Forum » Loža » stiropor beton ali podobno - zalitje električnih in vodnih inštalacij na tleh
stiropor beton ali podobno - zalitje električnih in vodnih inštalacij na tleh
Vanich ::
Torej, po podu sobe se vlečejo metri in metri elektro-cevi in pa v predelu kopalnice tudi vodovodne cevi - kanalizacija in dovodne vodne cevi. Elektro cevi ne presegajo višine 5 cm od tal, zato pa vodovodne cevi v enem kotu 3x2m, kjer je kopalnica, presegajo 10 cm višine nad tlemi. Če bi polagal stiropor 2x po 5cm debeline, bi, sploh za prvi sloj, moral izrezovati fantastične oblike, da bi se lahko prilagodil vsem kablom in cevem. Iščem neko boljšo rešitev, da bi namesto stiropora vsaj v prvem sloju 5cm namesto polaganja stiropora, vlil nek stiropor-beton ali kaj podobnega. Je kdo kaj podobnega že delal, katera stvar bi bila primerna? Moram pa položiti 10cm stiroporja in pa potem čez vliti še 5cm debelo estrih ploščo. na vrhu bo potem še el.talno gretje in pa verjetno čez vse ploščice nazadnje.
videc ::
Dobijo se stiroporne krogleice (cca. 5mm premera), ki se zmešajo z estrihom in se zalije s kombinacijo.
feryz ::
Torej vlij stiro beton.
Drugače, če imaš vsaj eno desno roko, položiš stiropor skoraj z enako brzino, kot po ravnem. Res pa je, da je treba imeti tudi možgane in razmisliti, kako se tega lotiti. Potem gre kot po maslu.
Stirobeton ima dve krasni lastnosti proti stiroporju. Konkretno manjšo izolativnost in konkretno višji prenos zvoka.
Drugače, če imaš vsaj eno desno roko, položiš stiropor skoraj z enako brzino, kot po ravnem. Res pa je, da je treba imeti tudi možgane in razmisliti, kako se tega lotiti. Potem gre kot po maslu.
Stirobeton ima dve krasni lastnosti proti stiroporju. Konkretno manjšo izolativnost in konkretno višji prenos zvoka.
koyotee ::
Pod tlak boš dal stirodur in ne stiropor, ta je prešvoh.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
matobeli ::
Tud jaz glasujem za stiropor (oziroma EPS verjetno). Če maš stironož ali dva gre čist fajn.
Invictus ::
Pod tlak boš dal stirodur in ne stiropor, ta je prešvoh.
Tole ja... Kak stiropor...
Stirodur obstaja od debeline 2cm. Lahko pokombiniraš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
M-XXXX ::
johanblond ::
Pod tlak boš dal stirodur in ne stiropor, ta je prešvoh.
Pod tlake se daje stiropor. Kakšen stirodur neki (razen za extremno obremenjene prostore). Metanje denarja stran.
Rešitev OPjevih težav je pa purpen. Ne komplicirat. Stiropor od oka izrezat, zapurpenat pa tlake cez.
Pri purpenu kmalu pride do izraza ekonomika. Za par lukenj pofilat je purpen super, za kaj več je pa predrag špas.
Invictus ::
Uporabi stiropor kroglice, kolega je 14 dni rezal tisti stiropor, da je pokril vse skupaj....
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
koyotee ::
Verjetno je bil kolega blokovc
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
floyd1 ::
Stirodur je precej dražji, malo manj izolativen, manj duši zvok..., absolutno raje stiropor (EPS 100). Razen za kako garažo.
Ko ga začneš rezat vidiš, da to ni neka znanost in gre zelo hitro, tudi če delaš natančno in z "fantastičnimi oblikami". Vzameš ploščo, jo položiš na mesto, na katerem bo stala, malo pritisneš navzdol. zdaj se na njej vidijo odtisi (elektro) cevi in tam lepo režeš. Če ostane malo "lufta" ob ceveh pa se ne sekirat, ne rabiš purpenat.
Moja ni nek blazen majster ročnih del, pa je stiropor ful vredu položla, ko sva delala skupaj.
Ko ga začneš rezat vidiš, da to ni neka znanost in gre zelo hitro, tudi če delaš natančno in z "fantastičnimi oblikami". Vzameš ploščo, jo položiš na mesto, na katerem bo stala, malo pritisneš navzdol. zdaj se na njej vidijo odtisi (elektro) cevi in tam lepo režeš. Če ostane malo "lufta" ob ceveh pa se ne sekirat, ne rabiš purpenat.
Moja ni nek blazen majster ročnih del, pa je stiropor ful vredu položla, ko sva delala skupaj.
Vanich ::
En tak clusterfuck je. Potem je potrebno tudi zaliti še luknjo, kamor grejo vse odtočne cevi....tudi za to ne vem, kako naj izvedem...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vanich ()
matobeli ::
Kombiniraj purpen in stiropor. Tam pri ceveh približno izrežeš s stiroporom, tam kjer se ti ne da pa purpen.
A na vrh bo estrih?
A na vrh bo estrih?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
fikus_ ::
Dobiš mleti EPS (lahko ga mešaš s cementom) ter zapolniš do neke višine. Cenovno je dražje kot EPS plošče in še počakat moraš, da se posuši, zato ti predlagam da večje površime zapolniš s ploščami EPS, oatalo zapolniš mletim EPS (+cement).
Vanich ::
M-XXXX ::
johanblond je izjavil:
Pod tlak boš dal stirodur in ne stiropor, ta je prešvoh.
Pod tlake se daje stiropor. Kakšen stirodur neki (razen za extremno obremenjene prostore). Metanje denarja stran.
Rešitev OPjevih težav je pa purpen. Ne komplicirat. Stiropor od oka izrezat, zapurpenat pa tlake cez.
Pri purpenu kmalu pride do izraza ekonomika. Za par lukenj pofilat je purpen super, za kaj več je pa predrag špas.
Tole zadevo pofilat je dovolj en purpen za cca 5€ in 10 minut dela. Boljše rešitve ni :)
floyd1 ::
Tu položiš stiropor brez problema, še veliko hujše smo vidli .
Sem še enkrat prebral tvoj prvi post in o 5 + 5cm... Verjetno razumeš, da se prvi sloj položi tako debel, da ti izravna večino (elektro, centralna, voda) instalacij. Se pravi - v isti višini, kot so le-te. Midva sva dajala 3cm, ki je po mojem za to prvo plast najprimernejši. Potem pa naslednjo plast do potrebne višine. V kopalnici je res malo več jebe, a se da.
Ostalo pa - znajdi se. Zgoraj je veliko uporabnih nasvetov.
Kolega, ki ima spodaj obokano klet, se jo odločil za "šutungo", ki jo nekateri opisujejo zgoraj (mlet stiropor in cement), a se mu je estrih kasneje precej posedel. Je pa on na nekaterih mestih tega imel več kot pol metra debeline (oboki).
Sem še enkrat prebral tvoj prvi post in o 5 + 5cm... Verjetno razumeš, da se prvi sloj položi tako debel, da ti izravna večino (elektro, centralna, voda) instalacij. Se pravi - v isti višini, kot so le-te. Midva sva dajala 3cm, ki je po mojem za to prvo plast najprimernejši. Potem pa naslednjo plast do potrebne višine. V kopalnici je res malo več jebe, a se da.
Ostalo pa - znajdi se. Zgoraj je veliko uporabnih nasvetov.
Kolega, ki ima spodaj obokano klet, se jo odločil za "šutungo", ki jo nekateri opisujejo zgoraj (mlet stiropor in cement), a se mu je estrih kasneje precej posedel. Je pa on na nekaterih mestih tega imel več kot pol metra debeline (oboki).
nejc_nejc ::
a imaš še 5 cm fore
vse v beton (teh 5 cm)
izolacija
estrih
me pa čudi, da nimaš pri novogradnji pod plato izolirano? potem vsa ta j... odpade.
vse v beton (teh 5 cm)
izolacija
estrih
me pa čudi, da nimaš pri novogradnji pod plato izolirano? potem vsa ta j... odpade.
Vanich ::
Tu položiš stiropor brez problema, še veliko hujše smo vidli .
Sem še enkrat prebral tvoj prvi post in o 5 + 5cm... Verjetno razumeš, da se prvi sloj položi tako debel, da ti izravna večino (elektro, centralna, voda) instalacij. Se pravi - v isti višini, kot so le-te. Midva sva dajala 3cm, ki je po mojem za to prvo plast najprimernejši. Potem pa naslednjo plast do potrebne višine. V kopalnici je res malo več jebe, a se da.
Ostalo pa - znajdi se. Zgoraj je veliko uporabnih nasvetov.
Kolega, ki ima spodaj obokano klet, se jo odločil za "šutungo", ki jo nekateri opisujejo zgoraj (mlet stiropor in cement), a se mu je estrih kasneje precej posedel. Je pa on na nekaterih mestih tega imel več kot pol metra debeline (oboki).
Ja, ok - bi lahko dal prvi sloj stiropora 3-4 cm debel, in potem drugi sloj pač 6cm - v kopalnici pa pač po potrebi. S čim bi pa zafilal luknjo, kamor grejo vse cevi - in na kakšen način, da bi bila tudi hidroizolirana na koncu? Vlijem beton do vrha in potem - kaj na vrhu? Zaradi plastičnih cevi kakšno kurjenje bitumenske hidroizolacije odpade.
a imaš še 5 cm fore
vse v beton (teh 5 cm)
izolacija
estrih
me pa čudi, da nimaš pri novogradnji pod plato izolirano? potem vsa ta j... odpade.
Lesena bajta - so rekli da je brezveze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vanich ()
Invictus ::
Fak, pa kaj imate pol metra debele plate? To pa je teža...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nejc_nejc ::
Tole:
https://www.gradbenik.net/novice/lahek-...
tole daj prvih 5 cm kot je ža omenil tomazhin
pol pa 5 izolacije ter dalje
PrimoZ_ ::
Jaz bi dal samo stiropor, sej ni težko se potrduit za en prostor pa narezat tisto kar rabiš.
In tako kot so rekli, prvo plast daš toliko, da pokriješ višino napeljav, npr. 4 cm, potem pa drugo do končne višine.
Kar je špranj okoli cevi pa zaliješ s purpeno in je.
Teža od kje ? Od 10cm stiroporja ?
Meni osebno se to zdi pretiravanje kar se dela danes ampak OK ...
In tako kot so rekli, prvo plast daš toliko, da pokriješ višino napeljav, npr. 4 cm, potem pa drugo do končne višine.
Kar je špranj okoli cevi pa zaliješ s purpeno in je.
Fak, pa kaj imate pol metra debele plate? To pa je teža...
Teža od kje ? Od 10cm stiroporja ?
Meni osebno se to zdi pretiravanje kar se dela danes ampak OK ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrimoZ_ ()
nejc_nejc ::
En tak clusterfuck je. Potem je potrebno tudi zaliti še luknjo, kamor grejo vse odtočne cevi....tudi za to ne vem, kako naj izvedem...
zabetoniraj luknjo
na višini obstoječe HI daj tole:
https://www.lespatex.si/gradbenistvo/hi........brez plošč samo HI izolacijo,je pa drago.
lahko tudi gost navaden ibitol ene 3 - 4 nanose s čopičem
kar se pa debeline tiče:
1. 4cm betona ali stirobetona, vse skupaj uplajbaš
2. 6cm ali 8cm izolacije stiropor ali stirodur
2/a. če je 8cm si pač zavestno dvigneš za 2 cm, te bo je... samo pri vratih, če imaš že točno izvedeno, pri oknih se ne bo poznalo
2/b. če daš 6cm je pač šest pa od stirobetona toplotni ekvivalent cca 2cm (takole na pamet) pa imaš bruto 8 cm izolacije
na koncu isti pes kar se izolativnosti tiče.
jaz bi se izogibal čenčklanju ter praznim prostorom...
teoo ::
EPS100 ali 200 v dveh različnih debelinah kjer se da. Z malo truda lahko izrežeš večino detajlov.
Nasvet glede stirobetona. Kupi tiste modre EPS kroglice (POLITERM BLU). Jih zmešaš s suhim cementom in natreseš po vseh kanalih in špranjah, ki so ostali med EPS-jem in potem posprinklaš z vodo, da se sprimejo med sabo in dobijo trdnost. Kamor je površina večja in bolj prehodna daš več cementa in zamešaš v mešalcu).
Purpena se izogibaj pri pohodnih zadevah, da ne bo kake luknje v podu čez 20 let.
Glede tiste odtočne luknje. Jaz sem imel podobno, le hidroizolacijo pod ploščo. Sem poklical mojstra, da je zavaril HI lepo okrog odtočne cevi. Potem sem zložil noter tetris EPS kosov in vse zalil z betonom.
Nasvet glede stirobetona. Kupi tiste modre EPS kroglice (POLITERM BLU). Jih zmešaš s suhim cementom in natreseš po vseh kanalih in špranjah, ki so ostali med EPS-jem in potem posprinklaš z vodo, da se sprimejo med sabo in dobijo trdnost. Kamor je površina večja in bolj prehodna daš več cementa in zamešaš v mešalcu).
Purpena se izogibaj pri pohodnih zadevah, da ne bo kake luknje v podu čez 20 let.
Glede tiste odtočne luknje. Jaz sem imel podobno, le hidroizolacijo pod ploščo. Sem poklical mojstra, da je zavaril HI lepo okrog odtočne cevi. Potem sem zložil noter tetris EPS kosov in vse zalil z betonom.
defying gravity
floyd1 ::
Vlijem beton do vrha in potem - kaj na vrhu?
Vprašaj malo majstre, nisi prvi s takim problemom. Navadno narežejo manjše plate izotekta, jih zagrejejo na kaki leseni ali kovinski podlagi in potem vroče stisnejo na željeno mesto pri cevi. Cev bo zdržala (prej probaš na kakem ostanku), zalepljeno pa bo tudi.
Luknjo komot zabetoniraš. Pred tem bi (vsaj jaz) po njenem obodu na nekaj mestih zvrtal luknje v plato in notri nabil kratke palice betonskega železa, da bo to na novo zbetonirano lepo ostalo točno na svojem mestu in se ti ne bi kaj posedalo.
Jaz bi dal samo stiropor, sej ni težko se potrduit za en prostor pa narezat tisto kar rabiš.
In tako kot so rekli, prvo plast daš toliko, da pokriješ višino napeljav, npr. 4 cm, potem pa drugo do končne višine.
Se podpišem.
Meni osebno se to zdi pretiravanje kar se dela danes ampak OK ...
Mi imamo le 5cm (3+2) pa je čisto OK. Je pa povsod talno gretje.
energetik ::
Luknjo zalij z betonom do višine izotekta. Namest izotekta sem pa jaz uporabljal neko silikonsko maso od Ceresita, dobiš v kantici in naneseš hladno, tako da se spoji z obstoječim izotektom okoli.
En tak clusterfuck je. Potem je potrebno tudi zaliti še luknjo, kamor grejo vse odtočne cevi....tudi za to ne vem, kako naj izvedem...
Za vse drugo - purpen je tvoj prijatelj. XPS na grobo do cevi, nato vse zapurpenaš, ko se strdi, porežeš na višino XPS in si zmagal.
PrimoZ_ ::
EPS100 ali 200 v dveh različnih debelinah kjer se da. Z malo truda lahko izrežeš večino detajlov.
Purpena se izogibaj pri pohodnih zadevah, da ne bo kake luknje v podu čez 20 let.
Purpen ni težava.
Sej odrežeš na cm ali dva natačno in samo tisto zapurpenaš.
Čez pride še 5 cm estriha, nima se taj pogrezat zarad tiste špranje purpena.
energetik ::
Purpen ima če se ne motim tlačno trdnost vsaj na nivoju EPS70. Torej za stanovanjske površine več kot dovolj.
EDIT: po podatkih ima trdnost 40-50kPa. ŠE vedno povsem zadosti za tistih nekaj rež do 20cm. Razen če ne misiš ravno tja postavit noge od kakšnega kamina, 300L bojlerja itd. Pa še to se lahko reši tako, da estriharji tam čez med zalivanjem položijo kos 10x10cm mreže.
EDIT: po podatkih ima trdnost 40-50kPa. ŠE vedno povsem zadosti za tistih nekaj rež do 20cm. Razen če ne misiš ravno tja postavit noge od kakšnega kamina, 300L bojlerja itd. Pa še to se lahko reši tako, da estriharji tam čez med zalivanjem položijo kos 10x10cm mreže.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
showsover ::
Zanimiva tema, lahko bi oprli kategorijo Gradbeništvo (ali nekaj v tem smislu), tudi tisto o beli tehniki, poceni elektriki, celo o gorivu je zanimivo...
videc ::
Za hidroizolacijo uporabi 2K (dvokomponentno) tesnilno maso namesto izotekta. Zmešaš dve komponenti in dobiš maso, ki jo namažeš/zapolniš luknje z njo.
Vsi proizvajalci jo imajo, Sika ima Igolflex 2K, Mapei, Fragmat, ...
Cena je okrog 70-80€za vedro (2 komponenti, prah in masa).
Vsi proizvajalci jo imajo, Sika ima Igolflex 2K, Mapei, Fragmat, ...
Cena je okrog 70-80€za vedro (2 komponenti, prah in masa).
Vanich ::
Za hidroizolacijo uporabi 2K (dvokomponentno) tesnilno maso namesto izotekta. Zmešaš dve komponenti in dobiš maso, ki jo namažeš/zapolniš luknje z njo.
Vsi proizvajalci jo imajo, Sika ima Igolflex 2K, Mapei, Fragmat, ...
Cena je okrog 70-80€za vedro (2 komponenti, prah in masa).
Ne rabim toliko - bo po moje tale 3,5kg Mapei čisto zadosti...
Vanich ::
Sem potem poštrihal z Mapei, potem smo pa kar zalili & zasuli z stiroporbeton-granulatom. Upam, da bo ok - sedaj pride čez še estrih ene 4-5cm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vanich ()
bf4ed ::
Tole:
https://www.gradbenik.net/novice/lahek-...
tole daj prvih 5 cm kot je ža omenil tomazhin
pol pa 5 izolacije ter dalje
Točno tako. Tak napravi in ne kompliciraj z drugimi stvarmi.
TESKAn ::
Je fajn bit zidar, ni važno, kaj je spodaj, končni sloj vse skrije.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Vanich ::
energetik ::
Ni tako hudo, je pa res da imaš zdaj precej slabo izolirano proti tlom. Bolje bi bilo z lahkim betonom le zaliti vse cevi in neravnine, nato pa dati plast XPS pod estrih.
Vanich ::
energetik ::
To ne, bo pa poraba mnogo večja, ker spodaj ni dobre izolacije. Stirobeton je boljše kot nič, ampak še vedno ni to ravno dobra izolacija.
Vanich ::
floyd1 ::
Sicer ni nobene tragedije, a z nekaj vloženega truda bi lahko imel narejeno vrhunsko, zdaj pač imaš povprečno. Hecno je, ko vprašaš za nasvet in potem... narediš po svoje. Sicer pa - včasih ni bilo pod estrihom nobene izolacije, pa so kljub temu preživeli . Držim pesti, da se ti ne bo preveč posedlo. Na porabi pa se to gotovo ne bo toliko poznalo, da bi resno občutil na denarnici.
Vanich ::
Sicer ni nobene tragedije, a z nekaj vloženega truda bi lahko imel narejeno vrhunsko, zdaj pač imaš povprečno. Hecno je, ko vprašaš za nasvet in potem... narediš po svoje. Sicer pa - včasih ni bilo pod estrihom nobene izolacije, pa so kljub temu preživeli . Držim pesti, da se ti ne bo preveč posedlo. Na porabi pa se to gotovo ne bo toliko poznalo, da bi resno občutil na denarnici.
Nisem imel časa niti možnosti postaviti stiropor na stiroporbeton, ker so takoj prišli vlivati še estrih - vsi majstri v tem projektu so mi rekli, da je to čisto ok.
Gledam pa kofecient toplotne prevodnosti stiroporja in stiroporbetona, in ne vidim neke blazne razlike. (stiropor 70 naspram stiroporbeton, ki je pripravljen z 100kg cementa na m3, je približno isto. S tem, da niti slučajno niso dali 100kg cementa na m3 stiroporbetona.)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vanich ()
znbojan ::
Berem da boš imel električno talno... torej boš segreval samo "zgornjo" površno (keramika, parket...) in ne cel estrih = slabša akumulativnost, + hitrejše odzivanje.
ps. jaz bi dal mogoče edino po celi površini srebrno folijo npr. sealed air reflectix (te ne bo prišlo veliko, bo pa precej prineslo, da ne boš estriha segreval:)
https://www.reflectixinc.com/tutorials-...
+ za pod steho tak srebrna folija, če ne pretiravaš z izolacijo naredi veliko razliko.
ps. jaz bi dal mogoče edino po celi površini srebrno folijo npr. sealed air reflectix (te ne bo prišlo veliko, bo pa precej prineslo, da ne boš estriha segreval:)
https://www.reflectixinc.com/tutorials-...
+ za pod steho tak srebrna folija, če ne pretiravaš z izolacijo naredi veliko razliko.
znbojan
TESKAn ::
Je fajn bit zidar, ni važno, kaj je spodaj, končni sloj vse skrije.
Misliš da ne bo ok? 10cm stiroporbetona + cca 5cm estrih?
Ne, mislim, da ti bo v novem domu super. Prejšnje je malo sarkastično, ker vem, kako je, ko sem obnavljal stanovanje. Spodaj se ne sekiraš tolk, samo da je zaključeno OK.
PS ne se sekirat, je narejeno kot je, sam finiširaj pa uživaj na svojem.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
energetik ::
Sicer ni nobene tragedije, a z nekaj vloženega truda bi lahko imel narejeno vrhunsko, zdaj pač imaš povprečno. Hecno je, ko vprašaš za nasvet in potem... narediš po svoje. Sicer pa - včasih ni bilo pod estrihom nobene izolacije, pa so kljub temu preživeli . Držim pesti, da se ti ne bo preveč posedlo. Na porabi pa se to gotovo ne bo toliko poznalo, da bi resno občutil na denarnici.No posedalo se sigurno ne bo, saj ima stirobeton konkretno tlačno trdnost, vsaj enako kot EPS70.
Gledam pa kofecient toplotne prevodnosti stiroporja in stiroporbetona, in ne vidim neke blazne razlike. (stiropor 70 naspram stiroporbeton, ki je pripravljen z 100kg cementa na m3, je približno isto. S tem, da niti slučajno niso dali 100kg cementa na m3 stiroporbetona.)
No razlika vsekakor je, tudi če zmešaš najšvohnejši stirobeton, ima lambdo nekje 0,070, kar je 2x slabše kot XPS.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Vanich ::
Sicer ni nobene tragedije, a z nekaj vloženega truda bi lahko imel narejeno vrhunsko, zdaj pač imaš povprečno. Hecno je, ko vprašaš za nasvet in potem... narediš po svoje. Sicer pa - včasih ni bilo pod estrihom nobene izolacije, pa so kljub temu preživeli . Držim pesti, da se ti ne bo preveč posedlo. Na porabi pa se to gotovo ne bo toliko poznalo, da bi resno občutil na denarnici.No posedalo se sigurno ne bo, saj ima stirobeton konkretno tlačno trdnost, večjo od XPS.
Gledam pa kofecient toplotne prevodnosti stiroporja in stiroporbetona, in ne vidim neke blazne razlike. (stiropor 70 naspram stiroporbeton, ki je pripravljen z 100kg cementa na m3, je približno isto. S tem, da niti slučajno niso dali 100kg cementa na m3 stiroporbetona.)
No razlika vsekakor je, tudi če zmešaš najšvohnejši stirobeton, ima lambdo nekje 0,070, kar je 2x slabše kot XPS.
OK - V praksi se bo pa to videlo - kje? Čisto približno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vanich ()
energetik ::
Da bo temperatura tal malce nižja brez gretja. Ob prižganem pa poraba malce večja.
Ne bo krize.
Kriza bi bila, če bi v estrih vlil talno gretje in ga uporabljal za primarno gretje - tam pa bi bila lahko poraba kar nekaj večja kot sicer. Ne vemo pa, kakšno razmerje so ti zmešali stirobeton, torej cement vs. kroglice. V najslabšem primeru imaš lahko tudi 3x slabšo izolativnost kot pri isti debelini XPS.
Ne bo krize.
Kriza bi bila, če bi v estrih vlil talno gretje in ga uporabljal za primarno gretje - tam pa bi bila lahko poraba kar nekaj večja kot sicer. Ne vemo pa, kakšno razmerje so ti zmešali stirobeton, torej cement vs. kroglice. V najslabšem primeru imaš lahko tudi 3x slabšo izolativnost kot pri isti debelini XPS.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za izbiro načina gretja. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 15227 (511) | Utk |
» | Gradnja hiše (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 43713 (13180) | edi123 |
» | talno gretje - cena?Oddelek: Loža | 10794 (7357) | PrimoZ_ |
» | Za domače mojstre - laminati (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 47631 (7146) | Utk |
» | Stara HišaOddelek: Loža | 7987 (5832) | zobnik |