Forum » Na cesti » Bi trenutno upali vzeti leasing za avto z variabilno obrestno mero (5 let)?
Bi trenutno upali vzeti leasing za avto z variabilno obrestno mero (5 let)?
Utk ::
Kredit lahko vzmeš kjerkoli pod raznimi pogoji. Lizing pri prodajalcu je tak kot je.
Ni res, tudi lizing lahk vzameš pri katerkem kol ponudniku za skor kakršn kol avto.
Pizda, dej malo logike uporabi. Potem boš imel in lizing in izgubil popust pri prodajalcu zarad lizinga.
Zato sem pa napisal, da treba preračunat ali vzameš tist lizing pod njihovimi pogoji ali kredit na svoji, ali kateri drugi, banki.
Če gre nekaj lažje čez, ne pomeni da je cenejše. Ponavadi je obratno.
Dh ima efektivno obrestno 5,2, fiksne obresti. Primerjaj to s 7,2 kot so mu ponudili pri lizingu. Je pa odvisno kak popust dobi zarad lizinga.
Ja, če se pogovarjamo o novem avtu. Pa še to ne vedno. Če je EV, hibrid al pa plinaš, je lahk ekosklad kredit cenejši overall, kjub temu da ti pri kešu ne dajo tolk popusta.
Kalkulacija...
Kaj spet bluziš? Kredit je vedno cenejši od lizinga. Ekosklad kredit je še cenejši. Nihče normalen ne bo avto, ki gre čez ekosklad, financiral z lizingom, in tega ti niti noben normalen trgovec ne bo ponujal. Kvečjemu ti bo ponudil, da ti izpolne papirje za ekosklad, kar je itak minuta dela.
Razen če je nekdo kreditno nesposoben, ampak zato sem pa napisal "normalen".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
wcpapir ::
Ce gre to za 300 obroka je obrestna mer bolj malo pomembna, kolk pa bo zanihal obrok v najslabsem primeru 20eur
Miha 333 ::
Mike_Rotch je izjavil:
Probajo veliko, logično, saj so trgovci. Ampak nekateri namigujete, da se ne da kupiti avta z gotovino, kar ni res. Enostavno lahko rečeš ne in jim nakažeš denar v enem znesku.
Malgaj Lj ne gre na gotovino. Vem pa, 2020 pooblascenc v MS je slo na fotovino v primeru staro za novo.
Ampak se vedno namigujem, da nakup na gotovino je potencialno mozen pri nekaterih definitivno pa te med nakupom bodo probali privabiti z raznimi drugimi obrocnimi odplacevanji.
Ne mi verjet, pojdi in izkusi na lastni kozi, se posebej, ce zadnjih 7 let nisi bil prisoten niti pri enem nakupu novega avta (staro za novo ni upostevano v to) in porocaj. Aja, pa javi vsaj v katerem kocu Slo si to probal.
Za info. Ravno prejšnji teden sem se zanimal za gotovinski nakup (pod gotovinski mislim z enkratnim nakazilom, ne da prinesem gotovino v kuverti) novega Ceeda ali i30. Ni noben problem, cena primerljiva tisti, ki je oglaševana za primer financiranja. Sem govoril s kar nekaj dealerji po Sloveniji. Tako da zagotovo to ne predstavlja nobenega problema in bi bilo tudi čudno, če bi ga.
Stikalo ::
KO sem kupoval avto pol leta nazaj. Sem spraševal za nov Polo. Cena je bila mislim da 17k€. Vprašal sem za leasing in če bi sam dal recimo 7k€ in bi dal lizing 10k€, bi dal vse skuupaj za obresti, kakso in ne vem kaj vse 2-3k€ več!!
Hec je ta bi za neka jajca kot je Polo hoteli polni kasko z 1% ali manj odbitne franšize, torej bi v 4 letih že za sam kasko dal 500€ letno več, torej v 4 letih 2k€, potem pa še leasing obresti 2k€. :D Pač da si spododiš 10k€ te pride 4k€. Efektivna obrestna mera 10% letno :D
Turana sem jst lepo kupil s kešom, dobil sem novega za super denar, za kasko z 2% odbitno franšizo plačujem letno cca 400€. Če bi ga kupil na leasing bi dal 500€ več vsako leto!. Kaj mene boli đoko če razbijem avto in namesto 300€ dam 600€ pri 30k€ vrednem avtomobilu?
Vsi ki jih poznam jih pride leasing bistveeeno dražje. Cca 500€ letno več za zavarovanje + leasing obresti ki so 4-5% :D Eni pa trobentajo da je na leasing ceneje, pač ni. Treba je vseee preračunati.
Hec je ta bi za neka jajca kot je Polo hoteli polni kasko z 1% ali manj odbitne franšize, torej bi v 4 letih že za sam kasko dal 500€ letno več, torej v 4 letih 2k€, potem pa še leasing obresti 2k€. :D Pač da si spododiš 10k€ te pride 4k€. Efektivna obrestna mera 10% letno :D
Turana sem jst lepo kupil s kešom, dobil sem novega za super denar, za kasko z 2% odbitno franšizo plačujem letno cca 400€. Če bi ga kupil na leasing bi dal 500€ več vsako leto!. Kaj mene boli đoko če razbijem avto in namesto 300€ dam 600€ pri 30k€ vrednem avtomobilu?
Vsi ki jih poznam jih pride leasing bistveeeno dražje. Cca 500€ letno več za zavarovanje + leasing obresti ki so 4-5% :D Eni pa trobentajo da je na leasing ceneje, pač ni. Treba je vseee preračunati.
bbbbbb2015 ::
IgorCardanof je izjavil:
Lizing je nateg pri belem dnevu. Ce kupujes avto na lizing, pomeni, da si ga ne mores privoscit.
Večje službene avte mi kupujemo na lizing. Denar mi znamo obrniti dosti bolje. Manj ujetega denarja imamo, bolje za nas. Za firme, kjer je efektivna donosnost kapitala višja od efektivne obrestne mere lizing hiše, se bolj izplača imeti lizing.
bobby ::
bbbbbb2015 je izjavil:
IgorCardanof je izjavil:
Lizing je nateg pri belem dnevu. Ce kupujes avto na lizing, pomeni, da si ga ne mores privoscit.
Večje službene avte mi kupujemo na lizing. Denar mi znamo obrniti dosti bolje. Manj ujetega denarja imamo, bolje za nas. Za firme, kjer je efektivna donosnost kapitala višja od efektivne obrestne mere lizing hiše, se bolj izplača imeti lizing.
Ja sam vi imate najverjetneje operativni lizing,.. Najverjetneje,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
bbbbbb2015 ::
KO sem kupoval avto pol leta nazaj. Sem spraševal za nov Polo. Cena je bila mislim da 17kEUR. Vprašal sem za leasing in če bi sam dal recimo 7kEUR in bi dal lizing 10kEUR, bi dal vse skuupaj za obresti, kakso in ne vem kaj vse 2-3kEUR več!!
Hec je ta bi za neka jajca kot je Polo hoteli polni kasko z 1% ali manj odbitne franšize, torej bi v 4 letih že za sam kasko dal 500EUR letno več, torej v 4 letih 2kEUR, potem pa še leasing obresti 2kEUR. :D Pač da si spododiš 10kEUR te pride 4kEUR. Efektivna obrestna mera 10% letno :D
Turana sem jst lepo kupil s kešom, dobil sem novega za super denar, za kasko z 2% odbitno franšizo plačujem letno cca 400EUR. Če bi ga kupil na leasing bi dal 500EUR več vsako leto!. Kaj mene boli đoko če razbijem avto in namesto 300EUR dam 600EUR pri 30kEUR vrednem avtomobilu?
Vsi ki jih poznam jih pride leasing bistveeeno dražje. Cca 500EUR letno več za zavarovanje + leasing obresti ki so 4-5% :D Eni pa trobentajo da je na leasing ceneje, pač ni. Treba je vseee preračunati.
BMW 530XD, luxury edition z še nekaj opreme stane 93.000EUR. Plačaš 20.000 EUR pologa, 73.000 EUR je na lizing. Letna obrestna mera te stane 3.650EUR. Izkazan ROI (EBITDA) je 14% iz zadnjih bilanc. Torej na 73.000EUR kapitala bruto zaslužimo (na leto) 10.220EUR
Na boljšem smo za razliko: 6.570EUR. Na leto. To je 32.850EUR v petih letih.
Jaz trobentam, da je lizing sigurno ceneje. Za službena vozila. Saj zato so si pa ta lizing izmislili. Privat nisem kupil avta ne na kredit niti lizing že mislim da 20 let ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Stikalo ::
bbbbbb2015 je izjavil:
KO sem kupoval avto pol leta nazaj. Sem spraševal za nov Polo. Cena je bila mislim da 17k€. Vprašal sem za leasing in če bi sam dal recimo 7k€ in bi dal lizing 10k€, bi dal vse skuupaj za obresti, kakso in ne vem kaj vse 2-3k€ več!!
Hec je ta bi za neka jajca kot je Polo hoteli polni kasko z 1% ali manj odbitne franšize, torej bi v 4 letih že za sam kasko dal 500€ letno več, torej v 4 letih 2k€, potem pa še leasing obresti 2k€. :D Pač da si spododiš 10k€ te pride 4k€. Efektivna obrestna mera 10% letno :D
Turana sem jst lepo kupil s kešom, dobil sem novega za super denar, za kasko z 2% odbitno franšizo plačujem letno cca 400€. Če bi ga kupil na leasing bi dal 500€ več vsako leto!. Kaj mene boli đoko če razbijem avto in namesto 300€ dam 600€ pri 30k€ vrednem avtomobilu?
Vsi ki jih poznam jih pride leasing bistveeeno dražje. Cca 500€ letno več za zavarovanje + leasing obresti ki so 4-5% :D Eni pa trobentajo da je na leasing ceneje, pač ni. Treba je vseee preračunati.
BMW 530XD, luxury edition z še nekaj opreme stane 93.000€. Plačaš 20.000 € pologa, 73.000 € je na lizing. Letna obrestna mera te stane 3.650€. Izkazan ROI (EBITDA) je 14% iz zadnjih bilanc. Torej na 73.000€ kapitala bruto zaslužimo (na leto) 10.220€
Na boljšem smo za razliko: 6.570€. Na leto. To je 32.850€ v petih letih.
Jaz trobentam, da je lizing sigurno ceneje. Za službena vozila.
Ne vem, seveda če imaš nek donosen posel, kjer potrebuješ obratni kapital in je mnogo višja kot 5% letno je to SMISELNO. Jst imam same storitve in ne potrebujem kapitala za rast. Jst bi bil super vesel, da bi vedel z kakšno investicijo da je doprinos 5+% letno in je dokaj varno. Za leasing sem jim napisal, da so nesramni, da ob 0% pozitivni obrestni meri na banki ponujajo leasing z 5,5% obretno mero. Takoj so znižali na 3,5% samo sem vseeno rekel ne. Če imaš denar na računu se leasing ne splača. Če rabiš obrtana sredstva je pa vsekakor DA za leasing. Sicer bom po 3-4 letih avto prodal za isto ceno kot sem kupil novega, malo doplačal in šel po novega :D
JanBrezov ::
bbbbbb2015 je izjavil:
BMW 530XD, luxury edition z še nekaj opreme stane 93.000EUR. Plačaš 20.000 EUR pologa, 73.000 EUR je na lizing. Letna obrestna mera te stane 3.650EUR. Izkazan ROI (EBITDA) je 14% iz zadnjih bilanc. Torej na 73.000EUR kapitala bruto zaslužimo (na leto) 10.220EUR
Na boljšem smo za razliko: 6.570EUR. Na leto. To je 32.850EUR v petih letih.
Jaz trobentam, da je lizing sigurno ceneje. Za službena vozila. Saj zato so si pa ta lizing izmislili. Privat nisem kupil avta ne na kredit niti lizing že mislim da 20 let ne.
Ali razumem pravilno: ti bi lahko plačal tistih 73k€ za avto, ampak namesto tega vzameš lizing, teh 73k€ pa investiraš. Torej lizing se ti splača, ker ta denar imaš in ga uporabiš za delanje več denarja, kot te stane lizing. Spača se ti, ker denar že imaš. Nekdo, ki denarja nima, se mu ne splača.
Disclaimer: o poslovanju nimam pojma, vprašanje je morda neumno.
Utk ::
Ja no dejmo raje ne not še firme vpletat. Pri firmah je stvar veliko bolj komplicirana. Lahko je, ni pa nujno da firma potrebuje kapital. Vsakih dodatnih 70 jurjev prinese 14 procentov? Lahko da, lahko ne. Če si bi teh 70 jurjev lastnik izplačal in plačal vse davke na to, vprašanje če je lizing še zmeraj cenejši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mike_Rotch ::
recimo da imaš 60.000€ na računu.
Vzameš leasing , daš kšnih 6k pologa in plačuješ lepo na mesec.
Kupiš v kešu maš 60k , minus 30k, maš samo 30k. A ni bolj fancy met 54.000€ kot 30.000€ in na mesec plačevat?
Kupiš v kešu - minus 30k
Kupiš na lizing - minus 33k-35k
Se enkrat, govora je bilo o gotovini, in ja, poznam osebe, ki imajo valute v papirjih in so lepi kupcki. Ne sodit po sebi.
Sele 3 poste nazaj je bila prvic debata o nakazilu.
Jasno je, da gotovina pomeni v tem kontekstu bančno nakazilo, glede na to, da velja omejitev plačila s papirjem 5k eur (če niso kaj spreminjali). Gledaš bilance tujih podjetji pa vidiš postavko "cash on hand". Misliš, da ima Apple 300 milijard gotovine v bankovcih?
Sicer sem pa že na prejšnji strani napisal "Enostavno lahko rečeš ne in jim nakažeš denar v enem znesku."
Ali razumem pravilno: ti bi lahko plačal tistih 73k€ za avto, ampak namesto tega vzameš lizing, teh 73k€ pa investiraš. Torej lizing se ti splača, ker ta denar imaš in ga uporabiš za delanje več denarja, kot te stane lizing. Spača se ti, ker denar že imaš. Nekdo, ki denarja nima, se mu ne splača.
Podjetjem se v določenih primerih splača operativni lizing iz dveh razlogov.
Firme rabijo denar za poslovanje. Več keša na računu, lažje posluješ zato lažje požreš tistih nekaj jurjev obresti. Drugo pa je, da gre obrok operativnega lizinga v celoti med stroške, v knjigah nimaš knjiženega avtomobila, kar je v določenih situacijah prednost.
Tretji, precej pogost razlog zakaj firme kupujejo avtomobile na lizing pa je, da direktor želi dober avto in precej lažje nategne lastnike, da mu ga kupi firma, kot, da bi ga plačal iz svojega žepa.
jb_j ::
Mike_Rotch je izjavil:
recimo da imaš 60.000€ na računu.
Vzameš leasing , daš kšnih 6k pologa in plačuješ lepo na mesec.
Kupiš v kešu maš 60k , minus 30k, maš samo 30k. A ni bolj fancy met 54.000€ kot 30.000€ in na mesec plačevat?
Kupiš v kešu - minus 30k
Kupiš na lizing - minus 33k-35k
Se enkrat, govora je bilo o gotovini, in ja, poznam osebe, ki imajo valute v papirjih in so lepi kupcki. Ne sodit po sebi.
Sele 3 poste nazaj je bila prvic debata o nakazilu.
Jasno je, da gotovina pomeni v tem kontekstu bančno nakazilo, glede na to, da velja omejitev plačila s papirjem 5k eur (če niso kaj spreminjali). Gledaš bilance tujih podjetji pa vidiš postavko "cash on hand". Misliš, da ima Apple 300 milijard gotovine v bankovcih?
Sicer sem pa že na prejšnji strani napisal "Enostavno lahko rečeš ne in jim nakažeš denar v enem znesku."
Ali razumem pravilno: ti bi lahko plačal tistih 73k€ za avto, ampak namesto tega vzameš lizing, teh 73k€ pa investiraš. Torej lizing se ti splača, ker ta denar imaš in ga uporabiš za delanje več denarja, kot te stane lizing. Spača se ti, ker denar že imaš. Nekdo, ki denarja nima, se mu ne splača.
Podjetjem se v določenih primerih splača operativni lizing iz dveh razlogov.
Firme rabijo denar za poslovanje. Več keša na računu, lažje posluješ zato lažje požreš tistih nekaj jurjev obresti. Drugo pa je, da gre obrok operativnega lizinga v celoti med stroške, v knjigah nimaš knjiženega avtomobila, kar je v določenih situacijah prednost.
Tretji, precej pogost razlog zakaj firme kupujejo avtomobile na lizing pa je, da direktor želi dober avto in precej lažje nategne lastnike, da mu ga kupi firma, kot, da bi ga plačal iz svojega žepa.
če se kupuje avto na kredit,
se ga lahko amortizira,
in je to večji plus za podjetje.......
Utk ::
Tretji, precej pogost razlog zakaj firme kupujejo avtomobile na lizing pa je, da direktor želi dober avto in precej lažje nategne lastnike, da mu ga kupi firma, kot, da bi ga plačal iz svojega žepa.
Ta je verjetno še najpogostejši.
LeQuack ::
bbbbbb2015 je izjavil:
IgorCardanof je izjavil:
Lizing je nateg pri belem dnevu. Ce kupujes avto na lizing, pomeni, da si ga ne mores privoscit.
Večje službene avte mi kupujemo na lizing. Denar mi znamo obrniti dosti bolje. Manj ujetega denarja imamo, bolje za nas. Za firme, kjer je efektivna donosnost kapitala višja od efektivne obrestne mere lizing hiše, se bolj izplača imeti lizing.
Podjetja imajo še to prednost, da ko avto kupijo za delanje profita, je smatran kot sredstvo in ni obdavčen, če pa ga kupi delavec za preživetje da lahko gre v službo, pa je mastno obdavčen.
Quack !
JanBrezov ::
bbbbbb2015 je izjavil:
BMW 530XD, luxury edition z še nekaj opreme stane 93.000EUR. Plačaš 20.000 EUR pologa, 73.000 EUR je na lizing. Letna obrestna mera te stane 3.650EUR. Izkazan ROI (EBITDA) je 14% iz zadnjih bilanc. Torej na 73.000EUR kapitala bruto zaslužimo (na leto) 10.220EUR
Na boljšem smo za razliko: 6.570EUR. Na leto. To je 32.850EUR v petih letih.
Jaz trobentam, da je lizing sigurno ceneje. Za službena vozila. Saj zato so si pa ta lizing izmislili. Privat nisem kupil avta ne na kredit niti lizing že mislim da 20 let ne.
Kako je s polnim kaskom v tej zgodbi?
Mike_Rotch ::
če se kupuje avto na kredit,
se ga lahko amortizira,
in je to večji plus za podjetje.......
Ne nujno. Avto se amortizira v vsakem primeru, če ga podjetje kupi. Kredit, gotovina tukaj nima veze.
Pri operativnem lizingu se npr. obračuna DDV, kar pri nakupu za osebna vozila ni mogoče. Pa že prej omenjeno dejstvo, da nimaš lastništva avtomobila v knjigah v določenih primerih pomeni prednost.
Ta je verjetno še najpogostejši.
Kolikor poznam situacijo bi tudi jaz rekel, da ja. Vse ostalo je bolj racionalizacija :)
JanBrezov ::
bbbbbb2015 je izjavil:
IgorCardanof je izjavil:
Lizing je nateg pri belem dnevu. Ce kupujes avto na lizing, pomeni, da si ga ne mores privoscit.
Večje službene avte mi kupujemo na lizing. Denar mi znamo obrniti dosti bolje. Manj ujetega denarja imamo, bolje za nas. Za firme, kjer je efektivna donosnost kapitala višja od efektivne obrestne mere lizing hiše, se bolj izplača imeti lizing.
Podjetja imajo še to prednost, da ko avto kupijo za delanje profita, je smatran kot sredstvo in ni obdavčen, če pa ga kupi delavec za preživetje da lahko gre v službo, pa je mastno obdavčen.
Razumem. Podjetje denar ima, namesto v avto ga investira (kakorkoli že) tako, da s tem dobi več denarja, kot je strošek lizinga.
Enako se splača fizični osebi, ob predpostavki, da denar ima. Namesto za avto ga investira (depozit, če obresti večje od lizinga, skladi, delnice...) in pokrije stroške lizinga. A pomembna predpostavka je, da oseba ta denar ima in ga investira. Če nima, je lizing izguba. Prav tako nima smisla imeti ta denar na bančenm računu (ker je fancy) in plačevati lizing, saj denar na (navadnem) računu ne dela dobička in se zato ne splača.
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
BMW 530XD, luxury edition z še nekaj opreme stane 93.000EUR. Plačaš 20.000 EUR pologa, 73.000 EUR je na lizing. Letna obrestna mera te stane 3.650EUR. Izkazan ROI (EBITDA) je 14% iz zadnjih bilanc. Torej na 73.000EUR kapitala bruto zaslužimo (na leto) 10.220EUR
Na boljšem smo za razliko: 6.570EUR. Na leto. To je 32.850EUR v petih letih.
Jaz trobentam, da je lizing sigurno ceneje. Za službena vozila. Saj zato so si pa ta lizing izmislili. Privat nisem kupil avta ne na kredit niti lizing že mislim da 20 let ne.
Kako je s polnim kaskom v tej zgodbi?
S tem se mi ne zajebavamo. Vse, prav vse, imamo zavarovano. To bi bil strošek v vsakem primeru, če sami kupimo avto ali je v lizingu.
S tem, da je tako, da če se nam skrivi las na glavi v napačno smer in je to krito po zavarovalni polici - takoj zahtevek.
Letos so imeli dva škodna dogodka. Enkrat je razbilo šipo - to je 1200EUR škode, razbili smo tisti super duper daljinec s televizorjem, to pa je zopet tisočak.
Ter dva zahtevka do BMW, enkrat je crknil AdBlue pri 70k km, enkrat pa baterija za klic v sili. To je vse zamenjano na garancijo.
Naj se trudijo, ko jih jebe. Če ne plačajo, damo popraviti sami, ter potem tožba na sodišče. Imajo že šolo z nami. Verjetno je problem v meni. Star sem, dal sem skozi že vse. Ne šparam prav nikogar.
Zaenkrat se vsi trudijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
janezvalva ::
zakaj bi vzel avto na leasing. kupiš tisto kar si lahko privoščiš. nesmiselno si sposojat denar za avto, še posebej v teh časih.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
BMW 530XD, luxury edition z še nekaj opreme stane 93.000EUR. Plačaš 20.000 EUR pologa, 73.000 EUR je na lizing. Letna obrestna mera te stane 3.650EUR. Izkazan ROI (EBITDA) je 14% iz zadnjih bilanc. Torej na 73.000EUR kapitala bruto zaslužimo (na leto) 10.220EUR
Na boljšem smo za razliko: 6.570EUR. Na leto. To je 32.850EUR v petih letih.
Jaz trobentam, da je lizing sigurno ceneje. Za službena vozila. Saj zato so si pa ta lizing izmislili. Privat nisem kupil avta ne na kredit niti lizing že mislim da 20 let ne.
Ali razumem pravilno: ti bi lahko plačal tistih 73k€ za avto, ampak namesto tega vzameš lizing, teh 73k€ pa investiraš. Torej lizing se ti splača, ker ta denar imaš in ga uporabiš za delanje več denarja, kot te stane lizing. Spača se ti, ker denar že imaš. Nekdo, ki denarja nima, se mu ne splača.
Disclaimer: o poslovanju nimam pojma, vprašanje je morda neumno.
Točno tako.
bbbbbb2015 ::
janezvalva je izjavil:
zakaj bi vzel avto na leasing. kupiš tisto kar si lahko privoščiš. nesmiselno si sposojat denar za avto, še posebej v teh časih.
Poglej, bom ti razložil še enkrat. Če imaš lizing na pravno osebo in znaš denar obrniti bolje, kot je obrestna mera lizinga, potem je bolje, da oni dajo denar za avto, ti pa vrtiš denar bolje. Manj ujetega denarja imaš, bolje zate.
Na fizično osebo ne vidim razloga, da bi kupil avto na lizing, razen:
- zaugaš nekje neke otroške doklade in potem moraš izkazovati manj premoženja na papirju. Jaz bi dodatno dodal, da pa izkazuješ (potem) dobro plačo. To se "izplača" samo tistim, ki nekje služijo na črno, ter potem recimo žena vzame lizing, plačuje pa se iz črnih fondov.
- zdaj to, da imaš kot fizična oseba keš, lahko ga investiraš, samo (načeloma) na to plačaš davek na kapitalski dobiček. Če to seveda prijavljaš. Na fizično osebo investirati se ne izplača, po moje.
- rad bi imel avto, pa za tak avto nisi kreditno sposoben - pa pač vzameš na lizing. Saj ne, da ne bi imel nič denarja. Pač kaj pa vem, ljudje so zapufani za stanovanje, nakar bi radi imeli dober avto.
Jaz nimam nič proti, če si vsi vi kupite nov avto. Čim boljši, tem bolje.
Poglejte, jaz sem 20+ let nazaj šel s službenim golfom (imel je sicer preko 200k - samo v nulo vzdrževan, takrat sem nekje delal za plačo) v Ljubljano, nakar stojimo pred semaforjem, križišče je bilo tako čudno, kar padec proti meni. Mi smo stali v en rahel hrib.
Jaz sem z golfom stal prvi. Nakar se iz nasprotne strani pripelje z vso silo (pa saj ni bilo 100km/h) katra, ugotovi, da ima rdečo luč, pritisne zavore, avto zasuka in obrne, da se *zakotali* proti meni. Točno ne vem, kako je šel mimo, zabil se je v avto za mano tako, da sta bila oba totalka razbita.
To je posledica usranih starih nevzdrževanih avtov.
Zato vam želim, da si vsi kupite nove avte, že v ponedeljek, če je to le mogoče. Vsi bomo bolj varni na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Stikalo ::
@bbbbbb2015 za pravno osebo je stvar čisto logična. Dejansko avto praktično "najame", ko gredo 3-4 leta mimo (odvisno kako dobro gre firmi), se avtomobila znebijo in gredo po novega. Tukaj lastništvo nima nobenega smisla.
Za privat osebo je pa leasing tako tako. Meni se matematika preprosto ne izide, če si sposodim od njih 10k€, jim dam v 4 letih prakitčno 4k€ nazaj. To je no-go za moj osebni keš, ki je neto. Ajde, če res ne bi imel keša, pa rabim za kaj drugega bi se probal svinsko pogajati za nizko obrestno mero in ugodno zavarovanje (kar se da). Verjetno bi osebno prišel iz 10k leasinga v 4 letih na EOM 5%.
Spoh rabljen avto na leasing je pes, plačuješ za 5 let star avto ki je vreden 10k€ 1k€ kasko zavarovanja, obresti in še ne vem kaj za tisti drobiž. Groza.
Za privat osebo je pa leasing tako tako. Meni se matematika preprosto ne izide, če si sposodim od njih 10k€, jim dam v 4 letih prakitčno 4k€ nazaj. To je no-go za moj osebni keš, ki je neto. Ajde, če res ne bi imel keša, pa rabim za kaj drugega bi se probal svinsko pogajati za nizko obrestno mero in ugodno zavarovanje (kar se da). Verjetno bi osebno prišel iz 10k leasinga v 4 letih na EOM 5%.
Spoh rabljen avto na leasing je pes, plačuješ za 5 let star avto ki je vreden 10k€ 1k€ kasko zavarovanja, obresti in še ne vem kaj za tisti drobiž. Groza.
jb_j ::
Mike_Rotch je izjavil:
če se kupuje avto na kredit,
se ga lahko amortizira,
in je to večji plus za podjetje.......
Ne nujno. Avto se amortizira v vsakem primeru, če ga podjetje kupi. Kredit, gotovina tukaj nima veze.
Pri operativnem lizingu se npr. obračuna DDV, kar pri nakupu za osebna vozila ni mogoče. Pa že prej omenjeno dejstvo, da nimaš lastništva avtomobila v knjigah v določenih primerih pomeni prednost.
Ta je verjetno še najpogostejši.
Kolikor poznam situacijo bi tudi jaz rekel, da ja. Vse ostalo je bolj racionalizacija :)
Vidš tega nisem vedel, da lahko podjetje amortizira objekte, ki niso v lasti podjetja samega.....
(lizing)
Vsak dan, se naučim nekaj novega........
(zato imaš ti fakulteto, jaz pa srednjo šolo)
me pa zanimajo takšna dejstva........
in bom rabil svetovalce, če kdaj dobim denar.......
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
solatko ::
Ganon - Nisem idiot, da bi kupoval nov avto in to še na leasing. Par kolegov je kupilo avto na obroke, ker so bili znatno cenejši in predčasno odplačali.
Dimnik - Kje piše, da moraš avto, ki ga zaradi ugodnih pogojev kupiš na obroke, to plačevati 7 let, če lahko plačaš v enem? Vem, da so problemi z gotovino, ker so te krediti subvencija države proizvajalca, da s tem drži nad vodo stotisoče delovnih mest, plačilo z gotovino je v tem primeru breme.
Vajenc - Motiš se, niso dobili več, ker je znesek, ki ga dobi proizvajalec določen in veliko kreditov je bilo čisto brez obresti s fiksnim obrokom. Gre enostavno za to, da država ne sme dati direktno finančno injekcijo, lahko pa preko banke kreditira kupce, da kupijo čim več novih vozil.
kanela - Ne bo, ker bojo države še vedno podpirale svoje proizvajalce, preko ugodnih kreditov. Sumit ne porabi vsega denarja za nakupe novih vozil, zato viške posoja Bigb. in drugim trgovcem, da porabi večino upravičenih sredstev.
hojnikb - Pravilno sklepaš, kredit vzameš takrat, ko imaš dovolj denarja, da ti ga ni potrebno. Če se kaj sfiži ga poplačaš in greš dalje (švicarki krediti so prava šola). Če lahko bolje vložiš, kot je ugodnejši leasing, potem se pač zapufaš, če pa imaš denarja premalo, se pač gleda, da prideš s tistim kar imaš skozi, če prav te banke prav nesramno vabijo in čakajo, da ugrizneš v vabo. Banke imajo vedno win-win situacijo. Kredit za avto je najbolj bedasta stvar, ki jo revež lahko naredi. V petih minutah si lahko brez, nobeno zavarovanje ti ne vrne DDV, kredit pa ti ostane, če prav si brez avta.
Kolega je vzel 3 leta nazaj Kio brez obresti, stroški cca 400€ z dostavo v LJ. Tudi Renault se je lani prodajal brez obresti, kot pri razrezana cena v BB.
Mike_Rotch - Največkrat ne.
bobby - Lahko bi ti bilo jasno, da gre za nakazilo, saj v gotovini ne moreš kupit nič, kar je dražje od 5k€. Tudi stanovanje lahko kupiš z gotovino, torej nakazilom, ki je popolnoma enako, kot gotovina.
Dimnik - Kje piše, da moraš avto, ki ga zaradi ugodnih pogojev kupiš na obroke, to plačevati 7 let, če lahko plačaš v enem? Vem, da so problemi z gotovino, ker so te krediti subvencija države proizvajalca, da s tem drži nad vodo stotisoče delovnih mest, plačilo z gotovino je v tem primeru breme.
Vajenc - Motiš se, niso dobili več, ker je znesek, ki ga dobi proizvajalec določen in veliko kreditov je bilo čisto brez obresti s fiksnim obrokom. Gre enostavno za to, da država ne sme dati direktno finančno injekcijo, lahko pa preko banke kreditira kupce, da kupijo čim več novih vozil.
kanela - Ne bo, ker bojo države še vedno podpirale svoje proizvajalce, preko ugodnih kreditov. Sumit ne porabi vsega denarja za nakupe novih vozil, zato viške posoja Bigb. in drugim trgovcem, da porabi večino upravičenih sredstev.
hojnikb - Pravilno sklepaš, kredit vzameš takrat, ko imaš dovolj denarja, da ti ga ni potrebno. Če se kaj sfiži ga poplačaš in greš dalje (švicarki krediti so prava šola). Če lahko bolje vložiš, kot je ugodnejši leasing, potem se pač zapufaš, če pa imaš denarja premalo, se pač gleda, da prideš s tistim kar imaš skozi, če prav te banke prav nesramno vabijo in čakajo, da ugrizneš v vabo. Banke imajo vedno win-win situacijo. Kredit za avto je najbolj bedasta stvar, ki jo revež lahko naredi. V petih minutah si lahko brez, nobeno zavarovanje ti ne vrne DDV, kredit pa ti ostane, če prav si brez avta.
Kolega je vzel 3 leta nazaj Kio brez obresti, stroški cca 400€ z dostavo v LJ. Tudi Renault se je lani prodajal brez obresti, kot pri razrezana cena v BB.
Mike_Rotch - Največkrat ne.
bobby - Lahko bi ti bilo jasno, da gre za nakazilo, saj v gotovini ne moreš kupit nič, kar je dražje od 5k€. Tudi stanovanje lahko kupiš z gotovino, torej nakazilom, ki je popolnoma enako, kot gotovina.
Delo krepa človeka
Mike_Rotch ::
Vidš tega nisem vedel, da lahko podjetje amortizira objekte, ki niso v lasti podjetja samega.....
(lizing)
Vsak dan, se naučim nekaj novega........
Narobe si razumel očitno. Napisal sem, da lahko podjetje amortizira avto, če ga kupi. Torej, gotovina ali kredit. Pri operativnem lizingu pa nimaš kaj amortizirati, ker dejansko le najemaš storitev. So pa pri vseh načinih financiranja oz. najema prednosti in slabosti.
Kolega je vzel 3 leta nazaj Kio brez obresti, stroški cca 400€ z dostavo v LJ. Tudi Renault se je lani prodajal brez obresti, kot pri razrezana cena v BB.
"Brez obresti". Pod črto je pa še vedno kakšnih 10% dražje.
solatko ::
Mike_Rotch - Sploh ne, brez obresti pomeni brez obresti, 7 let enak obrok, cena po ponudbi v trgovini + stroški priprave in prevoza cca 400€, nobenih skritih pasti in podobnega. Še celo stroške bi mu vračunali v kredit ampak je pač plačal. Avto bi lahko kupil na keš pa se je ob takih ugodnostih raje odločil za financiranje, denar pa vložil drugam, kjer mu prinaša dobiček. Če bi ga kupil za gotovino, bi pa bil cca 15%-ov dražji.
Delo krepa človeka
Likalnik ::
no, da se še jaz priključim ker me podobno zanima...sicer ne gre za nakup avta...ampak glavno vprašanje je ali vzeti variabilno obrestno mero (pa ni važno kaj kupuješ)
recimo jaz konkretno se menim za ekokredit...kar pomeni 1,3% variabilna OM...doba 7let....ali raje na banki 1,7% fiksna obrestna mera...razlika preplačanega kredita med eno in drugo je cca 1200€
kakorkoli se pogovarjamo vsak drugače pravi...vsi so si enotni, da bo euribor šel gor ampak koliko pa noben ne zna povedati...pričakuje se pa da kar konkretno.
torej glavno vprašanje katerega je tudi OP zastavil...ali vzeti variabilno OM ali ne na dobo do 10 let...bi si upali prevzeti ta rizik ali ne?
recimo jaz konkretno se menim za ekokredit...kar pomeni 1,3% variabilna OM...doba 7let....ali raje na banki 1,7% fiksna obrestna mera...razlika preplačanega kredita med eno in drugo je cca 1200€
kakorkoli se pogovarjamo vsak drugače pravi...vsi so si enotni, da bo euribor šel gor ampak koliko pa noben ne zna povedati...pričakuje se pa da kar konkretno.
torej glavno vprašanje katerega je tudi OP zastavil...ali vzeti variabilno OM ali ne na dobo do 10 let...bi si upali prevzeti ta rizik ali ne?
Utk ::
Če ti zdaj nekdo ponuja 1,7 fiksno, vzemi preden si premisli. Med 1,3 in 1,7 je minimalna razlika v obroku, če se euribor kakorkoli premakne, boš takoj iz 1,3 na 1,8.
TheBlueOne ::
Je kdo v teh tednih v podobni situaciji? Porsche finance group Slovenija nam je pred nekaj meseci dal informativni izračun s 7,2% efektivno obrestno mero. Bi bila trenutno še takšna?
In predvsem, kakšno fiksno obrestno mero trenutno običajno dajejo prodajalci?
tnx
Jaz imam ponudbo za potrosniskega za 3%. Je dosti odvisno od tega kako te banka oceni.
Drugace kolikor imam jaz izkusenj avto lahko b.p. kupis na gotovino, ce jo imas, ampak res raje vidijo financiranje. 7.2% je za moj okus prebrutalno. To je za nek avto srednjega razreda samo prvo leto okoli 2000€ obresti. Racunam 30k€-40k€.
Ce bi ga upal pa je zapleteno vprasanje. Ce imas kapital in ga smes kadarkoli odplacati ti zvisanje niti ne predstavlja rizika. Ce te potisne na limit prezivetja pa je drugacna zgodba.
solatko ::
Likalnik - Fiksna obrestna mera ima v drobnem tisku dodatek, da se lahko obrestna mera spremeni, če se bojo pogoji zelo poslabšal, ne povedo pa koliko je to poslabšanje.
Delo krepa človeka
kriptobog ::
Likalnik - Fiksna obrestna mera ima v drobnem tisku dodatek, da se lahko obrestna mera spremeni, če se bojo pogoji zelo poslabšal, ne povedo pa koliko je to poslabšanje.
Ne pri vseh bankah. Ko sem jaz imel pri Intesi kredit s fom, tega ni bilo. Počasi mi bo žal, da sem predčasno odplačal
solatko ::
kriptobog - Verjetno kredit iz sredstev za avtomobilsko industrijo, kjer so včasih tudi krediti brez obresti. Pri denarju vlagalcev pa imajo vse banke rezervni scenarij, možnega dviga OM.
Delo krepa človeka
kriptobog ::
Utk ::
WizzardOfOZ ::
Vsaka banka ima v pogodbi/klavzuli/aneksi s stranko, da v primeru prevelikih sprememb, lahko enostransko odstopi od pogodbe. To velja tudi za kredite s fiksno obrestno mero.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
kriptobog ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Vsaka banka ima v pogodbi/klavzuli/aneksi s stranko, da v primeru prevelikih sprememb, lahko enostransko odstopi od pogodbe. To velja tudi za kredite s fiksno obrestno mero.
Sem še prav še enkrat gledati pogodbo. Tega ni notri. So pa notri členi o zvišanju obrestne mere v primeru zamujanja, ukinitvi računa. in o odstopu od pogodbe v primeru 3 zaporednih neplačanih obrokih. To je pa vse.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kredit | Avtokredit | Lizing (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12810 (6006) | redtech |
» | kredit/leasingOddelek: Loža | 14453 (11943) | Mavrik |
» | Zakaj se prodajajo malo rabljeni avtomobili ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19169 (16186) | rejven |
» | Ali se lahko v avtohišah "handla"? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26792 (22042) | St235 |