Forum » Na cesti » Kolona vozil izven naselja
Kolona vozil izven naselja
Hangman ::
Nemalokrat videno na naših cestah, še posebej zdaj v času dopustov, ko turistov ne manjka:
Glavna cesta izven naselja - omejitev torej 90 km/h. Kolona 5ih vozil. Recimo da je prvi tujec, ne pozna dobro ceste in krajev, zato vozi 78 km/h. Kmalu za njim pripelje še nekdo, a se ga ne bo upal prehiteti in bo raje zmanjšal svojo hitrost. Tretji v vrsti je nekdo, ki se vrača z morja in vleče čoln. Zaradi svoje dolžine in teže tudi ne bo šel prehitevat. Četrti v vrsti bo nek norec, ki izven naselja pelje 110 km/h in jasno je, da bo vrsto kmalu dohitel. Ampak ker so pred njim trije in z nasprotne smeri vozijo avtomobili, vseh treh ne bo mogel prehiteti, zato je prisiljen upočasniti. Kmalu se z neke stranske ceste priključi še eno vozilo in tako jih zdaj že 5 vozi s hitrostjo 75 do 80 km/h.
Če gledamo po CPP: Prvi vozi glede na svoje zmožnosti, njegova hitrost je večja od 75% glede na največjo dovoljeno hitrost, umakniti stran in spustiti druge pa se morda nekaj časa ne bo mogel - nima kaj, kot da tako vozi naprej. Drugi bi ga lahko prehitel (recimo da ima priložnosti), a tudi vozi po svojih zmožnostih in ne upa prehitevati. Tretji (s čolnom) glede na težo in dolžino tudi ne bo šel kar tako prehitevat. Četrti in peti pa imata pred sabo preveč vozil, da bi lahko vse prehitela. Se pravi, da se kolona ne bo skrajšala, dokler nekdo ne zavije na neko transko cesto. Predstavljam pa si, da tisti ki ima navado voziti 110 km/h izven naselja zdaj vsem v koloni je*e mater, ker ne more hitreje kot 80 km/h. Kolikor vem ni nič narobe, če se izven naselja vozi 80 km/h (ni tako nizka hitrost, da bi bila problematična). Edini problem tu je, da je nastala kolona.
Moje vprašanje glede na opisano situacijo: Kdo je tukaj problem (z vidika policista), če sploh kdo?
Glavna cesta izven naselja - omejitev torej 90 km/h. Kolona 5ih vozil. Recimo da je prvi tujec, ne pozna dobro ceste in krajev, zato vozi 78 km/h. Kmalu za njim pripelje še nekdo, a se ga ne bo upal prehiteti in bo raje zmanjšal svojo hitrost. Tretji v vrsti je nekdo, ki se vrača z morja in vleče čoln. Zaradi svoje dolžine in teže tudi ne bo šel prehitevat. Četrti v vrsti bo nek norec, ki izven naselja pelje 110 km/h in jasno je, da bo vrsto kmalu dohitel. Ampak ker so pred njim trije in z nasprotne smeri vozijo avtomobili, vseh treh ne bo mogel prehiteti, zato je prisiljen upočasniti. Kmalu se z neke stranske ceste priključi še eno vozilo in tako jih zdaj že 5 vozi s hitrostjo 75 do 80 km/h.
Če gledamo po CPP: Prvi vozi glede na svoje zmožnosti, njegova hitrost je večja od 75% glede na največjo dovoljeno hitrost, umakniti stran in spustiti druge pa se morda nekaj časa ne bo mogel - nima kaj, kot da tako vozi naprej. Drugi bi ga lahko prehitel (recimo da ima priložnosti), a tudi vozi po svojih zmožnostih in ne upa prehitevati. Tretji (s čolnom) glede na težo in dolžino tudi ne bo šel kar tako prehitevat. Četrti in peti pa imata pred sabo preveč vozil, da bi lahko vse prehitela. Se pravi, da se kolona ne bo skrajšala, dokler nekdo ne zavije na neko transko cesto. Predstavljam pa si, da tisti ki ima navado voziti 110 km/h izven naselja zdaj vsem v koloni je*e mater, ker ne more hitreje kot 80 km/h. Kolikor vem ni nič narobe, če se izven naselja vozi 80 km/h (ni tako nizka hitrost, da bi bila problematična). Edini problem tu je, da je nastala kolona.
Moje vprašanje glede na opisano situacijo: Kdo je tukaj problem (z vidika policista), če sploh kdo?
Miha 333 ::
Nihče. Malo strpnosti, pa bo. Ne pozabi, da omejitev pomeni najvišjo dovoljeno hitrost in ne minimalno oz. zagotovljeno. Problem bi bil npr. tisti, ki vozi s prekratko varnostno razdaljo ali tisti, ki bi prehiteval kolono.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
tusi ::
Problem so tudi različni CPP predpisi po državah. Torej v naši državi križišče razveljavi omejitev, pri severnih sosedih pa imaš vedno po koncu križišča znak, da je omejitev razveljavljena. Ker vsi tega ne poznajo, je kakor je.
kuall ::
CPP pravi, da je vožnjo treba prilagoditi razmeram na cesti. Če ceste ne poznaš je normalno, da voziš počasi, posebej če si voznik začetnik so nove ceste zajebane.
Tisti četrti voznik se bo sprijaznil s situacijo in lepo počasi speljal svoje potovanje, če je normalen. Če ni normalen pa bo lahko šel prehitevati enega po enega in se vmes umikal nazaj na pas, tudi to sem že videl.
Tisti četrti voznik se bo sprijaznil s situacijo in lepo počasi speljal svoje potovanje, če je normalen. Če ni normalen pa bo lahko šel prehitevati enega po enega in se vmes umikal nazaj na pas, tudi to sem že videl.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
PacificBlue ::
V petek sem se popoldan vračal iz obale, sem imel ravno to nesrečo, da sem naletel na večkilometrski zastoj zaradi prometne nesreče pred počivališčem Studenec. Več tujih turistov z avstrijskimi, nemškimi pa mislim da madžarskimi registracijami se ni umaknilo na stran avtoceste in je zapiralo pot morebitnemu reševalnemu vozilu.
I’m out.
:3
:3
SloKin ::
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
4. odstavek 45. clen. Problem je prvi v koloni. Spravit se mora iz ceste ob prvi priliki.
4. odstavek 45. clen. Problem je prvi v koloni. Spravit se mora iz ceste ob prvi priliki.
Markus386 ::
Prvi se mora umaknit. Če drugi postane novi "prvi", in vozi pod omejitvijo, se more tudi on umaknit.
Žal policija tega nikoli ne gleda in preverja (=stojijo z radarjem, namerijo nekomu 60 na 90 omejitve, zadaj kolona, ustavijo ga pa ne).
Žal policija tega nikoli ne gleda in preverja (=stojijo z radarjem, namerijo nekomu 60 na 90 omejitve, zadaj kolona, ustavijo ga pa ne).
DostMam ::
Prvi se mora umaknit. Če drugi postane novi "prvi", in vozi pod omejitvijo, se more tudi on umaknit.
Žal policija tega nikoli ne gleda in preverja (=stojijo z radarjem, namerijo nekomu 60 na 90 omejitve, zadaj kolona, ustavijo ga pa ne).
Če so tam z radarjem, pomeni, da iščejo tiste, ki kršijo omejitve hitrosti. In če prvi vozi skladno s predpisi ga nimajo zakaj ustaviti. Kot je nekdo gor že zapisal: omejitev hitrosti ni najnižja zagotovljena hitrost, ampak najvišja dovoljena.
UganiKdo ::
Pri tej situaciji bi dejansko ga lahko ustavili, ker če je prostor, da oni ustavljajo prehitre voznike, potem je tudi prostor, da bi se počasno vozilo umaknilo in spustilo hitrejše.
Oviranje prometnega toka je prekršek, če je evidentno, da se je imel voznik kam umaknit.
Oviranje prometnega toka je prekršek, če je evidentno, da se je imel voznik kam umaknit.
Grizzly ::
Problem nastane, ko bi se prvi lahko nekam umaknil, pa se ne bo. Do takrat pa ni nobenega problema.
Sam na cestah videvam 2 vrsti ljudi:
a) Nimajo težav z hitro vožnjo, a so po vrhu še debili in prehitevajo v nepreglednih situacijah. Sprašujem se, kakšno preglednost ima voznik za mano, ki se me spravi prehitevat, če še jaz nisem trdno prepričan, da na nasprotnem pasu ni nobenega vozila. Taki se ponavadi zanašajo, da bo v skrajni sili (če priletijo v škarjice) upočasnil nasproti vozeči avtomobil. Ne pomislijo, da bi jih lahko spregledal in pride do hudega trčenja. Ko pride do pi*darije so pa vsi drugi krivi.
b) Nekoliko slabši vozniki, ki zato vozijo počasneje. Za nekatere je že 90 km/h hitrost in taki ponavadi vozijo vsaj 10 km/h manj. Tudi ne bodo šli prehitevat na vsakem mestu (ali pa sploh ne), čeprav imajo na nasprotnem pasu dovolj prostora za prehitevanje. Če povzročijo kolono, niti ne pomislijo, da bi se umaknili, ampak se zanašajo na to, da jih bo nekdo prehitel.
Kolone nastajajo glih zaradi razlike med vozniki - eni hitri, drugi počasni. Treba se je zavedat, da danes vsak rabi avto, čeprav ni dober šofer. Avti pa so danes veliki in za marsikoga preveliki. Eni niti nimajo občutka, koliko so od sredine ceste in koliko se lahko umaknejo, če je cesta malo ožja. Mi je že večkrat kdo na nezačrtani cesti pripeljal skoraj po mojem pasu - ima dovolj prostora, da bi se umaknil, ampak ne zna oceniti in vozi skoraj po sredini, da slučajno ne zdrsne z bankine.
Sam na cestah videvam 2 vrsti ljudi:
a) Nimajo težav z hitro vožnjo, a so po vrhu še debili in prehitevajo v nepreglednih situacijah. Sprašujem se, kakšno preglednost ima voznik za mano, ki se me spravi prehitevat, če še jaz nisem trdno prepričan, da na nasprotnem pasu ni nobenega vozila. Taki se ponavadi zanašajo, da bo v skrajni sili (če priletijo v škarjice) upočasnil nasproti vozeči avtomobil. Ne pomislijo, da bi jih lahko spregledal in pride do hudega trčenja. Ko pride do pi*darije so pa vsi drugi krivi.
b) Nekoliko slabši vozniki, ki zato vozijo počasneje. Za nekatere je že 90 km/h hitrost in taki ponavadi vozijo vsaj 10 km/h manj. Tudi ne bodo šli prehitevat na vsakem mestu (ali pa sploh ne), čeprav imajo na nasprotnem pasu dovolj prostora za prehitevanje. Če povzročijo kolono, niti ne pomislijo, da bi se umaknili, ampak se zanašajo na to, da jih bo nekdo prehitel.
Kolone nastajajo glih zaradi razlike med vozniki - eni hitri, drugi počasni. Treba se je zavedat, da danes vsak rabi avto, čeprav ni dober šofer. Avti pa so danes veliki in za marsikoga preveliki. Eni niti nimajo občutka, koliko so od sredine ceste in koliko se lahko umaknejo, če je cesta malo ožja. Mi je že večkrat kdo na nezačrtani cesti pripeljal skoraj po mojem pasu - ima dovolj prostora, da bi se umaknil, ampak ne zna oceniti in vozi skoraj po sredini, da slučajno ne zdrsne z bankine.
ginekk ::
Če ni normalen pa bo lahko šel prehitevati enega po enega in se vmes umikal nazaj na pas, tudi to sem že videl.
Zakaj to ni normalno? Včasih, ko ni bilo avtoceste, je bil to standard. Da ne omenjam kako so bili avti šibki, da si moral viset za odbijačem, že pred ovinkom vzet zalet in potem it na ravnini ven. Če si ni dalo zaradi prometa, pa ponovi vajo pred naslednjim. To je bilo povsem normalno klasično prehitevanje. Valjda ne boš 10km vozil za počasnejšimi, če so vmes priložnosti za prehitevat. Kam smo prišli, še malo pa bo prehitevanje prepovedano.
Vuli ::
če vozijo me 75 in 80 kmh je še dobro, ko boš naletel na kolono, ki vozi med 55 in max 70kmh pol boš vidu kako je zabavno...
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
energetik ::
Treba se je zavedat, da danes vsak rabi avto, čeprav ni dober šofer. Avti pa so danes veliki in za marsikoga preveliki. Eni niti nimajo občutka, koliko so od sredine ceste in koliko se lahko umaknejo, če je cesta malo ožja. Mi je že večkrat kdo na nezačrtani cesti pripeljal skoraj po mojem pasu - ima dovolj prostora, da bi se umaknil, ampak ne zna oceniti in vozi skoraj po sredini, da slučajno ne zdrsne z bankine.Potem je to samo problem premale selekcije na izpitih za vožnjo. Pač ne more biti vsak voznik, če nima občutka za prostor na cesti in velikost avta, nima kaj delat za volanom. Ima na voljo javni prevoz in taksi. Dokler ne dobimo samovozečih vozil.
Glede OP. vedno se mora prvi v koloni umakniti, če vozi manj kot je omejitev in ima možnost to varno storiti. Če tudi naslednji ne zmore voziti na omejitvi, mora tudi on ponoviti postopek. Jasno tega ne počne skoraj nihče (ker so sebični egoisti ali pa sanjači, ki ne vedo kaj se sploh dogaja okoli njih), zato je štala na cesti, ker potem pridejo do izraza naslednji pacienti, to pa so tisti ki terajo in prehitevajo v nevarne situacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
UganiKdo ::
Če ni normalen pa bo lahko šel prehitevati enega po enega in se vmes umikal nazaj na pas, tudi to sem že videl.
Zakaj to ni normalno? Včasih, ko ni bilo avtoceste, je bil to standard. Da ne omenjam kako so bili avti šibki, da si moral viset za odbijačem, že pred ovinkom vzet zalet in potem it na ravnini ven. Če si ni dalo zaradi prometa, pa ponovi vajo pred naslednjim. To je bilo povsem normalno klasično prehitevanje. Valjda ne boš 10km vozil za počasnejšimi, če so vmes priložnosti za prehitevat. Kam smo prišli, še malo pa bo prehitevanje prepovedano.
O normalnosti bi se glede na vse bedaste izjave o prometu, ki smo jih slišali na forumudalo razpravljat. Recimo začenši s tem tvojim idiotizmom o tem, da je dovoljeno prehitevat vozila v koloni.
ginekk ::
O normalnosti bi se glede na vse bedaste izjave o prometu, ki smo jih slišali na forumudalo razpravljat. Recimo začenši s tem tvojim idiotizmom o tem, da je dovoljeno prehitevat vozila v koloni.
Ja, enega in po enega je. Ni pa dovoljeno prehitevat kolone. Verjetno si ti tisti, ki pospeši ko te en prehiteva.
UganiKdo ::
ROFL, ja, še je funkcionalno nepismenih norcev na cesti, ki nimajo pojma o CPP.
Mislim, da bi za začetek bil velik napredek, če bi ljudje vsaj CPP poznali preden se spravijo pametovat po forumih, kaj šele preden dejansko sedejo za volan.
kaj ima pa to slaboumno podtikanje s temo veš pa samo ti v svoji neumnosti. Je pa očitno, da si ti še eden tistih, ki si domišlja kako nadpovprečen voznik je, pa niti CPP ne poznaš.
Mislim, da bi za začetek bil velik napredek, če bi ljudje vsaj CPP poznali preden se spravijo pametovat po forumih, kaj šele preden dejansko sedejo za volan.
Verjetno si ti tisti, ki pospeši ko te en prehiteva.
kaj ima pa to slaboumno podtikanje s temo veš pa samo ti v svoji neumnosti. Je pa očitno, da si ti še eden tistih, ki si domišlja kako nadpovprečen voznik je, pa niti CPP ne poznaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
GR2 ::
Četrti v vrsti bo nek norec, ki izven naselja pelje 110 km/h in jasno je, da bo vrsto kmalu dohitel. Ampak ker so pred njim trije in z nasprotne smeri vozijo avtomobili, vseh treh ne bo mogel prehiteti, zato je prisiljen upočasniti. Kmalu se z neke stranske ceste priključi še eno vozilo in tako jih zdaj že 5 vozi s hitrostjo 75 do 80 km/h.
Predstavljam pa si, da tisti ki ima navado voziti 110 km/h izven naselja zdaj vsem v koloni je*e mater, ker ne more hitreje kot 80 km/h. Kolikor vem ni nič narobe, če se izven naselja vozi 80 km/h (ni tako nizka hitrost, da bi bila problematična). Edini problem tu je, da je nastala kolona.
Moje vprašanje glede na opisano situacijo: Kdo je tukaj problem (z vidika policista), če sploh kdo?
Hvala za pozdrav. Jaz si drugače zastavim omejitev izven naselja 120, res pa da je to po GPS 110. Moram reči da 120 že ratuje bolj naporno kot 110, ker moraš biti toliko bolj skoncentriran na vse okoli sebe, ampak jaz se ne vozim par 10km izven naselja, tako da mi povečan napor ni problem. Iz vidika varnosti pa ni problema, če veš kje je treba spustit pod 120, to je problem pri 130+.
Hecno je da zdaj izven naselja dobim večjo hitrost kot po AC tistih 100-110 zaradi nešteto tujcev in teh, ki ne vedo kaj je to prehitevanje (to je odločen pohod plina, ne pa samo premik na levi pas) in se jim ne da voziti 100 za tovornjakom, ker bi šli radi 110. Mislim, to je precej egoistično dejanje, da zaradi teh 10 km/h onemogočiš celi Gorenjski, da bi vozili vsaj nekih 130.
Jaz pa potem večkrat ne vem kje bi se vozil, ali v strnjeni koloni na levem pasu pri 105-110 ali pa na desnem pasu pri 100 na bogati varnostni razdalji. Precej stresna vožnja je v obeh primerih, pač pri toliko prometa okoli sebe se jaz ne znam relaksirat.
80 je še precej dobro, če se pred mano vozijo 60 pa seveda začnem klet. Če sta 2 se da prehitet, to jaz sploh nič ne čakam in oklevam in sem takoj mimo. 3 bi se tudi dalo, če je dovolj dolga prazna ravnina, ampak to moraš potegnit potem že do 140 in se jaz tega izogibam. Drugače imam samo par km do AC, tako da mi vse to ni tak problem, edino 60 me moti pa na vsakem prevoženem metru, ker to je že 2x manj kot bi vozil jaz.
Policisti nisem videl da bi koga izločili, ker bi vozil 50-60, kaj šele 80. Saj tudi za traktorjem moraš voziti v koloni 50 ali še manj, če si vsaj tretje vozilo za njim. Bodo pa poklicali na stran tistega, ki bo dosegel 140 med takim prehitevanjem, to ti pa ni treba skrbet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
UganiKdo ::
Bodo pa poklicali na stran tistega, ki bo dosegel 140 med takim prehitevanjem, to ti pa ni treba skrbet.edino pravilno, psihopate je treba sankconirat kadarkoli je to možno. Se pa strinjam, da bi morala policija bit bolj proaktivna in sankcionirat tudi oviranje prometa.
ginekk ::
ROFL, ja, še je funkcionalno nepismenih norcev na cesti, ki nimajo pojma o CPP.
Mislim, da bi za začetek bil velik napredek, če bi ljudje vsaj CPP poznali preden se spravijo pametovat po forumih, kaj šele preden dejansko sedejo za volan.
Verjetno si ti tisti, ki pospeši ko te en prehiteva.
kaj ima pa to slaboumno podtikanje s temo veš pa samo ti v svoji neumnosti. Je pa očitno, da si ti še eden tistih, ki si domišlja kako nadpovprečen voznik je, pa niti CPP ne poznaš.
Jah pač žali dalje. Ne domišljam si kako dober sem, sem že doživel marsikaj na cesti. Če bo treba te bom prehitel in zapeljal pred tebe, dasiravno strpno voziš v koloni. No hard feelings vnaprej, valjda boš pustil prostor.
b3D_950 ::
To prehitevanje je včasih skoraj instantno izničeno, ko prehitiš enega, potem čez minuto si pa spet na istem, ko naletiš na še eno oviro, in potem še kakšn lokalc naserje iz stranske, izsili prednost in pospešuje 2 dni do 50.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
UganiKdo ::
ROFL, ja, še je funkcionalno nepismenih norcev na cesti, ki nimajo pojma o CPP.
Mislim, da bi za začetek bil velik napredek, če bi ljudje vsaj CPP poznali preden se spravijo pametovat po forumih, kaj šele preden dejansko sedejo za volan.
Verjetno si ti tisti, ki pospeši ko te en prehiteva.
kaj ima pa to slaboumno podtikanje s temo veš pa samo ti v svoji neumnosti. Je pa očitno, da si ti še eden tistih, ki si domišlja kako nadpovprečen voznik je, pa niti CPP ne poznaš.
Jah pač žali dalje. Ne domišljam si kako dober sem, sem že doživel marsikaj na cesti. Če bo treba te bom prehitel in zapeljal pred tebe, dasiravno strpno voziš v koloni. No hard feelings vnaprej, valjda boš pustil prostor.
Tako kot vsi drugi psihopati lahko delaš na cesti kar ti paše. Samo ne si domišljat, da je to skladno z CPP in varno. Si pač samo eden od 80% voznikov, ki sebe vidi kot nadpovprečno dobrega. Za prostor se pa ne rabiš bat, nekateri nimamo težave z ustrezno varnostno razdaljo vozit v koloni in nam to ne povzroča tako hudiš duševnih stisk, da bi morali kršit prometne predpise in ogrožat ostale udeležence v prometu.
JanBrezov ::
Če ni normalen pa bo lahko šel prehitevati enega po enega in se vmes umikal nazaj na pas, tudi to sem že videl.
Kaj točno misliš s tem? Na regionalnih cestah je to edina varianta.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
4. odstavek 45. clen. Problem je prvi v koloni. Spravit se mora iz ceste ob prvi priliki.
Tako je. Poleg tega bi dodal še 2. alinejo 2. odstavka 44. člena, ki pravi:
Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati, da:
- lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi,
- se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.
Torej tisti, ki nimajo namena ali možnosti prehitavanja, so dolžni voziti z varnostno razdaljo, ki omogoča drugim, da lahko prehitevajo.
O normalnosti bi se glede na vse bedaste izjave o prometu, ki smo jih slišali na forumudalo razpravljat. Recimo začenši s tem tvojim idiotizmom o tem, da je dovoljeno prehitevat vozila v koloni.
Prosim za citat člena, ki prepoveduje prehitevanje kolone.
ginekk ::
ROFL, ja, še je funkcionalno nepismenih norcev na cesti, ki nimajo pojma o CPP.
Mislim, da bi za začetek bil velik napredek, če bi ljudje vsaj CPP poznali preden se spravijo pametovat po forumih, kaj šele preden dejansko sedejo za volan.
Verjetno si ti tisti, ki pospeši ko te en prehiteva.
kaj ima pa to slaboumno podtikanje s temo veš pa samo ti v svoji neumnosti. Je pa očitno, da si ti še eden tistih, ki si domišlja kako nadpovprečen voznik je, pa niti CPP ne poznaš.
Jah pač žali dalje. Ne domišljam si kako dober sem, sem že doživel marsikaj na cesti. Če bo treba te bom prehitel in zapeljal pred tebe, dasiravno strpno voziš v koloni. No hard feelings vnaprej, valjda boš pustil prostor.
Tako kot vsi drugi psihopati lahko delaš na cesti kar ti paše. Samo ne si domišljat, da je to skladno z CPP in varno. Si pač samo eden od 80% voznikov, ki sebe vidi kot nadpovprečno dobrega. Za prostor se pa ne rabiš bat, nekateri nimamo težave z ustrezno varnostno razdaljo vozit v koloni in nam to ne povzroča tako hudiš duševnih stisk, da bi morali kršit prometne predpise in ogrožat ostale udeležence v prometu.
Dobro, hvala za psihoanalizo. Po tvoji bistroumni pronicljivosti sem psihopat, ki si domišlja da je v prometu nadpovprečno dober. Varnostna razdalja mi povzroča duševne stiske in enostavno moram kršit prometne predpise ter ogrožam ostale.
Model, cool down, jaz nisem kriv za tvoj beden lajf.
GR2 ::
Za prostor se pa ne rabiš bat, nekateri nimamo težave z ustrezno varnostno razdaljo vozit v koloni in nam to ne povzroča tako hudiš duševnih stisk, da bi morali kršit prometne predpise in ogrožat ostale udeležence v prometu.
To je lahko govoriti v teoriji. Ampak en primer, ob dovolj veliki luknji se premakneš na prehitevalni pas kjer je kolona, zmanjšaš da dobiš varnostno. Potem se pa bližaš koloni na levem pasu. Problem če puščaš vmes preveliko prostora, moraš precej dobro opazovati desno ogledalo, kdaj te bo imel nekdo dovolj in te bo prehitel po desni.
Tako da se jaz v takih primerih približam koloni na prehitevalnem pasu, ko sem mimo kolone na voznem pasu, pa spet zmanjšam hitrost, če je na levi kolona v nedogled se raje premaknem desno. Pač da bi sam postavljal varnostno razdaljo kot bi želel ne gre, sem že večkrat probal in sem bil v veliko primerih prehiten po desni.
Pa tudi na voznem pasu me je imel enkrat en kombi dovolj in se mi je nalimal na rit. S tem ti ne da dosti izbir, na odstavnem pasu se zaradi tega ne boš ustavil, proti tovornjaku ne boš pospešil, tako da je še najbolje počakat na luknjo na levi, da lahko prehitiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
UganiKdo ::
Prosim za citat člena, ki prepoveduje prehitevanje kolone.
ah ja, koliko prepotentnih supersosobnih voznikov, ki še CPP ne poznajo je pri nas:
52. člen
(prepoved prehitevanja)
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;
2. če je voznik, ki vozi pred njim, že dal znak, da bo prehitel vozilo pred seboj ali zavil v levo, ali se je razvrstil za zavijanje v levo, razen kadar ga prehiteva v skladu z drugim odstavkom 50. člena tega zakona;
3. pod vrhom klanca, pred ovinkom ali v ovinku, kjer ni zadostne vidne razdalje, razen na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma;
4. v predoru, razen če sta smerni vozišči speljani vsako skozi svojo predorsko cev;
5. po odstavnem pasu;
6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;
7. če smerno vozišče za vožnjo vozil v nasprotni smeri ni prosto v dolžini, ki je potrebna za prehitevanje;¸
8. ki zmanjšuje hitrost ali ustavlja pred prehodom za pešce, na katerem ali ob katerem so pešci;
9. ob zmanjšani vidljivosti, razen na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma;
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;
11. ko se približuje mestu, kjer se izvaja delo na cesti, na katerega je opozorjen s predpisano prometno signalizacijo;
12. na križišču, razen vozilo, ki zavija levo v skladu s 50. členom tega zakona, vozilo, ki vozi po prednostni cesti in vozilo, ki pri zeleni luči vozi preko križišča, na katerem je promet urejen s svetlobnimi prometnimi znaki;
13. na prehodu ceste čez železniško progo.
Kaj točno misliš s tem? Na regionalnih cestah je to edina varianta.
nope obstaja še ena bistveno bolj varna rešitev. Počakaš, da prideš na vrsto za prehitevanje ali pa pač voziš v koloni. Nobene potrebe ni po kršenju prometnih predpisov.
Torej tisti, ki nimajo namena ali možnosti prehitavanja, so dolžni voziti z varnostno razdaljo, ki omogoča drugim, da lahko prehitevajo.
zdaj bom pa jaz tebe prosil za citat člena, ki govori o tem, da je varnostna razdalja povezana s tem, da se omogoča drugim prehitevanje.
zobnik ::
Ni problema, najbolj mi gredo na živce mečkarji, ko po parih kilometrih vozjo po ovinkih izven naselja 30-40 v naselju tud 30-+40 al pa regionalna 60 s tem da te lahko prehitiš.
Zadnjič je pred mano vozil motorist, k so bli ovinki 40-50-60, ko je bla ravnina je pa potegnil na 80-90
Zadnjič je pred mano vozil motorist, k so bli ovinki 40-50-60, ko je bla ravnina je pa potegnil na 80-90
vnetidebater ::
Glavna cesta izven naselja - omejitev torej 90 km/h. Kolona 5ih vozil. Recimo da je prvi tujec, ne pozna dobro ceste in krajev, zato vozi 78 km/h.
mene je inštruktor nekoč učil da je sprejemljivo voziti do 10 km/h pod omejitvijo. Torej če je omejitev 90 je čisto sprejemljivo voziti 80.
Ostalo je živčnost.
UganiKdo ::
Za prostor se pa ne rabiš bat, nekateri nimamo težave z ustrezno varnostno razdaljo vozit v koloni in nam to ne povzroča tako hudiš duševnih stisk, da bi morali kršit prometne predpise in ogrožat ostale udeležence v prometu.
To je lahko govoriti v teoriji. Ampak en primer, ob dovolj veliki luknji se premakneš na prehitevalni pas kjer je kolona, zmanjšaš da dobiš varnostno. Potem se pa bližaš koloni na levem pasu. Problem če puščaš vmes preveliko prostora, moraš precej dobro opazovati desno ogledalo, kdaj te bo imel nekdo dovolj in te bo prehitel po desni.
Tako da se jaz v takih primerih približam koloni na prehitevalnem pasu, ko sem mimo kolone na voznem pasu, pa spet zmanjšam hitrost, če je na levi kolona v nedogled se raje premaknem desno. Pač da bi sam postavljal varnostno razdaljo kot bi želel ne gre, sem že večkrat probal in sem bil v veliko primerih prehiten po desni.
Pa tudi na voznem pasu me je imel enkrat en kombi dovolj in se mi je nalimal na rit. S tem ti ne da dosti izbir, na odstavnem pasu se zaradi tega ne boš ustavil, proti tovornjaku ne boš pospešil, tako da je še najbolje počakat na luknjo na levi, da lahko prehitiš.
tudi v praksi je enostavno, če nimaš duševnih motenj. Če te prehitevajo po desni evidentno nimaš kaj delat na prehitevalnem pasu. BTW. v mojem sestavku je bilo primarno govora o vožnji na regionalni cesti, kjer bi razni psihopatki radi kršili CPP in prehitevali v koloni.
Webmojster ::
Pa saj ne morem verjet kake debate :)))))
Prvi tip vozi 78km/h in ne 48km/h... why the fuck bi se moral umakniti komu?
Če je omejitev 90km/h še ne pomeni, da moraš voziti 90.
Kdo vas je učil CPP in vožnje? Fak no
Prvi tip vozi 78km/h in ne 48km/h... why the fuck bi se moral umakniti komu?
Če je omejitev 90km/h še ne pomeni, da moraš voziti 90.
Kdo vas je učil CPP in vožnje? Fak no
SloKin ::
vnetidebater je izjavil:
Glavna cesta izven naselja - omejitev torej 90 km/h. Kolona 5ih vozil. Recimo da je prvi tujec, ne pozna dobro ceste in krajev, zato vozi 78 km/h.
mene je inštruktor nekoč učil da je sprejemljivo voziti do 10 km/h pod omejitvijo. Torej če je omejitev 90 je čisto sprejemljivo voziti 80.
Ostalo je živčnost.
Well... Ni tako.
hipertija ::
Nemalokrat videno na naših cestah, še posebej zdaj v času dopustov, ko turistov ne manjka:
Glavna cesta izven naselja - omejitev torej 90 km/h. Kolona 5ih vozil. Recimo da je prvi tujec, ne pozna dobro ceste in krajev, zato vozi 78 km/h. Kmalu za njim pripelje še nekdo, a se ga ne bo upal prehiteti in bo raje zmanjšal svojo hitrost. Tretji v vrsti je nekdo, ki se vrača z morja in vleče čoln. Zaradi svoje dolžine in teže tudi ne bo šel prehitevat. Četrti v vrsti bo nek norec, ki izven naselja pelje 110 km/h in jasno je, da bo vrsto kmalu dohitel. Ampak ker so pred njim trije in z nasprotne smeri vozijo avtomobili, vseh treh ne bo mogel prehiteti, zato je prisiljen upočasniti. Kmalu se z neke stranske ceste priključi še eno vozilo in tako jih zdaj že 5 vozi s hitrostjo 75 do 80 km/h.
Če gledamo po CPP: Prvi vozi glede na svoje zmožnosti, njegova hitrost je večja od 75% glede na največjo dovoljeno hitrost, umakniti stran in spustiti druge pa se morda nekaj časa ne bo mogel - nima kaj, kot da tako vozi naprej. Drugi bi ga lahko prehitel (recimo da ima priložnosti), a tudi vozi po svojih zmožnostih in ne upa prehitevati. Tretji (s čolnom) glede na težo in dolžino tudi ne bo šel kar tako prehitevat. Četrti in peti pa imata pred sabo preveč vozil, da bi lahko vse prehitela. Se pravi, da se kolona ne bo skrajšala, dokler nekdo ne zavije na neko transko cesto. Predstavljam pa si, da tisti ki ima navado voziti 110 km/h izven naselja zdaj vsem v koloni je*e mater, ker ne more hitreje kot 80 km/h. Kolikor vem ni nič narobe, če se izven naselja vozi 80 km/h (ni tako nizka hitrost, da bi bila problematična). Edini problem tu je, da je nastala kolona.
Moje vprašanje glede na opisano situacijo: Kdo je tukaj problem (z vidika policista), če sploh kdo?
Problem ni nihče. Omejitev 90km/h je maksimalna dovoljena hitrost, če voziš 70 ali več, to ni težava, bi pa moral, če se za tabo nabira kolona, slednjo izpustiti naprej. V tem primeru, če je nekje 8-10 za tabo policist, se lahko zgodi, da te bo ustavil in vsaj opozoril, če že ne oglobil. Glede prehitevanja izven AC in HC oz. dvopasovnic pa vemo, da lahko prehitiš izrecno in samo eno vozilo pred sabo. Torej če si 3 v v vrsti ali še bolj zadaj, si prepuščen temu, da morajo najprej prehitevati vsi pred tabo, dokler ne prideš na vrsto.
Prekle za kurnk
JanBrezov ::
Prosim za citat člena, ki prepoveduje prehitevanje kolone.
ah ja, koliko prepotentnih supersosobnih voznikov, ki še CPP ne poznajo je pri nas:
52. člen
(prepoved prehitevanja)
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;
Hvala. A nekako se mi ta člen ne zdi ustrezen za primer, ki ga OP navaja. Pri koloni petih vozil težko rečeš, da gre za povečano gostoto, bolj za izredno situacija prvega v koloni. Ampak ok, vzamem to kot razlago, ki bi jo uporabil policist.
Kaj točno misliš s tem? Na regionalnih cestah je to edina varianta.
nope obstaja še ena bistveno bolj varna rešitev. Počakaš, da prideš na vrsto za prehitevanje ali pa pač voziš v koloni. Nobene potrebe ni po kršenju prometnih predpisov.
Ne razumem odgovora. Seveda prehitevaš, ko prideš na vrsto. A kaj je vrsta? Situacija iz OP razlaga, da drugi nima namena prehitevati, tretji pa ne more. Torej ta dva nista v vrsti za prehitevanje, četrti voznik je prvi v vrsti za prehitevanje. Se vozim precej in včasih lahko "bereš voznike", kdo bo in kdo ne bo prehiteval. Za tiste spredaj in zadaj.
Torej tisti, ki nimajo namena ali možnosti prehitavanja, so dolžni voziti z varnostno razdaljo, ki omogoča drugim, da lahko prehitevajo.
zdaj bom pa jaz tebe prosil za citat člena, ki govori o tem, da je varnostna razdalja povezana s tem, da se omogoča drugim prehitevanje.
Citat je bil podan v mojem postu, gre za 2. alinejo 2. odstavka 44. člena.
ginekk ::
SloKin ::
Webmojster je izjavil:
Pa saj ne morem verjet kake debate :)))))
Prvi tip vozi 78km/h in ne 48km/h... why the fuck bi se moral umakniti komu?
Če je omejitev 90km/h še ne pomeni, da moraš voziti 90.
Kdo vas je učil CPP in vožnje? Fak no
Ocitno nisi prebral zakona... V njem vse pise
ginekk ::
Leta 2021 je prehitevanje petih vozil tabu in zmotno označeno za prepovedano po CPP. Če to počneš si duševno moten psihopat.
Invictus ::
Prepovedano je prehitevanje kolone vozil.
Kolona so pa 3 ali več vozil skupaj...
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Kolona so pa 3 ali več vozil skupaj...
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
SloKin ::
ginekk ::
Prepovedano je prehitevanje kolone vozil.
Kolona so pa 3 ali več vozil skupaj...
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Ja ampak cele kolone naenkrat.
Invictus ::
Jap, ampak tukaj je potem malo odvisno od policaja...
Je pa res, da je verjetnost, da te dobijo pri tem, skoraj enaka 0...
Je pa res, da je verjetnost, da te dobijo pri tem, skoraj enaka 0...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
JanBrezov ::
Prepovedano je prehitevanje kolone vozil.
Kolona so pa 3 ali več vozil skupaj...
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Dobro. Torej je prehitevanje kolone na način, prehitiš enega, greš na desni pas za sekundo, nato prehitiš drugega, greš na desni pas za sekundo itd. pravno edino pravilno. Na tak način prehitiš kolono brez prehitavanja kolone.
Zgleda pa čudno.
feryz ::
400 konj zlahka prehiti 3 ali 4 skupaj. Čez polno črto.
Pa ni treba zadaj fiksati in se sekirati. Zakaj bi si človek krajšal življenje, če so rešitve enostavne?
Pa ni treba zadaj fiksati in se sekirati. Zakaj bi si človek krajšal življenje, če so rešitve enostavne?
hipertija ::
Po Soški od Tolmina proti Kobaridu se včas peljem 110-120 pa me še kdo prehitija sej je več takšnih, nekateri so sicer danes pod rušo v kobaridu in mostu na soči
Prekle za kurnk
zobnik ::
Tista ravnina tam bi lahko 200 peljal. ...naprej so pa ovinki, dober asfalt ampak preveč za podobno hitrost.
mirator ::
Prepovedano je prehitevanje kolone vozil.
Kolona so pa 3 ali več vozil skupaj...
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Ja ampak cele kolone naenkrat.
Moraš prebrati cel stavek, ne samo tisti del, ki tebi ustreza.
ginekk ::
Prepovedano je prehitevanje kolone vozil.
Kolona so pa 3 ali več vozil skupaj...
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Ja ampak cele kolone naenkrat.
Moraš prebrati cel stavek, ne samo tisti del, ki tebi ustreza.
Moraš razumet tisto kar bereš.
GR2 ::
400 konj zlahka prehiti 3 ali 4 skupaj. Čez polno črto.
Pa ni treba zadaj fiksati in se sekirati. Zakaj bi si človek krajšal življenje, če so rešitve enostavne?
Seveda da lahko, ampak a ni to že preveč? Zadnjič sem imel dovolj AC vožnje pri 100 in sem šel dol na Brezje. Potem pa seveda traktor že na začetku ravnine, nasproti pa promet. Traktor in še 2 za njim sem prehitel na koncu ravnine čez tisti širok levi ovinek. Mogoče malo na pamet, ampak 200KM da dovolj dober pospešek, pa nisem delal tega prvič, tako da vem kdaj se da in kdaj ne. Zdaj če si predstavljam 400KM, je pač začetni pospešek boljši, ampak a res rabiš boljšega je pa drugo vprašanje, saj po svoje je dobro da imaš vsaj kakšno sekundo dobiti pregled nad situacijo, pa s takim avtom prideš v takih primerih do max 120 in imaš še čas reševati z zaviranjem.
Verjamem da se da tudi 400KM avto naštudirat, ampak ne verjamem pa da se kdajkoli prehiti bolj varno kot z 200KM. Pač kjer se z 200KM težko prehiti, že ne more biti varna situacija za 400KM. V bistvu če mene vprašaš, več kot 150KM ne bi smelo iti v promet. Res pa tudi da se bo našel kdo s 120-150KM in šel tako prehitevati, potem je pa 200KM že spet bolj varno. Tako da čim manj konj, bolj varno je, tukaj ni debate.
Mene bolj moti to:
tudi v praksi je enostavno, če nimaš duševnih motenj. Če te prehitevajo po desni evidentno nimaš kaj delat na prehitevalnem pasu. BTW. v mojem sestavku je bilo primarno govora o vožnji na regionalni cesti, kjer bi razni psihopatki radi kršili CPP in prehitevali v koloni.
Pa fak, ravno zaradi teh, ki se kar po svoje premikajo na prehitevalni pas, se sam trudim da gledam v ogledalo in grem šele ko je res frej. Ne moreš pa izbirat kdaj bo ta luknja, koliko metrov pred kolono s tovornjaki na voznem pasu. Pač včasih se moraš priključiti koloni na levi malo prej. Če bi čakal povsem do tovornjaka, bi bila na levi spet strnjena kolona. In če vozi leva kolona 105, desna pa 100, je pvosem možno da je potem na desni do tovornjakov toliko prostora, da te bo kdo prehitel.
Sicer sem bil pa sam že v obeh situacijah, tako da že dobro vem. Res pa da sem pred kratkim ugotovil, da s prehitevanjem po desni v takih primerih ne boš nič profitiral. Pa da misliš da boš, če se vozni pas malo sprazne, hitrejši po voznem, čez pol minute ti gredo potem vsi tisti, ki si jih prehitel po desni, mimo.
Po desni se prehiteva samo, če je prazna AC in imaš enega, ki ti gre pri 110 prehitevat tovornjak že 500m prej.
Ja, to je pa sigurno res, da "norci" vozimo ravno kontra od normalnežev, kar normalneži kršijo, se norci probamo izogibat kolikor se le da. Da bom jaz izsiljeval tiste na prehitevalnem, to je enako kot če bi se vključil iz stranske na glavno cesto, da mora tisti na glavni zavirat. Res pa da ravno to delajo tudi normalneži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24093 (20483) | facepalm |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123824 (100846) | solatko |
» | Ne vem ali sem kazen dobil ali ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11933 (10577) | poweroff |