Forum » Na cesti » Kako se da vse nižati ceno novega avta?
Kako se da vse nižati ceno novega avta?
Temo vidijo: vsi
leeon ::
Sta že dajala vtis, da sta se zapičila prav v ta avto, da rabita avto itd..
Vsi mislite, da morate izpasti resni in kazati denar, nah, izgledat moraš medlo zainteresiran, bolj ti je všeč avto druge znamke 'ampak še malo preverjaš konkurenco' in biti moraš pripravljen odkorakati, če ti ponudba ni všeč.
Sva se, sicer bi takrat raje 308 ampak nama ni bil všeč sredinjski touch screen, zato sva se odločila za Kio ki je imela celo gumbe. Avta sicer se nama ni mudilo kupiti, sva pa hotela posodobiti najine avte ker sta bila takrat 20 let stara. Mislim da je prodajalca kar presenetilo da sva se poslovila in sem pričakoval klic, a ga ni bilo. Očitno jim je že dobro šlo ... Zato mi ni jasno kako nekateri govorijo koliko popusta dobijo, midva sva pa imela gotovino in bi avto skeširala na mestu, pa se ni nič dalo dogovarjat.
Pri peugeotu ti že naprej povem, da močno tovarna zavaja pri porabi.
Kdo ne? Za ceeda se je takrat govorilo o porabi okoli 3l/100, vzela sva dizla in z res lepo vožnjo prideva na 4.8, ampak to je po AC max. 100 km/h.
Kar se pa financiranja tiče. Je tudi mene zmotilo da oglaševana cena ni bila več veljavna ko sem omenil da bi avto plačal takoj. Cena velja samo na 7 let lizinga, s tem da preplačaš 3500!
po avtocesti voziš max 100 km/h, da prišparaš tist 1 liter (=1 eur) porabe na 100km???? pa saj ne morem verjeti... kot je napisal nekdo zgodaj - ne kupujte, če si ne morete privoščiti
;-) ::
Zato vozim 3.0 TDIja ker nimam casa sparat za en l porabe pa za tako porabo se lahko pripeljem v eni uri 20km dlje, na konec meseca se nabere in ur in nafte.
Darko! ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj pa vitara?
Če ravno ne potrebuješ enormne prostornosti, je v izvedbi Premium 1.4 boosterjet allgrip hybrid, optimalen kos novega avtomobilskega pleha za 20-21 jurjev.
Blazz ::
Novi avti so prešane smeti. Če si res tolk v plajbo, in resno kupuješ, potem pojdi na banko, dvigni 16.000€ naprintanih na 200-takih, pojdi v avtohišo, vrži denar na mizo, reči jim "evo ti pare, tale avto tu je prodan. prodano je.", vmes se praskaj po jajcih (z levo roko, z desno se pol rokuješ...), pa bo avto res prodan. Mogoče imej 500€ rezerve, da daš ponudbo za zadnjo ceno.
Ne se pokakat, ne se pozicionirat v položaj obupa, zadnji kosi, ponudba samo še danes, nikjer ceneje, edinstvena priložnost itn. Naprintan denar + praskanje po jajcih = avto prodan.
Vso srečo z smetmi.
ti pa že dolgo nisi operiral z več kot 500 eur v žepu...
RedDrake ::
Jaz bi se samo obesil na tisto Kio za 17k EUR.
Pred dvemi leti, ko sem iskal nekaj zame (in na koncu pristal na Tucsonu 2020), sem šel tudi v KIA salon. Na netu sem videl avto, kot mi je ustrezal za bajno nizko ceno - 25k EUR (gledal sem avtomatika in bencinski turbo). Primerljiv Tucson je bil krepko čez 30k.
Na testno vožnjo sam nisem smel, je mogu prodajalec z mano, max. ena ura. Tucsona so mi za cel vikend posodili.
Cena 25k? "Bonus financiranje", s "konkretno" obrestno mero. Imajo neko minimalno dobo odplačevanja + maksimalen polog. Vržemo not vse najbolj ugodne parametre, pride končni znesek 33k+ EUR. Cena za gotovino? Isto. Cena za brezobresten lizing? Isto 33k+ EUR.
V glavnem, toliko hočejo oni od tebe.
Pri tistem Sportage-u gor za 17k EUR, znižan iz 26k je ista štorija. Sem 100%, da če poračunaš vse finte financiranja, je na koncu strošek 26k EUR, ne glede na to kako obračaš.
Na koncu sem kupil Tucsona za podoben denar, ampak z veliko več opreme, dejansko so mi dali še 1k EUR popusta na "cash" (ampak je šlo za skoraj 35k EUR). Je pa to bilo še par mesecev pred 'ronco, tako da je sedaj situacija verjetno drugačna.
V glavnem, pri KIA mene ne vidijo nikoli več, pa če prodajajo najboljše avtomobile na svetu. Firma je tipično nategunska, iste fore kot v ameriških stereotipih o "car salesmanih".
Pa še to, Peugeot 2008 je velikostni razred manjši avto kot Sportage. To je, če gledaš izven SUV okvirov, kot bi primerjal Polo in Golf, oziroma Clio in Megane. Sem sedel v stari verziji, pa sem z mojimi 1,8m preprečil sedenje odrasle osebe za menoj.
V Tucsonu se btw lahko peljejo 4 1,9m brez kakršnihkoli težav.
Pred dvemi leti, ko sem iskal nekaj zame (in na koncu pristal na Tucsonu 2020), sem šel tudi v KIA salon. Na netu sem videl avto, kot mi je ustrezal za bajno nizko ceno - 25k EUR (gledal sem avtomatika in bencinski turbo). Primerljiv Tucson je bil krepko čez 30k.
Na testno vožnjo sam nisem smel, je mogu prodajalec z mano, max. ena ura. Tucsona so mi za cel vikend posodili.
Cena 25k? "Bonus financiranje", s "konkretno" obrestno mero. Imajo neko minimalno dobo odplačevanja + maksimalen polog. Vržemo not vse najbolj ugodne parametre, pride končni znesek 33k+ EUR. Cena za gotovino? Isto. Cena za brezobresten lizing? Isto 33k+ EUR.
V glavnem, toliko hočejo oni od tebe.
Pri tistem Sportage-u gor za 17k EUR, znižan iz 26k je ista štorija. Sem 100%, da če poračunaš vse finte financiranja, je na koncu strošek 26k EUR, ne glede na to kako obračaš.
Na koncu sem kupil Tucsona za podoben denar, ampak z veliko več opreme, dejansko so mi dali še 1k EUR popusta na "cash" (ampak je šlo za skoraj 35k EUR). Je pa to bilo še par mesecev pred 'ronco, tako da je sedaj situacija verjetno drugačna.
V glavnem, pri KIA mene ne vidijo nikoli več, pa če prodajajo najboljše avtomobile na svetu. Firma je tipično nategunska, iste fore kot v ameriških stereotipih o "car salesmanih".
Pa še to, Peugeot 2008 je velikostni razred manjši avto kot Sportage. To je, če gledaš izven SUV okvirov, kot bi primerjal Polo in Golf, oziroma Clio in Megane. Sem sedel v stari verziji, pa sem z mojimi 1,8m preprečil sedenje odrasle osebe za menoj.
V Tucsonu se btw lahko peljejo 4 1,9m brez kakršnihkoli težav.
RedDrake ::
In če bi moral kupovati avto _ta_ trenutek, bi čisto resno gledal le Tesla/Toyota/Honda/Mazda/Suzuki. Naziwagni so ali predragi ali pa škrtarijo s tipkami brez osvetlitve in touch screeni ter N nivojskimi meniji, korejcem se je odpeljal z dizajnom (novega Tucsona je imho oblikoval picasso wannabe ali pa slepec) ali pa nategujejo na 120%, francozi/italijani pa so sicer drzni po oblikovanju in sploh Peugetoi zelo všečni, ampak ne vem če bi "zaupal" elektroniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
bambam20 ::
po avtocesti voziš max 100 km/h, da prišparaš tist 1 liter (=1 eur) porabe na 100km???? pa saj ne morem verjeti... kot je napisal nekdo zgodaj - ne kupujte, če si ne morete privoščiti
Če avto ni zmožen pri 130 km/h m porabo 4.2litra, kot navaja tovarna je to nateg. Izvenmestna vožnja ne pomeni 70 km/h.
bambam20 ::
Čez BMW lahko napišemo mariskaj, ampak ko se pride do porabe pa ta štima, kot tovarna navaja.
r3dkv1c4 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V Sportageu sem že ja pa še v parih drugih avtih, samo nekako mi je sportage top v rangu te cene. Tega 2008 pa bom šel jutri ali pa naslednji teden sprobat, ampak že nas liki je videti notri lepši od sportagea.
O francoski elektroniki se se malo pozanimaj
Kaj naj bi se moral pozanimat?
Ta model je z eno besedo top izbira. Avto dela, kot mora, nobenih problemov, servis, gorivo, gume so edini strošek.
Prijatelj jo ima nekaj let, sosed jo ima 2 leti....skratka top.
Nekatere bode in hkrati boli edino to, da ni švaba.
Zato vozim 3.0 TDIja ker nimam casa sparat za en l porabe pa za tako porabo se lahko pripeljem v eni uri 20km dlje, na konec meseca se nabere in ur in nafte.
Zanimivo, vendar ta trditev je za lase privlečena, ker v Sloveniji ti ne narediš nikoli v 1h 20km več.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
po avtocesti voziš max 100 km/h, da prišparaš tist 1 liter (=1 eur) porabe na 100km???? pa saj ne morem verjeti... kot je napisal nekdo zgodaj - ne kupujte, če si ne morete privoščiti
Če avto ni zmožen pri 130 km/h m porabo 4.2litra, kot navaja tovarna je to nateg. Izvenmestna vožnja ne pomeni 70 km/h.
Glej, najprej moraš dojet, s kakšnimi podatki pridobivajo kupce in kako jih moraš brati.
Konkretno lahko iz prve roke povem, da sva s kolegom testirala nekaj novih avtov in sva z določenim načinom vožnje prišla celo nekaj dcl pod naveden tovarniške podatke, vendar ta način vožnje sigurno ne pride v poštev pri vsakodnevni rabi.
To, da ti kupiš avto in letiš po AC od recimo Ajdovšine do Vranskega in pričakuješ 4.2l porabe je nesmisel in neumnost s tvoje strani.
Do teh podatkov pridejo testni vozniki, uporabijo pa jih za manipuliranje kupcev......marketinška fora.
Tisti, ki pada na to, naj za svoje neumnosti rajši poišče razloge pri sebi.
Dejstvo je, da je ponavadi poraba v praksi nekje l večja od navedene, tudi pri Bmw.
Ne misli, da so oni svetniki.....stvar je samo v glavi kupca(uporabnika) v kaj je prepričan.
Avto se ne kupuje zaradi navedene majhne porabe......ampak zaradi uporabnosti.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Amdforce ::
In če bi moral kupovati avto _ta_ trenutek, bi čisto resno gledal le Tesla/Toyota/Honda/Mazda/Suzuki. Naziwagni so ali predragi ali pa škrtarijo s tipkami brez osvetlitve in touch screeni ter N nivojskimi meniji, korejcem se je odpeljal z dizajnom (novega Tucsona je imho oblikoval picasso wannabe ali pa slepec) ali pa nategujejo na 120%, francozi/italijani pa so sicer drzni po oblikovanju in sploh Peugetoi zelo všečni, ampak ne vem če bi "zaupal" elektroniki.
Ne vem no, moj tri leta star passat ima cisto vse gumbe osvetljene, se drsnike na zracnikih in f prestave ...
Tast ima pa novega tucsona pa je kar vsecen...iz prve roke, je bil pa drag.
nekikr ::
Kakšne taktike in opcije vse vi uporabite, da bi kupil nek avto, ki mi je zelo všeč, pa bi mu probal ceno zbiti vsaj za jurja.
Če je nov avto, potem dobiš par jurjev popusta v vsakem primeru. Cena po ceniku je recimo 40.000€, brez, da jim sploh kaj rečeš, ti ga bodo dali za 35.000€ ali manj, odvisno koliko nategujejo s ceniki (po katerem nikoli in nihče ne kupi tistega avtomobila, se pa kasko zavarovanje računa od njega in pa kakšen butelj se hvali koliko popusta je dobil/izpogajal). Vse avtohiše imajo enako izhodiščno ceno, dali ti bodo podoben popust, več kot to pa ne morejo iti. Še največ lahko dobiš popusta, če avto naložiš z dodatno opremo, ker je tisto načeloma čisti zaslužek in dajo kakšen evro zraven.
Načeloma bi bilo pa najlažje, da se zmeniš z nekom s Slo-Techa, mu stisneš v roke 100€ in ti bo izpogajal ceno na najmanj tretjino originalne, če ne še nižje. Pa še gume, zimske in letne, 8 kompletov in cisterno bencina.
JanBrezov ::
Če je nov avto, potem dobiš par jurjev popusta v vsakem primeru. Cena po ceniku je recimo 40.000€, brez, da jim sploh kaj rečeš, ti ga bodo dali za 35.000€ ali manj..
+1
Potrjujem to zgodbo iz prve roke: VW, december 2020, konfigurator skoraj 40k, ~4500€ popusta iz prve brez pogajanja. Je pa šlo za totalni lockdown, avto kupil preko maila. Se mi pa zdi, da veliki popusti veljajo predvsem za VW, vsaj tako je izpadlo v enem slo. primerjalnem članku (članek).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanBrezov ()
zenith1 ::
Kje so časi, ko sem kupil novo Felicio za 5000€ (takrat še v SIT). Pa bi jo spet, novih jajc z preveč elektronike ne maram. Pri Felicii je šla zajla za gas pa sem vseeno prišel iz Loške doline na Dolenjsko.
blackbfm ::
Potrjujem to zgodbo iz prve roke: VW, december 2020, konfigurator skoraj 40k, ~4500€ popusta iz prve brez pogajanja.
najvecji price/performance je v rangu 15-25k kjer je najvec ponudbe .. tako da ne, nisi prisparal 4500, ampak si pleh preplacal 10k
c3p0 ::
In v trenutku, ko si ga odpeljal iz salona, si dodatno pustil nekje 15% vrednosti tam. Goob job.
;-) ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V Sportageu sem že ja pa še v parih drugih avtih, samo nekako mi je sportage top v rangu te cene. Tega 2008 pa bom šel jutri ali pa naslednji teden sprobat, ampak že nas liki je videti notri lepši od sportagea.
O francoski elektroniki se se malo pozanimaj
Kaj naj bi se moral pozanimat?
Ta model je z eno besedo top izbira. Avto dela, kot mora, nobenih problemov, servis, gorivo, gume so edini strošek.
Prijatelj jo ima nekaj let, sosed jo ima 2 leti....skratka top.
Nekatere bode in hkrati boli edino to, da ni švaba.
Zato vozim 3.0 TDIja ker nimam casa sparat za en l porabe pa za tako porabo se lahko pripeljem v eni uri 20km dlje, na konec meseca se nabere in ur in nafte.
Zanimivo, vendar ta trditev je za lase privlečena, ker v Sloveniji ti ne narediš nikoli v 1h 20km več.
Pa dejansko jih, neboš vrjel.
na relaciji Mb-LJ se lahko vozim čisto komot 20 min gor/dol. Če le pri počivališču zima kaj ne zašteka. Je pa res da se 100 ne vozim če se peljem se peljem isto kot tovornjak, 10 več se pa ne splača. 130 pa je spet nehvaležna.
issak ::
Novi avti so prešane smeti. Če si res tolk v plajbo, in resno kupuješ, potem pojdi na banko, dvigni 16.000€ naprintanih na 200-takih, pojdi v avtohišo, vrži denar na mizo, reči jim "evo ti pare, tale avto tu je prodan. prodano je.", vmes se praskaj po jajcih (z levo roko, z desno se pol rokuješ...), pa bo avto res prodan. Mogoče imej 500€ rezerve, da daš ponudbo za zadnjo ceno.
Ne se pokakat, ne se pozicionirat v položaj obupa, zadnji kosi, ponudba samo še danes, nikjer ceneje, edinstvena priložnost itn. Naprintan denar + praskanje po jajcih = avto prodan.
Vso srečo z smetmi.
Ti ga dajo marsikje ceneje če vzameš njihovo financiranje, kot pa cash na roke. Avtohiše dandanes prodajajo kredite, ne avtomobilov.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
DePalmo ::
po avtocesti voziš max 100 km/h, da prišparaš tist 1 liter (=1 eur) porabe na 100km???? pa saj ne morem verjeti... kot je napisal nekdo zgodaj - ne kupujte, če si ne morete privoščiti
Se pa tut zapičte v vsako besedo kot da je sveta. Napisal sem da je to bila najnižja poraba. Če pa vas že zanima, povprečna v prvih 60.989 km je bila 5.35l, najnižja (je dejansko bila še nižja kot sem prvotno napisal) 4.63 in najvišja 6.15. Govora je o povprečju na en tank, torej cca 800km. Se še misli da se avto špara? Da mi zabije EGR in da bom nato to plačeval? Sej nisem neumen.
In ne, avto ni sposoben imet porabo pod 5 pri 130km/h, prej okoli 5.2. To je čisto zavajanje s strani tovarne, ampak sem že pred nakupom pričakoval večjo porabo in nisem padel na marketing. Dejansko sva pogledala kaj je na trgu, kaj je nama všeč, kakšne so najine želje in budget. Čeprav je nama bil takrat 308 GT-Line hud kot poper, so zajebal z notranjostjo in sva vzela drugo znamko.
Načeloma bi bilo pa najlažje, da se zmeniš z nekom s Slo-Techa, mu stisneš v roke 100€ in ti bo izpogajal ceno na najmanj tretjino originalne, če ne še nižje. Pa še gume, zimske in letne, 8 kompletov in cisterno bencina.
Zanimivo je samo to da ko povprašaš, se vsi tisti z bajnimi izkušnjami pri pridobivanju popusta čudežno razgubijo in nimajo več časa. Pa ko bi kupoval nov avto, bi človeku stisnil več kot 100e v roke, če mi dobi konkreten popust. Zato vse te zgodbe o bajnih popustih jemljem z rezervo. Oz. preprosto povedano, laž. Sam naj ima človek svoje veselje in prodaja pravljice, se mi ne da z njimi kregat.
JanBrezov ::
Potrjujem to zgodbo iz prve roke: VW, december 2020, konfigurator skoraj 40k, ~4500€ popusta iz prve brez pogajanja.
najvecji price/performance je v rangu 15-25k kjer je najvec ponudbe .. tako da ne, nisi prisparal 4500, ampak si pleh preplacal 10k
Nič nisem rekel o šparanju, samo potrjujem zgodbo v popustih nekoga drugega na tem forumu. Prišparal sem v primerjavi s konfiguratorjem, ki je uradni cenik. Boljši pogajalec bi seveda prišparal več. Price/performance me ni zanimal, kriterij je bil, da dobim to, kar želim. Ni vse v denarju.
In v trenutku, ko si ga odpeljal iz salona, si dodatno pustil nekje 15% vrednosti tam. Goob job.
Verjetno res. A še enkrat, ni vse v denarju.
JanBrezov ::
Načeloma bi bilo pa najlažje, da se zmeniš z nekom s Slo-Techa, mu stisneš v roke 100€ in ti bo izpogajal ceno na najmanj tretjino originalne, če ne še nižje. Pa še gume, zimske in letne, 8 kompletov in cisterno bencina.
Zanimivo je samo to da ko povprašaš, se vsi tisti z bajnimi izkušnjami pri pridobivanju popusta čudežno razgubijo in nimajo več časa. Pa ko bi kupoval nov avto, bi človeku stisnil več kot 100e v roke, če mi dobi konkreten popust. Zato vse te zgodbe o bajnih popustih jemljem z rezervo. Oz. preprosto povedano, laž. Sam naj ima človek svoje veselje in prodaja pravljice, se mi ne da z njimi kregat.
Pogosto gledam youtube avto reviewe kanala CarWoW. Pri tem tip v videu pri vsakem avtu omeni, da če kupiš preko njih, prišparaš toliko in toliko. Koliko razumem, so to neke vrste posredniki, podobno kot hipotetični slo-tech pogajalci, omenjeni zgoraj. Mene zanima, in tudi OP bi moralo zanimati, ali obstaja kaj takega pri nas. Torej firma, katere glavni servis je pogajanje za cene avta. Verjetno komu ni problem dat 100-500€, če ta prišpara par 1000-5000€, npr. ker sam ne zna ali nima časa za to.
blackbfm ::
Nihče ne bo špilal bedaka iz sebe, zbiral ponudbe, manipuliral prodajalce namesto tebe za nekaj stotakov. Kdor ti bo svoj čas (znanje) realno računal ga bos tolk placal da na koncu ne bos prisparal
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
Machete ::
car wow je neke vrste posredniška hiša, kamor trgovci pošiljajo svoje (najboljše) ponudbe za željene modele in opremo. Car wow se načeloma ne pogaja kakor jaz razumem, oni so samo most med kupci in (pri njih registriranimi) prodajalci iz cele države (+ nemški oddelek).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Mato989 ::
zato pa je kupit avto načeloma neumnost... mam megane II 2006 letnik laufa vse poceni porpavila... samo 6ta brzina manjka
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Machete ::
Načeloma je vse neumnost, načeloma niso vsi revni, načeloma ima vsak svoje materialne vrednoste in želje..
Skratka brezveze it v to smer :]
Skratka brezveze it v to smer :]
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
blackbfm ::
mam megane II 2006 letnik laufa vse poceni porpavila...
pri tej starosti lahko odleti že karkoli, kaj ti pomaga poceni ce ostanes nekje..
feryz ::
Jaz sem kupil 2 Mondeota iz trgovine.
Cena na listku 39 900, plačaš 31 000.
Čez eno leto je pa enak 27 000.
Tako da je vse odvisno od tega kaj kupuješ in kdaj.
Novi modeli in pomanjkanje novih avtov niso blagodejeni za glihanje.
Cena na listku 39 900, plačaš 31 000.
Čez eno leto je pa enak 27 000.
Tako da je vse odvisno od tega kaj kupuješ in kdaj.
Novi modeli in pomanjkanje novih avtov niso blagodejeni za glihanje.
oracle ::
Furbo ::
Ti ga dajo marsikje ceneje če vzameš njihovo financiranje, kot pa cash na roke. Avtohiše dandanes prodajajo kredite, ne avtomobilov.
Pa je res ceneje s kreditom?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
bbbbbb2015 ::
Po dolgem času sva z ženo premišljala, da kupiva nov avto, direkt iz avtohiše. Našel sem enega za 22k. Vendar mi je za to, kar vse ponuja za opremo, predrag. Rad bi probal spustiti z raznimi popusti itd ceno vsaj za 2 jurja.
Skozi leta sem velikokrat slišal, da so nekateri zbili ceno dol za 2 ali pa celo tri jurje z raznimi popusti, plus tega, da je avto že sam bil znižan.
Kakšne taktike in opcije vse vi uporabite, da bi kupil nek avto, ki mi je zelo všeč, pa bi mu probal ceno zbiti vsaj za jurja. Je kakšna razlika tudi v ceni, če v kaki mercedez trgovini v LJ kupim nek model avta, pa isti model avta nekje v pomurju? Nekoč, 10 let nazaj nekje, sem slišal, da če v pomurju kupiš avto, da je cenejši kot pa nekje v lj. Ampak to je govoril en, ki se ga že na sploh more jemati z rezervo vse kar pove.
Sodelavec mi je recimo danes govoril, da je novemu (testnemu) avtu zbil ceno dol za 1500 evrov, ko sta se en čas "prepirala" po testni vožnji, je rekel, da toliko da za ta avto, več pa ne, pa mu je ona prodajalka dala par popustov zraven.
Tvoje vprašanje je zelo naivno. Vsi trgovci so kontrolirani s strani principalov, da cene ne spuščajo pod PPC (priporočena prodajna cena). Za večje popuste (beri: razpisi) mora biti ustrezna količina in oprema (beri: policija, ministrstva, DARS).
Pomurje tu ne vpliva toliko.
No, jaz sem uspel vedno ceno znižati še za več kot 2-3 jurje.
Prva opcija je, vsaj če si kupoval pri Renaultu, da je trgovec vprašal po Renault mreži, če je kak boljši avto nekje v mreži v salonu (torej ne testni, ampak nov - razstavni). Trgovci dobijo na razstavne modele posebne popuste, eni jih imajo celo na leasing. Ampak so novi. Vendar da se razumemo... Takrat smo imeli vse službene avte Renaulte in trgovec je šel iskat enega zame v Grčijo, kot prvi službeni avto. Ki je takrat stal čez 45.000EUR. Za 22.000EUR danes ti morda ne bodo šli po mreži iskat avta. No, meni so ga.
Slabost je seveda, da nimaš točno avta, kot si si ga želel, ampak bolj tak, kot je bil. Seveda bo treba požreti, da ima sicer avto 0km, ampak je pa malo spraskan pri kljukah, pa tako.
Druga opcija je testni avto. Saloni imajo opcijo, celo obveznost, da kupijo določeno število testih avtov. Lahko se dogovoriš, da kupijo "testni" avto, ki ga potem po šestih mesecih (zdaj slišim po enem letu) lahko prepišejo nate. Slabost je seveda, da imaš občutno cenejši avto, po svojih željah, samo formalno še nekaj časa ne bo tvoj. Pa ta opcija je že kar znana, nekateri uslužbenci po servisih že imajo "razdeljeno" kvoto testnih, ki jih rihtajo sebi ali prijateljem. Tu priti zraven, bo težka. Morda bo lažje pri kakšni eksotični znamki.
Tretja opcija je nakup novega avta iz tujine ali pa leasing-back. Gre za avte, ki so novi ali zelo zelo malo rabljeni (lizing, ki je šel narbe iz X razlogov), tega uvoziš, ter imaš lep nov ali skoraj nov avto. Slabost je, da poleg že znanih slabosti (avta ne moreš točno izbirati) lahko naletiš na goljufijo (avto testen, prevrten nazaj na 0) ali kriminal (avto ukraden iz salona).
Prihranki pri leasing-backih so lahko občutni. Na žalost pa je tako, da sem videl leasing-back BMW X5, prodajna cena nekaj čez 65.000EUR, naprodaj za 45.000EUR za ... cash ali denarno nakazilo. V Belgiji. Jaz si ga takrat nisem upal vzeti, zgodba je bila preveč dobra, da bi bila resnična. Trgovec mi ni želel povedati, katera firma je vzela lizing za koga, ker pri takem denarju bi šel osebno do teh ljudi, da zgodbo preverim.
To so edine take opcije z znatnimi prihranki. To, da je je nekdo šel v salon, avto stane 25k EUR, dobiš ga pa za 22k EUR - to so zgodbice. Cene spuščajo za 500-600EUR, če je avto zelo drag (50.000+EUR) se da kaj dogovoriti, drugače pa ne. Vsaj nič občutnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
mirator ::
Meni je pred leti uspelo ceno znižati na račun prodajalca, ki mi je ponudil testno vozilo, potem pa mi ga zaradi višje sile (dogovor direktorja s prijateljem direktorjem neke druge firme) ni mogel prodati. Zagato sva potem rešila v obojestransko zadovoljstvo tako, da sem kupil nov avto, so mi pa stari avto za razliko ocenili več.
Druga varianta pa, da imaš dobre zveze, sicer velja, kot so že nekateri zapisali "vzemi ali pusti".
Druga varianta pa, da imaš dobre zveze, sicer velja, kot so že nekateri zapisali "vzemi ali pusti".
blackbfm ::
To, da je je nekdo šel v salon, avto stane 25k EUR, dobiš ga pa za 22k EUR - to so zgodbice
Ne niso, samo ne smeš bit neučakan pa si zmišljevat neke dodatne opreme, barv in takih bedarij. Vzameš kar je iz zaloge, če se jih želijo losat bodo zagotovo nižal ceno.
mirator ::
Je pa tudi nekaj res. Če kupuješ avto, moraš vedeti, za koliko ga lahko kupiš. Nihče ti novega avta pod ceno ne bo prodal. In če si ne moreš privoščiti novega, si pač kupiš rabljenga z opremo, ki si si jo zamislil. Žal, več kot imaš denarja, ga ne moreš zapraviti (če pa ga, te pa vse skupaj pride bistveno dražje). Pa nasvet. Nikar ne tekmujte z bogatejšimi prijatelji ali znanci in si ne dopustite občutek manjvrednosti. Avto jemlite kot sredstvo, da se lahko varno in neobremenjeno kadarkoli prestavite iz točke A v točko B.
Mike_Rotch ::
Jaz sem kupil 2 Mondeota iz trgovine.
Cena na listku 39 900, plačaš 31 000.
Čez eno leto je pa enak 27 000.
Tako da je vse odvisno od tega kaj kupuješ in kdaj.
Novi modeli in pomanjkanje novih avtov niso blagodejeni za glihanje.
Cena na računu in konfiguratorju je vedno precej višja. Če želiš realno ceno pogledaš na avto.net, kjer so običajno že upoštevani redni in izredni popusti. Bistveno nižje od tiste cene težko prideš.
feryz ::
Mi je trgovec pokazal račun za avto, saj ni nobena skrivnost. Pri končni ceni 31 jurjev, je njemu ostalo 300 evrov. Toliko je zaslužil pri enem. 1 procent od prodajne cene.
Plus letni super rabat na vsakega, če jih proda določeno kvoto na koncu leta.
Ima pa potem servise, vsaj upa tako, pri katerih zasluži več. Ko sem prišel čez 2 meseca menjat prvo šajbo, je kar z ušesi ploskal. Od menjave mu je ostalo 2x več, kot od prodaje avta.
Plus letni super rabat na vsakega, če jih proda določeno kvoto na koncu leta.
Ima pa potem servise, vsaj upa tako, pri katerih zasluži več. Ko sem prišel čez 2 meseca menjat prvo šajbo, je kar z ušesi ploskal. Od menjave mu je ostalo 2x več, kot od prodaje avta.
Mike_Rotch ::
Ja, saj ni skrivnost, da avtohiše služijo na dodatni opremi in servisih. Pa kot si napisal, teh 300 eur ni vse kar jim ostane, ko poračunajo vse porabate, MDF itd.
karafeka ::
Na drugi strani pa imajo stroške z izobraževanji in raznoraznimi licencami, ki jih utorijo distributerji.
Riba vedno smrdi pri glavi.
Riba vedno smrdi pri glavi.
bbbbbb2015 ::
Na drugi strani pa imajo stroške z izobraževanji in raznoraznimi licencami, ki jih utorijo distributerji.
Riba vedno smrdi pri glavi.
Kolikor vem, imajo prisilne stroške s celostno podobo, salone morajo preurejati tako, da potem vsi kažejo isto podobo.
Potem softver plačujejo, daleč nad neko normalno ceno. Je pa res, da vidijo avto v izdelavi.
Potem morajo imeti določeno število šolanih mehanikov, katerih šolanje morajo plačati.
Plačevati morajo tudi dostop do centralne baze konfiguracij, skupaj s tistimi sondami.
Rezervne dele morajo jemati pri principalu, čeprav za avte, ki so izven garancije, to več ni obveza.
Vzeti morajo kvoto testih avtov, vsaj Renault je imel kvote.
Za vsako modelsko linijo imajo kvote glede prodaje.
Aha, da ne pozabim, marketinške akcije se zaračunavajo in odbijajo od porabatov. Salonom torej zaračunajo marketing (ki včasih je, včasih pa ni glih smiseln).
Direktor enega Opel salona mi je rekel, da je še najboljši biznis zanj uvoz rabljenih avtov. Vmes je ena packava podrobnost. On gre na top salon v Nemčiji ali Beneluksu. Naroči avto, ga plača posredniku, ne salonu. Avto pride v Slovenijo - z manj kilometri. Kilometre muca popapala. Salon v Nemčiji nič ne ve, on v Sloveniji nič ne ve, edino lačna muca je nekje vmes. Bogsivedi kje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Raptor F16 ::
PacificBlue je izjavil:
Poslji povprasevanje za doticni avto v vec avtohiš. Potem pa malo zavajaj in pritiskaj na trgovce, da ga dobiš pri drugi avtohisi ceneje. Lahko jim tudi pokažeš ponudbo druge avtohise in jim rečeš, da če ti ga dajo par stotakov ceneje, ga vzames takoj pri njih.
Postavi si ceno, nad katero ne gres. Seveda pa more imet avto tudi poln tank goriva in vse stiri zimske pmevmatike.
Bodi trd pogajalec, ne popuščaj jim niti malo, tudi če oddideš skozi vrata salona..in rečeš, da greš v drugo avtohišo..imaš ti več izbire, kot pa oni.
To pa so nasveti.
Nikoli ne kaži tujih ponudb. Kaj si blesav ? Zato da ti bo na koncu dal 500 EUR nižjo ceno in se jebi. PA 500 eur kokr se sliš velik je to nič pr novem avtu. Pod 10% popusta je mutenje. Tok ti vsak večji salon takoj ponudi.
Točno to se zgodi in nč drgač. Vse ostalo je nabijanje. Pa še fajn se boš zameril trgovcem ker se bodo raje posvetili drugim strankam kot pa enemu ki je prišel izsiljevat in grozit da bo vzel drugje.
Ne smeš povedat koliko si pripravljen zagont niti ne smeš razkrivat tujih ponudb. Lahko pa omeniš, da gledaš tudi drugje. Mene so še 2 tedna po tistem ko sem avto že kupil drugje kupil klical da majo na zalogi enega k bi bil 2 jurja cenej od prve ponudbe pa sem jim lahko samo povedal da so zamudili...
@ OP ti pa zahtevaj da ti pokažejo zalogo, pa malo spremljaj tudi drugod. Ceno lahko zbijaš če vzameš financiranje in večino že takoj plačaš (torej si prihranil vse obresti) lahko pa rečeš da plačaš keš in večina trgovcev ma za takega kupca kakega jurja popusta.
Lahko se glihaš tudi glede opreme. Rečeš da primerljivo ocenjen avto ima npr. kamero ponujen pa ne in ti lahk par stotakov še kle zbiješ.
Drgač pa neke znanosti ne boš odkril. Lahko se spogajaš še za kako dodatno opremo če že pri denarju ne popuščajo... tipaj možnosti ne pa bit pizda. Ti si resen kupec zato tudi nastopaj tako. Denar nikomur ne smrdi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
kixs ::
Raptor F16 je izjavil:
... lahko pa rečeš da plačaš keš in večina trgovcev ma za takega kupca kakega jurja popusta.
Kdaj si ti nazadnje nov avto kupoval?
BorutO ::
kako je s tem ... recimo kupuješ testnega, na njem je reklama od njihove avtohiše ... je možno zibiti ceno zaradi te reklame? Nekje sem to enkrat slišal, da je nekdo za par stotakov znižal ceno, ker je avto imel gor njihovo reklamo.
Skylord ::
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
... lahko pa rečeš da plačaš keš in večina trgovcev ma za takega kupca kakega jurja popusta.
Kdaj si ti nazadnje nov avto kupoval?
Eno leto nazaj. Ka ti ni jasn.
VW ima zmer kako akcijo s popustom za gotovinski nakup cca jurja. Eni 500 drugi jurja... kokr je čas v letu.
kako je s tem ... recimo kupuješ testnega, na njem je reklama od njihove avtohiše ... je možno zibiti ceno zaradi te reklame? Nekje sem to enkrat slišal, da je nekdo za par stotakov znižal ceno, ker je avto imel gor njihovo reklamo.
Ne, testni je itak že cenejši za par jurjev. Jaz bi na tvojem mestu od njih raje zahteval, da mi vse nalepke dol potrgajo in avto pripravijo (operejo in zaščitijo) pred prevzemom.
Ali pa boš drugemu spet plačeval iz svojega vrhunskega popusta.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
nekikr ::
Ne nakladaj. Če boš prišel z gotovino po normalen asvto se ti bodo zasmejali. Razen seveda, če govoriš o nakupu slo-tech nadstandarda v vrednosti 1400€. Danes moraš za maksimalni popust vzeti lizing. Nakazilo na TRR je že dražje, gotovina je pa no-go (niti zakonsko ni dovoljena).
ginekk ::
Avta nikoli ne kupujte v Ljubljani, ker so cene najvišje.
Prekmurje , Dolenjska, Goriška pa tudi gorenjska v manjših krajih ali po vaseh so cene nižje in popusti večji. Je pa sedaj pravi čas za nakup iz zaloge.
V Ljubljani ga niti ne znajo oziroma nočejo prodat. :) Za 60k avto, pa nimajo niti enga za pogledat, ni prospektov, ni ničesar. Imam podobne izkušnje za Alfa Romeo, Toyoto, Mazdo od nedavnega, daleč najslabše so se odzvali ravno v ljubljanskih salonih.
bambam20 ::
Kar se tiče VW-jevih salonov, tako Ljubljana ( Porše in Celje a2s ) so popolnoma nezainteresirani za stranke in popolnoma ignorantski. Razlog je seveda, ker ljudje še vedno na polno kupujejo VW-je in jim ni treba z ritjo mignat.
Potem se pač vzame pri konkurenci, kjer dobiš ceneje, z več opreme.
Potem se pač vzame pri konkurenci, kjer dobiš ceneje, z več opreme.
BorutO ::
Ne nakladaj. Če boš prišel z gotovino po normalen asvto se ti bodo zasmejali. Razen seveda, če govoriš o nakupu slo-tech nadstandarda v vrednosti 1400€. Danes moraš za maksimalni popust vzeti lizing. Nakazilo na TRR je že dražje, gotovina je pa no-go (niti zakonsko ni dovoljena).
Kaj pa vem ... danes sem se ravno hodil pozanimat v kio salon, kjer so mi razložili najboljšo opcijo. To je, če ga skeširam je najcenejša opcija, da pridem do avta. Če se grem kredita ali lizinga, pa se takoj začnejo obresti nabijati, in na koncu avto preplačam za vsaj 3 jurje, kot je ponujena cena, ki jo najdeš na njihovi spletni strani. Večji, kot je polog, nižja je obrestna mera in cenejši je avto. Če se grem njihovega financiranja pa sploh več nisem razumel kaj hočejo. Polno nekih pogojev, ki mi je kar minilo do tega avta ... zavarovanje avta je obvezno samo pri zavarovalnici savi, avta prej ne morem celega odplačat, ampak ga odplačujem tako dolgo, kot sem si zadal obrokov itd ... kar nekaj v glavnem.
Za takšno ceno zdaj gledam recimo Hyundaia Tucsona 1.6 gdi ... Lepši, daljši in nekje ista cena.
Leko ::
Ne nakladaj. Če boš prišel z gotovino po normalen asvto se ti bodo zasmejali. Razen seveda, če govoriš o nakupu slo-tech nadstandarda v vrednosti 1400€. Danes moraš za maksimalni popust vzeti lizing. Nakazilo na TRR je že dražje, gotovina je pa no-go (niti zakonsko ni dovoljena).
Kako je res s tem "keširanjem". Sem v podobni situaciji s tem, da za podoben denar gledam bolj rabljene avte.
Konec koncev nima veze le da nov avto kupuješ preko avto hiše, rabljen pa več ali manj preko teh "tako imanovanih "šverc" hiš-preprodajalcev.
Del denarja sem dobil v kešu od starega avta, ki sem ga prodal, drugi del sem našparal. Tako da imam sedaj "doma" gotovino. Kaj sedaj naj ta denar nakažem na banko, da bom potem lahko "skeširal" avto?
Furbo ::
Jaz ne bi hitel s polaganjem, če kupuješ rabljenega, bo morda prodajalcu všeč keš. Sploh pa tudi firme lahko vzamejo do 5 jurjev, ostalo lahko nakažeš.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Leko ::
Gre se za tam cca 20k. Kot je zgoraj omenil nekikr, taka vsota gotovine zakonsko ni dovoljena?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi trenutno upali vzeti leasing za avto z variabilno obrestno mero (5 let)? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15719 (13298) | kriptobog |
» | Nakup novega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 31944 (14673) | solatko |
» | Ali bi bilo ilegalno, če bi ponaredil ponudbo za nov avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7216 (5175) | Stikalo |
» | Nakup novega avtomobilaOddelek: Na cesti | 6614 (5442) | Blinder |
» | Ali se lahko v avtohišah "handla"? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27420 (22670) | St235 |