Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
avtek ::
U, hvala. Zanimivo, nisem se nikoli (še) poglabljal v to, zgolj informativno sem sprašujem.
Nisem vedel, da je takšna razlika v velikosti.
Nisem vedel, da je takšna razlika v velikosti.
kriptobog ::
Vsekakor, vendar lahko na avtu ali na domači polnilnici nastaviš da se ti začne filat šele po 22:00 na poceni tafiro.
AHA torej prideš domov s šihta vklopiš avto pol greš jest in itak se ne bo polnil, pol se spomniš da greš še na obisk ga izklopiš pa greš nekam, torej si za brezveze izklapljal in vklapljal, prideš domov spet vklopiš spet se nič ne fila, greš gledat TV, te kliče kolega če greta na pir greš spet izklopit pa se je 0 napolnilo, prideš domov pa spet vklapljaš...
Shizofreno.
Nisem na strani EVjev pa mi je tvoj scenarij mozen samo tisti dan ko prides domov s cist praznim, torej ni to vsak dan. PA ce prides s cist praznim je logicno da ga das filat takoj ko prides. Potem ce po kosilu nekam gres je po inzenirckovo itak dovolj nafilan, sploh za tvojih 70km/h.
Mato989 ::
Vsekakor, vendar lahko na avtu ali na domači polnilnici nastaviš da se ti začne filat šele po 22:00 na poceni tafiro.
AHA torej prideš domov s šihta vklopiš avto pol greš jest in itak se ne bo polnil, pol se spomniš da greš še na obisk ga izklopiš pa greš nekam, torej si za brezveze izklapljal in vklapljal, prideš domov spet vklopiš spet se nič ne fila, greš gledat TV, te kliče kolega če greta na pir greš spet izklopit pa se je 0 napolnilo, prideš domov pa spet vklapljaš...
Shizofreno.
Nisem na strani EVjev pa mi je tvoj scenarij mozen samo tisti dan ko prides domov s cist praznim, torej ni to vsak dan. PA ce prides s cist praznim je logicno da ga das filat takoj ko prides. Potem ce po kosilu nekam gres je po inzenirckovo itak dovolj nafilan, sploh za tvojih 70km/h.
Seveda, ampak saj ti ne veš, lahko da imaš še za 10km notri ali pa 25km... recimo... prideš domov nimaš plana nikamor it, pač vklopiš in NE polniš ker baje je ponoči ceneje... pol se pa plan spremeni tebi pa ni filalo, pa si v pizdi...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kriptobog ::
Vsekakor, vendar lahko na avtu ali na domači polnilnici nastaviš da se ti začne filat šele po 22:00 na poceni tafiro.
AHA torej prideš domov s šihta vklopiš avto pol greš jest in itak se ne bo polnil, pol se spomniš da greš še na obisk ga izklopiš pa greš nekam, torej si za brezveze izklapljal in vklapljal, prideš domov spet vklopiš spet se nič ne fila, greš gledat TV, te kliče kolega če greta na pir greš spet izklopit pa se je 0 napolnilo, prideš domov pa spet vklapljaš...
Shizofreno.
Nisem na strani EVjev pa mi je tvoj scenarij mozen samo tisti dan ko prides domov s cist praznim, torej ni to vsak dan. PA ce prides s cist praznim je logicno da ga das filat takoj ko prides. Potem ce po kosilu nekam gres je po inzenirckovo itak dovolj nafilan, sploh za tvojih 70km/h.
Seveda, ampak saj ti ne veš, lahko da imaš še za 10km notri ali pa 25km... recimo... prideš domov nimaš plana nikamor it, pač vklopiš in NE polniš ker baje je ponoči ceneje... pol se pa plan spremeni tebi pa ni filalo, pa si v pizdi...
Kaksen EV pa si ti gledal, da ne ves koliko dosega ti ostane?
deco16 ::
AHA torej prideš domov s šihta vklopiš avto pol greš jest in itak se ne bo polnil, pol se spomniš da greš še na obisk ga izklopiš pa greš nekam, torej si za brezveze izklapljal in vklapljal, prideš domov spet vklopiš spet se nič ne fila, greš gledat TV, te kliče kolega če greta na pir greš spet izklopit pa se je 0 napolnilo, prideš domov pa spet vklapljaš...
Shizofreno.
Najbolj pomembno si pozabi, še vedno lahk greš s kolegom na pir :)
Pa tudi nekateri EVji majo tko da vedno ko priklopiš po nafilalo recimo do negea minimuma(pač nastaviš recimo 40%) in ostalo ko je pač nižja tarifa, tko da posledino je lahk neki nafilalo. Celo tko lahk narediš da popodne polni počasi kot zvečer.
Torej nevem kako lahk živiste z vsemi baterijskimi zadevami avto vam je pa tak problem. Maš brezžične slušalke, telefon, laptop, brivnik, dildo kaj jaz vem kaj maš a avto je pa največji problem. Iščete dlako v senu, polniš lahko tudi vsake 3 dni, jaz polnim enkrat na teden ko nimam dolge poti. Big deal, grow up.
deco16 ::
hehe, predvsem si pa moraš dobit kolege bližje.
Le ti morajo bit vedno bližje kot tašča :D
Le ti morajo bit vedno bližje kot tašča :D
WizzardOfOZ ::
Jp, točno to, tole je volumska primerjava med bencinskim in elektromotorjem enake moči, neverjetno kakšna ogromna kompliciran šara je ICE.
In za primerjavo uporabi najbolj neekonomičnega dizla na svetu (iz 30 let starega land roverja).
Zakaj nisi raje vzel kakega zvezdastega motorja
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
3_borut4 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Jp, točno to, tole je volumska primerjava med bencinskim in elektromotorjem enake moči, neverjetno kakšna ogromna kompliciran šara je ICE.
In za primerjavo uporabi najbolj neekonomičnega dizla na svetu (iz 30 let starega land roverja).
Tud pri modernih dizlih ni bistveno drugače. Neverjetno kakšne velike moči lahko dosegajo električni motorji pri izjemno nizki teži in volumnu. Tale motor spodaj je 335 konjev in je komaj kaj večji od pločevinke piva.
This tiny Koenigsegg EV motor makes more than 300 hp
https://driving.ca/auto-news/technology...
Roberta Lešnika malo poslušaj, vodjo oblikovanja pri mercedezu, ti bo iz prve roke povedal da je pri električnih avtih BISTVENO več prostora v notranjosti pri istih zunanjih merah, ter da ima oblikovalec več svobode kako bo oblikoval avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
3_borut4 ::
Vsekakor, vendar lahko na avtu ali na domači polnilnici nastaviš da se ti začne filat šele po 22:00 na poceni tafiro.
AHA torej prideš domov s šihta vklopiš avto pol greš jest in itak se ne bo polnil, pol se spomniš da greš še na obisk ga izklopiš pa greš nekam, torej si za brezveze izklapljal in vklapljal, prideš domov spet vklopiš spet se nič ne fila, greš gledat TV, te kliče kolega če greta na pir greš spet izklopit pa se je 0 napolnilo, prideš domov pa spet vklapljaš...
Shizofreno.
Nisem na strani EVjev pa mi je tvoj scenarij mozen samo tisti dan ko prides domov s cist praznim, torej ni to vsak dan. PA ce prides s cist praznim je logicno da ga das filat takoj ko prides. Potem ce po kosilu nekam gres je po inzenirckovo itak dovolj nafilan, sploh za tvojih 70km/h.
Seveda, ampak saj ti ne veš, lahko da imaš še za 10km notri ali pa 25km... recimo... prideš domov nimaš plana nikamor it, pač vklopiš in NE polniš ker baje je ponoči ceneje... pol se pa plan spremeni tebi pa ni filalo, pa si v pizdi...
Večino dni boš domov prišel z bistveno več kot 50 % baterije, kar je pri nekem modernem long range avtu cca 200 km. Menda na pir ne hodiš 200 km stran. Če prideš s čisto prazno baterijo domov izjemoma, ga pač izjemoma daš takoj filat, ni tle tople vode za izzumljat.
Mato989 ::
AHA torej prideš domov s šihta vklopiš avto pol greš jest in itak se ne bo polnil, pol se spomniš da greš še na obisk ga izklopiš pa greš nekam, torej si za brezveze izklapljal in vklapljal, prideš domov spet vklopiš spet se nič ne fila, greš gledat TV, te kliče kolega če greta na pir greš spet izklopit pa se je 0 napolnilo, prideš domov pa spet vklapljaš...
Shizofreno.
Najbolj pomembno si pozabi, še vedno lahk greš s kolegom na pir :)
Pa tudi nekateri EVji majo tko da vedno ko priklopiš po nafilalo recimo do negea minimuma(pač nastaviš recimo 40%) in ostalo ko je pač nižja tarifa, tko da posledino je lahk neki nafilalo. Celo tko lahk narediš da popodne polni počasi kot zvečer.
Torej nevem kako lahk živiste z vsemi baterijskimi zadevami avto vam je pa tak problem. Maš brezžične slušalke, telefon, laptop, brivnik, dildo kaj jaz vem kaj maš a avto je pa največji problem. Iščete dlako v senu, polniš lahko tudi vsake 3 dni, jaz polnim enkrat na teden ko nimam dolge poti. Big deal, grow up.
Iskreno povedano je tako da imam sledeče:
Brezžičnih slušalk nimam
Telefon ok, ampak telefon imaš powerbank če je sila, agregata si ne voziš zraven pri EVju kajne...
Laptopa nimam, vsaj lastnega ne, mam stacionarca ki ga nikamor ne nosim služben pač je jebiga...
Brivnik je na kabel...
Jaz pa tankam 1x na mesec, kaj pa zdaj... z nobenim EVjem ne moreš 1x na mesec filat in nardit 800km pa da stane EV enako kot najcenejši ICE ki zmore 800km...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Likalnik ::
če tankaš samo 1x na mesec potem ne rabiš avta...pa naj si bo ti ICE ali EV...avto je strošek, kakorkoli obrneš in najceneje je, da ga nimaš.
Če pa že imaš EV, ga imaš zato, ker si/smo preračunali, da te pride ceneje kot ICE (gorivo, servisi, cestnina itd), ceneje te pride, ker pač delaš veliko km...več kilometrov kot delaš bolj se ti splača EV...in ja, ko prideš domov iz službe priklopiš svoje vozilo na polnilnico in se ti zadeva v dveh urah napolne....tudi, če avto takoj rabiš je v njem še dovolj energije, da greš po dnevnih opravkih...pač na koncu smo preračunali, da ga raje dnevno priklapljam na omrežje in ga filam...kot pa, da si govorim, da mi je ta "manever" odveč in, da bi še naprej vztrajal pri stroškovno bolj požrešnih ICE vozilih.
konec debate....meni osebno se EV bolj splača kot ICE glede na število kilometrov, ki jih naredim...
Če pa že imaš EV, ga imaš zato, ker si/smo preračunali, da te pride ceneje kot ICE (gorivo, servisi, cestnina itd), ceneje te pride, ker pač delaš veliko km...več kilometrov kot delaš bolj se ti splača EV...in ja, ko prideš domov iz službe priklopiš svoje vozilo na polnilnico in se ti zadeva v dveh urah napolne....tudi, če avto takoj rabiš je v njem še dovolj energije, da greš po dnevnih opravkih...pač na koncu smo preračunali, da ga raje dnevno priklapljam na omrežje in ga filam...kot pa, da si govorim, da mi je ta "manever" odveč in, da bi še naprej vztrajal pri stroškovno bolj požrešnih ICE vozilih.
konec debate....meni osebno se EV bolj splača kot ICE glede na število kilometrov, ki jih naredim...
WizzardOfOZ ::
Kolio je to kilometrov na leto?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
AHA torej prideš domov s šihta vklopiš avto pol greš jest in itak se ne bo polnil, pol se spomniš da greš še na obisk ga izklopiš pa greš nekam, torej si za brezveze izklapljal in vklapljal, prideš domov spet vklopiš spet se nič ne fila, greš gledat TV, te kliče kolega če greta na pir greš spet izklopit pa se je 0 napolnilo, prideš domov pa spet vklapljaš...
Shizofreno.
Najbolj pomembno si pozabi, še vedno lahk greš s kolegom na pir :)
Pa tudi nekateri EVji majo tko da vedno ko priklopiš po nafilalo recimo do negea minimuma(pač nastaviš recimo 40%) in ostalo ko je pač nižja tarifa, tko da posledino je lahk neki nafilalo. Celo tko lahk narediš da popodne polni počasi kot zvečer.
Torej nevem kako lahk živiste z vsemi baterijskimi zadevami avto vam je pa tak problem. Maš brezžične slušalke, telefon, laptop, brivnik, dildo kaj jaz vem kaj maš a avto je pa največji problem. Iščete dlako v senu, polniš lahko tudi vsake 3 dni, jaz polnim enkrat na teden ko nimam dolge poti. Big deal, grow up.
Iskreno povedano je tako da imam sledeče:
Brezžičnih slušalk nimam
Telefon ok, ampak telefon imaš powerbank če je sila, agregata si ne voziš zraven pri EVju kajne...
Laptopa nimam, vsaj lastnega ne, mam stacionarca ki ga nikamor ne nosim služben pač je jebiga...
Brivnik je na kabel...
Jaz pa tankam 1x na mesec, kaj pa zdaj... z nobenim EVjem ne moreš 1x na mesec filat in nardit 800km pa da stane EV enako kot najcenejši ICE ki zmore 800km...
Za tako malo km si kupil novo Kio? Pa ti nisi jasen
deco16 ::
Dude je kupil novo KIO za 24k. Z vsakim EVjem za to ceno si že takoj v prednosti pač ja je treba priklopit, če maš bojazen do šukota je pač problem. Bjorn recimo tud kmal prideš na razliko pa razni citroeni c4 itd.
Pol pa hočeš da primerjamo rabljen ICE z rabljenim EVjem kater zmore 800km ker gospoda bi sam 1x priklopil.
Pol pa hočeš da primerjamo rabljen ICE z rabljenim EVjem kater zmore 800km ker gospoda bi sam 1x priklopil.
Mato989 ::
kakih 24k km?
Od oktobra 2022 do oktobra 2023 se je z avtom naredilo 15k km... to je točno servisni interval... več pa ni treba, še to je blo več kto sem pričakoval... Ampak ok poleti se je malo vozačkalo do Zadra pa jse je nabilo ene dobre 3 jurčke...
Kar jaz rabim ali ne, bom odločal jaz in partnerica, ne pa ti...
Od oktobra 2022 do oktobra 2023 se je z avtom naredilo 15k km... to je točno servisni interval... več pa ni treba, še to je blo več kto sem pričakoval... Ampak ok poleti se je malo vozačkalo do Zadra pa jse je nabilo ene dobre 3 jurčke...
če tankaš samo 1x na mesec potem ne rabiš avta...pa naj si bo ti ICE ali EV...avto je strošek, kakorkoli obrneš in najceneje je, da ga nimaš.
Če pa že imaš EV, ga imaš zato, ker si/smo preračunali, da te pride ceneje kot ICE (gorivo, servisi, cestnina itd), ceneje te pride, ker pač delaš veliko km...več kilometrov kot delaš bolj se ti splača EV...in ja, ko prideš domov iz službe priklopiš svoje vozilo na polnilnico in se ti zadeva v dveh urah napolne....tudi, če avto takoj rabiš je v njem še dovolj energije, da greš po dnevnih opravkih...pač na koncu smo preračunali, da ga raje dnevno priklapljam na omrežje in ga filam...kot pa, da si govorim, da mi je ta "manever" odveč in, da bi še naprej vztrajal pri stroškovno bolj požrešnih ICE vozilih.
konec debate....meni osebno se EV bolj splača kot ICE glede na število kilometrov, ki jih naredim...
Kar jaz rabim ali ne, bom odločal jaz in partnerica, ne pa ti...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Likalnik ::
napisal ti je 24kEUR in ne km...seveda boš ti odločal zase...tako kot bom jaz zase odločal, kaj jaz rabim in kaj se meni splača....poglej sebe kako vsem pametuješ kako je ICE avto zakon, kako je 20C v stanovanju zelo udobno itd....
pač, priznaj si, da si 24kEUR vrgel skozi okno...naj raje partnerica odloča o vajinih nadaljnih večjih investicijah in ne ti
pač, priznaj si, da si 24kEUR vrgel skozi okno...naj raje partnerica odloča o vajinih nadaljnih večjih investicijah in ne ti
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
kriptobog ::
napisal ti je 24kEUR in ne km...seveda boš ti odločal zase...tako kot bom jaz zase odločal, kaj jaz rabim in kaj se meni splača....poglej sebe kako vsem pametuješ kako je ICE avto zakon, kako je 20C v stanovanju zelo udobno itd....
pač, priznaj si, da si 24kEUR vrgel skozi okno...naj raje partnerica odloča o vajinih nadaljnih večjih investicijah in ne ti
Ce kupis Kio si itak fuknil denar skozi okno
Mato989 ::
napisal ti je 24kEUR in ne km...seveda boš ti odločal zase...tako kot bom jaz zase odločal, kaj jaz rabim in kaj se meni splača....poglej sebe kako vsem pametuješ kako je ICE avto zakon, kako je 20C v stanovanju zelo udobno itd....
pač, priznaj si, da si 24kEUR vrgel skozi okno...naj raje partnerica odloča o vajinih nadaljnih večjih investicijah in ne ti
Seveda, samo deco al kdo tu razlaga kot da je fajn vsak dan skrbet za polnjenje avta, kot da nimamo dovolj drugih pizdarij za katere moramo vsak dan se jebat in pazit... Jaz sploh ne pametujem da je ICE zakon, jaz pravim da so EV lenuhi ker nočejo naredit ugodnih avtov z dobrimi baterijami z podobnim dosegom kot ICE... ti pa jim držiš štango pri tem namesto da bi od firm vsi skupaj zahtevali več!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
kot da nimamo dovolj drugih pizdarij za katere moramo vsak dan se jebat in pazit
Ti jih imaš pa res ful, ja, si mislim.
Likalnik ::
napisal ti je 24kEUR in ne km...seveda boš ti odločal zase...tako kot bom jaz zase odločal, kaj jaz rabim in kaj se meni splača....poglej sebe kako vsem pametuješ kako je ICE avto zakon, kako je 20C v stanovanju zelo udobno itd....
pač, priznaj si, da si 24kEUR vrgel skozi okno...naj raje partnerica odloča o vajinih nadaljnih večjih investicijah in ne ti
Seveda, samo deco al kdo tu razlaga kot da je fajn vsak dan skrbet za polnjenje avta, kot da nimamo dovolj drugih pizdarij za katere moramo vsak dan se jebat in pazit... Jaz sploh ne pametujem da je ICE zakon, jaz pravim da so EV lenuhi ker nočejo naredit ugodnih avtov z dobrimi baterijami z podobnim dosegom kot ICE... ti pa jim držiš štango pri tem namesto da bi od firm vsi skupaj zahtevali več!
ti pa držiš štango ICE proizvajalcem...ker so lenuhi in je potrebno 1x na mesec polniti avto...oprosti, dragi Mato, meni osebno je pa 1x na mesec preveč in prepogosto za polnjenje vozila....jaz bi raje videl, da bi bilo 1x na leto....come on, grow up...
Mato989 ::
napisal ti je 24kEUR in ne km...seveda boš ti odločal zase...tako kot bom jaz zase odločal, kaj jaz rabim in kaj se meni splača....poglej sebe kako vsem pametuješ kako je ICE avto zakon, kako je 20C v stanovanju zelo udobno itd....
pač, priznaj si, da si 24kEUR vrgel skozi okno...naj raje partnerica odloča o vajinih nadaljnih večjih investicijah in ne ti
Seveda, samo deco al kdo tu razlaga kot da je fajn vsak dan skrbet za polnjenje avta, kot da nimamo dovolj drugih pizdarij za katere moramo vsak dan se jebat in pazit... Jaz sploh ne pametujem da je ICE zakon, jaz pravim da so EV lenuhi ker nočejo naredit ugodnih avtov z dobrimi baterijami z podobnim dosegom kot ICE... ti pa jim držiš štango pri tem namesto da bi od firm vsi skupaj zahtevali več!
ti pa držiš štango ICE proizvajalcem...ker so lenuhi in je potrebno 1x na mesec polniti avto...oprosti, dragi Mato, meni osebno je pa 1x na mesec preveč in prepogosto za polnjenje vozila....jaz bi raje videl, da bi bilo 1x na leto....come on, grow up...
Lahko pa gremo komntra, kaj če bi moral vsake 10km polnit... se ne bi pizdil ali bi spet pravil kako je to ok?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kriptobog ::
napisal ti je 24kEUR in ne km...seveda boš ti odločal zase...tako kot bom jaz zase odločal, kaj jaz rabim in kaj se meni splača....poglej sebe kako vsem pametuješ kako je ICE avto zakon, kako je 20C v stanovanju zelo udobno itd....
pač, priznaj si, da si 24kEUR vrgel skozi okno...naj raje partnerica odloča o vajinih nadaljnih večjih investicijah in ne ti
Seveda, samo deco al kdo tu razlaga kot da je fajn vsak dan skrbet za polnjenje avta, kot da nimamo dovolj drugih pizdarij za katere moramo vsak dan se jebat in pazit... Jaz sploh ne pametujem da je ICE zakon, jaz pravim da so EV lenuhi ker nočejo naredit ugodnih avtov z dobrimi baterijami z podobnim dosegom kot ICE... ti pa jim držiš štango pri tem namesto da bi od firm vsi skupaj zahtevali več!
ti pa držiš štango ICE proizvajalcem...ker so lenuhi in je potrebno 1x na mesec polniti avto...oprosti, dragi Mato, meni osebno je pa 1x na mesec preveč in prepogosto za polnjenje vozila....jaz bi raje videl, da bi bilo 1x na leto....come on, grow up...
Lahko pa gremo komntra, kaj če bi moral vsake 10km polnit... se ne bi pizdil ali bi spet pravil kako je to ok?
Ampak ne rabis...
Likalnik ::
napisal ti je 24kEUR in ne km...seveda boš ti odločal zase...tako kot bom jaz zase odločal, kaj jaz rabim in kaj se meni splača....poglej sebe kako vsem pametuješ kako je ICE avto zakon, kako je 20C v stanovanju zelo udobno itd....
pač, priznaj si, da si 24kEUR vrgel skozi okno...naj raje partnerica odloča o vajinih nadaljnih večjih investicijah in ne ti
Seveda, samo deco al kdo tu razlaga kot da je fajn vsak dan skrbet za polnjenje avta, kot da nimamo dovolj drugih pizdarij za katere moramo vsak dan se jebat in pazit... Jaz sploh ne pametujem da je ICE zakon, jaz pravim da so EV lenuhi ker nočejo naredit ugodnih avtov z dobrimi baterijami z podobnim dosegom kot ICE... ti pa jim držiš štango pri tem namesto da bi od firm vsi skupaj zahtevali več!
ti pa držiš štango ICE proizvajalcem...ker so lenuhi in je potrebno 1x na mesec polniti avto...oprosti, dragi Mato, meni osebno je pa 1x na mesec preveč in prepogosto za polnjenje vozila....jaz bi raje videl, da bi bilo 1x na leto....come on, grow up...
Lahko pa gremo komntra, kaj če bi moral vsake 10km polnit... se ne bi pizdil ali bi spet pravil kako je to ok?
Glej, ne vem...se mi tudi ne da diskutirat o tem več...kot sem ti povedal, jaz sem se za EV odločil zaradi stroškov katere sem imel z ICE (pre) visoke glede na delane kilometre...da moram avto vsak dan priklopiti na omrežje sem vedel že pred nakupom (glede na to koliko km delam bi recimo bilo dovolj ga polniti na tri dni ampak ga jaz vsak dan)...to sem vzel v zakup in jaz v tem ne vidim težave....smo si pač različni in v tem ni problema.
Ti vozi ICE jaz bom EV...vsak imava svojo računico in svojo comfort zone.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
deco16 ::
Rabil bi 2x na mesec polnit, z njegovo povprečno hitrostjo in mojim dosegom bi 2x na mesec prišel lagano čez.
Avto je bil 3 leta star 24kEUR, enako kot tvoja KIA.
Torej greš na bencinsko in porabiš ziher več časa kot 2x priklopit.
Pač kar hočem rečt da 400km je že nek sweetspot za večino ljudi. Če rabiš met 800km zato da bo enako kot ICE je pač brezveze, zarad teže in nepotrebnih stroškov. Bodo seveda prišli modeli z več dosega ampak nekje se mora ustavit in rečt dovolj je.
Ampak ja kaj če ravno tistikrat na 14 dni greš na pir in je pol avto prazen. Ravno takrat se poklopi vse še zvezde se ujemajo.
Nisem nikol reku da se rabiš vsak dan ukvarjat, tudi povedal sem ti da ponavadi ko ne grem daljših poti polnim enkrat na teden, pa si obrnil besede.
Avto je bil 3 leta star 24kEUR, enako kot tvoja KIA.
Torej greš na bencinsko in porabiš ziher več časa kot 2x priklopit.
Pač kar hočem rečt da 400km je že nek sweetspot za večino ljudi. Če rabiš met 800km zato da bo enako kot ICE je pač brezveze, zarad teže in nepotrebnih stroškov. Bodo seveda prišli modeli z več dosega ampak nekje se mora ustavit in rečt dovolj je.
Ampak ja kaj če ravno tistikrat na 14 dni greš na pir in je pol avto prazen. Ravno takrat se poklopi vse še zvezde se ujemajo.
Nisem nikol reku da se rabiš vsak dan ukvarjat, tudi povedal sem ti da ponavadi ko ne grem daljših poti polnim enkrat na teden, pa si obrnil besede.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
kriptobog ::
Rabil bi 2x na mesec polnit, z njegovo povprečno hitrostjo in mojim dosegom bi 2x na mesec prišel lagano čez.
Avto je bil 3 leta star 24kEUR, enako kot tvoja KIA.
Torej greš na bencinsko in porabiš ziher več časa kot 2x priklopit.
Pač kar hočem rečt da 400km je že nek sweetspot za večino ljudi. Če rabiš met 800km zato da bo enako kot ICE je pač brezveze, zarad teže in nepotrebnih stroškov. Bodo seveda prišli modeli z več dosega ampak nekje se mora ustavit in rečt dovolj je.
Ampak ja kaj če ravno tistikrat na 14 dni greš na pir in je pol avto prazen. Ravno takrat se poklopi vse še zvezde se ujemajo.
Nisem nikol reku da se rabiš vsak dan ukvarjat, tudi povedal sem ti da ponavadi ko ne grem daljših poti polnim enkrat na teden, pa si obrnil besede.
Ma on sploh avta ne rabi, ce rabi 1x mesecno tankat. To se 10k km ne naredi letno.
kixs ::
Ce se pri nas z avti vozimo povprecno 12kkm letno, jih potem 50% avta sploh ne rabi al kako? Delam cca 8kkm pa si tega ne predstavljam...
kriptobog ::
3_borut4 ::
Tole so razdalje ki jih dnevno delamo z avtom v Sloveniji.
Je tud mene presenetilo kolk mal se večina vozi, takih ki dnevno prevozijo več kot 100 km je sam 2 %..Povprečje je 32 km na dan, skoraj pol jih ma manj kot 10 km na dan.., amapak ne, seveda dajmo nabasat za 1200 km baterij v avto zato da bo ja drag in težak, ker to je to kar večina ljudi rabi (hastag sarcasm). Proizvajalci pa bašejo prevelike količine baterij v avto, zato ker jih ženejo neracionaln strah kupcev, posledično so EV zato precej dražji kot bi sicer bili in smo v začaranem krogu.
"Povprečna razdalja na prebivalca, ki se je odpravil na pot zaradi dela, je znašala 32 km, povprečno je bilo za te poti porabljenih 44 minut."
Je tud mene presenetilo kolk mal se večina vozi, takih ki dnevno prevozijo več kot 100 km je sam 2 %..Povprečje je 32 km na dan, skoraj pol jih ma manj kot 10 km na dan.., amapak ne, seveda dajmo nabasat za 1200 km baterij v avto zato da bo ja drag in težak, ker to je to kar večina ljudi rabi (hastag sarcasm). Proizvajalci pa bašejo prevelike količine baterij v avto, zato ker jih ženejo neracionaln strah kupcev, posledično so EV zato precej dražji kot bi sicer bili in smo v začaranem krogu.
"Povprečna razdalja na prebivalca, ki se je odpravil na pot zaradi dela, je znašala 32 km, povprečno je bilo za te poti porabljenih 44 minut."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
3_borut4 ::
The obsession with EV range is all wrong
https://www.washingtonpost.com/climate-...
"Smaller batteries can satisfy well over 90 percent of American driving needs. So why do they keep getting bigger?"
https://www.washingtonpost.com/climate-...
"Smaller batteries can satisfy well over 90 percent of American driving needs. So why do they keep getting bigger?"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
Gregor P ::
Da, najbolje, da drugi za mene odločajo, koliko km dometa jaz rabim
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
3_borut4 ::
Aja pa važno je da lahko Mato samo enkrat na mesec fila, to je najbl pomembna stvar pri avtu. Ker najbolj pomembna stvar v lajfu je da se nekam lahko pelješ 1000 km daleč 10 ur skupaj brez enega samega postanka, da na cilj prideš tolk zjeban da maš še 2 dni skup muskelfiber, ščiješ vmes v račko, vmes ko ti ga žena drži notr da dobr zaciljaš, ješ pa sendviče, ki ti jih žena v gobec fotra medtem ko voziš, ker to je cilj vsega skupi, ker če tega ne morš delat, potem avto ni za kupit.
Ja, najboljš da se res drugi odločijo ja, ker vse študije do sedaj so pokazale da kupci mislijo da rabijo precej več dosega kot ga pa v resnici rabijo. Očitno se pač kupci ne znajo racionalno odločit. Predvsem je ta efekt izrazit pri ljudeh ki vozijo ICE avto in električni avto kupujejo prvič, ali pa samo vozijo ICE avto.
Da, najbolje, da drugi za mene odločajo, koliko km dometa jaz rabim
Ja, najboljš da se res drugi odločijo ja, ker vse študije do sedaj so pokazale da kupci mislijo da rabijo precej več dosega kot ga pa v resnici rabijo. Očitno se pač kupci ne znajo racionalno odločit. Predvsem je ta efekt izrazit pri ljudeh ki vozijo ICE avto in električni avto kupujejo prvič, ali pa samo vozijo ICE avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
m0LN4r ::
potovanjih po 3 urah vožnje naredil postanek samo 2 minuti.potem potujes in opazujes slabo. Jaz jih vidim ogromno, je kr cudno ko si prvi, ki se je ustavil in zadnji, ki gres.
Po treh urah pa res ne rabis pol urni sprehod, da vozis naprej. Avti imajo tempomate in noge razgibas med voznjo.
Precej bolj spočit prideš na cilj če delaš postanke. Govorit da je delat 20 minut postanka na 4 ure vožnje tiste 2x na leto tak dealbraker da avta zato ne boš kupil je neumno. Večina voznikov dizla po 4 urah vožnje naredi vsaj 20 minut postanka, morda obstaja kakšna izjema, pa tudi tej izjemi ne bi škodilo če bi se ustavil za 20 minut, bi prišel precej manj zjeban na cilj.
Na 5 urni poti (500km recimo) se bi ti po stirih urah glih pred koncem zarad avta ustavil za 20 minut? lol
Jaz bi se rajs ustavil, ko mi treba scat in po izkusnjah nevem 80 takuh vozenj je to po dveh urah 5 minut, nato pa zadnje tri ure zdrzi vsaka zdrava odrasla oseba.
Ce pa imas frocovje zravn pa se bo treba ustavt najmanj takrat, ko bodo oni hotli, ker ce ne se ti poscijejo in poserjejo v avto.
To pa pomen, da bos menjaval plenico, ne pa se zajebaval s polnenjem.
Na 2-3 ure maks 10 minut pavze je optimum.
Mene najbolj edino zmotlo do zdej to, da na pocivaliscu so polnilnice presneto dalec od wcjev ali jih pa ni.
Ne mislim zdaj tiste Rasthofe, kjer imas restavracije, pa tankstello pa nevemkaj, ampak tisto obicno pocivalisce Asfinag, kjer imas 4-6 wc bunker in to je to.
Da bi se pa ustavljal z froci, ko ni potrebe po wcju, potem pa spet zarad wcja, jesus. Razloz tecnemu frocu v avtu, da zdaj tu na parkplacu stojimo za brezveze, namesto, da bi bli prej doma.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
The obsession with EV range is all wrong
https://www.washingtonpost.com/climate-...
"Smaller batteries can satisfy well over 90 percent of American driving needs. So why do they keep getting bigger?"
Sej ti bodo vse obljublji, samo da kupis nov avto, cez 10 let bos jim pa dal se 10k, da ti baterijco novo not dajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kixs ::
Naslednje leto pride kar precej novih EV modelov. Tako bom verjetno vse skupaj prestavil na naslednje leto, kar delam ze 4-5 let :lol:
Moji kriteriji:
- baterija ~50-60kWh (range realnih 300km)
- moc ~150kW
- dober management baterije (ogrevanje/hlajenje)
- toplotna crpalka
- velikost cca 4,5m, prtljaznik 400L+
- cena ~20K-30K€ - raje manj ;)
Recimo: ID4, Enyaq, e-C4, ID3? Kompromisi...
Moji kriteriji:
- baterija ~50-60kWh (range realnih 300km)
- moc ~150kW
- dober management baterije (ogrevanje/hlajenje)
- toplotna crpalka
- velikost cca 4,5m, prtljaznik 400L+
- cena ~20K-30K€ - raje manj ;)
Recimo: ID4, Enyaq, e-C4, ID3? Kompromisi...
kixs ::
Mozno. Vendar to sele pride. Js bi vzel pa leto, dve starega. Torej, kar je ze na prodaj. Ne bi se stegoval cez 30K.
Pa vidim, da je tale EX30 premali. Ze ID3 bi moral biti nekaj posebnega ali pa poceni ;)
Pa vidim, da je tale EX30 premali. Ze ID3 bi moral biti nekaj posebnega ali pa poceni ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
3_borut4 ::
Na 5 urni poti (500km recimo) se bi ti po stirih urah glih pred koncem zarad avta ustavil za 20 minut? lol
Ne, že vmes bi se, recimo po treh urah.
Na 2-3 ure maks 10 minut pavze je optimum.
Tesla 3 se v 10 minutah nafila za dodatne 200 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
3_borut4 ::
The obsession with EV range is all wrong
https://www.washingtonpost.com/climate-...
"Smaller batteries can satisfy well over 90 percent of American driving needs. So why do they keep getting bigger?"
Sej ti bodo vse obljublji, samo da kupis nov avto, cez 10 let bos jim pa dal se 10k, da ti baterijco novo not dajo.
Spet ti miti o menjavi baterij čez 10 let, nobene menjave baterij ne bo. Smo na forumu to tematiko že 10x predelali. Kot sem rekel, NCA celice v Tesli zdržijo 1500 do 2000 ciklov preden kapaciteta doseže 80 % prvotne. Krat 400 km na cikel pride koliko? 600.000 do 800.000 km. Po tem časa bo na 80 % kapacitete. Povprečen Slovenec dela 12.600 km na leto. Koliko let bo rabil da bo prišel do teh številk? 10 let stara Tesla Andreja Pečjaka je na 96 % kapacitete, izmerjeno v praksi, ne vem zate, ampak meni se to res ne zdi slabo.
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
LeQuack ::
Roberta Lešnika malo poslušaj, vodjo oblikovanja pri mercedezu, ti bo iz prve roke povedal da je pri električnih avtih BISTVENO več prostora v notranjosti pri istih zunanjih merah, ter da ima oblikovalec več svobode kako bo oblikoval avto.
Očitno jim to nič ne pomaga naresti manjše avte, ker so vedno večji. Ergo nima smisla koliko prihranijo prostora.
PS: Mene zanima ali bo cena elektrike na javnih polnilnicah rastla vsako leto bolj in bolj? Trenutno recimo Petrol če na ta močni polniš je že 70 centov / kWh, to je ene 7x več kot doma če ponoči polniš. Koliko lahko sploh še podražijo, 10x, 20x dražja kot doma?
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
deco16 ::
Sej ti bodo vse obljublji, samo da kupis nov avto, cez 10 let bos jim pa dal se 10k, da ti baterijco novo not dajo.
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Dej podkrepi to z kašnim dokazom da bo baterija fuč, namreč to je seznam 10 let starih EVjev ki se prodajajo v SLO, večinoma malčki z do 100km dosega ali mal več, vsi krepko čez 1000 ciklov in še kar laufa.
Izjema Megan kater je doma predelan in ziher uporablja svinčene baterije in smart kateri ma programski števec kolkrat se lahko prižge.
Torej iz katere riti si povlekel da bo baterija fuč? Kar tko na pamet a?
3_borut4 ::
Roberta Lešnika malo poslušaj, vodjo oblikovanja pri mercedezu, ti bo iz prve roke povedal da je pri električnih avtih BISTVENO več prostora v notranjosti pri istih zunanjih merah, ter da ima oblikovalec več svobode kako bo oblikoval avto.
Očitno jim to nič ne pomaga naresti manjše avte, ker so vedno večji. Ergo nima smisla koliko prihranijo prostora.
PS: Mene zanima ali bo cena elektrike na javnih polnilnicah rastla vsako leto bolj in bolj? Trenutno recimo Petrol če na ta močni polniš je že 70 centov / kWh, to je ene 7x več kot doma če ponoči polniš. Koliko lahko sploh še podražijo, 10x, 20x dražja kot doma?
Na strokovni konferenci je predstavnik Petrola povedal da z večanjem števila električnih avtov bo šla cena polnjenja dol. Ker oni sedaj rabijo elektru plačat po 5000 € na polnilnico zaradi obračunske moči oziroma velikega peak odjema (ali nekaj takega, nek velik znesek je pač bil) in če je polnjenj malo, morajo to pač nekako pokriti. Če je polnjenj več se ta strošek deli na več ljudi. Večino stroška tako ni električna energija, ampak plačilo za obračunsko moč (peak odjem). Vsaj tako je bilo rečeno.
Je pa tudi res da hidro DC polnjenje tipično predstavlja samo nekih 5 % letne kilometrine in čeprav je drago ne vpliva bistveno na letni strošek za energent avta.
Ganon ::
Zakaj videvam električne avtomobile voziti po odstavnem pasu? Prav smešno jih je opazovati.
3_borut4 ::
Kdaj si videl električne avte vozit po odstavnem pasu? Posnami in prijavi policiji. Mislim itak vsi vemo da lažeš..
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dolgoživost baterij, linki:
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):
"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."
345.000 km in 96 % kapacitete:
Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:
Po 840.000 km bo še okrog 80 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Graf padanja kapacitete izgleda tako:
Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
In tole zgoraj je vse za NCA in NMC baterije. LFP baterije ki se danes vse bolj uveljavljajo zaradi nižje cene, negorljivosti in ostalih lastnosti imajo življenjsko dobo še 3x do 4x daljšo..
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dolgoživost baterij, linki:
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):
"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."
345.000 km in 96 % kapacitete:
Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:
Po 840.000 km bo še okrog 80 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...
Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...
Graf padanja kapacitete izgleda tako:
Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...
In tole zgoraj je vse za NCA in NMC baterije. LFP baterije ki se danes vse bolj uveljavljajo zaradi nižje cene, negorljivosti in ostalih lastnosti imajo življenjsko dobo še 3x do 4x daljšo..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
LeQuack ::
Na strokovni konferenci je predstavnik Petrola povedal da z večanjem števila električnih avtov bo šla cena polnjenja dol. Ker oni sedaj rabijo elektru plačat po 5000 € na polnilnico zaradi obračunske moči oziroma velikega peak odjema (ali nekaj takega, nek velik znesek je pač bil) in če je polnjenj malo, morajo to pač nekako pokriti. Če je polnjenj več se ta strošek deli na več ljudi. Večino stroška tako ni električna energija, ampak plačilo za obračunsko moč (peak odjem). Vsaj tako je bilo rečeno.
Je pa tudi res da hidro DC polnjenje tipično predstavlja samo nekih 5 % letne kilometrine in čeprav je drago ne vpliva bistveno na letni strošek za energent avta.
Ja če imaš doma polnilnico ja. Ampak če hočeš resno elektrifikacijo moraš ponuditi največji masi ljudi, ki pa živijo v blokih. In ti bodo morali polniti na javnih polnilnicah, oziroma ne bodo, če bo predrago, potem pa ne bo elektrifikacije.
Quack !
Ganon ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131090 (91155) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34009 (30540) | bluefish |