» »

Zascita podvozja

Zascita podvozja

1
2
»

europenian ::

Pa to je pri Ljubljani, jaz rabim nekoga v okolici reke Mure, ker se mi casovno ne izide.

matobeli ::

za silo komot sam nardiš. Sicer pa, se je master pohvalil da so tudi že iz prekmurja vozil k njemu :))

WizzardOfOZ ::

Rubber Guard sprej od firme Kent. Poceni pa dost dobra zaščita
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

europenian ::

Pa majo majstri tudi kake slike uporabnikov, ocene, FB profil s slikami, Google ocene karkoli?
Ali je to tak majster o katerem na internetu nic ne najdes.

Evo za foro sem poslal prosnjo za ponudbo v Avstrijo in mi je gospod rekel, da za ciscenje, susenje, nanos in spet susenje je potrebno 3 dni uporablja Seilfett ali Combiwax (sam izberes) in ima tudi youtube referenco in za vsak avto video dokaz kako je naredil.

Poslal sem se prosnjo enim drugim, ki imajo na googlu oceno 4,9 - uporabljajo metodo Mike Sanders, najavit se je treba 3 tedne prej za termin in so odgovorili isto, da traja s ciscenjem in susenjem vred vsaj 3 dni.
- Za starejsi avto, ki je ze rjav pa traja 4 dni.

Malo sem skepticen glede tiste nizke cene na trikrone in da je to v eni uri narjeno. Verjetno potem velja tudi malo penez malo muzike v tem primeru in lahko ponovis vsako leto.

europenian ::

Mene to ne preprica:


To zgleda veliko boljse

matobeli ::

Ne razumem čist najbolš kaj te ne prepriča v prvem videu. "Keep the rust at bay" je kar dober povzetek.

Zdetajlirajo ti avta za tistih 150eur seveda ne.

Se pa nanos obnavlja, upam da nisi dobil občutka da je to trajna zaščita, ker ni mišljena kot trajna. Po prvem nanosu je priporočeno takoj naslednje leto spet, potem pa na dve leti.

Za olje je dost vseeno če je mal mokro ali če ni popolnoma spucano, če delaš trajno zaščito moraš met pa seveda čisto in suho.

Jasno pa je treba tud trajni nanos obnavljat/popravljat sploh če se gre za kakšno terensko vozilo.

Najbolše bi bilo najprej naredit trajno zaščito, pol pa še z oljem pacat, sam pol to ni več tako zelo poceni.

Kar se tiče youtuba... večina mehanikov ni ravno ITjevcev. Niso pa ravno od včeraj.

pero12 ::

Ima kdo izkušnje z Dinitrolom?

Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:



Kar se tiče youtuba... večina mehanikov ni ravno ITjevcev. Niso pa ravno od včeraj.


Res je. Ko je treba najt način da zaračunajo ekstra storitve so zelo iznajdljivi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

matobeli ::

Recimo VWjevcem so prodajal olje na uradnem servisu kot da je tekoče zlato.

Ker uni iz štacune so bli itak vsi po vrsti fejk.

Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:

Recimo VWjevcem so prodajal olje na uradnem servisu kot da je tekoče zlato.

Ker uni iz štacune so bli itak vsi po vrsti fejk.


Vedno si ga lahko sabo prinesel. Če se ti je dalo s tem ukvarjat. Na koncu te ne pride toliko olje ampak delo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

matobeli ::

Ja, v nemčiji. Tukaj je ura še vedno pocen. Dobri mehankarji se pa tud najdejo, taki ki še niso na youtubu ali pa imajo sam šnelkurz iz menjave olja.

Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:

Ja, v nemčiji. Tukaj je ura še vedno pocen. Dobri mehankarji se pa tud najdejo, taki ki še niso na youtubu ali pa imajo sam šnelkurz iz menjave olja.


Hahahahahhahaha

Uradni servisi majo postavko ca. 50EUR/uro pa nima veze kdo ti dela. Tud če je vajenc delal. 50EUR/uro dela.


Mehanik ki dela za 20EUR/uro je poceni. Pa sam tok za refreš. To je na konc njegov bruto iz katerega se še priapevki plačajo. Normalen bo delal vsaj za 30. Drugo je če dela na fuš ampak, ni računa, ni odgovornosti, ni pravnega varstva zate. Je pa poceni in vprašljivo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Sej, 30eur je super za solidnega. 50eur pa drago za vajenca, mojstrov pa itak nimajo ponavad.

Torej, nategujejo predvsem korporacije, manj (za manj denarja) pa zasebniki.

Nič novega na zapadu.

WizzardOfOZ ::

Raptor F16 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Ja, v nemčiji. Tukaj je ura še vedno pocen. Dobri mehankarji se pa tud najdejo, taki ki še niso na youtubu ali pa imajo sam šnelkurz iz menjave olja.


Hahahahahhahaha

Uradni servisi majo postavko ca. 50EUR/uro pa nima veze kdo ti dela. Tud če je vajenc delal. 50EUR/uro dela.


Mehanik ki dela za 20EUR/uro je poceni. Pa sam tok za refreš. To je na konc njegov bruto iz katerega se še priapevki plačajo. Normalen bo delal vsaj za 30. Drugo je če dela na fuš ampak, ni računa, ni odgovornosti, ni pravnega varstva zate. Je pa poceni in vprašljivo.

povprečna ura mehanika na servisu je tam okoli 32 do 35€. (na uradnem servisu mislim)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

europenian ::

Po prvem nanosu je priporočeno takoj naslednje leto spet, potem pa na dve leti.
Vsako leto? Ja mogoce pri trikrone za tistih 150 evrov.
Drugi so mi odgovorili, da njihova zascita drzi 3-5 let.

Prvi video je trikrone po enem letu, drugi video pa po petih al 10 letih se mi zdi, nisem tocno razumel.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

A ti se zajbavaš al res ne znaš brat?

europenian ::

Razumem, ampak sem zdaj ze pogledal ene par posnetkov o krown oils pa vsi avti zgledajo rjasti in polni mehurckov od rje pod to zascito in vecinoma samo simfajo to zadevo.

Je pa poceni, ne recem, da ni, ampak kaj to pomaga, ce zgleda potem tako grozno, kot ce sploh nebi mel gori nic.

europenian ::

Zavrti na 15:50

matobeli ::

ja pol pa daj enga ki šimfa, ne pa enga ki pravi da bo to fural dalje...

Utk ::

3 krone so čisto v redu, samo namazat moraš dokler še ni rjavo. Da bi bilo po enem letu čisto suho si pa ne predstavljam kako in po čem je ta avto vozil.

matobeli ::

europenian ::

Ja to je zato, da bolj sami sebe zascitijo.



Nevem, ampak jaz ne najdem nic prepricljivega o tem izdelku, razen vas prepricanih tukaj. V vecini primerjav in testih se odreze najslabse od vseh.

Razen, ce mi najdete vir, ki me preprica drugace.

plavko61 ::

@europenian: si najdel mojstra v štajerskih koncih? Sam iščem za hondo CR-V. Avto je star 6 let in ga rja načenja, tudi karoserijo predvsem zadnji del.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

Mato989 ::

Mamo na štajerskem kakega ki porihta in zaščiti podvozje na novih avtih? (starosti leta ali 2)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Furbo ::

+1 3krone
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Mamo na štajerskem kakega ki porihta in zaščiti podvozje na novih avtih? (starosti leta ali 2)

Kolo ne rabi tega, ne rabiš zdaj nekaj fejkat, da imaš avto. Povej da iščeš za kolo, sej ni panike.

Colt1911 ::

Malce off topic ampak.....
me zanima ali je res da je zadnja leta drastično padla kvaliteta protikorozijske zaščite?
Na cinkajo več kompletne karoserije?
Razmišljam o nakupu novega avta razreda B ki bi ga imel 15-20 let me zanima kateri bo to preživel in katrega se je bolje izogniti'

matobeli ::

15-20 let. Good one.
Kar se tiče VAGa to ne bo šlo več, 15 let nazaj so imel avte ki niso bli narjeni za samo 10let. Danes to dobit avto za 15-20let... Mogoče kakšna toyota pickup za vzhodni trg.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto od 1000 do 2000 eur? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14213492 (6415) link_up
»

Rjavenje podvozja - Mazda 6 letnik 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8113357 (10490) bambam20
»

Pranje avtomobila doma (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7525272 (14804) radmannsdorf
»

Težave pri 2 dni starem avtu (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34861310 (47090) D3m
»

Posledice barvanja vozila na njegovo tržno vrednost (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5511133 (9832) mihec87

Več podobnih tem