Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
Andrej51 ::
Ne vidim bistva v tvojem postu. Lokomotiva je homologirana za največjo hitrost 230 km/h vse kar je več je izven rednega prometa. Ta video posnetek pa je bil prikazan na krstu lokomotive.
Nevem zakaj tukaj sploh razpravljamo o 200+ km/h, ki jih Slovenija ne bo se tako kmalu videla.
Moram pa pohvalit SŽ. V zadnjem času kar redno vozijo tovorne vlake v Nemčijo in Avstrijo vozili pa so že tudi v druge države. Prav v teh dneh naj bi začeli vozit tudi po Hrvaškem (tovorni promet).
Nevem zakaj tukaj sploh razpravljamo o 200+ km/h, ki jih Slovenija ne bo se tako kmalu videla.
Moram pa pohvalit SŽ. V zadnjem času kar redno vozijo tovorne vlake v Nemčijo in Avstrijo vozili pa so že tudi v druge države. Prav v teh dneh naj bi začeli vozit tudi po Hrvaškem (tovorni promet).
jest10 ::
Bistvo je, da gre lokomotiva komot 250+ km/h in ne le 200/230. Nič drugega. O uporabnosti te hitrosti nisem govoril nič.
Tako kot gre tovornjak komot 120km/h, ne le 90 z blokado.
Tako kot gre tovornjak komot 120km/h, ne le 90 z blokado.
Karaya 52 ::
Polovico EU.
http://www.dcm-svs.si/simpozij/simpozij...
O potrebnosti pa iz diplomske:
https://dk.um.si/Dokument.php?id=53846
Ampak medijskega pompa pa ni bilo, ane? Tudi pri ostalih remontih ga ni. Določene projekte pa pripeljejo mediji do faze totalne histerije in potem je problem karkoli naredit.
matijadmin ::
Glede potreb po drugem tiru in časovnih okvirh na splošno bi rekel naslednje, drugi tir bi morali zgraditi že pred 20. leti, danes pa bi morali razmišljati o hitrostnih izboljšavah, odstavnih/menjalnih tirih, terminalih ob trasi (če ne celo 3. tiru). Pa smo veliko mejnikov zamudili (predvsem poceni denar od depozitnih rezerv luke do virov iz naslova zadolževanja). Samo Časar je sprašil nekaj 100 milijonov in še nekaj sto si jih je izposodil za tisto nasedlo investicijo v Rusiji in predrago plačana postpanamax dvigala. Tudi Interevropa bi brez Lovšina in ob predpostavki vsaj zasilno dobrega korporativnega upravljanja v zadnjih 10 letih danes soinvestirala v ta projekt. Nenazadnje, imeli smo mnoge strokovnjake od foha in z Obale za prometne ministre, pa nič od njih.
Trasa v vseh pogledih ni idealna, je pa prav gotovo idealna v danem trenutku. Ob stari ni kaj širiti, ker je zaradi naklona hitrost prometa zelo omejena, širitev sploh ne bi bila nujno cenejša in tvegali bi zastoje na obstoječi ter edini logistični poti (kar je nesprejemljivo). Pa tudi lastništvo zemljišč, kjer poteka aktualna trasa, je urejeno, prav tako so pridobljena vsa dovoljenja (mimogrede, vsi zasebni lastniki so izplačani za razliko od tistih, ki jim Dars za primorsko avtocesto še zmeraj dolguje vse). Saj veste, kako se pri nas vlečejo razlastitve in, kako neumno in nestrpno običajno k odkupom pristopa država in s kakšnim trčenim odporom se na to odzivajo državljani. Batine do nezavesti.
Hja, glede rentabilnosti in ekonomike, če drži, kar navajata SDH in vlada, me ne skrbi. Investitorji bodo zasebni, tako da v najslabšem primeru 2. tira ne bo ali pa bodo zasebniki slabo plasirali svoj denar. Proračun bo za razliko od poroštev za TEŠ6 varen. Se pa strinjam, da bo reševanje ekonomike projekta hudo zapleten problem, že zaradi ustroja naše države in gospodarstva, pa zaradi uber zmešanih predpisov, slabega upravljanja druge prometne infrastrukture (železniškega potniškega prometa, avtocest ...). Iskati bo potrebno sinergije, s potniškim (ki mimogrede potrebuje od Kopra do Ljubljane 3h in 50'), pospeševanjem prodaje kapacitet v tujini, preusmerjanjem cestnega tovornega prometa na avtovlake ipd. Tako da če bi investitorji želeli to temeljito (in ne zgolj konceptno) rešiti pred pričetkom gradnje, bi se ta zavlekla na 10 + let. In ko sem že omenjal sinergije na novi "stari" poti, bi bilo smiselno razmisliti tudi o sočasni gradnji trase Koper - Trst. Spodbudno se mi zdi, da so naročili revizijo predvidene investicije v traso Divača - Trst in od je odstopili, ker tiso pa je bil dejansko en mali TEŠ6. Policija pa kljub dogovoru z vlado, vsaj tako je videti, še naprej stavka ...
V ljudi (politiko) niti nimam več toliko zaupanja in tudi zdajšnji tok dogodkov ni idealen, je pa najboljši, kar smo jim bili priča ob infrastrukturnih investicijah doslej, kar je vsaj malo spodbudno. Počakajmo na dejanja. Izpadi luške raje so politično usmerjani s strani zdajšnje uprave in vodilnih zaposlenih ob podpori obalnih županov in ljubljanskega. Gre za totalno zagitiran boj za mesto ob koritu in nič drugega. Zaposlene so tako ali tako oprali s solidno kolektivno, očitno pri nas niti dobre plače niso več tisto, kar so bile (ljudem popolnoma zameglijo um). Podoben simptom je v energetiki, ki ima v JS najvišjo povprečno plačo, podobnost z luko (divide et impera), anyone? A v luki so šli še korak dlje, izkoriščajo tujo (in zadnje čase vse bolj tudi domačo) ceneno delovno silo, ki je angažirana nezakonito (kot zunanji podizvajalci v podrejenem razmerju, kakršna so nedolgo nazaj urejali na RTV, v Revozu ...) pri tem pa so zaposlene na kolektivki shujskali proti slednjim. In to je pripeljalo tako daleč, da eden od reprezentativnih sindikatov celo razmišlja, da bi postal posrednik med IPS. Seveda je tako posredništvo, ob totalni odsotnosti kakršnega koli nadzora, (podobno kot mnoge manjše in srednje velike investicije) sinonim za korupcijo vodilnih zaposlenih (direktorjev terminalov). Tako da malo reda, ki ga napoveduje vlada (ob sicer dobrih rezultatih) čisto nič ne bo škodilo. Pa tudi ti isti nadzorniki imajo na vesti res nečedno malomarnost, ki bo luko v dobro Mišiča olajšala za 0,6 milijona.
Trasa v vseh pogledih ni idealna, je pa prav gotovo idealna v danem trenutku. Ob stari ni kaj širiti, ker je zaradi naklona hitrost prometa zelo omejena, širitev sploh ne bi bila nujno cenejša in tvegali bi zastoje na obstoječi ter edini logistični poti (kar je nesprejemljivo). Pa tudi lastništvo zemljišč, kjer poteka aktualna trasa, je urejeno, prav tako so pridobljena vsa dovoljenja (mimogrede, vsi zasebni lastniki so izplačani za razliko od tistih, ki jim Dars za primorsko avtocesto še zmeraj dolguje vse). Saj veste, kako se pri nas vlečejo razlastitve in, kako neumno in nestrpno običajno k odkupom pristopa država in s kakšnim trčenim odporom se na to odzivajo državljani. Batine do nezavesti.
Hja, glede rentabilnosti in ekonomike, če drži, kar navajata SDH in vlada, me ne skrbi. Investitorji bodo zasebni, tako da v najslabšem primeru 2. tira ne bo ali pa bodo zasebniki slabo plasirali svoj denar. Proračun bo za razliko od poroštev za TEŠ6 varen. Se pa strinjam, da bo reševanje ekonomike projekta hudo zapleten problem, že zaradi ustroja naše države in gospodarstva, pa zaradi uber zmešanih predpisov, slabega upravljanja druge prometne infrastrukture (železniškega potniškega prometa, avtocest ...). Iskati bo potrebno sinergije, s potniškim (ki mimogrede potrebuje od Kopra do Ljubljane 3h in 50'), pospeševanjem prodaje kapacitet v tujini, preusmerjanjem cestnega tovornega prometa na avtovlake ipd. Tako da če bi investitorji želeli to temeljito (in ne zgolj konceptno) rešiti pred pričetkom gradnje, bi se ta zavlekla na 10 + let. In ko sem že omenjal sinergije na novi "stari" poti, bi bilo smiselno razmisliti tudi o sočasni gradnji trase Koper - Trst. Spodbudno se mi zdi, da so naročili revizijo predvidene investicije v traso Divača - Trst in od je odstopili, ker tiso pa je bil dejansko en mali TEŠ6. Policija pa kljub dogovoru z vlado, vsaj tako je videti, še naprej stavka ...
V ljudi (politiko) niti nimam več toliko zaupanja in tudi zdajšnji tok dogodkov ni idealen, je pa najboljši, kar smo jim bili priča ob infrastrukturnih investicijah doslej, kar je vsaj malo spodbudno. Počakajmo na dejanja. Izpadi luške raje so politično usmerjani s strani zdajšnje uprave in vodilnih zaposlenih ob podpori obalnih županov in ljubljanskega. Gre za totalno zagitiran boj za mesto ob koritu in nič drugega. Zaposlene so tako ali tako oprali s solidno kolektivno, očitno pri nas niti dobre plače niso več tisto, kar so bile (ljudem popolnoma zameglijo um). Podoben simptom je v energetiki, ki ima v JS najvišjo povprečno plačo, podobnost z luko (divide et impera), anyone? A v luki so šli še korak dlje, izkoriščajo tujo (in zadnje čase vse bolj tudi domačo) ceneno delovno silo, ki je angažirana nezakonito (kot zunanji podizvajalci v podrejenem razmerju, kakršna so nedolgo nazaj urejali na RTV, v Revozu ...) pri tem pa so zaposlene na kolektivki shujskali proti slednjim. In to je pripeljalo tako daleč, da eden od reprezentativnih sindikatov celo razmišlja, da bi postal posrednik med IPS. Seveda je tako posredništvo, ob totalni odsotnosti kakršnega koli nadzora, (podobno kot mnoge manjše in srednje velike investicije) sinonim za korupcijo vodilnih zaposlenih (direktorjev terminalov). Tako da malo reda, ki ga napoveduje vlada (ob sicer dobrih rezultatih) čisto nič ne bo škodilo. Pa tudi ti isti nadzorniki imajo na vesti res nečedno malomarnost, ki bo luko v dobro Mišiča olajšala za 0,6 milijona.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
windigo ::
Proga Prešnica-Koper ima slabše parametre od prog, ki so jih gradili v letu 1880 in poteka po območju vodnega vira za večino Obale. Če tam pride do razlitja cisterne... Ne bom šel dalje. Višinsko razliko se premaga samo s tuneli in pod zemljo je cena radija ista zato so lahko hitrosti višje. Več lokomotiv pa se bo uporabljalo tudi na na drugem tiru, ker je tudi tam vzpon znaten. Vlakovne kompozicije postajajo daljše in težje. Zdaj je samo vprašanje, se bo uporabilo 3 lokomotive ali 6 lokomotiv, od tega 4 dizel lokomotiv zaradi 3kV omejitve. Pa tudi to s slepim tirom je mimo oz. je zelo kontinentalno razmišljanje. Promet gre naprej po vodi.
Hvala za pojasnila.
Še ena malenkost, trasa okrog območij vodnih virov, ki pa ne bi bila 80% vkopana, če te prav razumem, bi imela primerljivo ceno, bila pa bi precej počasnejša in je zato trenutni projekt optimum?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: windigo ()
::
kot da nekdo drug razvija, ane?
Kitajci razvijali. Hahaha, komedijant.
Imaš prav. Oni bi dali milijone za Luko, da bi jo potem zaprli. Logično je, ane?
Kdorkoli bo v karkoli vložil milijone jih bo z namenom, da jih dobi vsaj povrnjene. Zaenkrat lahko o tem rečemo le tole. Ali v dani situaciji to pomeni izčrpavanje podjetja ali pa dolgoročni razvoj, pa mi tukaj na tem forumu ne moremo soditi. Jasno je samo to, da trenutna situacija, ko so podjetja državna oz. od vseh, torej od nikogar, ni optimalna.
matijadmin ::
Luke z 2. tirom nikakor ne bodo izčrpavali, stroške prevoza nosi naročnik logističnih storitev. Če bodo te neugodne, bi padel kvečjemu promet, vendar je za izvoz v Azijo to daleč najbolj ugodna pot.
Ja, javno zasebno paftnerstvo je tu garant, da ne bo investicija nerentabilna in tudi, če bo, ne bo udarla po proračunu.
Ja, javno zasebno paftnerstvo je tu garant, da ne bo investicija nerentabilna in tudi, če bo, ne bo udarla po proračunu.
Vrnite nam techno!
fosil ::
Nihče zasebnik ne bo šel financirat 2. tira kar tako.
To bo samo v kombinaciji z lastninjenjem Luke koper.
Dejansko sta v praksi realni samo dve možnosti.
1. Luka ostane državna, za 2 tir se poišče alternative (izvlečni tir in podobno).
2. Luka se privatizira, novi lastnik pa investira tudi v 2 tir.
To bo samo v kombinaciji z lastninjenjem Luke koper.
Dejansko sta v praksi realni samo dve možnosti.
1. Luka ostane državna, za 2 tir se poišče alternative (izvlečni tir in podobno).
2. Luka se privatizira, novi lastnik pa investira tudi v 2 tir.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
LeQuack ::
Kaj pa možnost 3:
Zgradi se drugi tir iz davkoplačevalskega denarja, vmes se omastijo vsi posredniki, delavci ostanejo brez plač, projekt se podraži za 2x in na koncu se Luka vseeno privatizira. Slovenija nazaduje ekonomsko in poleg Slovaške in Češke jo začnejo prehitevati tudi ostale vzhodnoevropske države, postane sinonim za propadlo državo, njeni produkti pa kako včasih za Češko.
Zgradi se drugi tir iz davkoplačevalskega denarja, vmes se omastijo vsi posredniki, delavci ostanejo brez plač, projekt se podraži za 2x in na koncu se Luka vseeno privatizira. Slovenija nazaduje ekonomsko in poleg Slovaške in Češke jo začnejo prehitevati tudi ostale vzhodnoevropske države, postane sinonim za propadlo državo, njeni produkti pa kako včasih za Češko.
Quack !
AC_DC ::
Žal zelo realen scenarij.
Vprašanje je samo, kdo bo posodil eur za financiranje takega norega projetka.
Vprašanje je samo, kdo bo posodil eur za financiranje takega norega projetka.
nekikr ::
Vprašanje je samo, kdo bo posodil eur za financiranje takega norega projetka.
Nihče ne bo posodil, so že povedali naši vrli umotvori. Rekli so, da če ne bo dala Evropa (ki ni tako neumna, da bi dala za tak projekt), potem bomo pa iz proračuna vzeli. Precej očitno je, da je tole novi TEŠ, kjer bodo vsi pri koritu prišli do lepih nagrad.
matijadmin ::
Nihče zasebnik ne bo šel financirat 2. tira kar tako.
To bo samo v kombinaciji z lastninjenjem Luke koper.
Dejansko sta v praksi realni samo dve možnosti.
1. Luka ostane državna, za 2 tir se poišče alternative (izvlečni tir in podobno).
2. Luka se privatizira, novi lastnik pa investira tudi v 2 tir.
To je zelo ozkogledna in morda ideološko/interesno načeta trditev.
Res je težko poiskati sinergije v logistiki ob takem stanju prometne infrastrukture in politiki, a če že, bi bilo bolj smiselna potemtakem privatizacija železnic in naveza z vlado, da najprej podeli koncesijo ali kaj podobnega za preusmeritev kamionskega prometa na železnico. Ampak tudi to je malo verjetno, ker železnica iz nenada ne bi pogoltnila vsega kamionskega, sploh pa bi bil to generator jeze, ker zdaj kamioni potrebujejo komaj kaj več kot uro do Ljubljane.
Že ko sem omenil privatizacijo, sam se bolj nagibam k državni infrstrukturi, vendar bo za določeno bolj pametno, da jo prepustkmo izbranim zasebnim lastnikom. Čisto vseeno mi je, kdo pobere dobiček ali subvencije, če me pripelje do Ljubljane v kakšni uri. Mi tega nismo sposobni, ker v 20. letih nismo nič naredili, da bi temu bili bliže.
Kaj pa možnost 3:
Zgradi se drugi tir iz davkoplačevalskega denarja, vmes se omastijo vsi posredniki, delavci ostanejo brez plač, projekt se podraži za 2x in na koncu se Luka vseeno privatizira. Slovenija nazaduje ekonomsko in poleg Slovaške in Češke jo začnejo prehitevati tudi ostale vzhodnoevropske države, postane sinonim za propadlo državo, njeni produkti pa kako včasih za Češko.
Brez sinergij ne bo šlo, luka bi to reč sama odplačevala 50 in več let. Korupcija, ne le tveganja zanjo, so v luki, ker ni nobenega nadzora. Uprava in vodilni zaposleni z župani na čelu se borijo pravvza to korito.
Luka mora kot zasebni vlagatelj partecipirati in pritegniti moram zdrav kapital iz tujibe z izkušnjami v logistiki (ne nekih balkanskih tajkunov). Vse drugo bi in bo v dani situacijo hudo bremenilo proračun, kar pa za tistih 200 delovnih mest učinka ni smiselno.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
DB so ede redkih železnic, ki ne ustvarjajo zgube in se zato ne naslanjajo na subvencije kot esencialni vir financiranja. Mehdorna smo zamudili. Škoda, Arriva (iz skupine DB) je nemudoma prenovila vozni park, uredila vozne rede in zakonito angažirala delovlo silo. Kje je končala Veolia, vemo. Pa za naše prevoznike na Obali in še kje, tudi. Infrstrukture, ki je ne znamo upravljati in takisto storitev, prepustimo drugih. Luke nikakor, ker kljub korupciji in eklatantnim krajam (zaradi katerih so se, tudi predsednik uprave, znašli za zapahi) dela solidno. Je pa treba tudi tam narediti red in pregnati tatiče.
Vrnite nam techno!
Karaya 52 ::
Proga Prešnica-Koper ima slabše parametre od prog, ki so jih gradili v letu 1880 in poteka po območju vodnega vira za večino Obale. Če tam pride do razlitja cisterne... Ne bom šel dalje. Višinsko razliko se premaga samo s tuneli in pod zemljo je cena radija ista zato so lahko hitrosti višje. Več lokomotiv pa se bo uporabljalo tudi na na drugem tiru, ker je tudi tam vzpon znaten. Vlakovne kompozicije postajajo daljše in težje. Zdaj je samo vprašanje, se bo uporabilo 3 lokomotive ali 6 lokomotiv, od tega 4 dizel lokomotiv zaradi 3kV omejitve. Pa tudi to s slepim tirom je mimo oz. je zelo kontinentalno razmišljanje. Promet gre naprej po vodi.
Hvala za pojasnila.
Še ena malenkost, trasa okrog območij vodnih virov, ki pa ne bi bila 80% vkopana, če te prav razumem, bi imela primerljivo ceno, bila pa bi precej počasnejša in je zato trenutni projekt optimum?
80% je "vkopana" ker gre takoj za Divačo v spust, v najdaljši predor. Vse ostale variante pa morajo narediti še dodatnih 100m višinske razlike po terenu, da prilezejo do Rodika in se šele od tam spuščajo proti Kopru. Višinska razlika med Rodikom in Koprom je 550m. Pri 17 promilih naklona, za katerega je projektiran drugi tir, bi od Rodika potrebovali 32km proge. Na google maps. V realnosti pa to pomeni viadukte. Vse skupaj več kot 40km proge. V teoriji, po optimizacijah pa še več. Tako bi s ceno prišli imo na isto in dobili slabšo progo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Karaya 52 ()
fosil ::
matijadmin je izjavil:
Škoda, Arriva (iz skupine DB) je nemudoma prenovila vozni park, uredila vozne rede in zakonito angažirala delovlo silo.
Avtobusi niso novi, ampak stari in samo prebarvani.
Voznike izkoriščajo in vozijo brez počitka. Pa še link link
Mi smo za nemške firme samo kolonija, kjer ustvarjajo dobiček in kamor pošiljajo svojo odsluženo robo.
Zato pa imajo njihove matične firme dobiček, na račun izkoriščanja v tretjih državah.
Tako je!
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Škoda, Arriva (iz skupine DB) je nemudoma prenovila vozni park, uredila vozne rede in zakonito angažirala delovlo silo.
Avtobusi niso novi, ampak stari in samo prebarvani.
Voznike izkoriščajo in vozijo brez počitka. Pa še link link
Mi smo za nemške firme samo kolonija, kjer ustvarjajo dobiček in kamor pošiljajo svojo odsluženo robo.
Zato pa imajo njihove matične firme dobiček, na račun izkoriščanja v tretjih državah.
To ni niti približno res. Ker sem z obale, avtubusna linija mi poteka pod oknom in občasno se tudi sam vozim z Arrivo, ti lahko povem, da so kupili vse avtobuse nove. Pridi in se prepričaj. Edini, ki je bil neke vrste začasno nadomestno vozilo, pa je zgorel. Veolia pa je res imela vse avtobuse odslužene in pogosto neizpravne, večinoma iz Francije in Belgije. Kakor koli želiš potvarjati dejstva in zavajati, najprej si preberi nadaljevanja tega poročanja, potem pa trolaj. Arriva ima ves vozni park nov. Tudi to, da vozniki delajo pod pritiski in nezakonito, ne drži. Veolia jim ni plačevala prispwvkov, plačevala jih je slabo in na ioncu jim je ostala dolžna. To z Arrivo pa je bila gonja župana, ker si od prihoda ni obetal nič (podkupnine, ki mu jo je lokalni prevoznik ponujal). Politična propaganda, torej.
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
Ha, ha, luka pravi, da bi prevzela celotno breme investicije (ob kigajskem financiranju), če se država odreče za 40 let dividendam in dajatvam. Ha, ha. Očitno je skrajni čas, da se zamebja nadzornike, ker so pokvarljiva roba, ki je šla močno čez rok uporabe.
Vrnite nam techno!
fosil ::
Nameravana menjava nadzornikov zelo očitno kaže na drugi scenarij, to je privatizacijo.
Zakaj bi se nek nemec iz Hamburga vozil v Koper na seje? Tako dobre sejnine pa spet niso.
Zakaj bi se nek nemec iz Hamburga vozil v Koper na seje? Tako dobre sejnine pa spet niso.
Tako je!
matijadmin ::
Nemec ne prihaja iz hamburškega pristanišča, pač pa iz svetovalnega podjetja. To pravim, ker nekateri zmotno razlagajo drugače ozadje.
Dvomim, da vlada načrtuje prodajo državnega deleža, sicer ne bi govorila, da tega ne namerava in, da luka ostaja strateška lastnina. Preobrat bi imel lahko za posledico hudo nezaupanje volilcev. Do zdaj nič ni kazalona to, samo opozicija je nekaj o tem lajala, pa obalni župani in vodstvo luke s tem FUD-om izvajajo pritisk na vlado, da bi bili pri koritu ob takem projektu, da bi imeli večji vpliv. Isto je bilo z Daimlerjem, so strašili, da bo šel stran ipd. neumnosti ... Dokler ni gazda Nemec (pardon, Turk) udaril po mizi.
Dvomim, da vlada načrtuje prodajo državnega deleža, sicer ne bi govorila, da tega ne namerava in, da luka ostaja strateška lastnina. Preobrat bi imel lahko za posledico hudo nezaupanje volilcev. Do zdaj nič ni kazalona to, samo opozicija je nekaj o tem lajala, pa obalni župani in vodstvo luke s tem FUD-om izvajajo pritisk na vlado, da bi bili pri koritu ob takem projektu, da bi imeli večji vpliv. Isto je bilo z Daimlerjem, so strašili, da bo šel stran ipd. neumnosti ... Dokler ni gazda Nemec (pardon, Turk) udaril po mizi.
Vrnite nam techno!
blink ::
http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo...
"Kaj je povedala o Jazbecu?
Spregovorila je tudi o predsedniku uprave SDH Marku Jazbecu, ki po njenih besedah uporablja zelo grobe metode. Pritiskal je, tako omenjena, da mora Luka prodati Adriafin oz. Vinakoper, prejemala pa je tudi grožnje, naj se ne vtika v iskanje cenejše različice drugega tira.
Za povedano ima dokaze, pravi Žnidaršič Kranjčeva, in jih je tudi že posredovala kriminalistom."
Kot sem predvideval, zadaj je vse gnilo. Ja, tale "drugi tir" bo novi TEŠ6!
"Kaj je povedala o Jazbecu?
Spregovorila je tudi o predsedniku uprave SDH Marku Jazbecu, ki po njenih besedah uporablja zelo grobe metode. Pritiskal je, tako omenjena, da mora Luka prodati Adriafin oz. Vinakoper, prejemala pa je tudi grožnje, naj se ne vtika v iskanje cenejše različice drugega tira.
Za povedano ima dokaze, pravi Žnidaršič Kranjčeva, in jih je tudi že posredovala kriminalistom."
Kot sem predvideval, zadaj je vse gnilo. Ja, tale "drugi tir" bo novi TEŠ6!
matijadmin ::
Tu na Obali je nastala ena velika zmešnjava, ki se ji reče korupcija vse povprek in mimo vsakega. Na SDH in vladi pa ne kaže, da so na ravni vrednostne sodbe kaj boljši ali vsaj pripravljeni odločno ukrepati.
Dejstvo je, da so v Luki podkupljeni vodilni zaposleni. V tem podjetju ni popolnoma nobenega nadzora, vse kar so "postorili" je, da so aneksirali k vsem pogodbam protikorupcijsko klavzulo. Najnižji nivo korupcije sta nekoč zelo verjetno vpeljala Korelič in Cedilnik s podrejenimi, vendar je ta danes izključno v domeni vodij izmen, ki razporejajo delo IPS in so redno podmazovani s strani t. i. "gazd", lastnikov posredniških podjetij IPS. Delavcev, ki delajo brez urnikov, v neprimernih pogojih, za prenizko plačilo in dejansko v delovnem razmerju (podrejenem položaju) prek espejev pa nihče ne vidi, ne država, ki je lastnica Luke, ne inšpekcijske službe. Direktorji povezanih družb in PC z upravo pa se mastijo od investicij, kjer so precej večji denarci v igri. Tako to gre. Vrhuško korupcije pa je uprizoril Časar, ko je zapravil v svojem mandatu 0,7 milijarde, od tega bi bilo za investicije (v tista postpanamax dvigala) potrebnega manj kot pol, ne pa, da je to zapravil za ruski terminal. Pa še za 2. tir bi ostala zajetna vsota!
Današnja uprava se, jasno, bori za obstanek ob tako veliki investiciji, kakršna je drugi tir. Partecipirala ne bi, kakopak, če "nima" denarja, a nadzornica bi sklepala posredniške posle na svojo pest (iz svojega holdinga pošilja okoli povpraševanja za državno podjetje, kaj na to poreče predstavnik lastnika, vlada?). Nekaj hudo narobe mora biti, ko se nadzorniki zližejo z upravo. Na kratko, očitno so prepoznali vzajemno sinergijo ob lastnih parcialnih interesih.
Resno se je za vprašati tudi, kje živimo, da lastniku uprava diktira, kako bo kadroval in kaj bo počel s svojo lastnino. Luka je brez zaledne infrastrukture vredna točno nič in teh 60 % je v lasti vseh Slovenk ter Slovencev, ne pa peščice z vsemi žavbami namazanimi vodilnih zaposlenih. Prav tako smrdi Popovičevo in Jankovičevo politično agitiranje, kako si drzne tepec od koprskega župana grajati namero o prodaji luke, ko je pred njegovo razprodajo bila koprska občina največji mali delničar?
Sindikati so še bolj ubrisani, zlizali so se z upravo in šuntajo svoje zaposlene na kolektivki proti zunanjim delavcem, ki so v podrejenem položaju pri posredniku in jim dejansko gredo enake pravice kot luškim. Prepričan sem, da če bi se lotili na delovnem, bi bil izplen podoben kot na RTV ali v Gozdnem gospodarstvu Postojna, Revozu ... Vendar ne, s takim položajem si privoščijo kolektivko mimo zmožnosti, pa še Luka nekoliko privarčuje in korupcija laufa. Ker za besedo ubrisan se mora skrivati še nekaj bolj norega, bom zapisal tudi to; sindikat žerjavistov je celo razmišlja, da bi sam odprl posredniško podjetje, ki bi izkoriščalo zunanje delavce v podrejenem položaju!
Pač, SDH je (zelo verjetno, moram se zaščititi, žal) zalega nesojenih kriminalcev. Po tujem strokovnjaku z ugledom (do katerega sem gojil celo simpatijo) so pod pritiski degenerirane raje predlagali (domnevno, kondom pač) specialnega nesojenega kriminalca Reška (poguglajte, kje je vse sedel in kdaj - same propadle in prodane naložbe).
Resno bo potrebno preveriti vse okoliščine, zbrati vse številke in pretehtati vsa koruptivna tveganja (pregon kaznivih dejanj je v tej državi tako ali tako samo izguba časa in denarja), nato pa se odločati, kaj in kako naprej, da se zagotovi Luki stabilen razvoj in vzpostavi zakonito stanje, ob enem pa vse te borce za korito odmakne.
Pa še to o degenerirani raji, na Nemca so se spravili s fino domobranci vs. partizani in na Primorskem (sram me je, da sem od tam doma) je to krasno palilo.
Sem proti prodaji ampak v taki greznici od države koncesija za pristanišče sploh ni slaba zamisel (vsaj dokler ne dozorimo malo).
Vrednost te naložbe je najmanjši problem in dvomim, da bo to 2. TEŠ6, ker neko tako mini varianto (Divača - Trst) je država že razhajkala. Me pa resno zanima, kaj počnejo organi pregona, ko so tisti, ki so na tem projektu zabili že zajeten znesek, še zunaj!
Dejstvo je, da so v Luki podkupljeni vodilni zaposleni. V tem podjetju ni popolnoma nobenega nadzora, vse kar so "postorili" je, da so aneksirali k vsem pogodbam protikorupcijsko klavzulo. Najnižji nivo korupcije sta nekoč zelo verjetno vpeljala Korelič in Cedilnik s podrejenimi, vendar je ta danes izključno v domeni vodij izmen, ki razporejajo delo IPS in so redno podmazovani s strani t. i. "gazd", lastnikov posredniških podjetij IPS. Delavcev, ki delajo brez urnikov, v neprimernih pogojih, za prenizko plačilo in dejansko v delovnem razmerju (podrejenem položaju) prek espejev pa nihče ne vidi, ne država, ki je lastnica Luke, ne inšpekcijske službe. Direktorji povezanih družb in PC z upravo pa se mastijo od investicij, kjer so precej večji denarci v igri. Tako to gre. Vrhuško korupcije pa je uprizoril Časar, ko je zapravil v svojem mandatu 0,7 milijarde, od tega bi bilo za investicije (v tista postpanamax dvigala) potrebnega manj kot pol, ne pa, da je to zapravil za ruski terminal. Pa še za 2. tir bi ostala zajetna vsota!
Današnja uprava se, jasno, bori za obstanek ob tako veliki investiciji, kakršna je drugi tir. Partecipirala ne bi, kakopak, če "nima" denarja, a nadzornica bi sklepala posredniške posle na svojo pest (iz svojega holdinga pošilja okoli povpraševanja za državno podjetje, kaj na to poreče predstavnik lastnika, vlada?). Nekaj hudo narobe mora biti, ko se nadzorniki zližejo z upravo. Na kratko, očitno so prepoznali vzajemno sinergijo ob lastnih parcialnih interesih.
Resno se je za vprašati tudi, kje živimo, da lastniku uprava diktira, kako bo kadroval in kaj bo počel s svojo lastnino. Luka je brez zaledne infrastrukture vredna točno nič in teh 60 % je v lasti vseh Slovenk ter Slovencev, ne pa peščice z vsemi žavbami namazanimi vodilnih zaposlenih. Prav tako smrdi Popovičevo in Jankovičevo politično agitiranje, kako si drzne tepec od koprskega župana grajati namero o prodaji luke, ko je pred njegovo razprodajo bila koprska občina največji mali delničar?
Sindikati so še bolj ubrisani, zlizali so se z upravo in šuntajo svoje zaposlene na kolektivki proti zunanjim delavcem, ki so v podrejenem položaju pri posredniku in jim dejansko gredo enake pravice kot luškim. Prepričan sem, da če bi se lotili na delovnem, bi bil izplen podoben kot na RTV ali v Gozdnem gospodarstvu Postojna, Revozu ... Vendar ne, s takim položajem si privoščijo kolektivko mimo zmožnosti, pa še Luka nekoliko privarčuje in korupcija laufa. Ker za besedo ubrisan se mora skrivati še nekaj bolj norega, bom zapisal tudi to; sindikat žerjavistov je celo razmišlja, da bi sam odprl posredniško podjetje, ki bi izkoriščalo zunanje delavce v podrejenem položaju!
Pač, SDH je (zelo verjetno, moram se zaščititi, žal) zalega nesojenih kriminalcev. Po tujem strokovnjaku z ugledom (do katerega sem gojil celo simpatijo) so pod pritiski degenerirane raje predlagali (domnevno, kondom pač) specialnega nesojenega kriminalca Reška (poguglajte, kje je vse sedel in kdaj - same propadle in prodane naložbe).
Resno bo potrebno preveriti vse okoliščine, zbrati vse številke in pretehtati vsa koruptivna tveganja (pregon kaznivih dejanj je v tej državi tako ali tako samo izguba časa in denarja), nato pa se odločati, kaj in kako naprej, da se zagotovi Luki stabilen razvoj in vzpostavi zakonito stanje, ob enem pa vse te borce za korito odmakne.
Pa še to o degenerirani raji, na Nemca so se spravili s fino domobranci vs. partizani in na Primorskem (sram me je, da sem od tam doma) je to krasno palilo.
Sem proti prodaji ampak v taki greznici od države koncesija za pristanišče sploh ni slaba zamisel (vsaj dokler ne dozorimo malo).
http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo...
"Kaj je povedala o Jazbecu?
Spregovorila je tudi o predsedniku uprave SDH Marku Jazbecu, ki po njenih besedah uporablja zelo grobe metode. Pritiskal je, tako omenjena, da mora Luka prodati Adriafin oz. Vinakoper, prejemala pa je tudi grožnje, naj se ne vtika v iskanje cenejše različice drugega tira.
Za povedano ima dokaze, pravi Žnidaršič Kranjčeva, in jih je tudi že posredovala kriminalistom."
Kot sem predvideval, zadaj je vse gnilo. Ja, tale "drugi tir" bo novi TEŠ6!
Vrednost te naložbe je najmanjši problem in dvomim, da bo to 2. TEŠ6, ker neko tako mini varianto (Divača - Trst) je država že razhajkala. Me pa resno zanima, kaj počnejo organi pregona, ko so tisti, ki so na tem projektu zabili že zajeten znesek, še zunaj!
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Mr.B ::
SDH,
a niso tam JJ-jevi nadzorniki iz NLB-ja...
a niso tam JJ-jevi nadzorniki iz NLB-ja...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: matijadmin ()
Martin Krpan ::
Vsem zaposlenim in vodstvu Luke Koper ter vsem ostalim državljanom RS ki jim je 2. tir fetiš predlagam da v projekt vložijo lastna sredstva , lahko pa še organizirajo delovne brigade " Brčko-Banovići style" , plunejo v roke , zgrabijo krampe in samokolnice in ga lastnoročno zgradijo.
Nimam nič proti , proračunska sredstva RS in naš davkoplačevalski denar pa naj kar lepo pustijo pri miru.
Nimam nič proti , proračunska sredstva RS in naš davkoplačevalski denar pa naj kar lepo pustijo pri miru.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: matijadmin ()
Tilen ::
V danes sprejetih proračunih za 2017 in 2018 so za drugi tir namenili cca 100 milijonov EUR.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
jernejl ::
V danes sprejetih proračunih za 2017 in 2018 so za drugi tir namenili cca 100 milijonov EUR.
100 mio vsako leto ali v obeh letih skupaj?
Sicer glede na to, da se železnice pri nas gradijo za 200 let, bi bilo že 10 mio na leto dovolj.
Tilen ::
V obeh letih skupaj. Predvidena cena na meter železnice je sicer 50.000 EUR oziroma en vijolčni na centimeter.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
matijadmin ::
V danes sprejetih proračunih za 2017 in 2018 so za drugi tir namenili cca 100 milijonov EUR.
To je dobra novica, upajmo, da ne bo še kakšnih poroštev in to je to. Vendar osebno ne verjamem, da bo možno tole reč stvoriti, da bi bila rentabilna. Tako pomojem ostane na voljo privatizacija železnice. Upam, da se bodo odločili za slednjo in ne privatizacijo Luke ali še celo kakšnega holdinga.
Vrnite nam techno!
sivistol ::
http://tass.com/economy/930256
ruske železnice bi dale 1 miljardo za drugi tir oz v slovenske železnice
ruske železnice bi dale 1 miljardo za drugi tir oz v slovenske železnice
LeQuack ::
http://tass.com/economy/930256
ruske železnice bi dale 1 miljardo za drugi tir oz v slovenske železnice
Jaz bi dal 0 evrov. Evo super deal.
Quack !
windigo ::
Včeraj sem gledal Tarčo o drugem tiru (sicer bolj z enim očesom), ampak mi po koncu skoraj nič ne gre skupaj.
Pred časom sem tukaj bral, da je bil eden glavnih razlogov za projektiranje drugega tira skoraj v celoti pod zemljo, to da bi se čimbolj izognili pretovoru v porečju Rižane, ki z vodo oskrbuje celotno obalo. Potem slišim, da je DRI sprojektiral enotirno progo s servisnimi tuneli, ki je skoraj enako draga, le da mora stara proga ostati v obratovanju. In tako dalje. A bi mi znal kdo zapisati kratko kronologijo dogajanja, zanima me predsvem, kdo je tu nor ali totalno neodgovoren.
Pred časom sem tukaj bral, da je bil eden glavnih razlogov za projektiranje drugega tira skoraj v celoti pod zemljo, to da bi se čimbolj izognili pretovoru v porečju Rižane, ki z vodo oskrbuje celotno obalo. Potem slišim, da je DRI sprojektiral enotirno progo s servisnimi tuneli, ki je skoraj enako draga, le da mora stara proga ostati v obratovanju. In tako dalje. A bi mi znal kdo zapisati kratko kronologijo dogajanja, zanima me predsvem, kdo je tu nor ali totalno neodgovoren.
LeQuack ::
Včeraj sem gledal Tarčo o drugem tiru (sicer bolj z enim očesom), ampak mi po koncu skoraj nič ne gre skupaj.
Pred časom sem tukaj bral, da je bil eden glavnih razlogov za projektiranje drugega tira skoraj v celoti pod zemljo, to da bi se čimbolj izognili pretovoru v porečju Rižane, ki z vodo oskrbuje celotno obalo. Potem slišim, da je DRI sprojektiral enotirno progo s servisnimi tuneli, ki je skoraj enako draga, le da mora stara proga ostati v obratovanju. In tako dalje. A bi mi znal kdo zapisati kratko kronologijo dogajanja, zanima me predsvem, kdo je tu nor ali totalno neodgovoren.
Sam tir sploh ni pomemben, gre se izključno za denar, ki si ga hočejo razdeliti. Sam fizični tir tukaj nima kakšnega pomena.
Quack !
Fritz ::
Drugi tir je po hitrem postopku požegnan v parlamentu. Ko se boste čez nekaj let spraševali kako so nas lahko tako nategnili, se spomnite na današnji dan, ker jim nič ne morete, saj ne nosijo nobene dejanske odgovornosti, ker predstavljajo vse nas.
Na popolnoma enak način so požegnali TEŠ 6 in tako so vsi akterji dobili kritje za svoje umazane rabote. A pri TEŠ 6 je izpostavljen predvsem HSE medtem, ko bo pri drugem tiru kar neposredno država.
Na popolnoma enak način so požegnali TEŠ 6 in tako so vsi akterji dobili kritje za svoje umazane rabote. A pri TEŠ 6 je izpostavljen predvsem HSE medtem, ko bo pri drugem tiru kar neposredno država.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Karaya 52 ::
Vse bo OK. Vprašaj me čez 10 let. Mediji znajo narediti histerijo iz lokalnega pločnika, evo, pa so jo še tukaj naredili. Slovenski inženirji rešijo zadevo brez večjih težav, samo dober leadership se rabi na čelu projekta. Pa ne neke ekonomiste in pravnike, ki o betonu in jeklu nimajo pojma.
Invictus ::
Podjetje 2TDK, ki bo upravljalo čez milijardo denarja, ima 2 zaposlena.
Če kdo misli, da je to dovolj...
Če kdo misli, da je to dovolj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
LeQuack ::
Že to da rabiš zakon, zato da se nek tir zgradi, veš da je vse koruptivno. Isto kot zakon o Mercatorju sedaj. Država bo dejansko ugrabila privatno lastnino, tako kot v Venezueli ko so ugrabili GM tovarno, tako da GM sedaj ne bo več proizvajal tam avtov.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Dripc ::
Podjetje 2TDK, ki bo upravljalo čez milijardo denarja, ima 2 zaposlena.
Če kdo misli, da je to dovolj...
http://markom.watoc.org/2016/12/19/heke...
Tukaj pa je LOL. Pa kako lahko dajo tako geslo?Res mi ni jasno, kje najdejo take ljudi da upravljajo s tako vsoto denarja...
Bananistan
Pustimo "hekerji".Tako ti lahko pridejo PEGI 3 otroci v račun...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dripc ()
Dripc ::
matijadmin ::
Že to da rabiš zakon, zato da se nek tir zgradi, veš da je vse koruptivno. Isto kot zakon o Mercatorju sedaj. Država bo dejansko ugrabila privatno lastnino, tako kot v Venezueli ko so ugrabili GM tovarno, tako da GM sedaj ne bo več proizvajal tam avtov.
Kakšno lastnino bo ugrabila? A ni to malo neumno, kar trdiš? Pravijo, da zemljišča že imajo.
Jo bo pa res v primeru prihoda Magne Steyr, saj bi lastnikom kar vzeli zemljišča v korist neke tuje zasebne družbe (figo za delovna mesta in tudi sicer je to diskriminatorno ter predstavlja eklatantno kršitev človekovih pravic) . .
scipascapa je izjavil:
Seveda je to novi TEŠ6...20% gre v đepove.
Naj gre. Drugače itak pri nas ne gre. Nikoli ni šlo in očitno še dolgo ne bo šlo. Ne, trenutno ni politične opcije, ki bi tak projekt zmogla brez korupcije. Da bi nasedli na pol projekta, če celo res ne bodo, in bo naslednja vlada ali še tista po njej vnovič z lopato metala denar v projekt!
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
ADIJOOO ::
Se zna narediti, da bo letos referendum o drugem tiru.
Seveda vlada je zglasovala z 49 glasovi 45 so jih potrebovali, da se začćne gradnja drugega tira.
Nato so državni svetniki ta drugi tir zavrgli.
Vlada je spet glasovala in spet zglasovali z 49 glasovi.
Civilna iniceativa je začela pobirati podpise za referendume trenutno jih imajo 4000 rabijo jih je že 2500
Naslednji teden v ponedeljek bodo prinesli te podpise v parlament.
Nato bo moral Brglez postaviti 35 dnevni rok , da se zbere 45 000 podpisov seveda z podporo politiko kar ne bo problem, ker proti SMC-jevem drugem tiru so levi in desni.
Se pravi konec juinija če bo dobolj podpisov in vse po pravilih bodo razpisali nov referendum, ki bo enkrat v jesen po počitnicah.
Še en neuspeh Miro Cerarja, ki se mu zelo mudi z drugim tirom ;D
Seveda vlada je zglasovala z 49 glasovi 45 so jih potrebovali, da se začćne gradnja drugega tira.
Nato so državni svetniki ta drugi tir zavrgli.
Vlada je spet glasovala in spet zglasovali z 49 glasovi.
Civilna iniceativa je začela pobirati podpise za referendume trenutno jih imajo 4000 rabijo jih je že 2500
Naslednji teden v ponedeljek bodo prinesli te podpise v parlament.
Nato bo moral Brglez postaviti 35 dnevni rok , da se zbere 45 000 podpisov seveda z podporo politiko kar ne bo problem, ker proti SMC-jevem drugem tiru so levi in desni.
Se pravi konec juinija če bo dobolj podpisov in vse po pravilih bodo razpisali nov referendum, ki bo enkrat v jesen po počitnicah.
Še en neuspeh Miro Cerarja, ki se mu zelo mudi z drugim tirom ;D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ADIJOOO ()
Smrekar1 ::
Pogledal sem si spodnji posnetek tovornega vlaka od Divače do Kopra in se začel spraševati, zakaj nas posiljujejo z zgodbo o "drugem tiru", ki je v resnici popolnoma nova dvotirna in noro draga proga ki bi potekala večinoma pod zemljo? Posnetek traja 50 min in zelo dobro se vidi, da bi lahko poleg obstoječega tira dodali še drugega, brez da se spuščamo v povsem nov projekt, ki nima nobene veze z drugim tirom, predvsem je pa ekonomsko neupravičen (Luka Koper je imela lani 30 MIO dobička, nova proga naj bi stala 1400 MIO... now go figure...). Nekaj odsekov ima že sedaj dva tira (izogibališča) in presenetljivo veliko ravninskih predelov, tako da bi bila izvedba še lažja.
Občutek imam, da gre v ozadju za ogromno lobiranja predvsem pa veliko denarja, ki bi končal v provizijah. Neke vrste železniški TEŠ6 s čimveč megle in tehničnih detajlov, ki javnosti ne zanimajo. Po hitrem googlanju sem našel še en članek, kjer se avtor sprašuje točno isto http://www.mladina.si/164616/drugi-tir/
Trenutni enojni tir Divača-Koper:
Vizualizacija "Drugi tir" oz. nova dvotirna podzemna proga:
Mnenja?
Projekt, vreden Tesle in SpaceX. Tričetrt proge je pod zemljo, ostalo so skoraj sami viadukti. Če veš kaj je problem primorske železnice (kraški rob in klanec pri Črnem Kalu) te mora tole navdušiti. Problem je seveda visoka cena in vprašanje ali b orast prometa v Luki Koper to odtehtala.
Vsekakor gre za vizionarski projekt, vendar se bojim, da ni ekonomsko upravičen. Dobiček Luke Koper bi moral pošteno narasti, da bi se izplačal. To je sicer možno. So tudi drugi bonusi, kakovost življenja ob progi bi se nedvomno povečala in kot družba se moramo odločiti ali nam to odtehta stroške. Primerjava s TEŠ6 je v celoti zgrešena, saj je tisto projekt vreden kvječemu 19. stoletja, ta je več kot vreden 21. stoletja.
Sam menim, da bi bilo morda res bolje razmisliti o kakšnem malo manj megalomanskem projektu, če se zanj ne da dobiti evropskih ali kakšnih drugih sredstev. Zanimivo, ampak projekt so podprle Madžarska, Češka, Poljska in Slovaška. Možnosti za sredstva so torej kar dobra, če bi vsaka izmed teh štirih držav primaknila še po kak milijon zelenčkov (bankovcev za 100 eur) bi bil projekt naravnost fenomenalen.
http://svetkapitala.delo.si/aktualno/pr...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
Modri dirkač ::
Ali se celovito uredijo železnice in posledično zakonsko prisili tovor po tirih ali pa naj zgradijo 8 pasovno AC od Kopra do Prekmurja, hkrati pa zgradijo še manjkajoče krake Postojna-Rupa in Koroška-Bela krajina.
Everybody lies!
Smrekar1 ::
Modri dirkač je izjavil:
Ali se celovito uredijo železnice in posledično zakonsko prisili tovor po tirih ali pa naj zgradijo 8 pasovno AC od Kopra do Prekmurja, hkrati pa zgradijo še manjkajoče krake Postojna-Rupa in Koroška-Bela krajina.
Tovor po tirih pri nas lahko pričakujemo le v sklopu kakega evropskega partnerstva. Slovenija je za to premajhna. Poleg tega je kapaciteta železniških tirov ponekod premajhna - največji problem je točno tam, kjer bi gradili drugi tir.
Če bo tole nekoč zgrajeno pričakujem kako iniciativo, da bi šli tovornjaki na vlake. V sodelovanju z Avstrijo, Madžarsko, Češko, Slovaško, Poljsko in recimo še Nemčijo lahko dosežemo ogromno.
Italijani bi bili fajn, ampak so za kaj takega malček preveč nesposobni.
nekikr ::
Problem je seveda visoka cena in vprašanje ali b orast prometa v Luki Koper to odtehtala.
To ni vprašanje, ker je odgovor znan že zdaj: ne bo. O vsem tem se pogovarjamo le za to, ker se cesarju mudi, da bi še ujel zadnji vlak in v svoj žep pospravil kakšen cekinček, preden postane na naslednjih volitvah gol.
scipascapa ::
Seveda se jim mudi, če si mislijo nakrasti denar. Cerar je politično mrtev in njegova stranka tudi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 7035 (2066) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10817 (8270) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 44704 (37945) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5719 (4365) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36509 (30582) | DuleKrtola |