Forum » Zvok in slika » Budget "audiophile"
Budget "audiophile"
kmegli ::
Hvala, za info, mislim, da sem našel par pravih odgovorov.
Kot prvo, se mi gre za ATMOS, drugo je podpora za HDMI 2.1. Sem menjal TV, ki ima 2x HDMI 2.1, pa bo slej ko prej, potrebno vse prešaltati na AVR. Je bil načeloma kupljen kot prehodni.
Se mi zdi, da ko uporabljam 2 HDMI vhoda na TV-ju v povezavi z eARC, da se AVR slabše obnaša, kot prej, ko je bilo vse priklopljeno na AVR - random menjava source-a, ko vedno prioritizira en source kjer je priklopljen NUC (npr. nastaviš TV audio in če si prehiter, kar avtomatsko vrže nazaj na NUC), tudi CEC je bolje deloval, ko je bilo vse priklopljeno na AVR - take, majhne stvari, ki ti gredo sčasoma že malo na živce, ampak predpostavljam, kakor sem bral drugje na forumih, da je ta CEC bolj toplo hladno, dela ali ne dela.
Tole sem rabil! Sem še vedno dosti začetnik, pa se ob takih nastavitvah spotaknem, ker jih ne poznam. Bom poskusil še najprej to, da vidim, kako se sliši. Jasno mi je sedaj tudi, da rabiš za height zvočnike posebaj priklop, ni enako kot surround back... Thanks! Bi bil pomojem x-1700h čisto dovolj za moj primer, vseeno če počakam na kakšne novejše generacije in preživim s tem nekaj časa.
Malo audiofilske družbe, pa druge ni, kot na forum uletet - še dobro da imamo "budget" temo ;)
Kot prvo, se mi gre za ATMOS, drugo je podpora za HDMI 2.1. Sem menjal TV, ki ima 2x HDMI 2.1, pa bo slej ko prej, potrebno vse prešaltati na AVR. Je bil načeloma kupljen kot prehodni.
Se mi zdi, da ko uporabljam 2 HDMI vhoda na TV-ju v povezavi z eARC, da se AVR slabše obnaša, kot prej, ko je bilo vse priklopljeno na AVR - random menjava source-a, ko vedno prioritizira en source kjer je priklopljen NUC (npr. nastaviš TV audio in če si prehiter, kar avtomatsko vrže nazaj na NUC), tudi CEC je bolje deloval, ko je bilo vse priklopljeno na AVR - take, majhne stvari, ki ti gredo sčasoma že malo na živce, ampak predpostavljam, kakor sem bral drugje na forumih, da je ta CEC bolj toplo hladno, dela ali ne dela.
Moči za tele bookshelfe imaš dovolj. Sicer pa po defaultu AVR dela na 8 ohmov, tvoji zvočniki pa so 6. Tako da če nisi spremenil, zdaj dobivajo 75W, in če želiš več moči, lahko najprej to preizkusiš in greš na 130W/6ohm, boš pa seveda dobil več popačenja.
Tole sem rabil! Sem še vedno dosti začetnik, pa se ob takih nastavitvah spotaknem, ker jih ne poznam. Bom poskusil še najprej to, da vidim, kako se sliši. Jasno mi je sedaj tudi, da rabiš za height zvočnike posebaj priklop, ni enako kot surround back... Thanks! Bi bil pomojem x-1700h čisto dovolj za moj primer, vseeno če počakam na kakšne novejše generacije in preživim s tem nekaj časa.
Malo audiofilske družbe, pa druge ni, kot na forum uletet - še dobro da imamo "budget" temo ;)
neocodexx ::
Aja pa še nekaj, ti že imaš Audysey MultiEQ, kar je bistveno. Ko ga enkrat imaš, si lahko že sam krivuljo ponastaviš če se ti zdi da te kakšni toni motijo. Jaz do zdaj nisem imel nič, in kaj misliš kako so igrali moji novi 3-way towerji s 4 driverji ko sem jih priklopil brez kakšnih EQ nastavitev...
Takoj sem opazil da ima ta setup cel kup problemov in so nujno potrebni EQ kalibracije, brez pomislekov sem šel poiskat najbolj primeren AVR ker sem v momentu vedel, da stari Onkyo tu več nima kaj praskati. Kakšnih 50% sem jih lahko na grobo popravil že z vgrajenim 9 stopenjskim EQjem, z Audysey pa na 90% (je potrebno še par fines in igranja s krivuljo za moj okus, trenutno sem na 95% od tega kar želim).
Za ta bookshelf sistem ko ga imaš, je S650H več kot dovolj. Če ti manjka na basih, bi raje priporočal nadgradnjo front sistema na towerje z dvemi bas enotami, in tu je potem pri meni bila razlika ko sem šel na 3700, dve bas enoti + dodatni midi, se pa je že poznalo, da rabiš malo več moči... In potem smo že tam, moraš vse menjati... Ker dva bass zvočnika, ma ni v tem problem.. Mene preveč suba moti, in imam raje močneje definiran mid bas.
Razen če greš na dva manjša suba ki lahko igrata tudi nekoliko višje (nekaj takega zdaj jaz delam v kombinaciji z glavnim subom), ampak LFE je še vedno LFE. Težko je to narediti, da bi povsod igralo tako kot mora. V front sistemu ti bo še vedno manjkalo. Zdaj če je to samo za glasbo, še nekako gre, se zvok iz subov porazgubi, pri 5.1 LFE efektih ko je sub posnet na svojem kanalu, pa bo spet izstopal, manjkalo ti pa bo globine iz sterea. Zato sem jaz šel naprej in najprej dodelal front da že sam po sebi trese brez suba, in ja, nisem razočaran.
Še ena zanimivost, ki sem jo sedaj opazil, da je moj bivši AVR delal samo na 6 ohmov, zdaj pa imam priklopljeno na 8, kar je sicer manj Watov... Pa je veliko lepši zvok kot prej. A ni to zanimivo
Takoj sem opazil da ima ta setup cel kup problemov in so nujno potrebni EQ kalibracije, brez pomislekov sem šel poiskat najbolj primeren AVR ker sem v momentu vedel, da stari Onkyo tu več nima kaj praskati. Kakšnih 50% sem jih lahko na grobo popravil že z vgrajenim 9 stopenjskim EQjem, z Audysey pa na 90% (je potrebno še par fines in igranja s krivuljo za moj okus, trenutno sem na 95% od tega kar želim).
Za ta bookshelf sistem ko ga imaš, je S650H več kot dovolj. Če ti manjka na basih, bi raje priporočal nadgradnjo front sistema na towerje z dvemi bas enotami, in tu je potem pri meni bila razlika ko sem šel na 3700, dve bas enoti + dodatni midi, se pa je že poznalo, da rabiš malo več moči... In potem smo že tam, moraš vse menjati... Ker dva bass zvočnika, ma ni v tem problem.. Mene preveč suba moti, in imam raje močneje definiran mid bas.
Razen če greš na dva manjša suba ki lahko igrata tudi nekoliko višje (nekaj takega zdaj jaz delam v kombinaciji z glavnim subom), ampak LFE je še vedno LFE. Težko je to narediti, da bi povsod igralo tako kot mora. V front sistemu ti bo še vedno manjkalo. Zdaj če je to samo za glasbo, še nekako gre, se zvok iz subov porazgubi, pri 5.1 LFE efektih ko je sub posnet na svojem kanalu, pa bo spet izstopal, manjkalo ti pa bo globine iz sterea. Zato sem jaz šel naprej in najprej dodelal front da že sam po sebi trese brez suba, in ja, nisem razočaran.
Še ena zanimivost, ki sem jo sedaj opazil, da je moj bivši AVR delal samo na 6 ohmov, zdaj pa imam priklopljeno na 8, kar je sicer manj Watov... Pa je veliko lepši zvok kot prej. A ni to zanimivo
kmegli ::
Imaš prav ja, ko začneš nekaj menjati, moraš vse - naj bo to projekt za čez cca. 10let+. Mogoče za nadgradnjo tega, da bi res prešel iz 3020i na 3050i na front in 3020 postavil za surround - bo vejretno kar že opazna razlika. Imam priblisk vsake tolko časa, da mi ne špila, kakor bi moralo, pa se potem igram en dan, nekaj časa zadovoljen, pa jovo na novo - bom že prišel do željenega rezultata :)
še 1x hvala za obširen odgovor.
še 1x hvala za obširen odgovor.
neocodexx ::
Hvala, za info, mislim, da sem našel par pravih odgovorov.
Kot prvo, se mi gre za ATMOS, drugo je podpora za HDMI 2.1. Sem menjal TV, ki ima 2x HDMI 2.1, pa bo slej ko prej, potrebno vse prešaltati na AVR. Je bil načeloma kupljen kot prehodni.
Se mi zdi, da ko uporabljam 2 HDMI vhoda na TV-ju v povezavi z eARC, da se AVR slabše obnaša, kot prej, ko je bilo vse priklopljeno na AVR - random menjava source-a, ko vedno prioritizira en source kjer je priklopljen NUC (npr. nastaviš TV audio in če si prehiter, kar avtomatsko vrže nazaj na NUC), tudi CEC je bolje deloval, ko je bilo vse priklopljeno na AVR - take, majhne stvari, ki ti gredo sčasoma že malo na živce, ampak predpostavljam, kakor sem bral drugje na forumih, da je ta CEC bolj toplo hladno, dela ali ne dela.
Ok glede tega, tako kot si rekel, toplo - hladno. Naj ti povem da ni nič bolje če imaš vse priklopljeno na AVR, vsaj pri meni.
Jaz sem tudi do zdaj imel konzole (PS5) priklopljene v TV in nato po Arcu v AVR, da se zmanjša input lag, pa sem ob nadgradnji malo prebiral da te novi AVRji naj ne bi povzročali nobenega izmerljivega efekta (v kolikor tudi na AVRju izklopiš vsa HDMI procesiranja in tudi njegov "game mode"), tako da sem se tudi sam opogumil in priklopil konzole v drugo smer, torej PS5>AVR>TV da končno dobim originalen, poln DTS zvok ker moj TV nima eArca ter ima težave pri procesiranju/posredovanju, in ja, laga tudi jaz ne opazim, glede preklapljanja pa tako kot si rekel - imam podobne probleme tudi v tem načinu.
Zraven je priklopljen še Nvida Shield, in pri preklaplanju vedno priotizira Shield. Npr. prižgeš TV, CEC prižge AVR, in AVR avtomatsko preklopi na Media Player output... Moram potem za vsako še ročno kliknit na "Game" na AVR daljincu, ne glede na to kateri input se je nazadnje uporabljal, vedno avtomatsko preklaplja na Shield. Mogoče se da to še kaj porihtat, ampak nisem ugotovil.
Mogoče je tudi od samega TVja odvisno, tu je ogromno enih kombinacij kako se bojo kakšne naprave razumele glede CEC ukazov, skoraj nemogoče predvidit.
Moči za tele bookshelfe imaš dovolj. Sicer pa po defaultu AVR dela na 8 ohmov, tvoji zvočniki pa so 6. Tako da če nisi spremenil, zdaj dobivajo 75W, in če želiš več moči, lahko najprej to preizkusiš in greš na 130W/6ohm, boš pa seveda dobil več popačenja.
Tole sem rabil! Sem še vedno dosti začetnik, pa se ob takih nastavitvah spotaknem, ker jih ne poznam. Bom poskusil še najprej to, da vidim, kako se sliši. Jasno mi je sedaj tudi, da rabiš za height zvočnike posebaj priklop, ni enako kot surround back... Thanks! Bi bil pomojem x-1700h čisto dovolj za moj primer, vseeno če počakam na kakšne novejše generacije in preživim s tem nekaj časa.
Malo audiofilske družbe, pa druge ni, kot na forum uletet - še dobro da imamo "budget" temo ;)
Jaz še vedno ne razumem zakaj bi nadgrajeval iz 650H na 1700H, kaj sploh pridobiš?
neocodexx ::
Imaš prav ja, ko začneš nekaj menjati, moraš vse - naj bo to projekt za čez cca. 10let+. Mogoče za nadgradnjo tega, da bi res prešel iz 3020i na 3050i na front in 3020 postavil za surround - bo vejretno kar že opazna razlika. Imam priblisk vsake tolko časa, da mi ne špila, kakor bi moralo, pa se potem igram en dan, nekaj časa zadovoljen, pa jovo na novo - bom že prišel do željenega rezultata :)
še 1x hvala za obširen odgovor.
Hmm marsikaj tudi meni ne špila dovolj dobro, če posnetek ni dober. S tistim kar je pa dobro posneto, sem pa vsekakor zdaj zadovoljen.
Pa si poskusil še malce ročno popraviti EQ krivuljo na Audysey mobile appu?
Sicer pa ne vem če ima to tudi tvoj MultiEQ ali je to zgolj X32 opcija - imaš reference in flat način. Reference je prilagojen filmskim posnetkom, in umiri določene frekvence da ne zvočniki ne sikajo; naredi natur zvok. Flat se še vedno drži tvojega EQja ampak brez tistih filmskih popravkov, je odprt, agresiven. Odvisno kaj želiš, sem pa jaz kar zadovoljen z reference.
Mene moti samo to, da imaš pri Audysey profilu onemogočene bass in treble nastavitve, ker bi glede na to kaj poslušaš dostikrat bilo potrebno prilagodit, ne moraš imeti en profil za čisto vse, čeprav gresta na X3700 v spomin dva v celoti drugačna profila (drugi je lahko tudi brez Audysey kalibracije, po želji), za mene to še vedno ni dovolj.
Brez skrbi, taki kot sva midva imajo konstantno prebliske. Audiofil ne bo nikoli popolnoma zadovoljen, to je nekako tipično. Je že skoraj kot bolezen.
neocodexx ::
Kateri towerji?
Vse doma narejeno, imen komponent pa se več ne spomnim - nisem jaz izbiral, ampak nekdo ko se še malo bolj spozna, in so "višji razred", ne pa najvišji, ker tisto pa naj ne bi imelo smisla, bolje da se kaj drugega nadgradi kot plačati 200% več za naslednji razred driverja za 10% boljši zvok.
kmegli ::
Če praviš da je s HDMI CEC enako, potem dejansko res nič. I'll pass. Kateri TV imaš? Sem preklopil na Sony, prej imel Philips-a, kjer je dejansko preklopil na TV Audio, ko si stisnil tipko Home na TV, sedaj sploh ne ve, da karkoli tipkam po TV, dokler ne preklopim sam na AVR-ju. Očitno je vse skupaj nek kvazi šmorn.
Audysey mobile app-a nimam, to misliš to plačljivo? Sem že bral, da pomaga spreminjanje krivulje, poskusim še to. Imam pa na AVR nastavljeno kar na Reference, se še najbolje sliši.
Audysey mobile app-a nimam, to misliš to plačljivo? Sem že bral, da pomaga spreminjanje krivulje, poskusim še to. Imam pa na AVR nastavljeno kar na Reference, se še najbolje sliši.
Ecoo ::
Sklepanje na podatku, smer zvoka pod 40Hz ni definirana:
Subwoofer je dvorezni meč, lažje popravi akustiko sobe zaradi mobilnosti, obenem pa definira smer zvoka, slednje ni zaželeno. Akustiko sobe je težko zdravit do ~100Hz. Obstaja nerodna rešitev/postavitev subwooferjev, ki sem jo opisal višje.
Subwoofer je dvorezni meč, lažje popravi akustiko sobe zaradi mobilnosti, obenem pa definira smer zvoka, slednje ni zaželeno. Akustiko sobe je težko zdravit do ~100Hz. Obstaja nerodna rešitev/postavitev subwooferjev, ki sem jo opisal višje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ecoo ()
neocodexx ::
Če praviš da je s HDMI CEC enako, potem dejansko res nič. I'll pass. Kateri TV imaš? Sem preklopil na Sony, prej imel Philips-a, kjer je dejansko preklopil na TV Audio, ko si stisnil tipko Home na TV, sedaj sploh ne ve, da karkoli tipkam po TV, dokler ne preklopim sam na AVR-ju. Očitno je vse skupaj nek kvazi šmorn.
Audysey mobile app-a nimam, to misliš to plačljivo? Sem že bral, da pomaga spreminjanje krivulje, poskusim še to. Imam pa na AVR nastavljeno kar na Reference, se še najbolje sliši.
Ja itak, mobile app je zakon. Shraniš nanj različne profile, urejaš krivulje.. Ni da ni. Meni čisto naravna nastavitev ni bila dovolj dobra, sem moral malo popravit. Seveda pred prilagajanjem EQja preveri svoje kretnice in ustrezno prilagodi. Kljub temu da so bookshelfi, če se ne motim so na teh tvojih 17cm driverji torej bi verjetno lahko šli do 40hz, vendar ne bi pretiraval, vprašanje kako bo to pasalo ojačevalcu.
Glede CECa pa tako. Možno, da lahko pri sebi kaj popravim. Ker nimam nastavljeno da mi vse naprave ugašajo in nažigajo komponente (npr nočem da mi ugasne TV in AVR ko dam PS5 v rest mode in prekloplim na drug input, in obratno), vse naprave izklapljam ročno, mogoče mi zaradi tega priotizira Shield, in se da še kaj popraviti. Se bom poigral, pa ti javim. TV je Philips.
Sklepanje na podatku, smer zvoka pod 40Hz ni definirana:
Subwoofer je dvorezni meč, lažje popravi akustiko sobe zaradi mobilnosti, obenem pa definira smer zvoka, slednje ni zaželeno. Akustiko sobe je težko zdravit do ~100Hz. Obstaja nerodna rešitev/postavitev subwooferjev, ki sem jo opisal višje.
Ja, to je večen problem...
Moram pa reči, da je Audysey off/Audysey on drastično spremenil barvo zvoka pod 100hz še posebej na subu, se zdaj veliko lepše vklopi v preostanek sistema. Še je malce "boomy" na momente, ker pa grejo zdaj towerji lahko tako nizko, to ni več tak problem saj večino slišanega basa prihaja iz towerjev in je dosti lepše usmerjen in miren (sub je trenutno rezan na analogni kretnici pri cca 70hz in sem po temu tudi skalibriral Audysey, se pa tu lahko še veliko dodatno igramo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: neocodexx ()
Ecoo ::
Predhodni test začasne transformacije frontnih zvočnikov v woofer only:
V bistvu je šlo za test delovanja in potrebe po napajanju oldtimer AB class avto ojačevalca.
Zanimiva dogodivščina, prvi vtis testa avto ojačevalca (full range) je bil impresiven z mešanico zavedanja, da mogoče main ojačevalec ni v dobrem stanju:
Visok klavir, visoka kitara in visoke orglce so skočile v ospredje, to je bilo dovolj, da štartam seanso osebnih referenčnih komadov. Žal nadalnega nagrajevanja ni bilo, srednji toni niso bili na mestu, ločevanje levo desno zamegljeno.. skratka realnost neizbežna. Potem odrešitev z priklopom main ojačevalca, nista v istem rangu.
-Poraba avto ojačevalca primerna AB class
-Zadeva je dovolj dobra za poganjanje wooferjev
-Sklepam, da je avto ojačeval mogoče tunan za avtomobil, koder se nahajajo ogromni "srednjetonci"
-Glede na leta avto ojačevalec potrebuje recap, je malo dementen na srednjih tonih
-Cenovno nista v istem rangu
V bistvu je šlo za test delovanja in potrebe po napajanju oldtimer AB class avto ojačevalca.
Zanimiva dogodivščina, prvi vtis testa avto ojačevalca (full range) je bil impresiven z mešanico zavedanja, da mogoče main ojačevalec ni v dobrem stanju:
Visok klavir, visoka kitara in visoke orglce so skočile v ospredje, to je bilo dovolj, da štartam seanso osebnih referenčnih komadov. Žal nadalnega nagrajevanja ni bilo, srednji toni niso bili na mestu, ločevanje levo desno zamegljeno.. skratka realnost neizbežna. Potem odrešitev z priklopom main ojačevalca, nista v istem rangu.
-Poraba avto ojačevalca primerna AB class
-Zadeva je dovolj dobra za poganjanje wooferjev
-Sklepam, da je avto ojačeval mogoče tunan za avtomobil, koder se nahajajo ogromni "srednjetonci"
-Glede na leta avto ojačevalec potrebuje recap, je malo dementen na srednjih tonih
-Cenovno nista v istem rangu
Meizu ::
Sklepanje na podatku, smer zvoka pod 40Hz ni definirana:
Subwoofer je dvorezni meč, lažje popravi akustiko sobe zaradi mobilnosti, obenem pa definira smer zvoka, slednje ni zaželeno. Akustiko sobe je težko zdravit do ~100Hz. Obstaja nerodna rešitev/postavitev subwooferjev, ki sem jo opisal višje.
Dokler je sub postavljen na isti črti kot ostali zvočniki boš zelo težko definiral smer zvoka, nizke frekvence so omnidirekcijske.
Ecoo ::
Zaradi omnismeri se poveže predvsem odboje in s tem povečano možnostjo interference. Če se strinjamo, da se prepozna smer izvora zvoka višje od 40Hz pa omni nima nobene veze. Kot bi rekel, da usmerjeno anteno lahko lociraš, omni pa ne.
Meizu ::
Kot bi rekel, da usmerjeno anteno lahko lociraš, omni pa ne.
Psihoakustično ga ne boš.
Če sem prav razumel seveda, t.j. da se pogovarjamo o lociranju oziroma temu, da je moč z ušesom zaznati smer oziroma source nizkih frekvenc v prostoru. Če imaš sub na eni strani sobe, zvočnike pa na drugi potem ok, ampak dokler imaš sub postavljen na isti črti kot ostale zvočnike boš lokacijo psihoakustično dojemal kot uniformno ne glede na postavitev suba v sobi, mogoče je izjema le kot, ki amplitudiira nizke frekvence, ampak v tem primeru nimaš izenačene frekvenčne slike anyways.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
neocodexx ::
Predhodni test začasne transformacije frontnih zvočnikov v woofer only:
V bistvu je šlo za test delovanja in potrebe po napajanju oldtimer AB class avto ojačevalca.
Zanimiva dogodivščina, prvi vtis testa avto ojačevalca (full range) je bil impresiven z mešanico zavedanja, da mogoče main ojačevalec ni v dobrem stanju:
Visok klavir, visoka kitara in visoke orglce so skočile v ospredje, to je bilo dovolj, da štartam seanso osebnih referenčnih komadov. Žal nadalnega nagrajevanja ni bilo, srednji toni niso bili na mestu, ločevanje levo desno zamegljeno.. skratka realnost neizbežna. Potem odrešitev z priklopom main ojačevalca, nista v istem rangu.
-Poraba avto ojačevalca primerna AB class
-Zadeva je dovolj dobra za poganjanje wooferjev
-Sklepam, da je avto ojačeval mogoče tunan za avtomobil, koder se nahajajo ogromni "srednjetonci"
-Glede na leta avto ojačevalec potrebuje recap, je malo dementen na srednjih tonih
-Cenovno nista v istem rangu
Hehe, delam podobno stvar, ampak bo samo za bas enoti, tako da mislim da ne bi smelo biti problema.
Vse ostaja kot je, 5.1, z dodanimi 20cm wooferji ki bosta priklopljena kot tu na sliki, v L/D postavitvi. Malo bolj zaradi firbca, in ker bi rad po svojem okusu nastavil frekvenco, ki mi jih pri 16cm driverjih v towerjih vedno malce manjka, ter jih s tem tudi malo razbremenim.
Suba je dovolj, ampak ne vem kaj mislite s tem da je omnidirekcijsko, ker se točno sliši od kod prihaja in upam da bo s tem bolje, vsaj tako imam plan . In potem sub zmanjšam samo na subsonic področje, nakar se ga ne bi smelo več locirati v prostoru.
Sicer seveda odvisno o kakšni uporabi se pogovarjamo. Locira se ga v LFE efektih na 5.1 posnetkih, izstopa, v stereo načini - glasbi, pa se po EQ kalibraciji že kar dobro združi, in ni moteč, če ne pretiravaš. Če pa hočeš malo bolj nabijat, front towerjem še vedno zmanjka sape, preden je potrebno sub malce odpret, in potem začne spet prevladovat. Zato dodajam še te dodatne base, da se lokacija suba popolnoma zakrije. Če bo po sreči bo jutri že vse priklopljeno in poročam...
Ecoo ::
Kot bi rekel, da usmerjeno anteno lahko lociraš, omni pa ne.
Psihoakustično ga ne boš.
Če sem prav razumel seveda, t.j. da se pogovarjamo o lociranju oziroma temu, da je moč z ušesom zaznati smer oziroma source nizkih frekvenc v prostoru. Če imaš sub na eni strani sobe, zvočnike pa na drugi potem ok, ampak dokler imaš sub postavljen na isti črti kot ostale zvočnike boš lokacijo psihoakustično dojemal kot uniformno ne glede na postavitev suba v sobi, mogoče je izjema le kot, ki amplitudiira nizke frekvence, ampak v tem primeru nimaš izenačene frekvenčne slike anyways.
Lahko da se izide postavitev wooferjev v tej liniji, samo vmes je prvi odboj od main zvočnikov + koliko nerodno izpade, v mojem primeru je manj nerodno če so wooferji postavljeni v liniji ušes (levo,desno). Bom videl kako se bo izšlo.
Meizu ::
vmes je prvi odboj od main zvočnikov
Ampak ne razumem, valjda boš sub z zvočniki vezal preko kretnice? Odboj main zvočnikov ne bi nikakor smel vplivati na output suba.
Ecoo ::
vmes je prvi odboj od main zvočnikov
Ampak ne razumem, valjda boš sub z zvočniki vezal preko kretnice? Odboj main zvočnikov ne bi nikakor smel vplivati na output suba.
V mislih sem imel samostoječe zvočnike z full range, ki upoštevajo prvi odboj, če je vmes woofer z namenom bližnjice obdelave akustike sobe je to potem lahko napota.
Ecoo ::
Predhodni test začasne transformacije frontnih zvočnikov v woofer only:
V bistvu je šlo za test delovanja in potrebe po napajanju oldtimer AB class avto ojačevalca.
Zanimiva dogodivščina, prvi vtis testa avto ojačevalca (full range) je bil impresiven z mešanico zavedanja, da mogoče main ojačevalec ni v dobrem stanju:
Visok klavir, visoka kitara in visoke orglce so skočile v ospredje, to je bilo dovolj, da štartam seanso osebnih referenčnih komadov. Žal nadalnega nagrajevanja ni bilo, srednji toni niso bili na mestu, ločevanje levo desno zamegljeno.. skratka realnost neizbežna. Potem odrešitev z priklopom main ojačevalca, nista v istem rangu.
-Poraba avto ojačevalca primerna AB class
-Zadeva je dovolj dobra za poganjanje wooferjev
-Sklepam, da je avto ojačeval mogoče tunan za avtomobil, koder se nahajajo ogromni "srednjetonci"
-Glede na leta avto ojačevalec potrebuje recap, je malo dementen na srednjih tonih
-Cenovno nista v istem rangu
Hehe, delam podobno stvar, ampak bo samo za bas enoti, tako da mislim da ne bi smelo biti problema.
Vse ostaja kot je, 5.1, z dodanimi 20cm wooferji ki bosta priklopljena kot tu na sliki, v L/D postavitvi. Malo bolj zaradi firbca, in ker bi rad po svojem okusu nastavil frekvenco, ki mi jih pri 16cm driverjih v towerjih vedno malce manjka, ter jih s tem tudi malo razbremenim.
Suba je dovolj, ampak ne vem kaj mislite s tem da je omnidirekcijsko, ker se točno sliši od kod prihaja in upam da bo s tem bolje, vsaj tako imam plan . In potem sub zmanjšam samo na subsonic področje, nakar se ga ne bi smelo več locirati v prostoru.
Sicer seveda odvisno o kakšni uporabi se pogovarjamo. Locira se ga v LFE efektih na 5.1 posnetkih, izstopa, v stereo načini - glasbi, pa se po EQ kalibraciji že kar dobro združi, in ni moteč, če ne pretiravaš. Če pa hočeš malo bolj nabijat, front towerjem še vedno zmanjka sape, preden je potrebno sub malce odpret, in potem začne spet prevladovat. Zato dodajam še te dodatne base, da se lokacija suba popolnoma zakrije. Če bo po sreči bo jutri že vse priklopljeno in poročam...
Brez L/D bridga ni blo nič, še potem iz 80W na 100W je blo noč pa dan na basih. 4ohm zgleda da rabi dejansko izenačenje notranje upornosti, kar očitno zahteva izvenpapirnato statistiko moči.
Ecoo ::
Edit:
V resnici nisem poskusil povezat output L+R, to naj bi naredil swich za bridge? Se pravi zniževanje upornosti z dvema ločenima ojačevalcama, ki sta seveda na inputu vezana na identičen signal.
V resnici nisem poskusil povezat output L+R, to naj bi naredil swich za bridge? Se pravi zniževanje upornosti z dvema ločenima ojačevalcama, ki sta seveda na inputu vezana na identičen signal.
Ecoo ::
Možakrji, nekateri imamo prednike brez interneta, kako naj bi zgledal "kulturni večer" audiofilov?
neocodexx ::
Ok, imam zvezano na popolnoma enak princip kot tu na sliki, in zadeva ne dela, oz. dobivam ground loop noise iz zvočnikov.
Opomba: dela normalno, če enako zvezano priklučiš na avtoradio. Priklopim pa na Denonov resiver, pa mu ne paše. Napajalnik je 12-13.8V nastavljiv, do 50A. Vleče nekaj manj kot 1 amper in brni.
Sem poskusil na sub-1, sub-2 z Y kablom, preout L/R, preout zone 2, povsod isto.
V teoriji bi to moralo delat brez problema, ampak ne. Čim dobi signal od resiverja, začne brneti (ponavadi 1 zvočnik).
Sem poskusil kable obrniti, zamenjat, priključiti na različne vtičnice...
Tudi na istem kablu in vtičnici kot je prejšnji sub, dela isto.
Še enkrat: dela normalno če priključiš zadevo na avtoradio. Špila super.
Malo googlam, ground loop nosie denon preout sub, ne najdem rešitve. Prvi sum je da če bi to delalo na Front L/R da Denon ne bi ugašal ampov za preout, ampak ne.. Dela isto tudi na sub-1 in sub-2 izhodu. Ne vem več kako bi popravil.
Zvoka v bistvu ni, ker je sam noise tako glasen da si ne upam dat bolj na glas ker popolnoma vse preglasi.
Naj bi verjetno bil problem pri ozemljitvi, kakšne ideje kako bi lahko kaj v tej smeri še popravil?
Ecoo ::
Linkaj napajalnik.
Ugibanje:
50-100Hz je napajanje, začni tukaj: najlažje da obrneš vtičnico za 180 stopij, se losaš ozemljitve na napajanju ali uporabiš akumulator za napajanje.
Ugibanje:
50-100Hz je napajanje, začni tukaj: najlažje da obrneš vtičnico za 180 stopij, se losaš ozemljitve na napajanju ali uporabiš akumulator za napajanje.
neocodexx ::
Sem rešil zadevo, potreboval je dodatno ozemljitev na činču, sem speljal zadaj na maso (pri ojačevalcu). Sem potem zvedel da avto ojačevalec sploh ni kompatibilen z hifi sistemi, ampak ga je ta zdaj ta ozemljitev umirila.
Samo nekaj še vedno ne špila prav. Dela samo en zvočnik, drugi se je potem med kalibracijskim tonom nekako prebudil, ampak ni to to. Bom zvezal še drugi činč, če bo bolje. Prav tako se mi zdi da je en izven faze, verjetno napaka pri sestavljanju.
Samo nekaj še vedno ne špila prav. Dela samo en zvočnik, drugi se je potem med kalibracijskim tonom nekako prebudil, ampak ni to to. Bom zvezal še drugi činč, če bo bolje. Prav tako se mi zdi da je en izven faze, verjetno napaka pri sestavljanju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: neocodexx ()
neocodexx ::
Evo zdaj špila kot mora, oba činča sta rabila dodatno povezavo.
Sem pa nekaj drugega razmišljal. Trenutno imam vse zvočnike s portom, in me zanima kako bi bilo če bi dal škatlo za te nove 20cm (8") base, brez porta?
Trenutno imam:
12": sub 0-40hz
2x8" basi: 40-80hz (še iščem pravo točko to je od oka oz. posluha naštelano na ojačevalcu, ne vidim točne številke)
4x6.5" na towerjih: 40/60 - 800 hz (špila v redu tudi na 40, mi je pa bil cilj da bi jih malo razbremenil da se lahko brez skrbi nabija ko zapaše, seveda se bolje sliši na 40 ampak zato sem nabavil 20ke, samo ne morem ujeti istega zvoka)
2x5" midi na towerjih: 800-4000hz
Enaki 5" midi na centru, surroundih, 120-3000hz (grejo še nižje ampak se mi zdi dovolj)
Seveda je narejena tudi MultiEQ32 kalibracija, ki se po potrebi prilagodi. 8" basi so priklopljeni na front left/right, lahko pa jih priklopim tudi na sub 2 izhod, kar se mi pa ni zdelo potrebno ker to področje pokriva 12" glavni sub, na ta način ko imam pa zdaj pa igrata stereo vzporedno z towerji, ne greta pa tako nizko, ker niti ne vem na koliko oktav je rezana kretnica na teh sprejemnikih, ampak imajo dosti več basa kot 16ke, in hitro prevladujejo če preveč odpreš.
Tako da ne bom rekel da seperfektno ujamejo s preostalim sistemom ker se ne, izboljšava pa sigurno je, bi pa zagotovo lahko bilo še boljše.
Moči imajo dovolj (2x300W), potrebna bi bila le nova škatla. Še nikoli nisem preizkusil bas zvočnikov brez porta in me zanima.. Če je res boljši response in lepši zvok, bi to bila dobra ideja za ta sistem?
Mnenja?
Sem pa nekaj drugega razmišljal. Trenutno imam vse zvočnike s portom, in me zanima kako bi bilo če bi dal škatlo za te nove 20cm (8") base, brez porta?
Trenutno imam:
12": sub 0-40hz
2x8" basi: 40-80hz (še iščem pravo točko to je od oka oz. posluha naštelano na ojačevalcu, ne vidim točne številke)
4x6.5" na towerjih: 40/60 - 800 hz (špila v redu tudi na 40, mi je pa bil cilj da bi jih malo razbremenil da se lahko brez skrbi nabija ko zapaše, seveda se bolje sliši na 40 ampak zato sem nabavil 20ke, samo ne morem ujeti istega zvoka)
2x5" midi na towerjih: 800-4000hz
Enaki 5" midi na centru, surroundih, 120-3000hz (grejo še nižje ampak se mi zdi dovolj)
Seveda je narejena tudi MultiEQ32 kalibracija, ki se po potrebi prilagodi. 8" basi so priklopljeni na front left/right, lahko pa jih priklopim tudi na sub 2 izhod, kar se mi pa ni zdelo potrebno ker to področje pokriva 12" glavni sub, na ta način ko imam pa zdaj pa igrata stereo vzporedno z towerji, ne greta pa tako nizko, ker niti ne vem na koliko oktav je rezana kretnica na teh sprejemnikih, ampak imajo dosti več basa kot 16ke, in hitro prevladujejo če preveč odpreš.
Tako da ne bom rekel da seperfektno ujamejo s preostalim sistemom ker se ne, izboljšava pa sigurno je, bi pa zagotovo lahko bilo še boljše.
Moči imajo dovolj (2x300W), potrebna bi bila le nova škatla. Še nikoli nisem preizkusil bas zvočnikov brez porta in me zanima.. Če je res boljši response in lepši zvok, bi to bila dobra ideja za ta sistem?
Mnenja?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: neocodexx ()
Ecoo ::
Ah, lažje je postavit parno turbino na GPU kot sprobat vintage boxe na up to date lampašu. Give me backy my old GPU story.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ecoo ()
Ecoo ::
Sabur-štain vrsta ličink je podalškk podvrst z značilnostjo zakrivanja izvora, kronološko v preteklem dogodku. Koncept anonimnosti je seveda zagovarjan dokler koncepta kronološko ne obeležimo. Sočustvujem z mislečim gankom IQ+n = bigger IQ.
kingsix ::
Torej v flatu imam 2x tower in sub zvočnike.... So na parketu , spodaj pa že imajo tak neka stojala tako kot tukaj na sliki:
Težava je da se tla kar precej tresejo (stavba iz 1940 nekje - leseni podi).. Če je na glas pa itak trese celo zgradbo, ker je pod pač vpet na stene itd.
No malo sem gledal in pišel na zamisel da bi dal zvočnike na tole podlogo (+ mogoče na spike):
https://sportnaoprema.si/trgovina/fitne...
Te ala audiophile podloge so po par 100€ in se mi zdi malo nateg. Je že kdo probaval kaj takega?
Težava je da se tla kar precej tresejo (stavba iz 1940 nekje - leseni podi).. Če je na glas pa itak trese celo zgradbo, ker je pod pač vpet na stene itd.
No malo sem gledal in pišel na zamisel da bi dal zvočnike na tole podlogo (+ mogoče na spike):
https://sportnaoprema.si/trgovina/fitne...
Te ala audiophile podloge so po par 100€ in se mi zdi malo nateg. Je že kdo probaval kaj takega?
mat11 ::
Podobna oblika zvočnikov,podobna tla. Rešil z podstavkom iz marmorja, spodaj dal filc in zvočnike privijačil na marmor. Brez motenj.
mat
damas ::
To mora bit kar fensi sranje. Za ta denar obvezno priporočam rabljeno robo. Po možnosti pasivni + ojačevalec - slednje dobiš danes za đabe ker se jih folk poskuša losat ravno zaradi tega fensi sranja iz linka.
Par kablov več boš imel ampak tudi veliko boljšo zvočno izkušnjo. Če ti je mar seveda.
Par kablov več boš imel ampak tudi veliko boljšo zvočno izkušnjo. Če ti je mar seveda.
Machete ::
Hej, mi zna kdo 's kilometrino' priporočati zvočnike nekje med 500-1000 eur? Najraje ne previsoke, torej manjše modele, če se da. SUB bo zraven (obstoječ). Sistem 2.1. Soba ca 15m2. HVALA
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Ales ::
Kateri sub pa imaš? Koliko imaš kaj svobode/prostora pri postavitvi zvočnikov?
Kateri ojačevalec?
Je kaka posebna zvrst glasbe, ki jo največ poslušal ali..?
Kateri ojačevalec?
Je kaka posebna zvrst glasbe, ki jo največ poslušal ali..?
Machete ::
SUB je kino H&K HKTS210 in se mi zdi dovolj OK. (specs: https://1drv.ms/b/s!AqzPuP6KS3RgmuQ469AJY7ZeP9LicQ)
AVR je starejši H&K AVR 460, vendar nimam potrebe po čem novejšem. (specs: https://1drv.ms/b/s!AqzPuP6KS3RgmuQ469AJY7ZeP9LicQ)
Ojačevalca nimam. Imama pa gor priklopljen PC, CD in pa Gramofon.
Svobode nimam nič, ker imam mancave postavitev - v sredini TV, levo, desno zvočnika. Ne smeta bit previsoka, ker imam neko pohištvo na katerih sta ca 40 cm od tal.
Muzika večinsko hardcore, metal in punk. Neredko pa tudi normalne zadeve ala Radiohead, Floydi, Santana, Cohen itd.
Hvala
AVR je starejši H&K AVR 460, vendar nimam potrebe po čem novejšem. (specs: https://1drv.ms/b/s!AqzPuP6KS3RgmuQ469AJY7ZeP9LicQ)
Ojačevalca nimam. Imama pa gor priklopljen PC, CD in pa Gramofon.
Svobode nimam nič, ker imam mancave postavitev - v sredini TV, levo, desno zvočnika. Ne smeta bit previsoka, ker imam neko pohištvo na katerih sta ca 40 cm od tal.
Muzika večinsko hardcore, metal in punk. Neredko pa tudi normalne zadeve ala Radiohead, Floydi, Santana, Cohen itd.
Hvala
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Okapi ::
Machete ::
Dobro hvala za odgovor, bi pa vseeno lahko spustil popularno mnenje iz 80ih. Produkcija je napredovala okapi v 1st tier ligo, tudi pri teh žanrih.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Okapi ::
Ropot je ropot. Komplicirati pri iskanju zvočnikov za punk in hardrock je precej nesmiselno.
pegasus ::
Hej, mi zna kdo 's kilometrino' priporočati zvočnike nekje med 500-1000 eur? Najraje ne previsoke, torej manjše modele, če se da.Ni enoznačnega odgovora. Zvočnik kupiš (ali narediš sam) tak, da ti paše v sobo. Tako kot si napisal, jih boš kupoval z metrom najprej in glede na druge parametre potem. Kar je ok, tako sem jaz kupoval npr. TV. Sprehodi se po hifi prodajalnah in salonih in se razglej, kaj je na voljo in kaj ti je všeč vizualno in zvokovno. Alternativno prebrskaj še kak hifishark.com, kjer najdeš starejše, bolj "high end" modele po zanimivih cenah. Recimo za tvoj budget sem tam našel B&W 802.
Machete ::
Ropot je ropot. Komplicirati pri iskanju zvočnikov za punk in hardrock je precej nesmiselno.
Okapson, ne seri s takimi gostilniškimi. Pa zanemari ta podatek, če ne moreš mimo brez otročarij, ker, kot sem omenil, poslušam tudi marsikaj drugega.
Hej, mi zna kdo 's kilometrino' priporočati zvočnike nekje med 500-1000 eur? Najraje ne previsoke, torej manjše modele, če se da.Ni enoznačnega odgovora. Zvočnik kupiš (ali narediš sam) tak, da ti paše v sobo. Tako kot si napisal, jih boš kupoval z metrom najprej in glede na druge parametre potem. Kar je ok, tako sem jaz kupoval npr. TV. Sprehodi se po hifi prodajalnah in salonih in se razglej, kaj je na voljo in kaj ti je všeč vizualno in zvokovno. Alternativno prebrskaj še kak hifishark.com, kjer najdeš starejše, bolj "high end" modele po zanimivih cenah. Recimo za tvoj budget sem tam našel B&W 802.
Hvala razumem. To z šetanjem po salonih mi ne diši, ker rad kavčno nabavim. Tudi dvomim, da bi mi pomagalo, ker je potem vse odvisno od setupa in prostora. Bolj ciljam za kaka priporočila tipa: ta pa ta firma ne moreš falit, tole je 1. liga, tega se izgobija itd.. :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
pegasus ::
Bolj ciljam za kaka priporočila tipa: ta pa ta firma ne moreš falit, tole je 1. liga, tega se izgobija itd.. :)To je nevaren teritorij, hajfisti so še bolj agresivni kot avtomobilisti, kjer vsak zagovarja svojo izbiro ;)
Če imaš možnost, priporočam samogradnjo iz kakšnega kit kompleta. Obilo zabave zagotovljene.
smarkic ::
Glede na muziko, razen kakšnih klasično, po ustnem izročilu priporočenih Klipsch, so mogoče zanimivi Magnat Transpuls (levi in desni), če ti niso preveliki, preveč retro ali drugače nesimpatični. Lahko, da niti suba potem ne bi več rabil. Jih pa še nisem slišal v živo, iščem nekoga, ki bi jih preizkusil :P
p0f ::
Bolj ciljam za kaka priporočila tipa: ta pa ta firma ne moreš falit, tole je 1. liga, tega se izgobija itd.. :)
https://www.wharfedale.co.uk/
Ales ::
@Machete, ena misel - glede na sub in želeno postavitev se morda izogni bass reflex boxom s porti na zadnji strani. Ali pa bas reflexu v celoti. Iščeš manjše all rounderje s čim bolj solidnim mid-bas in višjim rangom, pa se bo lepo vklopilo.
Tudi jaz bi gledal vintage ponudbo tu. Znaš dobiti zelo veliko kvalitetnega zvoka za ta keš, ampak iskanje bo proces. Le pred nakupom preveri izbrance, ali nimajo kako znano slabost, da bo zaradi starosti kak problem z enotami.
V vsakem primeru jih pojdi poslušat no! Stare ali nove. Lahko jih potem kupiš s kavča.
Tudi jaz bi gledal vintage ponudbo tu. Znaš dobiti zelo veliko kvalitetnega zvoka za ta keš, ampak iskanje bo proces. Le pred nakupom preveri izbrance, ali nimajo kako znano slabost, da bo zaradi starosti kak problem z enotami.
V vsakem primeru jih pojdi poslušat no! Stare ali nove. Lahko jih potem kupiš s kavča.
Darko! ::
Bolj ciljam za kaka priporočila tipa: ta pa ta firma ne moreš falit, tole je 1. liga, tega se izgobija itd.. :)
Dej model še men mal tega kar si skadil.
Pa pravijo, da sem jest nor, ker vsak teden izpolnim loto, eurojackpot in vikinga in sanjam, da bom stari lajf poslal v tri pm.
(ampak zadnjič sem na blagajni merkatorja srečal enga zen mojstra v podobi džanki klošarja, ki se je hotel vrinit pred mano, pa sem mu reku, da nimam cajta, ker sem se na šihtu štemplal za malco - on pa je flegma odvrnil, "ja gospod, potem vas pa spustim naprej, sam sem se odločil, da v tem življenju ne bom delal". Ko sem ga vprašal kako pride čez mesec, je rekel, da se po vsem tem času že znajde. Da ni problema.)
V glavnem. Ciljaš lahko. Ampak haska ne bo! Če ti bo kak "majster" reku, da je nek spiker ali firma oh in sploh, pa da je za popizdit dober in da nima konkurence, pa da ga vsi hvalijo, itd. - ta drugi pa da se lahko skrije - vse to je larifari, bolj govori o "majstru" kot o spikerju.
Petsto flik je petsto flik. In za petsto flik dobiš tako ali drugačno sranje in drugo pakovanje. Podobno za jurja. Sploh ne, da so slabi, ampak dobiš točno toliko, kolikor za zvočnik plačaš. Govorim o novi robi, da se razume.
Okapi ima prav. Ne samo, da je nesmiselno komplicirat za punk in hardrock, nesmiselno je komplicirat pri osnovnih modelih zvočnih omaric in sploh za okolje (soba in ostala elektronika) ter namen, kot si ga opisal.
Iz kavča lahko mirne duše kupiš tele
https://www.electronic4you.si/klipsch-r...
ali pa tele, ki jih še živ bog ni najbrž slišal
https://www.hifi-regler.de/shop/klipsch...
ali pa katerekoli druge. S tem, da imajo zgornji Klipšoti to prednost, da so med občutljivejšimi, lažje jih je "nabit", dobr igrajo tudi potih in še bolš glasno, niso preveliki - in radi majo rock.
Neredko pa tudi normalne zadeve ala Radiohead, Floydi, Santana, Cohen itd.
Lenard pa na vseh spikerjih zveni odlično, men lahko privabi solze iz piskača na mobitelu.
Zadnjič se mi je pa oko čist nenamerno orosilo ob Wiliju Nelsonu, na službenem pcju
Jebi ga, sem malco mal podalšal.
Okapi ::
Glede produkcije countryja, ko si že ravno dal gor komadič - včasih so menda končne mikse preverjali v kabini pick-up "kamiončka", na cenenih zvočnikih, in je šlo naprej, če se je tam dobro slišalo. Ker so vedeli, da bo to muziko večina hilbilijev poslušala na takšnih "sistemih", ne na avdiofilskih. Ako su lagali mene, ja lažem vas.
Darko! ::
Saj dandanašnji ni kaj dosti drugače.
Dobro se mora slišat na poceni blutut prešvicanih slušalkah, ki jih poganja mobitel.
V vsakem primeru je kamionček boljša izbira.
Dobro se mora slišat na poceni blutut prešvicanih slušalkah, ki jih poganja mobitel.
V vsakem primeru je kamionček boljša izbira.
DamijanD ::
Kako se pa zvočniki starajo? Konkretno: a se moji ~30 let stari jamo concert 100 IV še slišijo kot so se ali že pešajo?
bf4ed ::
Starajo se tako da se zadnja nosilna membrana "spider" zrahlja in postane mehkejši zvok. Torej z leti gredo na boljše.
@Machete zvočniki za metal/rock večino priporočajo B&W. Sam imam B&W 603 S2, samo ti so malo večji.
Glej manjše te 600 serije.
@Machete zvočniki za metal/rock večino priporočajo B&W. Sam imam B&W 603 S2, samo ti so malo večji.
Glej manjše te 600 serije.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prvi hi-fi sistem (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 44758 (15866) | Ales |
» | Pomoč pri nakupu zvočnikov do 250e (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 11115 (5974) | Ricky_82 |
» | Stereo sistem za kvaliteten zvokOddelek: Zvok in slika | 6720 (3403) | Likalnik |
» | Nakup integriranega ojacevalcaOddelek: Zvok in slika | 10079 (8272) | CMpunk |