» »

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

««
«
1 / 10
»»

Mato989 ::

Prvostopenjsko sodišče v avstrijskem mestu Linz je izreklo zanimivo sodbo zoper lokalnega distributerja vozil Volkswagen.

Zgodba se je začela leta 2018, ko je neimenovani kupec prevzel ključe električnega golfa, ki naj bi po tovarniških podatkih omogočal 230 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Toda v praksi se je ta številka izkazala za nedosegljivo.

Odvetnik Michael Poduschka je za avstrijske medije pojasnil okoliščine: "Pooblaščeni prodajalec vozil je moji stranki obljubil doseg z enim polnjenjem med 216 in 230 kilometri, a to ni realno. Od oktokra 2020 lahko prevozi največ 150 kilometrov, na avtocesti in hribovitih cestah Mühlviertela, kjer temperature pogosto padejo pod ničlo, pa je doseg znašal zgolj 110 kilometrov. Pri zadnjih 50 kilometrih je imel vklopljen 'eco' način, ki med drugim izključi ogrevanje kabine. Moja stranka ni bila dovolj dobro obveščena o vseh podrobnostih nakupa, pri tem mislim predvsem na dejanski doseg. Če bi to vedel, avtomobila ne bi kupil. Zadovoljen bi bil z dosegom 200 kilometrov, če pa je ta v resnici pol manjši od obljubljenega, pa imamo problem."

Po obravnavi tožbe je deželno sodišče v Linzu izdalo prvostopenjsko sodbo, po kateri mora trgovec kupcu vrniti 30.288 evrov. To je znesek nabavne cene, zmanjšan za uporabnino.

Volkswagnov generalni uvoznik za Avstrijo, Porsche Austria, navaja, da so "podatki o dosegu točni, a da način vožnje in zunanja temperatura vplivata na zmogljivost baterije". Meni, da je prvostopenjska sodba neutrezna in se bo nanjo pritožil.


Source: https://www.avto-fokus.si/Novice/Avstri...


Torej kot zgoraj piše in kot naslov teme pove, je ravno to tisto kar me najbolj zmoti pri teh oglaševanih obsegih... da so razlike preprosto prevelike... (no saj so tudi pri porabi na 100km iz tovarne, ampak vseeno x2 pa zelo redko)
Gre se namreč za vplive okolja (temperature) na katere uporabnik nima vpliva (za razliko od težke noge pri bencinu in dizlu)


Zaradi tega pa prodajalcem ne zaupam več ničesar ker vsi vemo da so ti dosegi katastrofa, za povrh pa se še zmanjšujejo kapacitete. Tudi zgodba o tipu kjer so mu na servisu Tesle rekli da mora kupit novo baterijo za 20k ojrov ni spodbudna... je avto pol raje razstrelil.

Osebno menim da bi morala bit komisija ki preveri doeg baterije v realni vožnji torej nafilat baterijo se vsest v avto in peljat 1x pozimi in 1x poleti turo dokelr drži torej 1x pri vsaj -3 stopinje drugi pa pri vsaj 25 stopinjah po soncu... pa da vidimo kdaj se avto ustavi, ponovit 3x in izračunat povprečje... to bi se potem lahko oglaševalo, pogoj bi dodal še vsaj toliko in toliko višinske in morebiti še 3x tura samo po mestu v kolonah, da vidimo kako je tam...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

pegasus ::

Fascinantno, a zdaj bodo pa sodišča morala kriti rit vsem strokovnjakom, ki so prešpricali fiziko v osnovni šoli?
Ustavite zemljo, rad bi izstopil.

Unchancy ::

Pravilno, te avtomobilske bleferje in prevarante je treba imet pod kontrolo.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Cupakabra123 ::

30k za 110 km. How about no. Naj najprej porihtajo baterije, polnilnice ali pa ponudijo elektricne avtomobile za pol cene bencinarja. Do takrat je pa nesmiselno kupovati.

Telbanc ::

Cupakabra123 je izjavil:

30k za 110 km. How about no. Naj najprej porihtajo baterije, polnilnice ali pa ponudijo elektricne avtomobile za pol cene bencinarja. Do takrat je pa nesmiselno kupovati.


Pozim obstaneš v koloni na Vrhniškem klancu....pri nizkih temperaturah. Bog pomagej.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

feryz ::

Zato pa soseda z I3 in 30 kilovatno baterijo pozimi ne hodi v šiht z njim (in zato, ker ga je do sedaj puščala na vasi na free polnilnici, zdaj so začeli kasirati in je konec).
110 km v obe strani (55 km v eno), brez dofilavanja, je prevelik rizik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Utk ::

To da imajo električni veliko manjši doseg v slabših razmerah ni slabost, ampak prednost. Samo navajeni smo na katastrofalno učinkovitost ICEjev, ki v slabih razmerah ne morejo bit veliko slabše učinkoviti, ker so že itak zanič tudi v dobrih.
Samo treba vedet kaj pomeni kakšen doseg po katerem standardu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

profii ::

feryz je izjavil:

Zato pa soseda z I3 in 30 kilovatno baterijo pozimi ne hodi v šiht z njim (in zato, ker ga je do sedaj puščala na vasi na free polnilnici, zdaj so začeli kasirati in je konec).
110 km v obe strani (55 km v eno), brez dofilavanja, je prevelik rizik.


A nimajo te free polnilnice neke fair use policy?
Najbolje je, da se prvi sosed priklopi na novo občinsko polnilnico in kampira tam s svojim avtom 24/7. Full fer. Vrjetno je zaradi nje zdaj plačljiva.

Zimonem ::

pegasus je izjavil:

Fascinantno, a zdaj bodo pa sodišča morala kriti rit vsem strokovnjakom, ki so prešpricali fiziko v osnovni šoli?
Ustavite zemljo, rad bi izstopil.

Ko bodo fiziki ustavili zemljo, preden izstopila me zbudi.

jest10 ::

Utk je izjavil:

To da imajo električni veliko manjši doseg v slabših razmerah ni slabost, ampak prednost.


Če jih to naredi za marsikoga neuporabne, je težko imeti za prednost.

49106 ::

Manj kilometrov v slabših razmerah je prednost, zato je smotrno kupiti takšnega, ki v tem sceniraju naredi najmanj kilometrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

joze67 ::

Poraz je zmaga, bolezen je zdravje. 1984 je prihodnost.

Utk ::

49106 je izjavil:

Manj kilometrov v slabših razmerah je prednost, zato je smotrno kupiti takšnega, ki v tem sceniraju naredi najmanj kilometrov.

Si zamudil še eno priložnost ostat tiho in ne izpast bedak.

jest10 je izjavil:

Utk je izjavil:

To da imajo električni veliko manjši doseg v slabših razmerah ni slabost, ampak prednost.


Če jih to naredi za marsikoga neuporabne, je težko imeti za prednost.

Ne jih to naredi neuporabne. Komot je naredit, da v boljših razmerah pač kuri baterijo za segrevanje atmosfere kot to delajo ICE, če bojo zarad tega komu bolj uporabni. Glavno da ni prevelika razlika med slabimi in dobrimi razmerami, a ne da?

Električni avti, pa tudi hibridi, veliko manj porabijo v ugodnih razmerah, ne pa da veliko porabijo v slabih. V slabih porabijo še zmeraj manj kot ice, v dobrih pa še veliko veliko manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mertseger ::

feryz je izjavil:

Zato pa soseda z I3 in 30 kilovatno baterijo pozimi ne hodi v šiht z njim (in zato, ker ga je do sedaj puščala na vasi na free polnilnici, zdaj so začeli kasirati in je konec).
110 km v obe strani (55 km v eno), brez dofilavanja, je prevelik rizik.


S 35 kwh se že 2 leti vsak dan vozimo v Ljubljano 55 km od tega dobrih 40 km avtoceste. Še nikoli ni zmanjkalo niti približno ne pozimi pri -10 ne poleti pri +30. Še celo za 2x je če voziš 110 po AC pa da je čisto polna.

sbawe64 ::

Wltp cikel testiranja ne velja za električna vozila ali zakaj taka razlika ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Mr.B ::

Mato989 je izjavil:

Prvostopenjsko sodišče v avstrijskem mestu Linz je izreklo zanimivo sodbo zoper lokalnega distributerja vozil Volkswagen.

Zgodba se je začela leta 2018, ko je neimenovani kupec prevzel ključe električnega golfa, ki naj bi po tovarniških podatkih omogočal 230 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Toda v praksi se je ta številka izkazala za nedosegljivo.

Odvetnik Michael Poduschka je za avstrijske medije pojasnil okoliščine: "Pooblaščeni prodajalec vozil je moji stranki obljubil doseg z enim polnjenjem med 216 in 230 kilometri, a to ni realno. Od oktokra 2020 lahko prevozi največ 150 kilometrov, na avtocesti in hribovitih cestah Mühlviertela, kjer temperature pogosto padejo pod ničlo, pa je doseg znašal zgolj 110 kilometrov. Pri zadnjih 50 kilometrih je imel vklopljen 'eco' način, ki med drugim izključi ogrevanje kabine. Moja stranka ni bila dovolj dobro obveščena o vseh podrobnostih nakupa, pri tem mislim predvsem na dejanski doseg. Če bi to vedel, avtomobila ne bi kupil. Zadovoljen bi bil z dosegom 200 kilometrov, če pa je ta v resnici pol manjši od obljubljenega, pa imamo problem."

Po obravnavi tožbe je deželno sodišče v Linzu izdalo prvostopenjsko sodbo, po kateri mora trgovec kupcu vrniti 30.288 evrov. To je znesek nabavne cene, zmanjšan za uporabnino.

Volkswagnov generalni uvoznik za Avstrijo, Porsche Austria, navaja, da so "podatki o dosegu točni, a da način vožnje in zunanja temperatura vplivata na zmogljivost baterije". Meni, da je prvostopenjska sodba neutrezna in se bo nanjo pritožil.


Source: https://www.avto-fokus.si/Novice/Avstri...


Torej kot zgoraj piše in kot naslov teme pove, je ravno to tisto kar me najbolj zmoti pri teh oglaševanih obsegih... da so razlike preprosto prevelike... (no saj so tudi pri porabi na 100km iz tovarne, ampak vseeno x2 pa zelo redko)
Gre se namreč za vplive okolja (temperature) na katere uporabnik nima vpliva (za razliko od težke noge pri bencinu in dizlu)


Zaradi tega pa prodajalcem ne zaupam več ničesar ker vsi vemo da so ti dosegi katastrofa, za povrh pa se še zmanjšujejo kapacitete. Tudi zgodba o tipu kjer so mu na servisu Tesle rekli da mora kupit novo baterijo za 20k ojrov ni spodbudna... je avto pol raje razstrelil.

Osebno menim da bi morala bit komisija ki preveri doeg baterije v realni vožnji torej nafilat baterijo se vsest v avto in peljat 1x pozimi in 1x poleti turo dokelr drži torej 1x pri vsaj -3 stopinje drugi pa pri vsaj 25 stopinjah po soncu... pa da vidimo kdaj se avto ustavi, ponovit 3x in izračunat povprečje... to bi se potem lahko oglaševalo, pogoj bi dodal še vsaj toliko in toliko višinske in morebiti še 3x tura samo po mestu v kolonah, da vidimo kako je tam...


Tesle rekli da mora kupit novo baterijo za 20k ojrov ni spodbudna... je avto pol raje razstrelil.


Ti pomagam, menjava menjalnika in povezanega sklopa podobnega cenovnega modela je cca 5000€ + juraj lahko računaš delo... S tem da je menjava olja obvezna na 80k km in te pride 700€

Menjava Motorja istega cenovnega razreda je cca 15k€ + delo.... Brez računanja rednih servisov...

Tako da edino kar je problem Tesle, je da ne dovoli da bi drugi odpirali nihove baterije in menjali defektne celice.
S tem da imaš pri tesli garancijo 8 let oziroma cca 240.000 km.

Tako da zažiganje baterij, je bolj , no bio rekel si pač avta tega cenovnega razreda ni bil sposoben privoščiti, s tem da je imel vsaj 240 000 km minimalne stroške v primerjavi s kakšno konkretno ekvivalentno bencinarsko kravo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Aston_11 ::

Mato989 je izjavil:

Torej kot zgoraj piše in kot naslov teme pove, je ravno to tisto kar me najbolj zmoti pri teh oglaševanih obsegih.
Zmoti edino to, da so kupci polpismeni idioti z eno izmed kognitivnih motenj. Vse drugo je v okvirih fizike, razen bedarije, ki je individualna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Mato989 ::

Ti pomagam, menjava menjalnika in povezanega sklopa podobnega cenovnega modela je cca 5000€ + juraj lahko računaš delo... S tem da je menjava olja obvezna na 80k km in te pride 700€

Menjava Motorja istega cenovnega razreda je cca 15k€ + delo.... Brez računanja rednih servisov...


Baterija =/= motor... baterija = rezervar za gorivo pri bencinraju.-... oboje je SHRAMBA za pogonsko gorivo za prevozno sredstvo...

Zdaj pa povej kateri rezervar za navaden dizel ali bencin stane 20k =) verjetno niti od najdražjih avtov na Svetu
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Ti pomagam, menjava menjalnika in povezanega sklopa podobnega cenovnega modela je cca 5000€ + juraj lahko računaš delo... S tem da je menjava olja obvezna na 80k km in te pride 700€

Menjava Motorja istega cenovnega razreda je cca 15k€ + delo.... Brez računanja rednih servisov...


Baterija =/= motor... baterija = rezervar za gorivo pri bencinraju.-... oboje je SHRAMBA za pogonsko gorivo za prevozno sredstvo...

Zdaj pa povej kateri rezervar za navaden dizel ali bencin stane 20k =) verjetno niti od najdražjih avtov na Svetu

Ti pa si brihta. Baterija je glavni parameter po katerem se kupuje EV. Velikost tanka za gorivo ni noben faktor za nikogar.

driver_x ::

Utk je izjavil:

Velikost tanka za gorivo ni noben faktor za nikogar.


Seveda je! Meni veliko pomeni doseg cca. 1000km pri sedanjem avtu.

Utk ::

driver_x je izjavil:

Utk je izjavil:

Velikost tanka za gorivo ni noben faktor za nikogar.


Seveda je! Meni veliko pomeni doseg cca. 1000km pri sedanjem avtu.

Na internetu je res nevarno rečt "nihče", ker zmeraj se najde en frikish čudak, ki mu je strašna razlika ali tanka vsakih 800 ali 1000 km.

Mr.B ::

Mato989 je izjavil:

Ti pomagam, menjava menjalnika in povezanega sklopa podobnega cenovnega modela je cca 5000EUR + juraj lahko računaš delo... S tem da je menjava olja obvezna na 80k km in te pride 700EUR

Menjava Motorja istega cenovnega razreda je cca 15kEUR + delo.... Brez računanja rednih servisov...


Baterija =/= motor... baterija = rezervar za gorivo pri bencinraju.-... oboje je SHRAMBA za pogonsko gorivo za prevozno sredstvo...

Zdaj pa povej kateri rezervar za navaden dizel ali bencin stane 20k =) verjetno niti od najdražjih avtov na Svetu


A dej no... še en ki se blamira..
20kEUR pride menjava baterije za 60kEUR vreden Avto. Ko boš ti pokazal Avto za 60kEUR, z garancijo 8let oziroma 240000km, mi pa sporoči cene ki jih imaš.
Potem pa se še blamiraš z izrazom "SHRAMBA". Shramba česa * kaj mi boš povedal da so stroški avta za 60kEUR z motorjem z notranjim izgorevanjem pri 240000km nični in da je stroške le tank bencina ? "ker vemo da je "točenje" elektrike še vedno bistveno ceneje kot bencin"
Sedaj pa preveri statistiko koliko km naredijo tesle z originalno baterijo! Pa sporoči koliko bencinarjev je statistično na število prodanih ekvivalentno po teh km v primerjavi s teslo, še na cestah....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

A. Smith ::

Utk je izjavil:

driver_x je izjavil:

Utk je izjavil:

Velikost tanka za gorivo ni noben faktor za nikogar.


Seveda je! Meni veliko pomeni doseg cca. 1000km pri sedanjem avtu.

Na internetu je res nevarno rečt "nihče", ker zmeraj se najde en frikish čudak, ki mu je strašna razlika ali tanka vsakih 800 ali 1000 km.

Med 800 ali 1000km ni prav huda razlika, med 800 in 110km PA JE.

Kaj hudiča tebi ni jasno? Vsi o tej temi se pogovarjamo o DOSEGU vozil, samo ti nam trobiš o izkoristkih. Koga točno brigajo izkoristki, če s takim avtomobilom ne prideš do šihta in nazaj, pa še zebe te v njem ko psa?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Utk ::

Če se voziš 200 km na šiht, najprej reši ta problem. Musk ti ga ne bo.

A. Smith ::

Tožba je bila za minimalni doseg (v slabih pogojih) 110km. Se pravi, za ta avto je že 56km oddaljenost od delovnega mesta preveč.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

driver_x ::

Meni razlika 1000 in 800km dosega pomeni to, da mi na poti do destinacije, ki jo obiščem vsaj 1x na teden, ni treba razmišljati, kje se bom ustavil ali računati če mi bo zvečer uspelo priti do doma brez dodatnega postanka.
Sicer pa so elektrilni avtomobili politična odločitev, ki ni ne ekonomska in ne ekološka, kaj šele udobna.

bbbbbb2015 ::

Mato989 je izjavil:

Prvostopenjsko sodišče v avstrijskem mestu Linz je izreklo zanimivo sodbo zoper lokalnega distributerja vozil Volkswagen.

Zgodba se je začela leta 2018, ko je neimenovani kupec prevzel ključe električnega golfa, ki naj bi po tovarniških podatkih omogočal 230 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Toda v praksi se je ta številka izkazala za nedosegljivo.

Odvetnik Michael Poduschka je za avstrijske medije pojasnil okoliščine: "Pooblaščeni prodajalec vozil je moji stranki obljubil doseg z enim polnjenjem med 216 in 230 kilometri, a to ni realno. Od oktokra 2020 lahko prevozi največ 150 kilometrov, na avtocesti in hribovitih cestah Mühlviertela, kjer temperature pogosto padejo pod ničlo, pa je doseg znašal zgolj 110 kilometrov.


Torej, saj bi človek občudoval tega Avstrijca, ki se je VW verjetno lotil v maniri "spet goljufajo" preko sodišča. Samo. Avstrijski bergi niso in ne morejo biti merodajni za porabo. Še ko smo se z dizlom vozili po tistih bergih na smučarijo, pa to je bil navaden ICE, ne nek z regeneracijo energije iz zavor... Normalna poraba Renault Grand Espaca 2.2dCi je bila 5,9l/100km. V tistih bergih nikoli ni bila pod 9l, sploh ker nas je bilo 7 in smo imeli še prtljago.

Tako da me ne čudi, da doseg pade na pol. Če je to use case za tega Avstrijca, potem EC ni zanj.

Mr.B ::

driver_x je izjavil:

Meni razlika 1000 in 800km dosega pomeni to, da mi na poti do destinacije, ki jo obiščem vsaj 1x na teden, ni treba razmišljati, kje se bom ustavil ali računati če mi bo zvečer uspelo priti do doma brez dodatnega postanka.
Sicer pa so elektrilni avtomobili politična odločitev, ki ni ne ekonomska in ne ekološka, kaj šele udobna.

Ce delas vsak teden v eno smer 1000km, je letalo zagotovo cenejsi, pustimo da moras imeti hude probleme, da si vsak teden to privoscis... ker 100km, s povprecjem 130kmh s pocitki in omejitvami je zagotovo minimalno 8h.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

darkolord ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Torej, saj bi človek občudoval tega Avstrijca, ki se je VW verjetno lotil v maniri "spet goljufajo" preko sodišča. Samo. Avstrijski bergi niso in ne morejo biti merodajni za porabo. Še ko smo se z dizlom vozili po tistih bergih na smučarijo, pa to je bil navaden ICE, ne nek z regeneracijo energije iz zavor... Normalna poraba Renault Grand Espaca 2.2dCi je bila 5,9l/100km. V tistih bergih nikoli ni bila pod 9l, sploh ker nas je bilo 7 in smo imeli še prtljago.

Tako da me ne čudi, da doseg pade na pol. Če je to use case za tega Avstrijca, potem EC ni zanj.
Avstrijec tudi po avtocesti ni prišel niti blizu deklarirani porabi.

driver_x ::

Mr.B je izjavil:

driver_x je izjavil:

Meni razlika 1000 in 800km dosega pomeni to, da mi na poti do destinacije, ki jo obiščem vsaj 1x na teden, ni treba razmišljati, kje se bom ustavil ali računati če mi bo zvečer uspelo priti do doma brez dodatnega postanka.
Sicer pa so elektrilni avtomobili politična odločitev, ki ni ne ekonomska in ne ekološka, kaj šele udobna.

Ce delas vsak teden v eno smer 1000km, je letalo zagotovo cenejsi, pustimo da moras imeti hude probleme, da si vsak teden to privoscis... ker 100km, s povprecjem 130kmh s pocitki in omejitvami je zagotovo minimalno 8h.


4,5h v vsako smer, letala ali vlaka na tej relaciji ni.

bbbbbb2015 ::

darkolord je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Torej, saj bi človek občudoval tega Avstrijca, ki se je VW verjetno lotil v maniri "spet goljufajo" preko sodišča. Samo. Avstrijski bergi niso in ne morejo biti merodajni za porabo. Še ko smo se z dizlom vozili po tistih bergih na smučarijo, pa to je bil navaden ICE, ne nek z regeneracijo energije iz zavor... Normalna poraba Renault Grand Espaca 2.2dCi je bila 5,9l/100km. V tistih bergih nikoli ni bila pod 9l, sploh ker nas je bilo 7 in smo imeli še prtljago.

Tako da me ne čudi, da doseg pade na pol. Če je to use case za tega Avstrijca, potem EC ni zanj.
Avstrijec tudi po avtocesti ni prišel niti blizu deklarirani porabi.


To ne piše v članku. Piše samo, da je doseg padel ob hribih in nizkih temperaturah.

darkolord ::

Piše "na avtocesti in hribovitih cestah Mühlviertela". Če prebereš še original, je bolj jasno, ker tam piše "na primer na avtocesti ALI hribovitih cestah Mühlviertela".

Električarji so na avtocesti bolj požrešni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

pegasus ::

Tudi fosilci so na avtocesti bolj požrešni, a se nihče ne sekira, kar je narobe. In zdaj, ko bodo ljudje primorani upoštevati realnost, bo vik in krik.

mr_chai ::

Zato pa čakam jst na rotarce od LiquidPiston, 75% termalna učinkovitost je dost za mene. Pa to bodo verjetno tudi zboljšali na 80%. Jebeš ta štrom, preveč ene umazanije, ki jo prevalimo na druge države. Ok, djte nam male nuklearne reaktorje, pa se bomo pol naprej pogovarjal o elektriki. Če nas bote pa v Bruslju jebal v glavo z raznimi solarnimi paneli in vetrnicami, pol pa itak iz teh e-vozil ne bo nič drugega, kot en velik polom.

darkolord ::

pegasus je izjavil:

Tudi fosilci so na avtocesti bolj požrešni, a se nihče ne sekira, kar je narobe. In zdaj, ko bodo ljudje primorani upoštevati realnost, bo vik in krik.
Bolj kot v mestu niso

kixs ::

Itak da vsi lazejo in cisto prav je, da padajo tozbe. Ne pa, da kupis avto z 200km dosega, potem, ko pride zima, se pa znajdi! Ni vsak, da bo sel najprej brat forume, da bo izvedel resnico o dosegu. V bistvu bi se, to zavajanje, moralo bolj poznati na zepu prodajalca/proizvajalca.

Utk ::

A. Smith je izjavil:

Tožba je bila za minimalni doseg (v slabih pogojih) 110km. Se pravi, za ta avto je že 56km oddaljenost od delovnega mesta preveč.

Res je. Še posebej če greš v službo na 1000 m, iz službe domov pa na 2000 m. In drug dan spet. Nikoli pa ne greš v dolino, samo gor in gor.
Če s 30 kwh baterijo ne uspe naredit 115 km ali ne zna vozit ali pa vw naredit električnega avta. Najverjetneje oboje.

Mr.B ::

driver_x je izjavil:

Mr.B je izjavil:

driver_x je izjavil:

Meni razlika 1000 in 800km dosega pomeni to, da mi na poti do destinacije, ki jo obiščem vsaj 1x na teden, ni treba razmišljati, kje se bom ustavil ali računati če mi bo zvečer uspelo priti do doma brez dodatnega postanka.
Sicer pa so elektrilni avtomobili politična odločitev, ki ni ne ekonomska in ne ekološka, kaj šele udobna.

Ce delas vsak teden v eno smer 1000km, je letalo zagotovo cenejsi, pustimo da moras imeti hude probleme, da si vsak teden to privoscis... ker 100km, s povprecjem 130kmh s pocitki in omejitvami je zagotovo minimalno 8h.


4,5h v vsako smer, letala ali vlaka na tej relaciji ni.

Da verjamem ti da delas 1000km z enim tankom s povprecno hitrost 222km/h
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Utk ::

Najbrž se vozi v Zanzibar, da na poti ni vsaj 30 črpalk in bi moral pazit kje bo natočil.

bbbbbb2015 ::

kixs je izjavil:

Itak da vsi lazejo in cisto prav je, da padajo tozbe. Ne pa, da kupis avto z 200km dosega, potem, ko pride zima, se pa znajdi! Ni vsak, da bo sel najprej brat forume, da bo izvedel resnico o dosegu. V bistvu bi se, to zavajanje, moralo bolj poznati na zepu prodajalca/proizvajalca.


Do neke mere se strinjam. Samo poraba energije pri vožnji avta, lahko je ICE ali EC, je zelo individualna reč.

Če ne presežeš 120km/h (idealno 110km/h), nimaš klime, nimaš luči (oz samo dnevne). če imaš gume napumpane točno in to tiste RFT z BMWjevo zvezdico (najožjo dimenzijo 205), če daš ECO mode, če imaš avtomatski menjalnik ZF8, da šifta gor in dol - hitreje kot človek, če je temperatura zraka med 10 in manj kot 20 stopinj C potem BMW F30 316d res porabi 4,1L dizla na 100km po avtocesti. To smo probali in je res tako.

Že samo da je temperatura 25 stopinj - se vklopi klima in poraba seveda ni 4,1L. Bolj 4,3L - kar je še vedno zelo dobro. Pozimi je poraba vedno 4,5L, morda na zelo dolgo razdaljo 4,3L.

Že če daš jake športne gume - 245 naprej, 275 zadaj - bo poraba 5,2L minimalno.

To je vse zelo na tehtici. Ali torej proizvajalec laže? Jaz mislim da pač ne.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Drzi. Tudi to, da ze pri istem vozniku in vozilu dve voznji na isti relaciji ne bosta enako potratni. Zato imamo povprecja. Ampak, da ti oglasujejo 200km+, naredis pa jih komaj dobrih 100km - pa verjetno niti ni pretiraval z neko tezko/hitro voznjo, je pa malo prevec. Se pravi imas avto, ki ti normalno pije 7L/100km. Zdaj ga pa spravi na 14L/100km cez cel tank. Se bos moral orenk potrudit in res it cez vse meje normale.

Ce prav razumem, ga moti predvsem to, da mu to ni bilo izrecno predstavljeno. Ker za obicajnega voznika, obicajnih avtov, to ni normalno.

pegasus ::

kixs je izjavil:

oglasujejo 200km+, naredis pa jih komaj dobrih 100km ... avto, ki ti normalno pije 7L/100km. Zdaj ga pa spravi na 14L/100km
E, v tem grmu tiči zajec. V razmišljanje boste morali vpeljati še eno, do zdaj spregledano spremenljivko, energijsko gostoto.
"Dobrih 100km ob 200+ oglaševanih" na elektriko je nekje tam kot objava malce više, ki ugotavlja porabo 5.2 ob deklarirani 4.1. Ja, razvajeni ste, razvajeni so proizvajalci avtomobilov, prihaja čas streznitve, zato nehajte cepetat in trmarit kot otroci, pač pa se prosim razumsko lotite situacije in se naučite analizirat, kaj zmorete in kaj ne. Hvala.

Go-ahead ::

Tej kratki dosegi večine električnih vozil so res problem.
Z zoe jem sem štartal na 80 kilometrsko pot. Vmes sem prevozil vzpon, premagal cca 800 m višinske razlike. Na vrhu vzpona je računalnik pokazal, da bom lahko prevozil samo še cca 90 km, torej se ne bom mogel vrniti.
Sem že razmišljal, kje ga bom polnil.
Ko pa sem se začel spuşčati, je računalnik prikazoval čedalje daljši doseg, tako da sem se lahko celo vrnil, vendar ne čez hrib, ker ne bi prišel nazaj, ampak naokoli po daljši poti.
Tako da so tej mlinčki res primerni samo za mestne in ravninske vožnje, ostale povzročajo stres.
Če moraš prevoziti večji vzpon je potrebno res računati na bistveno manjši doseg. Predvifeti moraš, da boş s preostankom energije dosegel vrh vzpona, potem se bo že ob spust baterija delno napolnila.

Utk ::

Možno je tudi, da je s tistim konrektnim avtom res nekaj narobe. Ampak recimo da ni. Testna procedura je predpisana, avto po njej naredi tolk in tolk km, recimo da niso goljufali, čeprav je za VW to malo verjetno, kaj naj bi potem vw reku? Če po proceduri naredi 220 km, naj VW doda zraven zvezdico in reče, da v resnici jih 110? V vsakem prospektu piše, da je poraba odvisna od voznika in pogojev, ampak nek garantiran doseg pač ne obstaja.

Mato989 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

kixs je izjavil:

Itak da vsi lazejo in cisto prav je, da padajo tozbe. Ne pa, da kupis avto z 200km dosega, potem, ko pride zima, se pa znajdi! Ni vsak, da bo sel najprej brat forume, da bo izvedel resnico o dosegu. V bistvu bi se, to zavajanje, moralo bolj poznati na zepu prodajalca/proizvajalca.


Do neke mere se strinjam. Samo poraba energije pri vožnji avta, lahko je ICE ali EC, je zelo individualna reč.

Če ne presežeš 120km/h (idealno 110km/h), nimaš klime, nimaš luči (oz samo dnevne). če imaš gume napumpane točno in to tiste RFT z BMWjevo zvezdico (najožjo dimenzijo 205), če daš ECO mode, če imaš avtomatski menjalnik ZF8, da šifta gor in dol - hitreje kot človek, če je temperatura zraka med 10 in manj kot 20 stopinj C potem BMW F30 316d res porabi 4,1L dizla na 100km po avtocesti. To smo probali in je res tako.

Že samo da je temperatura 25 stopinj - se vklopi klima in poraba seveda ni 4,1L. Bolj 4,3L - kar je še vedno zelo dobro. Pozimi je poraba vedno 4,5L, morda na zelo dolgo razdaljo 4,3L.

Že če daš jake športne gume - 245 naprej, 275 zadaj - bo poraba 5,2L minimalno.

To je vse zelo na tehtici. Ali torej proizvajalec laže? Jaz mislim da pač ne.


Seveda, to je jasno, ampak odstopanja o katerih ti pišešso 2%-25%... ne pa /2!!!

Med 4,1l/100km in 4,3l/100km je veliko manj razlike kot med 230km/polnjenje in 110km/polnjenje =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Go-ahead ::

Zapeljite se (lahko tudi poleti) na Vršič, Mangrtsko sedlo, za korajžne GrosGlockner, pa boste vedeli kakšen doseg imajo.

OK.d ::

bbbbbb2015 je izjavil:

kixs je izjavil:

Itak da vsi lazejo in cisto prav je, da padajo tozbe. Ne pa, da kupis avto z 200km dosega, potem, ko pride zima, se pa znajdi! Ni vsak, da bo sel najprej brat forume, da bo izvedel resnico o dosegu. V bistvu bi se, to zavajanje, moralo bolj poznati na zepu prodajalca/proizvajalca.


Do neke mere se strinjam. Samo poraba energije pri vožnji avta, lahko je ICE ali EC, je zelo individualna reč.

Če ne presežeš 120km/h (idealno 110km/h), nimaš klime, nimaš luči (oz samo dnevne). če imaš gume napumpane točno in to tiste RFT z BMWjevo zvezdico (najožjo dimenzijo 205), če daš ECO mode, če imaš avtomatski menjalnik ZF8, da šifta gor in dol - hitreje kot človek, če je temperatura zraka med 10 in manj kot 20 stopinj C potem BMW F30 316d res porabi 4,1L dizla na 100km po avtocesti. To smo probali in je res tako.

Že samo da je temperatura 25 stopinj - se vklopi klima in poraba seveda ni 4,1L. Bolj 4,3L - kar je še vedno zelo dobro. Pozimi je poraba vedno 4,5L, morda na zelo dolgo razdaljo 4,3L.

Že če daš jake športne gume - 245 naprej, 275 zadaj - bo poraba 5,2L minimalno.

To je vse zelo na tehtici. Ali torej proizvajalec laže? Jaz mislim da pač ne.

Seveda laže in zavaja, jaz še na nobeni avtomobilski specifikaciji nisem videl tega podatka, edino imaginarno količino porabe.
LPOK.d

Utk ::

Go-ahead je izjavil:

Zapeljite se (lahko tudi poleti) na Vršič, Mangrtsko sedlo, za korajžne GrosGlockner, pa boste vedeli kakšen doseg imajo.

Lahko se tudi z dizlom pa boste videli, da nimajo porabe 4,2.

driver_x ::

Utk je izjavil:

Najbrž se vozi v Zanzibar, da na poti ni vsaj 30 črpalk in bi moral pazit kje bo natočil.


Škofja Loka - Osijek in nazaj.

Utk ::

Seveda laže in zavaja, jaz še na nobeni avtomobilski specifikaciji nisem videl tega podatka, edino imaginarno količino porabe.

Vsaka objavljena poraba je po nekem standardu. Če ne goljufajo pri testiranju, potem pač ne lažejo.

driver_x je izjavil:

Utk je izjavil:

Najbrž se vozi v Zanzibar, da na poti ni vsaj 30 črpalk in bi moral pazit kje bo natočil.


Škofja Loka - Osijek in nazaj.

Ja, tu su pa res problem črpalke...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
«
1 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712258908 (7273) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131298 (91363) D3m

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924721 (22758) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16959524 (53850) Jackass

Več podobnih tem