» »

Kateri družinski avto? (nov, 20-30kEUR)

Kateri družinski avto? (nov, 20-30kEUR)

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 6
»»

alef1 ::

Iščem družinski avto.

- nov (če ima kdo dober predlog za rabljegea, tudi lahko, sem fleksibilen)
- 4-5 ali pet oseb komot sedi
- prtljažnik prostoren (tam 500L okvirno, gledano do police, po metodi ADAC ali podobno, več ne škodi)
- cena 20 000 do 30 000 EUR, recimo tam 25 tisoč je izhodišče, boljše če je manj, če je več pa lahko ampak z dobro obrazložitvijo
- dobro opremljen (mislim uporabne stvari, ne pa gimick-i kot animirane LED-ke, okrasne letve in podobno)
- zanesljiv, brez nekih pogostih okvar in podobno

DOOM_er ::

Hyundai Kona, Kia Niro
Robots will steal your job. But that's OK

t3hn0 ::

Če iščeš tako velik prtljažnik, potem drugega kot kak SUV/karavan skoraj ne pride več v upoštev. Kasičena avto ima ponavadi < 400L.

Novi:
- Kia Sportage
- Hyundai Tucson
- Škoda Octavia
- Škoda Karoq
- VW Golf Variant
- ...

25k bo kar po tamalem danes, brez neke pretirane opreme.

DOOM_er je izjavil:

Hyundai Kona, Kia Niro

če išče družinski avto, tole ni optimalno.
^.^

Raptor F16 ::

VW Golf Variant s Style opremo

Seat Leon ST s Style opremo

Škoda Octavia s Style opremo

Motor 1.5 TSI če hočeš tudi DSG dobiš za ta cenovni okvir.

Vsem dodaš še zimski paket in imaš v avtu čisto vse kar rabiš brez nekega cenovnega preseravanja. Pa stroškov ne boš mel nč... efektivno gledano. Bonus ... ko boš menjal avto ga boš v Sloveniji lažje prodal kot vse druge znamke.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

ViperR ::

Bmw5 GT.

WhiteAngel ::

i30 fastback ali karavan.

Da pet ljudi kamot sedi... good luck. Za to rabiš tri vrste sedežev, pa še to ne pomožnih zadaj. Kakšen Ford Galaxy ali največji SUV-ji, kar je 3x dražje od tvojega budgeta.

Zgodovina sprememb…

Neon87 ::

Citroën C4 Grand SpaceTourer.

alef1 ::

WhiteAngel je izjavil:

i30 fastback ali karavan.

Da pet ljudi kamot sedi... good luck. Za to rabiš tri vrste sedežev, pa še to ne pomožnih zadaj. Kakšen Ford Galaxy ali največji SUV-ji, kar je 3x dražje od tvojega budgeta.


i30 kombi ima tam 405L, po ADAC test-u : https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...

No ja, na meji.

Z "komot" sem mislil, da se ne stiskajo kot v kakem Cliotu prve generacije. Verjetno bo vsaki avto, ki ni ravno mini, tu zadostoval. Gre za to, da je sredina sedeža marsikje višja kot levi in desni sedež in potem potnik že z glavo v strop seže. Da ne omenjam kako vozniku zastira pogled nazaj. Temu se verjetno ne da ogniti. Razen sistemov s kamero...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: alef1 ()

lonewolf_ ::

Ne pozabit, da boš na avto čakal od pol leta - 1 leto, razen če vzameš kaj iz zaloge.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

Mike_Rotch ::

Greš na avto.net, izbereš enoprostorce in karavane, od 2019 letnika naprej z maksimalno 50.000 kilometri in izbereš nekaj kar ti ustreza.

Par zanimivih kandidatov:

Citroen C4 Grand spacetourer
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Megane karavan plugin hibrid
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ford Mondeo karavan (teh je precej, že se zavodoljiš z ročnim menjlanikom imaš še več izbire)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Corolla TS karavan
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Astra karavan
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

BMW 318d
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

iso2000 ::

Moj predlog bi bil VW Touran. Imam 2.0 dizla s 110KW in se tudi lepo pelje. Ponuja dovolj prostora in udobja tudi na daljših poteh.

alef1 ::

Mike_Rotch je izjavil:


BMW 318d
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

"Bis zur Kofferraumabdeckung finden 365 Liter Platz."

https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto...

A res ni večjega "gepeka" *? Toliko ima skoraj vsaka "navadna" limuzina, za 10 tisoč. Že kaki stari Daewo Lanos.

* druge predloge še preverjam

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: alef1 ()

KuntaKinte ::

MAZDA CX-5

alef1 ::

KuntaKinte je izjavil:

MAZDA CX-5


Že zanimivo. Čerprav mi SUV ne sede. Prejšnja generacija je imela porabo 8,8 L/100km na avtocesti !?

No, za letošnjega piše WLTP 7,2 (v katalogu, za model G165 2WD)

Glede SUV, a ima to v praksi kake prednosti? Bolje prebavlja neraven teren? Je kabina višja?

Z SUV-i pač nimam izkušenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: alef1 ()

KuntaKinte ::

jaz imam dizla 2.2 letnik 2013,povprečna poraba 6.8 ,pa je to največ mesto

Utk ::

Če ne veš zakaj bi rabil suva, ga ne rabiš. Odvisni tudi kolk, kako in kje se voziš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

alef1 ::

KuntaKinte je izjavil:

jaz imam dizla 2.2 letnik 2013,povprečna poraba 6.8 ,pa je to največ mesto

Ja, verjetno zaradi zračnega upora. Za mesto piše manj. Gledam ta test: https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto...

Utk je izjavil:

Če ne veš zakaj bi rabil suva, ga ne rabiš. Odvisni tudi kolk, kako in kje se voziš.

Mesto, vas, medkrajevno, avtocesta. Makadam, če je sila. Brezpotja ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: alef1 ()

Mike_Rotch ::

A res ni večjega "gepeka" *? Toliko ima skoraj vsaka "navadna" limuzina, za 10 tisoč. Že kaki stari Daewo Lanos.


Serija 3 je relativno majhna Tudi na zadnji klopi je sedenje manj udobno na srednjem sedežu zaradi velikega tunela za kardan. Vseeno je karavan bistveno bolj uporaben od limuzine z enako prostornino.

Glede SUV, a ima to v praksi kake prednosti? Bolje prebavlja neraven teren? Je kabina višja?


Odvisno od modela. Običajno se v SUVih in crossoverjih sedi malo višje in bolj pokonci, prostora nad glavo je več, imajo nekoliko višjo oddaljenost od tal in malo večja kolesa (lažje zapelješ čez pločnik). Za brezpotja tako ali tako niso ker imajo cestne gume in relativno omejene 4wd pogone za teren.

Po drugi strani so običajno nekoliko težji od karavanov, posledično počasnejši in bolj požrešni, zaradi višjega težišča in višje teže se slabše obnašajo v ovinkih, so glasnejši pri višji hitrosti.

Meni osebno višina in 4wd odtehta slabosti, 2wd "SUV" pa se mi zdi nesmisel.

profii ::

Zakaj pa bi moral kjerkoli zapeljat čez pločnik?

MasterTade ::

obstajajo taka parkirišča da moraš zapeljat napol gor
Mors omnia aequat

Zgodovina sprememb…

profii ::

MasterTade je izjavil:

obstajajo taka parkirišča da moraš zapeljat napol gor


Če imaš v mislih bočno parkiranje, gre z vsakim avtom, sam sem to redno počel z nizkoprofilnimi 18" na kupeju. Ni potrebe po SUVu.

joze67 ::

Toyota - ne moreš zgrešiti. Za ta denar že dobiš Corollo TS hibrid novega, če pa gledaš bencinarje, pa še toliko več za ta denar.

Razlog: OP sprašuje po avtu, Corolla TS obkljuka vse, in je po vseh/večini sttistik med najbolj zanesljivimi avtomobili. Za nekoga, ki ga avto ne zamnima čustveno, mora to šteti veliko.
Ima pa, domnevam, japonsko notranjost.

matobeli ::

Nihče še ni omenil Dacie? Kmal pride k nam Jogger, zanimiva je varjanta na LPG.
Dobra oddaljenost od tal, veliko prostora, dobra cena, izgled pa sploh ne tako slab.



Drugač pa Mazda CX30 ponuja precej premium filing za denar. Ampak ni ravno delavni družinski voz.

IL_DIAVOLO ::

Skoda octavia ali seat leon.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

M-XXXX ::

Talisman karavan.

denabiker ::

Če imaš majhne otroke, kjer rabiš kup stvari od vozičkov, lupinic, igrač, športnih rekvizitov itd. vzemi velik enoprostorec, jaz ne bi gledal karavana. Imam karavana in je vedno problem, ko kam gremo na izlet/dopust.

Orias ::

Avtor teme bi lahko malo pogledal kakšnega Renaulta Grand scenic ali Espace.

bobby ::

Vzami rabljenega Senika pa bemfla za spomin na samsko zivljenje.,.. Suma naj bo do 20k, oatalo bo za servise pa registracije, bos "prisparal" na kaskotih,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

RockyS ::

Poglej še Peugeot 5008 suv.

- 7 sedežev (opcijsko, zložijo se v dvojno dno - neopazni)
- velik prtljažnik
- ravno dno prtljažnika
- ni grbe v sredini zadnje vrste
- 3x isofix (trije ločeni sedeži)
- ko podreš sedeže je od prtljažnika do voznikovega sedeža ravno (super za tovorit kolesa in pohištvo)
- visoko sedišče


Moraš pa žal gledati močnejšo izvedbo motorja,2.0 in 150+ konjev. Vse ostalo je muka za vozit, ker je avto pač težak in seveda ob družini nabasan z vso kramo.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

Orias ::

Jaz kot družinski avto priporočam enoprostorca. Pred 1.mesecem kupoval nov družinski avto. Prej sem imel scenica l.08 1.6 16v. Nagibal sem se med nakupom karavana (Talisman) in Grand scenicom. Na koncu sem se odločil za grand scenica. Sej oba imata isti motor, mi je pa nekako scenic bolj praktičen in najbolj pomembno, da je avto malo "višji" in se lahko pelješ na polno natovorjen še po kakšni slabši cesti.

Sparkxl ::

denabiker je izjavil:

Če imaš majhne otroke, kjer rabiš kup stvari od vozičkov, lupinic, igrač, športnih rekvizitov itd. vzemi velik enoprostorec, jaz ne bi gledal karavana. Imam karavana in je vedno problem, ko kam gremo na izlet/dopust.


To je epic brca v temo, katero prakticira hvala bogu vedno manj ljudi.
Vozički in lupinice so v 2 letih mimo. Za vso ostalo navlako pa obstajajo truge za tistih 6x na leto. Ker preostanek časa -95% - se potem ti sam v kravi od enoprostorca transportiraš na relaciji kuča posao z mogoče vmesnim postankom v interšparu.
In če že zdaj za en izlet nafilaš karavana do daske, boš tudi enoprostorca kar hitro.

Raptor F16 ::

Sparkxl je izjavil:

denabiker je izjavil:

Če imaš majhne otroke, kjer rabiš kup stvari od vozičkov, lupinic, igrač, športnih rekvizitov itd. vzemi velik enoprostorec, jaz ne bi gledal karavana. Imam karavana in je vedno problem, ko kam gremo na izlet/dopust.


To je epic brca v temo, katero prakticira hvala bogu vedno manj ljudi.
Vozički in lupinice so v 2 letih mimo. Za vso ostalo navlako pa obstajajo truge za tistih 6x na leto. Ker preostanek časa -95% - se potem ti sam v kravi od enoprostorca transportiraš na relaciji kuča posao z mogoče vmesnim postankom v interšparu.
In če že zdaj za en izlet nafilaš karavana do daske, boš tudi enoprostorca kar hitro.


To običajno sploh babe rade jamrajo koliko stvari za otroka treba met da se kupi čim večji avto za kurčenje ki ga potem niti obrnit ne zna na parkirišču. Epic fail v vseh pogledih. Ampak ok, spet se bodo oglasili tisti ki bodo rekli "če nimaš otrok ne pametuj" :)

Večina izdelkov in pripomočkov je tko nekak... fajn je če imaš ampak dejansko ne rabiš. Potem pa čez dve leti prodajat na bolho ampak tukaj je še en fenomen. Rabljenih lupinic mnogi nočejo ker "varnost".

Pa enoprostorca še razumeš za tiste ki imajo 3 ali 5 otrok :) ampak ... 80% cajta potem res voziš poleg svoje riti samo tiste tri kubike lufta, če otroke kasneje na šolski avtobus spokaš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Res je, ponavadi je problem v ženskah. Jaz jo imam v šahu, kljub hudim pritiskom. Niti karavana nisem kupil, ker ga ne rabimo. Pizdila je do onemoglosti. Ob vsakem večjem premiku iz hiše ji predstavim prostorske omejitve avta. Ker jih stalno pozablja. Še 1x mi po izletu ali dopustu ni rekla, da je kakšno stvar tam pogrešala.
Zadnjič smo vsi 4 šli na vikend izlet na dunaj. Na razpolago sem ji dal en velik kufer. Za vse 4. Po pritiskih in ker sem mi več ni dalo, sem pristal še na skiro za tamalo. Katerga sem jaz potem polovico časa nosil :) Naslednjič več ne bom labilen.
Imam pa oktavijo lumuzino. Super družinski voz z smešno nizkimi stroški vzdrževanja in zaenkrat zelo zanesljiv

profii ::

Poleg vseh enoprostorcev je še več SUVov ravno zato. Samo kurčenje na račun lastne "varnosti". In te fake varnosti je več samo v primeru, da z X5 nabašeš tvingota. Če greš v zid ali sebi podobnega je enako. S tem, da so nestabilni v ovinkih, snegu,... pa tud če se da zadnji euro za kredit, za gume pa itak zmanjka.
Na koncu vozijo 2.5 toni pleha okoli za 50 kil mesa.

Raptor F16 ::

profii je izjavil:

MasterTade je izjavil:

obstajajo taka parkirišča da moraš zapeljat napol gor


Če imaš v mislih bočno parkiranje, gre z vsakim avtom, sam sem to redno počel z nizkoprofilnimi 18" na kupeju. Ni potrebe po SUVu.


Ja sam problem je ker narod ne zna. V osnovi sta itak sam dve tehniki.

1. Postaviš se bočno ob robnik, namotaš volan in počasi zlezeš tako da guma spleza in dvigne avto preden odbijač ali prag doseže robnik in zapelješ še toliko pod kotom da kolo na zadnji osi potegneš gor in ne zdrsne po robu.

2. ob predpostavki, da imaš za zadnjo osjo dokaj veliko oddaljenost od tal, pač na pločnik splezaš v rikverc in nato samo še namotaš volan, da avto ravnaš medtem pa bi moral s prednjo gumo po tekalni plasti vmes že plezati na robnik. Ko si čez se samo še zravnaš in si gor.

In če nočeš gume po bočnici presekat je tko treba tud z višjim avtom plezat.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

iso2000 ::

Sparkxl je izjavil:

denabiker je izjavil:

Če imaš majhne otroke, kjer rabiš kup stvari od vozičkov, lupinic, igrač, športnih rekvizitov itd. vzemi velik enoprostorec, jaz ne bi gledal karavana. Imam karavana in je vedno problem, ko kam gremo na izlet/dopust.


To je epic brca v temo, katero prakticira hvala bogu vedno manj ljudi.
Vozički in lupinice so v 2 letih mimo. Za vso ostalo navlako pa obstajajo truge za tistih 6x na leto. Ker preostanek časa -95% - se potem ti sam v kravi od enoprostorca transportiraš na relaciji kuča posao z mogoče vmesnim postankom v interšparu.
In če že zdaj za en izlet nafilaš karavana do daske, boš tudi enoprostorca kar hitro.

No, odvisno od življenskega sloga. Meni paše imeti enoprostorca, ker rad kolesarim in je dokaj enostavno zbasat kolo v avto, kadar grem sam na furo - sem primerjal z oktavijo in superbom, pa je oblika prtljažnika in posamični sedeži v drugi vrsti pri Touranu bolj ugodna za moje potrebe. In ja, imam tudi prtljažnik za na kljuko, ampak za eno kolo ga ne rabim montirat. Pa parkiranje je enostavnejše, če ga nimaš itd. Poleg tega, ko otroci prerastejo lupinice, se ponavadi fijakajo s kolesi, skiroji in podobno šaro. Spet, lažje je to zmetat v enoprostorca. Pa ni važno, a greš 5 minut stran ali pa na drugi konec slovenije. (a bi se ti sploh dalo čarat s trugo, če greš nekam blizu na izlet?) Sankanje? Ni problema. Sanke v prtljažnik pa gremo. Bi imel rajši manjši kombi, ampak ker se dnevno vozim ca. 100km sem Tourana izbral kot kompromis med velikostjo in stroški (poraba itd). Prej sem imel Berlinga, ki je tudi zelo praktična gajbica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

profii ::

Raptor F16 je izjavil:

profii je izjavil:

MasterTade je izjavil:

obstajajo taka parkirišča da moraš zapeljat napol gor


Če imaš v mislih bočno parkiranje, gre z vsakim avtom, sam sem to redno počel z nizkoprofilnimi 18" na kupeju. Ni potrebe po SUVu.


Ja sam problem je ker narod ne zna. V osnovi sta itak sam dve tehniki.

1. Postaviš se bočno ob robnik, namotaš volan in počasi zlezeš tako da guma spleza in dvigne avto preden odbijač ali prag doseže robnik in zapelješ še toliko pod kotom da kolo na zadnji osi potegneš gor in ne zdrsne po robu.

2. ob predpostavki, da imaš za zadnjo osjo dokaj veliko oddaljenost od tal, pač na pločnik splezaš v rikverc in nato samo še namotaš volan, da avto ravnaš medtem pa bi moral s prednjo gumo po tekalni plasti vmes že plezati na robnik. Ko si čez se samo še zravnaš in si gor.


Jaz sem se posluževal tehnike 2. Ponavadi so robniki, kjer je nujno tako parkiranje malce nižji od povprečja. Gre pa tudi na navaden pločnik. Z vsakim povprečnim avtom, ki ni predelan po stilu filma The Fast and the Furious.
Vidim, pa da kakšni zapeljejo, kot da jim je avto država kupila (no, sj mogoče jim ga je). :)

Raptor F16 ::

Sparkxl je izjavil:

Res je, ponavadi je problem v ženskah. Jaz jo imam v šahu, kljub hudim pritiskom. Niti karavana nisem kupil, ker ga ne rabimo. Pizdila je do onemoglosti. Ob vsakem večjem premiku iz hiše ji predstavim prostorske omejitve avta. Ker jih stalno pozablja. Še 1x mi po izletu ali dopustu ni rekla, da je kakšno stvar tam pogrešala.


No sam tud prijemi oglaševanja in prodaje so taki da pritiskajo na čustva (strah ipd) , pa vemo kdo se bolj na slednja opira. :)

Vidiš mene je tud zlo težko premaknt z mesta pa sva se takrat z bivšo že o otrokih in vsem menila... sam potem se je pokazala težava zarad katere me je sterala ker "mi ni pomoči". Ja tudi glede avta je že imela plane kako bi ga prodal pa da bi še njeni tastari neki zravn dal da bo velik, visok, varen za otroke, ker trenutni golf 8 je baje truga lol :)

Sparkxl je izjavil:

Zadnjič smo vsi 4 šli na vikend izlet na dunaj. Na razpolago sem ji dal en velik kufer. Za vse 4. Po pritiskih in ker sem mi več ni dalo, sem pristal še na skiro za tamalo. Katerga sem jaz potem polovico časa nosil :) Naslednjič več ne bom labilen.
Imam pa oktavijo lumuzino. Super družinski voz z smešno nizkimi stroški vzdrževanja in zaenkrat zelo zanesljiv


Octavia je super avto za družino. Mož od sestrične jo ma pa z dvema frocoma super funkcionira. Nikol ni blo situacije da neb poleg osebne krame še kako stvar zraven mogel postavit :) če pametno zlagaš se vse da.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Sparkxl ::

iso2000 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

denabiker je izjavil:

Če imaš majhne otroke, kjer rabiš kup stvari od vozičkov, lupinic, igrač, športnih rekvizitov itd. vzemi velik enoprostorec, jaz ne bi gledal karavana. Imam karavana in je vedno problem, ko kam gremo na izlet/dopust.


To je epic brca v temo, katero prakticira hvala bogu vedno manj ljudi.
Vozički in lupinice so v 2 letih mimo. Za vso ostalo navlako pa obstajajo truge za tistih 6x na leto. Ker preostanek časa -95% - se potem ti sam v kravi od enoprostorca transportiraš na relaciji kuča posao z mogoče vmesnim postankom v interšparu.
In če že zdaj za en izlet nafilaš karavana do daske, boš tudi enoprostorca kar hitro.

No, odvisno od življenskega sloga. Meni paše imeti enoprostorca, ker rad kolesarim in je dokaj enostavno zbasat kolo v avto, kadar grem sam na furo - sem primerjal z oktavijo in superbom, pa je oblika prtljažnika in posamični sedeži v drugi vrsti pri Touranu bolj ugodna za moje potrebe. In ja, imam tudi prtljažnik za na kljuko, ampak za eno kolo ga ne rabim montirat. Pa parkiranje je enostavnejše, če ga nimaš itd. Poleg tega, ko otroci prerastejo lupinice, se ponavadi fijakajo s kolesi, skiroji in podobno šaro. Spet, lažje je to zmetat v enoprostorca. Pa ni važno, a greš 5 minut stran ali pa na drugi konec slovenije. (a bi se ti sploh dalo čarat s trugo, če greš nekam blizu na izlet?) Sankanje? Ni problema. Sanke v prtljažnik pa gremo. Bi imel rajši manjši kombi, ampak ker se dnevno vozim ca. 100km sem Tourana izbral kot kompromis med velikostjo in stroški (poraba itd). Prej sem imel Berlinga, ki je tudi zelo praktična gajbica.


Meni kot strastnemu kolesarju ne rabiš teh štorij o peciklu in avtu prodajat ker vozim vsak vikend 2 pecikla v avtu. In je komot, ker snet sprednje kolo dol in dat pecikl v avto jaz ne smatram kot napor.

Utk ::

Mislim, če že kupuješ octavio, pri dveh frocih, pa tudi če samo enem, res ne vidim razloga, da ne bi vzel karavana namesto limuzine. V čem je faking razlika? Ne bi rekel, če bi bil karavan 5 jurjev dražji, porabil 2 litra več in ne vem kaj, ampak pri isti dolžini, malenkostni razliki v ceni...jaz bi vzel karavana tudi če bi ga rabil samo zase.

Masayoshi ::

Ma ja, meni je bil Touran najboljši/najbolj praktičen avto, ki sem ga imel. Placa kot toče, hkrati pa mali, okreten, samo malo povišan. Idealen za vikend športe - kolo, surfanje, smučanje. Odvisno od potrebe, daš vem zadnje zice, preklopiš prednji sedež in lahko voziš na hitr čuda not. Ni pa prevelik, pretežek, previsok, čist kul za vsakodnevne vožnje. Sedaj vozim passat karavana pa niti približno ni tolk fajn. Mi je žal da sem zamenjal.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Mislim, če že kupuješ octavio, pri dveh frocih, pa tudi če samo enem, res ne vidim razloga, da ne bi vzel karavana namesto limuzine. V čem je faking razlika? Ne bi rekel, če bi bil karavan 5 jurjev dražji, porabil 2 litra več in ne vem kaj, ampak pri isti dolžini, malenkostni razliki v ceni...jaz bi vzel karavana tudi če bi ga rabil samo zase.


Vsak ima svoje razloge. Moji so da sem karavanov sit, ker sem jih vozil 15 let in ugotovil da tistega ekstra prostora v bistvu ne rabim. Razlika je 2k€. Za ta denar sem rajši vzel dsg menjalnik. Najboljši kompromis ever.

feryz ::

Nov golf ali takole, https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... ?
Pffff, golfi naj bodo kar tam, kjer so.

iso2000 ::

Sparkxl je izjavil:


Meni kot strastnemu kolesarju ne rabiš teh štorij o peciklu in avtu prodajat ker vozim vsak vikend 2 pecikla v avtu. In je komot, ker snet sprednje kolo dol in dat pecikl v avto jaz ne smatram kot napor.

No, vsak po svoje in vsakemu svoje. Jaz uporabljam to varjanto ob ugodnih vremenskih pogojih vsak dan (del poti v službo kolesarim) in sčasoma mi je pač začelo presedat tisto, gumo dol, gumo gor, vsako jutro in popoldne. Tako je bolj komot za prevažat kolo in/ali mulce. Kar se mene tiče, ni slabe plati. Avto je dovolj zmogljiv in udoben, poraba ni pretirana, stroški niso kaj drugačni kot pri kakšnem drugem avtomobilu. Zdaj, da ne maraš enoprostorcev lahko razumem, tako so meni precej nerazumljivi SUV-ji, na velikih gumah, "napihnjeni", notri pa nič kaj pretirano prostora. Ljudje jih pa množično kupujejo. Kot rečeno, stvar potreb, želja in nenazadnje financ.

Masayoshi je izjavil:

Ma ja, meni je bil Touran najboljši/najbolj praktičen avto, ki sem ga imel. Placa kot toče, hkrati pa mali, okreten, samo malo povišan. Idealen za vikend športe - kolo, surfanje, smučanje. Odvisno od potrebe, daš vem zadnje zice, preklopiš prednji sedež in lahko voziš na hitr čuda not. Ni pa prevelik, pretežek, previsok, čist kul za vsakodnevne vožnje. Sedaj vozim passat karavana pa niti približno ni tolk fajn. Mi je žal da sem zamenjal.

Se strinjam. Moje mnenje je zelo podobno

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

Mike_Rotch ::

To je epic brca v temo, katero prakticira hvala bogu vedno manj ljudi.
Vozički in lupinice so v 2 letih mimo. Za vso ostalo navlako pa obstajajo truge za tistih 6x na leto. Ker preostanek časa -95% - se potem ti sam v kravi od enoprostorca transportiraš na relaciji kuča posao z mogoče vmesnim postankom v interšparu.
In če že zdaj za en izlet nafilaš karavana do daske, boš tudi enoprostorca kar hitro.


Enoprostorci imajo pogosto tudi kakšne druge družinsko naravnane featurje, ki jih v karavanih najdeš bolj redko. Npr. posamične, nastavljive zadnje sedeže, velikokrat povsem modularne, da jih lahko odstraniš. Pa razne vgrajene boosterje v sedežih, mizice za zadnje potnike, ogledala za pregled nad zadnjo klopjo...

Razlika v velikosti in teži pa tudi ni bistvena. Citroen Grand spacetourer meri 4.6 metra in tehta 1500kg.

Sparkxl ::

Sploh ni res da ne maram enoprostorcev. Daleč od tega. So zelo priročni za ljudi ki jih res rabijo. Za razliko od suvov. To pa je šus mimo. Napihnjeno do onemoglosti, noter pa zaradi tega ni več prostora.

Kolega je podlegel pritiskom babe da oni zdaj nujno rabijo suv za 4 člansko familijo. In je kupil Mitsubishi asx. 4 leta jih je matral v tej konzervi preden je priznal napako in prodal. V kabini nič prostora, zadaj pa prtljažnik velikosti vw polo + 1m v višino. Super za prevažati nočne omarce, drugače pa neuporabno

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

joze67 ::

Imam SUV, pred tem enoprostrca. Vedno glavna odlika visoko sedenje, da se ne kobacaš ven kot voznik formule 2. Ko si star 2x, to ne pomeni veliko.

Sparkxl ::

Ja...to je ta novodobna invalidnost pri 35+. Saj o tem smo že dosti govorili

profii ::

joze67 je izjavil:

Imam SUV, pred tem enoprostrca. Vedno glavna odlika visoko sedenje, da se ne kobacaš ven kot voznik formule 2. Ko si star 2x, to ne pomeni veliko.


A zato, da se ti pod kiklo ne vid?

LapD ::

Sem nekje na istem, najbolj se nagibam k Octaviji 1.5 TSI karavanu, moram samo še naštudirat opremo in pa predvsem najti nekaj takšnega na zalogi, mogoče celo pogledati kak drug model/znamko. Ker zdaj naročiti avto in ga čakati več kot 1 leto je bolj strel v koleno, potem že raje potrpim dve leti, ko naj bi se zadeve s čipi umirile in takrat naročim točno to kar hočem v nekem normalnem roku. Ker trenutno so tudi konfiguratorji oskubljeni in niti ne moreš več izbrati vsega kar je bilo na voljo pred krizo.
web&motion designer
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84081707 (44473) profii
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25742469 (25128) GR2
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12317907 (14442) WizzardOfOZ
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16324762 (16012) Superboyy

Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23071547 (60009) dzinks63

Več podobnih tem