Forum » Na cesti » Danes 17.5.2021 že 2 nesreči na gorenjski AC
Danes 17.5.2021 že 2 nesreči na gorenjski AC
GR2 ::
https://www.dnevnik.si/1042955269
https://www.sta.si/2901341/dez-ovira-tu...
Pred Naklim 6:00-7:00 ter pred Brnikom nekje 7:30-8:00.
Eto, ker ste lolali moji šoli vožnje, zdaj pa imate. Nisem zastonj ustvaril teme, zdaj se pa dajajte po zavarovalnicah. Jaz pa sem se moral zaradi vas voziti v koloni celih 20min.
Pravilna (varna) vožnja po AC
Če bi upoštevali točki 5 in 6 bi bilo verjetno že dovolj, točka 3 je pa še dodatno zagotovilo, da prideš varno na cilj.
https://www.24ur.com/novice/ceste
Glede tega zadnjega sem bil pa res presenečen, vsi takoj skrajno levo in desno. Razen ene parih je bilo najprej nekaj postrani, to ni možno druge kot pa da so vozili preveč blizu tistemu spredaj. Ker jaz sem samo vklopil 4 smernike in se ustavil za avtom pred sabo, mi ni bilo treba nikamor rinit.
Glede ročnega prižiganja luči ne vem. Jaz pri 2017 avtu jih moram samo če je nekaj srednjega oblačno, kar itak ni nujno, v dežju svetijo kratke in ne dnevne luči.
Nič, očitno bo vsak mesec vsaj 1x enaka zgodba, v aprilu je bil enako zastoj za nekih 15min, sem prehitro govoril kako lepa je vožnja po AC.
https://www.sta.si/2901341/dez-ovira-tu...
Pred Naklim 6:00-7:00 ter pred Brnikom nekje 7:30-8:00.
Eto, ker ste lolali moji šoli vožnje, zdaj pa imate. Nisem zastonj ustvaril teme, zdaj se pa dajajte po zavarovalnicah. Jaz pa sem se moral zaradi vas voziti v koloni celih 20min.
Pravilna (varna) vožnja po AC
Če bi upoštevali točki 5 in 6 bi bilo verjetno že dovolj, točka 3 je pa še dodatno zagotovilo, da prideš varno na cilj.
https://www.24ur.com/novice/ceste
Ponekod po Sloveniji močno dežuje. Vozite s prilagojeno hitrostjo, povečajte svojo varnostno razdaljo in ročno prižgite luči. V primeru zastoja morajo vozniki med ustavljenima kolonama pustiti intervencijsko pot.
Glede tega zadnjega sem bil pa res presenečen, vsi takoj skrajno levo in desno. Razen ene parih je bilo najprej nekaj postrani, to ni možno druge kot pa da so vozili preveč blizu tistemu spredaj. Ker jaz sem samo vklopil 4 smernike in se ustavil za avtom pred sabo, mi ni bilo treba nikamor rinit.
Glede ročnega prižiganja luči ne vem. Jaz pri 2017 avtu jih moram samo če je nekaj srednjega oblačno, kar itak ni nujno, v dežju svetijo kratke in ne dnevne luči.
Nič, očitno bo vsak mesec vsaj 1x enaka zgodba, v aprilu je bil enako zastoj za nekih 15min, sem prehitro govoril kako lepa je vožnja po AC.
- zaklenil: bluefish ()
cegu ::
Kako je sedaj s tem "levo desno" v Sloveniji in drugje po Evropi? Se gre na skrajni del desnega cestišča - do črte ali na odstavni pas?
Par let nazaj smo imeli to debato in prišli od tega, da se gre na skrajni del cestišča in obenem tudi odkrili da rešilec ne more pridi vmes, če sta na ta način ustavljena 2 kamiona. Vprašanje smo poslali na Policijo, ki pa niso odgovorili.
Par let nazaj smo imeli to debato in prišli od tega, da se gre na skrajni del cestišča in obenem tudi odkrili da rešilec ne more pridi vmes, če sta na ta način ustavljena 2 kamiona. Vprašanje smo poslali na Policijo, ki pa niso odgovorili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cegu ()
GR2 ::
Sem ravno prej bral, spodaj:
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Ne rabiš ravno pobožati ograje z ogledalom, če stojijo kolesa na beli robni črti je vrh glave.
Drugače ne zastopim kako se lahko še vedno pojavljajo ta vprašanja, tudi pod komentarji eden, v praksi pa vedno štima:
Preden so to končno uveljavili, verjetno že ene par let nazaj, kakor vem so intervencijska vozila vozila enako po sredini in ne po odstavnem, tako da to z odstavnim pasom je bilo kr neki, samo znižaš hitrost intervencijskih vozil iz 100 na 50 ali še manj.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Ob vsakem zastoju upoštevajte naslednja pravila o razvrščanju vozil.
- Ob ustavljanju ali zastoju prometa na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo vozniki med kolonama vozil takoj vzpostaviti reševalni pas, ki je dovolj širok za varno vožnjo intervencijskih vozil.
- Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na skrajnem levem prometnem pasu, se morajo razvrstiti čim bolj levo, tudi čez robno črto smernega vozišča.
- Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na ostalih prometnih pasovih, pa se morajo razvrstiti čim bolj desno, tudi čez robno črto smernega vozišča, kar vključuje tudi odstavni pas.
Predpisana globa za nepravilno razvrščeno vozilo ob zastoju na avtocesti ali hitri cesti je 200 evrov.
Ne rabiš ravno pobožati ograje z ogledalom, če stojijo kolesa na beli robni črti je vrh glave.
Drugače ne zastopim kako se lahko še vedno pojavljajo ta vprašanja, tudi pod komentarji eden, v praksi pa vedno štima:
Ne razumem, če ima AC tretji pas oziroma odstavni pas, zakaj bi odpirali sredinsko progo cestišča. Odstavni pas ima dejansko vlogo za reševalna vozila, vzdrževanje in policijo.
Preden so to končno uveljavili, verjetno že ene par let nazaj, kakor vem so intervencijska vozila vozila enako po sredini in ne po odstavnem, tako da to z odstavnim pasom je bilo kr neki, samo znižaš hitrost intervencijskih vozil iz 100 na 50 ali še manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
solatko ::
GR2 - Zakaj odpiraš nove in nove teme o prometu v katerih ne poveš nič novega, če je odprta univerzalna - Talenti ..... Se ti dogaja ali kaj?
Delo krepa človeka
GR2 ::
Iz tam sem banan že dolgo nazaj. Lahko bi naredil nov gmail račun in ST račun, ampak sem prelen.
feryz ::
Sem moral včeraj dol z AC, čez graben, čez travnik, ker izvoz ni bil dostopen, da sem se prebil na normalno cesto in nadaljeval pot. Zaradi prometne nesreče.
Človeku vzdigne pritisk, Pezdetje vozijo 110 po AC in se morajo še zabiti zraven. Da normalni ljudje potem v kolonah čakamo.
Človeku vzdigne pritisk, Pezdetje vozijo 110 po AC in se morajo še zabiti zraven. Da normalni ljudje potem v kolonah čakamo.
Gejspodar ::
Iz tam sem banan že dolgo nazaj. Lahko bi naredil nov gmail račun in ST račun, ampak sem prelen.
Lepo te prosim, gmail? 10minutemail.com pa si fertik, še preden si začel. Meni že od 2015 tale koristi, pa je na isto foro narejen
Sem pa tudi sam danes na AC opazil cel kup zastojev in seveda neupoštevanje varnostne razdalje.
Vozniška kultura Slovenije je na psu, kot si že sam večkrat omenil, hitre in preproste rešitve pa nimamo, razen mogoče avtomatskega kaznovanja ljudi, ki ne držijo varnostne razdalje. Žal je tak sistem nazadnje padel pri IP-RS, če se prav spomnim?
GR2 ::
Zdaj celo piše na dnevnik.si, da je bil vzrok obeh nesreč premajhna varnostna razdalja:
Saj jaz sem tudi na začetku prehiteval skupaj z ostalimi v vlakcu. Jebeš to, tudi ko si enkrat v koloni na levem pasu lahko komot vzpostaviš vsaj tistih 20-30m, ne pa 5m kot delajo ostali. Seveda pa taka vožnja ni za tiste s šparanjem goriva, ker večjo kot imaš varnostno, močneje boš moral potem potegnit, da se umakneš tistim še hitrejšim za tabo, ko se enkrat tolk sprazne prehitevalni pas, da lahko dejansko začneš prehitevat. Tisto kar delajo prej v koloni zame ni prehitevanje, ampak vseeno bolje da se jim priključiš na levem pasu, če ostaneš na desnem, te vmes prehiti še 20 avtov.
Če gledam kakšna vožnja bi bila najboljša zame, če bi požrl tistih 10l porabe, je pa 160 vedno po prehitevalnem, navdol pa pač toliko da imaš vedno minimalno varnostno 2s ali vsaj 1s pred tistimi ki ti sekajo pot pred tovornjaki. Sem že šel en tank tako, sploh ob 11-tih ko ni nobenega prometa je bila milina.
Aja, ko sem že pri tem prehitevanju tovornjakov tik izza zadka, to pa folk naredi gladko brez premisleka za svoje in tuje zdravje, enako kot po regionalkah prehitevanje traktorjev, tudi v slepi ovinek če je treba. Danes sem gledal 2 za tovornjakom in mi ni bilo jasno kako se sploh lahko premakneta na levi pas v že obstoječo kolono. To moram še jaz z 200KM šaltati dol v četrto. Ampak sta šla povsem lagano.
Kot so sporočili s Policijske uprave Kranj, sta se pravzaprav zgodili dve prometni nesreči, obe zaradi neustrezne varnostne razdalje.
Saj jaz sem tudi na začetku prehiteval skupaj z ostalimi v vlakcu. Jebeš to, tudi ko si enkrat v koloni na levem pasu lahko komot vzpostaviš vsaj tistih 20-30m, ne pa 5m kot delajo ostali. Seveda pa taka vožnja ni za tiste s šparanjem goriva, ker večjo kot imaš varnostno, močneje boš moral potem potegnit, da se umakneš tistim še hitrejšim za tabo, ko se enkrat tolk sprazne prehitevalni pas, da lahko dejansko začneš prehitevat. Tisto kar delajo prej v koloni zame ni prehitevanje, ampak vseeno bolje da se jim priključiš na levem pasu, če ostaneš na desnem, te vmes prehiti še 20 avtov.
Če gledam kakšna vožnja bi bila najboljša zame, če bi požrl tistih 10l porabe, je pa 160 vedno po prehitevalnem, navdol pa pač toliko da imaš vedno minimalno varnostno 2s ali vsaj 1s pred tistimi ki ti sekajo pot pred tovornjaki. Sem že šel en tank tako, sploh ob 11-tih ko ni nobenega prometa je bila milina.
Aja, ko sem že pri tem prehitevanju tovornjakov tik izza zadka, to pa folk naredi gladko brez premisleka za svoje in tuje zdravje, enako kot po regionalkah prehitevanje traktorjev, tudi v slepi ovinek če je treba. Danes sem gledal 2 za tovornjakom in mi ni bilo jasno kako se sploh lahko premakneta na levi pas v že obstoječo kolono. To moram še jaz z 200KM šaltati dol v četrto. Ampak sta šla povsem lagano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
3s varnostne imam jaz celo pot, sem štel na vsaj 10 mestih. Ne vem kaj sem prej sploh ugibal ene metre, ne meri se to tako. Ko je eden omenil zakaj mi je pranje stekel doseglo moj avto, pač pri 130 itak da nese bolj nazaj.
Sploh pa folk kar uletava na levi pas in potem pač ne moreš imet 3s, ampak na 2s jaz spravim tudi v takih primerih. Pri vožnji 160 nisem padel na 100, enkrat ali dvakrat 110, drugače je pa povečini 120-160. Enkrat sem poblendal, drugače bi lahko vsaj 10x.
Moram si nabavit en trol account, ker tole kar imam jaz je gold material.
Sploh pa folk kar uletava na levi pas in potem pač ne moreš imet 3s, ampak na 2s jaz spravim tudi v takih primerih. Pri vožnji 160 nisem padel na 100, enkrat ali dvakrat 110, drugače je pa povečini 120-160. Enkrat sem poblendal, drugače bi lahko vsaj 10x.
Moram si nabavit en trol account, ker tole kar imam jaz je gold material.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Varnostna je pa tudi mislim vse kar rabiš pri vožnji samo po levem pasu. Ali boste zdaj spet pametovali, da rabiš za to milijon kilometrov. Sploh ta Raptor je pameten, cel dan na cesti, pa misli da zaradi tega zna voziti bolje kot jaz. Boljšega voznika garantiram da ni.
To menjavanje smeri na AC zame itak ni indikator znanja vožnje, če menjavaš pravi čas se itak ni problem prepričat če lahko to storiš, če pa nimaš več časa se prepričat, je pa itak edina varianta zaviranje, v takih primerih tudi na regionalkah nisem kar na pamet spreminjal smeri.
Pravo znanje je edino sposobnost prehitevanja na regionalkah, in to imam jaz 10/10. Pa tudi bom imel 10/10 tudi če se sedaj 10 let vozim samo na šiht po AC. Res pa da moram tudi tako vmes prehiteti koga.
Ali pa vključevanja na glavno cesto, tudi 10/10, ko se vključim imam že enako hitrost kot tisti pred mano in sem mu že 1m za odbijačem, pa gre lahko 60 ali 100. V glavnem, ni da ni.
Avti pa do sedaj, ki so bili približno enaki mojim, en Abarth 500 ter Giulietta 235KM, očitno so italijani top in ne neki vaši Passati TDI.
To menjavanje smeri na AC zame itak ni indikator znanja vožnje, če menjavaš pravi čas se itak ni problem prepričat če lahko to storiš, če pa nimaš več časa se prepričat, je pa itak edina varianta zaviranje, v takih primerih tudi na regionalkah nisem kar na pamet spreminjal smeri.
Pravo znanje je edino sposobnost prehitevanja na regionalkah, in to imam jaz 10/10. Pa tudi bom imel 10/10 tudi če se sedaj 10 let vozim samo na šiht po AC. Res pa da moram tudi tako vmes prehiteti koga.
Ali pa vključevanja na glavno cesto, tudi 10/10, ko se vključim imam že enako hitrost kot tisti pred mano in sem mu že 1m za odbijačem, pa gre lahko 60 ali 100. V glavnem, ni da ni.
Avti pa do sedaj, ki so bili približno enaki mojim, en Abarth 500 ter Giulietta 235KM, očitno so italijani top in ne neki vaši Passati TDI.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Aja, zakaj od tega tedna naprej odpade tempomat, katerikoli med 120-140 po desnem pasu:
100-110 se mi pa ne da cijazit, tako da je 160 po levem še najbolje.
z vstopom v rumeno fazo se v ponedeljek, 17. maja 2021, ponovno odpirajo fakultete
100-110 se mi pa ne da cijazit, tako da je 160 po levem še najbolje.
GR2 ::
Drugače je pa tako da če hočeš imeti dovolj varnostne na levem pasu, rabiš potem ko se končno začnejo umikat na desni pas, močno pospeševat nazaj, da spet ujameš tiste na levem ter da ne oviraš tistih za sabo.
Zato zastopim zakaj večina raje vozi v vlakcu. Da bi promet tekel in bi bila med vsemi zadostna varnostna, bi se morali voziti s tem kar imam jaz, 200KM in 29s do 200, brez pravih pospeškov težko kaj narediš.
Zato zastopim zakaj večina raje vozi v vlakcu. Da bi promet tekel in bi bila med vsemi zadostna varnostna, bi se morali voziti s tem kar imam jaz, 200KM in 29s do 200, brez pravih pospeškov težko kaj narediš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Kakšnih pik neki, večina vas nima pojma kako to sploh deluje. Pik sem imel 21, lahko bi jih imel 100, nima veze, je enak postopek. Zdaj tudi večina kot ti misli da jih še imam, nobene nimam. Res pa da imam pogojno kazen še do junija drugo leto kar pomeni da sem sedaj kot bi imel 15KT, dobim 3KT in je konec izpita. Junija 2022 bom imel točno 0KT in potem spet brezskrbno gasa kolker da teh 200 kljuset, to gre 200 za šalo.
Sodišča so malo bolj človeška kot vi tukaj, ki bi kar po vrsti vzemali izpite. Dobro zastopijo da rabiš za šiht avto, tako da spišeš nekaj kot je opisano v tej diplomski (nepismeni bedaki plačujejo odvetnikom po par 100EUR), greš na Vransko za 3 dni ter si s tem opravil s sodišči:
https://bb.si/doc/diplome/Draksler_Jane...
Še tisti dan ko sem šel s sodelavcem, bi šel lahko s svojim avtom, ker ko dobiš obvestilo o pogojni ter spišeš in pošlješ predlog za odlog odvzema izpita, lahko že takoj voziš. Tisti prvi dan tega še nisem vedel.
170 se vozim komot po AC tudi s pogojno, čeprav je res da sem ziheraš in grem raje 160 po števcu, nekih 152-155 GPS. Kakšno prehitevanje tovornjaka izven AC je že malo riziko, ker imam max dovoljeno hitrost 120, ampak tam še nisem videl da bi merili.
Sodišča so malo bolj človeška kot vi tukaj, ki bi kar po vrsti vzemali izpite. Dobro zastopijo da rabiš za šiht avto, tako da spišeš nekaj kot je opisano v tej diplomski (nepismeni bedaki plačujejo odvetnikom po par 100EUR), greš na Vransko za 3 dni ter si s tem opravil s sodišči:
https://bb.si/doc/diplome/Draksler_Jane...
Še tisti dan ko sem šel s sodelavcem, bi šel lahko s svojim avtom, ker ko dobiš obvestilo o pogojni ter spišeš in pošlješ predlog za odlog odvzema izpita, lahko že takoj voziš. Tisti prvi dan tega še nisem vedel.
170 se vozim komot po AC tudi s pogojno, čeprav je res da sem ziheraš in grem raje 160 po števcu, nekih 152-155 GPS. Kakšno prehitevanje tovornjaka izven AC je že malo riziko, ker imam max dovoljeno hitrost 120, ampak tam še nisem videl da bi merili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Zakaj točno, za 160 AC in 120 regionalke, to je normalna hitrost če si vsaj približno sposoben voznik. Ni pa seveda to za te pajace, ki jih vidiš vsak dan na cesti, za te je samo 50KM avto ter blokada na 90, nimajo kaj prehitevat niti tovornjakov če ne znajo.
Jaz peljem za tovornjakom 60, vidim da je prosto, imam noter takoj 120, ne vem kaj je tebi tukaj nevarnega. V škarje in podobne bedarije ne vozim. Kaj pa ostali ti bedački, so že pred ovinkom in vseeno s svojimi 100KM prehitijo. Res da se to pri njih ne dogaja vsak dan, ampak parkrat na leto sem pa videl take vragolije.
Jaz peljem za tovornjakom 60, vidim da je prosto, imam noter takoj 120, ne vem kaj je tebi tukaj nevarnega. V škarje in podobne bedarije ne vozim. Kaj pa ostali ti bedački, so že pred ovinkom in vseeno s svojimi 100KM prehitijo. Res da se to pri njih ne dogaja vsak dan, ampak parkrat na leto sem pa videl take vragolije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
martincek1 ::
mujek ::
Ponekod po Sloveniji močno dežuje. Vozite s prilagojeno hitrostjo, povečajte svojo varnostno razdaljo in ročno prižgite luči.
Glede ročnega prižiganja luči ne vem. Jaz pri 2017 avtu jih moram samo če je nekaj srednjega oblačno, kar itak ni nujno, v dežju svetijo kratke in ne dnevne luči.
Moderni avtomobili nimajo prižganih "dnevnih" zadnjih luči. Če dežuje jih tudi dosti avtomobilov nima prižganih.
Vidljivost je s tem zmanjšana.
GR2 ::
Enkrat res priznam da sem, da je moral nasprotni zavirat. Ampak je treba poznat ozadje, to sem se vsak dan vozil po regionalki za nešteto avtobusov in tovornjakov. In potem tisti dan vozim že par km samo 60, sem samo potegnil, čeprav sem dobro vedel da nasprotni ne bo mogel nadaljevati z enako hitrostjo. Kot da sem edini, ki je to kdaj naredil. Pa itak da je bilo na splošno pestro, ampak na regionalkah ni nikoli neke resne nevarnosti, kot je na AC če prideš do stoječe ovire.
Največ problemov sem imel še s tem 1.6T 200, začuda še s prejšnjim atmosferskim 200KM ne. Tako da močnejši motor je sigurno bolj nevaren na cesti. Če damo voznika na stran, itak da se da počasi vozit tudi s 1000KM, ampak kdo ima tolk volje.
Škarje sedaj itak nimajo veze, ker tovornjak v tistih par km do AC lahko prehitiš ravno parkrat na mesec.
Zakaj bi moral voziti v vlakcu, saj če bom imel večjo varnostno, mi lahko kvečjem čestitajo. Za višjo hitrost dobro vem kolk grem še lahko.
Največ problemov sem imel še s tem 1.6T 200, začuda še s prejšnjim atmosferskim 200KM ne. Tako da močnejši motor je sigurno bolj nevaren na cesti. Če damo voznika na stran, itak da se da počasi vozit tudi s 1000KM, ampak kdo ima tolk volje.
Škarje sedaj itak nimajo veze, ker tovornjak v tistih par km do AC lahko prehitiš ravno parkrat na mesec.
Zakaj bi moral voziti v vlakcu, saj če bom imel večjo varnostno, mi lahko kvečjem čestitajo. Za višjo hitrost dobro vem kolk grem še lahko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
LeQuack ::
Če se ravnamo po vzoru virusa je treba lockdown za vsa vozila, dokler se ne ugotovi če so ljudje spet spodobni varni vozit.
Quack !
GR2 ::
Bom kar zaključil da po regionalkah so ostali sigurno bolj varni s svojo vožnjo 70-80. Na AC smo pa samo ta teden videli da ne, kar nekaj nesreč v samo enem dnevu, na moji regionalki jih ni bilo več kot 3 (avti na boku ali strehi, pijani vozniki) v celih 12 letih. Boljši voznik (ne pravim da bolj varen) sem pa jaz vseeno, ker če bi ti ostali vozili tako kot jaz, bi bilo pa v teh 12 letih vsaj 100 nesreč. Tako pa nas je bilo samo ene par, nekateri malo boljši kot drugi, ampak tisti ki smo vozili hitro smo bili vsi bolj usposobljeni kot počasni.
jest10 ::
Poleg vsega ostalega je sedaj pridelal še bipolarno motnjo. V isti sapi vozi 100 in 160, s 3s in 1 m varnostne, full kurca ostale, sam pa se špila majmuna,...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35912 (33664) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124602 (101624) | solatko |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38673 (31255) | dj_uro |