» »

Nova KBM in Abanka težave pri novi kartici

Nova KBM in Abanka težave pri novi kartici

««
8 / 12
»»

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce mam jaz 9.1, pa mi ze eno leto ne updatea. Kaj je mas to? Lol

9.1? Android? Kje si to staknil?


Emui

Boobiz ::

Rias Gremory je izjavil:

A je tukaj kakšen Anroid dev, ki bi mogoče znal pojasniti zakaj tako različne zahteve minimalne verzije OS za mBank@Net in mDenarnic@?
Torej mobilna banka zahteva 5.0, denarnica pa 7.1. Med tema dvema verzijama je dobro leto in pol razmaka (datum izdaje).
Sem kar presenečen, da podpirajo verzijo 5.0, saj je to že 5 let stara verzija.
Najbolj me žuli to, da imam na telefonu 7.0, denarnica pa zahteva 7.1. ;(( Za povrhu gre še za služben telefon, ki ga nočem posodobiti (slabe izkušnje), privat je pa.... Lumia. ;((
Definitivno sem si malo sam kriv. Je pa na Abanki vse delalo BP na 7.0.


Za denarnico piše na playu verzija Lolipop 7.1. Lolipop je sicer android 5.0, 7.1 pa je Nougat. Ampak glede na to, da app itak ne dela in da je povprečna ocena na playu 1.3, me ne preseneča, da so še to napisali tako, da ne veš zakaj gre.

pa nič ne kaže, da bo kak nov update denarnice. še vedno je verzija od 8.12.2020 na playu. a res čakajo, da jim vsi komitenti spizdimo al kaj.
I'm drunk, what's your excuse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boobiz ()

Kleemen ::

Še vedno ne razumem zakaj ne deluje spletni nakupovanje z Visa rdečo kartico? Na spletu piše da je možno plačevanje tudi preko neta. Limit mam urejen in to ni problem. Ko hočem plačat dobim sms s kodo za potrditev plačila in potem javi da je banka preklicala naročilo oz. je bilo zavrnjeno. Katastrofa.

Kvinta ::

Idi na drgo banko tak ko sem jaz šel v enem dnevu sme vse zrihtal :D
A.C.A.B

mancini ::

Danes v trgovini placal preko telefona. Mi v tel oz v m denarnici napise transakcija ni uspela in naj ponovim, na blagajni pa vse poteka normalno in tekoce. Sekundo potem pa dobim sms za potrjen nakup.
V denarnici pa se naprej da placilo ni uspelo.

A je dejansko res vse v banani

IL_DIAVOLO ::

Podatki o kartici v spletni banki stimajo?

Omogoceni varni spletni nakupi, status aktiven, limiti na pos, bankomat, splet 2000 evrov?

Nek verification ti ocitno manjka in zaradi varnosti ne spusti skozi.

WaterBoy ::

Po prebranem me je bilo prav strah. Ampak je vse delovalo BP.

Dvig denarja na bankumatu z rdeče kartice: BP
Inštalacija mdenarnice in dodajanje rdeče in bele kartice notri: BP
Dodajanje bele kartice na paypal: BP
Dodajanje bele akrtice za top up na revolutu: BP

Verjetno sem sami imel srečo, za enkrat vse deluje.

Boobiz ::

Kvinta je izjavil:

Idi na drgo banko tak ko sem jaz šel v enem dnevu sme vse zrihtal :D


če bi le to bil problem, bi že zamenjal ampak sem z razlogom končal na NKBM. vsaj do zdaj, zdej so skurli ves goodwill, ki sem ga zbildal po polomih na drugih bankah. druge banke so kar se ponudbe in stroškov tiče slabše (moje mnjenje, za mojo uporabo), ali majo pa butaste mobilne aplikacije, ki na telefonu preverjajo več kot potrebno (root in slično - tako kot mdenarnica po novem) in že iz prve odpadejo, ker pač ne delujejo.
I'm drunk, what's your excuse?

Vuli ::

Kleemen je izjavil:

Še vedno ne razumem zakaj ne deluje spletni nakupovanje z Visa rdečo kartico? Na spletu piše da je možno plačevanje tudi preko neta. Limit mam urejen in to ni problem. Ko hočem plačat dobim sms s kodo za potrditev plačila in potem javi da je banka preklicala naročilo oz. je bilo zavrnjeno. Katastrofa.

isto je meni delalo včeri. danes zjutraj je pa začelo "delat"
|Gigabyte x570 Aorus Pro|R7 3700x|16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 @ 3600 cl16|

Kleemen ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Podatki o kartici v spletni banki stimajo?

Omogoceni varni spletni nakupi, status aktiven, limiti na pos, bankomat, splet 2000 evrov?

Nek verification ti ocitno manjka in zaradi varnosti ne spusti skozi.



Očitno je res to to ja, hvala. Sem preveril in pod limite sem imel pos in bankomat 2000eur, splet pa 0eur. Sem sedaj spremenil na 1000eur in omogočil varne nakupe, tako da mislim da bo sedaj ok. Nevem pa zakaj spreminjajo limite, če sem imel na Abanki drugače naj pustijo tako kot je bilo na Abanki.

Kaj pa spada pod varnostni sms? Ker pri nakupu preko spleta vedno prejmem sms s kodo za potrditev plačila ali ni to isto?

Vuli ::

še en sms dobiš o tej tranaskciji. ampak ti smsji niso zastonj, če nimaš njihovega paketa "komplet"

https://www.nkbm.si/varnostna-SMS-sporo...
|Gigabyte x570 Aorus Pro|R7 3700x|16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 @ 3600 cl16|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vuli ()

Kleemen ::

Aja nisem vedel da ni brezplačno. Potem moram preklicat zahtevo. :)

Limit za splet pa urejen tako da upam da bo sedaj delalo ko mi odobrijo. Hvala za pomoč.

Jerry000 ::

Super, niti plačevanje direktno preko kartice (bele) ne gre. Jebemti KBM...zdaj moram pa na banko ker jih cel dan kličem na 2 cifri in nikjer se ne oglasijo

Kvinta ::

Tud tam nič ne boš rešo druga banka vse reši8-)
A.C.A.B

Vuli ::

Kleemen je izjavil:

Aja nisem vedel da ni brezplačno. Potem moram preklicat zahtevo. :)

Limit za splet pa urejen tako da upam da bo sedaj delalo ko mi odobrijo. Hvala za pomoč.

mari, da je 1€ na mesec ta storitev. V paketu komplet je pa vklučeno.
|Gigabyte x570 Aorus Pro|R7 3700x|16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 @ 3600 cl16|

zmelkoow ::

Meni se mDenarnica sploh ne zažene / LineageOS...
Bankanet pa deluje normalno...

misticnimrk ::

Včeraj dodajal kartice zvestobe z mDenarnico. Na vsako dodano (včasih je ratalo dodat dve) se je app restartal, brez kakšnega crash reporta.
Seje so dolge minuto, dve, ko poteče, lahko z veliko verjetnostjo delaš naprej, ampak spremembe niso vidne.

Na kratko - mDenarnica - zelo slaba izkušnja trenutno. Na drugi strani sem bil pa presenečen nad delovanjem mobilne banke.

Jerry000 ::

če KBM ne uredi grem na delavsko hranilnico potem. Ali predlagate katero drugo?

bjoork ::

A ima kdo telefon, ki ne podpira NFCja in ima inštalirano mDenarnico. Je mogoče sploh potrditi spletni nakup, ker kartice ne moreš dodat, ker zahteva podporo NFCja

Boggs ::

Ok, da se še jaz spet malo razpišem, spodaj pa dodam še cvetko, o kateri v tej temi še ni bilo govora.

Najprej bom opisal moj primer prehoda iz Abanke na NKBM v kolikor bodo komu informacije prav prišle za boljše razumevanje.

Jaz sem imel pri Abanki prej odprt "Aračun Elektronski" in imel eno samo kartico, to je "VISA Electron" (debetna kartica). Ta kartica je bila direktno vezana na moj transakcijski račun (TRR). Torej ko sem s to kartico nekaj plačal, se je denar odštel s TRR-ja.

Ob prehodu na NKBM sem dobil nov TRR in novo kartico "VISA Debit", ki je predplačniška kartica (čeprav na njej piše Debit). Razlika med debetno in predplačniško VISA kartico pri NKBM je samo ta, da je debetna VISA direktno vezana na TRR (tako kot je bila prej Abankina VISA Electron), predplačniška VISA pa NI direktno vezana na tvoj TRR ampak ima sama svoj "interni TRR" račun na katerega moraš sam ročno prenesti denar.

Torej to pomeni samo to, da če hočeš nekaj s to NKBM predplačniško VISA kartico plačat, jo moraš najprej "napolnit", to pomeni prenesti denar iz tvojega TRR na kartični predplačniški račun. To prenakazilo pa opraviš v spletni banki Bank@Net (v brskalniku) ali pa v mobilni aplikaciji mBank@Net (na telefonu). To je v bistvu bolj varno ker je denar, ki je na kartici ločen od denarja, ki je na glavnem TRR. Na kartico si pred nakupom nakažeš samo recimo 20 EUR in te ni treba skrbeti, da bi ti pobralo dol kaj več kot to. Kadar pa nič ne kupuješ pa enostavno preostanek denarja iz kartice preneseš nazaj na TRR in ti ne more nihče nič ukrasti.

Primer:
SI56040010017515419 (TRR IBAN)
SI56040010017515322 (VISA "interni" IBAN)

Če si v spletni banki NKBM uporabiš funkcijo "Prenos med računi" in nakažeš direktno na kartico (npr. SI56040010017515322). Če pa nakazuješ od "zunaj" (z neke druge banke) pa mislim da moraš nakazat na glavni TRR (SI56040010017515419 in uporabit sklic ki je na zadnji strani kartice napisan, oz. je tudi v spletni banki napisan) in potem bo prišel denar na tvoj TRR in se takoj prenesel na kartico. No za tale zadnji stavek nisem siguren če gre tako ker nisem sprobal ampak mi deluje logično.

Sam sem se prvič logiral v spletno banko 6. januarja in takrat sem imel limit na kartici "Dnevna omejitev" že nastavljen na 500 EUR (to so verjetno tisti večer prej naredili vsem). Na PayPal mi jo je pa uspelo dodati šele v drugem poskusu. Najprej mi jo je sicer dodalo v PayPal ampak mi je napisalo nekaj v stilu "card has been linked to PayPal but we were unable to verify that you are the owner so you can't use it for purchases", pa čeprav sem v mDenarnic@ potrdil povezavo. Potem sem moral v PayPalu še enkrat kliknit "link card" in spet potrditi v mDenarnic@ in v drugo je potem confirmalo kartico v PayPalu.


Imam pa rugače dva problema:

1. FLIK
V mobilni aplikaciji Abadenarnica pri Abanki sem imel aktiviran Flik na e-mail naslov! Tista aplikacija je omogočala torej dva kontaktna podatka za Flik (telefonsko številko ali e-mail naslov). To je bilo zame idealno ker sem imel pri NLB v NLBpay za Flik uporabljeno pa telefonsko številko. To je pomenilo, da sem si med NLB in Abanka računoma instantno in brez provizij prenakazoval denar, kar je bila fantazija! Mimogrede, NLBpay omogoča samo uporabo tel. št. kot kontaktni podatek za Flik! Ampak ker je Abadenarnica omogočala oboje, sem si pač lahko naredil tako da je funkcioniralo. Zdaj pri NKBM pa mi non-stop javlja napako ko hočem iti v nastavitve v mDenarnic@. Nekdo je omenil, da moram iti v poslovalnico za vnos kontaktnih podatkov. Tega mi pri NLB in Abanki ni bilo treba. Še nekdo drug pa je omenil, da mDenarnic@ tudi podpira samo tel. št. kot kontaktni podatek kar pomeni da sem SCREWED in sem spet brez možnosti instant & free prenakazovanja denarja med NLB in NKBM. Ko sem klical na NKBM mi je ženska tam dajala totalno brezvezna navodila, češ da moram v spletni banki aktivirat SMS obvestila, da potem bo pa Flik delal. Pojma nimajo!

2. REFUND NA DEAKTIVIRANO VISA ELECTRON
Na AliExpress imam iz oktobra in novembra 2020 odprtih še cca. 10 naročil, ki sem jih plačal z Abankino VISA Electron debetno kartico. Ta kartica pa je zdaj potekla in zanimalo me ne, kako bo z refundi, če do njih pride. Poklical sem na NKBM in vprašal kako je s tem in ko se je pozanimala "backstage" mi je rekla, da bodo do konca januarja 2021 še sprejemali prilive na staro kartico in jih preusmerili na novo, kasneje pa bodo šli prilivi/refundi "v nič" -- njene besede! WTF?! Konec januarja bo komaj delivery timeframe potekel, kaj šele da bo do takrat izvršen in sprocesiran refund. Glede tega jih bom še gnjavil. Drugače pa sem ravno danes sicer danes dobil en refund, kar pomeni da dejansko trenutno to še deluje. Najprej se je pojavil na TRR-ju potem eno uro kasneje je bil pa na predplačniški VISA kartici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Dober dan ::

bjoork je izjavil:

A ima kdo telefon, ki ne podpira NFCja in ima inštalirano mDenarnico. Je mogoče sploh potrditi spletni nakup, ker kartice ne moreš dodat, ker zahteva podporo NFCja



Pojdi brat pojme.

Boggs ::

bjoork je izjavil:

A ima kdo telefon, ki ne podpira NFCja in ima inštalirano mDenarnico. Je mogoče sploh potrditi spletni nakup, ker kartice ne moreš dodat, ker zahteva podporo NFCja


Emm, ja jaz ga imam ... iPhone. :-) Za potrjevanje spletnih nakupov ne rabiš imet posebej kartice dodane v aplikacijo oz. NFC-ja. Dodajanje kartic je namenjeno temu, da greš potem v trgovino s telefonom namesto s kartico in namesto kartice prisloniš na POS telefon z NFCjem (razen iPhona ki je zaklenjen samo na Apple Pay).

Kvinta ::

Jaz nimam Mdenarnice pa mi vse dela od kar je dnevni limit nastavljen tak to nima veze z Paypalom popolnoma nič.
A.C.A.B

Boggs ::

Kvinta je izjavil:

Jaz nimam Mdenarnice pa mi vse dela od kar je dnevni limit nastavljen tak to nima veze z Paypalom popolnoma nič.


Za dodat NKBM VISA kartico v PayPal mislim da je potrebna mDenarnic@ ker jo rabiš da v njej potrdiš identiteto, da ti potem kartico linka v PayPal.

IL_DIAVOLO ::

Kolko je meni jasno, rabis nfc da te pri dodajanju kartice spusti skozi.

Edino ce je app za iPhone prilagojen.

Kvinta ::

Boggs je izjavil:

Kvinta je izjavil:

Jaz nimam Mdenarnice pa mi vse dela od kar je dnevni limit nastavljen tak to nima veze z Paypalom popolnoma nič.


Za dodat NKBM VISA kartico v PayPal mislim da je potrebna mDenarnic@ ker jo rabiš da v njej potrdiš identiteto, da ti potem kartico linka v PayPal.


Mam samo njihov Banknet pa še tega ne bi rabo tud pametnega telefona nimam.... na Paypal staro kartico odstraniš dodaš novo prtisneš link card vtipkaš tisto trimestno kodo na zadnji strani kartice to je vse.....tudi če ne bi imel Paypala in bi ga na novo odpiral ne rabiš niti Bankneta niti mobilne denarnice niti pametnega telefona se samo registriraš dodaš kartico polj noreš it fizično na banko po tisto kodo katero vtipkaš za aktivacijo pol pa maš samo še potrditev potrditev kartice.
A.C.A.B

borutzi ::

a še komu v mdenarnici danes push notificationi ne delajo? :D
Bolje da se ga nabiješ kot pes, kot pa da ti ga nabije pes.

Jerry000 ::

borutzi je izjavil:

a še komu v mdenarnici danes push notificationi ne delajo? :D

Če sam to ne bi delal bi bil vesel. Tko pa ne spletno plačilo ne paypal ne delujeta (kartice niso sprejete, ne rdeča ne bela)

borutzi ::

limit za internetni promet si porihtaj.
Bolje da se ga nabiješ kot pes, kot pa da ti ga nabije pes.

buneech ::

Boggs je izjavil:

1. FLIK
V mobilni aplikaciji Abadenarnica pri Abanki sem imel aktiviran Flik na e-mail naslov! Tista aplikacija je omogočala torej dva kontaktna podatka za Flik (telefonsko številko ali e-mail naslov). To je bilo zame idealno ker sem imel pri NLB v NLBpay za Flik uporabljeno pa telefonsko številko. To je pomenilo, da sem si med NLB in Abanka računoma instantno in brez provizij prenakazoval denar, kar je bila fantazija! Mimogrede, NLBpay omogoča samo uporabo tel. št. kot kontaktni podatek za Flik! Ampak ker je Abadenarnica omogočala oboje, sem si pač lahko naredil tako da je funkcioniralo. Zdaj pri NKBM pa mi non-stop javlja napako ko hočem iti v nastavitve v mDenarnic@. Nekdo je omenil, da moram iti v poslovalnico za vnos kontaktnih podatkov. Tega mi pri NLB in Abanki ni bilo treba. Še nekdo drug pa je omenil, da mDenarnic@ tudi podpira samo tel. št. kot kontaktni podatek kar pomeni da sem SCREWED in sem spet brez možnosti instant & free prenakazovanja denarja med NLB in NKBM. Ko sem klical na NKBM mi je ženska tam dajala totalno brezvezna navodila, češ da moram v spletni banki aktivirat SMS obvestila, da potem bo pa Flik delal. Pojma nimajo!

Za Flik sem jih tudi jaz spraševal preko telefona in preko maila. Preko maila seveda ni odgovora, preko telefona mi je rekla takrat, da to pa ja uredim v spletni/mobilni banki. "Dodate prijavni kontakt." K sm omenu, da se s tem mailom prijavljam v banko, da je tudi zapisan v mailu za obvestila, in da nimam nikjer opcije spremenit, je rekla, da bi verjetno lahko to v poslovalnici uredili. Ja bravo, zdj bom šu še pa do poslovalnice, kjer bojo najverjetneje rekli, da nimajo kej za narest.

Jerry000 ::

Hm...sedaj bil na banki in so porihtal zadevo. Pridem domov, poskusim na paypal dodat kartico je pa drugi problem. Potrditev spletnega nakupa, a jaz ne dobim notification na telefon in nimam kje potrdit, another day lost, spet ne morem plačat. Jebemti KBM

woman ::

Kvinta je izjavil:

Tud tam nič ne boš rešo druga banka vse reši8-)

Katera recimo?

mailer ::

V današnji ZPS reviji je ravno o novih pogojih plačevanja članek. Niti ena banka ne omogoča alternative brez telefona oz prijave preko spleta.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

Boggs ::

Tudi jaz sem poslal e-mail na info@nkbm.si dva dni nazaj in seveda odgovora ni, in ga tudi ne bo. To napeljevanje na pošiljanje vprašanj preko e-maila je samo nateg z namenom razbremenit njihove telefonske linije, ki so nedvomno totalno oblegane. Odgovorov po e-mailih NE pošiljajo (konec koncev to traja dlje kot ustni pogovor). Pa še telefonske linije so v bistvu čist skenslal, po izbiri "oddelka" linijo enostavno prekine. Nikakor ne moreš priti v kontakt s podporo. Fak ta banka ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Phantomeye ::

Boggs je izjavil:

Tudi jaz sem poslal e-mail na info@nkbm.si dva dni nazaj in seveda odgovora ni, in ga tudi ne bo. To napeljevanje na pošiljanje vprašanj preko e-maila je samo nateg z namenom razbremenit njihove telefonske linije, ki so nedvomno totalno oblegane. Odgovorov po e-mailih NE pošiljajo (konec koncev to traja dlje kot ustni pogovor). Pa še telefonske linije so v bistvu čist skenslal, po izbiri "oddelka" linijo enostavno prekine. Nikakor ne moreš priti v kontakt s podporo. Fak ta banka ...



jst sm dobil dva odgovora na isti mail. prvi nej se zglasim v poslovalnici - drugi da naj pokličem.

Boggs ::

Phantomeye, a tebi drugače deluje mDenarnic@ ? Men se nekako sesuje. Ko se logiram notri se mi na sredini belega zaslona pokaže krogec z napisom "flik" (recimo temu Flik home-screen). Potem pa je levo zgoraj v kotu en simbol treh črtic s potenciometri (verjetno "nastavitve"). Ko tja pritisnem se mi pokaže rdeč zaslon z belim pop-up sporočilom kjer piše "Nepričakovana napaka. Poskusite znova pozneje. Če se težava ne odpravi, pokličite 080 17 70 za pomoč uporabnikom.". Ko pritisnem "V REDU" pa me vrže ven in se moram znova logirat v aplikacijo. To je tako že tri dni. Poklicat se jih pa ne da. Ne vem ali je to samo pri meni tako zaradi nekega razloga, ali je pa aplikacija pokvarjena. Imam sicer iPhone. Ali je pri tebi isto?

Na Flik home-screen-u je sicer desno spodaj še en simbil s tremi črticami. Ko tja pritisnem se mi pa odpre nov razdelek "Več" in tam noti pa vidim "Nastavitve", "Informacije", "Povabi prijatelja", "Odjava". Če grem v Nastavitve vidim tam opcijo "Kontaktni podatki". Izgleda zelo podobno kot prej v Abadenarnici. Razlika je pa ta, da tam sem na to kliknil in nastavil kontaktni podatek za Flik, tukaj pa se mi odpre nov zaslon kjer piše "Za dodajanje kontaktnih podatkov se oglasite v poslovalnici NKBM.".

To se nekako ujema s tisto neumnostjo, ko so ti rekli da prideš v poslovalnico. Kot rečeno pri NLB in Abanki nisem rabil nikamor hodit za aktivacijo Flika. Da bi moral zdaj pri NKBM it ven v njihove vrste pred poslovalnicami iskat Covid-19 samo zato, da dobim kontaktni podatek za Flik je pa idiotizem.

Prvi dan, ko sem še uspel priti do telefonskega pogovora z njimi preko klica na št. klice iz tujine mi je pa ženska govorila nebuloze. Potem je rekla da me bo "fant" ki bolj pozna mDenarnic@ poklical nazaj. Ja, guess what, ni me poklical.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

titin ::

Da še jaz napišem svoje izkušnje z novim sistemom.
Imam belo visa debit, ki mi jo je uspelo v prvo prijaviti v PayPal. Najprej dvojna avtentifikacija v Paypal z sms, nato sem dodal novo kartico in me je usmerilo na Bankart in spet avtentifikacija preko sms in po tem sem brez problema povezal kartico. Ali pa se da z njo kaj plačati pa še en vem.
Ne vem ali se bo dalo plačevati brez mDenarnice?

m Denarnice ne morem namestiti na telefon, ker nimam ustrezne verzije androida. Android na telefonu se ne da posodobiti na višjo verzijo, čeprav dobivam vse posodobitve redno na telefon. Imam andoid 7.0, menda bi moral imeti vsaj 7.1 in NCF.

Na mail, ki sem ga poslal na NKBM so mi odgovorili:
Uporaba mDenarnic@ je omogočena le za uporabnike pametnih mobilnih naprav z operacijskim sistemom Android (verzije Lollipop 7.1 ali višje) in tehnologijo NFC.

Obveščamo vas, da iščemo ustrezne rešitve za uporabnike starejših mobilnih naprav. O morebitnih spremembah boste obveščeni.


Sedaj čakam, očitno nekaj delajo na tem.

mailer ::

Evo imate prispevek na pop tv.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

Barko ::

bjoork je izjavil:

A ima kdo telefon, ki ne podpira NFCja in ima inštalirano mDenarnico. Je mogoče sploh potrditi spletni nakup, ker kartice ne moreš dodat, ker zahteva podporo NFCja

Dodajanje kartice in spletno nakupovanje ni pogojeno z NFC.

Kvinta ::

Plačila grejo skozi tud na Paypalu le da meni vedno zraven piše Pending ampak cukne pa dol :D
A.C.A.B

Dober dan ::

Jaz sem včeraj na crypto.com kupil Matic network, pa sem za potrditev spletnega nakupa dobil sms. Kasneje sem dokupil HOT. Tudi v Crypto.com appu. Za ta nakup sem moral potrditi v mDenarnic@. Sinoči sem želel dokupiti še nekaj XRP (tudi na Crypto.com), pa do zdajle še nisem uspel spravit skozi nakupa. Ne dobim smsa, v denarici pa tudi ni obvestila. Upam, da jutri ne bo gužva pred Delavsko, kot je pred poslovalnicami NKBM in nekdanje Abanke. Se kar bojim, da bo velik naval za menjavo banke..

Vuli ::

sej bo boljš. Boge žene na Nkbmju, kar švicajo.
|Gigabyte x570 Aorus Pro|R7 3700x|16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 @ 3600 cl16|

Kvinta ::

Oni bi mogli vsaj pol leta prej nardit prenos in v odzadju testirat s 1.1 pa samo vklopit.

Se kar bojim, da bo velik naval za menjavo banke..


V enem dnevu zrihtaš vse :D
A.C.A.B

sitriani ::

Je še kdo opazil da so spet spremenili vse dnevne omejitve na 1000€? Svašta res

nerro32 ::

Jaz sem jim pisal v ponedeljek zvečer in sem dobil odgovor včeraj popoldan. Prav tako sem včeraj opravil klic ob 14.30, ko sem poklikal vse ustrezne številke, je trajalo manj kot minuto, da se mi je javila svetovalka.

rajc45 ::

Cene storitev so pa kar zasoljene. Trajni nalog 1,13€......Bo treba menjat...

Groot ::

rajc45 je izjavil:

Cene storitev so pa kar zasoljene. Trajni nalog 1,13€......Bo treba menjat...


Koliko pa sploh še imaš trajnikov? Je potrebno razlikovati med trajniki in SEPA direktnimi bremenitvami, ki so sedaj pravilo. Sledje so pa cca. 0,26 eur (če se prav spomnim) po ceniku in so med ugodnejšimi.

fishstick ::

Zdravo,
pravkar poskušam opraviti nakup preko spleta...pain in the ass. Ne gre že v 3. Spremenil dnevne limite, spletno nakupovanje, dodal sms žeton...vendar se stanje v app sploh ne spreminja.

Mislm, da bom spokal drugam.

knap ::

to sem že pred časom prejel v nabiralnik:



sedaj pa ni jasno zakaj moram to narediti, za katero kartico?
za kartico s katero plačuijem v trgovinah oz za visa kartico s katero plačujem preko spleta

ker sem v tem tednu plačal naročilo na amazon.de in banggood.com z visa kartico in je vse lepo šlo skozi, kot v preteklosti

hvala za pomoč

LP

IL_DIAVOLO ::

Rabis eno kartico-visa debetno rdece barve, katero uporabljaš fizično in na spletu.

Bela po moje ne more in ne sme delovati, kot si je zamislila nkbm. Sploh ne vem, zakaj ste jo dobili, ce pa je rdeca tata mata.
««
8 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

katera Banka (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15429939 (582) bosmla
»

Visa debetna- spletni nakupi

Oddelek: Loža
411101 (265) Egidij88
»

bank@net od NKBM

Oddelek: Pomoč in nasveti
363561 (496) smacker
»

Predplačniška visa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15023471 (1627) sbawe64
»

Visa Electron (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
32579688 (3295) Kvinta

Več podobnih tem