Forum » Na cesti » Namerno hotel povzročiti nesrečo
Namerno hotel povzročiti nesrečo

Fritz ::
A si bil ti zadnjič pred mano?
7 (sedem) nas je prehitelo tipa po desni, popolnoma počasi in umirjeno. Un je pa še kar naprej gobezdal po telefonu. In hkrati sploh ni opazil, da ga je kdorkoli prehitel po desni.
Ne, to bi bil težko jaz, ker nimam nobene želje nikogar ovirati, če vozi hitreje od mene in zato ker imam prostoročni sistem za telefoniranje in kljub temu ne maram tega početi med vožnjo.
Sem med bolj hitrimi na AC (omejitev + do 10%) pa se umaknem vsem hitrejšim takoj, ko to lahko naredim. Če pa voziš v koloni na prehitevalnem pasu, ki pelje 120km/h, sam bi pa peljal hitreje, se nikakor ne gre umikati v kolono na voznem pasu, ki pelje 100 km/h.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Fritz ::
Sej ni problem, da ga ni spustil, ampak ker je pospešil, da bi mu preprečil vključitev.
Kolikokrat si se že vključeval na prednostno cesto pa se to ni dalo, ker je bilo preveč prometa, so vozili prehitro ali preblizu eden drugemu!?
Velikokrat, zato pa velikokrat odstopim prednost, ne da me mora kdo izsilit, ampak to nima veze s tem.
Pri prednosti se ne vztraja že zato(in to brez pospeševanja, kaj šele z), ker te lahko nekdo izsili zaradi objektivnih razlogov naprimer (zdravstenih, okvara vozila,..) in ne zato, ker je kreten.
Enako. Voznike, ki se vključujejo v promet ali pravočasno nalaže premik iz enega pasu na drugega spustim, če je to le možno.
In nihče ne vztraja pri prednosti za vsako ceno, ker je najmanj kar se ti lahko zgodi razbit avtomobil in vsa jajcanja s tem. Če si pa še motorist, hitro spoznaš, da od napisa na nagrobnem spomeniku "Imel je prednost" - nimaš lih neke koristi.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

mancini ::
O takšni situaciji smo brali pred nekaj mesecih v Medvodah, samo da je tam bila smrtna žrtev.
Krivec je desni, ki ni videl ali je enostavno izsiljeval, levi torej OP pa je enostavno slab voznik, ki ne prepozna situacije, ki se bo zgodila čez nekaj sekund. Raje kot da bi upočasnil, gre delno na levi pas. In to z otrokom, kaj bi bilo če bi bil sam.
In ne nekih izgovorov, mislil sem da me je zadel, itd ker ko se dva avta dotakneta med vožnjo potem ne boš mislil ampak boš zagotovo vedel
Krivec je desni, ki ni videl ali je enostavno izsiljeval, levi torej OP pa je enostavno slab voznik, ki ne prepozna situacije, ki se bo zgodila čez nekaj sekund. Raje kot da bi upočasnil, gre delno na levi pas. In to z otrokom, kaj bi bilo če bi bil sam.
In ne nekih izgovorov, mislil sem da me je zadel, itd ker ko se dva avta dotakneta med vožnjo potem ne boš mislil ampak boš zagotovo vedel

Taip4n ::
Včeraj sem doživel isto situacijo na točno tej cesti, ker me ena ženska ni in ni hotela spustiti na svoj pas, ker je bila isti egoist kot ti. Priporočam, da si malo prebereš kako deluje sistem zadrge in nehaš igrati žrtev...
O kaki zadrgi ti sanjaš. Si videl znak na tleh? Tip nima prednosti, case closed. To, da ga ni spustil je pa druga zgodba. Za policaje in zavarovalnico je zadeva zaključena.

donvito ::
eventyr - Sem bil izzvan!
Jaz te nisem izzval. Obstajajo pravila, in sicer, da mora voznik, ki se vključuje na glavno cesto, počakati vsa vozila. Če pa rečeš, da bi OP lahko kulturno upočasnil in počakal Škodo, se ne motiš, ampak velja tudi za Škodo, da bi lahko kulturno počakala in se vključila za OPom. Eno je, kaj bi obadva lahko naredila, drugo je pa, kaj morata narediti. Voznik Škode ni imel pogojev za varno vključitev, zato bi moral počakati, da grejo vozila mimo.
Sej pravite, da ni bilo kolone. Potem tudi problema vključevanja ne bi bilo ane?
No res grem. Točno po tem križišču. Kot že mnogokrat do sedaj. In včasih moram počakati, včasih me kdo spusti, večinoma je pa vključitev preprosta, ker je semafor na glavni cesti velikokrat RDEČ in zato ni težav.
Mislil je mene, že dolgo nisem vozil tam dol, sem šel pa gledat na streetview in sem pogledal s kontra strani cesto in sedaj lahko rečem, da bi ga OP lahko kamot spustil, samo mu ego ni dal in je še pospeševal, glej sliko po kolikem času se pas zoža v enega: KLIK
Sicer pa sta vozila oba po prednostni s tem, da se drugi pas združi v enega. Sam sem mislil, če prideš po stranski cesti iz bivše Iskre, tam pa moraš počakati vse na pasu na katerega se vključuješ. Kar je vidno iz slike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: donvito ()

BorutO ::
Mimo way ..vi cel čas že razglabljate tu gor, da sem jaz krivec, ker modela nisem spustil naprej ... Ne pa o neki prometni ... s prometno ste vi začeli nekaj, sem lepo rekel, da ni bilo nobene prometne.
Donvito ... o kakem združenju pasov v enega ti sanjaš? Saj pa to ni zadrga. Mislim, vidim, da tu gor rabi veliko ljudi iti nazaj v avtošolo. Nujno.
Donvito ... o kakem združenju pasov v enega ti sanjaš? Saj pa to ni zadrga. Mislim, vidim, da tu gor rabi veliko ljudi iti nazaj v avtošolo. Nujno.

HotBurek ::
A niso ukinili zadrgo in je vedno situacija, ko ima en pas prednost pred drugim?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()

A. Smith ::
Sicer pa sta vozila oba po prednostni s tem, da se drugi pas združi v enega. Sam sem mislil, če prideš po stranski cesti iz bivše Iskre, tam pa moraš počakati vse na pasu na katerega se vključuješ. Kar je vidno iz slike.
Iz slike je jasno razvidno, da ima zunanji pas narisane trikotnike in to pomeni, da mora voznik na njem pri vključevanju na notranji pas voznikom na njem prepustiti prednost.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Superboyy ::
Mislim, vidim, da tu gor rabi veliko ljudi iti nazaj v avtošolo. Nujno.
Zate bi predlagal predvsem tečaj o varnostni razdalji in dinamiki vožnje po mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()

Fritz ::
Mislim, vidim, da tu gor rabi veliko ljudi iti nazaj v avtošolo. Nujno.
Zate bi predlagal predvsem tečaj o varnostni razdalji in dinamiki vožnje po mestu.
No, daj mi povej kje lahko greš na ta tečaj, to tudi mene zanima?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

donvito ::
Mimo way ..vi cel čas že razglabljate tu gor, da sem jaz krivec, ker modela nisem spustil naprej ... Ne pa o neki prometni ... s prometno ste vi začeli nekaj, sem lepo rekel, da ni bilo nobene prometne.
Donvito ... o kakem združenju pasov v enega ti sanjaš? Saj pa to ni zadrga. Mislim, vidim, da tu gor rabi veliko ljudi iti nazaj v avtošolo. Nujno.
Seveda si krivec, poglej s slike koliko metrov sta dva pasova za naravnost in bi ga komot spustil noter, samo ti ego ni dal.
a sedaj vidiš, kje se konča en pas? Sicer pa, če si tako nedolžen, kot se delaš daj gor posnetek z avdiom, kot ti je že nekdo rekel, zakaj si ga brisal, te je sram tvojega izbruha?

Superboyy ::
Mislim, vidim, da tu gor rabi veliko ljudi iti nazaj v avtošolo. Nujno.
Zate bi predlagal predvsem tečaj o varnostni razdalji in dinamiki vožnje po mestu.
No, daj mi povej kje lahko greš na ta tečaj, to tudi mene zanima?
AMZS poligon Vransko. Tečaj "voznik začetnik" pokriva tudi varnostno razdaljo.
https://www.amzs.si/cvv/programi/za-avt...
Pa še tečaj varčne vožnje.
https://www.amzs.si/cvv/programi/za-avt...
"z vnaprejšnjim predvidevanjem prometnih situacij in ustrezno prilagojeno vožnjo"

Fritz ::
Ponujaš mi tečaje varne vožnje, ki jih dobro poznam. Ti si govoril o nekih drugih tečajih. To, kako dinamično kdo vozi je njegova stvar, dokler s tem ne ogroža drugih. V mestih raje vidim, da ljudje potegnejo kadar se odpre zelena kot pa da spijo, cincajo in zase porabijo čas, v katerem bi lahko 5 avtomobilov prečkalo križišče.
Kar se tiče varnostne razdalje, njen pomen večkratno narašča s hitrostjo.
Kar se tiče varnostne razdalje, njen pomen večkratno narašča s hitrostjo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

BorutO ::
Pa kaj si italijan? A ti razumeš kaj je zadrga in zakaj ta cesta ni zadrga, ter kaj pomenijo oznake na tem pasu? Meni ga ni bilo mus spustiti naprej, sicer pa, še preden sva prišla do križišča oz. semafora, sva bila že skoraj poravnana. Pred semaforjem on ne sme na moj pas, pa pri semaforju jaz ne morem predvidevati, kam bo on šel, lahko bi šel desno, smernik levo bi lahko dal samo takrat, ko bi bil mimo semaforja, torej meni nevidno, da bi videl njegove smernike. Še vedno bi mogel on počakati. Jaz zelo dobro vem, kje se ta pas konča, pa do včeraj smo še ga vsi vozili tako, da smo se vključili na levi pas tako, da smo počakali, da nas kdo naprej spusti oz. da je fraj, ni pa noben šel na to, da je on tisti, ki ima prednost in onega lahko ven zrine, če hoče.
Superboy, daj, poglej si prvo stran, kjer mi je nekdo pisal, da sem pustil dovolj veliko razdaljo med mano in avtom spredaj, da bi se oni lahko notri vrinil, a držal sem se varnostne razdalje, in če dobro pogledaš, je avto za avtobusom zabremzal, posledično smo se pa malo zbližali ... in pa če še bolje pogledaš na tehnologijo avtov, nimamo vgraviranih notri senzorjev, ki bi avtomatsko bremzali, in peljali isto, kot avti pred tabo. Glede varnostne razdalje, se jo stalno držim, tisto, kar je bilo v rondoju, je pač res bilo malo bližje, se popolnoma zavedam, ne rabiš mi pridigati glede tega.
Res bi rad slišal mnenje enega policaja ali pa inštruktorja vožnje tu gor, kako bi komentiral zadevo vse tja do 50. sekunde. Samo tisti del, kdo ima kakšno pravico, kaj tiste oznake pomenijo na cesti in kakšna cesta je zadrga, ter kakšna cesta je ta cesta, če sta to isti cesti ali ne. Ker to, da nekateri trdite, da bi ga mogel naprej spustiti, ni res. On bi na koncu mogel počakati, če je videl, da me ne bo mogel prehitieti oz. se pravi čas vključiti v oni pas. Jaz varnostno vožnjo zelo dobro upoštevam, če hočeš, ti še lahko cel video naložim, da boš videl .. sem tudi vse tja do tistega trenutka kar nekaj avtov spustil notri, par pešcev počakal na prehodu, med tem, ko se jih je par kar mimo peljalo, med tem, ko je pešec čakal itd. Tako, da mi ne moreš govoriti, da ne poznam varne vožnje. Imam ogromno kilometrov, sem ogromno vozil po evropi, pa nikoli še nisem nobene prometne naredil.
Če vas pa nekatere zanima, da sem audio izbrisal ven - Da vam zaupam katero navigacijo imam - Garmin DriveAssist 50 - in če pogooglate, boste videli, da ta navigacija na žalost ne snema zvoka.
Superboy, daj, poglej si prvo stran, kjer mi je nekdo pisal, da sem pustil dovolj veliko razdaljo med mano in avtom spredaj, da bi se oni lahko notri vrinil, a držal sem se varnostne razdalje, in če dobro pogledaš, je avto za avtobusom zabremzal, posledično smo se pa malo zbližali ... in pa če še bolje pogledaš na tehnologijo avtov, nimamo vgraviranih notri senzorjev, ki bi avtomatsko bremzali, in peljali isto, kot avti pred tabo. Glede varnostne razdalje, se jo stalno držim, tisto, kar je bilo v rondoju, je pač res bilo malo bližje, se popolnoma zavedam, ne rabiš mi pridigati glede tega.
Res bi rad slišal mnenje enega policaja ali pa inštruktorja vožnje tu gor, kako bi komentiral zadevo vse tja do 50. sekunde. Samo tisti del, kdo ima kakšno pravico, kaj tiste oznake pomenijo na cesti in kakšna cesta je zadrga, ter kakšna cesta je ta cesta, če sta to isti cesti ali ne. Ker to, da nekateri trdite, da bi ga mogel naprej spustiti, ni res. On bi na koncu mogel počakati, če je videl, da me ne bo mogel prehitieti oz. se pravi čas vključiti v oni pas. Jaz varnostno vožnjo zelo dobro upoštevam, če hočeš, ti še lahko cel video naložim, da boš videl .. sem tudi vse tja do tistega trenutka kar nekaj avtov spustil notri, par pešcev počakal na prehodu, med tem, ko se jih je par kar mimo peljalo, med tem, ko je pešec čakal itd. Tako, da mi ne moreš govoriti, da ne poznam varne vožnje. Imam ogromno kilometrov, sem ogromno vozil po evropi, pa nikoli še nisem nobene prometne naredil.
Če vas pa nekatere zanima, da sem audio izbrisal ven - Da vam zaupam katero navigacijo imam - Garmin DriveAssist 50 - in če pogooglate, boste videli, da ta navigacija na žalost ne snema zvoka.

Superboyy ::
Ti si govoril o nekih drugih tečajih.
Kakih drugih tečajih? Tečaji, ki sem jih linkal opisujejo točno to kar sem navedel.
Kako vem? Ker sem bil na enem 10 let nazaj, ko so jih začeli ponujati.
Superboy, daj, poglej si prvo stran, kjer mi je nekdo pisal, da sem pustil dovolj veliko razdaljo med mano in avtom spredaj, da bi se oni lahko notri vrinil, a držal sem se varnostne razdalje
Držal se nisi nobene varnostne razdalje. Enkrat se ustavi ob bočno parkiranih avtomobilih in poglej kako daleč je 5. avto. Komentar je bil, da je bilo dovolj prostora za en avto preden si pohodil gas - kar pomoje ni res. Od oka bi ocenil da je bilo pred semaforjem kakih 10 metrov razdalje do pežoja (tle bi se še mogoče zguzil kak zelo agresiven voznik), ko si pospešil je šlo pa na kakih 5.
To je daleč od 23-26 kot je predpisana varnostna razdalja za take hitrosti.
in če dobro pogledaš, je avto za avtobusom zabremzal
Za megana ni videt, da je kdaj zabremzal. Verjetno je samo spustil gas, bremzal je pa pežo za 1 sekundo, ker ni pravi čas reagiral.
Ko boš naslednjič v koloni na avtocesti in ni nesreče ali dela na cesti, vedi da je kolona nastala, ker en pametnjakovič drugemu ni pustil zamenjati pasu in je prišlo do podobne situacije, kjer sta morala oba bremzat, da se nista zaletela.

donvito ::
Res bi rad slišal mnenje enega policaja ali pa inštruktorja vožnje tu gor, kako bi komentiral zadevo vse tja do 50. sekunde. Samo tisti del, kdo ima kakšno pravico, kaj tiste oznake pomenijo na cesti in kakšna cesta je zadrga, ter kakšna cesta je ta cesta, če sta to isti cesti ali ne. Ker to, da nekateri trdite, da bi ga mogel naprej spustiti, ni res. On bi na koncu mogel počakati, če je videl, da me ne bo mogel prehitieti oz. se pravi čas vključiti v oni pas.
Nihče ne trdi, da bi ga moral spustiti, bi ga pa lahko in ne bi oviral nobenega za sabo, samo nogo z gasa in lahno po bremzi ali še to ne. In večina ve kaj pomenijo te talne oznake, samo tukaj ni point v tem. Pa saj to sam dobro veš.
Tudi sam kdaj pizdakam, če me nekdo izsiljuje, samo nikdar pa ne grem na nož, kot si šel ti. Ni vredno in nikoli ne veš kako se lahko konča.


BorutO ::
Kakor koli ... superboy .. tvoji posti pomenijo, da je imel on prednost, da bi ga mogel naprej spustiti, da je prav naredil, da me je izrinil na nasproten pas itd ... vsaj tako že cel čas tvoji posti letijo. Le pojdi nazaj v avtošolo ... ali pa enega inštruktorja vprašaj nekje, če je to prav, kar je oni naredil, in če sem jaz tisti, ki sem kriv, da ga nisem naprej spustil ... pa ne pozabi še omeniti, da sem peljal z isto brzino, kot avti pred mano, tako da o namernem pospeševanju ne rabiš preveč pametovati.
Čakam še komentar, ko boš rekel, da so oni na prehitevalnem pasu krivi, ko nekdo ni spustil iz voznega pasu, notri, ker ni pričakoval, da mu bo nekdo bočno skočil na cesto. Tudi na AC moreš pogledati v ogledala, če se kdo pelje po prehitevalnem pa če te bo prehitel v tistem trenutku ali ne ... ne pa samo, da skočiš ven, oni pa naj bremza kolikor če.
In pa, ne, ogromno sem bil na AC, prevozil skoraj celo evropo po dolgem in počez v 10ih letih, in sem videl kako prihaja do nesreč. Tudi sam sem dostikrat že naletel na to, da mi je kakšen nemec pri 130 ali več skočil tik pred nosom ven in sem bremzal kot zmešan. Ja, spet sem bil jaz kriv, po tvojem mnenju, ker onega nisem spustil ven. Mislim, kakšne komentarje spuščaš. Tudi, če oni na prehitevalnem onega na voznem ne spusti naprej in noče, nima oni kaj se vsiljevati v prehitevalnega.
Čakam še komentar, ko boš rekel, da so oni na prehitevalnem pasu krivi, ko nekdo ni spustil iz voznega pasu, notri, ker ni pričakoval, da mu bo nekdo bočno skočil na cesto. Tudi na AC moreš pogledati v ogledala, če se kdo pelje po prehitevalnem pa če te bo prehitel v tistem trenutku ali ne ... ne pa samo, da skočiš ven, oni pa naj bremza kolikor če.
In pa, ne, ogromno sem bil na AC, prevozil skoraj celo evropo po dolgem in počez v 10ih letih, in sem videl kako prihaja do nesreč. Tudi sam sem dostikrat že naletel na to, da mi je kakšen nemec pri 130 ali več skočil tik pred nosom ven in sem bremzal kot zmešan. Ja, spet sem bil jaz kriv, po tvojem mnenju, ker onega nisem spustil ven. Mislim, kakšne komentarje spuščaš. Tudi, če oni na prehitevalnem onega na voznem ne spusti naprej in noče, nima oni kaj se vsiljevati v prehitevalnega.

Aston_11 ::
Voznik začetnik, nimaš kaj, kot je še veliko njih, ki si dinamično vožnjo predstavljajo kot gas do daske, pa šta bude bude. Dobro da proizvajalci delajo pametnejše avtomobile, kot so to vozniki (npr. izrazit pojav pri BMW-jih). Dobro tudi, da ni bil kolesar z desne.
Pa fajn je bilo, da je bil otrok zraven, da se bo naučil kulture pri vožnji. Tale lekcija je bila ubitačna in imamo še enega potencialnega pametnega in dinamičnega voznika na obzorju.
OP, kulture ti manjka, to je prvo, ter zavedanja, da nisi sam na cesti, ter da naj bi bil otroku svetel zgled, kar mu očitno nisi (bil). Ostalo bo Solatko povedal.
Pa fajn je bilo, da je bil otrok zraven, da se bo naučil kulture pri vožnji. Tale lekcija je bila ubitačna in imamo še enega potencialnega pametnega in dinamičnega voznika na obzorju.
OP, kulture ti manjka, to je prvo, ter zavedanja, da nisi sam na cesti, ter da naj bi bil otroku svetel zgled, kar mu očitno nisi (bil). Ostalo bo Solatko povedal.

Rias Gremory ::
Tipo je bil zmeden, verjetno star ata v svojem zadnjem vozu pred odvzemom izpita. Ne zasluzi si kazni, ker je prvi voznik s kranjsko registrsko, ki je dal smernik v kroznem, ceprav samo za pol sekunde.


Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Fritz ::
Ti si govoril o nekih drugih tečajih.
Kakih drugih tečajih? Tečaji, ki sem jih linkal opisujejo točno to kar sem navedel.
Kako vem? Ker sem bil na enem 10 let nazaj, ko so jih začeli ponujati.
Tečaja za varnostno razdaljo ni in še manj tečaja za dinamiko vožnje po mestu. Varna razdalja je določena, dinamika pa je stvar vsakega posameznika dokler je znotraj zakonskih omejitev in ne ogroža drugih.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Aston_11 ::
in na drugi psihopata, ki bi moral na resno zadravljnje v ustanovo zaprtega tipa.Kot da bi mi bral misli...
dinamikaA to je tisto, ko zaradi "dinamike" nastane zastoj od KP do LJ? Ker se eden gre dinamiko (alias ego na cesti), ostali pa ga morajo paziti? Sicer imamo par inštitucij za take stvari...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()

matobeli ::
Cpp je za upoštevat, ne pa ga srat po svoje. A na celovški tud spuščate unega enega boščka ki hoče zavit levo?
Ne ga ne, ker je pričakovano da piči kolona 50+ ko je zelena, z minimalno varnostno. Lahko pa nekdo proba.
Na glavni (prednostni) cesti se_ne_ustavlja.
Drugič se bo en spomnil na avtocesti tkole izsiljevat in kaj, zapelješ pod kolesa bemfli z 180kmh ali pa čakaš da te šlepar od zadaj?
Take primere se nekak proba rešit ko pride do njih, preventivno spuščat folk pred sebe pa ni ravno kosher, ker lahko nehote vplivaš na druge.
Ne ga ne, ker je pričakovano da piči kolona 50+ ko je zelena, z minimalno varnostno. Lahko pa nekdo proba.
Na glavni (prednostni) cesti se_ne_ustavlja.
Drugič se bo en spomnil na avtocesti tkole izsiljevat in kaj, zapelješ pod kolesa bemfli z 180kmh ali pa čakaš da te šlepar od zadaj?
Take primere se nekak proba rešit ko pride do njih, preventivno spuščat folk pred sebe pa ni ravno kosher, ker lahko nehote vplivaš na druge.

solatko ::
PacificBlue - Zato pa imaš člene, ki ti zapovedujejo, da narediš vse kar je v tvoji moči, da preprečiš nesrečo, misliš, da se je OP obnašal tako?
Unilseptij - Verjetno, če bi policaji videli posnetek pa dvomim, ker je OP izvedel čisto vse, kar se v prometu ne sme počet.
BorutO - V prihodnje ti predlagam, da take posnetke, kjer se vidi predvsem tvoje obnašanje na cesti, naslednjič zbrišeš, preden ga kdo vidi. Nauči se obnašat v prometu. Gre za tvoje obnašanje od trenutka, ko si videl, da se bo moral voznik Škode, zapeljat na tvoj pas, ker se njegov neha. Namesto, da bi ostal pri 41 km/h, si toliko potegnil, da si mu zaprl pot. Verjetno je ob ob tebi ustavil, saj se je šele potem, ko si ti ustavil (popolnoma neupravičeno in v nasprotju z zakoni) in prej zapeljal levo, zrinil po desni mimo tebe (kaj pa naj naredi drugega, če si se šel bedak ustavljat, ko bi se on lepo zapeljal za teboj, saj verjetno tisti zadaj, ni bil tak idiot, kot ti). Torej je prišlo samo do bližnjega srečanja, pri katerem si se ti ustrašil in odreagiral po svoje. Seveda si prepričan, da si naredil prav pa nisi in v primeru, da bi ta filmček pokazal policajem, dvomim, da bi on prejel višjo kazen, kot ti.
Vse je v redu, samo tvoje obnašanje ne, zakaj nisi normalno peljal naprej, čemu si se ustavil, da je moral on mimo tebe po desni?
Se nisi nič ustrašil tistih zadaj, če si se bal zmanjšat hitrost, zaradi njih in ga zaradi tega "nisi mogel spustiti predse"?
Zakaj nakladaš, če si samo nekulturen voznik, kar si pokazal na posnetku?
Posti pomenijo samo to, da se tako ne dela in, če si že taka p., zakaj si potem ustavil, ker je šele takrat nastala nevarna situacija?
Fritz - V OP-jevem primeru, je nedajanje smerokaza še ta najmanjši problem, saj drugam, kot na tvoj pas ne more, torej upravičeno pričakuješ, da bo zapeljal na tvoj pas, potem pa je samo še od znamke avtomobila in velikosti EGA odvisno, kako se bo tako srečanje odvijalo dalje. Pametni in dobri vozniki, sploh v primeru, da je zadaj kolona, desnemu pustijo, da se normalno zapelje naprej, v vsakem primeru pa ne namerno zapirajo prostora pred seboj. Lahko pa si pizdun in se obnašaš tako kot OP in potem še pizdi na druge, ko mu razložijo, da se na cesti to ne počne. Dokler voziš s prilagojeno hitrostjo je to res tvoj problem, v momentu, ko je tvoja varnostna razdalja prekratka pa to postene problem tistega spredaj, ne glede na to, kako dinamično znaš ti voziti. Voziti moraš s prilagojeno hitrostjo, da imaš avto v oblasti in, da lahko ob pričakovanih situacijah, varno ustaviš ali obvoziš oviro. S prekratko varnostno razdaljo, je to misija nemogoče!
Sicer pa, pojdi k lokalnemu inštruktorju AŠ in ti bo lepo razložil stvari, katere si šprical, ko ste v AŠ to jemali.
Taip4n - Tudi, če bi policaji in zavarovalnica videla video? Dvomim!
matobeli - Bejž no. Kdo je tebe učil vozit, meni je namreč inštruktor v podobni situacji dejal, spusti ga predse, ker te nič ne košta, sploh, če imaš za seboj kolono, tako so na istem posnetku spustili avtobus in tako je edino prav, v izogib nepotrebnim trčenjem z zvitim plehom.
Unilseptij - Verjetno, če bi policaji videli posnetek pa dvomim, ker je OP izvedel čisto vse, kar se v prometu ne sme počet.
BorutO - V prihodnje ti predlagam, da take posnetke, kjer se vidi predvsem tvoje obnašanje na cesti, naslednjič zbrišeš, preden ga kdo vidi. Nauči se obnašat v prometu. Gre za tvoje obnašanje od trenutka, ko si videl, da se bo moral voznik Škode, zapeljat na tvoj pas, ker se njegov neha. Namesto, da bi ostal pri 41 km/h, si toliko potegnil, da si mu zaprl pot. Verjetno je ob ob tebi ustavil, saj se je šele potem, ko si ti ustavil (popolnoma neupravičeno in v nasprotju z zakoni) in prej zapeljal levo, zrinil po desni mimo tebe (kaj pa naj naredi drugega, če si se šel bedak ustavljat, ko bi se on lepo zapeljal za teboj, saj verjetno tisti zadaj, ni bil tak idiot, kot ti). Torej je prišlo samo do bližnjega srečanja, pri katerem si se ti ustrašil in odreagiral po svoje. Seveda si prepričan, da si naredil prav pa nisi in v primeru, da bi ta filmček pokazal policajem, dvomim, da bi on prejel višjo kazen, kot ti.
Vse je v redu, samo tvoje obnašanje ne, zakaj nisi normalno peljal naprej, čemu si se ustavil, da je moral on mimo tebe po desni?
Se nisi nič ustrašil tistih zadaj, če si se bal zmanjšat hitrost, zaradi njih in ga zaradi tega "nisi mogel spustiti predse"?
Zakaj nakladaš, če si samo nekulturen voznik, kar si pokazal na posnetku?
Posti pomenijo samo to, da se tako ne dela in, če si že taka p., zakaj si potem ustavil, ker je šele takrat nastala nevarna situacija?
Fritz - V OP-jevem primeru, je nedajanje smerokaza še ta najmanjši problem, saj drugam, kot na tvoj pas ne more, torej upravičeno pričakuješ, da bo zapeljal na tvoj pas, potem pa je samo še od znamke avtomobila in velikosti EGA odvisno, kako se bo tako srečanje odvijalo dalje. Pametni in dobri vozniki, sploh v primeru, da je zadaj kolona, desnemu pustijo, da se normalno zapelje naprej, v vsakem primeru pa ne namerno zapirajo prostora pred seboj. Lahko pa si pizdun in se obnašaš tako kot OP in potem še pizdi na druge, ko mu razložijo, da se na cesti to ne počne. Dokler voziš s prilagojeno hitrostjo je to res tvoj problem, v momentu, ko je tvoja varnostna razdalja prekratka pa to postene problem tistega spredaj, ne glede na to, kako dinamično znaš ti voziti. Voziti moraš s prilagojeno hitrostjo, da imaš avto v oblasti in, da lahko ob pričakovanih situacijah, varno ustaviš ali obvoziš oviro. S prekratko varnostno razdaljo, je to misija nemogoče!
Sicer pa, pojdi k lokalnemu inštruktorju AŠ in ti bo lepo razložil stvari, katere si šprical, ko ste v AŠ to jemali.
Taip4n - Tudi, če bi policaji in zavarovalnica videla video? Dvomim!
matobeli - Bejž no. Kdo je tebe učil vozit, meni je namreč inštruktor v podobni situacji dejal, spusti ga predse, ker te nič ne košta, sploh, če imaš za seboj kolono, tako so na istem posnetku spustili avtobus in tako je edino prav, v izogib nepotrebnim trčenjem z zvitim plehom.
Delo krepa človeka

Superboyy ::
Kakor koli ... superboy .. tvoji posti pomenijo, da je imel on prednost, da bi ga mogel naprej spustiti, da je prav naredil, da me je izrinil na nasproten pas itd ...
Ne seri, ker nisem nikjer tega rekel:
Mi razglabljamo o drugi zgodbi. Kdo bi bil kriv, če bi počilo je jasno.
Torej, po vaše bi se lahko Škoda vključila, kljub temu, da je OP kršil pravila varnostne razdalje?
Ne...
Te pa dejansko ni zrinil, ker ni prišlo do kontakta in če bi priletel v nasproti vozeče vozilo bi bil sam kriv.
Najbolje da res pošlješ policiji posnetek in počakaš na komentar in položnice. Mogoče ti bo jasno postalo šele, ko te bo usekalo po denarnici.
Tečaja za varnostno razdaljo ni in še manj tečaja za dinamiko vožnje po mestu.
Kaj je zadnja postavka praktičnega dela "voznik začetnik"?
https://www.amzs.si/cvv/programi/za-avt...

BorutO ::
Kaj vi ne razumete .. na žalost kamera ne snema 360, da bi videl, da je on cel čas skupaj z mano šel bočno. Se pravi, ker sem ustavil, sem kriv, pa če ne bi ustavil, sem kriv. Mislim, kakšne sekate. On je v vsakem primeru kriv. Konec in pika. Ja, preprečil sem prometno, nasproti tisti hip ni bilo nobenega avta, ko sem zavil na nasprotnega, isto sem tudi ustavil, da ni prišlo do prometne ... v glavnem, smešni ste. Ne pogovarjam se več tu gor.
Posnetek bom pa pokazal enemu znancu, ki je policaj. Bom točno tako vse povedal, kot mi bo on, tudi, če bom mogoče res jaz kriv. Do tačas sem mnenja, da jaz tu nisem NIČESAR kriv.
Posnetek bom pa pokazal enemu znancu, ki je policaj. Bom točno tako vse povedal, kot mi bo on, tudi, če bom mogoče res jaz kriv. Do tačas sem mnenja, da jaz tu nisem NIČESAR kriv.

MadMax ::
Že pečem kokice

Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

BorutO ::
Pusti to ... vem da ne bi smel, a sem šel za njim, ker sem bil prepričan, da mi je potegnil po avtu, vsaj tak občutek sem imel ... a cel čas se pogovarjamo o tem, da bi mogel onega naprej spustiti in da bi jaz bil kriv, če bi do prometne prišlo .. kar nekaj ...

RookY ::
Kaj vi ne razumete .. na žalost kamera ne snema 360, da bi videl, da je on cel čas skupaj z mano šel bočno. Se pravi, ker sem ustavil, sem kriv, pa če ne bi ustavil, sem kriv. Mislim, kakšne sekate. On je v vsakem primeru kriv. Konec in pika. Ja, preprečil sem prometno, nasproti tisti hip ni bilo nobenega avta, ko sem zavil na nasprotnega, isto sem tudi ustavil, da ni prišlo do prometne ... v glavnem, smešni ste. Ne pogovarjam se več tu gor.
Posnetek bom pa pokazal enemu znancu, ki je policaj. Bom točno tako vse povedal, kot mi bo on, tudi, če bom mogoče res jaz kriv. Do tačas sem mnenja, da jaz tu nisem NIČESAR kriv.
Uau..kakšna nadutost. Po čistih pravilih bi se škodilak moral prilagoditi in vključiti na tvoj pas. Ko sem gledal posnetek sem kar živčen ratal ob tvoji vožnji. Če vidiš Staro Oktavio se z veliko verjetnostjo lahko pričakuješ čudne tiče notri. Bil je nekoliko spredaj pred tabo, pas se je ožal v tvojega,valda si vedel kam bo šel...normalen voznik bi samo gas spustil in ata bi se lepo vključil...tekoča in defenzivna vožnja.
Ampak ti si totalno nesposoben voznik, čeprav verjetno meniš, da si nadpovprečen. Dokaz za to je tudi, da ne veš če sta se dotaknila....wtf. Zadevo čutiš in slišiš, razen če si stara mama ali pač nesposoben. In ko si se ustavil veš šokiran si rabil celo večnost da spelješ, iskanje 1. prestave la kaj? Hud šok? ..men deluješ kot star ata, al pa geek s kriglpoodni.
Iz Večne poti v LJ imaš odcep proti Brdu, kjer seka kolesarko stezo, ki ima stop znak...kolsesarji ne ustavljao tam in se vozijo kot da imajo prednost...ti bi seveda zbil kolesarje, ker pač imaš prednost.
In kar nekaj policistov je še bolj bukovih kot ti, tako da se ne zanašat na njega.
Moje reference: od 14leta na cesti s vsemi možnimi vozili+15 let motošporta.
Juhu juhu spet bom bruhu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RookY ()

Superboyy ::

RookY ::
da bi jaz bil kriv, če bi do prometne prišlo .. kar nekaj ...
Najdi mi en post, ki to trdi.
Bi lahko bil celo delno kriv, ker ni vozil defenzivno, ampak je hotel na vsak način uveljaviti svojo prednost.
Juhu juhu spet bom bruhu

Superboyy ::
Vprašanje kakšna je sodna praksa za tak primer.
Recimo, če zavijaš na glavno cesto iz nepreglednega križišča in vate prileti nekdo, ki pelje 90 v omejitvi 40.
Je kriv tisti, ki ne upošteva omejitve ali tisti, ki ni videl - niti ni mogel videti - da se približuje avto?
Če bi počilo v tem primeru - je kriv ta, ki se hoče vključiti za pežojem za katerim bi po trenutni hitrosti moralo biti 20 metrov frej, ali tisti ki se ne drži varnostne razdalje.
Pomoje je še vedno Škoda 100% kriva, ker če bi pogledal bi videl divjaka za ritjo pežoja.
Bi rabili odvetnika, da objasni.
To da sta oba slaba voznika smo dognali.
Recimo, če zavijaš na glavno cesto iz nepreglednega križišča in vate prileti nekdo, ki pelje 90 v omejitvi 40.
Je kriv tisti, ki ne upošteva omejitve ali tisti, ki ni videl - niti ni mogel videti - da se približuje avto?
Če bi počilo v tem primeru - je kriv ta, ki se hoče vključiti za pežojem za katerim bi po trenutni hitrosti moralo biti 20 metrov frej, ali tisti ki se ne drži varnostne razdalje.
Pomoje je še vedno Škoda 100% kriva, ker če bi pogledal bi videl divjaka za ritjo pežoja.
Bi rabili odvetnika, da objasni.
To da sta oba slaba voznika smo dognali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()

solatko ::
BorutO - Trmastno si vztajal pri prednosti in nisi naredil nič pametnega, da bi eventualni trk preprečil. Potegnil si, ko bi bilo čisto zadosti, za nekaj sekund zadržat hitrost 41km/h, s tem nebi nikogar oviral, Škodi pa bi omogočil varen manever. Če je policaj res dober kolega, ti bo dal dve vzgojni okoli ušes.
Če bi se zgovarjal na posnetek, bi bila krivda deljena, ti pa zaradi poteze pozneje z večjo globo, kot voznik Škode. V primeru prometne nesreče, bi te video spravil v težave, ker si namesto ukrepanja za preprečitev škode, uporabil namen zaleteti se. Ti je že veliko ljudi povedalo, da se tako v prometu ne obnaša, ne glede na tvojo nedvoumno prednost.
Če bi se zgovarjal na posnetek, bi bila krivda deljena, ti pa zaradi poteze pozneje z večjo globo, kot voznik Škode. V primeru prometne nesreče, bi te video spravil v težave, ker si namesto ukrepanja za preprečitev škode, uporabil namen zaleteti se. Ti je že veliko ljudi povedalo, da se tako v prometu ne obnaša, ne glede na tvojo nedvoumno prednost.
Delo krepa človeka

kuvanasarma ::
vnetidebater je izjavil:
poglej video od tega dogodka dalje.
To ti bo dokazalo da OP ni nameraval voznika škode spustiti za noben denar.
Vzporedno sta vozila 6 sekund.
pač ni bilo prostora pred njima da bi eden od njiju pritisnil na gas in prehitel drugega.
Op je bil odločen zadržati svojo pozicijo celih 6 sekund po dogodku!!!!!
Ko ga je modri Peugeot prisilil v zaustavitev vozila pa se je divje pognal za škodo (vozil 85 kmh da jo je dohitel) in ji sledil dokler je ni lahko nekje zaustavil in se začel pizditi na voznika.
Ful ga je skrbelo za varnost otroka v avtu ja.
dooh.
Če je škoda na neprednostni cesti.
A ti poznaš znake? al se samo sprenevedaš?
TVOJA DOBRA VOLJA je da ga spustiš, ne pa obveza.
Edina napaka OP-ja je da ni prej pribremzal in poslal posnetek na policijo da ga je škoda izsilila.
BorutO - Trmastno si vztajal pri prednosti in nisi naredil nič pametnega, da bi eventualni trk preprečil. Potegnil si, ko bi bilo čisto zadosti, za nekaj sekund zadržat hitrost 41km/h, s tem nebi nikogar oviral, Škodi pa bi omogočil varen manever. Če je policaj res dober kolega, ti bo dal dve vzgojni okoli ušes.
Če bi se zgovarjal na posnetek, bi bila krivda deljena, ti pa zaradi poteze pozneje z večjo globo, kot voznik Škode. V primeru prometne nesreče, bi te video spravil v težave, ker si namesto ukrepanja za preprečitev škode, uporabil namen zaleteti se. Ti je že veliko ljudi povedalo, da se tako v prometu ne obnaša, ne glede na tvojo nedvoumno prednost.
a si bil ti v škodi z varno vožnjo in 150 let izkušnjam? te je sfukal da ni blo travnika?
Res upam da te enkrat en usega pa ne po bogbu ampak po prstih da ne boš mogu več pisat debilizmov.
Kakšna deljena krivda?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuvanasarma ()

RookY ::
kuvanasarma: še za tebe ker si trd:
Iz Večne poti v LJ imaš odcep proti Brdu, kjer seka kolesarko stezo. Kolserska ima stop znak...kolesarji ne ustavljao tam in se vozijo kot da imajo prednost...ti bi seveda zbil kolesarje, ker pač imaš prednost.
Iz Večne poti v LJ imaš odcep proti Brdu, kjer seka kolesarko stezo. Kolserska ima stop znak...kolesarji ne ustavljao tam in se vozijo kot da imajo prednost...ti bi seveda zbil kolesarje, ker pač imaš prednost.
Juhu juhu spet bom bruhu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RookY ()

solatko ::
kuvanasarma - Verjetno si lastnik 15 let stare BMW trojke, z M kitom. Lahko bi me poizkusil po prstih, samo dvomim, da bi ti uspelo. Deljena krivda za bedake pomeni to, da nisi storil nič, da bi preprečil prometno nesrečo. Pri OP-jevem videu je to jasno, za vse tiste, ki se na prometna pravila, kolikor toliko spoznamo. Zakon te zavezuje, da voziš s tako hitrostjo, da ob pričakovanih situacijah, lahko varno ustaviš, temu se reče prilagojena hitrost in ne mi rečt, da OP ni videl Škode in ni mogel pričakovati, da ga lahko tudi izsili.
Ko odgovarjaš na poste, se pa predvsem nauči manir, če prav nick, vsaj približno kaže, kakšen model si.
Ko odgovarjaš na poste, se pa predvsem nauči manir, če prav nick, vsaj približno kaže, kakšen model si.
Delo krepa človeka

BorutO ::
kuvanasarma: še za tebe ker si trd:
Iz Večne poti v LJ imaš odcep proti Brdu, kjer seka kolesarko stezo. Kolserska ima stop znak...kolesarji ne ustavljao tam in se vozijo kot da imajo prednost...ti bi seveda zbil kolesarje, ker pač imaš prednost.
Kaj kolesarje mečeš naprej? Mogoče bi ga res zbil, ker ne bi pričakoval, da bo zapeljal na cesto, kar se lahko zgodi vsakemu (razen tebi zagotovo ne), v vsakem primeru ne bi bil nič kriv, kolesar pa. Kolesar ni avto, po navadi kolesarji nimajo nobenega izpita, ne moreš primerjati šoferje s kolesarji. Daj še pešca. Isto so tudi kolesarji na specialkah, ki se vozijo po sredi ceste, kot da je cesta namenjena samo njim ... in zdaj, ko ta primer iz Večne omenjaš, si verjetno misliš, da bomo tudi te kolesarje sredi ceste kegljali s ceste. Daj ne pribijaj tako neumnih.
Znak na cesti ti jasno razlaga, da on nima kaj zavijati na levo, če ima na drugem pasu avto, ki ga ne more prehiteti. Pa če ga če spustiti naprej ali ne.
In še vedno berem komentarje, da sem jaz krivec, ker nisem hotel preprečiti prometne ... a sem se umaknil, da ni prišlo do prometne, isto sem ustavil ... adijo svet. Tudi solatko, katerega je nekdo na prvi strani omenjal, da je edini, ki lahko pripomni kako je prav in ne. Pustite že tisti del od 50. sekunde dalje, vse se je začelo od zelene luči na semaforju. Zgleda, da bomo od danes naprej mogli na stranski cesti dati čisto vsakemu prednost, ker po novem bo oni vsega oproščen, ti pa kriv, pa magari oni povzroči ne vem kakšno prometno.

Uizi ::
Zakaj sploh sprašuješ, če imaš itak samo ti prav? Ti je všeč pozornost?
P.S. če bi za mano takole divjal in se potem še pizdil, bi končal v vodoravnem položaju. Tvoje motorične sposobnosti pa so naravnost grozljive.
P.S. če bi za mano takole divjal in se potem še pizdil, bi končal v vodoravnem položaju. Tvoje motorične sposobnosti pa so naravnost grozljive.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Uizi ()

UganiKdo ::
,kuvanasarma: še za tebe ker si trd:
Iz Večne poti v LJ imaš odcep proti Brdu, kjer seka kolesarko stezo. Kolserska ima stop znak...kolesarji ne ustavljao tam in se vozijo kot da imajo prednost...ti bi seveda zbil kolesarje, ker pač imaš prednost.
Kaj kolesarje mečeš naprej? Mogoče bi ga res zbil, ker ne bi pričakoval, da bo zapeljal na cesto, kar se lahko zgodi vsakemu (razen tebi zagotovo ne), v vsakem primeru ne bi bil nič kriv, kolesar pa.
Seveda bi bil odskodninsko odgovoren, cetudi je kolesar v prekrsku.
Da si ze zabi v svojo moteno glavo, da to da imas prednost ne pomeni da se lahko zaletavas kot ti pase.
Voznik skode je naredil prekrsek. In tvoja tako moralna kot zakonska dolznost je da naredis vse kar je v tvoji moci da kljub njegovemu prekrsku ne pride do nesprece. Kot pravi psihopat si raje tiscal do konca in samo sreca je resila oba. Temu pa je potem sledila serija kaznivid dejanj dusevno motenega bedaka, ki bi mu morali trajno odvzet voznisko.
Je pa lepoda psihopati tvijega kova objavijo tak posnet, ki jasno pokaze da nekateri ne bi smeli skiroja uporabljat kaj sele avto. Da bi kolesarje, ki so v prekrsku rad gazil si se ze pohvalil, kaj je naslednje?

RookY ::
kuvanasarma: še za tebe ker si trd:
Iz Večne poti v LJ imaš odcep proti Brdu, kjer seka kolesarko stezo. Kolserska ima stop znak...kolesarji ne ustavljao tam in se vozijo kot da imajo prednost...ti bi seveda zbil kolesarje, ker pač imaš prednost.
Kaj kolesarje mečeš naprej? Mogoče bi ga res zbil, ker ne bi pričakoval, da bo zapeljal na cesto, kar se lahko zgodi vsakemu (razen tebi zagotovo ne), v vsakem primeru ne bi bil nič kriv, kolesar pa. Kolesar ni avto, po navadi kolesarji nimajo nobenega izpita, ne moreš primerjati šoferje s kolesarji. Daj še pešca. Isto so tudi kolesarji na specialkah, ki se vozijo po sredi ceste, kot da je cesta namenjena samo njim ... in zdaj, ko ta primer iz Večne omenjaš, si verjetno misliš, da bomo tudi te kolesarje sredi ceste kegljali s ceste. Daj ne pribijaj tako neumnih.
Znak na cesti ti jasno razlaga, da on nima kaj zavijati na levo, če ima na drugem pasu avto, ki ga ne more prehiteti. Pa če ga če spustiti naprej ali ne.
In še vedno berem komentarje, da sem jaz krivec, ker nisem hotel preprečiti prometne ... a sem se umaknil, da ni prišlo do prometne, isto sem ustavil ... adijo svet. Tudi solatko, katerega je nekdo na prvi strani omenjal, da je edini, ki lahko pripomni kako je prav in ne. Pustite že tisti del od 50. sekunde dalje, vse se je začelo od zelene luči na semaforju. Zgleda, da bomo od danes naprej mogli na stranski cesti dati čisto vsakemu prednost, ker po novem bo oni vsega oproščen, ti pa kriv, pa magari oni povzroči ne vem kakšno prometno.
Ja, verjetno bi ga res zbil, tako kot si skoraj zabil v škodo...pač dokja zanič voznik si...samo si ne boš priznal...ker se oklepaš pravil kot pijanc plota.
Če bi znal predvidevati bi to sitacijo predvidel...samo zgledaš kot totalno neizkušen. Ko nisi spustil gasa je bilo jasno, da bo nekdo fajn bremzal...ti ali on. To bi moral predvideti. Samo ker imša ti prednost, ti ego ni dal spustiti gasa in se je zgodilo to kar se je...seveda v škodi je bil prav tako nesposoben voznik...da ne bo dileme.
Zdej če se še vedni inmaš za dobrega voznika, pa preštudiraj dunning krugerjev efekt.
Juhu juhu spet bom bruhu

BorutO ::
Uizi, a res, a misliš, da sem se onega kaj bal? še videl ga nisem kdo je vozil. Kot sem že omenil, sem šel za njim, ker sem bil ziher, da je potegnil po avtu in hotel pobegniti oz. se narediti, kot, da se nič ni zgodilo. Zaradi mene je lahko še večja korila, pa misliš, da bi se ga bal, če bi z avta prišel en tak, kot si ti, da bi me hotel v vodoravni položaj spraviti?
Ne sprašujem več, ker vidim, da nima pomena. Še vedno sem za vas jaz edini krivec, povzročitelj vsega pa ničesar. Mene bolj to skrbi, kaki osebki se vozite po cesti, ker si mislite, da se lahko vrinete na cesto, če tudi vam znaki drugače govorijo, češ, saj bo "avtor" kriv, ker ni predvideval kretena na drugi strani.
Ne sprašujem več, ker vidim, da nima pomena. Še vedno sem za vas jaz edini krivec, povzročitelj vsega pa ničesar. Mene bolj to skrbi, kaki osebki se vozite po cesti, ker si mislite, da se lahko vrinete na cesto, če tudi vam znaki drugače govorijo, češ, saj bo "avtor" kriv, ker ni predvideval kretena na drugi strani.

UganiKdo ::
Uizi, a res, a misliš, da sem se onega kaj bal? še videl ga nisem kdo je vozil. Kot sem že omenil, sem šel za njim, ker sem bil ziher, da je potegnil po avtu in hotel pobegniti oz. se narediti, kot, da se nič ni zgodilo. Zaradi mene je lahko še večja korila, pa misliš, da bi se ga bal, če bi z avta prišel en tak, kot si ti, da bi me hotel v vodoravni položaj spraviti?
Ne sprašujem več, ker vidim, da nima pomena. Še vedno sem za vas jaz edini krivec, povzročitelj vsega pa ničesar. Mene bolj to skrbi, kaki osebki se vozite po cesti, ker si mislite, da se lahko vrinete na cesto, če tudi vam znaki drugače govorijo, češ, saj bo "avtor" kriv, ker ni predvideval kretena na drugi strani.
Za njim si sel ker si dusevni bolnik. Ce bi te skrebelo za avto bi mirno ustavil na primernem mestu in pogledal kako in kaj, saj imas vse na kameri.
Nihce ne trdi da si edini krivec. Ravno obratno, voznik skode je nedvomno v prekrsku. Si pa rresen dusevni bolnik ce si domisljas da imas pravico do kaznivih dejanj zato ker nekdo stori prekrsek.

RookY ::
Uizi, a res, a misliš, da sem se onega kaj bal? še videl ga nisem kdo je vozil. Kot sem že omenil, sem šel za njim, ker sem bil ziher, da je potegnil po avtu in hotel pobegniti oz. se narediti, kot, da se nič ni zgodilo. Zaradi mene je lahko še večja korila, pa misliš, da bi se ga bal, če bi z avta prišel en tak, kot si ti, da bi me hotel v vodoravni položaj spraviti?
Ne sprašujem več, ker vidim, da nima pomena. Še vedno sem za vas jaz edini krivec, povzročitelj vsega pa ničesar. Mene bolj to skrbi, kaki osebki se vozite po cesti, ker si mislite, da se lahko vrinete na cesto, če tudi vam znaki drugače govorijo, češ, saj bo "avtor" kriv, ker ni predvideval kretena na drugi strani.
Ne, definitivno nisi samo ti kriv...dva nesposobna sta se našla skupaj...samo to je. Si imel pa ti prednost v smislu CPP.
Še vedno ne dojameš, da bi vešč voznik na tvojem mestu SAMO gas spustil in situacija bi bila rešena.
Juhu juhu spet bom bruhu

feryz ::
Krivda je nesporna.
Sporen je naslov in obnašanje op.
Sporen je naslov in obnašanje op.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()

RookY ::
PA KAKO NISI VEDEL ČE TE JE PODRAJSAL? mislm wtf...
Se strinjam...to bi pričakoval od babe...
Juhu juhu spet bom bruhu

UganiKdo ::
Glej in se uci, ko bos naslednjic dozivel napad blaznosti:
https://m.youtube.com/watch?v=N8o-6i1UP...
https://m.youtube.com/watch?v=N8o-6i1UP...

Superboyy ::
Nezmotljivi BorutO očitno imaš res probleme sam s seboj.
Ne razumem zakaj si v taki situaciji ne rečeš - "a mi je treba divjat in "zajebat" tega, ki bo res močno profitiral s tem, da se vrine pred mano?".
Iz situacije, kjer bi ti dobesedno vzelo 2 sekundi, da spustiš gas in omogočiš, da se en kreten vrine pred tabo, si prišel do skorajšnjega trka in divjanja po naselju, trobljenja in dretja.
Se ti res zdi to boljši način razmišljanja?
Ne razumem zakaj si v taki situaciji ne rečeš - "a mi je treba divjat in "zajebat" tega, ki bo res močno profitiral s tem, da se vrine pred mano?".
Iz situacije, kjer bi ti dobesedno vzelo 2 sekundi, da spustiš gas in omogočiš, da se en kreten vrine pred tabo, si prišel do skorajšnjega trka in divjanja po naselju, trobljenja in dretja.
Se ti res zdi to boljši način razmišljanja?

Uizi ::
Nezmotljivi BorutO očitno imaš res probleme sam s seboj.
Ne razumem zakaj si v taki situaciji ne rečeš - "a mi je treba divjat in "zajebat" tega, ki bo res močno profitiral s tem, da se vrine pred mano?".
Iz situacije, kjer bi ti dobesedno vzelo 2 sekundi, da spustiš gas in omogočiš, da se en kreten vrine pred tabo, si prišel do skorajšnjega trka in divjanja po naselju, trobljenja in dretja.
Se ti res zdi to boljši način razmišljanja?
Z otrokom v avtu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna nesreča v parkirni hiši BTC city park (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 56175 (48337) | win64 |
⊘ | Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16073 (13288) | Mavrik |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 105667 (96435) | St235 |