Forum » Problemi človeštva » Proga Trst – Ljubljana – Budimpešta izpadla s seznama
Proga Trst – Ljubljana – Budimpešta izpadla s seznama
Vice ::
info
To da naši politiki ne zastopijo kaj je za našo prihodnost strateško pomembno sem imel občutek in da marsikatero pomembno stvar ne jemljejo dovolj resno ali vsaj ne naredijo dovolj v tej smeri, pa so nas makaronarji že par let opozarjali, da nas ne mislijo čakati mi pa nič.
Sedaj je pa šla voda na mlin Nemcem in Francozom.
Bomo videli kakšne bodo posledice in koliko nam grozi da izgubimo ta koridor.
To da naši politiki ne zastopijo kaj je za našo prihodnost strateško pomembno sem imel občutek in da marsikatero pomembno stvar ne jemljejo dovolj resno ali vsaj ne naredijo dovolj v tej smeri, pa so nas makaronarji že par let opozarjali, da nas ne mislijo čakati mi pa nič.
Sedaj je pa šla voda na mlin Nemcem in Francozom.
Bomo videli kakšne bodo posledice in koliko nam grozi da izgubimo ta koridor.
kopernik ::
Denar, denar, denar... so se pač naši politik odločili, da so prioritete drugje. Kaj čmo ?
Avtocestni križ in dvotirno železnico bi morali dokončati že par let nazaj. Tako pa...
Avtocestni križ in dvotirno železnico bi morali dokončati že par let nazaj. Tako pa...
Vice ::
Denar? Če bi gledali na denar potem bi bil križ tako cestni kot železniški narejen že pred leti, razen seveda če so gledali samo na input in ne tudi output. Je pa bolj verjetno, da so se držali stare navade cestnih koridorjev, ki velja že 100 let in si mislijo da se stvari, ki se "primejo" ne morejo več spremeniti. S tem pa so pozabili da nam tukaj že 100 let nasprotujejo in mečejo polena pod noge Nemci in Francozi, ki se očitno dobro zavedajo samega pomena teh povezav in koristi. Zdaj so se jim vrata odprla in če jih ne bomo MI zaprli nam razni vstopi v EU in NATO ne bodo kaj prav dosti koristili.
undefined ::
> Avtocestni križ in dvotirno železnico bi morali dokončati že par let nazaj. Tako pa...
Dvotirne železnice še najmanj 20 let ne bo.
Dvotirne železnice še najmanj 20 let ne bo.
Thomas ::
Ni poseben problem. Večino prog so vrgli ven, ker načrt (finančno) ni bil realističen. Back to the drawing board!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Vice ::
S prihodom in uporabnostjo interneta je logistika dobila nov pomen prav tako struktura podjetij in če hočejo ostati živa, morajo zagotoviti čim hitrejšo, cenejšo, "stabilno" pot do končnega cilja, da si zagotovijo prodajo svojih izdelkov...
O teh logističnih "premikih" se bo govorilo tudi naslednje leto na Blejski ecommerce konferenci, kjer bodo zelo pomembni predstavniki iz različnih držav, prav tako v EU potekajo pogajanja kako speljati te logistične prijeme, ker EU z možnostjo uvedbe malo drugačne "jantarjeve" in "svilnate" transportne poti lahko krepko izpade.
Lep primer pri nas je npr. luka Koper. Celotna avtomobilska industrija iz ZDA, Japonske... danes pripelje tovor v luko Koper, ta "avtomobilski" posel za našo luko predstavlja največji del dobička in je odvisna od nje (zato je tudi direktor luke tako pljuval čez Hrvate z uvedbo EEC-ja in kako nevarno je to za našo luko in kaj to pomeni za Reško luko). Sam transport v EU, Rusijo.. pa po tirih preko Slovenije. Če začnemo tukaj prčkati in se izmišljevati misliš, da nas bo kdo čakal in spraševal ali se še da preko nas peljati to in ono in ali bodo rajši izpeljali "ziher" pot do cilja. Zakaj se potem nebi ustavili v Italiji ali Reki in tam naprej po "uveljavljeni" poti brez komplikacij naprej?
Takšnih in podobnih primerov je malo morje. In če gledamo kako so trenutno danes vzpostavljeni ti transportni koridorji lahko hitro ugotoviš na kakšnem zlatem jajcu je Slovenija in njen vpliv v bodoči skupni EU. Če si "center" nečesa posledično k temu pripeljejo tudi vlaganja, ki pa so nam še kako potrebna.
Pa še ena zanimiva smetka. Ko se je delala prva železniška povezava Dunaj-Ljubljana-Trst 1849 leta je temu najbolj nasprotovala in na vsak način hotela onemogočiti izvedbo projekta Francija, ki geografsko tukaj na prvi pogled nima kaj prav dosti veze, sami so očitno že takrat vedeli kaj bodo izgubili, mi pa rajši uvedemo neke železniške referendume in se kregamo kdaj bomo položili naslednji kilometer asfalta. Tudi tukaj je Hrvaška hitro zavohala dobre posle in začela pospešeno asfaltirati svoje povezave, čeprav je tega veliko manj (finančno) zmožna kot mi.
Okoli tega je še miljon stvari, ki bi lahko povedale, da to ni le tako nedolžen problem. Bomo videli kaj bo prinesel čas.
O teh logističnih "premikih" se bo govorilo tudi naslednje leto na Blejski ecommerce konferenci, kjer bodo zelo pomembni predstavniki iz različnih držav, prav tako v EU potekajo pogajanja kako speljati te logistične prijeme, ker EU z možnostjo uvedbe malo drugačne "jantarjeve" in "svilnate" transportne poti lahko krepko izpade.
Lep primer pri nas je npr. luka Koper. Celotna avtomobilska industrija iz ZDA, Japonske... danes pripelje tovor v luko Koper, ta "avtomobilski" posel za našo luko predstavlja največji del dobička in je odvisna od nje (zato je tudi direktor luke tako pljuval čez Hrvate z uvedbo EEC-ja in kako nevarno je to za našo luko in kaj to pomeni za Reško luko). Sam transport v EU, Rusijo.. pa po tirih preko Slovenije. Če začnemo tukaj prčkati in se izmišljevati misliš, da nas bo kdo čakal in spraševal ali se še da preko nas peljati to in ono in ali bodo rajši izpeljali "ziher" pot do cilja. Zakaj se potem nebi ustavili v Italiji ali Reki in tam naprej po "uveljavljeni" poti brez komplikacij naprej?
Takšnih in podobnih primerov je malo morje. In če gledamo kako so trenutno danes vzpostavljeni ti transportni koridorji lahko hitro ugotoviš na kakšnem zlatem jajcu je Slovenija in njen vpliv v bodoči skupni EU. Če si "center" nečesa posledično k temu pripeljejo tudi vlaganja, ki pa so nam še kako potrebna.
Pa še ena zanimiva smetka. Ko se je delala prva železniška povezava Dunaj-Ljubljana-Trst 1849 leta je temu najbolj nasprotovala in na vsak način hotela onemogočiti izvedbo projekta Francija, ki geografsko tukaj na prvi pogled nima kaj prav dosti veze, sami so očitno že takrat vedeli kaj bodo izgubili, mi pa rajši uvedemo neke železniške referendume in se kregamo kdaj bomo položili naslednji kilometer asfalta. Tudi tukaj je Hrvaška hitro zavohala dobre posle in začela pospešeno asfaltirati svoje povezave, čeprav je tega veliko manj (finančno) zmožna kot mi.
Okoli tega je še miljon stvari, ki bi lahko povedale, da to ni le tako nedolžen problem. Bomo videli kaj bo prinesel čas.
Thomas ::
Glede pomembnosti transporta za Slovenijo, imaš nedvomno prav. Tudi, kar se tiče našega mečkanja. Saj le tisto hitro železniško omrežje, ki ga je hotela zgraditi Evropa ni realistično, zato so ga bili prisiljeni dovnskejlati.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Vice ::
To da je program bil "nerealen" za izpeljavo je meni čisto logično. Vendar so v EU naredili "prednostno" listo, da bo tudi do tega prišlo je bilo moč sklepati. Da bi Italjani bili na tej "listi" so ogromno naredili sami in nas tudi opozarjali na naše probleme ki smo jih sami ustvarjali, saj si Italjani zelo prizadevajo imeti povezavo do Kijeva ali preko Slovenije ali pa Nemčije jim je to vseeno, samo razlika tukaj je bila da za njih bi preko Slovenije predstavljalo "manj" problemov. No svoje obljube nismo ravno izpolnili, zato za EU denar tudi nismo tako zanimivi ker bi ga preveč požrli.
Če pa bi zadevo kolikor toliko pripravili, da za EU nebi predstavljali toliko problemov bi danes bili na tej listi pa še kapital bi dobili. To pa je dosti.
Če pa bi zadevo kolikor toliko pripravili, da za EU nebi predstavljali toliko problemov bi danes bili na tej listi pa še kapital bi dobili. To pa je dosti.
Thomas ::
Ja ... dobr ti tole zagovarjaš. Bi znal imeti precej prav.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
BigWhale ::
> Back to the drawing board!
Ne, pri nas je to bolj Etch-A-Sketch kot pa kak drawing board... Ceste, katerekoli, se pri nas gradijo s hitrostjo podivjanega polza... dobesedno.
Nasa ulica je bila en mesec dva metra globoka 'sodr jama' cela ulica. Tistih deset kilomtrov trojanske avtoceste in predorov pa delajo ze stiri leta. Skoraj pet. Bruh...
Ne, pri nas je to bolj Etch-A-Sketch kot pa kak drawing board... Ceste, katerekoli, se pri nas gradijo s hitrostjo podivjanega polza... dobesedno.
Nasa ulica je bila en mesec dva metra globoka 'sodr jama' cela ulica. Tistih deset kilomtrov trojanske avtoceste in predorov pa delajo ze stiri leta. Skoraj pet. Bruh...
undefined ::
> Ceste, katerekoli, se pri nas gradijo s hitrostjo podivjanega polza... dobesedno.
Ne podcenjuj podivjanih polžev. Črnogorci, kot specialni lovci na polže, podivjanega polža do danes še niso uspeli ujeti. ;)
Ne podcenjuj podivjanih polžev. Črnogorci, kot specialni lovci na polže, podivjanega polža do danes še niso uspeli ujeti. ;)
BigWhale ::
Je pa hecno, da je zgornja soseda, ki ves cas opazuj dogajanje, klicala na gradbeno podjetje in jim povedala, da je zunaj tako lepo sonce, delavca pa nikjer nobenega in da sploh ne delajo, da bi mogoce lahko.
Tip ji je rekel, da ima prevec casa (kar je sicer res, ker je v penziji) in ji vrgel dol slusalko...
Jaz jim bom sel pa izstavit racun, za pshicne in fizicne poskodbe, ker me je elektrika ene 20krat ruknila, ko sem popravljal centralno - uspesno so nam 'odnesli' ozemljitev :P
Tip ji je rekel, da ima prevec casa (kar je sicer res, ker je v penziji) in ji vrgel dol slusalko...
Jaz jim bom sel pa izstavit racun, za pshicne in fizicne poskodbe, ker me je elektrika ene 20krat ruknila, ko sem popravljal centralno - uspesno so nam 'odnesli' ozemljitev :P
root987 ::
Zakaj naši politiki vedno tako zabušavajo? Preprosto bi zgradili cesto in gotovo. Mislim da so že američani rekli da imamo eno najboljših leg v Evropi...In to že dolga stoletja. Ko bi le znali to izkoristiti na način kot Švica, ki je v zadnjih 200 letih naredila ogromen napredek(in ne mislim na ure ipd., pač na na način).
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Drugi tir...novi TEŠ6? (strani: 1 2 3 4 … 51 52 53 54 )Oddelek: Loža | 524900 (101575) | nekikr |
» | Evropska vesoljska agencija pristala na MarsuOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12387 (9463) | Markoff |
» | Slo. železnice, DARS vstop na borzoOddelek: Problemi človeštva | 4624 (3910) | noraguta |
» | ABC tablicaOddelek: Strojna oprema | 2014 (1642) | zee |
» | [Fork] Zakaj so tovornjaki prava stvar (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 6909 (5933) | keber |