» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

strani: 1 2 3 4 ... 37

koyotee ::

Vsa državna podjetja bi dal kitajcem, tut vse tam zaposlene bi poslal ba kitajsko.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

blink ::

Matevz96 je izjavil:

Meni je nasploh zanimivo, da nikjer ni zaslediti podatka v kolikšnem delu bi lahko sedanjemu tiru dodali še enega in tako naredili dvotirno progo z vmesnimi enotirnimi deli.


Isto se sam sprašujem. Tovorni vlaki zaradi varnosti ne morejo voziti 160km/h, pa tudi če bi lahko se razlika ne pozna toliko da bi bilo smiselno delati popolnoma novo dvotirno podzemno progo zgolj za eno firmo. Pri vsem skupaj me moti tudi to, da te ta proga ne pripelje nikamor drugam kot v slepo črevo Koper (ki btw. nima 10 mio prebivalcev), torej ne pripelje te recimo proti Trstu ali severni Italiji kjer živi 27 mio ljudi in ima ogromen trg. Nazadnje ko sem gledal železniški prevoz do Benetk mi je ponujalo povezavo preko Beljaka...

Pri pred kratkim odprtem švicarskem predoru Gotthard, so vsaj povezali ogromen trga Beneluxa, Nemčije in Švice s severno Italijo in si prekalkulirali da se to izplača. Verjetno tistega 57 km predora ne bi šli delat zgolj zaradi ene firme sredi ničesar. Nas pa tukaj farbajo, s povsem novo dvotirno progo, čeprav se iz prvega posnetka dobro vidi, da bi lahko obstoječemu tiru dodali še enega brez pretiranih stroškov. Kot sem že napisal - proga ima že sedaj precej izogibališč torej sta na tistih delih ŽE dva tira, kar nekaj predelov je ravninskih kar izvedbo precej poenostavi... itd.

Invictus ::

AC_DC je izjavil:

Pozabite na drugi tir, Slo ga še vsaj 20 let ne bo gradila (ni denarja).

Kitajska ponudba je bila win win situacija, ki se ne bo več ponovila.

Kitajci so daleč od win-win situacije.

Pripeljejo svoj folk, s cenami pa ravno tako nategujejo. Primer imaš v Makedoniji.

Za Slo železnice je bila win-win situacija oddaja celotne železnice Deutsche Bahn za 20 let. Pri čemer je bil tudi pogoj dokončan drugi tir do Avstrije. Ta jebeni Pahor je deal zavrnil. Kreten. Po 20 letih bi bil drugi tir narejen, železnice pa spet v naši lasti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

blink ::

Invictus je izjavil:

AC_DC je izjavil:

Pozabite na drugi tir, Slo ga še vsaj 20 let ne bo gradila (ni denarja).

Kitajska ponudba je bila win win situacija, ki se ne bo več ponovila.

Kitajci so daleč od win-win situacije.

Pripeljejo svoj folk, s cenami pa ravno tako nategujejo. Primer imaš v Makedoniji.

Za Slo železnice je bila win-win situacija oddaja celotne železnice Deutsche Bahn za 20 let. Pri čemer je bil tudi pogoj dokončan drugi tir do Avstrije. Ta jebeni Pahor je deal zavrnil. Kreten. Po 20 letih bi bil drugi tir narejen, železnice pa spet v naši lasti.


Slo Železnice so zgolj prevoznik (v lasti Republike Slovenije), ki redno dela izgubo. Tiri so v lasti Republike Slovenije. Precej stvari okoli železnic je precej nelogičnih, potem pa ugotoviš da so zadaj ogromni vrtički z osebnimi interesi in izsiljevalskimi sindikati.

kamikaze5 ::

mitjau je izjavil:

jest10 je izjavil:

Tebi miljoni in miljarde ne ležijo glih najbolje ane

se posipam, sem malo površno bral, samo številke gledal, pa sem MIO in M kr pomešal :/


Mogoče bi lahko na to finto probali dobiti izbajalce?

nekikr ::

kaj ste zmešani? edino pristanišče, ki ga imamo, bi dali v last kitajcem?

Seveda. A je Gašpar res tako boljša izbira? Bolje, da kradejo naši, kot da nekdo drug razvija, ane? Ali smo še vedno miselnosti, da hočejo kupci naše stvari samo kupiti, jih zapreti in zažgati?

blink ::

nekikr je izjavil:

kaj ste zmešani? edino pristanišče, ki ga imamo, bi dali v last kitajcem?

Seveda. A je Gašpar res tako boljša izbira? Bolje, da kradejo naši, kot da nekdo drug razvija, ane? Ali smo še vedno miselnosti, da hočejo kupci naše stvari samo kupiti, jih zapreti in zažgati?


Po mojem mnenju bi bilo najbolje, če bi Luko Koper in Luko Trst kupil isti kupec in obe povezal v sinergijo. Sliši se kot znanstvena fantastika ampak v smislu ekonomičnosti in nadaljnega razvoja je to odlična ideja. Je pa problem, če imaš opravka z bebasto javnostjo in osebno-interesnimi posamezniki, ki nimajo pojma o globalnem poslu in je vse kar znajo klobasanje o "partizanih/fašistih", "Trst je naš", "Luka je naša", "nacionalni interes", "makaronarji"...itd.

Dr_M ::

kot da nekdo drug razvija, ane?


Kitajci razvijali. Hahaha, komedijant.
Doba pametnih naprav in neumnih ljudi.

AC_DC ::

Invictus
Za Slo železnice je bila win-win situacija oddaja celotne železnice Deutsche Bahn za 20 let. Pri čemer je bil tudi pogoj dokončan drugi tir do Avstrije. Ta jebeni Pahor je deal zavrnil. Kreten. Po 20 letih bi bil drugi tir narejen, železnice pa spet v naši lasti.

Ponudbe za LK bodo čedalje slabše.


Zakaj bi kupec kupil obe pristanišči ? Eno mu zadošča (Trst, ker ima urejeno infrastrukturo naprej).

Luka Koper v sedanji obliki je kot debel astmatičen kroničen kadilec & alkoholik, ki ga pošlješ na iron-man triatlon in staviš da bo zmagal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AC_DC ()

nekikr ::

Dr_M je izjavil:

kot da nekdo drug razvija, ane?


Kitajci razvijali. Hahaha, komedijant.

Imaš prav. Oni bi dali milijone za Luko, da bi jo potem zaprli. Logično je, ane?

blink ::

AC_DC je izjavil:

Invictus

Zakaj bi kupec kupil obe pristanišči ? Eno mu zadošča (Trst, ker ima urejeno infrastrukturo naprej).



Različen fokus. Koper ima npr. 2x večji pretovor avtomobilov in kontejnerjev + temu primernejšo infrastrukturo. Manjka samo še industrijski tir do ex mejnega prehoda na Škofijah (2,5km) in imaš mega-luko, kjer je vsaka specializirana za določen tip tovora.

nekikr ::

Luka Koper v sedanji obliki je kot debel astmatičen kroničen kadilec & alkoholik, ki ga pošlješ na iron-man triatlon in staviš da bo zmagal.

Nekako tako ja. S tem, da Slovenci mislimo, da bi takemu človeku do zmage vseeno pomagale superge za 5 milijonov evrov in švictrak za milijon.

jest10 ::

blink je izjavil:

Invictus je izjavil:

AC_DC je izjavil:

Pozabite na drugi tir, Slo ga še vsaj 20 let ne bo gradila (ni denarja).

Kitajska ponudba je bila win win situacija, ki se ne bo več ponovila.

Kitajci so daleč od win-win situacije.

Pripeljejo svoj folk, s cenami pa ravno tako nategujejo. Primer imaš v Makedoniji.

Za Slo železnice je bila win-win situacija oddaja celotne železnice Deutsche Bahn za 20 let. Pri čemer je bil tudi pogoj dokončan drugi tir do Avstrije. Ta jebeni Pahor je deal zavrnil. Kreten. Po 20 letih bi bil drugi tir narejen, železnice pa spet v naši lasti.


Slo Železnice so zgolj prevoznik (v lasti Republike Slovenije), ki redno dela izgubo. Tiri so v lasti Republike Slovenije. Precej stvari okoli železnic je precej nelogičnih, potem pa ugotoviš da so zadaj ogromni vrtički z osebnimi interesi in izsiljevalskimi sindikati.

No ja, s tovornim prometom delajo dobiček. Samo kasneje denar ponikne...

pegasus ::

Govoril sem s kolegom, ki bo zrihtal 300 novih vagonov za razsuti tovor našim železnicam (boste videli v septembru). Pravi, da je Koper boljši v pretovarjanju razsutega tovora tako od Trsta kot od Reke, poleg tega je železniška povezava do Dunaja veliko krajša kot npr. iz Trsta. Zato so v njegovi firmi mnenja, da če se država ne zmiga, bodo sami sponzorirali drugi tir. Ja, so sposobni :)

nekikr ::

Potem pa ni problema ajga. Kdaj nakažejo denar?

Andrej51 ::

jest10 je izjavil:


No ja, s tovornim prometom delajo dobiček. Samo kasneje denar ponikne...

Ne, tovorni promet dela dobiček, potniški pa izgubo ven pa pride pozitivna ničla oz. 14,4 mio. kolikor naj bi znašal dobiček za leto 2014 (za 2015 nisem našel).

Naj omenim se progo Pragersko-Hodoš na kateri se je zadnjih nekaj let precej delalo in bi morala biti zgled ostalim obnovam prog po Sloveniji. Za približno 400 mio. je bila narejena elektrifikacija, obnovljene so bile postaje s peroni, obnovili in zamenjali so nekaj mostov, izvedli so premikanje trase proge ter ukinili kar nekaj nivojskih križanj in jih nadomestili z izven nivojskimi.

Na kratko. Končno en projekt, narejen za prav.

koyotee ::

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/jazbe...

Študija pravi, da se drugi tir ne izplača.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Mr.B ::

Potem bodo nekje sredi potegnenih tirov ugotovili, da tiri proti Mažarski ne dosega obremenilne nosilnosti, ki jo bo dosegala nadgradnja drugega tira, ups, pa boste še kakšne dve mijardi dodali zraven. No verjetno pa zaradi tega, ne potega nobena potrebna obnova želežniskih tirov...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

jest10 ::

da tiri proti Mažarski ne dosega obremenilne nosilnosti,

Saj je ne. Med Zidanim mostom in Celjem je odsek z manjšo nosilnostjo>:D

Pac-Man ::

FileGo1 je izjavil:

Ampak ne, zato da smo ohranili 500 delovnih mest v Premogovniku Velenje, kurimo to žveplo in pepel s primesmi premoga, ki ga kopljemo na globini 400m.


Malenkost off.

Premogovnik Velenje se celo na domači strani hvali, da gre za najgloblji rudnik lignita na svetu. Čudno, da ne vidijo problema.

Ni 100%, ampak po malo googla gre morda tudi za edini rudnik lignita, ki ne deluje v sistemu odprtega kopa.

Pac-Man ::

Dr_M je izjavil:

Kitajci razvijali. Hahaha, komedijant.


Jup, Kitajcem je logistika znanstvena fantastika.



Yangshan Port @ Wikipedia

12 mrd $ za 25x večje kontejnersko pristanišče (15M vs. 600k TEU) zgrajeno na umetnem otoku in 32 km dolg most do celine.

Luzerji.

Koprsko pristanišče kot tako, ni kaj preveč vredno. Šteje pa vrednost logističnega centra ne samo za slovenska, ampak tudi druga srednjeevropska podjetja. Potrebno je sestavit nek projekt, v katerega po pripravljena investirat EU ali sosede, sicer bomo slovenski davkoplačevalci praktično subvencionirali avstrijsko ekonomijo.

Pac-Man ::

Še tole - dolžina 2. tira je 27.1 km.

http://www.di.gov.si/si/javna_zeleznisk...

Če se razdaljo presopiha s 30 km/h, pot traja 54 min.

v Primeru transporta s 160 km/h se isto pot naredi v 10ih min.

44 minut razlike, pa je to totalno ekstremen primer. Dvomim, da bo kdo jokal zaradi tričetrt ure daljše poti čezoceanskega kontejnerja. Spustite standarde, sicer pripravim tak referendum, da bo joj.

Pithlit ::

Pac-Man je izjavil:

Če se razdaljo presopiha s 30 km/h, pot traja 54 min.

v Primeru transporta s 160 km/h se isto pot naredi v 10ih min.

Zdaj pa to v tonah povej in upoštevaj da bo nosilnost večja. Mogoče ti bo pa kapnilo.
Life is as complicated as we make it...

avani ::

Problem je ker skacemo iz ene skrajnosti v drugo... zdaj je ta odsek super pocasen, ampak nima ga smisla spremeniti v najhitrejsi odsek slovenskih zeleznic, ker gre za zelo zahteven teren. Ravno to je problem, ker se ne išče ene vmesne, bolj ugodne, a se vedno racionalne rešitve.

nekikr ::

Rešitev je že jasna. Pegasusev kolega že vozi denar v Koper, ker mu je jasno, da bo Luka z drugim tirom za vsaj faktor 50 povečala dobiček. To pa je fant od fare.

Mr.B ::

No, bo pa ene dobra stvar. Verjetno bodo "naši" ustanovili resno gradbeno podjetje. Pač bo lažje tiste zelo zahtevne terene glihat, pa noben ne bo preveč jamral.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Andrej51 ::

Pac-Man je izjavil:

Še tole - dolžina 2. tira je 27.1 km.

http://www.di.gov.si/si/javna_zeleznisk...

Če se razdaljo presopiha s 30 km/h, pot traja 54 min.

v Primeru transporta s 160 km/h se isto pot naredi v 10ih min.

44 minut razlike, pa je to totalno ekstremen primer. Dvomim, da bo kdo jokal zaradi tričetrt ure daljše poti čezoceanskega kontejnerja. Spustite standarde, sicer pripravim tak referendum, da bo joj.


O kakšnih 160 km/h ti sanjaš? Tovorni vlaki v Sloveniji večinoma ne vozijo več kot 100 km/h. Za potniški promet pa je to prav lepa hitrost. Če naredijo se novo progo Brezovica-Vrhnika-Logatec se potovalni čas že zelo približa času vožnje z avtom po avtocesti.

Mr.B ::

Sao do primeroske se boste pa še vedno vozili z Avtobusom.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Modri dirkač ::

Mr.B je izjavil:

Sao do primeroske se boste pa še vedno vozili z Avtobusom.

Nič narobe s tem, če bo na cesti 90% manj šleperjev ...
Everybody lies!

nekikr ::

Zaradi drugega tira ne bo niti enega tovornjaka manj.

Mr.B ::

Modri dirkač je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Sao do primeroske se boste pa še vedno vozili z Avtobusom.

Nič narobe s tem, če bo na cesti 90% manj šleperjev ...

Osnova za funkcionalno gopodarstvo, je mobilna delovna sila. Država od bencinksega tolarja pač ne more žieti, pa če tudi uniči kompletni javni prevoz.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

jest10 ::

Andrej51 je izjavil:



O kakšnih 160 km/h ti sanjaš? Tovorni vlaki v Sloveniji večinoma ne vozijo več kot 100 km/h.

Imamo pa tovorni vlak, ki gre z lahkoto 250km/h

Mr.B ::

jest10 je izjavil:

Andrej51 je izjavil:



O kakšnih 160 km/h ti sanjaš? Tovorni vlaki v Sloveniji večinoma ne vozijo več kot 100 km/h.

Imamo pa tovorni vlak, ki gre z lahkoto 250km/h

Ja samo rabiš verjetno še ene 1.4 mijarde, da bodo železnice sploh spsosbne to .... pa varjetno bo ena izmed investicij tudi štrom, te zadeve niso ravno nepožrešne...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

jest10 ::

Saj sedaj komot vozijo. Jasno počasneje, ter imajo omejitev, koliko jih je lahko na enem odseku proge(prešvoh napajanje)>:D

Mr.B ::

jest10 je izjavil:

Saj sedaj komot vozijo. Jasno počasneje, ter imajo omejitev, koliko jih je lahko na enem odseku proge(prešvoh napajanje)>:D

Kolikor vem, je v ceno všteta tudi nadgradnja električnega omrežja, ker trenutno nimajo dovolj niti za pokrivanje trenutnih potreb. Koliko cene je potrebno dodati še za nadgradnjo električnega omrežja ostalih delov proge, kjer bodo vlaki vozili 160kmh no ne vem, vem pa da je vožnja med ljubljano in mariborom s to strelo zelo neprijatna, pa ne gre čez 120km.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

jest10 ::

Nimajo kaj dosti nadgrajevati. Na 3kV je to to.
Na novo uštimati 15 ali 25kV napajanje pa ni šans, ker potem 80% lokomotiv in potniških vlakov ne bo več uporabnih.

Mr.B ::

jest10 je izjavil:

Nimajo kaj dosti nadgrajevati. Na 3kV je to to.
Na novo uštimati 15 ali 25kV napajanje pa ni šans, ker potem 80% lokomotiv in potniških vlakov ne bo več uporabnih.

..... govorim o amperaži .......
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Andrej51 ::

jest10 je izjavil:

Andrej51 je izjavil:



O kakšnih 160 km/h ti sanjaš? Tovorni vlaki v Sloveniji večinoma ne vozijo več kot 100 km/h.

Imamo pa tovorni vlak, ki gre z lahkoto 250km/h


Če smo natančnejši 230 km/h v AC omrežju v DC pa "samo" 200. Če pogledaš tu boš opazil, da je vlečna sila pri hitrosti 200 km/h samo malo nad 100 kN torej vleka težkih tovornih vlakov pri tej hitrosti odpade.

Karaya 52 ::

Pac-Man je izjavil:

Še tole - dolžina 2. tira je 27.1 km.

http://www.di.gov.si/si/javna_zeleznisk...

Če se razdaljo presopiha s 30 km/h, pot traja 54 min.

v Primeru transporta s 160 km/h se isto pot naredi v 10ih min.

44 minut razlike, pa je to totalno ekstremen primer. Dvomim, da bo kdo jokal zaradi tričetrt ure daljše poti čezoceanskega kontejnerja. Spustite standarde, sicer pripravim tak referendum, da bo joj.


Iz tvojega teksta je razvidno, da se na projektiranje ne spoznaš. Ampak to danes očitno ni ovira pri za sklicevanju referendumov. Pa brez zamere. Prazaprav v celotni debati ni 1x omenjenenega parametra, ki je alfa in omega projekta. Ker laiki razumejo samo hitrosti.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Če bi imeli tir (mogoče celo dva) za hitrosti tovornih vlakov 250km/h, potem bi lahko dnevno več vlakov peljalo robo iz luka Koper kamorkoli že.

Vključno s temi jebenimi tovornjaki iz Romunije in Ukrajine.

Samo nekaterim to dejstvo ne bo jasno, kot tudi ne finančni vplivi drugega vpliva na gospodarstvo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nekikr ::

Potem pa izobrazi neuko rajo, kako bo drugi tir, zgrajen za navidezno potrebo (če bi bila realna, bi s svojim denarjem postavili takoj) ene same firme (ja, odpade prevoz tovornjakov na tej trasi, odpade tudi vse drugo kar ni povezano z Luko) vplival na širše gospodarstvo? A če vržeš en kup denarja v zrak, potem gospodarstvo cveti?
Nekateri ne razumete o čem sploh teče debata. To ni dodatni tir čez celotno državo. To ni dodatni tir za prevažanje romunskih kombijev in tovornjakov ostalih. In če bi ta odsek imel možnost vožnje z 250km/h se to ne bi poznalo praktično nič, ker ta odsek pač ni dolg 300km.

Pac-Man ::

Pithlit je izjavil:

Pac-Man je izjavil:

Če se razdaljo presopiha s 30 km/h, pot traja 54 min.

v Primeru transporta s 160 km/h se isto pot naredi v 10ih min.

Zdaj pa to v tonah povej in upoštevaj da bo nosilnost večja. Mogoče ti bo pa kapnilo.


Gre za ekstremen primer, dodaten tir tako ali tako podvoji kapaciteto. Sicer nisem v tem poslu, ampak pri 160 km/h bi pričakoval tudi večjo varnostno razdaljo med vlaki, kar izniči nekaj prednosti. Ne vem, kaj pričakuje sindikat žerjavistov, ampak iz Kopra ne bo nastal Hamburg, tudi če potegnemo 20 tirno progo za TGV. Če nič drugega, ni prostora.

Karaya 52 je izjavil:

Iz tvojega teksta je razvidno, da se na projektiranje ne spoznaš. Ampak to danes očitno ni ovira pri za sklicevanju referendumov. Pa brez zamere. Prazaprav v celotni debati ni 1x omenjenenega parametra, ki je alfa in omega projekta. Ker laiki razumejo samo hitrosti.


Ciljaš na vzpon?

Višinsko razliko je treba premagat, ni druge. Če sofinancira EU, sosede ali kaki Kitajci, ni problema - pojdimo na max in izgradimo idealno progo, sem že rekel da gre za mednarodno pomemben kos infrastrukture. Ampak kot kaže se vsaj EU zdi 1.4 mrd za par kilometrov slepega tira do ne ravno velikega pristanišča in mesta s 25000 prebivalci pretiravanje. Pod črto je precej bolj optimalna rešitev uporaba dodatnih lokomotiv. Vsekakor ne gre za edini odsek, kjer se to počne. S preostankom denarja pa lahko obnovimo kak drug del železniškega omrežja, ki je tega vsekakor potrebno.

Ne vidim smisla, da z ne vem, 10 let proračunskih sredstev za železniško infrastrukturo, izgradimo 27 km super-duper proge, drugje se pa cijazimo po trasah iz 1880.

Karaya 52 ::

Pac-Man je izjavil:

Ciljaš na vzpon?

Višinsko razliko je treba premagat, ni druge. Če sofinancira EU, sosede ali kaki Kitajci, ni problema - pojdimo na max in izgradimo idealno progo, sem že rekel da gre za mednarodno pomemben kos infrastrukture. Ampak kot kaže se vsaj EU zdi 1.4 mrd za par kilometrov slepega tira do ne ravno velikega pristanišča in mesta s 25000 prebivalci pretiravanje. Pod črto je precej bolj optimalna rešitev uporaba dodatnih lokomotiv. Vsekakor ne gre za edini odsek, kjer se to počne. S preostankom denarja pa lahko obnovimo kak drug del železniškega omrežja, ki je tega vsekakor potrebno.

Ne vidim smisla, da z ne vem, 10 let proračunskih sredstev za železniško infrastrukturo, izgradimo 27 km super-duper proge, drugje se pa cijazimo po trasah iz 1880.


Proga Prešnica-Koper ima slabše parametre od prog, ki so jih gradili v letu 1880 in poteka po območju vodnega vira za večino Obale. Če tam pride do razlitja cisterne... Ne bom šel dalje. Višinsko razliko se premaga samo s tuneli in pod zemljo je cena radija ista zato so lahko hitrosti višje. Več lokomotiv pa se bo uporabljalo tudi na na drugem tiru, ker je tudi tam vzpon znaten. Vlakovne kompozicije postajajo daljše in težje. Zdaj je samo vprašanje, se bo uporabilo 3 lokomotive ali 6 lokomotiv, od tega 4 dizel lokomotiv zaradi 3kV omejitve. Pa tudi to s slepim tirom je mimo oz. je zelo kontinentalno razmišljanje. Promet gre naprej po vodi.

jest10 ::

Andrej51 je izjavil:

jest10 je izjavil:

Andrej51 je izjavil:



O kakšnih 160 km/h ti sanjaš? Tovorni vlaki v Sloveniji večinoma ne vozijo več kot 100 km/h.

Imamo pa tovorni vlak, ki gre z lahkoto 250km/h


Če smo natančnejši 230 km/h v AC omrežju v DC pa "samo" 200. Če pogledaš tu boš opazil, da je vlečna sila pri hitrosti 200 km/h samo malo nad 100 kN torej vleka težkih tovornih vlakov pri tej hitrosti odpade.

Z AC dejansko 250km/h, pa še to zaradi blokade. Brez blokad gre 350+km/h>:D

Miha 333 ::

Mr.B je izjavil:

jest10 je izjavil:

Nimajo kaj dosti nadgrajevati. Na 3kV je to to.
Na novo uštimati 15 ali 25kV napajanje pa ni šans, ker potem 80% lokomotiv in potniških vlakov ne bo več uporabnih.

..... govorim o amperaži .......

P = I * V

Martin Krpan ::

Kolk se tle en folk pali na ta 2. tir bi bilo greh njim ne ponuditi delnic zanj.:D
Razgrabili bi jih kot pred leti tiste od NKBM.
Star pregovor namerč pravi " Ko imajo otroci in norci denar , imajo kramarji sejem " !:D

Andrej51 ::

@jest10 citiram post iz foruma vlaki.info:
Največja hitrost lok. ES 64 U4 - V (A-....) je odvisna v katerem sistemu lok deluje (če izozamemo vlakovno varnostno napravo) je v=max v DC sistemu 200 km/h in v AC sistemu 230 km/h.
Svetovni rekord 357 km/h je, pa spet poglavje posebej.


Vir: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p...

Za tiste, ki ste proti Drugemu tiru v trenutno načrtovani izvedbi pa. Časa za iskanje nove trase ni. Za pripravo vseh potrebnih stvari bi novo progo oz. drugi tir lahko oddaljili za 5-10 let.

Strinjam se. Cena 1,4 milijarde eur je pretirana vendar govorimo o ceni, ki je veljala pred nekaj leti. Danes so cene drugačne. Če pogledamo ceno izvlečnega tira. Ocenjena vrednost del je 21 milijonov evrov. Najnižja in zbrana ponudba pa je bila 5,92 milijona eur. Skupaj z izgradnjo penp pa približno (moje ugibanje) 12 mio. eur. Razlika v končni cena pa kar 9 mio. eur.

Karaya 52 ::

Čez par dni bo odprtje pol milijarde EUR vrednega železniškega projekta, nadgradnje proge Pragersko - Hodoš. Zanimivo, da je ta projekt šel mimo medijskih barakud kot nič. Saj ne verjamete, da se je šlo v nadgradnjo zaradi dveh mednarodnih vlakov dnevno z 2x50 potniki? Kdo pa mislite, da ta projekt financira? Železniška postaja Murska Sobota in Lušt paradajz?

Zgodovina sprememb…

Pac-Man ::

jest10 ::

Andrej51 je izjavil:

@jest10 citiram post iz foruma vlaki.info:
Največja hitrost lok. ES 64 U4 - V (A-....) je odvisna v katerem sistemu lok deluje (če izozamemo vlakovno varnostno napravo) je v=max v DC sistemu 200 km/h in v AC sistemu 230 km/h.
Svetovni rekord 357 km/h je, pa spet poglavje posebej.


Naša 541 s 255km/h


Pri rekordu so pa izklopili vse zaščite, tako da je motor deloval z okoli 7,3MW

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()
strani: 1 2 3 4 ... 37