Forum » Loža » Pranje avtomobila doma
Pranje avtomobila doma
menjalnik ::
Sorodniki so se odločili, da bi radi prali avtomobile doma in tudi meni ponudili, če bom kdaj rabilZunaj je pipa, in ona ima nek svoj pritisk, če nanjo priključim cev in na koncu cevi od štrajfiska tisti nastavek s katerim pač zoozaš curek...mislite, da bo dovolj pritiska ali je treba kupit visokotlačni čistilec?
Direktno speljat cev je sicer super, sam včasih pa rabiš podvozje pa koloteke oprat in rabiš močnejši curek
Direktno speljat cev je sicer super, sam včasih pa rabiš podvozje pa koloteke oprat in rabiš močnejši curek
Siddh ::
Definitivno kompresor, sam pritisk iz pipe ni vreden nič proti umazaniji na avtu, tudi če maš ne vem kakšen nastavek.
MisterR ::
Lahko pa rečeš da sam pritisk iz kompresorja ni vreden nič proti gobi in ročnem ribanju :)
šernk ::
Visokotlačni da ven okoli 100 barov, pri tem pritisku ti pipo samo odtrže.
nimam pa pojma kaj misliš s tem da bi radi prali avtomobile doma. Profesionalno ali samo za domačo uporabo? Za domačo uporabo je vse več kot dovolj, za profesionalno pa ne. Kot prvo gre precej več vode, kot drugo porabiš za sprat avto precej več časa. Podvozja pa brez visokotlačnega sploh nimaš kaj prati. Spet preveč vode za nič učinka, koloteke še gre tam se pa ustavi.
edit: @ RockyS: ne prvo ne drugo brez gobe ni vredno nič, le da z visokotlačnim lahko precej stvari spereš dol preden uporabiš gobo, za oprat avto gobo rabiš pa v vsakem primeru.
nimam pa pojma kaj misliš s tem da bi radi prali avtomobile doma. Profesionalno ali samo za domačo uporabo? Za domačo uporabo je vse več kot dovolj, za profesionalno pa ne. Kot prvo gre precej več vode, kot drugo porabiš za sprat avto precej več časa. Podvozja pa brez visokotlačnega sploh nimaš kaj prati. Spet preveč vode za nič učinka, koloteke še gre tam se pa ustavi.
edit: @ RockyS: ne prvo ne drugo brez gobe ni vredno nič, le da z visokotlačnim lahko precej stvari spereš dol preden uporabiš gobo, za oprat avto gobo rabiš pa v vsakem primeru.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
FlyingBee ::
pomanjkanje fizične sile se nadomesti s kemičnimi sredstvi, ni pa ekološko niti fit :-)
radmannsdorf ::
hah, kako so pa včasih prali avtomobile doma? vse se da, če se hoče, če pa hočeš da se samo naredi, ga pa pelješ v avtopralnico.
jaz sem svojega opral tudi brez cevi parkrat. vedro vode pa akcija, na koncu pa še par veder čiste vode čez njega :)
jaz sem svojega opral tudi brez cevi parkrat. vedro vode pa akcija, na koncu pa še par veder čiste vode čez njega :)
korenje3 ::
na pipi imaš 3-6 bar tlaka. rabiš pretok vode.
s kakšnim kompresorskim čistilcem se pa ne bi lotil. na tak način sem poškodoval feltne na mojmu avtu, ko sem spravil lak iz njih.
s kakšnim kompresorskim čistilcem se pa ne bi lotil. na tak način sem poškodoval feltne na mojmu avtu, ko sem spravil lak iz njih.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
dzinks63 ::
Za domače pranje avtomobila je prava stvar metla za pranje, avtomobil opereš hitro in temeljito. Seveda ga po pranju spereš s čisto vodo in v senci obrišeš vodnih kapljic s kvalitetno krpo. Za pranje okoli koles in podvozja pa brez visokotlačnega čistilca praktično ne gre.
Siddh ::
na pipi imaš 3-6 bar tlaka. rabiš pretok vode.
s kakšnim kompresorskim čistilcem se pa ne bi lotil. na tak način sem poškodoval feltne na mojmu avtu, ko sem spravil lak iz njih.
Zato pa šobo čistilca držiš vsaj enih 20 cm od površine avta. Ne pa da šobo nasloniš na pleh potem pa lak odpihne.
šernk ::
Za domačo rabo je vedro vode več kot dovolj. Koloteke tudi popolnoma brez težav opereš z navadno cevjo in malce tlaka.
ne kupovat raznih pripomočkov za razprševanje vode, ker so itak neuporabni če voda nima ustreznega pritiska. Na koncu cevi daš navaden nastavek za zalivanje za 3€ in malce prilagodiš curek da ni ravno direkten in je, direktnega daš pa za pranje kolotekov.
hitro ja, temeljito ne. Za temeljito pranje avtomobila rabiš gobo in precej potrplenja, s tisto metlo se raznih samomorilcev na sprednjem odbijaču ne boš niti dotaknil. Da bo jasno iz nobene ročne avtopralnice še nisem videl temeljito opranega avto. V avtomatsko ga pa ne peljem ker občasno ti odlomijo kakšno ogledalo, da o škodi na laku ne govorimo (ja sem gledal tudi jaz neko kvazi oddajo na "discovery", kjer goba naredi največ škode na avtu in avtomatska avtopralnica najmanj ampak test je bil totalno pristranski, da ne govorim da tiste ščetine pri avtomatski avtopralnici so bile nove)
smo imeli pri hiši avto star 18 let, ki je bil pran z gobo celotno življensko dobo in poškodb na laku praktično ni bilo. Avto je treba pač pri pranju z gobo najprej temeljito splaknit in nato vedno s čisto gobo prati od zgoraj navzdol, pri tem se ne sme šparat ne s šamponom in ne z vodo. Torej za oprat avto porabiš nekje 8-10 litrov vode z ustrezno količino šampona.
ne kupovat raznih pripomočkov za razprševanje vode, ker so itak neuporabni če voda nima ustreznega pritiska. Na koncu cevi daš navaden nastavek za zalivanje za 3€ in malce prilagodiš curek da ni ravno direkten in je, direktnega daš pa za pranje kolotekov.
Za domače pranje avtomobila je prava stvar metla za pranje, avtomobil opereš hitro in temeljito.
hitro ja, temeljito ne. Za temeljito pranje avtomobila rabiš gobo in precej potrplenja, s tisto metlo se raznih samomorilcev na sprednjem odbijaču ne boš niti dotaknil. Da bo jasno iz nobene ročne avtopralnice še nisem videl temeljito opranega avto. V avtomatsko ga pa ne peljem ker občasno ti odlomijo kakšno ogledalo, da o škodi na laku ne govorimo (ja sem gledal tudi jaz neko kvazi oddajo na "discovery", kjer goba naredi največ škode na avtu in avtomatska avtopralnica najmanj ampak test je bil totalno pristranski, da ne govorim da tiste ščetine pri avtomatski avtopralnici so bile nove)
smo imeli pri hiši avto star 18 let, ki je bil pran z gobo celotno življensko dobo in poškodb na laku praktično ni bilo. Avto je treba pač pri pranju z gobo najprej temeljito splaknit in nato vedno s čisto gobo prati od zgoraj navzdol, pri tem se ne sme šparat ne s šamponom in ne z vodo. Torej za oprat avto porabiš nekje 8-10 litrov vode z ustrezno količino šampona.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
korenje3 ::
kolk eni pazite na svoje avte. tako kot naš sosed, ki ima "nov" rabljen avto za 4k€. je feltne z zobno ščetko pral in ga vsak dan pokriva kot da je zaklad. res pa da je sosed brezposelen.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
menjalnik ::
Jaz sem že tudi z zobno ščetke feltne čistil, ker nekje ne prideš drugače zraven in je prov superJa razmišljamo, da bi se ga oplaknilo z vodo nato pa ročno namililo z gobo in temeljito zdrgnilo. Torej bo očitno vsak prispeval nekaj pa se bo nabavilo tisto mašino Kärcher kot predlagate
šernk ::
Stran vržen denar če ga boste samo za tisto nabavljali, ker se z vodo iz pipe popolnoma normalno opereš avto. Edini problem je da je časovno bolj potratno in bolj potratno z vodo. Torej če je voda na števec se mogoče še splača. Mi smo do lani prali avte ročno, potem pa kupili visokotlačni kateri je že drugič v popravilu zaradi puščanja tesnil in če ga ne uspem zrihtat kupim najcenenjšega in da mi gredo trenutni priključki nanj. Za prat avto z njim rabiš minimalno 6 metrov visokotlačne cevi, pa že to je premalo.
je pa visokotlačni pozimi fajn saj konkretno spereš sol iz avta brez se zmočit in v dveh minutah.
tako kot eni dajejo po 200€ za ohišje računalnika in 1500€ za sam računalnik. Sam dam pač 30€ letno za šampon za avto, potem pa se drugim meglijo šipe in ne vidijo nič ven, pri meni tega skoraj da ne boš videl, ker meglenje šipe je direktno povezano s čistočo le te. Porabim tudi ogromno tekočine za pranje šip z brisalci, ker želim pač videt kaj se dogaja na cesti pred mano.
je pa visokotlačni pozimi fajn saj konkretno spereš sol iz avta brez se zmočit in v dveh minutah.
kolk eni pazite na svoje avte. tako kot naš sosed, ki ima "nov" rabljen avto za 4k€. je feltne z zobno ščetko pral in ga vsak dan pokriva kot da je zaklad. res pa da je sosed brezposelen.
tako kot eni dajejo po 200€ za ohišje računalnika in 1500€ za sam računalnik. Sam dam pač 30€ letno za šampon za avto, potem pa se drugim meglijo šipe in ne vidijo nič ven, pri meni tega skoraj da ne boš videl, ker meglenje šipe je direktno povezano s čistočo le te. Porabim tudi ogromno tekočine za pranje šip z brisalci, ker želim pač videt kaj se dogaja na cesti pred mano.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
black ice ::
kolk eni pazite na svoje avte. tako kot naš sosed, ki ima "nov" rabljen avto za 4k€. je feltne z zobno ščetko pral in ga vsak dan pokriva kot da je zaklad. res pa da je sosed brezposelen.
In? Dokler s tem nikomur ne škoduje ne vidim problema v tem. Da se eni s tem obremenjujete se mi zdi še bolj neumno.
gruntfürmich ::
avto se pere 4× letno in nič več. vse ostalo je preseravanje za brezveze in sosede ter lastni mazohizem. ajde, edino če imaš nov avto lahko to cifro drigneš do recimo 8×, plus občasno spiranje totalno blatnega podvozja...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
mihec87 ::
gruntfürmich je izjavil:
avto se pere 4× letno in nič več. vse ostalo je preseravanje za brezveze in sosede ter lastni mazohizem. ajde, edino če imaš nov avto lahko to cifro drigneš do recimo 8×, plus občasno spiranje totalno blatnega podvozja...
In gdo si da določiš take pogoje?
Potem jst določam
Telefon se menja ko crkne, os se naloži samo enkrat, stanovanje čisti 4x letno....kar je več je preseravanje..
Pač vsakemu svoje...
hojnikb ::
gruntfürmich je izjavil:
avto se pere 4× letno in nič več. vse ostalo je preseravanje za brezveze in sosede ter lastni mazohizem. ajde, edino če imaš nov avto lahko to cifro drigneš do recimo 8×, plus občasno spiranje totalno blatnega podvozja...
Hja če ga hraniš v garaži in odpelaš mogoče vsako drugo nedeljo kam bi tole še mogoče držal.
Če ti je pa daily driver pač ne..
#brezpodpisa
fikus_ ::
Če že kupujete visokotlačni čistilec, morate vedeti da poceni jajca so dejansko pogojno, če že ne neuporabna!
Kaj pomaga tlak npr. 120 barov v "prostem teku", ko je ventil na ročki zaprt, ko ga pa odprete, pa ima okrog 80 bar. Poleg tega imajo te poceni variante zelo majhen pretok. Umazanijo ti odstrani soliden tlak (npr. 100 barov) in dosti velik pretok! Tam nekje 600 l/min in več. Za pranje motorja in trdovratne umazanije pa temperatura vode okrog 60 stopinj (dovod tople vode ali gretje).
Tam so pa cene že precej visoke!
Za domačo uporabo je vrtna cev, ročka z ventilom in izbiro curka ter vedro z gobo čisto OK.
Kaj pomaga tlak npr. 120 barov v "prostem teku", ko je ventil na ročki zaprt, ko ga pa odprete, pa ima okrog 80 bar. Poleg tega imajo te poceni variante zelo majhen pretok. Umazanijo ti odstrani soliden tlak (npr. 100 barov) in dosti velik pretok! Tam nekje 600 l/min in več. Za pranje motorja in trdovratne umazanije pa temperatura vode okrog 60 stopinj (dovod tople vode ali gretje).
Tam so pa cene že precej visoke!
Za domačo uporabo je vrtna cev, ročka z ventilom in izbiro curka ter vedro z gobo čisto OK.
hojnikb ::
Če že kupujete visokotlačni čistilec, morate vedeti da poceni jajca so dejansko pogojno, če že ne neuporabna!
Kaj pomaga tlak npr. 120 barov v "prostem teku", ko je ventil na ročki zaprt, ko ga pa odprete, pa ima okrog 80 bar. Poleg tega imajo te poceni variante zelo majhen pretok. Umazanijo ti odstrani soliden tlak (npr. 100 barov) in dosti velik pretok! Tam nekje 600 l/min in več. Za pranje motorja in trdovratne umazanije pa temperatura vode okrog 60 stopinj (dovod tople vode ali gretje).
Tam so pa cene že precej visoke!
Za domačo uporabo je vrtna cev, ročka z ventilom in izbiro curka ter vedro z gobo čisto OK.
Na uro, ne na minuto :)
#brezpodpisa
gruntfürmich ::
Hja če ga hraniš v garaži in odpelaš mogoče vsako drugo nedeljo kam bi tole še mogoče držal.
Če ti je pa daily driver pač ne..
niti ne. če je avto skos zunaj ga vsak dež lepo opere.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
harmony ::
gruntfürmich je izjavil:
Hja če ga hraniš v garaži in odpelaš mogoče vsako drugo nedeljo kam bi tole še mogoče držal.
Če ti je pa daily driver pač ne..
niti ne. če je avto skos zunaj ga vsak dež lepo opere.
Aja tudi podvozje? Usrano sipo tudi, ko gor pada cvetni prah ipd?
fikus_ ::
Moja napaka:
Tam nekje 600 l/min
Prav je: Tam nekje 600 l/uro
Tam nekje 600 l/min
Prav je: Tam nekje 600 l/uro
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
black ice ::
gruntfürmich je izjavil:
Hja če ga hraniš v garaži in odpelaš mogoče vsako drugo nedeljo kam bi tole še mogoče držal.
Če ti je pa daily driver pač ne..
niti ne. če je avto skos zunaj ga vsak dež lepo opere.
Po vsakem dežju ostanejo ostanki umazanije, ki grdo izgledajo. Pa nisem noben perfekcionist, vsaj kar se tega tiče ne. Da ne omenjam umazanih luči, v poletnem času mrčesa, pa še kakšen golob ti včasih prekriža pot.
Doma se da čisto v redu očistiti avto, ker si lahko vzameš več časa, samo spodoben visokotlačni čistilec si moraš lastiti. Segrevanje vode niti ni nujno potrebna funkcija, priklopiš dovod na centralno, malo popaziš na temperaturo in si dober.
s6c-gEL ::
gruntfürmich je izjavil:
Hja če ga hraniš v garaži in odpelaš mogoče vsako drugo nedeljo kam bi tole še mogoče držal.
Če ti je pa daily driver pač ne..
niti ne. če je avto skos zunaj ga vsak dež lepo opere.
Aja tudi podvozje? Usrano sipo tudi, ko gor pada cvetni prah ipd?
Zaradi šipe ti pereš celotno vozilo ?
Stelex + krpo v roke in pobrišeš.
gruntfürmich ::
vidim da res ne morete iz svoje kože in kot pravi slovenci imate radi vedno spoliran avto. ampak za neperfekcioniste pa je tudi naravni režim čisto dovolj; moj star avto je bil pran cca 2× letno, ostalo je čistil dež, pa mu ni bilo hudega čeprav je bil skos zunaj. pri novem avtu sem dvignil režim na trenutnih cca 1× na 2 meseca (blatno podvozje pa takoj po uporabi). seveda pa je za tako početje potrebno imeti pametno barvo avta, da se ne pozna vsaka svinjarija.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
pegasus ::
Tudi 2x letno je preveč neekološko. Imamo dovolj dežja. Edino posesam ga enkrat v treh letih, brez da bi vodo trošil.
s6c-gEL ::
Če si na dvorišču postaviš 1 m^3 zbiralnik za deževnico + wapo ga lahko vsak teden pereš, drugače je škoda pitne vode za pranje pleha.
black ice ::
Vidim, da nekateri kot pravi Slovenci drugim preradi solite pamet. Sam nisem eden izmed tistih, ki ob vsaki prosti uri glancajo jeklenega konjicka. Ce jim to predstavlja veselje se zaradi mene naj ukvarjajo s tem.
matobeli ::
Če si na dvorišču postaviš 1 m^3 zbiralnik za deževnico + wapo ga lahko vsak teden pereš, drugače je škoda pitne vode za pranje pleha.
pa deževnica nima vodnega kamna, pri nas je dosti trda voda in se mi je na bivšem (temnem) avtu kar poznalo.
Sedaj imam pa srebrnega, vsake tolko očistim stekla in se ne sekiram dosti za ostalo
first_line ::
Jaz vam lahko ekološko operem avto:
50€ navadno pranje,
100€ v oprijetih kopalkah
150€ namazan z baby oljem in v tangicah.
Ponudbe na zs.
50€ navadno pranje,
100€ v oprijetih kopalkah
150€ namazan z baby oljem in v tangicah.
Ponudbe na zs.
šernk ::
gruntfürmich je izjavil:
avto se pere 4× letno in nič več. vse ostalo je preseravanje za brezveze in sosede ter lastni mazohizem. ajde, edino če imaš nov avto lahko to cifro drigneš do recimo 8×, plus občasno spiranje totalno blatnega podvozja...
oprosti ko pridem pozimi iz prekomerne posute avtoceste in imam na avtu milimeter na debelo sol ni druge kot avto čimprej oprati. Ko se mi ptič poserje na streho/havbo ni druge kot avto takoj oprati (sem ga zaradi golobov ob 2 zjutraj pral imel sem možnost ali golobi ali morebitna toča, zato sem raje parkiral pod streho za par urc). Pozimi perem avto predvsem zaradi nuje in ga perem mnogo več kot 1x mesečno (vsaka pot po AC je obvezno pranje), če se voziš 2km stran po mestu itak da ga ni potrebno prati, sedaj ko je toplejše vreme pa perem avto bolj kot konjiček, vzemi temu namesto kajenja, pa mi porabi manj časa na teden.
sem idiot? Nič večji kot tisti, ki ta čas zapravi na internetu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dxx ::
Če si na dvorišču postaviš 1 m^3 zbiralnik za deževnico + wapo ga lahko vsak teden pereš, drugače je škoda pitne vode za pranje pleha.
Potem rabiš še črpalko, ki bo iz zbiralnika črpal in vodo dovolj hitro črpal proti wap-u. Edino če postaviš zbiralnik par metrov visoko,da bo padec dovoljšen, vendar vseeno odsvetujem zgornji nasvet, namreč videl sem že na lastne oči soseda, ki je na enak način želel privarčevati,a mu je zaradi premalo pritiska(sod deževnice 1000l, na višini 1m) zaribal motor na wapu(Karcher).
SkIDiver ::
@dxx narobe. Karcher od serije K4 ali K5 dalje omogoča črpanje vode iz alternativnega vira, ki je lahko tudi čeber z vodo, ki stoji poleg visokotlačnega čistilca.
dice7 ::
Nabavi si še tisto krpo jelenja koža al kaj je že, je priročna za brisanje po pranju, da se kapljice ne zasušijo gor
betmen ::
Kupi si štrajfix oz. visokotlačni čistilec, ampak mora imet železno glavo. Če ima plastično ti bo šla v roku enega leta (dokler je v garanciji je OK potem pa...)
Dvigni plastičnega in železnega in boš takoj videl o čem govorim.
Kupi si dober šampon in krpo.
Ne kupuj tistih z voskom, ker so za en drek. Voska ni nikjer, ko se pa avto po džju posuši pa je hujši kakor da ga ne bi pral 2 mesca.
Za platišča uzemi v Lecleru tisto čistilo modro ko je feltna gor narisana, 2,60€ mislim da. Predobro je, spravi vse stran brez drgnjenja s krtačkami.
Čisti samo z rokami in gobo! Pust te metlice in krtačke...
Ko končaš vse pa le namaži gume s tapravim mazilom. Imaš miljon vrst, a najboljši je tisti svetlo zelena pakunga, spet dobi se v Lecleru.
S podvozjem se ne obadaj preveč, razen med zimo malo splahni sol
Dvigni plastičnega in železnega in boš takoj videl o čem govorim.
Kupi si dober šampon in krpo.
Ne kupuj tistih z voskom, ker so za en drek. Voska ni nikjer, ko se pa avto po džju posuši pa je hujši kakor da ga ne bi pral 2 mesca.
Za platišča uzemi v Lecleru tisto čistilo modro ko je feltna gor narisana, 2,60€ mislim da. Predobro je, spravi vse stran brez drgnjenja s krtačkami.
Čisti samo z rokami in gobo! Pust te metlice in krtačke...
Ko končaš vse pa le namaži gume s tapravim mazilom. Imaš miljon vrst, a najboljši je tisti svetlo zelena pakunga, spet dobi se v Lecleru.
S podvozjem se ne obadaj preveč, razen med zimo malo splahni sol
aiko ::
Vse kar rabiš je cev vodo, šampon za avto, jelenjo kožico in malo dobre volje. Vse ostalo je luksuz (vap ipd)..
Opereš ga pa itak po potrebi..ko je umazan ali ko enostavno želiš da je čist... To pranje 1x na mesec, 4x na teden je vse skupaj larifari...
Opereš ga pa itak po potrebi..ko je umazan ali ko enostavno želiš da je čist... To pranje 1x na mesec, 4x na teden je vse skupaj larifari...
RejZoR ::
Samo en nasvet, štrajfiks sicer odstrani vse živo in pol folk blazno rad spira avto na 3cm razdalje. Ne tega počet razen če si hočete olupit barvo iz plastičnih delov (odbijači) in sprati vso barvo črk iz tablic).
Sam sem ugotovil, da je pranje doma brezvezno in ga tiste 2x na leto raje peljem v avtopralnico. Pomoje porabijo manj vode kot doma, pa še avto se res sveti, ko ga čistim doma je vedno nekje ves lisast ko se posuši. Plus doma podvozja ne moreš dobro sprat. Ponavadi ga peljem nakoncu zime, da mi splakne vso slano svinjarijo iz pleha in mogoče še enkrat pol čez poletje. To pa je to. Sicer pa imam tako bež/srebrno barvo, da je lahko ves usran, pa se skor ne vidi.
Sam sem ugotovil, da je pranje doma brezvezno in ga tiste 2x na leto raje peljem v avtopralnico. Pomoje porabijo manj vode kot doma, pa še avto se res sveti, ko ga čistim doma je vedno nekje ves lisast ko se posuši. Plus doma podvozja ne moreš dobro sprat. Ponavadi ga peljem nakoncu zime, da mi splakne vso slano svinjarijo iz pleha in mogoče še enkrat pol čez poletje. To pa je to. Sicer pa imam tako bež/srebrno barvo, da je lahko ves usran, pa se skor ne vidi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
SkIDiver ::
Fantje wap, karcher, ... ne bo naredil čudeža. Je treba še kaj dodati k temu
Mal poglejte kako to profiči delajo. Ne pravim, da je treba imeti cel arsenal pripomočkov, čistil in vsega živega doma. Vsaj osnove pa ne škodijo. Torej dva vedra, najmanj dve gobi ali pa še bolje rokavice za pranje, dober šampon (brez lari fari voska), čistilo za platišča, čistilo za insekte, kakšen čopič in krtača za platišča in zaščita za plastične dele (maža). Lahko pa še kako mažo za pnevmatike.
Sliši se veliko, ampak če pereš avto vsaj 2x mesečno je tole že bolj must have.
Ogromno informacij se najde na tem forumu. Za kakšno idejo pa poglejte tega mojstra.
Mal poglejte kako to profiči delajo. Ne pravim, da je treba imeti cel arsenal pripomočkov, čistil in vsega živega doma. Vsaj osnove pa ne škodijo. Torej dva vedra, najmanj dve gobi ali pa še bolje rokavice za pranje, dober šampon (brez lari fari voska), čistilo za platišča, čistilo za insekte, kakšen čopič in krtača za platišča in zaščita za plastične dele (maža). Lahko pa še kako mažo za pnevmatike.
Sliši se veliko, ampak če pereš avto vsaj 2x mesečno je tole že bolj must have.
Ogromno informacij se najde na tem forumu. Za kakšno idejo pa poglejte tega mojstra.
Malajlo ::
Blah, za 16€ ga vsak mesec odpeljem zunaj/znotraj. Meni avta v desetih minutah ne uspe spucat. V tem času kaj iz foha naredim in zaračunam.
RejZoR ::
To boš videl samo v filmih. V resničnem svetu ženske ne perejo avtomobilov :P
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
dxx ::
@dxx narobe. Karcher od serije K4 ali K5 dalje omogoča črpanje vode iz alternativnega vira, ki je lahko tudi čeber z vodo, ki stoji poleg visokotlačnega čistilca.
Ok. Vendar moraš najti model wapa, ki ima to opcijo-če seveda želiš šparat z vodo. Čeprav če rad varčuješ z vodo, potem je pralnica najboljša izbira, ker vodo filtrira in ponovno uporablja.
Še vedno pa ga ni boljšega kot parkrat na leto vzet krpo, odpreš si pirček in lepo v miru vse v nulo spucaš,vsaj meni.Fino pri pralnici pa je tiste 2x na leto podvozje oprat.
Spet pa je odvisno koliko daš na to, eni sesajo stanovanje vsak dan, avta pa nikoli;spet pri drugih je lahko obratno...Sem delal nekaj časa tudi v avtopralnici, tako da vem kako se tem stvarem streže. Največja smrt plastičnih prednjih žarometov(porumenijo, mat)pa so prav čistila v avtopralnicah.
Malajlo ::
Zanič plastiko na lučeh imajo večinoma nemški avtomobili. Razen če lastniki ostalih znamk perejo sami. Zakaj pa bi polikarbonat katerokoli čistilo uničilo, pa ne vem. UV ja, kemikalije pa samo kalcijev karbonat v kosih (beri: pesek).
SkIDiver ::
@dxx to imajo vsi modeli pri Karcherju od določene serije dalje. Kot pravim nisem prepričan ali je od K4 ali K5 dalje. Govorim za home&garden linijo. Kako je pri profi liniji pa nisem preverjal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
first_line ::
betmen ::
Samo en nasvet, štrajfiks sicer odstrani vse živo in pol folk blazno rad spira avto na 3cm razdalje. Ne tega počet razen če si hočete olupit barvo iz plastičnih delov (odbijači) in sprati vso barvo črk iz tablic).
Sam sem ugotovil, da je pranje doma brezvezno in ga tiste 2x na leto raje peljem v avtopralnico. Pomoje porabijo manj vode kot doma, pa še avto se res sveti, ko ga čistim doma je vedno nekje ves lisast ko se posuši. Plus doma podvozja ne moreš dobro sprat. Ponavadi ga peljem nakoncu zime, da mi splakne vso slano svinjarijo iz pleha in mogoče še enkrat pol čez poletje. To pa je to. Sicer pa imam tako bež/srebrno barvo, da je lahko ves usran, pa se skor ne vidi.
Ma nemoj, doma pranje brezvezno... kake eni pokate tuki ne moreš vrjet...
Katera storitev je bolje opravljena s strojem kakor ročno? NOBENA. Po parih pranjih boš imel na laku praske od teh krtač, ki jih z pranjem z gobico ne bi imel ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | avto kozmetika - trgovineOddelek: Na cesti | 3406 (2988) | Raptor F16 |
» | Detajlno čiščenje, politure, voskanje in vse kar sodi zravenOddelek: Na cesti | 6419 (5637) | Map |
» | Visokotlacni cistilec za avto (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13104 (12011) | IL_DIAVOLO |
» | Praske po pranju avtomobilaOddelek: Na cesti | 14588 (13724) | black ice |
» | Nasvet glede baromataOddelek: Loža | 5233 (1932) | dzinks63 |