» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

strani: 1 ... 49 50 51 52

matijadmin ::

MrStein je izjavil:

Ali razpolagaš z notranjimi informacijami nima veze s tem, ali imaš konflikt interesa.
Ter to ali si udeležen v odločanje. Ker tu se nič ne odločamo, ampak debatiramo.

Enako kot je pri izgradnji avtoceste Maribor-Lendava skoraj vsak prebivalec te regije imel to v interesu. In to je jasno vplivalo na njegovo mnenje ter izjave. Tudi če je bil "navaden kmet", ki ni imel nobenih notranjih informacij, niti nič ni odločal (razen 0,001% kot volivec).


Vendar to še ne pomeni, da imam ali je imel kdo od prebivalcev regije na relaciji Maribor - Lendava kakršen koli konflik interesov, prej legitimen interes. Ja, prav imaš, debatiramo. Mar potem ne razumeš položaja nekoga zainteresiranega, ki debatira, se pri tem vede maksimalno transparentno in ni vpet v odločanje o investiciji, ali pa si funkcionalno nepismen, ne vem. Podobno kot kolega ZaphodBB.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Nepismen si ti, če ne razumeš, da je poanta v tem, da vlečeš krepko na eno stran. "transparentno"
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

matijadmin ::

A ti razumeš, da nisem ne odločevalec niti razsodnik, ki bi naposled razsojal o čemer koli povezanem? Očitno ne, pa tudi konflikta interesov ne razumeš. Jaz niti v logistiki ne delam, kaj šele, da bi imel z izvedbo projekta kar koli. Prej bi lahko zase rekel, da imam dober vpogled v s pristaniščem povezane dejavnosti kot kar koli drugega. Vsaj malo pristranski smo tu bolj ali manj vsi, kar je za debatni nivo čisto običajno. In, če že, se mi gnusi tista vaša pristranskost zaradi političnih prepričanj, da ne zapišem kaj gršega.
Vrnite nam techno!

MrStein ::

matijadmin je izjavil:

A ti razumeš, da nisem ne odločevalec niti razsodnik, ki bi naposled razsojal o čemer koli povezanem?

To sprašuješ, čeprav sem trikrat napisal? Očitno je en od naju res nepismen.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

matijadmin ::

MrStein je izjavil:

matijadmin je izjavil:

A ti razumeš, da nisem ne odločevalec niti razsodnik, ki bi naposled razsojal o čemer koli povezanem?

To sprašuješ, čeprav sem trikrat napisal? Očitno je en od naju res nepismen.

Seveda, ker ne daješ vtisa, da veš.
Vrnite nam techno!

MrStein ::

Da bo jasno: po mojem ti niti o svojem zajtrku ne odločaš. V redu zdaj?
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

ZaphodBB ::

Evo, jaz imam pa razkritje na zalogi.

Premislil sem se. Sedaj sem mnenja, da se drugi tir mora zgraditi čimprej. Sicer še vedno nisem navdušen nad pričakovanimi krajami davkoplačevalskega denarja ampak naj se zgodi kar se mora zgoditi.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

joze67 ::

In tvoja nova služba je kje?

joze67 ::

Nova "zadnja" cena: 1.2G€ brez Madžarov. Megleno se spomnim, da je bilo pred referendumom 800-900M€. Kako drag je čas v Deželi...

scipascapa ::

ja nekaj sto mio je treba pokrast, ni panike. mi kot narod to sprejmemo.

kitajci bi to naredili za 500 mio.

Truga ::

Verjetno je koncno ugotovil da moramo spravit ves promet na zeleznico in jo elektrificirat preden nas pozre podnebje.

Smrekar1 ::

joze67 je izjavil:

Nova "zadnja" cena: 1.2G€ brez Madžarov. Megleno se spomnim, da je bilo pred referendumom 800-900M€. Kako drag je čas v Deželi...


Govorilo se je od optimističnih 961 milijonov evrov do diletantskih 4,5 milijarde evrov.

https://www.24ur.com/novice/dejstva/vse...
http://nova24tv.si/slovenija/politika/p...

Smrekar1 ::

scipascapa je izjavil:

ja nekaj sto mio je treba pokrast, ni panike. mi kot narod to sprejmemo.

kitajci bi to naredili za 500 mio.


Najbližje kar sem dobil je tole:

https://www.cnbc.com/2018/10/23/chinas-...

Kombinacija mostov in predorov v skupni dolžini 41 km, je stala 15-20 milijard dolarjev, odvisno od vira. Če vzamemo spodnjo mejo je to približno 12 milijard evrov, za približno dvakratno dolžino drugega tira. Na kilometer jih je torej stalo 4x več od zgornjih ocen cene drugega tira (1,5 milijarde evrov).

Iskreno dvomim, da bi Kitajci tole lahko naredili za 500 milijonov evrov. Za 500 milijonov Kuvajtskih dinarjev bi mogoče šlo, čeprav tale zadnji projekt bolj kaže na tistih 4,5 milijarde evrov kot kaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

D3m ::

"bridge-cum-tunnel sea crossing"

Ni primerjave z našim.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Smrekar1 ::

D3m je izjavil:

"bridge-cum-tunnel sea crossing"

Ni primerjave z našim.


Trditev je, da kitajci te stvari delajo 3x ceneje.

http://www.globalconstructionreview.com...

80 milijard dolarjev za 134 kilometrov tunelov.

Avstralija:

https://www.abc.net.au/news/2017-07-18/...

1 milijarda dolarjev za 1 kilometer tunelov.

Naš 2. tir je še poceni. Tudi če gre za neprimerljive projekte - bistveno bolj potratni tuneli so še vedno lahko ekonomsko upravičeni. Najbližji 2. tiru je seveda Gothard, ki je približno 2x daljši in 8x dražji.

Povedano drugače, če bi bila ocena Nore24 in Kretenčka izpod Utika o 4,5 milijarde evrov točna, bi bil 2. tir najverjetneje še vedno upravičen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

ZaphodBB ::

Povedano drugače, če bi bila ocena Nore24 in Kretenčka izpod Utika o 4,5 milijarde evrov točna, bi bil 2. tir najverjetneje še vedno upravičen.

Ali pa 20 miljard. Šta se mora nije teško!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Ali pa 20 miljard. Šta se mora nije teško!


O tem dvomim. Imaš kak izračun zakaj bi bil utemeljen, če bi stal 20 milijard evrov?

ZaphodBB ::



O tem dvomim. Imaš kak izračun zakaj bi bil utemeljen, če bi stal 20 milijard evrov?

Zato ker rabimo. In ker se splača!
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Zato ker rabimo. In ker se splača!


Sori, ta argumentacija deluje za cene tunela nekje 1-2 milijarde evrov, kar je primerljivo s cenami podobnih ali konkurenčnih tunelov. Za 20 milijard evrov boš moral pokazati kaj več.

ZaphodBB ::

Smrekar1 je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:


Zato ker rabimo. In ker se splača!


Sori, ta argumentacija deluje za cene tunela nekje 1-2 milijarde evrov, kar je primerljivo s cenami podobnih ali konkurenčnih tunelov. Za 20 milijard evrov boš moral pokazati kaj več.

Zakaj si proti napredku?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

jernejl ::

Smrekar1 je izjavil:

D3m je izjavil:

"bridge-cum-tunnel sea crossing"

Ni primerjave z našim.


Trditev je, da kitajci te stvari delajo 3x ceneje.

http://www.globalconstructionreview.com...

80 milijard dolarjev za 134 kilometrov tunelov.

Drugi tir primerjaš s 135 km podvodnega tunela, kjer bi vlaki brzeli s hitrostjo do 250km/h? In ker je tisto dražje, potem kitajci ne morejo delati ceneje, ali kako?

Truga ::

mislim da hoce predvsem pokazat da je cena proge odvisna od terena in da bi bil nas tunel drag tudi ce nam bi ga zgradile zobne vile.

D3m ::

Točno tako. Ne moremo imeti 100% primerjave zaradi terena. Lahko pa primerjamo ponudbe.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Gregor P ::

Torej pot za tuje partnerje oz. zaledne države ostaja odprta (s tem tudi dodatni tuj nadzor), kar je dobro; v nasprotnem primeru bi se lahko vzpostavil sum, da želijo speljati zadeve zopet po domače.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mr.B ::

D3m je izjavil:

Točno tako. Ne moremo imeti 100% primerjave zaradi terena. Lahko pa primerjamo ponudbe.

Seveda lahko primerjaü ponudbo, tako kot smrekar primrja ponudbo z Avstrijskim tunelom... Skupno imajo samo to da se imenujejo tirir, potem pa se konca...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

mikhail ::

Tako iz firbca me zanima kakšno ponudbo bi dal Musk
https://arstechnica.com/cars/2019/01/el...
Nimam pa pojma koliko so njegovi inženirji vešči vrtanja čez apnenčeve bloke

Mimogrede, ker nisem na tekočem z drugim tirom, ali nameravajo nov tir namenit prevozu potnikov ali tovora? Glede na to, da se je govorilo, da bodo položili 'hitrejše' tračnice, bi bilo logično, da bi drugi tir bil namenjen za potnike...

MrStein ::

Gregor P je izjavil:

Torej pot za tuje partnerje oz. zaledne države ostaja odprta (s tem tudi dodatni tuj nadzor), kar je dobro; v nasprotnem primeru bi se lahko vzpostavil sum, da želijo speljati zadeve zopet po domače.

Saj Bratuškova&co želijo ravno to.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

joze67 ::

D3m je izjavil:

Točno tako. Ne moremo imeti 100% primerjave zaradi terena. Lahko pa primerjamo ponudbe.

Lahko primerjamo s predoroma Kastelec in Markovec in viaduktom Črni kal. Torej z DARS.
AC Klanec-Srmin je stal po podatkih 2007 19,5 M€/km. Štiripasovna opremljena AC. Potrebno je še popraviti za 16% navzgor.

matijadmin ::

Tako za primerjavo ... Semmering košta 80 mio/km. Dvocevna. Cena še ni dokončna, pričakovati je dodatne podražitve.. Bistvena razlika v hitrosti prevoza (ta bo znašala do maks. 230 km/h) v primerjavi z drugim tirom je bolj ali manj zaradi naklona (4? proti 17?). Nas tepe konfiguracija terena, čudežev in sprememb gravitacije pač ne gre pričakovati. Ali je Avstrija hudo skorumpirana, ali pa so pri nas zapečkarji z'lo glasni.
Vrnite nam techno!

Mr.B ::

In potem se najdejo strokovnjaki, ki naredijo merodajno primerjavo cene na km, zgolj zato ker imata oba projekat v imenu tunel in tiri.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Wrop ::

He he. Saj to smo nekateri že opozorili pred mnogo mnogo strani nazaj. Ni direktne primerjave. Že premer cevi je precej drugačen, material, temperature v tunelu in razlika je ali narediš en 50 km v enem kosu ali pa imaš 8 tunelčkov.
Primerjavo cene na km lahko delamo pri trenutnem delu v Karavankah. Aja, niti začeli še nismo.

bbbbbb2015 ::

ZaphodBB je izjavil:



O tem dvomim. Imaš kak izračun zakaj bi bil utemeljen, če bi stal 20 milijard evrov?

Zato ker rabimo. In ker se splača!


Ne govori v mojem imenu. Butelj. Ne rabim tunela, ne tira. Jaz imam svoj posel in če kdo želi tir imeti, naj si ga plača.

To, da "mi" "rabimo", pa nacionalni interes pa to, to so bile Šrotove pa Bavčarjeve nategancije. Ne rabim.

Če kdo rabi, naj si sam plača. Luka Koper, recimo. Če je taka firma, naj ustanovijo firmo "Najjači 2 tir" in poberejo denar na kup in naj to zgradijo.

In ravno šivilja Bratušica se razume na to. Smo "rabili" banke dokapitalizirati. Ma diletantka ena. In zdaj bo pa ona tir gradila. OMG
Hujši je še uni falirani tišlar Šarec.

Nizko ste padli.

matijadmin ::

bbbbbb2015 je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:



O tem dvomim. Imaš kak izračun zakaj bi bil utemeljen, če bi stal 20 milijard evrov?

Zato ker rabimo. In ker se splača!


Ne govori v mojem imenu. Butelj. Ne rabim tunela, ne tira. Jaz imam svoj posel in če kdo želi tir imeti, naj si ga plača.

To, da "mi" "rabimo", pa nacionalni interes pa to, to so bile Šrotove pa Bavčarjeve nategancije. Ne rabim.

Če kdo rabi, naj si sam plača. Luka Koper, recimo. Če je taka firma, naj ustanovijo firmo "Najjači 2 tir" in poberejo denar na kup in naj to zgradijo.

In ravno šivilja Bratušica se razume na to. Smo "rabili" banke dokapitalizirati. Ma diletantka ena. In zdaj bo pa ona tir gradila. OMG
Hujši je še uni falirani tišlar Šarec.

Nizko ste padli.

Ne gradijo politiki, gradi stroka. Bojazni pred korupcijo nisem nikoli skrival in prav je, da se o tem pogovarjamo. Tir potrebujemo, zavoljo posameznih deležnikov, ki imajo občuten socialni in fiskalni učinek. Pa tudi zaradi posodobitve prometne infrastrukture v skrbi za okolje, oz. premik kompozicije javnega prevoza s postaje Porazno. 3,5 h iz Kopra v Liubljano je res dosežek.

Mr.B je izjavil:

In potem se najdejo strokovnjaki, ki naredijo merodajno primerjavo cene na km, zgolj zato ker imata oba projekat v imenu tunel in tiri.

To sem zelo površno nalimal in s tem nikakor nisem želel insinuirati, da njihov tunel ni tehnološko na bistveno višji ravni.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

Poziv h gradnji dvotirne železnice
No, vsaj železnica ostaja. Ker skrivnost uspeha on-time on-budget projektov je nedvomno ta, da se po začetku projekta vprašaš, kaj pravzaprav boš delal.

Pa novo maketo bo potrebno naročiti.

windigo ::

joze67 je izjavil:

Poziv h gradnji dvotirne železnice
No, vsaj železnica ostaja. Ker skrivnost uspeha on-time on-budget projektov je nedvomno ta, da se po začetku projekta vprašaš, kaj pravzaprav boš delal.

Pa novo maketo bo potrebno naročiti.

Glede na to, da je bil en od glavnih selling pointov za 2. tir, poleg povečanja pretovora v Luki Koper, zavarovanje porečja Rižane, enotirna proga pokrije ekonomske, ne pa tudi ekoloških ciljev. Razlitje kakšne cisterne tam pomeni, da je cela obala brez vode. Drugi tir se je po mojem spominu ves čas omenjal kot nova dvotirna proga, dokler se ni Patrick Vlačič spomnil, da bi lahko prišparal nekje dobrih 100 miljonov pri investiciji, če bi gradili samo enotirno in da nižja cifra zgleda lepše, ni pa prav hudo naglas razglašal, da mora zato prvi tir ostati operativen. In tako se je potem zares šlo tudi v operativno izdelavo načrtov.

Medtem NYTimes piše o razvoju tržaškega pristanišča s pomočjo Kitajcev. Mnogi so že poskusili, živi bili pa videli.

joze67 ::

Seveda se je o drugem tiru govorilo kot o enotirnem, dokler se niso začeli pojavljati nasprotniki.

windigo ::

joze67 je izjavil:

Seveda se je o drugem tiru govorilo kot o enotirnem, dokler se niso začeli pojavljati nasprotniki.

Prav v leto 2007 sega eden od "izvirnih grehov" za zastoj projekta. Prva Janševa vlada se je namreč takrat z Italijo dogovorila, da se bo v predoru pod Črnim Kalom na drugi tir priključila hitra proga iz Italije. To je vodilo v nove spremembe DLN, ki so projektu po začetku perspektive "požrle" dragoceni dve leti časa. Leta 2009, torej že pod vlado Boruta Pahorja, je del nove proge od Divače do Črnega Kala postal dvotiren, a tudi to se je že naslednje leto, ko so Italijani opustili idejo o gradnji predrage proge do Črnega Kala, spremenilo. Končna odločitev, da bo nova proga enotirna, je padla šele leta 2010.

https://www.dnevnik.si/1042525864

Gregor P ::

Ta boljše je, kako je začela Alenka uporabljati izraz "projekt Divača-Koper" namesto "Drugi tir">:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

joze67 ::

windigo je izjavil:

joze67 je izjavil:

Seveda se je o drugem tiru govorilo kot o enotirnem, dokler se niso začeli pojavljati nasprotniki.

Prav v leto 2007 sega eden od "izvirnih grehov" za zastoj projekta. Prva Janševa vlada se je namreč takrat z Italijo dogovorila, da se bo v predoru pod Črnim Kalom na drugi tir priključila hitra proga iz Italije. To je vodilo v nove spremembe DLN, ki so projektu po začetku perspektive "požrle" dragoceni dve leti časa. Leta 2009, torej že pod vlado Boruta Pahorja, je del nove proge od Divače do Črnega Kala postal dvotiren, a tudi to se je že naslednje leto, ko so Italijani opustili idejo o gradnji predrage proge do Črnega Kala, spremenilo. Končna odločitev, da bo nova proga enotirna, je padla šele leta 2010.

https://www.dnevnik.si/1042525864

Kar dokazuje, da je bil projekt sprva načrtovan kot enotiren; potem so študirali, če bi bil do nekje dvotiren (en tir do Kopra drugi do Trsta) potem so to opustili in na koncu, ko je začelo šumeti med volilci zaradi silnih milijard za en tir (ampak po 2 tumela ipd) se je dinamično spreminjalo 1-2-1-... in končalo na 1.

"Uradna" kronologija

Sicer že ime pove vse, 1. tir je obstoječi, 2. tir se doda.

matijadmin ::

joze67 je izjavil:

Poziv h gradnji dvotirne železnice
No, vsaj železnica ostaja. Ker skrivnost uspeha on-time on-budget projektov je nedvomno ta, da se po začetku projekta vprašaš, kaj pravzaprav boš delal.

Pa novo maketo bo potrebno naročiti.

Trol, očitno se še nisi sprijaznil, da bo gradil kdo drug, ki ni iz tvoje politične opcije.

joze67 je izjavil:

Seveda se je o drugem tiru govorilo kot o enotirnem, dokler se niso začeli pojavljati nasprotniki.

Kar je gotovo pozitivna plat angažmaja nasprotnikov. Če smo iskreni, se je že prej omenjalo, tudi sindikati so na to opozarjali, pa tedanja skorumpirana uprava Luke prav tako.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

matijadmin ::

joze67 je izjavil:

windigo je izjavil:

joze67 je izjavil:

Seveda se je o drugem tiru govorilo kot o enotirnem, dokler se niso začeli pojavljati nasprotniki.

Prav v leto 2007 sega eden od "izvirnih grehov" za zastoj projekta. Prva Janševa vlada se je namreč takrat z Italijo dogovorila, da se bo v predoru pod Črnim Kalom na drugi tir priključila hitra proga iz Italije. To je vodilo v nove spremembe DLN, ki so projektu po začetku perspektive "požrle" dragoceni dve leti časa. Leta 2009, torej že pod vlado Boruta Pahorja, je del nove proge od Divače do Črnega Kala postal dvotiren, a tudi to se je že naslednje leto, ko so Italijani opustili idejo o gradnji predrage proge do Črnega Kala, spremenilo. Končna odločitev, da bo nova proga enotirna, je padla šele leta 2010.

https://www.dnevnik.si/1042525864

Kar dokazuje, da je bil projekt sprva načrtovan kot enotiren; potem so študirali, če bi bil do nekje dvotiren (en tir do Kopra drugi do Trsta) potem so to opustili in na koncu, ko je začelo šumeti med volilci zaradi silnih milijard za en tir (ampak po 2 tumela ipd) se je dinamično spreminjalo 1-2-1-... in končalo na 1.

"Uradna" kronologija

Sicer že ime pove vse, 1. tir je obstoječi, 2. tir se doda.

Trenutna časovnica predvideva do poletja pridobitev gradbenega za 2. tir. Sem nekoliko skeptičen, a očitno se nekaj dela na tem.
Vrnite nam techno!

joze67 ::

Kaj pa proračun?

matijadmin je izjavil:


Trol, očitno se še nisi sprijaznil, da bo gradil kdo drug, ki ni iz tvoje politične opcije.

In katera bi bila ta politična opcija, o Poslednji lovec na trole?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: joze67 ()

jb_j ::

Samo neki.

A ni bil drugi tir prvotno ocenjen na skoraj 2.5 miljarde?
Če je sedaj ocenjen na miljardo+, bi mogoče lahko zgradil kr dvotirni drugi tir. (nekje so neki našparal)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Wrop ::

Cena je odvisna koga vprašaš. Vse od 600 milijonov pa do 3 milijarde. Cena pa bo naraščala, tako kot je pri TEŠ6. Po potrebi.
Dvotirni bi stal skoraj 2x toliko kot enotirni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Wrop ()

scipascapa ::

50% pokradenega. SLO pač.

ZaphodBB ::

jb_j je izjavil:

Samo neki.

A ni bil drugi tir prvotno ocenjen na skoraj 2.5 miljarde?
Če je sedaj ocenjen na miljardo+, bi mogoče lahko zgradil kr dvotirni drugi tir. (nekje so neki našparal)

Miljardo in pol je samo tunel in mostovi, brez tirov, brez elektrike, brez signalne opreme, itd...

Končna cena bo nekje pri tri miljarde, minimum.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:

jb_j je izjavil:

Samo neki.

A ni bil drugi tir prvotno ocenjen na skoraj 2.5 miljarde?
Če je sedaj ocenjen na miljardo+, bi mogoče lahko zgradil kr dvotirni drugi tir. (nekje so neki našparal)

Miljardo in pol je samo tunel in mostovi, brez tirov, brez elektrike, brez signalne opreme, itd...

Končna cena bo nekje pri tri miljarde, minimum.

Po tvoji oceni. Kdo pa si ti?
Vrnite nam techno!

ZaphodBB ::

matijadmin je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

jb_j je izjavil:

Samo neki.

A ni bil drugi tir prvotno ocenjen na skoraj 2.5 miljarde?
Če je sedaj ocenjen na miljardo+, bi mogoče lahko zgradil kr dvotirni drugi tir. (nekje so neki našparal)

Miljardo in pol je samo tunel in mostovi, brez tirov, brez elektrike, brez signalne opreme, itd...

Končna cena bo nekje pri tri miljarde, minimum.

Po tvoji oceni. Kdo pa si ti?

Jaz sem podpornik gradnje drugega tira.

Rabimo ga, pa naj stane kolikor hoče.

https://damijan.org/2019/04/23/koncesij...
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

jernejl je izjavil:


Drugi tir primerjaš s 135 km podvodnega tunela, kjer bi vlaki brzeli s hitrostjo do 250km/h? In ker je tisto dražje, potem kitajci ne morejo delati ceneje, ali kako?


Moj argument je, da je trditev "kitajci bi naredili 3x ceneje" brez realne osnove. 6x daljši tunel, cena je 80x višja.
OK, je pod vodo in grajeno za hitrejše vlake. Na kilometer je še vedno več kot 10x dražje. Če hočeš zagovarjati osnovno tezo pokaži kak kitajski tunel, ki je bil narejen za "3x manj" in pokaži, da je bilo delo izvedeno v skladu z našo zakonodajo (brez sužnjev ipd).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

MrStein ::

Ja, pri nas sploh ni nezakonito zaposlenih su... pardon, delavcev, ki jim ne plačujejo prispevkov, plač in še kaj.
Ne glejte nas, glejte Kitajce!!
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()
strani: 1 ... 49 50 51 52


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
622773 (226) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22815594 (8835) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
382539 (1185) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12621407 (15480) DuleKrtola

Več podobnih tem