Forum » Na cesti » Volkswagen ID.3/4
Volkswagen ID.3/4
Temo vidijo: vsi
m0LN4r ::
Je sploh mozno ID klumpa nabavit brez sredinskega displeja? Zakaj sploh posiljujejo folk s tem sranjem?
ID ma vsaj skromne mere displeja, da ne moti med voznjo. Kdo zares rabi 15 colsko tablico na armaturki med voznjo?
Mislim al si s pametjo pri voznji al pa ne. Celo pa ce prevazas druge osebe v avtu.
Pac marketing, folku se to zdi kul, kot igracka v pralnem prasku na zacetku, cez par mescev pa izpade neumno in vec ne uporabljas nic od tega.Danes se ne, ampak ce ze argumentiras z 0-100 predvidevam, da si kupis proper dirkalnik in hodis na dirkalisca znjim.
Ampak ok, zdaj vem, da avto za 60 jurjev za druzino, mora imeti 3 sekunde pod sto in tablico z igricami.
Kdaj pa bo kaksna tesla za 30 jurjev na vidiku, ker vsi tega nepotrebnega sranja v bistvu 99,9% casa ne rabimo?
Pa se killer feature iz zgornjega videa ne pozabi.
Jaz ne orgazmiram na tesline pospeske, saj so kul ne recm, parkrat sprobas fertig, ampak po nasih ovinkastih cestah, ce jaz pritisnem po gasu, bo tesla v ogledalu vedno manjsa. Pa imam 2x tolko do 100, ampak...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Valvoline ::
Gimme back fizicnih gumbov prosim, displej smeti za tabilce ter telefone. Jaz ne kupim avta z centralnim displejem, sploh pa taki k strli iz armaturke. Najbolj ogabna zadeva v avtomobilizmu doslej.
PrimoZ_ ::
Gremo raje pobirat stave, kdaj bo prvi masovni heck teh novodobnih vedno povezanih avtomobilov.
m0LN4r ::
Po mojem to se pride, display na sredini je povsem nepotreben. Imas en mali display za volanom in to je dovolj za crucial elemente med voznjo, ki je samo hitrost in doseg. Pa vsak clovek ima dandanes telefon za vse ostalo.
Jaz tudi lahko recem "ok google, predvajaj my butt is hurt preko spotify" in dela, neverjetno dela. Ali pa "ok google, bring mich zu Natalia" spet dela. Much wow.
Pazi to, to dela v avtu za 1/3 tesle, ce clovek res rabi.
Jaz tudi lahko recem "ok google, predvajaj my butt is hurt preko spotify" in dela, neverjetno dela. Ali pa "ok google, bring mich zu Natalia" spet dela. Much wow.
Pazi to, to dela v avtu za 1/3 tesle, ce clovek res rabi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Gimme back fizicnih gumbov prosim, displej smeti za tabilce ter telefone. Jaz ne kupim avta z centralnim displejem, sploh pa taki k strli iz armaturke.
Ti seveda ne kupiš takega, ker lanos MY 1999 tega nima. Kot tist, ki je reku, da za manj kot 2 jurja pa že ne bo delal...in res ne dela za manj. Ne niti za več, ampak glavno, da ne za manj.
m0LN4r ::
Gremo raje pobirat stave, kdaj bo prvi masovni heck teh novodobnih vedno povezanih avtomobilov.Tri leta tops, najprej mora biti sploh masa teh avtomobilov na cesti, da se splaca. Pol pa jih heknejo in ostanejo vsi na mestu in bo display pokazal sporocilo: "If you want to continue driving, please transfer $$$$ to prince in Africa"
PS: Ampak ni problem, bos od tesle dobil Gratis Antivirus McAfee Tesla Edition.
Se najmanj pa sem navdusen, da Elon snema moje otroke in zeno v bikiniju, ko avto pere.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Valvoline ::
Gimme back fizicnih gumbov prosim, displej smeti za tabilce ter telefone. Jaz ne kupim avta z centralnim displejem, sploh pa taki k strli iz armaturke.
Ti seveda ne kupiš takega, ker lanos MY 1999 tega nima. Kot tist, ki je reku, da za manj kot 2 jurja pa že ne bo delal...in res ne dela za manj. Ne niti za več, ampak glavno, da ne za manj.
Brez pomisleka bi spet vzel lanosa na lpg kot pa to sodobno elektronsko sranje.
PrimoZ_ ::
To sploh ni problem ekskluziven za teslo ali EV.
Mogoče tesla malo izstopa zaradi prepoznavnosti, ampak v to vedno povezano grdo vsi proizvajalci.
In tudi ICE modeli.
Totalna bedarija.
Mogoče tesla malo izstopa zaradi prepoznavnosti, ampak v to vedno povezano grdo vsi proizvajalci.
In tudi ICE modeli.
Totalna bedarija.
Kripto mesi ::
Gimme back fizicnih gumbov prosim, displej smeti za tabilce ter telefone. Jaz ne kupim avta z centralnim displejem, sploh pa taki k strli iz armaturke.
Ti seveda ne kupiš takega, ker lanos MY 1999 tega nima. Kot tist, ki je reku, da za manj kot 2 jurja pa že ne bo delal...in res ne dela za manj. Ne niti za več, ampak glavno, da ne za manj.
Brez pomisleka bi spet vzel lanosa na lpg kot pa to sodobno elektronsko sranje.
Zato ker si socialec in nimaš keša in vse gledaš čez tistih bogih par 100€. V prostem času pa jamraš.
Molnarju pa je tudi nemčija skisala možgane
Gambino ::
Govorim o uporabnosti. Ja zaston internet je kul, ja da ohladim avto preden pridem not mi je kul, ja da lahko na razdaljo odprem avto pa mi ga nekdo pripelje mi je kul ja, da mi snema voznjo in ko je avto parkiran mi je kul ja...
Nisem mulc in ne orgazmiram ampak vse zgoraj nastete stvari so zelo uporabne, in te stvari redko dobis pri drugih sploh serijsko!!!
Od 100 km/h ne gre nikamor? A si bolan. Pospeski so crazy do 220 km/h.
Drugace jaz ne vozim hitro in ne pospesujem ampak vozim kot sofer miss Daisy. Govorim samo za une ki jih to zanima, men dol visi za to... Ampak softwerske resitve so pa 10 let pred vsakim namcem.. preprostost uporabe in moznost n uporabe..
Pa vozim bavarca drugac...
Moj objektivno/subjektiven pogled :)
Pusti id..a saj ne ve kaj piše. Pojma nima.
Se pa z vsem kar si napisal strinjam!
Valvoline ::
Kripto mesi je izjavil:
Gimme back fizicnih gumbov prosim, displej smeti za tabilce ter telefone. Jaz ne kupim avta z centralnim displejem, sploh pa taki k strli iz armaturke.
Ti seveda ne kupiš takega, ker lanos MY 1999 tega nima. Kot tist, ki je reku, da za manj kot 2 jurja pa že ne bo delal...in res ne dela za manj. Ne niti za več, ampak glavno, da ne za manj.
Brez pomisleka bi spet vzel lanosa na lpg kot pa to sodobno elektronsko sranje.
Zato ker si socialec in nimaš keša in vse gledaš čez tistih bogih par 100EUR. V prostem času pa jamraš.
Molnarju pa je tudi nemčija skisala možgane
Lahko grem se danes po unga novega audija etron gt za kes, ni potrebe ker enostavno ne onaniram na plocevino. Takega avta katerega ne znam sam sraufat pa ne rabim. Za avto pa dam max 20% cene novega v salonu, to je zgornja meja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
DamijanD ::
Ne rabis nobene narocnine za sim kartico.. vse je ze v avtu.. lte siba v vseh drzavah zastonj.
A ni tako, da moraš po nekem obdobju (leto) te zadeve potem plačevat, če jih hočeš imeti? Vsaj Bjorna sem tako razumel
rejven ::
Ja vsi res posiljujejo s temi touch varjantami, sej ajde navigacija kadar jo rabis je fajn, vseeno pa bi blo lahko več teh fizičnih gumbov, ki jih pritisnes instinktivno. Sem vozu nekega citroena, mas se temperaturo klime na slide?wtf res...Artheon ma kr dobr zrihtan to, mas oboje.
Se bolj bi pa blo, da se popspravi ko ne rabis, v mojem primeru v 85% vozenj.
Se bolj bi pa blo, da se popspravi ko ne rabis, v mojem primeru v 85% vozenj.
FTad ::
Tisti, ki se pritozujete nad touch screeni namesto gumbov, kolikokrat med voznjo pa morate pritiskati na gubme? A 10x ali vec menjate temperaturo ipd?
Glasnost se itak menja na volanu, oz vec ali manj lahko opravis preko gumbov na volanu.
Glasnost se itak menja na volanu, oz vec ali manj lahko opravis preko gumbov na volanu.
a_borlak ::
Ravno danes zopet preklinjal Weconnect, ki sicer zna pobrati podatke iz avta, ampak da bi recimo aktiviral klimo ali polnenje, to je pa loterija. Po dveh minutah praviloma dobiš napako "Something went wrong, please try later." za razliko od Tesle, kjer sekundo kasneje avto reagira, če je v sleep modu, pa 10 sekund kasneje. Skratka, tudi VW dela polizdelke.
c00L3r ::
Tisti, ki se pritozujete nad touch screeni namesto gumbov, kolikokrat med voznjo pa morate pritiskati na gubme? A 10x ali vec menjate temperaturo ipd?
Glasnost se itak menja na volanu, oz vec ali manj lahko opravis preko gumbov na volanu.
Novi VW uvajajo touch gumbe na volanu. Poglej YT review-e, kako to v praksi med vožnjo slabo deluje. Touch panel je cenejši, kot več 10 gumbov. Se vidi, da se jim gre še samo za dobiček.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c00L3r ()
FTad ::
Tisti, ki se pritozujete nad touch screeni namesto gumbov, kolikokrat med voznjo pa morate pritiskati na gubme? A 10x ali vec menjate temperaturo ipd?
Glasnost se itak menja na volanu, oz vec ali manj lahko opravis preko gumbov na volanu.
Novi VW uvajajo touch gumbe na volanu. Poglej YT review-e, kako to v praksi med vožnjo slabo deluje. Touch panel je cenejši, kot več 10 gumbov. Se vidi, da se jim gre še samo za dobiček.
To sicer poznam in na volanu tudi meni ni vsec. Nisem pa tak nasprotnik touch screenov na sredniskih konzolah.
ziga1990 ::
mene pa ne motijo oz nebi bilo nič bolje če bi imel fizične gumbe
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Gambino ::
Ravno danes zopet preklinjal Weconnect, ki sicer zna pobrati podatke iz avta, ampak da bi recimo aktiviral klimo ali polnenje, to je pa loterija. Po dveh minutah praviloma dobiš napako "Something went wrong, please try later." za razliko od Tesle, kjer sekundo kasneje avto reagira, če je v sleep modu, pa 10 sekund kasneje. Skratka, tudi VW dela polizdelke.
VW že nekaj časa izdeluje polizdelke.
sandmat ::
weconnect deluje v približno 25% primerov. VAG kvaliteta softwera je dejansko še nižja od kvalitete hardwera (kar je že kar uspeh sam po sebi). (disclaimer: sem VAG EV owner :D)
ziga1990 ::
Nevem jaz uporabljam We Connect ID pa mi deluje je pa da potrebuje 5s da osveži na aktualne podatke in klimatizacija rabi malo časa, da dejansko avto začne hladit/greti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
a_borlak ::
Mogoče ID dela kaj bolje ... so pa še okrnili spletno različico, prej si lahko kaj pametnega tudi naredil, sedaje ni več te možnosti.
nekikr ::
Včeraj sem šel na testno vožnjo z id4.....končno EV, ki je lahko prvi avto v družini. Zelo prostoren, za peljat super. Obračalni krog brutalen, praktično na mestu se obrača. Za to ceno pa sploh ne vem, če dobiš kaj boljšega (kar je sicer zelo subjektivno) od ICE...Peugeout 5008 sem gledal, ampak avtomatik in močnejša mašina in nekaj opreme pa si na ceni id4. Gledal sem še XC90, morda Q7, ampak id4 je res izdelek...pozitivno presenečen, zelo.
s1m0n ::
Prtljažni prostor je malo pomanjkljiv glede na samo velikost vozila. Drugače pa je na zadnjih sedežih kar prostorno, sedi se tudi malenkost višje kot na sprednjih sedežih. Na AC je tudi kar udoben in tih (tam pri 140-150) slišijo se le gume in veter pri A stebričku/ogledalih.
Osebno mi je avto predrag, a je v primerjavi z ID.3 prej vreden takšne cene.
Osebno mi je avto predrag, a je v primerjavi z ID.3 prej vreden takšne cene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
TheBlueOne ::
Včeraj sem šel na testno vožnjo z id4.....končno EV, ki je lahko prvi avto v družini. Zelo prostoren, za peljat super. Obračalni krog brutalen, praktično na mestu se obrača. Za to ceno pa sploh ne vem, če dobiš kaj boljšega (kar je sicer zelo subjektivno) od ICE...Peugeout 5008 sem gledal, ampak avtomatik in močnejša mašina in nekaj opreme pa si na ceni id4. Gledal sem še XC90, morda Q7, ampak id4 je res izdelek...pozitivno presenečen, zelo.
ID4 deluje boljse kot XC90 in Q7?
a_borlak ::
Če ima približno tako notranjost, kot Enyaq, potem ne dvomim, da deluje vsaj tako dobro kot Volvo.
endelin ::
Pa kakšne neumnosti se bere glede notranjosti. Volvo Xc90 je premium izdelek. Id4 je notri slabši kot Golf. Govorim materiali in design. Niti pod razno ne morete to primerjat z Xc90 ali Q7.
Ev sekta
Ev sekta
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
Gambino ::
Primerjat kinder jajček od ID4 proti Volvotu je smešno, resno, da proti Q7 raje ne pišem. Če je ID4 nekje tak kot Enyaq, potem je jajc od avta, končna hitrost pa nekaj čez 150km/h, smešno. Notri tisti majhen ekranček potem pa grd velik zaslon na sredini, nagravžno.
s1m0n ::
Kakšno veze pa ima končna hitrost ?
Tudi 150 je dovolj za prehitevanje po AC.
Drugače pa nista ne XC90 ne Q7 primerjiva z ID4 niti ju ne dobiš za podobno ceno, niti nista v istem razredu.
Tudi 150 je dovolj za prehitevanje po AC.
Drugače pa nista ne XC90 ne Q7 primerjiva z ID4 niti ju ne dobiš za podobno ceno, niti nista v istem razredu.
endelin ::
Volvo xc90 dobro opremljen je 55k v akciji. Tolko kot bolje opremljen id4. S tem da ni nujno da se subvencija sploh dobi
b3D_950 ::
150 km/h je Vmax? Ziemlich sehr švoh. Sosedov fičo gre več v dolino.
Notranjost Xc90 je pa bolj iz leta 94.
Notranjost Xc90 je pa bolj iz leta 94.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
bambam20 ::
Kakšno veze pa ima končna hitrost ?
Tudi 150 je dovolj za prehitevanje po AC.
Ima. če pljuneš 45 jurjev za avto, pričakuješ, da bo hitrost konkretno čez 200 km/h in ne omejena na 160 km/H , da lahko narediš 400 km. Saj avto ni delan samo za slovenske avtoceste.
Zato se pa tesle najboljše prodajajo, ker najslabša tesla gre 210 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
endelin ::
</head> ::
Nihče ni primerjal id4 z volvom in audijem. Kaj vam je? Naučte se brati. Tip je sam rekel, da poleg id4 gleda tudi volvota in audija, pa da mu je id4 ful všeč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: </head> ()
bambam20 ::
</head> ::
Tudi jaz bi rekel, da tale slika Volvu ne dela ravno usluge v debati o notranjostih.
Je pa res, da sem mal razvajen
🥰
Je pa res, da sem mal razvajen
🥰
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: </head> ()
bambam20 ::
m0LN4r ::
150 km/h je Vmax? Ziemlich sehr švoh. Sosedov fičo gre več v dolino.
Notranjost Xc90 je pa bolj iz leta 94.
Dame in gospodje, notranjost iz leta 94
Ja kot dnevna soba stare mame.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
nekikr ::
TheBlueOne je izjavil:
Včeraj sem šel na testno vožnjo z id4.....končno EV, ki je lahko prvi avto v družini. Zelo prostoren, za peljat super. Obračalni krog brutalen, praktično na mestu se obrača. Za to ceno pa sploh ne vem, če dobiš kaj boljšega (kar je sicer zelo subjektivno) od ICE...Peugeout 5008 sem gledal, ampak avtomatik in močnejša mašina in nekaj opreme pa si na ceni id4. Gledal sem še XC90, morda Q7, ampak id4 je res izdelek...pozitivno presenečen, zelo.
ID4 deluje boljse kot XC90 in Q7?
Ja. Precej bolje. Dva tedna nazaj sem vozil tudi Volvo V90 cross country, pa se skrije proti id4. Tudi v notranjosti, ki je zastarela (ne, id4 ni presežek, ampak Volvo je pa enak že desetletje). Q7 je pa morda boljši že samo zato, ker stane dvakrat toliko. Realno pa ne vem kaj bi vzel, če bi jih dobil za isti denar in potem moral tistega voziti.
Pa da ne bo pomote, trenutno vozim Audija A6, ki je odličen avto, zato sem bil toliko bolj presenečen nad idjem.
nekikr ::
42.500€ pride po popustu in subvenciji. 77kwh baterija, 205 konjev, pro performance oprema s kar nekaj dodatki. Za ta denar težko dobiš kaj boljšega...sama notranjost je sicer subjektivna, deluje lepo, elegantno, ni pa za kakšnega Hyundai navdušenca, sami materiali so pa ok. Mehka plastika, usnje, sedeži so odlični.
endelin ::
Kaj pa če zmanjka subvencije? Ne bit tako ziher da jo boste dobili.
Notranjost bi bila res težko bolj plastično cenena. Tiste rjave zaplate "usnja" na sedežih , za razliko od id3, zadevo malo popravijo. Ampak sorry to ni notranjost t za 45k vreden avto.
ceneno. Ampak malo bolje kot id3
Notranjost bi bila res težko bolj plastično cenena. Tiste rjave zaplate "usnja" na sedežih , za razliko od id3, zadevo malo popravijo. Ampak sorry to ni notranjost t za 45k vreden avto.
ceneno. Ampak malo bolje kot id3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
s1m0n ::
Je kar rang višje kot ID3 ne samo boljše...
Je pa res, da takšne opreme nimaš v osnovnem modelu ID4.
Za subvencijo pa je sramota, da je sploh šla dol ko pa je drugod po evropi šla gor.
Mi smo še dobli 7.5kEUR za našega, če tega ne bi bilo se ga ne bi splačajo vzet.
Je pa res, da takšne opreme nimaš v osnovnem modelu ID4.
Za subvencijo pa je sramota, da je sploh šla dol ko pa je drugod po evropi šla gor.
Mi smo še dobli 7.5kEUR za našega, če tega ne bi bilo se ga ne bi splačajo vzet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
bambam20 ::
Kaj pa če zmanjka subvencije? Ne bit tako ziher da jo boste dobili.
Notranjost bi bila res težko bolj plastično cenena. Tiste rjave zaplate "usnja" na sedežih , za razliko od id3, zadevo malo popravijo. Ampak sorry to ni notranjost t za 45k vreden avto.
ceneno. Ampak malo bolje kot id3
A tesla je kaj boljša? Isto ceneno.
profii ::
Fantje, ki ste v kratkem kupovali VW... Koliko (%) popusta dobiš na kofigurator ceno? Od oka...
bambam20 ::
DamijanD ::
Zato se pa tesle najboljše prodajajo, ker najslabša tesla gre 210 km/h.
A veš tudi koliko časa gre 200+ ? Fizikalno dejstvo je, da imajo EVji toliko dober izkoristek, da se jim zračni upor bistveno bolj pozna pri porabi kot pri ICE avtu. In trenutne baterije (do 100kWh) so pač še premajhne, da bi EV pač relacijsko vozil z 200kmh.
sandmat ::
Včeraj sem šel na testno vožnjo z id4.....končno EV, ki je lahko prvi avto v družini. Zelo prostoren, za peljat super. Obračalni krog brutalen, praktično na mestu se obrača. Za to ceno pa sploh ne vem, če dobiš kaj boljšega (kar je sicer zelo subjektivno) od ICE...Peugeout 5008 sem gledal, ampak avtomatik in močnejša mašina in nekaj opreme pa si na ceni id4. Gledal sem še XC90, morda Q7, ampak id4 je res izdelek...pozitivno presenečen, zelo.
si ga ti včeraj gonil po Aškerčevi na "testni vožnji"? id.4 z AH Vrtač nalepkami :D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 250849 (12492) | DamijanD |
» | Kupujem Teslo model 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 5805 (1669) | chuck |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128625 (88690) | D3m |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 15940 (15119) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23761 (21644) | hojnikb |