Novice » Znanost in tehnologija » Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Čorav si ti. To je priporočena cena. Plačujejo pa vsaj 33% manj.
Avstrijci plačujejo na roko po 30EUR na kubik smreke. Pa je to dobra cena.
Ne nisem, ti si. To niso nobene priporočene cene, ampak so povprečne cene odkupa lesa. Sicer pa tvoj nadaljni stavek nima nobene logike, če bi plačeval še manj kot toliko, potem bi bilo to dobro za elektrarno saj bi les dobila še ceneje. Torej ravno obratno je kot si ti zastavil z svojo zgrešeno logiko.
fikus_ ::
. . . Sicer pa lahko v bloku ogrevanje upravljajo tudi sami stanovalci, ne rabijo nujno "ponudnika ogrevanja". Ali pa inštaliraš 2 klima napravi in greješ svoje stanovanje s tem in naj se jebejo.
In potem si se prebudil s prstom v kjer še sonce ponavadi ne posije! Pojma nimaš kaj je realno življenje! Tudi če uredis lastno ogrevanje v bloku, kjer je skupno, še vedno plačuješ pavšal za ogrevanje in na koncu ugotoviš, da se ti ne splača.
Masayoshi ::
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Seveda zdrži. Glede na to da vitel obratuje relativno zelo malo časa ni noben problem 1000 A pri kakšni napetosti? Pri 12V? To je samo 12 kW. Kar pomeni da bi lahko obratoval celo uro brez prestanka in bi porabil samo 12 kWh. Baterija pa je 100 kWh.
Sinko, predlagam ti da ostaneš v naslonjaču in še naprej fanatično drkaš na svoj EV. O hosti pa prosim ne pametuj. Sploh pa ne o vitlih. samo za zagon 3600kg elektro vitla porabiš malo čez 380A na 12V. Ko vlečeš polno obremenitev, pa rabi 280A. Pa s tem mogoče potegneš eno smreko, potem se pa pregreje, če se deblo ne zatakne kam, pa potem skuriš akumulator v momentu. Gozdarski vitli pa so od 8000kg potega naprej.
Če vlečeš debla iz hoste, to delaš cel dan, ne samo kratek čas, ker za kratek čas, se ne splača to delat.
Ko bo unimog na baterije, pa bo take stvari delal:
Nisem tvoj sinko, predlagam ti da začepiš z svojimi bedarijami. 380A pri 12V je komaj 4,6 kW. Če zadeva obratuje 15 minut je to komaj 1,15 kWh, kar je samo cca 1 % 100 kWh baterije. Skratka zadeva lahko obratuje cel dan brez problema. Sicer pa verjamem da tega koncepta ne boš štekal ker je preveč napreden in izven okvirov razmišljanja katerega si vajen. Zato pusti baterije in boš pač vlekel in predelaval les na bencin/dizel. Še zmeraj noben problem glede na to da za mletje in predelavo porabi 30x manj energije kot jo pa sekanci vsebujejo.
. . . Sicer pa lahko v bloku ogrevanje upravljajo tudi sami stanovalci, ne rabijo nujno "ponudnika ogrevanja". Ali pa inštaliraš 2 klima napravi in greješ svoje stanovanje s tem in naj se jebejo.
In potem si se prebudil s prstom v kjer še sonce ponavadi ne posije! Pojma nimaš kaj je realno življenje! Tudi če uredis lastno ogrevanje v bloku, kjer je skupno, še vedno plačuješ pavšal za ogrevanje in na koncu ugotoviš, da se ti ne splača.
Ne se ne bom, seveda vem kaj je realno življenje, sem kje trdil da pavšala ni? Je pa dejstvo da če je ogrevanje drago se ti splača ogrevati z svojim ogrevanjem, celo z elektriko, če pa z klimami ki porabijo 3x manj pa sploh!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Valvoline ::
Je pa vsaj zanimivo da si mu pravzaprav ti pri ceni hlodovine dejansko pritrdil. 60EUR stane z podiranjem in odvozom. Lastnik seveda dobi mnogo manj. Tako da ima inženir kar prav. Vi ste ga pa naskočili z el. vitli in el. drobilnikom, ki pri celotni sliki nima nobene zveze. Pri teh opravilih lahko mirno uporabljaš naftne stroje, pa celotnega izračuna ne boš skoraj nič poslabšal...
Normalno da je s podiranjem ter odvozom. Kdo pa bo drve podiral, vlekel nakladal dostavil itn? Na skupnih zbirnih skladiscih se m2 prodaja po 70-80e, prevoz se je vmes tudi podrazil za dobrih 50-100% tak da ce ti prpeljejo na dvorisce je to ze dobrih 100e za kubik hlodovine.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
critique ::
Pa ta debil sploh ve kak kabel rabiš za 1000 A?
Kak inženir pa je, za spodnje gate ?!?!?!
Močnejši vitli so pa ponavadi na hidravliko, ne pa električni...
Seveda vem. Debil si ti ne jaz, če bi znal brat, bi seveda vedel da je 1000A vitel predlagal WizzardOfOZ, ne pa jaz! On je rekel da taki so. Torej kabel je tak kot je pa nima veze če obratuje preko dizelskega altenatorja ali pa breko baterije direktno.
WizzardOfOZ je izjavil:
To ti je tipični predstavnik fanatikov, ki filozofirajo na papirju, v realnosti je pa slika čisto drugačna.
Nisem noben fanatik, podatki so taki v realnosti.
Je pa vsaj zanimivo da si mu pravzaprav ti pri ceni hlodovine dejansko pritrdil. 60EUR stane z podiranjem in odvozom. Lastnik seveda dobi mnogo manj. Tako da ima inženir kar prav. Vi ste ga pa naskočili z el. vitli in el. drobilnikom, ki pri celotni sliki nima nobene zveze. Pri teh opravilih lahko mirno uporabljaš naftne stroje, pa celotnega izračuna ne boš skoraj nič poslabšal...
Normalno da je s podiranjem ter odvozom. Kdo pa bo drve podiral, vlekel nakladal dostavil itn? Na skupnih zbirnih skladiscih se m2 prodaja po 70-80e, prevoz se je vmes tudi podrazil za dobrih 50-100% tak da ce ti prpeljejo na dvorisce je to ze dobrih 100e za kubik hlodovine.
Tudi 80 € na m3 je še vedno precej ceneje kot teš6 na premog. Sicer pa 1,5 milijona ton hlodovine iz slovenskih gozdov gre v tujino, mi pa dobimo borih 11 € po m3!!
https://old.slovenskenovice.si/novice/s...
https://www.dnevnik.si/1042760033/slove...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
critique ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Mr.B ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne, napisal sem ti dejstva. Za pogon mlevca lesnih sekancev brez problemov uporabiš elekrični motor, marsikateri stroj za lesne sekance obratuje na elektriko.
Sredi gmajne pa priključek na 220V. Ali pa ti EV fanatiki mislijo, da se elektrika že distribuira wireless...
Kaj sanjaš in govoriš bedarije? Lepo sem ti povedal 100 kWh baterija in gasa. Za predstavo 100 kWh baterijo imajo Teslini modeli S P100D spravljeno v dno avtomobila, samo toliko za predstavo.
Tista baterija ne zdrži niti pol ure dela v hosti. Ko vitel samo za zagon porabi ekvivalent 1000A, kaj šele da se hlod zatakne za kako skalo, ko se samo še pokadi iz take baterije.
Seveda zdrži. Glede na to da vitel obratuje relativno zelo malo časa ni noben problem 1000 A pri kakšni napetosti? Pri 12V? To je samo 12 kW. Kar pomeni da bi lahko obratoval celo uro brez prestanka in bi porabil samo 12 kWh. Baterija pa je 100 kWh.
Seveda zato še vedno ni tesla izdelal tovornjaka. Ni problema imti teslin motor ki se vrti 23k+ RPM, pa kuri konkretno... Uporabil boš baterije + "super" kondenzatorje, ter konkretno zalogo elektronike, ki bo rabila ogromo količino hlajenja, zato da boš gonil vitel z navorom ki ga rabiš.
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
critique ::
Seveda zato še vedno ni tesla izdelal tovornjaka.
Tesla ga še ni, ga bo predvidoma naslednje leto, so ga pa zato drugi: Volvo, Daimler, Mercedes ipd.
Ni problema imti teslin motor ki se vrti 23k+ RPM, pa kuri konkretno...
Ne kuri konkretno, ampak kuri 3 do 4x manj kot primerljiv dizelski motor. Povprečen izkoristek dizelskega pogona je samo 20 %, medtem ko je povprečen izkoristek električnega pogona 80 %.
https://imgur.com/Gc5eqfO
Uporabil boš baterije + "super" kondenzatorje, ter konkretno zalogo elektronike, ki bo rabila ogromo količino hlajenja, zato da boš gonil vitel z navorom ki ga rabiš.
Ne rabiš superkondenzatorjev, te bi rabil samo v primeru le baterije ne bi bile zmožne zagotavljati maksimalnega toka v špicah porabe. Vendar ni tako. 100 kWh baterija ti brez problema da moč 1000 kW, kar je 1360 konjskih moči. Tisti vitel pa nima peak moči niti stotino tega. Zakaj bi tukaj ti tlačil superkondenzatorje mi je nepojemljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
critique ::
World's first autonomous, 7MWh electric cargo ship to make voyage with zero crew onboard
https://electrek.co/2021/08/25/worlds-f...
100% Electric Ferry Crossing | Fully Charged 4k
Giant oil tanker goes electric with massive 3.5 MWh battery pack
https://electrek.co/2021/02/16/giant-oi...
The First Battery-Powered Tanker is Coming to Tokyo The "e5" vessel will use only lithium-ion batteries to ply Japan's coastline
https://spectrum.ieee.org/first-battery...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
en sam bs. ladja na baterije, za elektriko delat ma pa še vedno dizelsko mašino na mazut.
Ne, te zgoraj ne, te niso dizel-električne, ampak so samo električne (baterije filajo v pristanišču).
WizzardOfOZ je izjavil:
obstaja električni traktor. 6 ur lahko dela potem pa sredi gozda laufa dizelski agregat, da ga nafila. ampak zadeva ni pol tok zmogljiva kot kak unimog ali pa velik gozdarski traktor. da o namenskih mašinah niti ne govorimo.
6 ur je za marsikoga zadosti. Če ga delaš za hosto potem najboljše da mu dodaš še malo baterij da dela en cel delovnik (8 ur), nafila pa se po koncu šihta. Lahko pa se gre tudi vmes filat na hitro polnilnico (že pol urno polnjenje lahko zadostuje). Ampak kot pravim traktor je težji primer kot pa električni avto, ter tudi ni take potrebe da hitimo z elektrifikacijo traktorjev, ker traktorji povzročajo relativno malo škode za zdravje, jih je relativno malo in ne vozijo po centrih mest. Lahko pa jih elektrificiramo z vodikovimi gorivnimi celicami (tako ti lahko obratuje tudi več dni skupaj brez polnjenja), vendar potem se znebimo bistvene prednosti električnega pogona: 8x manjša cena "goriva".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
380A pri 12V je komaj 4,6 kW. Če zadeva obratuje 15 minut je to komaj 1,15 kWh, kar je samo cca 1 % 100 kWh baterije. Skratka zadeva lahko obratuje cel dan brez problema.
Ti vitla še videl niso od blizu. Hoste niso samo na ravninah. Ko iz kake grape ven vlečeš hlode imajo že 100kW traktorji probleme. Ampak vem, da o tem nimaš pojma. Tvojo baterijo v kaki grapi skuriš v pol ure, potem pa 12 ur filanja z dizelskim agregatom. Ker odpeljat 100kW baterije v 14 ton težkem traktorju iz hoste itak ne moreš, četudi je prazna.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
"Vi ste ga pa naskočili z el. vitli in el. drobilnikom, ki pri celotni sliki nima nobene zveze. Pri teh opravilih lahko mirno uporabljaš naftne stroje, pa celotnega izračuna ne boš skoraj nič poslabšal..."
WizzardOfOZ ::
6 ur je za marsikoga zadosti. Če ga delaš za hosto potem najboljše da mu dodaš še malo baterij da dela en cel delovnik (8 ur), nafila pa se po koncu šihta.
Se vidi, da nisi nikoli fizično delal več kot pol ure. Kakšen 8 urni delavnik? To ni služba v pisarni za računalnikom, ko prideš ob sedmih in greš domov ob treh, vmes pa nakladaš o EV in si ga mečeš na poceni elektriko. V hosti se dela od jutra do večera. Tut traktor mora tok časa delat. In tam ena jajca, ki ne morejo delat cel danr, nimajo kaj za počet.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Sem zakurblal kakšno peč in tudi za volanom sem sedel. Pri velikih pridelavah je to vse avtomatizirano. Tudi če bi kupil hlodovino po ceni za kakšno se prodaja na trgu (60 EUR za m3 bukovine), se še vedno bolj splača kot pa teš6 na premog.
https://www.gozd-les.com/les/cene-lesa/...
Pokaži, kje plačujejo za bukovno po 60EUR? Pa da si jo še naložit pridejo sami, odpeljejo in ti plačajo direkt na roko. Jo takoj prodam za to ceno. Če bi se kaj spoznal, bi ugotovil, da boš odštel najmanj 10EUR od kubika za sečnjo (če ne delaš sam), pa 10EUR od kubika za prevoz (če nimaš svojega), plačal ti bodo pa po 40EUR za odkup kubika bukve in na koncu ti ostane lih 20EUR za kubik bukovne, za kar se pa ne splača podirat. Mam raj cela drevesa v hosti.
Kaj ima to veze? Govorimo o odkupnih cenah lesa za kupce na trgu, in te so take kot so (60 EUR na m3 za bukovino), kaj me briga koliko dobite lastniki hoste. Toliko so cene na trgu z sečnjo in prevozom.
WizzardOfOZ je izjavil:
6 ur je za marsikoga zadosti. Če ga delaš za hosto potem najboljše da mu dodaš še malo baterij da dela en cel delovnik (8 ur), nafila pa se po koncu šihta.
Se vidi, da nisi nikoli fizično delal več kot pol ure. Kakšen 8 urni delavnik? To ni služba v pisarni za računalnikom, ko prideš ob sedmih in greš domov ob treh, vmes pa nakladaš o EV in si ga mečeš na poceni elektriko. V hosti se dela od jutra do večera. Tut traktor mora tok časa delat. In tam ena jajca, ki ne morejo delat cel danr, nimajo kaj za počet.
Lahko narediš da dela cel dan na elektriko. Sicer pa še enkrat: UPORABI NAFTO za traktor, to še vedno ne spremeni celotne slike, kajti za sečnjo in mletje gre samo nekaj procentov energije ki jo vsebujejo sekanci! Pizda si trd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
Seveda je jasno da se motiš. Nikoli ne skuriš 100 kWh energije v pol ure za en bogi vitel.Moči vitlov v praksi to potrjujejo (niso niti blizu 100 kW, prej si trdil da porabijo 12 kW, pa še to si si izmislil v praksi je še manj). Ampak kot sem ti povedal: daj z nafto, to še vedno ne spremeni celotne slike, tako kot ti je povedal že Kobayashi.
"Vi ste ga pa naskočili z el. vitli in el. drobilnikom, ki pri celotni sliki nima nobene z veze. Pri teh opravilih lahko mirno uporabljaš naftne stroje, pa celotnega izračuna ne boš skoraj nič poslabšal..."
Ti si trdil, da lesno maso z elektro zadevami vso nadrobiš in odpelješ kar z mesta, kjer se podira drevesa in potem odpelje v elektrarno. Mi ti pa samo razlagamo, da za take stvari so in bodo dizelski stroji še leta in leta delali, ev bo pa mogoče za zraven samo za svetit, da ne bomo v temi žagali.
In ja 100kwh baterijo sprazniš, ko mora traktor prvo povleči k sebi z vitlom, potem pa še odvlečt v dolino.
Lahko narediš da dela cel dan na elektriko.
Ne moreš, ker tistega potem ne spraviš več v hosto. Je preveliko za naše hoste.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
critique ::
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Valvoline ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če bi res bila poraba 30x manjša, bi to že s pridom uporabljali. Pa se je pokazalo, da pri delovnih strojih in kamionih ni take razlike. Samo preneumni tega ne morete dojet, ker ste pač fanatiki.
Zakaj konverzija na strom po nepotrebnem?
Mr.B ::
Seveda zato še vedno ni tesla izdelal tovornjaka.
Tesla ga še ni, ga bo predvidoma naslednje leto, so ga pa zato drugi: Volvo, Daimler, Mercedes ipd.
Ni problema imti teslin motor ki se vrti 23k+ RPM, pa kuri konkretno...
Ne kuri konkretno, ampak kuri 3 do 4x manj kot primerljiv dizelski motor. Povprečen izkoristek dizelskega pogona je samo 20 %, medtem ko je povprečen izkoristek električnega pogona 80 %.
https://imgur.com/Gc5eqfO
Uporabil boš baterije + "super" kondenzatorje, ter konkretno zalogo elektronike, ki bo rabila ogromo količino hlajenja, zato da boš gonil vitel z navorom ki ga rabiš.
Ne rabiš superkondenzatorjev, te bi rabil samo v primeru le baterije ne bi bile zmožne zagotavljati maksimalnega toka v špicah porabe. Vendar ni tako. 100 kWh baterija ti brez problema da moč 1000 kW, kar je 1360 konjskih moči. Tisti vitel pa nima peak moči niti stotino tega. Zakaj bi tukaj ti tlačil superkondenzatorje mi je nepojemljivo.
The FM Electric can carry a weight of 44 tons (gross combination weight) and has a range of up to 300 km. With a top-up charging session during lunch the distance can be extended.
Uredu 300km torej cca 1/3 na polni tank dizeskega goriva...
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če bi res bila poraba 30x manjša, bi to že s pridom uporabljali. Pa se je pokazalo, da pri delovnih strojih in kamionih ni take razlike. Samo preneumni tega ne morete dojet, ker ste pač fanatiki.
Nisem tega rekel, daj bolje beri. Neumen si ti ker si funkcionalno nepismen, ne jaz, nisem noben fanatik, niti približno. Rekel sem da za mletje sekance uporabiš samo nekaj procentov energije ki jo sekanci vsebujejo vsebujejo.
WizzardOfOZ je izjavil:
Če bi res bila poraba 30x manjša, bi to že s pridom uporabljali. Pa se je pokazalo, da pri delovnih strojih in kamionih ni take razlike. Samo preneumni tega ne morete dojet, ker ste pač fanatiki.
Zakaj konverzija na strom po nepotrebnem?
Ker je overal izkoristek veliko boljši, poraba energije manjša, navorna karakteristike pa boljša (zato čistih dizelskih lokomotiv praktično ni nikjer, skoraj vse so dizel-električne, ali pa popolnoma električne).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
Rekel sem da za mletje sekance uporabiš samo nekaj procentov energije ki jo sekanci vsebujejo vsebujejo.
Sej ti je več ne ostane, ker ostalo potrošiš, da podreš in zvlečeš iz hoste.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
Seveda zato še vedno ni tesla izdelal tovornjaka.
Tesla ga še ni, ga bo predvidoma naslednje leto, so ga pa zato drugi: Volvo, Daimler, Mercedes ipd.
Ni problema imti teslin motor ki se vrti 23k+ RPM, pa kuri konkretno...
Ne kuri konkretno, ampak kuri 3 do 4x manj kot primerljiv dizelski motor. Povprečen izkoristek dizelskega pogona je samo 20 %, medtem ko je povprečen izkoristek električnega pogona 80 %.
https://imgur.com/Gc5eqfO
Uporabil boš baterije + "super" kondenzatorje, ter konkretno zalogo elektronike, ki bo rabila ogromo količino hlajenja, zato da boš gonil vitel z navorom ki ga rabiš.
Ne rabiš superkondenzatorjev, te bi rabil samo v primeru le baterije ne bi bile zmožne zagotavljati maksimalnega toka v špicah porabe. Vendar ni tako. 100 kWh baterija ti brez problema da moč 1000 kW, kar je 1360 konjskih moči. Tisti vitel pa nima peak moči niti stotino tega. Zakaj bi tukaj ti tlačil superkondenzatorje mi je nepojemljivo.
The FM Electric can carry a weight of 44 tons (gross combination weight) and has a range of up to 300 km. With a top-up charging session during lunch the distance can be extended.
Uredu 300km torej cca 1/3 na polni tank dizeskega goriva...
Dostikrat je za mestne in obmestne dostave dovolj že 300 km (kar je nekih 500 km z vmesnim polnjenjem med kosilom). Teslin ima pa 800 km dosega z enim polnjenjem. Volvotov je nedavno dosegel 1000 km z enim polnjenjem: https://www.financialexpress.com/auto/e... .
WizzardOfOZ je izjavil:
Rekel sem da za mletje sekance uporabiš samo nekaj procentov energije ki jo sekanci vsebujejo vsebujejo.
Sej ti je več ne ostane, ker ostalo potrošiš, da podreš in zvlečeš iz hoste.
Spet ne znaš brat. Ostane ti preko 95 % vse energije po mletju in prevozu. Recimo da za mletje 10 ton sekancev porabiš 20 litrov dizla. To je enako 200 kWh energije. 10 ton sekancev ima 40.000 kWh energije, torej si za mletje porabil samo 0,5 % energije (pod procent). Dodaj še nekaj za prevoz, velika večina energije ti ostane.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
The FM Electric can carry a weight of 44 tons (gross combination weight) and has a range of up to 300 km. With a top-up charging session during lunch the distance can be extended.
Uredu 300km torej cca 1/3 na polni tank dizeskega goriva...
Zelo uporabno za Road train v Avstraliji. Tam še črpalk nimajo tok na gosto.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Valvoline ::
WizzardOfOZ je izjavil:
The FM Electric can carry a weight of 44 tons (gross combination weight) and has a range of up to 300 km. With a top-up charging session during lunch the distance can be extended.
Uredu 300km torej cca 1/3 na polni tank dizeskega goriva...
Zelo uporabno za Road train v Avstraliji. Tam še črpalk nimajo tok na gosto.
up to 300km, torej bolj 150-200km realnih, po klancu navzgor pa 50km.
WizzardOfOZ ::
Ostane ti preko 95 % vse energije po mletju in prevozu. Recimo da za mletje 10 ton sekancev porabiš 20 litrov dizla. To je enako 200 kWh energije. 10 ton sekancev ima 40.000 kWh energije, torej si za mletje porabil samo 0,5 % energije (pod procent). Dodaj še nekaj za prevoz, velika večina energije ti ostane.
Nehaj nakladat in operirat s ciframi o katerih nimaš pojma. Mletje ni isto kot vožnja nekih EV jajc po ravni cesti, kjer imaš lahko minimalno porabo.
Pa še nekaj: V sloveniji se na leto porabi skoraj 7 milijonov litrov goriva (bencina in dizla) za gozdne dejavnosti.
Nobena stvar ni uporabna za 100 % vseh primerov, zakaj iskati neke obskurne obrobne primere? Važno da je dober za večino primerov. Boš pač tam uporabil ta Volvotov tovornjak z 1000 kilometrskim dosegom. Ali pa Teslinega z 800 kilometrskim dosegom (raje tega ker ima večjo nosilnost) in možnost hitrega pol urnega polnjenja.
Za avstralijo 1000km ne pomeni nič razdalje. Uro polnjenja ima cestni vlak, ko tanka 6000 litrov nafte v tanke. Teslin kamion se bo filal par dni (al pa mesecev za kraje, ki imajo samo eno bajto in eno vetrnico pa en dizelski agregat).
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
The FM Electric can carry a weight of 44 tons (gross combination weight) and has a range of up to 300 km. With a top-up charging session during lunch the distance can be extended.
Uredu 300km torej cca 1/3 na polni tank dizeskega goriva...
Zelo uporabno za Road train v Avstraliji. Tam še črpalk nimajo tok na gosto.
up to 300km, torej bolj 150-200km realnih, po klancu navzgor pa 50km.
Realnih 1000 km:
https://www.financialexpress.com/auto/e...
Tesla obljublja 800 km realnega dosega kadar je polno naložen pri avtocestni hitrosti (kar je povsem realno glede na boljšo aerodinamiko).
WizzardOfOZ ::
posek drevja in vlačenje hlodov s traktorjem: od 15 €/m3 do 30 €/m3,
posek drevja in vlačenje hlodov z goseničnim traktorjem: od 19 do 33 €/m3,
posek drevja in izvoz hlodov s traktorjem: od 17 €/m3 do 22 €/m3,
strojna sečnja in izvoz lesa: od 19 €/m3 do 24 €/m3,
spravilo lesa z žičnim žerjavom (žičnico): od 25 €/m3 do 38 €/m3.
Pol pa še 10€ prevoz do zbirališča in ti tak les odkupijo za 60€ na kubik?
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
Nehaj nakladat in operirat s ciframi o katerih nimaš pojma. Mletje ni isto kot vožnja nekih EV jajc po ravni cesti, kjer imaš lahko minimalno porabo.
Ne, ti nimaš pojma. Še kar ne dojameš pointa. Tudi če porabiš 100 litrov je to samo 1000 kWh, kar je samo 2,5 % energije ki jo vsebujejo sekanci (1000 kWh/40.000 kWh = 0,025=2,5 %).
Pa še nekaj: V sloveniji se na leto porabi skoraj 7 milijonov litrov goriva (bencina in dizla) za gozdne dejavnosti.
Zanemarljivo. To je samo 0,3 % celotne letne porabe naftnih derivatov v Sloveniji. Magar če to furamo še 15 let na dizel. Važno je da avtomobilski in tovorni promet spravimo na elektriko.
Za avstralijo 1000km ne pomeni nič razdalje. Uro polnjenja ima cestni vlak, ko tanka 6000 litrov nafte v tanke. Teslin kamion se bo filal par dni (al pa mesecev za kraje, ki imajo samo eno bajto in eno vetrnico pa en dizelski agregat).
Boš pač polnilnice posejal na manj kot na 1000 km. Ko se vzpostavi polnilnice bo polnjenje trajalo pol ure (od 0 do 80 %). Ker ti ekonomika to narekuje se bo to pač naredilo. Vožnja električnega tovornjaka je okrog 5 do 6x nižja, nobeno prevozniko podjetje se ne bo vozilo z 5 do 6x dražjim gorivom ko bodo imeli na voljo veliko cenejšo opcijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
Tesla obljublja 800 km realnega dosega kadar je polno naložen pri avtocestni hitrosti (kar je povsem realno glede na boljšo aerodinamiko).
Jap in Anna Nicole Smith se je poročila iz ljubezni.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
posek drevja in vlačenje hlodov s traktorjem: od 15 EUR/m3 do 30 EUR/m3,
posek drevja in vlačenje hlodov z goseničnim traktorjem: od 19 do 33 EUR/m3,
posek drevja in izvoz hlodov s traktorjem: od 17 EUR/m3 do 22 EUR/m3,
strojna sečnja in izvoz lesa: od 19 EUR/m3 do 24 EUR/m3,
spravilo lesa z žičnim žerjavom (žičnico): od 25 EUR/m3 do 38 EUR/m3.
Pol pa še 10EUR prevoz do zbirališča in ti tak les odkupijo za 60EUR na kubik?
Tako je, take so povprečne cene odkupa.
WizzardOfOZ je izjavil:
Tesla obljublja 800 km realnega dosega kadar je polno naložen pri avtocestni hitrosti (kar je povsem realno glede na boljšo aerodinamiko).
Jap in Anna Nicole Smith se je poročila iz ljubezni.
Če pogledaš številke je zadeva povsem realna. Moraš vedeti da bo imela zadeva 800 do 1000 kWh veliko baterijo (kar je skoraj 15 kratnik Tesle modela 3).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
Boš pač polnilnice posejal na manj kot na 1000 km. Ko se vzpostavi polnilnice bo polnjenje trajalo pol ure (od 0 do 80 %). Ker ti ekonomika to narekuje se bo to pač naredilo. Vožnja električnega tovornjaka je okrog 5 do 6x nižja, nobeno prevozniko podjetje se ne bo vozilo z 5 do 6x dražjim gorivom ko bodo imeli na voljo veliko cenejšo opcijo.
Ja seveda. Kr sanjaj. Sam ko se boš zbudil, pejt pa na medi.over.net, ker ti bo tam mogoče kdo vsaj verjel.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Boš pač polnilnice posejal na manj kot na 1000 km. Ko se vzpostavi polnilnice bo polnjenje trajalo pol ure (od 0 do 80 %). Ker ti ekonomika to narekuje se bo to pač naredilo. Vožnja električnega tovornjaka je okrog 5 do 6x nižja, nobeno prevozniko podjetje se ne bo vozilo z 5 do 6x dražjim gorivom ko bodo imeli na voljo veliko cenejšo opcijo.
Ja seveda. Kr sanjaj. Sam ko se boš zbudil, pejt pa na medi.over.net, ker ti bo tam mogoče kdo vsaj verjel.
Bomo videli kdo sanja čez 10 do 15 let, se boš takrat lahko ugriznil v jezik in začepil. Kar se avtomobilov tiče pa še 2x prej. Vsakemu ki se vsaj malo spozna je jasno da sanjaš naftno pravljico, dejstvo pa je da se ta počasi končuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
posek drevja in vlačenje hlodov s traktorjem: od 15 €/m3 do 30 €/m3,
posek drevja in vlačenje hlodov z goseničnim traktorjem: od 19 do 33 €/m3,
posek drevja in izvoz hlodov s traktorjem: od 17 €/m3 do 22 €/m3,
strojna sečnja in izvoz lesa: od 19 €/m3 do 24 €/m3,
spravilo lesa z žičnim žerjavom (žičnico): od 25 €/m3 do 38 €/m3.
Pol pa še 10€ prevoz do zbirališča in ti tak les odkupijo za 60€ na kubik?
Tako je, take so povprečne cene odkupa.
A zato vsi italijanom in avstrijcem prodajajo les?
WizzardOfOZ je izjavil:
Boš pač polnilnice posejal na manj kot na 1000 km. Ko se vzpostavi polnilnice bo polnjenje trajalo pol ure (od 0 do 80 %). Ker ti ekonomika to narekuje se bo to pač naredilo. Vožnja električnega tovornjaka je okrog 5 do 6x nižja, nobeno prevozniko podjetje se ne bo vozilo z 5 do 6x dražjim gorivom ko bodo imeli na voljo veliko cenejšo opcijo.
Ja seveda. Kr sanjaj. Sam ko se boš zbudil, pejt pa na medi.over.net, ker ti bo tam mogoče kdo vsaj verjel.
Bomo videli kdo sanja čez 10 do 15 let, se boš takrat lahko ugriznil v jezik in začepil. Kar se avtomobilov tiče pa še 2x prej.
Čez 10 do 15 let, bodo EV že za v kanto, bodo že kaj novega pogruntal. In takrat boš spet enako težil s tistim novim, kot sedaj s tem EV sranjem.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
critique ::
https://cleantechnica.com/2018/02/27/te...
Čez 10 do 15 let, bodo EV že za v kanto, bodo že kaj novega pogruntal. In takrat boš spet enako težil s tistim novim, kot sedaj s tem EV sranjem.
Seveda je jasno da se motiš, ne bo za v kanto, življenska doba EVja je preko 20 let. Sranje je dizel, EV je superioren naftnim derivatom overall.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Mr.B ::
WizzardOfOZ je izjavil:
posek drevja in vlačenje hlodov s traktorjem: od 15 EUR/m3 do 30 EUR/m3,
posek drevja in vlačenje hlodov z goseničnim traktorjem: od 19 do 33 EUR/m3,
posek drevja in izvoz hlodov s traktorjem: od 17 EUR/m3 do 22 EUR/m3,
strojna sečnja in izvoz lesa: od 19 EUR/m3 do 24 EUR/m3,
spravilo lesa z žičnim žerjavom (žičnico): od 25 EUR/m3 do 38 EUR/m3.
Pol pa še 10EUR prevoz do zbirališča in ti tak les odkupijo za 60EUR na kubik?
Tako je, take so povprečne cene odkupa.
WizzardOfOZ je izjavil:
Tesla obljublja 800 km realnega dosega kadar je polno naložen pri avtocestni hitrosti (kar je povsem realno glede na boljšo aerodinamiko).
Jap in Anna Nicole Smith se je poročila iz ljubezni.
Če pogledaš številke je zadeva povsem realna. Moraš vedeti da bo imela zadeva 800 do 1000 kWh veliko baterijo (kar je skoraj 15 kratnik Tesle modela 3).
Dej se osnove ti niso jasne in kako kaj deluje....Tesla obljublja mariskaj... je pa tudi res da po 800km mora vsaj v EU narediti sofer pavzo... In si lahko privosci nocno polnenje....
Pustimo da ce bi vedel zakaj se gre bi nam zapru gobec z banalno , tovornjaki itak pasejo na zelezniske tire, potem je 300km dovolj...
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
critique ::
Dej se osnove ti niso jasne in kako kaj deluje.
Seveda so mi. Vprašaj karkoli in ti bom razložil v detajle. Seveda Tesla obljublja marsikaj, vendar tu imajo prav. Poraba pod 2 kWh na miljo je povsem realna in pri 800 do 1000 kWh baterije to pač znese 800 km dosega. Res je da tovornjaki načeloma pašejo na železniške tire, vendar dejstvo je tudi da se da narediti tovornjak z 800 km dosegom. Volvo je dosegel 1100 km doseg v praksi z samo 680 kWh baterijo, Teslina baterija bo še precej večja (okoli 800 do 1000 kWh), 800 km doseg pri avtocestni hitrosti je več kot možen in je povsem realen.
https://www.financialexpress.com/auto/e...
Takole na hitro: Volvov tovornjak: 680 kWh baterija, 1100 km prevoženih. To pomeni porabo 680/1100 = 0,618 kWh na kilometer.
Tesla obljublja porabo 0,8 do 1 kWh na kilometer pri avtocestni hitrosti kar je povsem realno glede na to da je oblikovana zelo aerodinamično (precej bolj kot škatlast Volvotov tovornjak), ter z ozirom na to da je Teslin drivetrain zelo učikovit (sklepajoč glede na njihove avtomobile).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
critique ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
Sicer pa iz prve roke: Že tesla 3 požre več kot 10% baterije iz kranjske gore do prelaza na vršiču, pa je samo 800m višincev.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Valvoline ::
critique ::
Spet nakladanje, brez upoštevanja trenja gum in segrevanja elektromotorjev (ko gre ogromno elektrike v toploto) pri vožnji v klanec.
??! Ti sploh veš za kaj se gre in o čem sva govorila?! Govorila sva od DODATNI porabi energije ZARADI klanca! Torej trenje gum in ostalo je že upoštevano v dosegu pri vožnji po ravnem. Če je standard range Tesla z 50 kWh ur baterijo potem je res cca 10 %. Vendar električni Semi bo imel pa 20x večjo baterijo od te Tesle, torej okoli 1000 kWh.
Za zimo je v EU napovedana tema ter peaki preko 1000e/mwh inginercek pa sanja polnilnice. Ce ne ne ukinejo co2 kuponi se bomo vrnil nazaj v stoneage.
Ne sanjaj, nikjer ni to napovedano. Ne sanjaj o stoneagu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
WizzardOfOZ ::
Spet nakladanje, brez upoštevanja trenja gum in segrevanja elektromotorjev (ko gre ogromno elektrike v toploto) pri vožnji v klanec.
??! Ti sploh veš za kaj se gre in o čem sva govorila?! Govorila sva od DODATNI porabi energije ZARADI klanca! Torej trenje gum in ostalo je že upoštevano v dosegu pri vožnji po ravnem. Če je standard range Tesla z 50 kWh ur baterijo potem je res cca 10 %. Vendar električni Semi bo imel pa 20x večjo baterijo od te Tesle, torej okoli 1000 kWh.
A v klanec ni večjega trenja? Poraba bo vseeno konkretno večja v klanec, kot tvoja izračunana.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Valvoline ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Norvežanom zmanjkuje klasičnih avtomobilov, zato bodo (spet) obdavčili električneOddelek: Novice / Ostale najave | 9675 (5213) | Raptor F16 |
» | Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 86480 (78404) | AštiriL |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 78299 (66994) | PredatorX |
» | Kako ravnati z litij-ionskimi baterijami (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21777 (18404) | MrStein |