo, rabljeni z 100.000 so pa po 1000 do 1500EUR. Mal poišč!
Menjalnik je 5000EUR za BMW M5ko avtomatik. NOV!


Pa kakšnih 700EUR za menjavo menjalniškega olja! Avtomatika je treba (VAG) na 60.000 servisirat, če se malo znajdeš 100EUR z delom. Ročnemu se olje po potrebiu dolije in na 200.000 preventivno zamenja.

Ja madona kakšno pretiravanje EV fanatikov in sovraštva do ICE. Ni ICEja do cenovnega ranga Tesle S, kjer bi te posamezen del ali sklop stal 20.000EUR.

Nov popolnoma opremljen 4x4 passat stane tovarno z vsemi plačili in stroški 8.000EUR. Vse ostalo je profit, profit prevoznika, profit prodajalca, profit države pa verjetno še koga v prehranjevalni verigi.


Maš prov, primerjati moramo EV glede na doseg z avti ki si jih lahko komentirajoči na tem forumu lahko v večini privoščijo. Toliko o tvojem sarkazmu. Realno pa, tistih 20k$ kolikor pride baterija ni ravno nekaj po 8 letih garancije oziroma 250000km kar pride prej če te avto v štartu stane 100kEUR in več, in to še sploh če primerjamo z ekvivalentnimi avti z notranjim izgorevanjem….

In the case of the Tesla Model S, the price is now at least 101,990 euros, also a price increase of 15,000 euros compared to the beginning of the year. Here, a whole 126,990 euros are called for the Plaid variant.

Realno Slovenc, če bi imel urejen javni prevoz avta ne rabi, ker 12km na dan na delovni dan ? ej je za večino le dragi statusni simbol. Tako da ko nekateri zahtevate ekvivalentni doseg, pa delate 12km na dan ? verjetno nimate stika z realnostjo in povezanimi stroški.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Gregor P ::

Meni bi tak luksuz bi čisto všešč kot je sedaj pri MNZ/ICE, da vsaj kakšen mesec ne rabim videti bencinske črpalke oz. polnilnice.:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

feryz ::

A imamo spet novega nakladača!? Ajoj.
Tema je o realnih kilometrih EV, ni to reklama za Teslo.
Sicer je in švaba naredil pred časom test, mislim da je naredil celih 200 km z enim tankom. Namesto 600.

Moja zafira naredi preko 1000 km, če... bi vozil po predpisih.
Tako pa zdrži zgolj 800 km. Ko sem fajn žleht, pa zna tudi na 700 pasti. Niže ne more iti. Ne glede na to, kaj prižgeš in koliko voziš.

energetik ::

feryz je izjavil:

A imamo spet novega nakladača!? Ajoj.
Tema je o realnih kilometrih EV, ni to reklama za Teslo.
Sicer je in švaba naredil pred časom test, mislim da je naredil celih 200 km z enim tankom. Namesto 600.
Ni nov nakladač, samo nov dan in nov username za našega "inženirja" :))
vires in numeris

DostMam ::

Statistiko lahko zlorabimo tudi drugače. Dejstvo "Ob koncu leta 2019 je bilo medregijskih delovnih migrantov okoli 174.700 ali 19,8 % delovno aktivnega prebivalstva," postavi vaša 2% v čisto drugo luč.

O Sloveniji govorimo, seveda. Vir: https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Mato989 ::

Sedaj pa poglejmo statistiko. Po statistiki statističnega urada Republike Slovenije 98 % ljudi dela manj kot 100 km dnevno, torej zakaj si domišljate da rabite 1000 kilometrske dosege? 99,9 % ljudi ne rabi 1000 km dosega z enim polnejnjem. Ker treba se je zavedat da doseg ne pomeni da se lahko samo tako daleč peljemo, kajti obstajo hitre 15 minutne DC polnilnice.


Ok, torej daj mi razloži.

Živim v mestu v bloku v 3. nadstorpju, najbližja polnilnica je dobrih 500m peš stran (1 mesto btw!) kako točno mi je bolj optimalno imet električni avto z dosegom ki zadostuje dnevnim potrebam kot govoriš kot pa bencinarja?

Kaj naj, vsak dan napeljujem dol kabel z 3. nadstropja? Pustim okno na oberliht in zgubljam gretje doma (dodatni stroški) da ga polnim? Veš koliko časa in energije zgubim za to napram da na pumpi natankam 1x na 2 tedna?

Kaj naj, peljem na polnilno mesto 500m stran in pešačim domov zjutraj pa spet nazaj? Kaj če je zasedeno? Sploh pa ne morem zasest za 14 ur mesta kajne? Ko pridem s šihta?

Torej razloži mi kako je električni boljši in cenejši zame kot bencinar?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mr.B ::

feryz je izjavil:

A imamo spet novega nakladača!? Ajoj.
Tema je o realnih kilometrih EV, ni to reklama za Teslo.
Sicer je in švaba naredil pred časom test, mislim da je naredil celih 200 km z enim tankom. Namesto 600.

Moja zafira naredi preko 1000 km, če... bi vozil po predpisih.
Tako pa zdrži zgolj 800 km. Ko sem fajn žleht, pa zna tudi na 700 pasti. Niže ne more iti. Ne glede na to, kaj prižgeš in koliko voziš.

Maš prov,
Od kar sem pokazal, da Slovenci statistično NE POTREBUJETE avta in to kakršnegakoli avta, kaj šele avta s 600+km dosegom, je postala pa to reklama za Teslo. Ta da si večina trenutno EV avta s takim dosegom ne morete privoščiti je pa sedaj problem. In Tesla ni edini….

energetik je izjavil:

feryz je izjavil:

A imamo spet novega nakladača!? Ajoj.
Tema je o realnih kilometrih EV, ni to reklama za Teslo.
Sicer je in švaba naredil pred časom test, mislim da je naredil celih 200 km z enim tankom. Namesto 600.
Ni nov nakladač, samo nov dan in nov username za našega "inženirja" :))

Že sedaj obstaja gora EV, s primerni dosegom dnevne vožnje Slovenca, samo potem to ni več statusni simbol. No mislim znamka Avto.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Mato989 ::

Od kar sem pokazal, da Slovenci statistično NE POTREBUJETE avta in to kakršnegakoli avta, kaj šele avta s 600+km dosegom, je postala pa to reklama za Teslo. Ta da si večina trenutno EV avta s takim dosegom ne morete privoščiti je pa sedaj problem. In Tesla ni edini....


Daj nehaj ti nabijat da nekdo ne rabi ali rabi avta...

Sem delal v trgovini v MBju, delal si en teden 7-15 en teden 9-17... a ti sploh dojameš da brez avta bi porabil vsak dan dodatne 3ure NAJMANJ da bi prišel domov in na šiht?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mr.B ::

DostMam je izjavil:

Statistiko lahko zlorabimo tudi drugače. Dejstvo "Ob koncu leta 2019 je bilo medregijskih delovnih migrantov okoli 174.700 ali 19,8 % delovno aktivnega prebivalstva," postavi vaša 2% v čisto drugo luč.

O Sloveniji govorimo, seveda. Vir: https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...


Da statistika tudi kaže da te dnevni migranti delajo po max 12 km na dan, večina je kot kaže, če uporabimo tvojo mentaliteto, v vsakem primeru proti javnemu prevozu, je sramota dve tri postaje z vlakom ali avtobusom.

Mato989 je izjavil:

Sedaj pa poglejmo statistiko. Po statistiki statističnega urada Republike Slovenije 98 % ljudi dela manj kot 100 km dnevno, torej zakaj si domišljate da rabite 1000 kilometrske dosege? 99,9 % ljudi ne rabi 1000 km dosega z enim polnejnjem. Ker treba se je zavedat da doseg ne pomeni da se lahko samo tako daleč peljemo, kajti obstajo hitre 15 minutne DC polnilnice.


Ok, torej daj mi razloži.

Živim v mestu v bloku v 3. nadstorpju, najbližja polnilnica je dobrih 500m peš stran (1 mesto btw!) kako točno mi je bolj optimalno imet električni avto z dosegom ki zadostuje dnevnim potrebam kot govoriš kot pa bencinarja?

Kaj naj, vsak dan napeljujem dol kabel z 3. nadstropja? Pustim okno na oberliht in zgubljam gretje doma (dodatni stroški) da ga polnim? Veš koliko časa in energije zgubim za to napram da na pumpi natankam 1x na 2 tedna?

Kaj naj, peljem na polnilno mesto 500m stran in pešačim domov zjutraj pa spet nazaj? Kaj če je zasedeno? Sploh pa ne morem zasest za 14 ur mesta kajne? Ko pridem s šihta?

Sam si rekel da nimaš avta.
Noben ti ne bo dovolil napeljavo kabla 1x na mesec ali 1x na dan, zato da boš polnil avto.
Od tu dalje so tvoji zaključki mentalno nerealni s situacijo ki je in ko bo ….



Torej razloži mi kako je električni boljši in cenejši zame kot bencinar?

Sam si rekel da nimaš avta.
Noben ti ne bo dovolil napeljavo kabla 1x na mesec ali 1x na dan, zato da boš polnil avto.
Od tu dalje so tvoji zaključki mentalno nerealni s situacijo ki je in ko bo ....

PS, uporabni javni prevoz.... Ostalo pa bo najem in najem baterije. Vem težko razumeti, ampak ja večina pravi da itak nima stroškov z avtom, verjeno dobi s kilometrino toliko....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Mato989 ::

Sam si rekel da nimaš avta.
Noben ti ne bo dovolil napeljavo kabla 1x na mesec ali 1x na dan, zato da boš polnil avto.
Od tu dalje so tvoji zaključki mentalno nerealni s situacijo ki je in ko bo ....

PS, uporabni javni prevoz.... Ostalo pa bo najem in najem baterije. Vem težko razumeti, ampak ja večina pravi da itak nima stroškov z avtom, verjeno dobi s kilometrino toliko....


Majmun, jaz delam od doma, moj sosed pa ne, saj nisem tu jaz takih ki živijo v bloku je kar nekaj, polnilne postaje nima vsako mesto, kje boš polnil če oni zgoraj pravi da vzame 5 sekund, naj mi torej razložijo...

Javni prevoz ti vzame x2 ali x3 časa napram če imaš avto... torej to ne pride v poštev.

Naslednja rešitev
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

feryz ::

Mr.B je izjavil:

Maš prov,
Od kar sem pokazal, da Slovenci statistično NE POTREBUJETE avta in to kakršnegakoli avta, kaj šele avta s 600+km dosegom, je postala pa to reklama za Teslo. Ta da si večina trenutno EV avta s takim dosegom ne morete privoščiti je pa sedaj problem. In Tesla ni edini
Ni poanta, kaj človek potrebuje ali kaj lahko kupi, ampak je poanta to, kar je v naslovu teme.
Jaz sem bil lani celo leto ziher, da bo moj naslednji avto elektro sedmica. Zdaj pa že dolgo vem, da zagotovo ne bo. Tudi s 150 kWh baterijo (ki jo seveda ne bo), si nimam kaj pomagati. Avto za 100, 150 jurjev s 300 do 400 km realnega dosega je enostavno neuporabna zadeva. Ko enkrat probaš te zadeve in vidiš, da je poraba med živahno vožnjo 30, 40 in več kWh na 100 km, te hitro prizemlji. Da je obljubljena 120 kilovatna baterija malo ali nič.
Če moraš poleg tega še na hitrih polnilnicah tankati, pa te pride še krepko dražje od vsakega dizla.

energetik ::

Mato989 je izjavil:

Ok, torej daj mi razloži.

Živim v mestu v bloku v 3. nadstorpju, najbližja polnilnica je dobrih 500m peš stran (1 mesto btw!) kako točno mi je bolj optimalno imet električni avto z dosegom ki zadostuje dnevnim potrebam kot govoriš kot pa bencinarja?

Kaj naj, vsak dan napeljujem dol kabel z 3. nadstropja? Pustim okno na oberliht in zgubljam gretje doma (dodatni stroški) da ga polnim? Veš koliko časa in energije zgubim za to napram da na pumpi natankam 1x na 2 tedna?

Kaj naj, peljem na polnilno mesto 500m stran in pešačim domov zjutraj pa spet nazaj? Kaj če je zasedeno? Sploh pa ne morem zasest za 14 ur mesta kajne? Ko pridem s šihta?

Torej razloži mi kako je električni boljši in cenejši zame kot bencinar?
Prbebivalci blokovskih naselij se boste pač še naprej vozili z ICE ali hibridi, kaj je tu problem? Jasno ne boš vlekel kabla iz 3. štuka, no...
vires in numeris

Mato989 ::

Prbebivalci blokovskih naselij se boste pač še naprej vozili z ICE ali hibridi, kaj je tu problem? Jasno ne boš vlekel kabla iz 3. štuka, no...


Problem je to, ker eni tukaj pametujejo da je VEDNO bolje EV in da doseg ne igra NOBENE VLOGE ker baje vzame 5 sekund da ga priklopim vsak dan na štrom čeprav vsi vemo da to ni res.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Glede javnega prevoza; sem živel v mestu, kjer sem imel prevoz na vsake 2 minuti; torej kadarkoli sem že šel do doma in prišel na postajo sem praktično lahko takoj šel na tramvaj, metro itd. to je seveda super in avta res ne potrebuješ. Zdaj pa se vrnimo nazaj v naše okolje v Sloveniji ...>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

energetik ::

Mato989 je izjavil:

Prbebivalci blokovskih naselij se boste pač še naprej vozili z ICE ali hibridi, kaj je tu problem? Jasno ne boš vlekel kabla iz 3. štuka, no...


Problem je to, ker eni tukaj pametujejo da je VEDNO bolje EV in da doseg ne igra NOBENE VLOGE ker baje vzame 5 sekund da ga priklopim vsak dan na štrom čeprav vsi vemo da to ni res.
Enako eni pametujejo, da EV ni za nobenega. Resnica je nekje vmes. Z veliko ljudi bi sigurno že bil optimalna odločitev, vključno z najnižjim TCO na recimo 8 let.
vires in numeris

feryz ::

Zanimivo bo postalo, če jih bodo res prodali še enih par.
Medtem ko SE lahko zavračajo zaradi prešvoh kablov ali trafov, za EV ljudem niti povedati ni treba.
Par bajt v ulici naj jih nabavi in bo veselica.

Mato989 ::

energetik je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Prbebivalci blokovskih naselij se boste pač še naprej vozili z ICE ali hibridi, kaj je tu problem? Jasno ne boš vlekel kabla iz 3. štuka, no...


Problem je to, ker eni tukaj pametujejo da je VEDNO bolje EV in da doseg ne igra NOBENE VLOGE ker baje vzame 5 sekund da ga priklopim vsak dan na štrom čeprav vsi vemo da to ni res.
Enako eni pametujejo, da EV ni za nobenega. Resnica je nekje vmes. Z veliko ljudi bi sigurno že bil optimalna odločitev, vključno z najnižjim TCO na recimo 8 let.



Težava je da do zdaj še ni noben predstavil res optimalnega računa kako je EV bolje od ICE overall...

Recimo vzamemo Cliota za 13k in podobnih karakteristik EVja... mamo primerjalno tabelo? Nakupne vrednosti plačila, stroški, in potem kako je če kaj crkne itd... jaz tega nekako nikjer ne najdem, vsi govorijo kako je EV đabe ampak mene že pri cenah načeloma zvije, sploh ko iščeš nek doseg da ne rabiš vsak drug dan filat kot telefon.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

energetik ::

feryz je izjavil:

Zanimivo bo postalo, če jih bodo res prodali še enih par.
Medtem ko SE lahko zavračajo zaradi prešvoh kablov ali trafov, za EV ljudem niti povedati ni treba.
Par bajt v ulici naj jih nabavi in bo veselica.
To pa vsekakor bo veselica, ko bo vsak hotel naenkrat koristit svojo priključno moč... Me zanima kakšen bo takrat izgovor SODO.
vires in numeris

Kodrnusa ::

Najhuje je ko pišejo 600 km dosega, realno je pa pol tok. Pol pa pametujejo ne vozi 130 km/h, ne prizigaj klime, radia... Kompromis od starta naprej. Da pa se bom pri svojih letih z busom po ljubljani vozil pa ne bo šlo. Sem se celo mladost in še imam spomine poleti kako je smrdelo po švicu. Pa zgleda da tu nihče nima otrok, ko zagovarja javni prevoz. Eden na kosarko, drug na judo, sah, badminton... Kako bos to uskladil z busom? Aja pa eni zivimo v predmestju kjer ni javnega prevoza na 10 minut. Kaj pa zdej? Dokler bo toliko kompromisov, je EV samo za 2. Avto dober.
Pa da ne govorim o blokih. Sem živel v BS-3 (bežigrad), cca 5000 do 8000 prebivalcev. Parkinga ze tko ni, in so borbe da sploh parkiraš lahko, kam bos se polnilnice dal. Utopija zaenkrat. Sem v hiši in sem razmišljal o EV za drugi avto ker se vozim samo do LJ (20 km) 3 x na teden, pa otroke sola, vrtec, dejavnosti.
Potem pa pogledam da dobim za 35000€ en bogi EV z realnih 250 km dosega, ali pa iz Nemčije x3 2018 letnik z 70.000 km fully loaded. Sploh nima smisla delat primerjave, ker je udobje v velikem avtu veliko boljsa kot v zoe, ali tesla 3. Plus placa za robo ko se gre kam in se lahko nalozis.
Nesmiselno sploh primerjat razen ce nisi eko terorist ali pa mazohist...

Mr.B ::

Mato989 je izjavil:

Sam si rekel da nimaš avta.
Noben ti ne bo dovolil napeljavo kabla 1x na mesec ali 1x na dan, zato da boš polnil avto.
Od tu dalje so tvoji zaključki mentalno nerealni s situacijo ki je in ko bo ....

PS, uporabni javni prevoz.... Ostalo pa bo najem in najem baterije. Vem težko razumeti, ampak ja večina pravi da itak nima stroškov z avtom, verjeno dobi s kilometrino toliko....


Majmun, jaz delam od doma, moj sosed pa ne, saj nisem tu jaz takih ki živijo v bloku je kar nekaj, polnilne postaje nima vsako mesto, kje boš polnil če oni zgoraj pravi da vzame 5 sekund, naj mi torej razložijo...

Javni prevoz ti vzame x2 ali x3 časa napram če imaš avto... torej to ne pride v poštev.

Naslednja rešitev

Meni je tematika čisto jasna. Tvoja rešitev/ideja z dosegi 600km+ nima stika z relanostjo, ker tudi z dosegom 1000KM+ ne boš mogel polnit, takrat ko se ti sprdne, še sploh v nedeljo zvečer, ko prideš iz ****
No časa je še dovolj, cca 10 let, ko bo počasi usahnil uvoz rabljenih in karamboliranih avtov s severa.

feryz je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Maš prov,
Od kar sem pokazal, da Slovenci statistično NE POTREBUJETE avta in to kakršnegakoli avta, kaj šele avta s 600+km dosegom, je postala pa to reklama za Teslo. Ta da si večina trenutno EV avta s takim dosegom ne morete privoščiti je pa sedaj problem. In Tesla ni edini
Ni poanta, kaj človek potrebuje ali kaj lahko kupi, ampak je poanta to, kar je v naslovu teme.
Jaz sem bil lani celo leto ziher, da bo moj naslednji avto elektro sedmica. Zdaj pa že dolgo vem, da zagotovo ne bo. Tudi s 150 kWh baterijo (ki jo seveda ne bo), si nimam kaj pomagati. Avto za 100, 150 jurjev s 300 do 400 km realnega dosega je enostavno neuporabna zadeva. Ko enkrat probaš te zadeve in vidiš, da je poraba med živahno vožnjo 30, 40 in več kWh na 100 km, te hitro prizemlji. Da je obljubljena 120 kilovatna baterija malo ali nič.
Če moraš poleg tega še na hitrih polnilnicah tankati, pa te pride še krepko dražje od vsakega dizla.

Kot sem rekel, večina po podatkih statističnega urada , NE POTREBUJE avta. JE pa večini sramotno uporabljati javni prevoz. Zato pa je trenutno stanje v Sloveniji kot je. Pa ne skrbi na ostalem Balkanu ni kaj bolje….

Mato989 je izjavil:

Prbebivalci blokovskih naselij se boste pač še naprej vozili z ICE ali hibridi, kaj je tu problem? Jasno ne boš vlekel kabla iz 3. štuka, no...


Problem je to, ker eni tukaj pametujejo da je VEDNO bolje EV in da doseg ne igra NOBENE VLOGE ker baje vzame 5 sekund da ga priklopim vsak dan na štrom čeprav vsi vemo da to ni res.

Če uporabimo teistični urad, rabiš da dopolniš EV zato ker si naredil 12 km, praktično res 5 minut.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Invictus ::

Večina v Sloveniji ne uporablja javnega prevoza, ker je neuporaben. Z avtom traja prevoz 30 minut, z javnim prevozom 2 uri.

Poleg tega niti poceni ni. Kupiš Cliota za 500 EUR, daš 500 EUR za popravila, in 200 za registracijo.

Poleg tega zvečer in ponoči javni prevoz ne obstaja...

Kdo pri zdravi pameti se bo odločil za javni prevoz v Sloveniji?!??!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

Enkrat sem res doživel, da mi je avto na ekran narisal kavo s predlogom za postanek, ampak zagotvo ne od Ljubljane do Dunaja; je moralo biti pa že več ur.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Invictus ::

Gregor P je izjavil:

Enkrat sem res doživel, da mi je avto na ekran narisal kavo s predlogom za postanek, ampak zagotvo ne od Ljubljane do Dunaja; je moralo biti pa že več ur.

Ma težijo na uro in pol. Kdo je po tem že zmatran...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mato989 ::

Pustimo da imamote vsi avte z dosegom 800km


Vsak avto ki ima vsaj 50l tank in porabo okrog 5-6l/100 ima 800km+ dosega... Od moje Kia Ceed dizl 140KM ima porabo povprečno 5,8l in naredim z tankom skoraj 900km to pač pomeni brez divjanja... ne razumem zakaj večina avtov ne bi imela dosega 800km z tankom.

Škoda Fabia ima doplačilo 35€ za 50 literski tank, kolega je to kupil lani, boom, naredi skor 1k kilometrov na relaciji 15km do šihta po regionalki (90km/h)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mato989 ::

Jaz sem do sedaj vedno tankal ko sem šel iz dunaja v LJ in nazaj, še preden sem prišel na dunaj. Nimam pa veselja gledat lučke od tanka, ali je rezerva za 30 km ali 50 km.

Ok, res pa je da nisem upokojenec in bi vozil 90km, ali pa pa se izogibal AC zato da bi prišparal ne vem kaj...


Od Ljubljane do Dunaja je cca 380km!!! Kaj si ti delal na tej poti da si moral tankat po pol poti je beyond me... razen če je bla prometna in si laufal avto 6 ur ko si stal na AC ob klimi, to verjamem...

Mi smo se Ptuj - Dunaj(SCS shopping center sud) in nazaj peljali s Kio Ceed 2018 letnik na 1 tanku večino časa smo peljali tempomat 118km/h pa je še ostalo pol za cca dobrih 200km če ne celo 250km

Kako vi stiskate bo gasu pač meni ni jasno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

800km narediti v sušu niti ni problem (minus scanje seveda...). Naredil že več, ko sem potoval z avtom po Evropi. Sam se moram tako ali tako ustaviti, ker avto nima 800km dosega >:D.

Frankfurt v enem šusu, ni panike...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

Ne, če bi se moral večkrat vozit v Frankfurt, bi kupil drug avto... Pa ne EV, da bom potem sredi Nemčije iskal polnilnico...

Sicer je pa ceneje leteti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mr.B ::

Invictus je izjavil:

Ne, če bi se moral večkrat vozit v Frankfurt, bi kupil drug avto... Pa ne EV, da bom potem sredi Nemčije iskal polnilnico...

Sicer je pa ceneje leteti...

Maš sicer prov, včasih so bile letaksle karte LJ Frankfurt poceni... Danes ?
Sedaj je zgolj ? ali za 170€ prideš skozi LJ - Frankfurt - LJ
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Invictus ::

Ravno danes sem gledal, povratna 229 EUR. Zjutraj tja, zvečer nazaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mato989 ::

Sej pravem da nisem mentalni upokojenec KOT TI in vozim 90 km/h po AC... 2x 380km je 760km. Verjetno sedaj ne boš trdil, da so krive lažne trditve proizvajalcev o fiktivnih dosegih 900km z enim tankom.


Poglej... če ne greš ob KONICI prometa in če ne divjaš 150km/h ne moreš porabit celega tanka bencina na relaciji LJ-DUNAJ...

Ptuj - Dunaj je 280km, če si večkrat bil na Dunaju veš kje je SCS Shopping City Sud, no tja smo večkrat šli pred Covidom... do tja v non peak urah je s tempomatom na 118-120km/h in z 1 postankom za scanje (10 min) če ni nesreč na cesti reci in piši 3h-3h15min... poraba pa cca 5,5l/100km KIA CEED dizl 1.4 130KM... torej porabiš cca. 16,5l/50l tanka...oziroma tja in nazaj cca 35l/50l... se pravi ti še ostane za 200km preden se priklopi sploh lučka za tankat pa je pol še rezerve 5l ko sel učka vklopi

Če ti ne znaš vozit nismo drugi problem.

Zdaj pa mi najdi EV ki to zmore brez polnjenja kot tale Kia Ceed za 19k... =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mr.B ::

Mato989 je izjavil:

Sej pravem da nisem mentalni upokojenec KOT TI in vozim 90 km/h po AC... 2x 380km je 760km. Verjetno sedaj ne boš trdil, da so krive lažne trditve proizvajalcev o fiktivnih dosegih 900km z enim tankom.


Poglej... če ne greš ob KONICI prometa in če ne divjaš 150km/h ne moreš porabit celega tanka bencina na relaciji LJ-DUNAJ...

Ptuj - Dunaj je 280km, če si večkrat bil na Dunaju veš kje je SCS Shopping City Sud, no tja smo večkrat šli pred Covidom... do tja v non peak urah je s tempomatom na 118-120km/h in z 1 postankom za scanje (10 min) če ni nesreč na cesti reci in piši 3h-3h15min... poraba pa cca 5,5l/100km KIA CEED dizl 1.4 130KM... torej porabiš cca. 16,5l/50l tanka...oziroma tja in nazaj cca 35l/50l... se pravi ti še ostane za 200km preden se priklopi sploh lučka za tankat pa je pol še rezerve 5l ko sel učka vklopi

Če ti ne znaš vozit nismo drugi problem.

Zdaj pa mi najdi EV ki to zmore brez polnjenja kot tale Kia Ceed za 19k... =)

Dejva reči sledeče, ko boš TI imel realne podatke, in delal zaključke na realnih podatkih pa sporoči… Če meni ne verjameš imaš prevozi ORG, kjer se furajo 150km/h po avtocesti tudi po Avstriji, pa zelo redko prideš v 4h na Dunaj… Nisem pa debil, da bom hodil LJ -Dunaj, ob treh ponoči, zato ker ne bo prometa
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
««
5 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712258908 (7273) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131298 (91363) D3m

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924721 (22758) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16959524 (53850) Jackass

Več podobnih tem