» »

Mehanik ne zna popravit avtomobila

Mehanik ne zna popravit avtomobila

«
1
2

bosslipxx ::

Zdravo vsem. Imam težavo s popravilom avtomobila: Honda Jazz, letnik 2007, bencinar, žena se večinoma vozi z njim v službo. Primerljivi se na avtonetu prodajajo za cca. 1500e.

Tri tedne nazaj je ženi kar naenkrat med vožnjo ugasnil, ker imamo plačano avto asistenco, ga je vlečna služba naložila in zapeljala k mehaniku po naši izbiri, zavarovalnica za 5 dni dostavila nadomestno vozilo. Pri mehaniku smo z istim vozilom bili do sedaj dvakrat, ko je zamenjal lani senzor odmične gredi in še en senzor, se več ne spomnim kateri.

Sedaj pa že tri tedne ugiba kaj je na vozilu crknilo. Najprej je bila črpalka za bencin, potem neki senzor, zatem računalnik. Po dveh tednih oznani, da bo avto v kratkem popravljen, cena 400e. Kliče ženo čez kak dan, avto nepričakovano cuka, prejšnji petek pa oznani, avto lahko popravi vendar bo cena 650e. V času teh treh tednov je na bližnjem avtoodpadu iskal primeren ecu, prav tako bi naj vpletel nekoga, ki popravlja ecuje. O vmesnem nakladanju mehanika ne bom zgubljal besed.....

Dal je tri možnosti, ko je žena začela dvomiti v njegovo psihično zdravje, ko je slišala ceno.
1. avto odpeljemo v okvari - nič ne plačamo njemu,
2. avto pustimo tam - on nam plača 650e (avto pokvarjen odkupi) ali
3. plačamo 650e - on popravi avto.

Kaj naj naredimo? Ima kdo kakšno idejo, kako razumno rešiti zadevo?

Ker v tem času, ko je bil naš edini avto na popravilu in se je žena z javnim prevozom zajebavala na zelo slabi medkrajevni povezavi, iskala na prevozih.org, se vozila s sodelavci, sem sam skoraj na silo kupil drugo vozilo, da bomo spet lahko znova normalni živeli.
slo-fishing.si

Assass1n ::

Prvo kaj bi jaz naredil, plačal 650€ pozabil in se naprej vozil.
Lahko ga vzameš, pelješ drugam in tam zrihtajo za 100€ lahko si še na slabšem...
Mehaniki niso vsevedi in vedeževalci verjetno nima samo tvojega avta za popravit. Se strinjam tri tedne je zelo dolga doba ampak tako je, nimaš sreče, da se je ravno pri tvojem avtu zakompliciralo.
Vrednost avta tukaj sploh nima veze in to imamo žal vsi preveč v mislih. Za avto vreden 1500€ in avto vreden 15000€ deli stanejo tam-tam in je cena servisa praktično enaka. Tudi delovna ura je enaka.

Cene popravil so žal takšne kot so, če bi rad ceneje se loti sam deli na autodoc.si so zelo ugodni.


Lp
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

IL_DIAVOLO ::

Naj ti ga popravi za to ceno, da bo zena srečna a ne? :)

Kaj bos vozil pokvarjenega k drugemu mehaniku, ki bo spet rabil 2 tedna da ti ga popravi?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

vnetidebater ::

Popravi ali pa prodaj avto nekomu za dele in kupi drugega.


Ce zelis lahko avto tudi drugan odpeljes ce mislis da bo bolje.

Lahko da je res kaj cudnega crknilo in pac ne zna popravit.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Glede na to da je jurja in pol vredn shitbox, ga vzami nazaj in prodaj as is. Dolgoročno najceneje.
Zadeva lahk v trenutnem stanju eskalira še za več k 650EUR. Boš na koncu dal 1200EUR v 1500EUR vredn avto.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

d4vid ::

Glede na to, da gre za dost "nov" avto, a tester javlja kakšne napake? Po moje ECU ni kar takoj za odpis, te zadeve so kar trpežne...

hojnikb ::

Tole men bolj deluje kot da mehnik ni glih kometenten za hondo in pač dela parts cannon in upa, da bo kaj zagrabl.
#brezpodpisa

bosslipxx ::

Ej, hvala za odgovore.

Vem kaj mi pove žena, ona je komunicirala z njim. Pravi, da je bilo nekaj govora o pregledu napak na testerju, vendar ne ve točno kaj, misli, da spet nek senzor v motorju.

Pozabil sem napisat, da je že voznik vlečne službe ugotavljal, da je šla verjetno črpalka za bencin, ker avto je verglal, ni pa bilo zagona, vse lučke so se v števcu normalno prižgale in po nekaj sekundah večina ugasnila. Tudi naš mehanik je najprej predvideval, da gre za črpalko.

Nepošteno se mi zdi (malo izsiljevalsko), ker ima mehanik v posesti naš avto in dokler ne bo on zadovoljen z dogovorom (kakršenkoli že bo), ga ne bo predal nazaj.
slo-fishing.si

hojnikb ::

Če nima ta mehanik namenskega testerja za hondino grupo (oz. kaksno profi zadevo, ki zna brat honda specific kode) potem skoda da popravlja honde. Menda, mogoce, se mi zdi niso odgovori, ki jih hoces slisat od mehanika. Popravljat avto na pamet in delat parts cannon lahk delas tut sam doma, brez mehanikov.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

karafeka ::

Imeti avto starejši od 10 se splača samo takrat, če ga imaš možnost sam popravljat oz. imaš koga v žlahti ali med znanci, ki ima primerna orodja in dvigala.

Ker ostali "mehaniki" so dobri samo za standardne zadeve (menjavo gum, zavor, redni servisi) in ko pride do kakšnih komplikacij nimajo niti volje, da bi ugotavljali kaj je narobe, pač menjajo dele, dokler se po naključju ne najde vzrok težave, ti pa seveda plačuj, ne samo dele in njegove ure, še njegove napake zraven.

Daleč so tisti časi, ko je mehanik že po zvoku vedel, kaj bi lahko bila težava. Zdaj jih že muzikanti nesejo po celi črti (zaradi posluha) :).

Tako da moj nasvet je, nakup drugega avta, ker bolj je avto star, več stvari bo šlo narobe - narava življenja nažalost.

;-) ::

Pelji hondo k Vojkotu in Žetal in boš rešil zadevo čas posla.

Jaz ti ponudim 800eur za avto takšen kot je, če te zanima pošlji kako sliko na ZS, če je zunaj lep je to to.

IL_DIAVOLO ::

Saj ni mehanik kriv, da mu xy oseba pripelje avto xy znamke. Njegova dobra volja je, da poizkuša popraviti, ne glede na to koliko casa bo zagonil.

Ženska ki dvomi v mentalno zdravje pa hja...morda je to davek na strupen jezik.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj ni mehanik kriv, da mu xy oseba pripelje avto xy znamke. Njegova dobra volja je, da poizkuša popraviti, ne glede na to koliko casa bo zagonil.

Ženska ki dvomi v mentalno zdravje pa hja...morda je to davek na strupen jezik.

Ce je mehanik za kaj, bo enostavno reku da te znamke ne popravlja in je zgodba koncana. Tko pa folk hoce sraufat vse, kar mu pride pod roke.
#brezpodpisa

UganiKdo ::

bosslipxx je izjavil:

Ej, hvala za odgovore.

Vem kaj mi pove žena, ona je komunicirala z njim. Pravi, da je bilo nekaj govora o pregledu napak na testerju, vendar ne ve točno kaj, misli, da spet nek senzor v motorju.

Pozabil sem napisat, da je že voznik vlečne službe ugotavljal, da je šla verjetno črpalka za bencin, ker avto je verglal, ni pa bilo zagona, vse lučke so se v števcu normalno prižgale in po nekaj sekundah večina ugasnila. Tudi naš mehanik je najprej predvideval, da gre za črpalko.

Nepošteno se mi zdi (malo izsiljevalsko), ker ima mehanik v posesti naš avto in dokler ne bo on zadovoljen z dogovorom (kakršenkoli že bo), ga ne bo predal nazaj.


O cem zdaj bluzis, da te izsiljuje? Saj ti je rekel, da avto lahko odpeljes kot je in celo, da ti ne bo nic racunal.

karafeka ::

hojnikb je izjavil:


Ce je mehanik za kaj, bo enostavno reku da te znamke ne popravlja in je zgodba koncana. Tko pa folk hoce sraufat vse, kar mu pride pod roke.


Ja seveda,zakaj pa ne bi šravfal, če pa itak stranka vse časti (če pa zavarovalnica, pa še kak avto od žlahte na ta račun zraven popravi).

PS: so seveda izjeme, ampak ti delajo za sebe oz. žlahto :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

hojnikb ::

ker zarad brezveznih kiksov kvaris renome samseb, pa se znamki povrh. Ampak ja, i get ur point.
#brezpodpisa

bosslipxx ::

Zgleda da je to že počel.

Nam je pa pustil na izbiro, lahko se sami je*emo dalje s pokvarjenim avtom, ali pa drago plačamo za vsa njegova ugibanja, kaj bi lahko šlo narobe.

Jaz bi tudi v službi od zdaj naprej imel samo lahke in enostavne primere...
slo-fishing.si

IL_DIAVOLO ::

Here we go...stranke otročaji in malo bolj groba persona mehanika.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

darkolord ::

hojnikb je izjavil:

Glede na to da je jurja in pol vredn shitbox, ga vzami nazaj in prodaj as is. Dolgoročno najceneje.
Zadeva lahk v trenutnem stanju eskalira še za več k 650EUR. Boš na koncu dal 1200EUR v 1500EUR vredn avto.
In potem naj hodi peš? Ali kupi nov avto za 15000 EUR?

UganiKdo ::

bosslipxx je izjavil:

Zgleda da je to že počel.

Nam je pa pustil na izbiro, lahko se sami je*emo dalje s pokvarjenim avtom, ali pa drago plačamo za vsa njegova ugibanja, kaj bi lahko šlo narobe.

Jaz bi tudi v službi od zdaj naprej imel samo lahke in enostavne primere...

In kaj drugo naj bi naredil? Castil popravila in se z avtom za 1500 eur drkal, dokler ne bo zmetal notri 5k?

Al mora po tvoje najt resitev za 50 eur, ne glede na to kaj je dejansko narobe?

Povsem posteno ti je povedal, kaj lahko poskusi in koliko bo stalo ali pa preporsto odpeljes avto in ti niti pregleda ne bo racunal.

Mater ampak dolocenih strank se je res boljse ze v startu znebit, da takih debilizmov ne poslusas.

hojnikb ::

darkolord je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Glede na to da je jurja in pol vredn shitbox, ga vzami nazaj in prodaj as is. Dolgoročno najceneje.
Zadeva lahk v trenutnem stanju eskalira še za več k 650EUR. Boš na koncu dal 1200EUR v 1500EUR vredn avto.
In potem naj hodi peš? Ali kupi nov avto za 15000 EUR?

kupis drug avto, ki ustreza tvojmu budgetu. Vcasih je tudi ceneje placat lizing, k mehanika.
#brezpodpisa

karafeka ::

UganiKdo je izjavil:

Mater ampak dolocenih strank se je res boljse ze v startu znebit, da takih debilizmov ne poslusas.

Tak mehanik, ki sploh napake ne zna najt, se sploh ne bi smel imenovati za mehanika!

darkolord je izjavil:

n potem naj hodi peš? Ali kupi nov avto za 15000 EUR?

Avto je letnik 2007. Če imaš v mislih, da večno noben ne dela, potem začneš malo po malo na stran dajat za nov avto že par let prej. Če ne, potem pač na leasing oz. kredit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

hojnikb ::

Velikrat je tezav, k se ljudje porocijo s svojim starim avtom in potem mislijo "sj tole se popravim, pa bo spet dobr".In potemplacujejo mehanika, namesto obrok za nov ali skoraj nov avto. Ni cudno, da je pri nas tolk mehanikov pod kozolcem.

Lets face it, daily driver avtomobili danes so kot toaster ali pralni stroj. Če kj vecjega crkne in je ze v letih, ali recikliras ali prodas onim dol. Popravljat skoraj nikol nima finacnega smisla, razn ce lahko to nardis sam za pest riza.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Telbanc ::

hojnikb je izjavil:

Velikrat je tezav, k se ljudje porocijo s svojim starim avtom in potem mislijo "sj tole se popravim, pa bo spet dobr".In potemplacujejo mehanika, namesto obrok za nov ali skoraj nov avto. Ni cudno, da je pri nas tolk mehanikov pod kozolcem.

Lets face it, daily driver avtomobili danes so kot toaster ali pralni stroj. Če kj vecjega crkne in je ze v letih, ali recikliras ali prodas onim dol. Popravljat skoraj nikol nima finacnega smisla, razn ce lahko to nardis sam za pest riza.


Imam skoraj 20 let star športni avto. Ni bil nikoli teran in dela bp. Se pozna da je zadeva le mal bolj na nivoju, ker se praktično ne kvari, je pa res, da vozim brez da bi zadevo teral. Ima 140.000 km in se pelje kot nov. Honda no, morda ni glup mehanik, ampak način vožnje.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

matobeli ::

Greš na forum za tvojo znamko vprašaš za dobrega mehanika v tvoji okolici (pa magar če to pomeni 50km), zapelješ tja in ti uštima.

Večina res zna šraufat sam VW in Renoje.

darkolord ::

hojnikb je izjavil:

Velikrat je tezav, k se ljudje porocijo s svojim starim avtom in potem mislijo "sj tole se popravim, pa bo spet dobr".In potemplacujejo mehanika, namesto obrok za nov ali skoraj nov avto. Ni cudno, da je pri nas tolk mehanikov pod kozolcem.

Lets face it, daily driver avtomobili danes so kot toaster ali pralni stroj. Če kj vecjega crkne in je ze v letih, ali recikliras ali prodas onim dol. Popravljat skoraj nikol nima finacnega smisla, razn ce lahko to nardis sam za pest riza.
Pri pralnem stroju cena popravil starega navadno doseže ali preseže ceno NOVEGA pralnega stroja, zato ga zamenjaš.

Samo po neki čudni twisted logiki se 15000 eur splača ("ima finančni smisel") bolj kot 1000 eur ali 2000 eur.

Tudi če bi za staro kripo moral vsako leto dajati po 1000 eur za izredne servise (pa za to ceno zamenjaš vsakič skoraj pol avta), ne boš nikoli dosegel cene novega avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Aston_11 ::

1000 EUR vsako leto v 500 EUR vreden star jajc. Dobra šala.

darkolord ::

"Ceneje" dati 15.000 EUR za novega?

Koliko je ta jajc vreden, je irelevantno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Aston_11 ::

Črno. Belo. Vmes nič. Jurja v staro kanto, ki bo še vedno stara kanta, se ti zdi ok. Pač trenutno pališ na ceneje, ostalo te ne briga. Da pa s tem jajcem ne moreš 100 km proč brez strahu, da ti crkne, te očitno ne briga. ker je ceneje.... jebaš tako logiko

darkolord je izjavil:

"Ceneje" dati 15.000 EUR za novega?

Koliko je ta jajc vreden, je irelevantno.
Bistveno. Izpadeš bedak, če vržeš jurja v staro kanto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

darkolord ::

Realnost je taka, da jo popraviš in dela naprej.

OP lahko da jurja, in bo žena še veliko let veselo vozila ta avto dalje. Tudi če bi vmes bilo treba dati še kakšnega jurja, bi bilo še vedno red velikosti ceneje kot nov avtomobil.

hojnikb ::

Realnost je taksna, da ce ze mors vozit stare shitboxe, delas to prav. Kupis shitbox za 300-500e, ko in ce crkne kaj vecjega, ki bi dosegal ali presegal vrednost le tega, avto enostavno prodas as is ali recikliras (dobis sigurno 100-150e samo tako). Rinse and repeat.
#brezpodpisa

darkolord ::

Neumnost.

hojnikb ::

darkolord je izjavil:

Neumnost.

neumnost je vsako leto dat jurja v 500e vredn avto.
#brezpodpisa

darkolord ::

To je worst case dude. Pa še vedno bolje kot tvoj primer, kjer bi vsakič kupil mačka v žaklju.

PacificBlue ::

Problem je, ko ti star avto crkne ravno takrat ko ga rabiš. Pa še kje na poti slučajno. Z otroci. Vem za primere, ko so prodajali avte pred dopustom in kupili drugega, novejšega samo da je bil mir.

Jaz bi avto peljal nepopravljen k drugemu izkušenejšemu mehaniku. Tam se fiksno zmenite za stroške popravila, pa ne mehaniku omenjat, kaj je bilo prej..Če bo cena normalna(rabljeno bencin pumpo najdeš na bolhi za 50eur, če je z ecu kaj narobe, vem za enega v Mozirju, ki popravlja ecuje in ostalo avtoelektroniko

Ob naslednji večji okvari bi avto prodal.

Pa začel bi tudi varčevati za drugega.

hojnikb ::

darkolord je izjavil:

To je worst case dude. Pa še vedno bolje kot tvoj primer, kjer bi vsakič kupil mačka v žaklju.

Sj tudi tvoj star avto je macek v zaklju, sam tega ne ves. Lahk glihtako crkne vsak moment.

na koncu dneva 15 jurjov vredn nov avto na 10 (ali celo 15) let z dolgo garancijo (ala kia, hyundai) sploh ni napacna prepozicija. To je 1000-1500e na leto, ce avto na koncu ni vredn nic. Če imas kes za konstatno popravlat star avto, mas tu za lizing novga.

Nekateri pac pozabljate, da zanesljiv avto pomeni ljudem precej. Sploh ce je to daily avto, k te more sigurno prpelat v sluzbo. Ali bo sel na daljsa potovanja, sluzbene poti ali kaj tretjega. And lets face it, nov/novejsi avto bo pac ze statisticno bolj zanesljiv.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

karafeka ::

Na avtu ti lahk gre milijon stvari. Pa tu en sensor, pa tam ena pumpa, pa elektronika, raznorarni motorčki, da standardnih sploh omenjam ne - sklopke, turbine, rja, deli podvozja. Pa do motorja še sploh prišel nisem. Odvisno od kilometrine seveda, ampam verjem, na koncu gre vse po gobe in je treba vse zamenjat. In to delajo samo ljudje, ki imajo veselje do tega, prava orodja in pa še kak (vozni) avto, da lahk po odpadih skačejo pa dele iščejo (kako bo to zgledlo pri EVjih me malo skrbi, ker bo tam takoj par jurjev za kak del).

Vsak ma svoj hobi oz. foh :).

To je isto kot pri računalnikih. Enim je v veselje jih po delih skupaj sestavljat in če kak del crkne, ga zamenjajo. Drugi pač grejo v hofer po drug računalnik za jurja, pa čeprav bi morali samo ram zamenjat oz. dokupit.

darkolord ::

Sj tudi tvoj star avto je macek v zaklju, sam tega ne ves. Lahk glihtako crkne vsak moment.
Če avto redno in dobro vzdržuješ, je izrednih crkotov malo tudi pri starih in so večinoma precej predvidljivi.

Res je, da lahko trofneš gnilo jajce in padeš v jamo brez dna, ampak večinoma ni tako.

na koncu dneva 15 jurjov vredn nov avto na 10 (ali celo 15) let z dolgo garancijo (ala kia, hyundai) sploh ni napacna prepozicija. To je 1000-1500e na leto, ce avto na koncu ni vredn nic. Če imas kes za konstatno popravlat star avto, mas tu za lizing novga.
Pozabil si ključen del, da je za popravljat avto 1000-1500e na leto worst case, pri lizingu pa best case. Realno je takih popravil mogoče 2-3 v celotni življenjski dobi avtomobila. Če ti po poteku garancije nekaj crkne, bo potem naenkrat ratalo 2000-2500e na leto. Pa popravilo novejšega avta bo praviloma seveda dražje.

Zanesljivost se do sedaj ni prav nič omenjala, ampak samo finančna plat. Tukaj se sicer delno strinjam, ampak glej prvo točko, pa tudi novi avti redno crkujejo (garancija gor ali dol), tako da si časovno na istem redu velikosti. Avto asistenca dela pa itak enako dobro za nova ali stara jajca.

Me sploh ne moti, če nekdo navija za nov avto, ampak klasičen izgovor, da se pri enkratnem večjem popravilu "bolj splača" kupiti nov avto, je pa smešen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

hojnikb ::

hec je, ker pri stari kanti nikol ne ves, kdaj bo tisto večje popravilo _spet_ pred vrati. In potem se ujames v zacaran krog, ko pomenjas polovico avta, na koncu je pa itk tako gnil, da druga kot za v preso vec ni.

Je res, da je pri novem best case taksna cena, ampak je tudi avto zato boljsi. Če ne po komfortu, pa po varnosti, porabi, tech opremi itd..
Je treba tut vedet, da bos pri novem "prikrajsan" marsicesa, kar je pr starem given.
Ze prihranjen denar pri gumah, tehnicnih pregledih in velikem servisu v recimo 10 letih ni nezanemarljiv.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

karafeka ::

Problem je tudi, da novi deli (kopije) niti pod razno ne zdržijo iste kilometrine, kot pa originalni iz tovarne in lahk crknejo po par 1000km (da o kakih obnovljenih turbinah sploh ne govorim).

Pa ponavadi ljudje avto po prvem večjem popravilu prodajo (oz. takrat ko jih prvič pusti kje na cesti bogu za ritjo).

Glede na višje in višje cene novih avtov je res vprašanje, če se ganz nov res splača.

hojnikb ::

Glede na višje in višje cene novih avtov je res vprašanje, če se ganz nov res splača.

se sreca da obstajajo nizkocenovne znamke ala skoda/dacia/kia itd, kjer se da dobit za normaln denar ok avto. Jasno, za nekoga ki kupuje avto kot toaster, se verjetno tut o mehkobi armaturke in 0-100 hitrosti nebo velik sekiral. In tukaj so ti prfektni.
Ce si pa entuzijast in/ali znas posraufat tut kaj sam, pa zna bit, da novga avta kr tko nebos nabavu.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

widj3098dj32 ::

bosslipxx je izjavil:

Zdravo vsem. Imam težavo s popravilom avtomobila: Honda Jazz, letnik 2007, bencinar, žena se večinoma vozi z njim v službo. Primerljivi se na avtonetu prodajajo za cca. 1500e.

Nisi napisal s kot si? kot je omenjeno zgoraj, bi ti Vojko iz Zetal (051-684-890) znal svetovat, ker je majstor, lahko pa da so ti Zetale predalec. Se en je v LJ ce ti je blizje (Devil (Jan Vrančič) 064-235 196).

Je pa bolje da za taka vprasanja napises direkt na honda forum oz tam pobrskas ce je mel kdo podoben problem, ker seratorji tukaj ti bodo znali samo napisat da moras kupit bmw ali dacio na lizing.

Zgodovina sprememb…

karafeka ::

Serator je mehanik, ki v 3 tednih ni znal najt napake (oz. vprašat na forumu) in se mora zdaj stranka s tem zajebavat. Anpak je nažalost vseprepogosto tako in na koncu stranka svetuje mehaniku, kaj bi lahko bil vzrok (ker je pač okrog iskala in zbirala informacije), pa še plača ga potem.

PS: Škoda ni več nizkocenovnik. Žal.

widj3098dj32 ::

karafeka je izjavil:

Serator je mehanik, ki v 3 tednih ni znal najt napake (oz. vprašat na forumu) in se mora zdaj stranka s tem zajebavat. Anpak je nažalost vseprepogosto tako in na koncu stranka svetuje mehaniku, kaj bi lahko bil vzrok (ker je pač okrog iskala in zbirala informacije), pa še plača ga potem.

PS: Škoda ni več nizkocenovnik. Žal.

To zdaj OPu ne pomaga. Slo-tech je z leti postal zbiralisce enih in istih pojav s prevec casa, ki potem circle-jerkajo v dolocenih podforumih. No, za ta podforum je pac kaj sem napisal zgoraj.

Zgodovina sprememb…

mr_chai ::

Tele Jazzice so drgač kr trpežne, dvomim da bi šel ECU. Če pa že, je pa cena rabljenega cca 30 eur , poglej na ebayu. Zamenjaš, ga pa tudi lahko sam.
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4...


Če pa je šla pumpa za benz, je pa tud strošek nove cca 60 eur. Nekdo je omenil, da so deli dragi..niso, za tole hondico res ne. Pa tud jo sam lahk zamenjaš, če pogledaš en youtube tutorial. Lahko da je šel samo rele od pumpe ali pa varovalka ali pa senzor regulacije pritiska za gorivo ali pa težave z injektorji, čeprav to dvomim.

Načeloma, pa bi mehanik moral vse to pretestirati. Če mu OBD scanner ne vrne nobene kode, pol bi mogu lepo debuggat od začetka na roke. A je iskra, a je gorivo ?
Lahk bi npr. odklopu fuel rail in pogledu, če kj špricne ko daš kontakt itd... Skratka, bolj se mi zdi, da se mehaniku ne da tule preceč prčkati.

Preglej tudi žice, mogoče je kakšna podgana kaj prežvečila.

Drugače pa ti svetujem, da pokličeš Honda servis, Alojza Seliča iz Pake. Najboljši Honda serviser v Sloveniji. On bi ti znal svetovati kaj narediti oziroma kaj naj naredi tvoj mehanik. Lahko pa avto preprosto vzameš in ga zapelješ k njemu v Pako. Pa verjetno bi ti že po telefonu povedal kakšen bo max strošek. Mislim pa da pride tudi na tvojo lokacijo popraviti, čeprav to nisem ziher.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

widj3098dj32 ::

Ja Selic (Alojz je v penziji) je najboljsi uradni, bo pa stal vec + ima guzvo, tako da se caka tudi kak mesec. Je pa odvisno kje je OP oz. kje se nahaja avto in kam ga lahko odpelje.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Absolutno se ne splača popravljat 650 evrov je preveč.
Če avto odpeljete vas pride avtovleka in ostali stroški.
Raje razmilite o nakupu druzga avta. 650 vzamte, Jest sem si lani privoščil avto za 300 evrov, namest za 5 jurjev....dela prevozil 20.000km, ko crkne na razgradnjo.

celje ::

Kupi zeni cliota ali pezojcka za cca 10k. Pet let garancije. Happy wife happy life

Horas ::

a sama si ga ne more?
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Horas ()

zmist ::

Tole tema me je spomnila na sceno iz nekega filma:

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Golf IV 1.4 16V

Oddelek: Na cesti
382452 (1637) KAVINSKY

Težava z avtom (podvozje) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24324326 (19077) bluefish
»

Renault Espace je kanta (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15234182 (24418) Stari maček
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328670 (23897) Heavy

Več podobnih tem