» »

Zascita podvozja

Zascita podvozja

«
1
2

europenian ::

Zanima me vase mnenje o zasciti podvozja pri relativno novem avtu in ali novem avtu.
Nekaj prodajalcev mi je ponudilo ob nakupu dodatno zascito podvozja, pa me zanima ali se splaca in kdo v okolici MB-MS to opravlja za primerjavo cen.

Vecina novih avtov ima garancijo proti rji, ampak vseeno ni lepo videti na delih podvozja rjo, ki se nabira na dolocenih delih, kjer stoji voda, kljub temu.

Zanima me ali kdo od vas ima tako zascito in scim se to pospica? Nekaj sem bral o vosku, bitumen ipd.

Vprasal sem tudi mnenje mehanika in je rekel, da ce ze je to smiselno opraviti po prvem letu ali dveh, ko se rje ni prevec, je pa dovolj, da se vidi kje so kriticna mesta.

Kaj pravite vi?

matobeli ::

Odvisno, če misliš avto zgurat v 10letih in se ga znebit pol ne. Če ga misliš imet 20let pol obvezno.
Če je avto vreden 10k je mal brezveze, če je pa 30k pol pa mogoče ja, pa odvisno kje se voziš ipd.

europenian ::

A ni boljse imeti tudi v primeru prodaje, da ga lahko lazje prodas?

Mislim nekaj sem gledal na internetu naj bi bile cene od 150evrov naprej, pa to se mi ne zdi drago, ce pomaga. Kako dolgo pa to drzi?

Ja vozim se po cesti, dez, sneg, pac normalno vsak dan. Se spomnim na starem avtu, bil je star cirka 13 let, je mehanik rekel, da je podvozje tako zrjavelo, da ne more optike nardit, da treba veliko stvari menjat. Pol pa so se pri tehnicnem jamrali.

starfotr ::

https://www.tri-krone.si/

Tole. Samo moraš obnavljat na vsake nekaj let.

brbr21 ::

ROTFL... smo leta 2021 in ne 1971, da bi moral z dinitrolom prešpricat kragujevški biser, ker drugače ga po letu ali dveh rja ukrade.
Ma ja, ovce se striže. :)

Se pa avto tudi spodaj kdaj opere. Predvsem pozimi. Boš več naredil.

matobeli ::

Seveda, na lep sončen zimski dan greš v avtopralnico, spucaš podvozje, ni da ni, pol pa zapelješ na cesto ki je skor bela od soli in če je že prej slučajno kšna svinarija preprečevala soli dostop do razpok v zaščitnem sloju je sedaj ni več.

Seveda pa avti ne rjavijo več na sredi havbe, se je treba sklonit pa pogledat, 10+avti so vsi rjavi bolj ali manj, razen primorski in tisti z 50kkm.

Benny123 ::

Nisi ti videl posnetkov Pirana, ki so vsako leto na TV? Avti praktično vsi v vodi "do kolen" večkrat na leto. Tolk o primorskih avtih. Slabši kot celinski. Plus da majo se mal ITA mentaliteto, jebe se njim za avte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Benny123 ()

matobeli ::

Mišljeno je pri-morskih in ne morskih avtih :P

mr_chai ::

našprici z wd-jem. bo dost

europenian ::

Sam ne morem, saj ne morem dvigniti avta. Cena treh sprej doz bitumna je 21 evrov na amazonu, voska pa ca. 30
www.amazon.de/Liqui-Moly-6111-Unterbode...
https://www.amazon.de/Liqui-Moly-6103-W...

Za trikrone sem slisal, da so nateguni v smislu, da so najdrazji oz. imajo avstrijske cene.
http://www.prodajalec.peugeot.si/at-vis...
Tukaj se vse cene gibljejo pod 200eur.

Zakaj tejle privatniki ne upajo objaviti cen na spletu?
Ce iscem na tujih straneh v Avstriji jih ima veliko napisano okvirno ceno ali pa v iskaliku izberes tip vozila in izpise ceno.

Invictus ::

Benny123 je izjavil:

Nisi ti videl posnetkov Pirana, ki so vsako leto na TV? Avti praktično vsi v vodi "do kolen" večkrat na leto. Tolk o primorskih avtih. Slabši kot celinski. Plus da majo se mal ITA mentaliteto, jebe se njim za avte.

Primorski avti so res super, ko jih celo zimo prepihava z morskim pršcem, polnim soli...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pac-Man ::

Sam bi šel z voskom ali bitumnom samo nad nov/obnovljen avto ali kompleten shitbucket. Spodaj hitro ujameš vlago in skriješ mesto rjavenja.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

PINki ::

Jaz sem mislil, da je "zascita podvozja" pri tovarniski izvedbi v smislu preprecevanja poskodb, ce z dnom avta kje kaj pocohas, ne pa kot antikorozivno zascito.

matobeli ::

Tistmu se pa reče "skid plate" oziroma "šusplata" po domače :P

Raptor F16 ::

europenian je izjavil:

Zanima me vase mnenje o zasciti podvozja pri relativno novem avtu in ali novem avtu.
Nekaj prodajalcev mi je ponudilo ob nakupu dodatno zascito podvozja, pa me zanima ali se splaca in kdo v okolici MB-MS to opravlja za primerjavo cen.

Vecina novih avtov ima garancijo proti rji, ampak vseeno ni lepo videti na delih podvozja rjo, ki se nabira na dolocenih delih, kjer stoji voda, kljub temu.

Zanima me ali kdo od vas ima tako zascito in scim se to pospica? Nekaj sem bral o vosku, bitumen ipd.

Vprasal sem tudi mnenje mehanika in je rekel, da ce ze je to smiselno opraviti po prvem letu ali dveh, ko se rje ni prevec, je pa dovolj, da se vidi kje so kriticna mesta.

Kaj pravite vi?


A ti veš kaj je to pri novih avtih ?

Plastični pokrov za podvozje da ti voda ne šprica po motorju, plehu in napeljavi pod avtom.

Dražje znamke to majo by default in tega sploh ne ponujajo.

Primer:
Pri VW je to samoumevno, pri Škodi pa je npr. za doplačat. Golf / Octavia. Golf ma spodaj zaprto, octavia ma po nekaj sto kilometrih po mokrem ves motorni prostor zasran.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mr_chai ::

europenian je izjavil:

Sam ne morem, saj ne morem dvigniti avta. Cena treh sprej doz bitumna je 21 evrov na amazonu, voska pa ca. 30
www.amazon.de/Liqui-Moly-6111-Unterbode...
https://www.amazon.de/Liqui-Moly-6103-W...



Ja kupi si 4 podstavke ali še kakšnega več za rezervo in ročno dvigalko.

Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:

Tistmu se pa reče "skid plate" oziroma "šusplata" po domače :P


Zaščita podvozja je pri novih avtomobilih točno to. Plastični zaščitni pokrov.

Špricanje z voski se naredi že v tovarni ko se avto konzervira za transport.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

matobeli ::

To ti resno da novi avti niti plastike več ne dajo serijsko pod mašino? 8-O

svecka ::

Jaz sem pred leti namazal podvozje z uno smolo iz yugoslavije. Drži še zmeraj, odlična zadeva, ne pa današnji spreji k držijo sam 1 let.

matobeli ::

Uno smolo še vedno delajo in lahko tudi z njo mažeš. Ali pa vzameš nekaj iz Lidla in se po enem letu spere.

Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:

Uno smolo še vedno delajo in lahko tudi z njo mažeš. Ali pa vzameš nekaj iz Lidla in se po enem letu spere.


Če avto spodaj ni sterilen je lahk na konc več škode kot koristi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

jest10 ::

Raptor F16 je izjavil:


Primer:
Pri VW je to samoumevno, pri Škodi pa je npr. za doplačat. Golf / Octavia. Golf ma spodaj zaprto, octavia ma po nekaj sto kilometrih po mokrem ves motorni prostor zasran.


Pri Rapidu imam spodaj zaprto. Brez doplačila. Tudi v konfiguratorju se nič ne spomnem, da bi to videl

Raptor F16 ::

jest10 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:


Primer:
Pri VW je to samoumevno, pri Škodi pa je npr. za doplačat. Golf / Octavia. Golf ma spodaj zaprto, octavia ma po nekaj sto kilometrih po mokrem ves motorni prostor zasran.


Pri Rapidu imam spodaj zaprto. Brez doplačila. Tudi v konfiguratorju se nič ne spomnem, da bi to videl


Men so pa eni jamral da majo na octaviah motorje zasrane pa ko sem pogledal pod haubo nisem mogu verjet da je vse odprto spodaj.

Zgleda od paketa opreme odvisn. Glede na to da ti posebej zaračunajo malenkost kot npr senzor za dež je to mal... a veš
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Vuli ::

europenian je izjavil:

Sam ne morem, saj ne morem dvigniti avta. Cena treh sprej doz bitumna je 21 evrov na amazonu, voska pa ca. 30
www.amazon.de/Liqui-Moly-6111-Unterbode...
https://www.amazon.de/Liqui-Moly-6103-W...

Za trikrone sem slisal, da so nateguni v smislu, da so najdrazji oz. imajo avstrijske cene.
http://www.prodajalec.peugeot.si/at-vis...
Tukaj se vse cene gibljejo pod 200eur.

Zakaj tejle privatniki ne upajo objaviti cen na spletu?
Ce iscem na tujih straneh v Avstriji jih ima veliko napisano okvirno ceno ali pa v iskaliku izberes tip vozila in izpise ceno.


tle maš 3 krone, 1 piksna je cca 20€, kupiš, dvigneš avto, pošpricaš kar ti paše. Če bi rad pa bolj temeljito bo pa treba mal več dinarčkev.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

matobeli ::

če računaš da ti pri tri krone naluknjajo votle dele (pragove recimo) in našpricajo tudi od znotraj, ter našpricajo vse kanale za odtok vode in motorni prostor in računajo mal čez 100eur pol niti ni tako zelo drago.

Če maš kompresor in dvigalo za avto, pa še nabaviš ene 10l maziva v kanti pol seveda nardiš ceneje, zih prišparaš ene 60eur ali celo več.

Če pa nimaš greš pa pač na pir vmes ko oni delajo in se ne sekiraš za usrano garažo, delo, nabavi...

SambaShare ::

Krown je samo za zaprte dele, na izpostavljenih ga bo spral prvi dež.

Za nov avto pa itak vosek npr.: https://atgzupan.com/trgovina/izdelek/3...

Imam našpricane koloteke s tem in je zelo obstojen. Malo zoprno, ker se ne posuši in je rahlo lepljiv. Velik plus pa je da je prosojen in vidiš kaj se dogaja spodaj.

matobeli ::

Pri kronah ti tud z dinitrolom napacajo bolj izpostavljene dele če je potrebno, vse to v osnovni ponudbi. Načeloma imajo avti relativno dobro zaščito že fabriško, problem je tam kjer je ni (notranji deli, koloteki...). Večini avtov itak zgnijejo pragovi odznotraj, pri robu blatnikov in podobno. Dons ti praviloma ne orerjavi poden pod nogami.

Aja, pa najprej spucajo podvozje in posušijo.

Sem zelo naklonjen DIY, ampak v tem primeru pač nisem imel šans brez vse opreme in orenk garaže.

Furbo ::

Nateg za suckerje.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

matobeli ::

Ker kreten :))

SambaShare ::

Vuli je izjavil:


tle maš 3 krone, 1 piksna je cca 20€, kupiš, dvigneš avto, pošpricaš kar ti paše. Če bi rad pa bolj temeljito bo pa treba mal več dinarčkev.

Da ne bo kdo slučajno kupoval po 20€.

https://www.avtomarkovic.si/izdelek/210...

Naročeno večkrat, brez vsakega problema.

Siddh ::

SambaShare je izjavil:

Krown je samo za zaprte dele, na izpostavljenih ga bo spral prvi dež.

Za nov avto pa itak vosek npr.: https://atgzupan.com/trgovina/izdelek/3...

Imam našpricane koloteke s tem in je zelo obstojen. Malo zoprno, ker se ne posuši in je rahlo lepljiv. Velik plus pa je da je prosojen in vidiš kaj se dogaja spodaj.


Pa to ni za koloteke, to je za notranje votle dele, ki jih kamenje ne obletava. Npr. notranjost pragov, deli šasije itd.


SambaShare ::

Siddh je izjavil:


Pa to ni za koloteke, to je za notranje votle dele, ki jih kamenje ne obletava. Npr. notranjost pragov, deli šasije itd.


Saj čez pride še zaščitna plastika.

Siddh ::

No potem je malo bolje, ampak vseeno ti voski ostanejo mastni in nase vlečejo svinjarijo in prah. Sicer so včasih avte ščitili tako da so jih namastili in peljali par kilometrov čez makadamsko cesto da je prah prijel in se zlepil ampak nismo več včasih :D.

Sicer pa novi avti ne rjavijo od znotraj navzven, kjer bi ti razna olja in voski pomagali, vsi avti so že tudi z voski zaščiteni znotraj od novega. Najdi nekje v prtlajžniku kakšno luknjo v pločevino pa porini prst noter, boš lahko tipal mehkejši rahlo lepljiv premaz. Večina modernih avtov začne rjaveti od zunaj, ker kamenje napika barvo ali pa ker so zelo slabo barvali. Včasih se zgodi tudi da vrata pričnejo rjaveti od znotraj ker tam vseeno steče nekaj vode skozi in spira vosek, kakšnim 10 let starim golfom se včasih to vidi. Proti kamenju ti pomagajo zunanji premazi npr. bitumen oz. raje bodenschutz od priznane znamke npr 3M ali Motip. Seveda morajo vsi ti gumirani nanosi biti našpricani na brezhibno razmaščeno barvano površino brez predhodne rje. Če nanašaš čez rjo, samo skrivaš, spodaj pa se dela mehur rje, ki se ti bo odprl čez par let ko bo prepozno in bo že spodaj luknja v pločevini.
Pa omenit je treba da se ti nanosi dajejo samo čez izpostavljene dele karoserije ali šasije. Špricanje rok, mostov, prem ipd. je brezveze, ker so to masivni deli in tudi če se pojavi površinska rja so ti deli narejeni iz več mm debele pločevine, ki bo preživela avto tudi če prične rjaveti. Z nanašanjem zaščite na te dele samo delaš packarijo, pa če še zraven pride kakšno olje, bencin, zavorno olje se ta nanos nikoli ne posuši in potem vsakič ko se šraufa podvozje se mehaniku ta masa svinja po rokah. Te dele se raje pobarva z kvalitetno barvo v več slojih če bi jih rad ohranil lepe, ampak se enostavno ne splača če ni ravno oldtimer.
Moraš pa pazit pri izvajalcu ker mojstri radi špricajo bitumen kar vsepovprek. Ko ti avto predajo seveda zgleda bolje kot novo, čez par let pa rja spet ven udari, ponavadi pa je takrat že treba kleparsko avto rihtat.

Ampak na novem avto se jaz nebi tega loteval, če res ni model ki ima splošne probleme z rjo. Mogoče če se voziš dosti po makadamu. Doma imamo 15 let starega renaulta, z njim se je ogromno prevozilo po slabih cestah in makadamu pa je še vedno brez rje. Mogoče par pikic na zadnji premi pa na mostu, karoserija pa je čista, četudi je že na desni strani barva na progu stolčena dol zaradi kamenja.


Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:

Ker kreten :))


Idioti ste tisti, ki greste enim pocarjem avto peljat da vam ga navrtajo in napackajo s smolo. Res genialno. Galvaniziran pleh greste vrtat. Tako kot tisti geniji ki so si v Zadnjo haubo s kniping vijakom nosilec tablico prišraufal potem pa vse rjavo naokoli.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

matobeli ::

Če bi blo vse tko super 10let stari avti ne bi bli rjavi.

Pa kakšnih 10, renojevi kombiji so tak klump da nam je v firmi po parih letih začel kar precej rjavet po podvozju, barva pa tolk tenko našpricana da na enih delih že na sivo vleče.

Če maš do 10let star avto je že vse lepo in prav, pol pa se začnejo mehurčki pojavlat eni hitrej drugi počasnej.

Sploh pa maš luknje narjene tam kjer ni stika z soljo, pa opozorijo te da je treba vsake dve let mazat, če slučajno ne prideš več nazaj k njim.

Utk ::

Raptor F16 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Ker kreten :))


Idioti ste tisti, ki greste enim pocarjem avto peljat da vam ga navrtajo in napackajo s smolo. Res genialno. Galvaniziran pleh greste vrtat. Tako kot tisti geniji ki so si v Zadnjo haubo s kniping vijakom nosilec tablico prišraufal potem pa vse rjavo naokoli.

Eh, vw ne rabi lukenj, da mu zadnja hauba zarjavi, pri drugih pa to ni problem.

europenian ::

matobeli je izjavil:

če računaš da ti pri tri krone naluknjajo votle dele (pragove recimo) in našpricajo tudi od znotraj, ter našpricajo vse kanale za odtok vode in motorni prostor in računajo mal čez 100eur pol niti ni tako zelo drago.

Če maš kompresor in dvigalo za avto, pa še nabaviš ene 10l maziva v kanti pol seveda nardiš ceneje, zih prišparaš ene 60eur ali celo več.

Če pa nimaš greš pa pač na pir vmes ko oni delajo in se ne sekiraš za usrano garažo, delo, nabavi...
Cene so okol 400-500.

Jaz sem ze videl tudi 2-3 leta nove avte rjavit. Pred kratkim:


Eno leto star Kia hcundai.

Saj mene samo moti, ko od spodaj pogledas pa pri osovinah pa koncnikih je vse rjavo, po parih letih. Pr raznih kitajcih pa sem videl tudi pogosto na mestih kjer je varjeno, da od spodaj mehurcki rje rinejo ven, ampak ko sem lastniku pokazal je rekel, da on tega do zdaj sploh ni videl. Pac odvisno, kok si pozoren na to je tudi verjetno taka stvar.

matobeli ::

400-500€ pri trikrone?
Sem bil pri njih v 2019 nazadnje pa je bilo okol 150-180, ampak za kombi.

Lahko pa da so podražil, ker gužvo so kar imel pa tudi cenika nimajo več objavljenega.

Siddh ::

matobeli je izjavil:

Če bi blo vse tko super 10let stari avti ne bi bli rjavi.

Pa kakšnih 10, renojevi kombiji so tak klump da nam je v firmi po parih letih začel kar precej rjavet po podvozju, barva pa tolk tenko našpricana da na enih delih že na sivo vleče.

Če maš do 10let star avto je že vse lepo in prav, pol pa se začnejo mehurčki pojavlat eni hitrej drugi počasnej.

Sploh pa maš luknje narjene tam kjer ni stika z soljo, pa opozorijo te da je treba vsake dve let mazat, če slučajno ne prideš več nazaj k njim.



Deli podvozja rjavijo na vseh avtih. Ga je treba vsake toliko oprat spodaj. Pa naučit prepoznat površinsko rjo. Je pa neprimerljivo manj 10 let starih rjavih renaultov, kot pa 10 let starih rjavih WVjev ali drugih nemcev. Ali pa japonce poglej.
Žal je renault vodilni v izdelavi karoserij, ki ne rjavijo.


Vuli ::

SambaShare je izjavil:

Vuli je izjavil:


tle maš 3 krone, 1 piksna je cca 20€, kupiš, dvigneš avto, pošpricaš kar ti paše. Če bi rad pa bolj temeljito bo pa treba mal več dinarčkev.

Da ne bo kdo slučajno kupoval po 20€.

https://www.avtomarkovic.si/izdelek/210...

Naročeno večkrat, brez vsakega problema.


mislim, da sem ja pri istmu vzel. nisem vedel pa cifre iz glave, zato sem napisal cca.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

WizzardOfOZ ::

Japonci zadnjih 15 let veliko manj rjavijo. In to veliko manj kot nemci.

So pa včasih orenk rjaveli. Ponoč si lahko slišal, kako jih rja je.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Invictus ::

Fordi še vedno rjavijo.

Kleparske delavnice imajo kar pogodbe z uvoznikom podpisane, da po enem letu menjajo pragove...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

europenian ::

matobeli je izjavil:

400-500€ pri trikrone?
Sem bil pri njih v 2019 nazadnje pa je bilo okol 150-180, ampak za kombi.

Lahko pa da so podražil, ker gužvo so kar imel pa tudi cenika nimajo več objavljenega.
Kaj si pa dal delati tocneje? In kako dolgo je trajalo?

Je pa neprimerljivo manj 10 let starih rjavih renaultov
Ker so na odpadih.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

TriKrone d.o.o., Godešiči, mislim da ravno eno dobro uro.

europenian ::

Eno uro za pranje, ciscenje, susenje, odstranitev plasticnih delov, saniranje korodiranih delov, nanos in spet susenje in montaza nazaj za 180eur?
Tezko verjamem, zato pa sem vprasal kaj tocno si dal delati.
Ce je to res, je ugodno. Ce pa postopek ni taksen, potem ni vreden nic.

matobeli ::

Gre se za protikorozijsko zaščito in ne sanacijo korozije.

Pranje, sušenje, špricanje z oljem po zunanjih ter votlih delih.

Glede na to da rabiš za postopek visokotlačni čistilec, ventilator, avtodvigalo, kompresor, zaščito tal oziroma namenski prostor, ter seveda olje (ne gre ga samo dva deci), se mi ne zdi pretirana cena. Govorimo seveda o tem da je to cena za kombi in ne osebno vozilo.

Lahko pa poveš kako točno v DIY prideš bistveno ceneje skoz, da vas hejterjev ne bodo samo usta ;)

SambaShare ::

Če že imaš ustrezno nujno opremo (kompresor + pištola), te pride DIY enih 8€ za olje + čas.

Govorim za zaščito votlih prostorov (pragov, vrat, podpornih konstrukcij, ipd.). S tem da moj avto ima že default polno gumijastih čepov in vrtanje ni potrebno. Dvigalo ni nujno potrebno, se moraš pa precej valjati po tleh.

europenian ::

Ne saj cena se mi zdi super, samo mi ni jasno, da se to v eni uri posusi po pranju, ker sem gledal enga na youtubu in je rekel, da bi se naj susilo vsaj en dan oz. cez noc in preden se posprica karkoli gor, se mora, ce kje ze kaj rjavega ven gleda spucati in posmirglati in namazati z ferosanom, ker drugace ta zascita itak nima smisla, ce je gor pospricana brez tega.
Govorim o zasciti ravno kriticnih predelov, kjer se kapljice vode naberejo tudi nekaj ur po pranju in ponavadi tam doli je ze mal rjavo. Tam kjer ne rjavi, ni tako pomembno.

Recimo



Men je en reku, da to traja vsaj en dan in da bi moral avto tam pustit in da to za 180eur ni pravilno kako se dela, zato pa sprasujem. Nevem kaj se pocutis napadenega. Hocem pac vedet ali si za to ceno dobil kvalitetno zascito ali samo tako tako.

V prvem posnetku je nov avto, pa se mi zdi, da traja to konkretno dlje kot eno uro, pa ce bi se bil avto zasran od soli in susenje, da se konkretno posusi, ce je to blo v eni uri, so ti pospricali na moker avto, kjer se se ni posteno posusilo.
Recimo, ce je stanga votla ali ravna je voda kr nekaj casa na vrhu, kot kapljice na dolocenih vogalih tudi dolgo ostanejo.

Zgodovina sprememb…

WhiteAngel ::

europenian je izjavil:


Jaz sem ze videl tudi 2-3 leta nove avte rjavit. Pred kratkim:


Eno leto star Kia hcundai.


Tole je tipično. Nekdo je zaje*al dizajn pri vratih in se voda ne odteka. Isti problem sem imel jaz pri Accentu, samo da je bil start 15 let, ko se je takale rja začela pri vratih 8-O

ginekk ::

europenian je izjavil:



Men je en reku, da to traja vsaj en dan in da bi moral avto tam pustit in da to za 180eur ni pravilno kako se dela, zato pa sprasujem. Nevem kaj se pocutis napadenega. Hocem pac vedet ali si za to ceno dobil kvalitetno zascito ali samo tako tako.


Jaz tja vozim že drugi avto, prvi je bil oldtimer in ga niti nisem pustil vrtat. Drugi je terenec z ločeno šasijo in karoserijo. Vsake dve leti.
Zaščita še kak teden (odvisno od zunanje temperature) "teče" iz avta in pušča madeže povsod kjer parkiraš. Enkrat ko je zaščiten, podvozje najbolje pustit pri miru - nič prat, ker se zaščita lepo sprime z umazanijo in vse skupaj ščiti. Tako je recimo potem serviser mislil, da so vzmeti na blažilcih čisto zarjavele, spodaj pod sprijeto umazanijo pa so bile dejansko kot nove.

Gospod ima dolgoletne izkušnje, tudi s sestavljanjem oldtimerjev. Niti ne bo vzel vsak avto v zaščito. Če oceni da je preveč rje, bo pošteno povedal, da je nima smisla. Za ta denar se po moje ne izplača prav nič drugega.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto od 1000 do 2000 eur? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14213477 (6400) link_up
»

Rjavenje podvozja - Mazda 6 letnik 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8113349 (10482) bambam20
»

Pranje avtomobila doma (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7525264 (14796) radmannsdorf
»

Težave pri 2 dni starem avtu (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34861268 (47048) D3m
»

Posledice barvanja vozila na njegovo tržno vrednost (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5511131 (9830) mihec87

Več podobnih tem