» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
25 / 55
»»

WizzardOfOZ ::

Nedosegljivo? Nebi se mogel bolj motiti. Ni problem kupit avta tudi za veliko več denarja. Ampak razloži mi zakaj bi dal toliko denarja za nekaj kar me samo pelje iz točke A v točko B? To ni naložba, ki mi bo denar povrnila. To je stran metanje denarja, strošek. Torej zakaj bi dal tako vsoto denarja za kup pleha?
Drugače pa vozim avto, ki si ga lahko z eno redno plačo kupim. Vreden je med 10 do 12k€.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Voduore ::

Letno plačo si mislu, ok 12k na leto to je nekako realno za Slovenijo. Ta električni avto ima mesečni strošek cca 3x nižji kot ekvivalenten naftni avto. Ja se strinjam tolk dat za avto ni smiselno, vendar 3x več za bencinarja ko šteješ vse stroške je še 3x bolj nesmiselno. Sicer pa električnega lahko rabljenega dobiš zelo poceni. Ali tudi novega relativno pocen 12k je pred kratkim stal E-up, nato Dacia spring 13k po subvenciji. Nato je bila pol leta nazaj 15k po subvenciji, zdej je že 17k po subvenciji. Skos dvigajo gor, ker je tako povpraševanje in tako malo ponudbe. Ampak proizvodnja električnih avtov gre eksponentno gor, tako da kmalu bodo cene padle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

feryz ::

Pa kaj ti blodiš? Koliko je bil e-up?
Evo leto nazaj, dve leti star, 17 jurjev. Z mini baterijo. Če si zelo priden, beri se skrivaš za kamioni, narediš celih 150 km.
Od kje tebi te cene?
Golf dizel je bil tudi 10 jurjev, itak ni važno kdaj, a ne?

hojnikb ::

točno tolk... Z odbito subvencijo je bil določeno obdobje dobrih 12 jurjov za osnovni model..
#brezpodpisa

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Letno plačo si mislu, ok 12k na leto to je nekako realno za Slovenijo. Ta električni avto ima mesečni strošek cca 3x nižji kot ekvivalenten naftni avto. Ja se strinjam tolk dat za avto ni smiselno, vendar 3x več za bencinarja ko šteješ vse stroške je še 3x bolj nesmiselno. Sicer pa električnega lahko rabljenega dobiš zelo poceni. Ali tudi novega relativno pocen 12k je pred kratkim stal E-up, nato Dacia spring 13k po subvenciji. Nato je bila pol leta nazaj 15k po subvenciji, zdej je že 17k po subvenciji. Skos dvigajo gor, ker je tako povpraševanje in tako malo ponudbe. Ampak proizvodnja električnih avtov gre eksponentno gor, tako da kmalu bodo cene padle.


Letna placa ne more biti 12k, ce govorimo bruto, ker ti je ze minimalka 14k... Pa ne biti presenecen, ce ima kdo dejansko 12k mesecno.

Voduore ::

Pa kaj ti blodiš? Koliko je bil e-up?
Evo leto nazaj, dve leti star, 17 jurjev.

NOV je bil 12k par let nazaj. Google it. ;) In točno tolk je tud bil. Je pa res da je potem folk 1 leto rabljene prodajal za precej večji denar kot ga je pa kupil.

e si zelo priden, beri se skrivaš za kamioni, narediš celih 150 km.

Laž, to govoriš za prejšnji model z pol manjšo baterijo, za 12k si dobil model z 32 kWh baterijo, realen doseg je 200 km brez skrivanja za tovornjaki (poleti v mestu pa celo 315 km) in ja 99 % folka v Sloveniji ima manj do službe kot pa 200 km, torej jim je to lahko povsem ustrezen drugi avto v družini:
https://ev-database.org/car/1650/Volksw...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Cena je bila 12k v Sloveniji, če si ga šel iskat v trst pa celo samo 10.600 EUR. Za novega seveda:
https://evsvet.eu/viewtopic.php?t=2770

Škoda Citigo EV, ki je basically identičen avto pa 11k:
Prelomna točka? Električni avto za enajst tisoč evrov.
https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/p...

Tudi električnega Golfa se je dalo par let nazaj kupit za POD 20.000 EUR, novega seveda. Google it.

kriptobog je izjavil:

Voduore je izjavil:

Letno plačo si mislu, ok 12k na leto to je nekako realno za Slovenijo. Ta električni avto ima mesečni strošek cca 3x nižji kot ekvivalenten naftni avto. Ja se strinjam tolk dat za avto ni smiselno, vendar 3x več za bencinarja ko šteješ vse stroške je še 3x bolj nesmiselno. Sicer pa električnega lahko rabljenega dobiš zelo poceni. Ali tudi novega relativno pocen 12k je pred kratkim stal E-up, nato Dacia spring 13k po subvenciji. Nato je bila pol leta nazaj 15k po subvenciji, zdej je že 17k po subvenciji. Skos dvigajo gor, ker je tako povpraševanje in tako malo ponudbe. Ampak proizvodnja električnih avtov gre eksponentno gor, tako da kmalu bodo cene padle.


Letna placa ne more biti 12k, ce govorimo bruto, ker ti je ze minimalka 14k... Pa ne biti presenecen, ce ima kdo dejansko 12k mesecno.


Govorimo o neto, ne o bruto. In ne, tip nima 14k bruto, nisem nič nesramen, ampak res nima, tip je priznal da je navaden električar zaposlen pri neki firmi pred par leti na forumu, ti pa vemo kolk majo, ranga jurja mesečno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

hojnikb je izjavil:

točno tolk... Z odbito subvencijo je bil določeno obdobje dobrih 12 jurjov za osnovni model..


Točno tako.

Golf dizel je bil tudi 10 jurjev, itak ni važno kdaj, a ne?

Golf dizel ni bil nikoli 10 jurjev, je bil pa Clio pod 10 jurjev okrog 10 let nazaj ja. AMpak Golf ni Clio ane, Golf je precej večji in bolje opremljen od Cliota. Električnega Golfa se ja za 20k dalo NOVEGA kupit dobre 2 leti nazaj ko je bila akcija. SPet google it.

Pa kaj ti blodiš? Koliko je bil e-up?

NIč ne blodim, blodiš ti, E-up je bil res po 12k tu pri nas par let nazaj, želiš še več dokazov al znaš sam zgooglat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Colt1911 ::

kriptobog je izjavil:

Voduore je izjavil:

Evo kanalček ob robu trave speljan tako kot sem prej omenjal, saj vem, nekaj nepredstavljivega in nepojemljivega za petrolhede, vendar kljub temu se da:


Nepredstavljivo je to vlecti cez parcele, katere nisi lastnik. Nepredstavljivo vem. Po svoji parceli pa valda ne bos vlekel takole salabajzersko.


Klošarji si prvo kupite lastno nepremičnino , potem šele kakršnikoli avto. EV ali ICE.

Voduore ::

Oba dva veva kdo od naju je klošar in kristalno jasno je da to nisem jaz. In to ni moja slika. In btw imam frenda ki naredi 40.000 km na leto z E-upom, potne stroške dobi tolk kot vsak, razliko pa seveda porabi za ene lepe počitnice vsako leto. Kljub razmeroma majni bateriji se da precej kilometrov delat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

m0LN4r ::

ki naredi 40.000 km na leto z E-upom
Hrbtenica mu je sigurno hvalezna. Tiste male pocitnice so sigurno potrebne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mikhaair ::

Jaz imam trenutno sledečo dilemo. Ker so cene rabljenih nore, gledam Mazdo2 iz salona za 15keur. Na lizing bo šlo 7keur. Dnevna relacija je 70km.
In gledam, da se dobi kar neki Zoe-jev. Ki bi tudi ob višji ceni obroka teoretično upravičili nakup. Vendar je bojazen glede baterije, kaj bo preden prideš do točke ko začneš dejansko vaecevati. Yaris hibrid je dražji in imam odpor do 3 valjnikiv. Corola hibrid ni ponudbe za normalen denar.

Voduore ::

m0LN4r je izjavil:

ki naredi 40.000 km na leto z E-upom
Hrbtenica mu je sigurno hvalezna. Tiste male pocitnice so sigurno potrebne.


Pravi da z hrbtenico nima nobenih problemov. Tudi ti jih verjetno ne bi imel, ker destvo je da govoriš neke bedarije neki na pamet, ker sprobal jasno da nisi.

Vendar je bojazen glede baterije

Kar brez skrbi, Reanult Zoe ima še 96 % baterije (obraba je samo 4 %) po prevoženih 345.000 km, tako da go for it. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

m0LN4r ::

Na testni voznji z e-upom sem bil 3 leta nazaj, ko so z faceliftom podvojili domet.

Premal avta je to za vsakdanjo uporabo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Voduore je izjavil:

Letno plačo si mislu, ok 12k na leto to je nekako realno za Slovenijo.

Mesečno. Ne delam za drobiž. Pa namesto EV raje starega bencinarja, razliko pa v dodatno stanovanje za oddajo.


Voduore je izjavil:

Ta električni avto ima mesečni strošek cca 3x nižji kot ekvivalenten naftni avto. Ja se strinjam tolk dat za avto ni smiselno, vendar 3x več za bencinarja ko šteješ vse stroške je še 3x bolj nesmiselno. Sicer pa električnega lahko rabljenega dobiš zelo poceni. Ali tudi novega relativno pocen 12k je pred kratkim stal E-up, nato Dacia spring 13k po subvenciji. Nato je bila pol leta nazaj 15k po subvenciji, zdej je že 17k po subvenciji. Skos dvigajo gor, ker je tako povpraševanje in tako malo ponudbe. Ampak proizvodnja električnih avtov gre eksponentno gor, tako da kmalu bodo cene padle.


zame je avto od 4.5m naprej, tam okoli 4.7m je lih tapravo za potovanja. To je pa razen tesle vse nad 60k, tesla je pa grd avto. moraš vseeno mal tut na obliko gledat. Tiste malčke si lahko zatakneš nekam. To naj kdo drug vozi.

Stroškov pa od leta 2019 z avtom nimam, redni servisi, pa kak brisalec in žarnica. V povprečju nekje do 100€ na leto (servise delam sam - sprostitev po sedenju za računalnikom v službi)

Voduore je izjavil:

Letno plačo si mislu, ok 12k na leto to je nekako realno za Slovenijo.

Mesečno. Ne delam za drobiž. Pa namesto EV raje starega bencinarja, razliko pa v dodatno stanovanje za oddajo. Stanovanju cena narašča, plehu pa pada.


Voduore je izjavil:

Ta električni avto ima mesečni strošek cca 3x nižji kot ekvivalenten naftni avto. Ja se strinjam tolk dat za avto ni smiselno, vendar 3x več za bencinarja ko šteješ vse stroške je še 3x bolj nesmiselno. Sicer pa električnega lahko rabljenega dobiš zelo poceni. Ali tudi novega relativno pocen 12k je pred kratkim stal E-up, nato Dacia spring 13k po subvenciji. Nato je bila pol leta nazaj 15k po subvenciji, zdej je že 17k po subvenciji. Skos dvigajo gor, ker je tako povpraševanje in tako malo ponudbe. Ampak proizvodnja električnih avtov gre eksponentno gor, tako da kmalu bodo cene padle.


zame je avto od 4.5m naprej, tam okoli 4.7m je lih tapravo za potovanja. To je pa razen tesle vse nad 60k, tesla je pa grd avto. moraš vseeno mal tut na obliko gledat. Tiste malčke si lahko zatakneš nekam. To naj kdo drug vozi.

Stroškov pa od leta 2019 z avtom nimam, redni servisi, pa kak brisalec in žarnica. V povprečju nekje do 100€ na leto (servise delam sam - sprostitev po sedenju za računalnikom v službi)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Voduore ::

m0LN4r je izjavil:

Na testni voznji z e-upom sem bil 3 leta nazaj, ko so z faceliftom podvojili domet.

Premal avta je to za vsakdanjo uporabo.


Kako premal? 200 km je cca dosega. Veš koliko ljudi dela več kot toliko na dan? Približno 1 do 1,5 % ljudi, ostali manj kot toliko, graf maš na linku:
Novo v podatkovni bazi SI-STAT: Dnevna mobilnost potnikov
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...

Mesečno. Ne delam za drobiž. Pa namesto EV raje starega bencinarja, razliko pa v dodatno stanovanje za oddajo. Stanovanju cena narašča, plehu pa pada.

Nakladaš tko da kar smrdi. Ajde pokaž teh 12k na mesec, da te vidmo, podatke loh zakriješ. No seveda je jasno da ne boš tega naredu, ker je jasno da nabijaš.

zame je avto od 4.5m naprej, tam okoli 4.7m je lih tapravo za potovanja.

Aha kar neke artificial glupe meje, ki nimajo nobenega dejasnkega pomena. Med 4,7 in 4,5 metra je samo 0,2 metra razlike. Sicer pa imaš MG5 karavana pri 4,6 metrih btw. Malčki kot so Eup so 3,6 metra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Stroškov pa od leta 2019 z avtom nimam, redni servisi, pa kak brisalec in žarnica. V povprečju nekje do 100EUR na leto (servise delam sam - sprostitev po sedenju za računalnikom v službi)

Lepo si pokazal kako bencinski petrolhedi razmišljate, na stroške bencina ki je glavni strošek lepo pozabite pa boli vas džoko. Super. S takim načinom lahko dokažeš da je zemlja ploščata. A goriva ti pa mama časti al kako? Lepo pošten povej, vsak let fuknem 2000 al pa 3000 EUR za gorivo.

Na testni voznji z e-upom sem bil 3 leta nazaj, ko so z faceliftom podvojili domet.

Sprobal ne kot sprobal avto (testna vožnja), ampak to če imaš pri 40.000 km na leto v E-upu probleme s hrbtom, tega nisi sprobal, ker jesno je da jih nimaš in je to čista laž.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

Odvisno za kaj imaš avto. 20cm v prtljažniku je dovolj, da ko greš na raid, malo več v prtljažnik spraviš in ne rabiš truge na strehi.
Toliko, da lahko take slikce potem iz raidov domov prineseš:





Ampak tam ni polnilnic. Ne moreš avta nafilat z drugim kot bencinom al pa dizlom.

Glede plače - najemnine. Eni dajete v pleh, drugi pa v nepremičnine
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Voduore ::

Odvisno za kaj imaš avto. 20cm v prtljažniku je dovolj, da ko greš na raid, malo več v prtljažnik spraviš in ne rabiš truge na strehi.
Toliko, da lahko take slikce potem iz raidov domov prineseš:

Nehaj se hvalit z temi slikcami, ker niso čisto nič posebnega. IN ja, tudi z 4,5 metrov velkim avtom bi zadevo lahko opravil. In by the way avto je podrtija in ti se hvališ kako zaslužiš 12 tisoč evrov NA MESEC?! Hahhahahhahah, pa kaj si boš še zmislu, jasno je da lažeš kot pes peče. :)):))

Ampak tam ni polnilnic. Ne moreš avta nafilat z drugim kot bencinom al pa dizlom.

Stavim da v rangu 100 km je polnilnica, kar za električni avto z 500 km dosega ni noben problem, kar povej lokacijo in bom preveril kje so polnilnice okol tistega placa.

Glede plače - najemnine. Eni dajete v pleh, drugi pa v nepremičnine

Nepremičnine so precej slaba investicija, obstajajo dosti boljše investicije. V nepremičnine večinoma investirajo samo boomerji, ker v kaj boljšega ne znajo (ne vedo, ne poznajo). Letni donos od nepremičnin povprečno je samo 2 %.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

Voduore je izjavil:

Stavim da v rangu 100 km je polnilnica, kar za električni avto z 500 km dosega ni noben problem, kar povej lokacijo in bom preveril kje so polnilnice okol tistega placa.


Afrika, Maroko
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

Pizda se v civilizaciji marsikje ni polnilnic inzenircek pa nabija kako bo v Sahari nasel polnilnice :))

Utk ::

tesla je pa grd avto. moraš vseeno mal tut na obliko gledat.




:))

Človek več ne more vedet kdo je večji trol...
Za dobrega trola ne moreš na prvi pogled rečt ali je trol ali ne. Vi pa tekmujete v tem kako boste bolj pokazali kakšni troli ste. Lame.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Voduore je izjavil:

Stroškov pa od leta 2019 z avtom nimam, redni servisi, pa kak brisalec in žarnica. V povprečju nekje do 100EUR na leto (servise delam sam - sprostitev po sedenju za računalnikom v službi)

Lepo si pokazal kako bencinski petrolhedi razmišljate, na stroške bencina ki je glavni strošek lepo pozabite pa boli vas džoko. Super. S takim načinom lahko dokažeš da je zemlja ploščata. A goriva ti pa mama časti al kako? Lepo pošten povej, vsak let fuknem 2000 al pa 3000 EUR za gorivo.

Na testni voznji z e-upom sem bil 3 leta nazaj, ko so z faceliftom podvojili domet.

Sprobal ne kot sprobal avto (testna vožnja), ampak to če imaš pri 40.000 km na leto v E-upu probleme s hrbtom, tega nisi sprobal, ker jesno je da jih nimaš in je to čista laž.
A ne spadaš ti med 1% najpametnejših v Sloveniji? Pa non stop nad ceno goriva jočeš?
Zlijem med 400 in 600 litri dizla v avto mesečno, pa niti z učem ne trznem. Niti mi na kraj pameti ne pade, da bi.

Še večji absurd se bo zgodil kmalu. Zamenjal bom pol leta star avto (ok, ob menjavi bo vsaj leto dni star) za bolj "zelenega".
Inženirčki me prepričujejo, da bo namesto 10 l/100 km pokuril 2 l/100 km (vsaj uradni podatek je tak), jaz pa vem, da bom namesto 500 litrov mesečno, zlil noter 800 litrov mesečno.
Ampak se niti malo ne sekiram. Ker bo bolj zeleno. Logično je, da več kot pokuriš za isti efekt, manj je to škodljivo za naravo in ljudi. Mar ne?

DamijanD ::

feryz a bo nova Zafira namesto črne barve zeleno pobarvana :D ?

Voduore ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Voduore je izjavil:

Stavim da v rangu 100 km je polnilnica, kar za električni avto z 500 km dosega ni noben problem, kar povej lokacijo in bom preveril kje so polnilnice okol tistega placa.


Afrika, Maroko


V Maroku je obliko polnilnic! Pa poleg vseh prikazanih imaš še dodano opcijo filat čez noč s podaljškom v hostlu oziroma hotelu kjer prenočuješ.


kriptobog je izjavil:

Pizda se v civilizaciji marsikje ni polnilnic inzenircek pa nabija kako bo v Sahari nasel polnilnice :))


1.V Maroku je ogromno polnilnic.
2. Seveda polnilnice v civilizaciji so, le ti jih z svojim selektivnim vidom ne vidiš, ker nisi pozoren na njih.

Zemljevid polnilnic (ko približaš se pokažejo dodatne):
https://www.plugshare.com/

feryz je izjavil:

Voduore je izjavil:

Stroškov pa od leta 2019 z avtom nimam, redni servisi, pa kak brisalec in žarnica. V povprečju nekje do 100EUR na leto (servise delam sam - sprostitev po sedenju za računalnikom v službi)

Lepo si pokazal kako bencinski petrolhedi razmišljate, na stroške bencina ki je glavni strošek lepo pozabite pa boli vas džoko. Super. S takim načinom lahko dokažeš da je zemlja ploščata. A goriva ti pa mama časti al kako? Lepo pošten povej, vsak let fuknem 2000 al pa 3000 EUR za gorivo.

Na testni voznji z e-upom sem bil 3 leta nazaj, ko so z faceliftom podvojili domet.

Sprobal ne kot sprobal avto (testna vožnja), ampak to če imaš pri 40.000 km na leto v E-upu probleme s hrbtom, tega nisi sprobal, ker jesno je da jih nimaš in je to čista laž.
A ne spadaš ti med 1% najpametnejših v Sloveniji? Pa non stop nad ceno goriva jočeš?
Zlijem med 400 in 600 litri dizla v avto mesečno, pa niti z učem ne trznem. Niti mi na kraj pameti ne pade, da bi.

Še večji absurd se bo zgodil kmalu. Zamenjal bom pol leta star avto (ok, ob menjavi bo vsaj leto dni star) za bolj "zelenega".
Inženirčki me prepričujejo, da bo namesto 10 l/100 km pokuril 2 l/100 km (vsaj uradni podatek je tak), jaz pa vem, da bom namesto 500 litrov mesečno, zlil noter 800 litrov mesečno.
Ampak se niti malo ne sekiram. Ker bo bolj zeleno. Logično je, da več kot pokuriš za isti efekt, manj je to škodljivo za naravo in ljudi. Mar ne?


Ja spadam in kaj pol, si fovš al kaj? Ne da jočem nad ceno goriva, ampak samo povem dejstvo da vsak naftni avto več POVEČUJE ENERGETSKO ODVISNOST Slovenije od drugih držav, ter hkrati zastruplja nas lokalne prebivalce (tudi voznika samega). Visoka cena je samo še en dodaten gnil stranski produkt. Sam si si kriv če si vzel hibrida ki ne ne tič ne miš, jaz ti nikoli nisem rekel da kupi hibrida, ravno nasprotno! Če stopiš korak stran, ODMISLIŠ svojo čustveno navezanost na bencinsko ali dizelsko kanto, OBJEKTIVNO pogledaš na situacijo, potem boš videl da je električni pogon overall dosti boljši od pogona na naftne derivate.

Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Kar pa tebe matra pa je čustvena navezanost na svojo bencinsko kanto. Čustva so samo ovira do racionalnega razmišljanja, ZNEBI SE JIH! :)

kriptobog ::

Bolj custvena navezanost na udobje, da ne rabim razmisljat kje bom polnil po poti, tudi ce se usedem v prazen avto, natankam v 2 minutah na crpalki ob poti, itd.
Pa imam celo pripravljeno instalacijo za polnilnico v garazi ;) Ampak bo se nekaj let samo "pripravljeno".

deco16 ::

Sam da je pripravljeno ;)

Voduore tudi meni si naporen, nemoreš prepričat prepričane. Pač pusti, majo vse facte, nebodo šli na EV še in ko bodo si bodo rekli zakaj tega niso prej storili.

Jaz se vozim že 3+ leta na štrom.

kriptobog ::

deco16 je izjavil:

Sam da je pripravljeno ;)

Voduore tudi meni si naporen, nemoreš prepričat prepričane. Pač pusti, majo vse facte, nebodo šli na EV še in ko bodo si bodo rekli zakaj tega niso prej storili.

Jaz se vozim že 3+ leta na štrom.


To ravno ne. Slabe 3 mesece je pa bil EV v garazi :))
Bo bencinarcek se dolgo lavfal. Mam se oldija 67 letnik pa se vedno lavfa, ni vrag da ne bi tudi novejsi

Voduore ::

kriptobog je izjavil:

Bolj custvena navezanost na udobje, da ne rabim razmisljat kje bom polnil po poti, tudi ce se usedem v prazen avto, natankam v 2 minutah na crpalki ob poti, itd.
Pa imam celo pripravljeno instalacijo za polnilnico v garazi ;) Ampak bo se nekaj let samo "pripravljeno".


To samo misliš da bo problem, vendar v praksi NE BO, kar ti lahko pove katerikoli lastnik električnega avta. Električni avto nudu VEČJE ugodje od bencinskega, natankam v 2 minutah pa v praksi nima veze, ker električni avto efektivno natankaš pa v 5 sekundah (toliko časa rabiš da priklopiš kabel ko prideš domov). Preberi člankek spodaj in boš razumel (no verjetno tvoj attention span ne premore da bi prebral celega, pa vsaj tistih par minut kolk imaš attention spena):
https://www.autoblog.com/article/electr...

Ni kar brez razloga da kar 99 % ljudi ko enkrat proba električni avto pravi da nikoli ne bodo šli nazaj na bencin. Na slabše pač ne greš, na boljše pa:
Once you go electric, you don’t go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...


In prav tako ni naključje da je driver satisfaction rating največji ravno pri vozilih znamke Tesla, ne glede na vrsto pogona:
Tesla tops the list of most satisfied customers in the entire auto industry
https://electrek.co/2022/06/15/tesla-to...


Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...


deco16 je izjavil:

Sam da je pripravljeno ;)

Voduore tudi meni si naporen, nemoreš prepričat prepričane. Pač pusti, majo vse facte, nebodo šli na EV še in ko bodo si bodo rekli zakaj tega niso prej storili.

Jaz se vozim že 3+ leta na štrom.


Ne prepričujem prepričane, ker ne prepričujem direktno njih. Vseeno mi je za njih, za enega "Janeza" sem ter tja, teh ni dosti. Prepričujem neodločeno večino, ki bo brala to debato, katere je nekje ranga 70 % populacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Torej ko imam prazen EV, vklucim 5s in peljem? Ne bi rekel. Ampak smo ze predebatirali tole. Sem imel za nadomestni avto EVja 3 mesece. Ni mi nudil vecjega udobja. Pustimo da je id4 par razredov nizje kot sem vajen, ampak udobja kar se tice polnjenja pa sploh ni bilo vecjega, kvecjemu slabse. Ja je kul ce se vozis kuca posao. Prides dam prikljucis. Vcasih moja pride dam s praznim a vtom in jaz takoj picim dalje. Takoj pomeni, da avta niti ne ugasn, se zamenjava in picim. Tu mi tananje ob poti odtehta veliko. 2 minuti, picim dalje.
Za drugi avto ali kuca posao avto je cist kul. Za ostalo bo pa treba se malo delati. Predvsem na ceni, ampak za visji rang so ceno dali pac x2 kot je primerljiv bencinar. Jebi ga.

Unava1lable ::

Voduore je izjavil:



Ne prepričujem prepričane, ker ne prepričujem direktno njih. Vseeno mi je za njih, za enega "Janeza" sem ter tja, teh ni dosti. Prepričujem neodločeno večino, ki bo brala to debato, katere je nekje ranga 70 % populacije.


Ti boš s svojim prepričevanjem prepričal 250% ljudi ki bodo brali ta pogovor, da se bodo iz principa raje vozili na premog in mazut kot pa na elektriko.

Voduore ::

Unava1lable je izjavil:

Voduore je izjavil:



Ne prepričujem prepričane, ker ne prepričujem direktno njih. Vseeno mi je za njih, za enega "Janeza" sem ter tja, teh ni dosti. Prepričujem neodločeno večino, ki bo brala to debato, katere je nekje ranga 70 % populacije.


Ti boš s svojim prepričevanjem prepričal 250% ljudi ki bodo brali ta pogovor, da se bodo iz principa raje vozili na premog in mazut kot pa na elektriko.

Ni tako, to lahko misli samo petrolhead.

kriptobog je izjavil:

Torej ko imam prazen EV, vklucim 5s in peljem? Ne bi rekel. Ampak smo ze predebatirali tole. Sem imel za nadomestni avto EVja 3 mesece. Ni mi nudil vecjega udobja. Pustimo da je id4 par razredov nizje kot sem vajen, ampak udobja kar se tice polnjenja pa sploh ni bilo vecjega, kvecjemu slabse. Ja je kul ce se vozis kuca posao. Prides dam prikljucis. Vcasih moja pride dam s praznim a vtom in jaz takoj picim dalje. Takoj pomeni, da avta niti ne ugasn, se zamenjava in picim. Tu mi tananje ob poti odtehta veliko. 2 minuti, picim dalje.
Za drugi avto ali kuca posao avto je cist kul. Za ostalo bo pa treba se malo delati. Predvsem na ceni, ampak za visji rang so ceno dali pac x2 kot je primerljiv bencinar. Jebi ga.


Ni tako, smo že predebatirali in ne mislim še enkrat. Primerljiv EV po moči, opremi in pospeških je enake ali zelo podobne cene za nakup. Pa tudi če ni, na gorivu 5 kratno prineseš notri razliko v živjenjski dobi.

Primerljiv EV, enaka cena kot bencinar za nakup, mesečni strošek cca 3x nižji pri EVju:


BOlj podrobno tukaj: https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Unava1lable ::

Voduore je izjavil:



Ni tako, to lahko misli samo petrolhead.



Nerabiš biti noben petrolhead da se ti zagabi določena stvar, za katero te nekdo fanatično prepričuje. Tudi na Topshopu večina ljudi ni vedno bolj navdušena nad izdelkom če se reklama 100x ponovi. Šteje samo, kar je priročnejše v vsakdanjem življenju in na podlagi tefa se večina ljudi odloča. Besna propaganda za določeno stvar ljudi prej odbije, kot pa jih prepriča.

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Unava1lable je izjavil:

Voduore je izjavil:



Ne prepričujem prepričane, ker ne prepričujem direktno njih. Vseeno mi je za njih, za enega "Janeza" sem ter tja, teh ni dosti. Prepričujem neodločeno večino, ki bo brala to debato, katere je nekje ranga 70 % populacije.


Ti boš s svojim prepričevanjem prepričal 250% ljudi ki bodo brali ta pogovor, da se bodo iz principa raje vozili na premog in mazut kot pa na elektriko.

Ni tako, to lahko misli samo petrolhead.

kriptobog je izjavil:

Torej ko imam prazen EV, vklucim 5s in peljem? Ne bi rekel. Ampak smo ze predebatirali tole. Sem imel za nadomestni avto EVja 3 mesece. Ni mi nudil vecjega udobja. Pustimo da je id4 par razredov nizje kot sem vajen, ampak udobja kar se tice polnjenja pa sploh ni bilo vecjega, kvecjemu slabse. Ja je kul ce se vozis kuca posao. Prides dam prikljucis. Vcasih moja pride dam s praznim a vtom in jaz takoj picim dalje. Takoj pomeni, da avta niti ne ugasn, se zamenjava in picim. Tu mi tananje ob poti odtehta veliko. 2 minuti, picim dalje.
Za drugi avto ali kuca posao avto je cist kul. Za ostalo bo pa treba se malo delati. Predvsem na ceni, ampak za visji rang so ceno dali pac x2 kot je primerljiv bencinar. Jebi ga.


Ni tako, smo že predebatirali in ne mislim še enkrat. Primerljiv EV po moči, opremi in pospeških je enake ali zelo podobne cene za nakup. Pa tudi če ni, na gorivu 5 kratno prineseš notri razliko v živjenjski dobi.

Primerljiv EV, enaka cena kot bencinar za nakup, mesečni strošek cca 3x nižji pri EVju:


BOlj podrobno tukaj: https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

Sva ze veckrat predelala. V tem razredu ze gre. V visjih so pa za EV verzije navili cene v pm in se pac caka, da bo vec konkurence, da bodo spuscali cene.

Voduore ::

Nerabiš biti noben petrolhead da se ti zagabi določena stvar, za katero te nekdo fanatično prepričuje.

Prav nobenega fanatizma ni v mojih odgovorih, so samo hardcore podatki in informacije.

Tudi na Topshopu večina ljudi ni vedno bolj navdušena nad izdelkom če se reklama 100x ponovi.

Verjel ali ne, ampak Topshop reklame DEJANSKO POVEČUJEJO prodajo izdelka ki ga reklamirajo!

Šteje samo, kar je priročnejše v vsakdanjem življenju

1. EV je bolj priročen, kar na lastni koži občutiš ko si ga lastiš par tednov, ker ti nikakor se ni treba vozit da ga nafilaš, ampak ga nafilaš v zavetju svojega doma in to mnogo prej (5 sekund vs 5 do 10 minut na bencinski črpalki).
2. Ne, ne šteje samo priročnost, je še mnogo drugih dejavnikov: CENA v življenjski dobi, energetska neodvisnost (sam prideluješ "svoje gorivo" na strehi"), manjše zastrupljanje sebe in drugih, energetska neodvisnost države, večji navor, boljši pospeški, lepša bolj zvezna vožnja brez nepotrebnega rukanja in vibracij ipd. Kot pravim: 99 % tistih ko enkrat proba električni avto ne gre nikoli več nazaj na bencin ali dizel, kar jasno pravijo študije, ki sem ti jih linkal zgoraj. Če bi bil EV slab tako kot ti trdiš bi bilo ravno obratno. Pa ni. Zdej pa zarad mene če greš v jok pa na drevo.

Besna propaganda za določeno stvar ljudi prej odbije, kot pa jih prepriča.

1.Ni propagande, je samo hardcore informiranje nevednega ljudstva, so samo hardcore informacije in podatki.
2. Praksa kaže da tudi hardcore Topshop oglaševanje POVEČA prodajo, ne pa zmanjša kot ti trdiš. Če je ne bi, potem Topshop sploh ne bi oglaševal, ker se mu to ne bi splačalo. Logika ni ravno tvoja močna stran, moje sožalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

Nerabiš biti noben petrolhead da se ti zagabi določena stvar, za katero te nekdo fanatično prepričuje.

Prav nobenega fanatizma ni v mojih odgovorih, so samo hardcore podatki in informacije.

Tudi na Topshopu večina ljudi ni vedno bolj navdušena nad izdelkom če se reklama 100x ponovi.

Verjel ali ne, ampak Topshop reklame DEJANSKO POVEČUJEJO prodajo izdelka ki ga reklamirajo!

Šteje samo, kar je priročnejše v vsakdanjem življenju

1. EV je bolj priročen, kar na lastni koži občutiš ko si ga lastiš par tednov, ker ti nikakor se ni treba vozit da ga nafilaš, ampak ga nafilaš v zavetju svojega doma in to mnogo prej (5 sekund vs 5 do 10 minut na bencinski črpalki).
2. Ne, ne šteje samo priročnost, je še mnogo drugih dejavnikov: CENA v življenjski dobi, energetska neodvisnost (sam prideluješ "svoje gorivo" na strehi"), manjše zastrupljanje sebe in drugih, energetska neodvisnost države, večji navor, boljši pospeški, lepša bolj zvezna vožnja brez nepotrebnega rukanja in vibracij ipd. Kot pravim: 99 % tistih ko enkrat proba električni avto ne gre nikoli več nazaj na bencin ali dizel. Če bi bil EV slab tako kot ti trdiš bi bilo ravno obratno. Pa ni. Zdej pa zarad mene če greš v jok pa na drevo.

Besna propaganda za določeno stvar ljudi prej odbije, kot pa jih prepriča.

1.Ni propagande, je samo hardcore informiranje nevednega ljudstva, so samo hardcore informacije in podatki.
2. Praksa kaže da tudi hardcore Topshop oglaševanje POVEČA prodajo, ne pa zmanjša kot ti trdiš. Če je ne bi, potem Topshop sploh ne bi oglaševal, ker se mu to ne bi splačalo. Logika ni ravno tvoja močna stran, moje sožalje.


HArdcore trolanje ja :D

Voduore ::

kriptobog je izjavil:

Voduore je izjavil:

Unava1lable je izjavil:

Voduore je izjavil:



Ne prepričujem prepričane, ker ne prepričujem direktno njih. Vseeno mi je za njih, za enega "Janeza" sem ter tja, teh ni dosti. Prepričujem neodločeno večino, ki bo brala to debato, katere je nekje ranga 70 % populacije.


Ti boš s svojim prepričevanjem prepričal 250% ljudi ki bodo brali ta pogovor, da se bodo iz principa raje vozili na premog in mazut kot pa na elektriko.

Ni tako, to lahko misli samo petrolhead.

kriptobog je izjavil:

Torej ko imam prazen EV, vklucim 5s in peljem? Ne bi rekel. Ampak smo ze predebatirali tole. Sem imel za nadomestni avto EVja 3 mesece. Ni mi nudil vecjega udobja. Pustimo da je id4 par razredov nizje kot sem vajen, ampak udobja kar se tice polnjenja pa sploh ni bilo vecjega, kvecjemu slabse. Ja je kul ce se vozis kuca posao. Prides dam prikljucis. Vcasih moja pride dam s praznim a vtom in jaz takoj picim dalje. Takoj pomeni, da avta niti ne ugasn, se zamenjava in picim. Tu mi tananje ob poti odtehta veliko. 2 minuti, picim dalje.
Za drugi avto ali kuca posao avto je cist kul. Za ostalo bo pa treba se malo delati. Predvsem na ceni, ampak za visji rang so ceno dali pac x2 kot je primerljiv bencinar. Jebi ga.


Ni tako, smo že predebatirali in ne mislim še enkrat. Primerljiv EV po moči, opremi in pospeških je enake ali zelo podobne cene za nakup. Pa tudi če ni, na gorivu 5 kratno prineseš notri razliko v živjenjski dobi.

Primerljiv EV, enaka cena kot bencinar za nakup, mesečni strošek cca 3x nižji pri EVju:


BOlj podrobno tukaj: https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

Sva ze veckrat predelala. V tem razredu ze gre. V visjih so pa za EV verzije navili cene v pm in se pac caka, da bo vec konkurence, da bodo spuscali cene.


Ni tako, evo višji razred, EV cenejši več kot 2x že za nakup, primerljive lastnosti (Mercedes ima celo MANJŠI pritljažnik ipd):


Več o tem tukaj:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

trancer01 ::

Električni avti so za pičkaste hipsterje. Pravi moški hodijo peš!>:D

Voduore ::

majo vse facte

Pardon tole spregledal, kako majo vse fekte, če pa kr naprej redno stejtajo facte napačno? Torej kaj, al nimajo vseh faktov (ponavadi tudi tistih najbolj osnovnih ne, dostikrat se najde kdo ki trdi da noben EV pozimi ne prevozi več kot 50 km, kar je totalno napačno) al pa nalašč sami seb lažejo, torej kaj od tega je?

Voduore ::

Kolk folk v resnic ve je razloženo tukaj (Ford je recimo delal raziskavo in ugotovil da kar 42 % američanov misli da moraš v ELEKTIČNI avto tankat bencin. Brez heca. Večina jih misli da električni avto ne smeš peljat v avtopralnico in tako dalje, ko sem prvič bral te raziskave me je res presentilo kako izolirano je to znanje o električnih avtih od običajne general populacije, torej ne, folk ne ve factov kot ti trdiš, vsaj večina njih ne:



Članek: Ford Survey Finds Most People Have No Idea What An Electric Car Is Or What It Can Do
https://cleantechnica.com/2019/09/06/fo...


If the following leaves you shaking your head in disbelief, you're not alone.

42% of Americans said they believe electric cars still run on gasoline.
67% said electric vehicles have no towing capacity.
65% said they would not consider an all wheel drive electric vehicle.
80% said electric vehicles don't work in hot or cold conditions.

"A recent study reveals some statistics that are pretty surprising, even disquieting. For example, 42% of Americans believe that an electric vehicle needs gasoline to function."
Več o tem: https://www.auto123.com/en/news/ford-st...

A ti misliš da so Slovenci pa kej bolj pametni od Američanov? Pomoje je še slabš, sploh sklepajoć na komentarje pod vsemi medijskimi članki o električnih avtih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kriptobog ::

Voduore je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Voduore je izjavil:

Unava1lable je izjavil:

Voduore je izjavil:



Ne prepričujem prepričane, ker ne prepričujem direktno njih. Vseeno mi je za njih, za enega "Janeza" sem ter tja, teh ni dosti. Prepričujem neodločeno večino, ki bo brala to debato, katere je nekje ranga 70 % populacije.


Ti boš s svojim prepričevanjem prepričal 250% ljudi ki bodo brali ta pogovor, da se bodo iz principa raje vozili na premog in mazut kot pa na elektriko.

Ni tako, to lahko misli samo petrolhead.

kriptobog je izjavil:

Torej ko imam prazen EV, vklucim 5s in peljem? Ne bi rekel. Ampak smo ze predebatirali tole. Sem imel za nadomestni avto EVja 3 mesece. Ni mi nudil vecjega udobja. Pustimo da je id4 par razredov nizje kot sem vajen, ampak udobja kar se tice polnjenja pa sploh ni bilo vecjega, kvecjemu slabse. Ja je kul ce se vozis kuca posao. Prides dam prikljucis. Vcasih moja pride dam s praznim a vtom in jaz takoj picim dalje. Takoj pomeni, da avta niti ne ugasn, se zamenjava in picim. Tu mi tananje ob poti odtehta veliko. 2 minuti, picim dalje.
Za drugi avto ali kuca posao avto je cist kul. Za ostalo bo pa treba se malo delati. Predvsem na ceni, ampak za visji rang so ceno dali pac x2 kot je primerljiv bencinar. Jebi ga.


Ni tako, smo že predebatirali in ne mislim še enkrat. Primerljiv EV po moči, opremi in pospeških je enake ali zelo podobne cene za nakup. Pa tudi če ni, na gorivu 5 kratno prineseš notri razliko v živjenjski dobi.

Primerljiv EV, enaka cena kot bencinar za nakup, mesečni strošek cca 3x nižji pri EVju:


BOlj podrobno tukaj: https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

Sva ze veckrat predelala. V tem razredu ze gre. V visjih so pa za EV verzije navili cene v pm in se pac caka, da bo vec konkurence, da bodo spuscali cene.


Ni tako, evo višji razred, EV cenejši več kot 2x že za nakup, primerljive lastnosti (Mercedes ima celo MANJŠI pritljažnik ipd):


Več o tem tukaj:


V mojem primeru je pa EV 2x drazji. Kaj pa zdaj?

m0LN4r ::

V mojem tudi, sva ze dva.

EV bo interesanten zame cez, hmm 15 let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Ahim ::

kriptobog je izjavil:

Pizda se v civilizaciji marsikje ni polnilnic inzenircek pa nabija kako bo v Sahari nasel polnilnice :))

Bolj je problem da "500 km range" pomeni ze na asfaltu v tekocem prometu in idealnih pogojih pogosto manj kot 500 km. Koliko pa pomeni na pesku v neki pustinji? Nebivedu ... 8-O Dejstvo pa je da gre tam tudi motorjem z notranjim izgorevanjem poraba mocno gor in da je fino da lahko iz kant dotankas enako kolicino v 5 minutah in gres dalje.

kow ::

Nemski ADAC je dal podatke o zanesljivosti za leto 2020. Tabela na koncu linka. Elektricni avti (razen Zoe) so vsi ZELO zanesljivi. Ja, tudi Tesla.
Najbolj zanesljiv pa je bmw i3.

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/u...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WizzardOfOZ ::

Ahim je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Pizda se v civilizaciji marsikje ni polnilnic inzenircek pa nabija kako bo v Sahari nasel polnilnice :))

Bolj je problem da "500 km range" pomeni ze na asfaltu v tekocem prometu in idealnih pogojih pogosto manj kot 500 km. Koliko pa pomeni na pesku v neki pustinji? Nebivedu ... 8-O Dejstvo pa je da gre tam tudi motorjem z notranjim izgorevanjem poraba mocno gor in da je fino da lahko iz kant dotankas enako kolicino v 5 minutah in gres dalje.


V puščavi, če je taprav mehak pesek, je poraba hitro lahko tudi x5. Pol si pa ves vesel, ko prideš na tršo podlago in se odpelješ. Na koncu pa ugotoviš, da si naredil po pesku 20km po GPS-u, gume pa 300km v prazno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

a_borlak ::

Ahim je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Pizda se v civilizaciji marsikje ni polnilnic inzenircek pa nabija kako bo v Sahari nasel polnilnice :))

Bolj je problem da "500 km range" pomeni ze na asfaltu v tekocem prometu in idealnih pogojih pogosto manj kot 500 km. Koliko pa pomeni na pesku v neki pustinji? Nebivedu ... 8-O Dejstvo pa je da gre tam tudi motorjem z notranjim izgorevanjem poraba mocno gor in da je fino da lahko iz kant dotankas enako kolicino v 5 minutah in gres dalje.


Ja v tem primeru pa 200m naprej razprostreš solarne panele, potegneš kabel do avta in vmes polniš, ko prideš do njih, se odpelješ 200m naprej, greš nazaj po panele in ponoviš vajo :))).

Utk ::

Samo bedak si kupi v Sloveniji avto glede na to kako se avto obnaša po puščavi.

Curve Ball ::

https://www.b92.net/automobili/razno.ph...

sicer bo verjetno takoj uletel oni fant s statistiko kako mnogo več ICE avtov zgori, pa vendar je tole kar fajn. Da se ti vžge takole v garaži, ti zgori vse.

kow ::

Ce se ICE vzge v garazi, pa ta postane fireproof?
««
25 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058129245 (89310) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25633513 (30044) bluefish

Več podobnih tem