» »

Razmišljam o nakupu ''novega avtomobila''

Razmišljam o nakupu ''novega avtomobila''

«
1
2

plshalp ::

Pozdravljeni avtomobilistični guruji Slotecha.

Zaradi menjave službe se bom naslednja 3 leta vozil približno 260km dnevno, večinoma po AC. Razmišljal sem o nakupu malo večjega karavana (Superb, Octavia, Passat, mogoče celo kaki MB C klasa karavan). Kupil bi nekaj let starega tako, da bi bila cena nekje 16k (verjetno malo več). Ima kdo izkušnje s katerimi od teh avtomobilov, kakšna je realna poraba pri dizlih s približno 150KM,če večino časa voziš po AC recimo 145km/h? Trenutno vozim starejšega (2007) terenca, vožnja se mi zdi na daljše razdalje relativno neudobna, avto se mi zdi glasen, poraba je verjetno višja kot bi bila pri novem (trenutno 7.6/100km), zanima me če pravilno predvidevam, da bo vožnja z novejšim karavanom občutno bolj prijetna? Ima kdo dobre izkušnje še s katerim drugim podobnim karavanom, ki jih še nisem gledal? Ali prav predvidevam, da načeloma z avtomobilom, ki ima do sedaj prevoženih nekje do 130k km nebi smel imeti večjih težav?

Že v naprej hvala za odgovore.

borut_p ::

Passat variant na 140 tempomat 6.6. Ac prakticno celo pot. Ker je ze malo v letih (160kkm) pa se kak deci olja :):)
Razen grelnih sveck ni bilo drugih menjav

bobby ::

Merčka c klasa okoli letnika 2014- 2015 z okoli 120kkm pa gasa.
Če iz tujine lahko še kakega jurja nižje,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

hojnikb ::

novo octavio, razliko pa sfinancirat. Ne se ustrelit z 5 let starim avtom z 200-300kkm na sasiji. To lahk nardis, ce se drkas vsak dan z 10-20km, ne pa 10x tolk.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Raptor F16 ::

Dobrega mercedesa za 16 jurjev ne boš našel. Ignoriraj nasvete o 6 let starih C klasah ker dobre držijo ceno. Pa še to 120.000 km na 6 let je mogoče realno če je avto povprečno prevozil 50km na dan, pa verjemi da je delal več razen če so ga imel za gledat doma.

Zate drugo kot dizel z avtomatikom itak ne pride v poštev.


Rabljen superb in passat sta nekje isti denar. Za 2 jurja več lahko že Audija A4 gledaš.

Vse kar bo imelo več kot 130 konjev bo nekako spodobno za vozit.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

bobby ::

52 tedno,, 5 delovnih dni, 100km na dan je 26kkm na leto in imaš 130kkm v 5ih letih. To je vošnja iz Celja v LJ, on cilja relacijo MB-LJ torej 60kkm na leto. Karkoli boš kupil, tudi novo, boš po mnenju ljubiteljev ST po 4ih letih pristal na 250kkm in sistek "kdo bo kupu ta zdelana jajca",..
Znižaj cemno, večkrat servisiraj pa menjaj na 3 leta pa je.
Čeprav sem mnenja, da ne rabiš karavana, torej še kakega jurja dol in več za servise.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

hojnikb ::

ce bo kupoval rabljene, bodo karavani kvecjemu cenej k limo. In 6-7 let stara mecka z magicnimi 130kkm pac ni racionaln nakup, ker so ti avti v povprecju blizje 200-300 jurjov, kar pa seveda pomen potencalne big ticket servise.

Kupis novo, sfinanciras in vozis 5-6 let bp. Vsekako bolje k vsake 3 leta iskat novo jajco v minskem polju rabljenih avtov pr nas.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

bobby ::

Zastopim, ampak takšnje so njegove omejitve,.. Žal,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

HotBurek ::

Če želiš bit v družbi, kot so poslovnih partnerji, na cesti in pri ženskah, viden kot resen, strokoven, izobražen, zaupanja vreden, zanimiv in sposoben človek, potem je sledeči avto prava izbira:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

hojnikb ::

Ne, prava izbira je v tem primeru G20, ne pa 16 let star E90
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

hojnikb ::

In celo mu je uspel najdet avto za 3 jurje, ki stane 7,5, zato ker ma msport riž
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: HotBurek ()

borut_p ::

HotBurek je izjavil:

Če želiš bit v družbi, kot so poslovnih partnerji, na cesti in pri ženskah, viden kot resen, strokoven, izobražen, zaupanja vreden, zanimiv in sposoben človek, potem je sledeči avto prava izbira:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...


S to barvo bos kvecejmu tarca posmeha

JGandolfini ::

HotBurek trola, ignore please.

facepalm ::

Za take kilometre je dolgorocno taman EV. Je pa kar konreten zacetni vlozek..

plshalp ::

Hvala vsem za prijazne odgovore.
A je res tak riziko kupit rabljen avto z nekje 130k km? Kaj ljudje delajo z avtomobili, da se jih tako blazno uniči v štirih ali petih letih?
Načeloma je situacija takšna, da bi se tri leta vozil na te dolge razdalje potem pa nazaj na nekaj normalnega, tako da sem pač razmišljal, da si kupim nekaj z okoli 100k km, dovozim zraven še teh 180k na dolge razdalje, potem pa pač v miru še nekaj let zvozim avto do konca in idealno še nekaj let ne bi potreboval menjave.
Glede na odgovore očitno za ta denar MB odpade.
Bi pa nekako vseeno imel karavana, glede na to da ima prostoren prtljažnik otroške stvari pa zavzamejo relativno veliko prostora.
Nakup novega me pa vseeno ne privlači ker npr. cenovno najbolj ugoden od teh je Octavia, ki z nekaj opreme nanese na okoli 25k E, namesto tega pa lahko dobiš recimo prej omenjenga passata ali superba letnik 2016/17 z nekje 120k km za ceno recimo 17k E z zelo dobro opremo. Ima kdo občutek kaj bi bil boljši nakup med octavio letnik 2019 ali superb/pasat 2016/17?
Nekih starejših (cenejših) avtomobilov pa tudi nebi kupoval, ker si vseeno želim modernejših igračk v avtomobilu (tempomat (po možniosti aktivni) in neproblematičen avtomatski menjalnik, dobra zvočna izolacija). Predvsem se mi gre za neko občutnejšo razliko pri udobnosti vožnje v primerjavi s trenutnim in se mi zdi da ni vredno menjavat trenutnega za nekega minimalno mlajšega, ki se bo vozil enako kot se trenutni. Pa še res se mi ni vsake 3 leta za ubadat z nakupom drugega....

P.S. precej mi dol visi kaj si mislijo ženske ali poslovni partnerji o tem kaj vozim, jaz bi se samo rad udobno peljal :D

profii ::

Nihče ne prodaja 3 (4) leta starega avta z 100k km samo zaradi lepšega.
Ali:
-Je naredu 300k in ga dal staro za novo.
-Popraskan po strehi in ga je lokalni klepar sestavil skupaj in prodaja "k nov"
-Zadel na loto ali doge moon, če ni pred bajto lambo ne vrjami zgodbam.
-Lizing avti, isto kot prva točka, goni i menjaj.

facepalm ::

Ponudba Volvov V60 (1. lastnik) je kar zajetna na avtonet. Skoraj 40kom do 18k€.
Mogoce vredno pogleda.

kuglvinkl ::

plshalp je izjavil:

Pozdravljeni avtomobilistični guruji Slotecha.

Zaradi menjave službe se bom naslednja 3 leta vozil približno 260km dnevno, večinoma po AC. Razmišljal sem o nakupu malo večjega karavana (Superb, Octavia, Passat, mogoče celo kaki MB C klasa karavan). Kupil bi nekaj let starega tako, da bi bila cena nekje 16k (verjetno malo več). Ima kdo izkušnje s katerimi od teh avtomobilov, kakšna je realna poraba pri dizlih s približno 150KM,če večino časa voziš po AC recimo 145km/h? Trenutno vozim starejšega (2007) terenca, vožnja se mi zdi na daljše razdalje relativno neudobna, avto se mi zdi glasen, poraba je verjetno višja kot bi bila pri novem (trenutno 7.6/100km), zanima me če pravilno predvidevam, da bo vožnja z novejšim karavanom občutno bolj prijetna? Ima kdo dobre izkušnje še s katerim drugim podobnim karavanom, ki jih še nisem gledal? Ali prav predvidevam, da načeloma z avtomobilom, ki ima do sedaj prevoženih nekje do 130k km nebi smel imeti večjih težav?

Že v naprej hvala za odgovore.


Sam sem za podobno razdaljo uporabljal Mondeo letnik 2010. Razen pogostih rednih servisov in gum je delal vse BP, tu pa tam kaj.
Your focus determines your reallity

hojnikb ::

plshalp je izjavil:

Hvala vsem za prijazne odgovore.
A je res tak riziko kupit rabljen avto z nekje 130k km? Kaj ljudje delajo z avtomobili, da se jih tako blazno uniči v štirih ali petih letih?
Načeloma je situacija takšna, da bi se tri leta vozil na te dolge razdalje potem pa nazaj na nekaj normalnega, tako da sem pač razmišljal, da si kupim nekaj z okoli 100k km, dovozim zraven še teh 180k na dolge razdalje, potem pa pač v miru še nekaj let zvozim avto do konca in idealno še nekaj let ne bi potreboval menjave.
Glede na odgovore očitno za ta denar MB odpade.
Bi pa nekako vseeno imel karavana, glede na to da ima prostoren prtljažnik otroške stvari pa zavzamejo relativno veliko prostora.
Nakup novega me pa vseeno ne privlači ker npr. cenovno najbolj ugoden od teh je Octavia, ki z nekaj opreme nanese na okoli 25k E, namesto tega pa lahko dobiš recimo prej omenjenga passata ali superba letnik 2016/17 z nekje 120k km za ceno recimo 17k E z zelo dobro opremo. Ima kdo občutek kaj bi bil boljši nakup med octavio letnik 2019 ali superb/pasat 2016/17?
Nekih starejših (cenejših) avtomobilov pa tudi nebi kupoval, ker si vseeno želim modernejših igračk v avtomobilu (tempomat (po možniosti aktivni) in neproblematičen avtomatski menjalnik, dobra zvočna izolacija). Predvsem se mi gre za neko občutnejšo razliko pri udobnosti vožnje v primerjavi s trenutnim in se mi zdi da ni vredno menjavat trenutnega za nekega minimalno mlajšega, ki se bo vozil enako kot se trenutni. Pa še res se mi ni vsake 3 leta za ubadat z nakupom drugega....

P.S. precej mi dol visi kaj si mislijo ženske ali poslovni partnerji o tem kaj vozim, jaz bi se samo rad udobno peljal :D

Riziko je predvsem v tem, da avti, ki jih ti gledaš, majo 130kkm kvečjemu na števcu, da jih balkanci raje kupijo (manj kilometrov=better logika). Dejansko je pa tako, kot je predhodnik pred mano napisal.
#brezpodpisa

c00L3r ::

Sam gledam 2-4 leta stare avtomobile do 100k prevoženih. Ti so še v tovarniški garanciji ali podaljšanem jamstvu. Če kupiš rabljen avto pri podjetju in ta nima drugega, nekateri tudi ponujajo za nekaj 100€ doplačilo jamstva za 1 ali 2 leti.

Če je kaj katastrofalno narobe, motor, menjalnik ipd. bo zelo verjetno crknilo v prvem letu in ti to popravijo. Ostali pa je ruleta in potrošni material.

Blinder ::

Zakaj ne kaj takega?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

HotBurek ::

hojnikb se bo fentu, ko bo to vidu. Hitr zbriš.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

gorazdkop ::

sam na podobnih pogojih vozim Opel Insignia, 2016 170KM avtomatic. Vožnja zelo udobna, do zdaj brez težav, samo redni servisi, ki jih delam sam. Edino material za velik servis je pa drag!

hojnikb ::

HotBurek je izjavil:

hojnikb se bo fentu, ko bo to vidu. Hitr zbriš.

Fentu se bo tist, k tak avto kupi :) Finančno mislim.
#brezpodpisa

GR2 ::

Polovica Slovencev bi se, glede na mediano plače 1000EUR, itak morala voziti z Daciami ali Clioti, ampak kje so? Samo Audije in Passate vidim.
Včasih je bil best buy sicer C razred za 15kEUR, 2011-2012 si ga sigurno še dobil. Zdaj se pa dobro začnejo pri 20kEUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Utk ::

Ja, samo da je 80% teh passatov kupljenih za denar, za katerga niti dacie ne dobiš. Ampak glavno da je passat.

RedDrake ::

Lol. Lahko za 16k gledaš razne uvožene/zgonjene passate/bemfle/mečke, ali pa si kupiš kaj takega:
Opel Insignia z 14kkm
Renault Talisman - fully loaded z 80kkm
Manjših karavanov ranga Golf/Astra/Megane je pa za ta denar kot listja in trave.
Glede na to, da rabiš zanesljivo vozilo, ki bo delalo po 5000km+ mesečno, RESNO svetujem nakup čim manj rabljenega vozila. Tudi če je za to malce manjši avto, ali pa je Opel namesto VW.
So pa Insignie in Talismani izjemno udobni za vozit po AC. Jasno, ni pa to avto za zavito cesto, tam se ziher bolje odrežejo klasični naziwagni.

zmaugy ::

Samo ne se nasrat s kakšno Insignio...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

RedDrake ::

Tudi Opel je boljši kot VW iz tujine, ki je bil v lizingu za neko firmo in so v 4-ih letih točno 6-krat menjali filter za zrak in 3-krat olje in oljni filter.

Vic v kateremu je veliko resnice:

"A veš kater avto je najhitrejši po makadamu?"

"Službeni."

vonStokovsky ::

Poglej in predvsem preizkusi Citroen C5 s hidropnevmatskim vzmetenjem - naj bi bilo udobno. Pazi, ker imajo slabše opremljeni običajno vzmetenje. Veliko pa je odvisno tudi od sedeža - glej da ima prilagodljive opore ipd.
Preizkusi - forum ti težko pove, kaj je tebi udobno.
Viva la Vida

facepalm ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ta je mamljiv.. zbijes dol ceno za 2k in vozi.

Mike_Rotch ::

Tudi Opel je boljši kot VW iz tujine, ki je bil v lizingu za neko firmo in so v 4-ih letih točno 6-krat menjali filter za zrak in 3-krat olje in oljni filter.


Ja res, v tujini ne servisirajo avtomobilov, to se samo pri nas dela :)

Avtomobili v poslovnem najemu so praviloma redno servisirani. Ni razloga, da bi si lastniki delali stroške in komplikacije z garancijami, zavarovanji itd. v primeru neustreznega vzdrževanja.

zanima me če pravilno predvidevam, da bo vožnja z novejšim karavanom občutno bolj prijetna? Ima kdo dobre izkušnje še s katerim drugim podobnim karavanom, ki jih še nisem gledal? Ali prav predvidevam, da načeloma z avtomobilom, ki ima do sedaj prevoženih nekje do 130k km nebi smel imeti večjih težav?


Imaš prav, da bo vožnja z novejšim karavanom bistveno bolj udobna kot v 14 let starem terencu. Predvsem je razlika v tišji notranjosti in bolj udobnem podvozju, nekaj prinese tudi oprema. V tem rangu lahko dobiš radarski tempomat, dober infotainment sistem itd.

Jaz bi na tvojem mestu pogledal še Ford Mondeo. Dobiš veliko avta za denar, pelje se odlično.

Pa mogoče alternativa. Kakšna Opel Astra. Takšno z okoli 100.000km, 2 do 3 leta staro dobiš za cca. 10 jurjev. Dobiš zelo solidno prevozno sredstvo, 6 jurjev pa pospraviš v žep.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Ugh?
Tipičen "poslovni" lizing v tujini pomeni, da za servisiranje skrbi lizing hiša.
Dostikrat imajo tudi svoj in-house servis.
Takim je v interesu maksimizirat profit. Po 3-eh ali 4-ih letih itak avto odprodajo. Od tam dalje ni njihov problem.
Poglejte malo spletne strani, kjer se avtomobili prodajajo "bulk", in kakšni so tam opisi in kako ta vozila "izgledajo".
Da do nas spravijo passata iz neke Belgije ali pa severne Nemčije, urihtajo zunanjost, prodajo, in še vedno zaslužijo kakih 500-1000 EUR pri ceni ~15k mora povedati vse o tem koliko je takšna kišta dejansko vredna.

zmaugy ::

RedDrake je izjavil:

Tudi Opel je boljši kot VW iz tujine, ki je bil v lizingu za neko firmo in so v 4-ih letih točno 6-krat menjali filter za zrak in 3-krat olje in oljni filter.

Vic v kateremu je veliko resnice:

"A veš kater avto je najhitrejši po makadamu?"

"Službeni."

Vsakič, ko se peljem mimo Opel servisa, kamor sem vozil svojo Insignio (ki sem jo kupil novo) na popravila vsega mogočega in nemogočega, se olajšano nasmehnem, ker se mimo peljem v avtu, ki ni Opel.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Mike_Rotch ::

Takim je v interesu maksimizirat profit. Po 3-eh ali 4-ih letih itak avto odprodajo. Od tam dalje ni njihov problem.


Seveda je njihov problem. Če se izkaže, da avto ni bil ustrezno vzdrževan, ima lahko lizing hiša bistveno več škode kot tistih par 100 eur, kolikor je strošek servisa.

Poglejte malo spletne strani, kjer se avtomobili prodajajo "bulk", in kakšni so tam opisi in kako ta vozila "izgledajo".


Kako izgledajo? Vse kar sem jaz videl pri teh straneh z dražbami so izjemno natančni opisi in fotografije vsake najmanjše praske.

RedDrake ::

Točno to, vse je navedeno, potem pri nas pa "čudežno" ni nobenih napak, vse je brezhibno, pa prvi lastnik, ipd ...
In še vedno je profit pri vsakem vozilu in kontejnerski dilerji rasejo kot gobe po dežju.

zmaugy je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Tudi Opel je boljši kot VW iz tujine, ki je bil v lizingu za neko firmo in so v 4-ih letih točno 6-krat menjali filter za zrak in 3-krat olje in oljni filter.

Vic v kateremu je veliko resnice:

"A veš kater avto je najhitrejši po makadamu?"

"Službeni."

Vsakič, ko se peljem mimo Opel servisa, kamor sem vozil svojo Insignio (ki sem jo kupil novo) na popravila vsega mogočega in nemogočega, se olajšano nasmehnem, ker se mimo peljem v avtu, ki ni Opel.

Mnja, Opelica ima lahko svoje muhe. Je pa manjši gamble kot uvožen avto iz poslovnega lizinga (kar vozila v tem rangu praktično 100% so).
Saj so tudi druge alternative - en razred manjši avto, ali pa kak Korejec ali Francoz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

kixs ::

zmaugy je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Tudi Opel je boljši kot VW iz tujine, ki je bil v lizingu za neko firmo in so v 4-ih letih točno 6-krat menjali filter za zrak in 3-krat olje in oljni filter.

Vic v kateremu je veliko resnice:

"A veš kater avto je najhitrejši po makadamu?"

"Službeni."

Vsakič, ko se peljem mimo Opel servisa, kamor sem vozil svojo Insignio (ki sem jo kupil novo) na popravila vsega mogočega in nemogočega, se olajšano nasmehnem, ker se mimo peljem v avtu, ki ni Opel.


Cudno tole, da Opel servis, servisira Opel avte. Kaj mislis, da bi videl na VW/BMW/Toyota..... servisu? lol

zmaugy ::

kixs je izjavil:

zmaugy je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Tudi Opel je boljši kot VW iz tujine, ki je bil v lizingu za neko firmo in so v 4-ih letih točno 6-krat menjali filter za zrak in 3-krat olje in oljni filter.

Vic v kateremu je veliko resnice:

"A veš kater avto je najhitrejši po makadamu?"

"Službeni."

Vsakič, ko se peljem mimo Opel servisa, kamor sem vozil svojo Insignio (ki sem jo kupil novo) na popravila vsega mogočega in nemogočega, se olajšano nasmehnem, ker se mimo peljem v avtu, ki ni Opel.


Cudno tole, da Opel servis, servisira Opel avte. Kaj mislis, da bi videl na VW/BMW/Toyota..... servisu? lol

Čudno, da tako enostavne poante mojega posta nisi razumel.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

zmaugy ::

Mnja, Opelica ima lahko svoje muhe. Je pa manjši gamble kot uvožen avto iz poslovnega lizinga (kar vozila v tem rangu praktično 100% so).
Saj so tudi druge alternative - en razred manjši avto, ali pa kak Korejec ali Francoz.


Sam za vsakodnevnih 260 km ne bi pristal na nek manjši avto. S Korejci ali Francozi nimam nekih bolj svežih izkušenj, tako da se ne morem opredeliti.
Vsekakor bi bil tudi sam bolj previden pri uvozu in bi rajši kot neko nemško zvenečo znamko iz uvoza kupil manj prestižno znamko "slovenskega" porekla od uradnega prodajalca te znamke.
Vsekakor pa ne bi kupil Opla, ker imam z njim res slabe izkušnje.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

iso2000 ::

Jaz bi pogledal Superb limuzinsko različico. So kar nekaj cenejše od karavanov, pa se mi zdi da imajo veliko prostora. Sam sem pred kratkim moral menjat avto, je bila v ožjem izboru tudi Superb-ka. Na koncu sem sicer izbral Tourana, predvsem zaradi konfiguracije zadnje klopi, kjer ima 3 ločene sedeže, kar je praktično zaradi mularije. Če se ne bi zapičil v to, mislim da bi vzel Superba. Kolikor sem gledal ima zadnja vrata nekako v stilu hatchback-a in se mi zdi to precej praktično in ne tipično limuzinsko. Torej le korak za karavanom. Moje mnenje, seveda...

Mike_Rotch ::

Vsekakor pa ne bi kupil Opla, ker imam z njim res slabe izkušnje.


Imaš slabe izkušnje z Oplom nasploh ali z Insignio?

zmaugy ::

Z Insignio še posebej. Sem pred Insignio tudi vozil po par dni kakšnega Opla in se tudi niso ravno izkazali - ampak sem si govoril, da ne smem generalizirati... In potem kupil Insignio.
Zdaj generaliziram pri avtomobilskih znamkah...>:D
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Buggy ::

Mas pac res "sreco", nakladas ali pa ne znas vozit in/ali vzdrzevat avtomobila.
Jaz namrec po treh oplih, ki so vsi zvozili do cca. 300K km brez nekih omembe vrednih tezav, se vec izjemno zadovoljen. Avtomobili se tudi niso ujckal ampak vozili dinamicno, dva od njih pa celo predelana na plin in se cipana.

Tako da svojo frustracijo lahko malce bolj opises ali pa nehaj nakladat.

Sem sel zdej "probat" tako hvaljen naziwagen in se traktor po vrhu, pa se mi velikrat kolca po Insigni kot main avtu...vozim pa vseeno top tear VW Alltrack tako po motorizaciji kot opremi, pa je bolj meh glede na to kaj naj bi ponujal. Ce nebi zena bila tako zalubljena v lagodnost voznje z avtomatiko in barvo (LOL), bi sel ze od bajte >:D

facepalm ::

Poznam osebo (zenska), ki je navdusena nad lastno Insignio. Pravi, da ji je vsec kako se vozi. Mi pa ni bilo jasno od kod vso to navdusenje, ko je razlagala koliko izrednih popravil je imela v razmeroma kratkem casu.
Sam nimam izkusenj s tem avtom in verjetno bo pri temu tudi ostalo.

europenian ::

plshalp je izjavil:

Pozdravljeni avtomobilistični guruji Slotecha.

Zaradi menjave službe se bom naslednja 3 leta vozil približno 260km dnevno, večinoma po AC. Razmišljal sem o nakupu malo večjega karavana (Superb, Octavia, Passat, mogoče celo kaki MB C klasa karavan). Kupil bi nekaj let starega tako, da bi bila cena nekje 16k (verjetno malo več). Ima kdo izkušnje s katerimi od teh avtomobilov, kakšna je realna poraba pri dizlih s približno 150KM,če večino časa voziš po AC recimo 145km/h? Trenutno vozim starejšega (2007) terenca, vožnja se mi zdi na daljše razdalje relativno neudobna, avto se mi zdi glasen, poraba je verjetno višja kot bi bila pri novem (trenutno 7.6/100km), zanima me če pravilno predvidevam, da bo vožnja z novejšim karavanom občutno bolj prijetna? Ima kdo dobre izkušnje še s katerim drugim podobnim karavanom, ki jih še nisem gledal? Ali prav predvidevam, da načeloma z avtomobilom, ki ima do sedaj prevoženih nekje do 130k km nebi smel imeti večjih težav?

Že v naprej hvala za odgovore.
260km v obe smeri?
260km in 231 dni ti nanese 60.000km in bos v enem letu natankal 3600 litrov za sluzbo, ne pozabi se na privat voznje.
Cirka 4300 evrov bos dal za gorivo letno, predvidevam da bos kasiral fine potne stroske, namesto da bi se preselil blizje.

Na cesti bos ca. 600ur na leto oz. nekje med 12 do 15 ur na teden, guzve, nesrece...

Ja karavan je dobra izbira, ampak sluzbeno+privat bos zagonil 25 jurjev v 5 letih za gorivo.
Ali pa das teh 25k v 60 mescih za obrok kaksnega elektricnega avta ca. 400/M

Moje osebno menje, glede stroskov mi je vseeno, ampak, da bi bil do 15 ur na teden na cesti, ne.
To je en lep soncen dan adijo na teden, brez spanja mislim.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

europenian je izjavil:


Moje osebno menje, glede stroskov mi je vseeno, ampak, da bi bil do 15 ur na teden na cesti, ne.
To je en lep soncen dan adijo na teden, brez spanja mislim.

Vsakemu svoje. Po eni strani raje 14h/teden v avtomobilu in ziveti kjer ti ugaja, kakor pa biti 24/7 v LJ.

Aston_11 ::

europenian je izjavil:

Moje osebno menje, glede stroskov mi je vseeno, ampak, da bi bil do 15 ur na teden na cesti, ne.
To je en lep soncen dan adijo na teden, brez spanja mislim.
In potem boš še več na cesti, ker boš ta krš še tankal dlje kot se spodobi, in prihranek zagonil za sendviče na AC.

europenian ::

plshalp je izjavil:

Hvala vsem za prijazne odgovore.
A je res tak riziko kupit rabljen avto z nekje 130k km? Kaj ljudje delajo z avtomobili, da se jih tako blazno uniči v štirih ali petih letih?
Načeloma je situacija takšna, da bi se tri leta vozil na te dolge razdalje potem pa nazaj na nekaj normalnega, tako da sem pač razmišljal, da si kupim nekaj z okoli 100k km, dovozim zraven še teh 180k na dolge razdalje, potem pa pač v miru še nekaj let zvozim avto do konca in idealno še nekaj let ne bi potreboval menjave.
Glede na odgovore očitno za ta denar MB odpade.
Bi pa nekako vseeno imel karavana, glede na to da ima prostoren prtljažnik otroške stvari pa zavzamejo relativno veliko prostora.
Nakup novega me pa vseeno ne privlači ker npr. cenovno najbolj ugoden od teh je Octavia, ki z nekaj opreme nanese na okoli 25k E, namesto tega pa lahko dobiš recimo prej omenjenga passata ali superba letnik 2016/17 z nekje 120k km za ceno recimo 17k E z zelo dobro opremo. Ima kdo občutek kaj bi bil boljši nakup med octavio letnik 2019 ali superb/pasat 2016/17?
Nekih starejših (cenejših) avtomobilov pa tudi nebi kupoval, ker si vseeno želim modernejših igračk v avtomobilu (tempomat (po možniosti aktivni) in neproblematičen avtomatski menjalnik, dobra zvočna izolacija). Predvsem se mi gre za neko občutnejšo razliko pri udobnosti vožnje v primerjavi s trenutnim in se mi zdi da ni vredno menjavat trenutnega za nekega minimalno mlajšega, ki se bo vozil enako kot se trenutni. Pa še res se mi ni vsake 3 leta za ubadat z nakupom drugega....

P.S. precej mi dol visi kaj si mislijo ženske ali poslovni partnerji o tem kaj vozim, jaz bi se samo rad udobno peljal :D

Jaz bi razmislil o ID.3
300Eur na mesec 5 let + Polog ca. 12.000-15.000 odvisno od opreme.

Cez 5 let imas odplacan nov avto, s katerim bodo nadaljni kilometri smesno poceni. Pa se nekih stroskov ne bo, kot pri 60.000km dizlu, bos delal servise kot nor.

facepalm ::

europenian je izjavil:


Ja karavan je dobra izbira, ampak sluzbeno+privat bos zagonil 25 jurjev v 5 letih za gorivo.
Ali pa das teh 25k v 60 mescih za obrok kaksnega elektricnega avta ca. 400/M

Razlika v porabi med EV in dizlom (na AC) je cca 5€/100km (2€ vs 7€).
Pri 60kkm/l je razlike 3k€/l. V petih letih nanese na 15k€ kar je cca toliko, kolikor bi OP odstel vec za EV kakor za dizla (15k vs 30k). Pa nisem preprican, ce za 30k dobis (rabljenega) EVja s potrebnim dosegom in takim nivojem udobja, kot ga nudi dizel za 15k.

europenian ::

facepalm je izjavil:

europenian je izjavil:


Moje osebno menje, glede stroskov mi je vseeno, ampak, da bi bil do 15 ur na teden na cesti, ne.
To je en lep soncen dan adijo na teden, brez spanja mislim.

Vsakemu svoje. Po eni strani raje 14h/teden v avtomobilu in ziveti kjer ti ugaja, kakor pa biti 24/7 v LJ.
Jaz bi bil teh 14ur rajsi z druzino, doma ali v naravi, ker ce si 3 ure na dan na cesti, recimo gres ob sestih na pot in prides zvecer ob sedmih, te doma prakticno ni.
Nas pokojni oce je delal podobne relacije, vidli smo se samo za vikend.
Kaksno zivljenje je to?

facepalm je izjavil:

europenian je izjavil:


Ja karavan je dobra izbira, ampak sluzbeno+privat bos zagonil 25 jurjev v 5 letih za gorivo.
Ali pa das teh 25k v 60 mescih za obrok kaksnega elektricnega avta ca. 400/M

Razlika v porabi med EV in dizlom (na AC) je cca 5€/100km (2€ vs 7€).
Pri 60kkm/l je razlike 3k€/l. V petih letih nanese na 15k€ kar je cca toliko, kolikor bi OP odstel vec za EV kakor za dizla (15k vs 30k). Pa nisem preprican, ce za 30k dobis (rabljenega) EVja s potrebnim dosegom in takim nivojem udobja, kot ga nudi dizel za 15k.
Ja to se mora sam odlocit.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Jaz bi vzel nekaj takega in avto obdrzal po tistem.
Ce bo zdaj gledal za rabljenim z 150kkm, vozil 5 let, bo ta dizel za na odpad.
Pa nismo niti upostevali 2 servisa letno in velike servise in pri taki kilometrini, bo tudi kak izredni servis, dolocene stvari vem, da se menja pri 180.000km in potem vsakih nekaj nekaj.

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Družinski karavan srednji višji razred (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20725670 (15850) TheBlueOne
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15524388 (19891) matobeli
»

Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8111760 (8679) Utk
»

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38997092 (50086) TheBlueOne

Več podobnih tem