» »

Naročilo potrjeno - prodajalec dvignil ceno

Naročilo potrjeno - prodajalec dvignil ceno

«
1
2

avtek ::

Naročil sem eno zadevo na spletni strani (pred točno enim tednom).
Zadeva takrat ni bila na zalogi, kar sem spregledal.
Danes dobim klic, da so zadevo dobili, ampak mi po tej ceni ne morejo prodati, ker se je cena v tem enem tednu povišala.

Tako izgleda naročilo:
 Pobrisane določene postavke

Pobrisane določene postavke



Je to dovoljeno, ali se lahko kako pritožim itd?

Hvala, lp

Phantomeye ::

Si ze plačal?

avtek ::

Ne še, po povzetju sem izbral.

Blinder ::

Meni se njihovo pocetje ne zdi sporno. Kaj bi se sploh imel za pritozevat tukaj?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

feryz ::

Odstopi in kupi, kjer je ceneje. Simpl.
Res ni treba forumskih tem zaradi tega.

Furbo ::

Ja zdaj je na tebi, da se odločiš, če boš vzel ali ne.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

avtek ::

Hvala za odgovore.
Nisem se še srečal s tem, da bi mi kdo v enem tednu dvignil ceno, ki je bila oglaševana in na naročilnici potrjena. Sem mislil, da je to kot na nek način "pogodba". :)
End of story.

feryz je izjavil:

Odstopi in kupi, kjer je ceneje. Simpl.
Res ni treba forumskih tem zaradi tega.

Tudi tebi ni bilo treba odpirati te teme, se ti ne zdi?

starfotr ::

V teh časih se cene spreminjajo zelo pogosto.

Večinoma se stalno dvigujejo.

Mnogi to razumejo in to je to. Imam pa v službi primer, ko kupci privlečjo ponudbo iz leta 2015 ven in hočejo po isti ceni kupit v 2022. Pa še takrat je bila akcijska cena. Pol se pa pejt. Razumel bi, če bi bili to neki rednecki ali hillbillyji. Pa so navadno taki težaki z dr. ali podobno.

telexdell ::

avtek je izjavil:

Hvala za odgovore.
Nisem se še srečal s tem, da bi mi kdo v enem tednu dvignil ceno, ki je bila oglaševana in na naročilnici potrjena. Sem mislil, da je to kot na nek način "pogodba". :)
End of story.

feryz je izjavil:

Odstopi in kupi, kjer je ceneje. Simpl.
Res ni treba forumskih tem zaradi tega.

Tudi tebi ni bilo treba odpirati te teme, se ti ne zdi?

Preberi njihove splošne pogoje. Mogoče v njih piše, kdaj se šteje da je naročilo potrjeno on pogodba sklenjena. Kako je z odstopom... Ni nujno, da je pogodbe sklenjena šele po plačilu, lahko je že v nekem času po potrditvi naročila. Če boš našel kaj ugodnega zase potem jih na to opozori. Drugače pač poišči ceneje ali poskušaj dobiti kak popust na novo ceno.

starfotr je izjavil:

V teh časih se cene spreminjajo zelo pogosto.

Večinoma se stalno dvigujejo.

Mnogi to razumejo in to je to. Imam pa v službi primer, ko kupci privlečjo ponudbo iz leta 2015 ven in hočejo po isti ceni kupit v 2022. Pa še takrat je bila akcijska cena. Pol se pa pejt. Razumel bi, če bi bili to neki rednecki ali hillbillyji. Pa so navadno taki težaki z dr. ali podobno.

In kaj je v tem spornega? Tudi sam v pogajanjih potegnem ven kakšno starejšo ponudbo ali ponudbo konkurence. Pol pa se na osnovi argumentov uskladimo glede cene. La kako bi drugače vedel, da me nočeš na suho ... in olupiti do golega? Še posebno danes, ko se cene skoraj dnevno spreminjajo in naročniki ne moremo biti toliko na tekočem.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

Naročiš, nekaj kar ni na zalogi po neki določeni ceni. Ok.
Prodajalec na blef naroči zadevo in ko dobi blago ugotovi, da je blago naročil po višji ceni. Japajade. :))

Reči, da so naročilo sprejeli in da pričakuješ blago po ceni, ki je na naročilu. Drugače naj ne omogočajo naročanja izdelkov, če jih nimajo na zalogi.
V neugodnem primeru prekličeš naročilo in kupiš drugje, če je na voljo.

TheBlueOne ::

Ce se ne motim narocilo steje kot pogodba, ce je potrjeno. Najprej bodo morali uradno odstopiti od pogodbe. Klicejo te verjetno zato, ker testirajo teren.

Najprej zahtevaj informacije pisno, kjer mora biti zabelezeno, da enostransko odstopajo od pogodbe. Potem pa malo poglej sodno prakso in zakone v primeru odstopa. Je vprasanje kaj lahko pricakujes kot odskodnino.

Si mislim, da pisnega odstopa niti ne bos videl ampak bos enostavno dobil po taki ceni, kot je dogovorjena. Za aro mora menda prodajalec vrnit dvakratnik, ce odstopi. Ampak to verjetno tu ni to.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Večinoma se stalno dvigujejo.

Mnogi to razumejo in to je to. Imam pa v službi primer, ko kupci privlečjo ponudbo iz leta 2015 ven in hočejo po isti ceni kupit v 2022. Pa še takrat je bila akcijska cena. Pol se pa pejt. Razumel bi, če bi bili to neki rednecki ali hillbillyji. Pa so navadno taki težaki z dr. ali podobno.


In kaj je v tem spornega? Tudi sam v pogajanjih potegnem ven kakšno starejšo ponudbo ali ponudbo konkurence. Pol pa se na osnovi argumentov uskladimo glede cene. La kako bi drugače vedel, da me nočeš na suho ... in olupiti do golega? Še posebno danes, ko se cene skoraj dnevno spreminjajo in naročniki ne moremo biti toliko na tekočem.


Jaz tiste s katerimi se je treba veliko ukvarjat za majhen denar, raje prepustim konkurenci. Svoj čas raje usmerim v druge.

GupeM ::

Tudi jaz bi rekel, da morajo dostaviti po takšni ceni, kot je bilo naročeno. Razen, če zadeve ne dobijo več. Kar pa v tem primeru ne drži, saj so ti sami rekli, da lahko dobiš po višji ceni.

Konkurenca gor ali dol. Zakon je tisit, ki pove, kaj se zgodi v takšnem primeru. Lahko da se zgodi, da mi je trgovina dolžna dostavit izdelek po takrat veljavni ceni, ker so se pa šli osle, pa lahko jaz v 14 dneh ta izdelek vrnem in za povrh še naročim pri konkurenci. Pa naj se zdaj še dodatno jebejo z izdelkom z odprto embalažo.

feryz ::

Bo treba Matoza vpreči, druge ni.

Se spomnim, kako sem lani avto kupil.
Ko sem izvedel, da z mojim ne bo nič, skočim na avtonet in brskam. Po petih minutah sem ugotovil, da je točno eden na voljo, ki mi ustreza.
Okroglih 60 jurjev. Pokličem če je še in če bo kaj spustil. Ne, ker avtov ni, cene gredo gor, bla bla. Ok, 60 jurjev, potrdim ponudbo, pridem kojci.
Vzamem "keš", poberem kolega, da bo peljal en avto nazaj in jurišava proti Kamniku.
Pridem tja, un nekaj menca. Da je medtem nekdo klical, da mu je avto ful všeč, takoj da da 62 jurjev.
Ampak, ker sem klical prej, lahko jaz dam 62 jurjev in ga odpeljem.
Eno sekundo ga debelo gledam, vprašam, če je resen. Pravi da ja, torej mu povem, da mi ni nič dolžen za gorivo, ker sva se morala zastonj pripeljati in se poslovim.
Na koncu je izpadlo ok, ker sem teden dni kasneje dobil boljšo varianto, ceneje.

telexdell ::

starfotr je izjavil:



Jaz tiste s katerimi se je treba veliko ukvarjat za majhen denar, raje prepustim konkurenci. Svoj čas raje usmerim v druge.

Za mali denar se tudi naročniki ne spuščajo v ne vem kakšna pogajanja. Četudi pri jurju € dobiš 10% popust si vložil v to več časa, kot je vse skupaj vredno. Če pa pri npr. nekaj M€ dobiš 3..4% popust je pa lahko to letna plača za delavca ali dva.

Drugače pa- nekateri bi za nekaj € kar tekali po sodiščih. Preden ti advokat reče dober dan si mu že dolžan 200 €. Potem pa vsak vdih in izdih med pogovorom 10€ več. Pol pride pisanje opozorila, pa pisanje tožbe, pa sodne takse, pa ure na obravnavi... pa se nabirajo €. In vse to moraš plačevati iz svojega žepa. Pol pa recimo dobiš sodbo in ti mora trgovec povrniti npr. 5% povečanje cene in nosi sodne stroške. Ker sodišče ne prizna stroškov v takšni višini kot ti jih zaračuna advokat, jih nekaj ostane tebi. Končni rezultat bi torej bil- trgovec ti je vrnil npr. 50€, advokatu pa si plačal 200 €. Si pa res uveljavil svoj prav. A ja, pa še le 10 let je trajalo vse skupaj, če si imel srečo in naletel na ekspresnega sodnika.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

hamez66 ::

Ja, te "advokatske" so ponavadi zelo brezvezne. Mi je kolega pravil, kako je foter "premagal" eno izmed telekomunikacijskih firm, ki mu je napačno preveč računala in potem ni želela vrniti zadeve. Na koncu je na sodišču zmagal, dobil plačanih 600 evrov, za advokate je šlo pa malo več kot 3000. Pa trajalo je več let..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

FrRoSt ::

Wrop je izjavil:

Naročiš, nekaj kar ni na zalogi po neki določeni ceni. Ok.
Prodajalec na blef naroči zadevo in ko dobi blago ugotovi, da je blago naročil po višji ceni. Japajade. :))

Reči, da so naročilo sprejeli in da pričakuješ blago po ceni, ki je na naročilu. Drugače naj ne omogočajo naročanja izdelkov, če jih nimajo na zalogi.
V neugodnem primeru prekličeš naročilo in kupiš drugje, če je na voljo.

:)):)):))

Prodajajo nekaj, kar nimajo na zalogi!?? 8-)

Ne samo prodajajo!?? Tudi KUPUJEJO!!!? :)):)):)):)):))

Tole pa že res sodi v kategorijo virtualnih nakupov!? :))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

fikus_ ::

hamez66 je izjavil:

Ja, te "advokatske" so ponavadi zelo brezvezne. Mi je kolega pravil, kako je foter "premagal" eno izmed telekomunikacijskih firm, ki mu je napačno preveč računala in potem ni želela vrniti zadeve. Na koncu je na sodišču zmagal, dobil plačanih 600 evrov, za advokate je šlo pa malo več kot 3000. Pa trajalo je več let..


Zato ker sta "foter" in advokat bila nesposobna! Zahtevati bi morala povračilo sodnih stroškov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Aston_11 ::

fikus_ je izjavil:

hamez66 je izjavil:

Ja, te "advokatske" so ponavadi zelo brezvezne. Mi je kolega pravil, kako je foter "premagal" eno izmed telekomunikacijskih firm, ki mu je napačno preveč računala in potem ni želela vrniti zadeve. Na koncu je na sodišču zmagal, dobil plačanih 600 evrov, za advokate je šlo pa malo več kot 3000. Pa trajalo je več let..


Zato ker sta "foter" in advokat bila nesposobna! Zahtevati bi morala povračilo sodnih stroškov.

Tako si odgovoril, ker nimaš pojma, kako se obračunajo stroški zastopanja (kakšni sodni stroški, saj nismo v gostilni):)

fikus_ ::

Potem pa ti napiši pravilni "pravni" izraz!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Groot ::

Aston_11 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

hamez66 je izjavil:

Ja, te "advokatske" so ponavadi zelo brezvezne. Mi je kolega pravil, kako je foter "premagal" eno izmed telekomunikacijskih firm, ki mu je napačno preveč računala in potem ni želela vrniti zadeve. Na koncu je na sodišču zmagal, dobil plačanih 600 evrov, za advokate je šlo pa malo več kot 3000. Pa trajalo je več let..


Zato ker sta "foter" in advokat bila nesposobna! Zahtevati bi morala povračilo sodnih stroškov.

Tako si odgovoril, ker nimaš pojma, kako se obračunajo stroški zastopanja (kakšni sodni stroški, saj nismo v gostilni):)


Saj ti je čisto prav odgovoril. S svojim odgovorom pa samo kažeš da si ti tisti, ki nima pojma. Sodni stroški so nadpomenka stroškov za zastopanje in poleg slednjih vključjejo še druge stroške postopka. Je pa res da se stroški za zastopanje v okviru sodnih stroškov odmerjajo po tarifi.

Posledično sta 2 možnosti:
1. Oseba je nesposobna ker ni zahtevala povračila sodnih stroškov kljub temu da je zmagala (kot trdiš ti)
ali
2. Oseba je nesposobna ker se je za tako majhen zahtevek dogovorila za nagrado, ki presega tarifo (jebat ga presežek kriješ sam)

No ne izključujem pa da ne velja kar oboje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Groot ()

Phantomeye ::

Itak mora bit omejitev glede sodnih stroškov. ker en primer zlorabe je jasen. se zmeniš s svojim kolegom odvetnikom, da je njegova storitev 10.000 (v resnici pa 900€). In ko zmagaš, zahtevaš povrnitev sodnih stroškov in si s kolegom razdeliš 50:50.

Ampak ja, na koncu moraš biti na 0€ vsaj.

mn ::

Dajte pravniki raje povedati kdaj pride do sklenjene pogodbe pri online naročilih, kot da se prepirate o terminologiji.

Ko oddaš naročilo?
Ko dobiš potrdilo o prevzemu naročila.
Ko ti dejansko potrdijo naročilo.
Kaj tretjega?

Mislim, da bo bolj pomagalo, vsaj mene bi zanimalo.

In potem, če trgovina enostransko prekliče naročilo, do česa je potrošnik sploh upravičen.

hamez66 ::

fikus_ je izjavil:

hamez66 je izjavil:

Ja, te "advokatske" so ponavadi zelo brezvezne. Mi je kolega pravil, kako je foter "premagal" eno izmed telekomunikacijskih firm, ki mu je napačno preveč računala in potem ni želela vrniti zadeve. Na koncu je na sodišču zmagal, dobil plačanih 600 evrov, za advokate je šlo pa malo več kot 3000. Pa trajalo je več let..


Zato ker sta "foter" in advokat bila nesposobna! Zahtevati bi morala povračilo sodnih stroškov.



POVRNITEV STROŠKOV POSTOPKA
Stranka, ki v pravdi uspe, ima pravico, da ji nasprotna stranka povrne njene stroške postopka (sodne takse, odvetniške stroške, druge stroške). In obratno, stranka, ki v pravdi izgubi, sama nosi svoje stroške, poleg tega pa mora še nasprotni stranki povrniti njene stroške postopka.

Če stranka v postopku samo deloma uspe, se o povrniti stroškov odloča glede na delni uspeh. Primer: tožnik je s tožbo zahteval 100.000 EUR, sodišče pa mu je prisodilo 30.000 EUR. To pomeni 30 % uspeh. To hkrati pomeni, da mu mora nasprotna stranka povrniti 30 % njegovih stroškov, sam pa mora nasprotni stranki povrniti 70 % njenih stroškov.

https://www.odvetnik-krivec.si/prispevk...

Podrobnosti ne poznam dovolj dobro, ampak izgleda, da pri nizkih zahtevkih lahko hitro popušiš oz. da pri tej zadevi odvetnik in foter nista dosegla 100% uspeha.

Groot ::

Točen odgovor je nemogoče podati brez da bi poznal povsem točne okoliščine primera, ker je možnosti nešteto - od tega kako je narejen postopek naročila, do določb morebitnih splošnih pogojev s katerimi se predhodno strinjaš, itd.

Ob predpostavki, da prideš do zaključka da je bila pogodba sklenjena ob stisku gumba kupi, so pa možnosti v tem primeru načeloma sledeče:
- zahtevaš izpolnitev pogodbe v določenem roku po tem ko je pretekel prvotni rok za izpolnitev (predpostavljam da ni bila pogodba kjer je rok izpolnitve bistvena stvar)
- če podjetje ne izpolni pogodbe, je slednja razdrta po izteku roka,ki si jim ga dal.

V primeru da ti podjetje izpolni kasneje ali pa sploh ne izpolni, pa lahko zahtevaš povračilo škode, ki ti je zaradi tega nastala. Pri tem pa obilo sreče, razen če imaš neko hudo specifično situacijo, se najbrž ne splača (za vsak slučaj še poudarek da ni dovolj zgolj trditi da si izubil čas zaradi tega).

eventyrer ::

avtek je izjavil:

Naročil sem eno zadevo na spletni strani (pred točno enim tednom).
Zadeva takrat ni bila na zalogi, kar sem spregledal.
Danes dobim klic, da so zadevo dobili, ampak mi po tej ceni ne morejo prodati, ker se je cena v tem enem tednu povišala.

Tako izgleda naročilo:
 Pobrisane določene postavke

Pobrisane določene postavke



Je to dovoljeno, ali se lahko kako pritožim itd?

Hvala, lp


ja boh pomagej, očitno je dobavitelj svojo ceno toliko dvignil da bi bil ta trgovec na izgubi če izdelek tebi proda po tej ceni.

Jaz osebno bi pričakoval da mi bo trgovec razliko v ceni omenil PREDEN bi on ta artikel naročil, da bi se jaz imel možnost odzvati na naročilo. To, da so oni izdelek naročili in že prejeli ne pomeni da ga moraš ti nujno kupiti po novi ceni. Odločitev je na tebi.

Zgodovina sprememb…

Avenger ::

Hja, seveda ni pošteno do tebe, ampak to, kar si dobil je bilo "naročilo" in ne "predračun", predračun kolikor vem, je pravno zavezujoč. Skratka, trgovec ti je dolžan po tej ceni, kot je navedena v predračunu in v času veljavnosti predračuna to blago ali storitev tudi prodat, če tega ne stori mislim, da niti ne rabiš odvetnika.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

PacificBlue ::

Drugič plačuj s kreditno ali paypalom.

Se izogneš takim mahinacijam.

Sem imel podobno izkušnjo na mimovrste. Potem preklical naročilo.

Groot ::

PacificBlue je izjavil:

Drugič plačuj s kreditno ali paypalom.

Se izogneš takim mahinacijam.

Sem imel podobno izkušnjo na mimovrste. Potem preklical naročilo.


Način plačila ti kaj bistveno ne pomaga. Če ti druga stranka noče izpolnit naročila, ti ga pač ne bo in bojo vrnili denar. Ja lahko se postaviš na trepalnice, zahtevaš izpolnitev, itd. (glej zgoraj), ampak pri nekih bagatelnih stvareh se preprosto ne splača.

misek ::

Avenger je izjavil:

kar si dobil je bilo "naročilo" in ne "predračun"
Morda se motim ampak pri večini spletnih trgovin dobiš potrditev naročila. In ničesar drugega - razen na koncu še paket domov. Torej ni jasno do konca ali bo nakup sploh uspešen?

mn ::

Najprej hvala Groot za pojasnilo.

misek je izjavil:

Avenger je izjavil:

kar si dobil je bilo "naročilo" in ne "predračun"
Morda se motim ampak pri večini spletnih trgovin dobiš potrditev naročila. In ničesar drugega - razen na koncu še paket domov. Torej ni jasno do konca ali bo nakup sploh uspešen?


Sem pa šel recimo pogledat pogoje poslovanja na mimovrste in tam pišejo takole:

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med mimovrste=) in kupcem je v spletni trgovini mimovrste=) sklenjena v trenutku, ko mimovrste=) kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za mimovrste=) kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku mimovrste=).


V realnosti pa po moje drži to kar si ti napisal. Dokler zadeve nimaš doma, ne veš če bo nakup uspešen.

Phantomeye ::

Realno bi prodajalec lahko popušil to razliko. Zasluzil bo malenkost manj, ampak vsaj kredibilnost bi obdržal. Pa še OP bi se vrnil kot kupec.

Vse se da - meni je ena spletna trgovina celo zrihtala, da je dobavitelj poslal direktno meni domov. Drugače bi čakal sigurno dva ali tri dni dlje.

Tidule ::

mn je izjavil:

Dajte pravniki raje povedati kdaj pride do sklenjene pogodbe pri online naročilih, kot da se prepirate o terminologiji.

Ko oddaš naročilo?
Ko dobiš potrdilo o prevzemu naročila.
Ko ti dejansko potrdijo naročilo.
Kaj tretjega?

Mislim, da bo bolj pomagalo, vsaj mene bi zanimalo.

In potem, če trgovina enostransko prekliče naročilo, do česa je potrošnik sploh upravičen.

Naceloma je sklenjena s potrditvijo narocila. Je pa treba seveda pogledat kako imajo dedinirano v pogojih. Pogosto je zavezujoce ze narocilo. Ce trgovina enostransko preklice narocilo je kupec teoreticno upravicen do skode, ki mu je s tem nastala. Seveda mora bit skoda konkretno dokazljiva. V konkretnem primeru je IMO prakticno nemogoce dokazat da je dejansko nastala skoda. Kaj sele da bi se splacalo zaradi tega tozit.

Dodatno so znotraj obligacijskega zakonika dodatne varovalke v kolikor pride do bistvene spremembe pogojev (drasticen dvig cene na primer), ki niso krivda pogodbene stranke.
Prisilit v prodajo pa jih prakticno ni mogoce.

Drugo pa je ce bi to trgovina pocela kot marketisnko potezo za privabljanje kupcev. Potem bi jih lahko sankcionirala tudi trzna inspekcija.

Brez dvoma pa lahko ti odstopis od pogodbe brez vsakih obveznosti, ce se je cena spremenila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Phantomeye ::

Tidule je izjavil:

mn je izjavil:

Dajte pravniki raje povedati kdaj pride do sklenjene pogodbe pri online naročilih, kot da se prepirate o terminologiji.

Ko oddaš naročilo?
Ko dobiš potrdilo o prevzemu naročila.
Ko ti dejansko potrdijo naročilo.
Kaj tretjega?

Mislim, da bo bolj pomagalo, vsaj mene bi zanimalo.

In potem, če trgovina enostransko prekliče naročilo, do česa je potrošnik sploh upravičen.

Naceloma je sklenjena s potrditvijo narocila. Je pa treba seveda pogledat kako imajo dedinirano v pogojih. Pogosto je zavezujoce ze narocilo. Ce trgovina enostransko preklice narocilo je kupec teoreticno upravicen do skode, ki mu je s tem nastala. Seveda mora bit skoda konkretno dokazljiva. V konkretnem primeru je IMO prakticno nemogoce dokazat da je dejansko nastala skoda. Kaj sele da bi se splacalo zaradi tega tozit.

Dodatno so znotraj obligacijskega zakonika dodatne varovalke v kolikor pride do bistvene spremembe pogojev (drasticen dvig cene na primer), ki niso krivda pogodbene stranke.
Prisilit v prodajo pa jih prakticno ni mogoce.

Drugo pa je ce bi to trgovina pocela kot marketisnko potezo za privabljanje kupcev. Potem bi jih lahko sankcionirala tudi trzna inspekcija.

Brez dvoma pa lahko ti odstopis od pogodbe brez vsakih obveznosti, ce se je cena spremenila.


Po moje, če bi par ljudi to poskusilo - naročit nekaj, kar ni na zalogi, ampak je v ponudbi. In če bi vsakemu to naredili, je pomoje ze dober indic, da je namensko.

Mato989 ::

hamez66 je izjavil:

Ja, te "advokatske" so ponavadi zelo brezvezne. Mi je kolega pravil, kako je foter "premagal" eno izmed telekomunikacijskih firm, ki mu je napačno preveč računala in potem ni želela vrniti zadeve. Na koncu je na sodišču zmagal, dobil plačanih 600 evrov, za advokate je šlo pa malo več kot 3000. Pa trajalo je več let..


Gre se za princip, da pokažeš drugim da ne bodo nategovali vseh okrog... sicer pa sodne stroške plače načeloma stran ki izgubi v sporu
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Tidule ::

Mato989 je izjavil:

hamez66 je izjavil:

Ja, te "advokatske" so ponavadi zelo brezvezne. Mi je kolega pravil, kako je foter "premagal" eno izmed telekomunikacijskih firm, ki mu je napačno preveč računala in potem ni želela vrniti zadeve. Na koncu je na sodišču zmagal, dobil plačanih 600 evrov, za advokate je šlo pa malo več kot 3000. Pa trajalo je več let..


Gre se za princip, da pokažeš drugim da ne bodo nategovali vseh okrog... sicer pa sodne stroške plače načeloma stran ki izgubi v sporu


O kakem sodnem sporu sanjas? Podjetje bo mirno povrnilo dokazljive stroske v mediaciji in bos ostal s svojimi odvetniskimi stroski in dolgim nosom, ce si domisljas da se bos za principe tozil za 20 eur. Pa seveda so sodniski stroski normirani (vezano na vrednost tozbe) in seveda se ne povrnejo predsodni stroski (dopisi, pozivi...) brez katerih civilne tozbe ne bo nihce jemal resno. Da obtemu da delitev stroskov niti pod razno ni crno bela in ti bo sodisce mirno nalozilo da sam nosis stroske, ki so del principov.

Phantomeye je izjavil:

Tidule je izjavil:

mn je izjavil:

Dajte pravniki raje povedati kdaj pride do sklenjene pogodbe pri online naročilih, kot da se prepirate o terminologiji.

Ko oddaš naročilo?
Ko dobiš potrdilo o prevzemu naročila.
Ko ti dejansko potrdijo naročilo.
Kaj tretjega?

Mislim, da bo bolj pomagalo, vsaj mene bi zanimalo.

In potem, če trgovina enostransko prekliče naročilo, do česa je potrošnik sploh upravičen.

Naceloma je sklenjena s potrditvijo narocila. Je pa treba seveda pogledat kako imajo dedinirano v pogojih. Pogosto je zavezujoce ze narocilo. Ce trgovina enostransko preklice narocilo je kupec teoreticno upravicen do skode, ki mu je s tem nastala. Seveda mora bit skoda konkretno dokazljiva. V konkretnem primeru je IMO prakticno nemogoce dokazat da je dejansko nastala skoda. Kaj sele da bi se splacalo zaradi tega tozit.

Dodatno so znotraj obligacijskega zakonika dodatne varovalke v kolikor pride do bistvene spremembe pogojev (drasticen dvig cene na primer), ki niso krivda pogodbene stranke.
Prisilit v prodajo pa jih prakticno ni mogoce.

Drugo pa je ce bi to trgovina pocela kot marketisnko potezo za privabljanje kupcev. Potem bi jih lahko sankcionirala tudi trzna inspekcija.

Brez dvoma pa lahko ti odstopis od pogodbe brez vsakih obveznosti, ce se je cena spremenila.


Po moje, če bi par ljudi to poskusilo - naročit nekaj, kar ni na zalogi, ampak je v ponudbi. In če bi vsakemu to naredili, je pomoje ze dober indic, da je namensko.

Namensko implicira naklep. Ce je objektivno dejstvo, da je dobavitelj dvignil ceno potem prodajalec tega ni delal namenoma, cetudi je takih primerov vec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

widj3098dj32 ::

avtek je izjavil:

Naročil sem eno zadevo na spletni strani (pred točno enim tednom).
Zadeva takrat ni bila na zalogi, kar sem spregledal.
Danes dobim klic, da so zadevo dobili, ampak mi po tej ceni ne morejo prodati, ker se je cena v tem enem tednu povišala.

Tako izgleda naročilo:
 Pobrisane določene postavke

Pobrisane določene postavke



Je to dovoljeno, ali se lahko kako pritožim itd?

Hvala, lp

Dovoljeno je, lahko pa zavrnes nakup oz. dostavo.

Naredis pa lahko to, da poves katera trgovina je in da karma naredi svoje.

gruntfürmich ::

najprej se probaj zmenit z njimi za staro ceno, ali v skrajnem primeru nekakšen kompromis če še misliš z njimi poslovati, če ne pa jih lahko zelo enostavno prijaviš na inšpekcijo preko spletnega obrazca. in to jim tudi jasno povej, da te nimajo kaj nategovati.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

telexdell ::

Sem včeraj izbral nek izdelek za tam 300€ na Cafago in izbral plačilo preko PayPala. Na PayPaly sem pred plačilom moral vnesti novo Viso, ker je stara potekla. Po uspešni transakciji 1$ je po PayPalu bil postopek dokončan (in potrjen v NLB Pay). Sem šel na mail pogledat sledilno številko, katero mi bi naj poslali takoj po plačilu pa je ni bilo. Grem na stran Cafago kjer lahko preveriš stanje naročila a za vpogled zahtevajo elektronski naslov Paypala in sledilno številko (katere ni). Grem na PayPal kjer je pod obvestili, da sem potrdil transakcijo in čakajo na izvedbo. Na Visi ni bilo nič odtegnjeno. Na Paypalu ne morem preklicati, na Cafagu ne morem preveriti, niti ne vem ali je naročilo sploh aktualno (obstaja pa časovno omejena koda katera pomeni skoraj 20 € popusta). Naj naročim še enkrat in dobim dva izdelka?

To je problem, ne pa dvig cene zaradi podražitve. Pa..je že kdo doživel kaj podobnega?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Phantomeye ::

Tidule je izjavil:

Mato989 je izjavil:

hamez66 je izjavil:

Ja, te "advokatske" so ponavadi zelo brezvezne. Mi je kolega pravil, kako je foter "premagal" eno izmed telekomunikacijskih firm, ki mu je napačno preveč računala in potem ni želela vrniti zadeve. Na koncu je na sodišču zmagal, dobil plačanih 600 evrov, za advokate je šlo pa malo več kot 3000. Pa trajalo je več let..


Gre se za princip, da pokažeš drugim da ne bodo nategovali vseh okrog... sicer pa sodne stroške plače načeloma stran ki izgubi v sporu


O kakem sodnem sporu sanjas? Podjetje bo mirno povrnilo dokazljive stroske v mediaciji in bos ostal s svojimi odvetniskimi stroski in dolgim nosom, ce si domisljas da se bos za principe tozil za 20 eur. Pa seveda so sodniski stroski normirani (vezano na vrednost tozbe) in seveda se ne povrnejo predsodni stroski (dopisi, pozivi...) brez katerih civilne tozbe ne bo nihce jemal resno. Da obtemu da delitev stroskov niti pod razno ni crno bela in ti bo sodisce mirno nalozilo da sam nosis stroske, ki so del principov.

Phantomeye je izjavil:

Tidule je izjavil:

mn je izjavil:

Dajte pravniki raje povedati kdaj pride do sklenjene pogodbe pri online naročilih, kot da se prepirate o terminologiji.

Ko oddaš naročilo?
Ko dobiš potrdilo o prevzemu naročila.
Ko ti dejansko potrdijo naročilo.
Kaj tretjega?

Mislim, da bo bolj pomagalo, vsaj mene bi zanimalo.

In potem, če trgovina enostransko prekliče naročilo, do česa je potrošnik sploh upravičen.

Naceloma je sklenjena s potrditvijo narocila. Je pa treba seveda pogledat kako imajo dedinirano v pogojih. Pogosto je zavezujoce ze narocilo. Ce trgovina enostransko preklice narocilo je kupec teoreticno upravicen do skode, ki mu je s tem nastala. Seveda mora bit skoda konkretno dokazljiva. V konkretnem primeru je IMO prakticno nemogoce dokazat da je dejansko nastala skoda. Kaj sele da bi se splacalo zaradi tega tozit.

Dodatno so znotraj obligacijskega zakonika dodatne varovalke v kolikor pride do bistvene spremembe pogojev (drasticen dvig cene na primer), ki niso krivda pogodbene stranke.
Prisilit v prodajo pa jih prakticno ni mogoce.

Drugo pa je ce bi to trgovina pocela kot marketisnko potezo za privabljanje kupcev. Potem bi jih lahko sankcionirala tudi trzna inspekcija.

Brez dvoma pa lahko ti odstopis od pogodbe brez vsakih obveznosti, ce se je cena spremenila.


Po moje, če bi par ljudi to poskusilo - naročit nekaj, kar ni na zalogi, ampak je v ponudbi. In če bi vsakemu to naredili, je pomoje ze dober indic, da je namensko.

Namensko implicira naklep. Ce je objektivno dejstvo, da je dobavitelj dvignil ceno potem prodajalec tega ni delal namenoma, cetudi je takih primerov vec.


Mogoče se nisem najboljše izrazil. Jaz mislim, da bi moral prodajalec posodabljati "ponudbo". Torej, če izdelka NI na zalogi naj na spletni strani ali umakne listing oz. ceno. ali pa naj obvesti, da za izdelke, ki niso na zalogi velja, cena lahko spremeni (nekaj v tem smislu).

Glugy ::

Vidim da se mal meša razlika med:
"obvesti ko bo izdelek na voljo" ( v takem primeru cena res ni predmet obvestila )
in pa med naročilom.

Kako bi izgledalo če bi poslovni partner naročil izdelek ali pa surovino za točno določeno ceno potem bi pa po tednu dni čakanja tvoj dobavitelj rekel: veš kaj zdej je cena višja. Ja kaj je zdej to? To pol ni nobeno naročilo. Če je naročilo je naročilo. Ti tud pizze ne naročiš na dom po eni ceni k je pa pizza spečena pa dobiš vprašanje če še vedno hočš pizzo ampak po višji ceni pol k si že 15 min čakal za brezveze.

Zakaj bi bil potrošnik manj zaščiten kot podjetja ?


Razumem da se cene dvigujejo in so nepredvidljive ampak to je tveganje prodajalca. To ni normalno da se to zdej normalizira da mora to tveganje nosit kupec. Prodajalec se mora znajti da zagotavlja en standard pri nakupovalni izkušnji za svojega kupca. To pomen da mora kdaj tud kako izgubo požret pri kakšni slabi zakalkulaciji/preotimističnem pričakovanju ki jo je naredil ne sam dobiček. To NI problem kupca.

Sicer pa etiko na stran, lepo bi bilo slišat pravnika kaj ima rečt na to.

FiReFTW ::

Nikjer pa nisi omenil za kolk je višja cena.

Je kar razlika če je za 1% ali za 15%

krucymucy ::

Lani sem narocil avto, dobil predracun in placal 5% avansa.
Zadeva se drazi in me zanima kaksna bo koncna cena. Morala bi biti kot na predracunu?

Mato989 ::

krucymucy je izjavil:

Lani sem narocil avto, dobil predracun in placal 5% avansa.
Zadeva se drazi in me zanima kaksna bo koncna cena. Morala bi biti kot na predracunu?


seveda mora bit, vse ostalo je nateg.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Tidule ::

Glugy je izjavil:

Vidim da se mal meša razlika med:
"obvesti ko bo izdelek na voljo" ( v takem primeru cena res ni predmet obvestila )
in pa med naročilom.

Kako bi izgledalo če bi poslovni partner naročil izdelek ali pa surovino za točno določeno ceno potem bi pa po tednu dni čakanja tvoj dobavitelj rekel: veš kaj zdej je cena višja. Ja kaj je zdej to? To pol ni nobeno naročilo. Če je naročilo je naročilo. Ti tud pizze ne naročiš na dom po eni ceni k je pa pizza spečena pa dobiš vprašanje če še vedno hočš pizzo ampak po višji ceni pol k si že 15 min čakal za brezveze.

Zakaj bi bil potrošnik manj zaščiten kot podjetja ?


Razumem da se cene dvigujejo in so nepredvidljive ampak to je tveganje prodajalca. To ni normalno da se to zdej normalizira da mora to tveganje nosit kupec. Prodajalec se mora znajti da zagotavlja en standard pri nakupovalni izkušnji za svojega kupca. To pomen da mora kdaj tud kako izgubo požret pri kakšni slabi zakalkulaciji/preotimističnem pričakovanju ki jo je naredil ne sam dobiček. To NI problem kupca.

Sicer pa etiko na stran, lepo bi bilo slišat pravnika kaj ima rečt na to.


Od kje ti ideja, da je potrosnik manj zasciten? Odstopi od pogodb se dogajajo tako v poslovnem svetu kot pri fizicnih osebah. Se enkrat, ja ponudba je za prodajalca zavezujoca, ja sprememba cene je razlog za odpoved pogodbe, ne prodajalca ni mogoce prisilit da izdelek proda po nizji ceni. Lahko pa ga tozis za dokazljivo skodo, ki je pri tem natala, kar pa praviloma ni.

Dodatno so varovalke kjer dejansko lahko prodajalec zaradi nenadnega povisanja cene le to spremeni brez da bi neposredno krsil pogodbo.

krucymucy je izjavil:

Lani sem narocil avto, dobil predracun in placal 5% avansa.
Zadeva se drazi in me zanima kaksna bo koncna cena. Morala bi biti kot na predracunu?


Zavezan si samo k pogodbeni ceni. Lahko pa da bo prodajalec povsem legalno dvignil ceno, ce se je vozilo podrazilo za vec kot 10%. Nisi pa zavezan nove cene sprejet in lahko odstopis od pogodbe, pri cemer seveda ti bo moral vrnit aro.

Phantomeye je izjavil:


Mogoče se nisem najboljše izrazil. Jaz mislim, da bi moral prodajalec posodabljati "ponudbo". Torej, če izdelka NI na zalogi naj na spletni strani ali umakne listing oz. ceno. ali pa naj obvesti, da za izdelke, ki niso na zalogi velja, cena lahko spremeni (nekaj v tem smislu).


Ce hocemo govorit o prekrskih je treba prodajalcu dokazat, da je namenoma zavajal potrosnika. To da dnevno ne azurira cen par 100 ali celo 1000 izdelkov pri dobaviteljih se ni prekrsek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

scipascapa ::

V današnjih časih gre cene gor in dol, večinoma gor....tako, da jebat ga....morda bi lahko kak odstotek marže požrl....

toro69 ::

Jaz se z vsem napisanim strinjam, v primeru, da prodajalec vrne denar če nabavi izdelek ceneje, kot takrat ko je generiral ceno s 100% maržo.
Sistem mora delovati v obe smeri. :)

Phantomeye ::

Tidule je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

Mogoče se nisem najboljše izrazil. Jaz mislim, da bi moral prodajalec posodabljati "ponudbo". Torej, če izdelka NI na zalogi naj na spletni strani ali umakne listing oz. ceno. ali pa naj obvesti, da za izdelke, ki niso na zalogi velja, cena lahko spremeni (nekaj v tem smislu).


Ce hocemo govorit o prekrskih je treba prodajalcu dokazat, da je namenoma zavajal potrosnika. To da dnevno ne azurira cen par 100 ali celo 1000 izdelkov pri dobaviteljih se ni prekrsek.


Mislim, če je spletna trgovina zmožna pokazat, da izdelka ni na zalogi, lahko skrije tudi ceno oz. izpiše opozorilo, da izdelka ni na zalogi in da se ob primeru naročila cena lahko spremeni.

Ni treba nič ročno ažurirat.

Kaj prodajalca ustavi, da ne bi imel na strani nekih zastarelih cen, ob nakupu bi pa vsakega kupca posebi obvestil, da to kar hoče je dražje kot piše na strani.

Problem je predvsem to, da se velikokrat kupci počutijo dolžne sprejeti novo ceno, ker nočejo izpadt neresno.

Zgodovina sprememb…

Tidule ::

Problem je predvsem to, da se velikokrat kupci počutijo dolžne sprejeti novo ceno, ker nočejo izpadt neresno

Po kaki logiki? Zakaj bi izpadel neresno, ce zavrnes enostrankso spremenjene pogoje? Ce stevini kupci nimajo tezave neprevzet narocenega, mocno dvomim, da jim bo problem zavrnit visjo ceno.

Mislim, če je spletna trgovina zmožna pokazat, da izdelka ni na zalogi, lahko skrije tudi ceno oz. izpiše opozorilo, da izdelka ni na zalogi in da se ob primeru naročila cena lahko spremeni.
Redke so spletne trgovine, ki operirajo z lastno zalogo. Vecinoma je vse pri distributerji in po principu just in time dobavljeno, ko pride do narocila.

Kaj prodajalca ustavi, da ne bi imel na strani nekih zastarelih cen, ob nakupu bi pa vsakega kupca posebi obvestil, da to kar hoče je dražje kot piše na strani.
predvsem to, da ga kupci me bodo resno jemali, ce bi bila to redna praksa. Dodatno, pa kot ze recno bi se v zadevo vtaknila lahko tudi trzna inspekcija, ce je to modus operandi. Bolj tezko pa je govorit o prekrsku, ce se to dogaja v omejenem obsegu.

49106 ::

OP, vprašaj na TIRS.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 488 89 90 91 )

Oddelek: Kaj kupiti
4509907930 (2459) tomlin
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22759094 (7281) Groot
»

Napačna cena (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8015403 (8144) stb
»

Mimovrste nateguni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5522270 (18647) Gandalfar

Več podobnih tem