» »

Nakup avtomobila

Nakup avtomobila

hojnikb ::

Tako nizko razmerje med vrednostjo navora in moči je še .. nevideno pri dieslih. Nenatančne podatke imaš.


zakaj bi to blo kakorkol relavantno?

To je sam posledica, k hoces stisnat velik moči iz malega motorja. V tem primeru 2.0 4 cilindr. Turbini so pač tako dimenzionirani, da ne dostavijo ogromno navora v nizkih obratih (hence samo 550nm). Če je komu karkoli jasno o motorjih, bo pač dojel, da je to normaln pojav.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Blinder ::

Mi lahko najdeš enega remapiranega diesla, ki ima razmerje navor:moč manjše kot dva?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

praktično katerkol biturbo 2.0 dizl.
Razmerje moč/navor bo tam 1:2 ali manj.

Mors pa tut vedet, da je navor velikrat namenoma omejen zarad menjalnikov, ki so sparjeni s temi motorji.
#brezpodpisa

Blinder ::

Vidim po grafih, da remapirani biturbo tdi res imajo (včasih ja včasih ne) to razmerje manjše kot 2. Vseeno je samo 550 nm za 300 km malo huda. Da so številke nenatančne priča tudi to, da jih je on sam na oko zaokrožil.
Nisem pa pomislil na to, da je lahko navor omejen zaradi menjalnikov.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

Vecji dizli imajo velik navora za relativno malo konjev najveckrat zarad tega, ker imajo lahko zarad displacementa vecje turbine in bolj optimaln AR ohisja, da je ze pri nizkih obratih velik navora. Pa seveda sparjeni so z boljsimi menjalniki. In vrtijo se nekaj manj (ker je vec rotating mase, visje hitrosti batov..)

Mali motorji tipa 2.0 morejo pa imet manjse turbine, zato da imajo pr nizkih obratih sploh kaj navora (in posledicno tudi manjso AR razmerje), to posledicno pomeni manj max navora. Pa seveda tle so omejeni z menjalniki in seveda z samim stresom na komponente. After all, prevelik navora v nizkih obratih ti bo najprej ubilo batnice, lezaje itd. Kar je pa seveda vecji stress, če ti manjkata dva cilindra :)

Oz. da ti to prevedem v bolj obicajne NA motorje; lahko imas 1.0 in 2.0 atmosferski motor. En bo dal od sebe max 100nm, drug pa 200nm navora (to je pa tudi ze skor fundamentaln limit specificnega navora za NA motorje; obicajno se ta ustavi tam pr 120-125nm/l).
Ampak ne glede na navor, lahko imata oba recimo 150 konjev, sam da se bo za te konje moral 1.0 precej bolj vrtet.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Blinder ::

Kaj je AR?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

feryz ::

Pri obeh avtih nastane velika razlika zaradi dveh in štirih turbin. Dodatni dve se še kako poznajo. Dve sta nastavljeni za spodnje območje, dve za zgornje.
Tudi 800 Nm navora, proti sedanjim 680 Nm, ni za odmet.
Poleg tega je bila prejšnja zafira eden redkih, če ne celo edini serijski avto, z elektronsko krmiljenimi lopaticami v turbini. Skratka, tehnično dovršeno do maksimuma. Žal samo tako dolgo, dokler je vse funkcioniralo. Ko avto začne metati alarme ven, tudi bavarcem ni popolnoma nič jasno zakaj. In ga posledično tudi popraviti niso znali.

Ne bomo jokali, kar je, je. Navsezadnje so to mašino vrgli ven, ker jo preprosto ne obvladajo. Zato ni prav, da jo prodajajo kupcem. Pa čeprav gre, verjetno, za najboljši motor vgrajen v serijske avte. Primerljiv preprosto ne obstaja.

Zdaj me bolj žre, če nisem prehitro naročil nove. V6 plus elektro je bolj tako tako.
Bavarci pacajo skupaj V8 plus elektro. Sicer ni navedeno ali naj bi ta motor sploh kdaj končal v sedmici, ampak ... kaj pa če vseeno bo!? Grrrr.

hojnikb ::

Blinder je izjavil:

Kaj je AR?

https://www.garrettmotion.com/news/news...

Poleg tega je bila prejšnja zafira eden redkih, če ne celo edini serijski avto, z elektronsko krmiljenimi lopaticami v turbini.

če mas v mislih elektronsko krmiljen VNT, majo to serijski dizli ze vsaj 15 let, če ne več.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Buggy ::

Blinder je izjavil:

Vidim po grafih, da remapirani biturbo tdi res imajo (včasih ja včasih ne) to razmerje manjše kot 2. Vseeno je samo 550 nm za 300 km malo huda. Da so številke nenatančne priča tudi to, da jih je on sam na oko zaokrožil.
Nisem pa pomislil na to, da je lahko navor omejen zaradi menjalnikov.


kolk natancno pa ti rabis? 300,8PS/549,8NM - bo to OK zate?

Kle imas pa se izpisek iz valerjev:



Navor je pa nacrtno malce manjsi zaradi boljse krivulje. Pridobitev optimizacije ni MAX vrednost temvec boljsa razporeditev po obmocju vrtljajev. Menjalnik DQ500 je drugace specificiran do 600NM in je isti tudi v Audi RS3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

feryz ::

Zakaj pretirano? Jaz sem imel 400 KM / 800 Nm.
Navor (pa tudi konji) je bil namerno zabremzan, ravno zaradi menjalnika. Drugače bi lahko šel še gor.
Ampak bavarci niso predvideli, da bi kakšen motor lahko imel tolikšen navor. Drugega menjalnika pa tudi niso šli pacati zaradi samo enega motorja.

m0LN4r ::

Sem preprican, da ce bi se potrudil bi lahko nadgradil menjalnik/sklopko, kakor tudi hlajenje in vse ostalo potrebno, da ta moc ni samo za obcasno pospesevanje na avtocesti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hojnikb ::

vcas pomaga ze sam tune na menjalniku in vecji talki na sklopke..
#brezpodpisa

feryz ::

OK, avto imam "že" 18 dni.
V soboto sem ga spet gonil standardnih 1000 km plus in sem imel čas malo razmišljati. Medtem ko je sam vozil.
Dobro, naročil sem nov avto, svojega peljal tja in jim dal račun, kot avans za novega. Do tukaj vse lepo in prav.
Obljubili so mi nadomestnega, mislil sem, da mi bodo poturili neka testna zmatrana jajca.
Ampak dali so mi popolnoma nov avto, po ceniku vreden nekih 128 jurjev.
Kar je najbolj zanimivo je to, da nisem dobil popolnoma nobenega papirja, nisem popolnoma nič podpisal, nula. Samo ključ so mi dali v roke, uredili registracijo, vinjeto in zaželeli srečno pot. Matr, če se ti kaj zgodi na cesti in dobiš nadomestna jajca tipa pežo 307, pol ure samo dokumentacijo podpisuješ za tisti dan ali dva, tukaj pa nič. Tle maš avto in gas. Fascinantno. Ampak ok, očitno je zgoraj tako, ko enkrat posežeš tja.
Sicer je nekaj omenjal neki fair use in podobno, kao, naj bi delal nekih 100 km dnevno. Seveda nimam takega avta zato, da se bom vozil do špara in nazaj, zato imam, po osemnajstih dneh nekaj, čez 6000 km prevoženih. Ups, se bo treba manj voziti pozimi, če hočem ujeti ta fair use. Po njihovih izračunih naj bi do sedaj prevozil 1800 km. Jajks.
Živi bili pa videli. Je pa že nekaj jamral, napaka podvozja, idi na servis. Ampak je kasneje obmolknil, tako da upam, da bo zdržal tega pol leta. Razen bremz, jasno, te bodo kmalu zrele za menjavo.

Ahim ::

feryz je izjavil:

OK, avto imam "že" 18 dni.
V soboto sem ga spet gonil standardnih 1000 km plus in sem imel čas malo razmišljati. Medtem ko je sam vozil.
Dobro, naročil sem nov avto, svojega peljal tja in jim dal račun, kot avans za novega. Do tukaj vse lepo in prav.
Obljubili so mi nadomestnega, mislil sem, da mi bodo poturili neka testna zmatrana jajca.
Ampak dali so mi popolnoma nov avto, po ceniku vreden nekih 128 jurjev.
Kar je najbolj zanimivo je to, da nisem dobil popolnoma nobenega papirja, nisem popolnoma nič podpisal, nula. Samo ključ so mi dali v roke, uredili registracijo, vinjeto in zaželeli srečno pot. Matr, če se ti kaj zgodi na cesti in dobiš nadomestna jajca tipa pežo 307, pol ure samo dokumentacijo podpisuješ za tisti dan ali dva, tukaj pa nič. Tle maš avto in gas. Fascinantno. Ampak ok, očitno je zgoraj tako, ko enkrat posežeš tja.
Sicer je nekaj omenjal neki fair use in podobno, kao, naj bi delal nekih 100 km dnevno. Seveda nimam takega avta zato, da se bom vozil do špara in nazaj, zato imam, po osemnajstih dneh nekaj, čez 6000 km prevoženih. Ups, se bo treba manj voziti pozimi, če hočem ujeti ta fair use. Po njihovih izračunih naj bi do sedaj prevozil 1800 km. Jajks.
Živi bili pa videli. Je pa že nekaj jamral, napaka podvozja, idi na servis. Ampak je kasneje obmolknil, tako da upam, da bo zdržal tega pol leta. Razen bremz, jasno, te bodo kmalu zrele za menjavo.

Radi te imajo, nimas kaj. Vsem plebejcem izdajo potni nalog (je treba podpisat pa dat dokumente za skopirat) ze samo za tisto urico-dve testne voznje, tebi so ga pa kar na lepe oci dali. Mislim, da hocejo, da ga kar obdrzis ...

A bremze bodo ze kar fuc ker ti ne znas vozit ali ker so ti tako sranje podtaknili?

feryz ::

Ker ne znam voziti. Počasi. In v tem primeru, moraš kuriti bremze.

Point ni v tem, da bi me imeli radi, ampak da se zapeljem do Bosne, prodam tole za par deset jurjev za kose in ko me povprašajo o avtu, zgolj čukasto gledam, kaj jim dogaja. O kakšnem avtu sploh govorijo.
Ampak najbrž že vejo, da nisem tak.

feryz ::

Evo, zgodba se nadaljuje.
Čeprav mi je bil avto obljubljen do konca februarja, ga realno niti nisem pričakoval.
Ampak... tega pa tudi ne. Prejšnji teden, torej konec februarja, me je poklical zastopnik bimerja. Z dobro novico, jasno.
Zaradi pomanjkanja čipov, bla, bla, bla, mi ne morejo izdelati avta po želji, ker za določeno opremo ni delov. Lahko pa dobim podoben avto, iz katerega zmečejo ven pol opreme. Če potrdim, bi bil v dveh mesecih.
Njegov odgovor je seveda pričakovan, moj pa tudi. Vprašal sem ga, če se mu suka. Pri takih zneskih, naj bi jaz vzel neki avto iz "zaloge", ki mu manjka pol tega, kar bi jaz rad?
Ker nisem potrdil, sem ga vprašal, kdaj pa naj bi bil "moj" avto. Dobava je premaknjena iz konca februarja v nedefinirano prihodnost.
Seveda sem mu tudi povedal, da sem avto naročil zato, da bom imel frišen model, zdaj pa izgleda, da bodo bavarci prej naredili nov nov model, kot bom jaz dobil nov model.

Če torej naročiš nov model avta prvi dan, ko je naročanje možno, dobiš dve leti star model avta?
Zna biti, da ne bo nič s tem, ker me čedalje bolj mineva veselica. Tistih 40 jurjev avansa bodo dali nazaj, jaz pa jim bom vrnil ta nadomestek. Problem je, ker nimam kaj drugega izbrati.

Vanquish ::

feryz je izjavil:

Evo, zgodba se nadaljuje.
Če torej naročiš nov model avta prvi dan, ko je naročanje možno, dobiš dve leti star model avta?
Zna biti, da ne bo nič s tem, ker me čedalje bolj mineva veselica. Tistih 40 jurjev avansa bodo dali nazaj, jaz pa jim bom vrnil ta nadomestek. Problem je, ker nimam kaj drugega izbrati.


Matheus ::

Sedaj že kar nekaj časa (krepko več kot pol leta) kupujem nov avtomobil. Enostavno se mi ne mudi in čakam reakcijo glede cen. Kupujem novega.

Ujel sem tale članek: https://www.zurnal24.si/avto/avtomobili...

Ni mi jasno kje pri nas kdo znižuje cene? Kot pravim, že več kot pol leta gledam cene novih VW, Škod, Mazd, ni da ni. Cene pa oglašujejo enake kot prej. Ene tri mesece nazaj sem se osebno zanimal za nek avto. Popusta mi je dal lih 5% na prvo ceno (gotovinski popust). Kako se vi lotite tega, da iztržite največ?

mikhaair ::

Tesla, tudi ostali EV znižani, po TV so zopet reklame za avtomobile z ugodnimi financiranju, parkirišča se počasi polnijo. Treba it do trgovcev in povprašat.

Matheus ::

mikhaair je izjavil:

Tesla, tudi ostali EV znižani, po TV so zopet reklame za avtomobile z ugodnimi financiranju, parkirišča se počasi polnijo. Treba it do trgovcev in povprašat.


Ampak sam razumem, da se cenijo tudi ostali avtomobili ne le EV. Tovrstna "ugodna financiranja" pa so le zakamuflirana v te njihove lizing pakete. Saj pravim, na moje vprašanje o gotovinskem popustu sem dobil 5%. Prvotna cena pa striktno po ceniku. Napihnjena seveda.

Očitno sem preveč grdo gledal, se jim bom naslednjim nasmehnil :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matheus ()

mikhaair ::

Meni se zdi, da je napram korona času sprememba v cenah rabljenih, dobavljivosti novih, počasi prihajajo popusti in ugodnosti pri nakupu novega.
Nekih velikih sprememb ne bi pričakoval. Poznam ko so nabavljali 3x luksuz BMW, cene se ne pogaja kaj dosti, si srečen če dobiš v doglednem času. Paket delovnih vw vozil, klasičen popust.
V Logatcu je skladišče Kie še vedno dokaj prazno, bi rekel 2/3 prazno.
Jaz nekako dvomim, do boš dočakal kakšno resno korekcijo cen. Za kakšno nezaželeno stvar še še. Verjetno si več izgubil, ker nisi nabavil mesece nazaj in starega dobro prodal.

m0LN4r ::

Popust dobis samo na avto, ki ga noben noce. Tiste clanke, kot tist na zurnalu pa ne resno jemat to pise nekdo, ki se je glihkar spomni danes malo pogledat cene, zelo verjetno pa je to "placan" clanek, ne na ta zurnalu, ampak tisti iz tujine od kod zurnalovci prepisujejo svoje ideje.
Prodajne cene so bile visoke, prodajalec ti ga pa ne bo prodal pod ceno, da ostane brez provizije. To je samo vaba za naivne, ki ne poznajo rednih cen brez pmpc (msrp).
Glej na ceno Golfa z msrp 45.000€ dobis takoj 30%, ampak na msrp 34.999€ pa ne bos videl 30%, ampak kot si rekel samo 5%

PS: V trgovinah je tudi nonstop vse znizano in akcije in nevem kaj, kljub temu je vse drazje :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

mikhaair je izjavil:

Meni se zdi, da je napram korona času sprememba v cenah rabljenih, dobavljivosti novih, počasi prihajajo popusti in ugodnosti pri nakupu novega.
Nekih velikih sprememb ne bi pričakoval. Poznam ko so nabavljali 3x luksuz BMW, cene se ne pogaja kaj dosti, si srečen če dobiš v doglednem času. Paket delovnih vw vozil, klasičen popust.
V Logatcu je skladišče Kie še vedno dokaj prazno, bi rekel 2/3 prazno.
Jaz nekako dvomim, do boš dočakal kakšno resno korekcijo cen. Za kakšno nezaželeno stvar še še. Verjetno si več izgubil, ker nisi nabavil mesece nazaj in starega dobro prodal.


Se tozil bi ga kupec, ker je avto uničil do amena.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

feryz ::

Vi kar sanjajte banane.
13 mesecev je odkar sem dal 50 jurjev avansa in še zdaj ni jasno, kdaj bo avto in če sploh bo.
Očitno je bavarcem obligacijski zakonik, razni zakoni in predpisi in podobna govna, španska vas in se na vse skupaj poščijejo. Tudi na kupca, seveda, ali pa celo naprej na njega.
Človek bi pričakoval, da imajo v dobi računalnikov, AI in podobnih floskul, vsaj 1 procent pojma, kaj sploh delajo. Ampak izgleda da jim kalkulacije dela mujo z beležko in IQ-jem 1.
Ker drugače si normalen človek ne zna predstavljati, da je možno, da se taki firmi niti sanja ne, koliko takih avtih so prodali, koliko so jih sposobni narediti, kdaj bo kakšen narejen in podobno.
Druga možnost pa je, da so dobili po pizdi (pravzaprav smo dobili kupci), ker so outsorsali proizvodnjo kinezom. Zdaj pa imajo, kar imajo. Kupci pa nimamo, kar bi morali imeti. Glupi Kitajci, kaj čš.

Matheus ::

mikhaair je izjavil:


Jaz nekako dvomim, do boš dočakal kakšno resno korekcijo cen. Za kakšno nezaželeno stvar še še. Verjetno si več izgubil, ker nisi nabavil mesece nazaj in starega dobro prodal.


Niti ne pričakujem neke blazne korekcije cen. Ampak ko iz prve roke vidim 20% manjše povpraševanje v različnih sektorjih v maloprodaji se jim pa tudi ne mislim pustiti nategniti z nekimi 5% popusti na gotovino. V kolikor vzameš te njihove lizinge se popusti vrtijo med 10-12% ampak me te njihove ponudbe in krediti v sto in eni varianti ne zanimajo.

Izgubil nisem nič, ker za domačo rabo vozim kripo, ki je vredna max. 3k in jo bom v naslednjih parih letih itak potreboval za prevoz razno raznega umazanega materiala.

Bomo videli njihove odzive, ko bom zbral ponudbe različnih pooblaščencev in se bodo šli igrico ceneje.si

feryz je izjavil:

Vi kar sanjajte banane.
13 mesecev je odkar sem dal 50 jurjev avansa in še zdaj ni jasno, kdaj bo avto in če sploh bo.


Za kater avtomobil pa gre, če ni skrivnost?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matheus ()

mikhaair ::

Opcija je da vzameš nekaj kjer ne dajejo popustov. Oz. se točno ve kakšen je max, če ga že dajo. Mazda, Toyota recimo.

mugen999 ::

Skodo octavio karavan 2.0 tdi vzemi, pa bos imel avto da se rece. Ce pa denar ni problem pa vzemi octavio rs, to je pa avion od avtomobila, vse ostalo je kic za ta denar.

a_borlak ::

feryz je izjavil:

Vi kar sanjajte banane.
13 mesecev je odkar sem dal 50 jurjev avansa in še zdaj ni jasno, kdaj bo avto in če sploh bo.
Očitno je bavarcem obligacijski zakonik, razni zakoni in predpisi in podobna govna, španska vas in se na vse skupaj poščijejo. Tudi na kupca, seveda, ali pa celo naprej na njega.
Človek bi pričakoval, da imajo v dobi računalnikov, AI in podobnih floskul, vsaj 1 procent pojma, kaj sploh delajo. Ampak izgleda da jim kalkulacije dela mujo z beležko in IQ-jem 1.
Ker drugače si normalen človek ne zna predstavljati, da je možno, da se taki firmi niti sanja ne, koliko takih avtih so prodali, koliko so jih sposobni narediti, kdaj bo kakšen narejen in podobno.
Druga možnost pa je, da so dobili po pizdi (pravzaprav smo dobili kupci), ker so outsorsali proizvodnjo kinezom. Zdaj pa imajo, kar imajo. Kupci pa nimamo, kar bi morali imeti. Glupi Kitajci, kaj čš.


Pa ne moreš preveriti mimo uvoznika, kako stvari stojijo? Ker verjetno nisi edini ali pač?

feryz ::

Uvoznik lahko preveri stanje avta v bazi bavarcev.
Stanje je tako, kot je bilo 20.9.2022.
Avto čaka na produkcijo.
Zraven pošilja še nešteto mailov v švabijo, na katere nihče ne odgovarja.

In to je to.

pegasus ::

Sodelavec je naročil nuggeta pred korono, dobil ga je letos ravno tolk da je še lahko šel z njim na dopust. Izgleda da je 3 leta dobava kar normalen pojav za kak bolj custom wagen.

m0LN4r ::

Verjetno je narocil LED zvezdno nebo, pa ni zarnic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

a_borlak ::

Nisem kupec avta za tak denar, tako da težko modrujem, a se mi zdi tak odnos vseeno ponižujoč.

Ahim ::

a_borlak je izjavil:

Nisem kupec avta za tak denar, tako da težko modrujem, a se mi zdi tak odnos vseeno ponižujoč.

Ocitno tezava znamke nasploh. Ko so leta 2022 zaceli v Ukrajini, je BMW podaljsal dobavne roke ("ker material za sedeze in neko ozicenje izdelujejo v Ukrajini"), konkurenca je pa skrajsala cakalne vrste ("ker ne bo prej planiranih dobav v Ukrajino ter Rusijo in so se sprostili sloti za narocila").

kixs ::

Kaj namesto Renault Scenic 2018?

Se pravi SUV/enoprostorec - ne manjsi od Scenica. Bencinar. Nov. Priblizno isti cenovni rang.

Ahim ::

kixs je izjavil:

Kaj namesto Renault Scenic 2018?

Se pravi SUV/enoprostorec - ne manjsi od Scenica. Bencinar. Nov. Priblizno isti cenovni rang.

Renault Austral, Nissan Qashqai, Seat Ateca, Hyundai Tucson ... imas se kar nekaj Stellantisovih, ampak ne vem ce res hoces njihov bencinski motorcek.

Ori ::

Kaj bi predlagali v mojem primeru.
Trenutno si lastim renault megana grandtour 2011 letnik z 170000km, na leto delam nekje do 12000km. Registarcijo imam februarja, če bi ga obdržal bo potrebno narediti velik servis, spolirati luči pa še kaj bi se našlo. Če bi šol v nakup rabljenega gledam nekje od letnika 2018 ter nekje okrog 18000€ raje manj kot več, in mi je nekako nabolj všeč ford focus bencinar zdej nevem a je boljše 1,5 150km ali 1,0 125km. Meni se zdi boljša močnejša varijanta. Kaj bi kej kej predlagali, katero znamko je kdo ki vozi forda focusa je boljši kot ta megane ki ga imam.Bi pa ostal pri karavanu,ker navadni hatchbaki niso nič cenejši.

mugen999 ::

Od fordovega 1.0 ecoboosta teci stran kakor te noge nosijo. Na netu pisejo naslednje stvari o tem skropucalu od kavnega mlincka. Odmične gredi vrti zobati jermen potopljen v olju, pravtako pa oljno pumpo vrti mali zobati jermen enako potopljen v olju. Prvi v olju počasi razpada in maši sito vleka olja v pumpo, drugi ki pa pelje oljno pumpo se pa razrahlja in zgubi zobe. Na koncu je pritisk olja vedno slabsi kar pomeni slabo mazanje, ko pa posveti lucka za pritisk olja je pa skoda ze narejena.

Mato989 ::

Ori je izjavil:

Kaj bi predlagali v mojem primeru.
Trenutno si lastim renault megana grandtour 2011 letnik z 170000km, na leto delam nekje do 12000km. Registarcijo imam februarja, če bi ga obdržal bo potrebno narediti velik servis, spolirati luči pa še kaj bi se našlo. Če bi šol v nakup rabljenega gledam nekje od letnika 2018 ter nekje okrog 18000€ raje manj kot več, in mi je nekako nabolj všeč ford focus bencinar zdej nevem a je boljše 1,5 150km ali 1,0 125km. Meni se zdi boljša močnejša varijanta. Kaj bi kej kej predlagali, katero znamko je kdo ki vozi forda focusa je boljši kot ta megane ki ga imam.Bi pa ostal pri karavanu,ker navadni hatchbaki niso nič cenejši.



Glavno vprašanje ki ga moraš sam sebi odgovoriti ZAKAJ bi rad menjal avto? Ker iskreno imaš karavana, prostoren dovolj, če deluje ok je to to... naredi komplet servis ipd... in ga vozi še 70-100k... torej tam VSAJ 6 let...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

LeQuack ::

Mato989 je izjavil:


Glavno vprašanje ki ga moraš sam sebi odgovoriti ZAKAJ bi rad menjal avto? Ker iskreno imaš karavana, prostoren dovolj, če deluje ok je to to... naredi komplet servis ipd... in ga vozi še 70-100k... torej tam VSAJ 6 let...


Ne bo več glavni na vasi s starim avtom.
Quack !

Matheus ::

Ori je izjavil:

Kaj bi predlagali v mojem primeru.
Trenutno si lastim renault megana grandtour 2011 letnik z 170000km, na leto delam nekje do 12000km. Registarcijo imam februarja, če bi ga obdržal bo potrebno narediti velik servis, spolirati luči pa še kaj bi se našlo. Če bi šol v nakup rabljenega gledam nekje od letnika 2018 ter nekje okrog 18000€ raje manj kot več, in mi je nekako nabolj všeč ford focus bencinar zdej nevem a je boljše 1,5 150km ali 1,0 125km. Meni se zdi boljša močnejša varijanta. Kaj bi kej kej predlagali, katero znamko je kdo ki vozi forda focusa je boljši kot ta megane ki ga imam.Bi pa ostal pri karavanu,ker navadni hatchbaki niso nič cenejši.


1,5 150 KM in sploh ni primerjave.

Ori ::

Matheus je izjavil:

Ori je izjavil:

Kaj bi predlagali v mojem primeru.
Trenutno si lastim renault megana grandtour 2011 letnik z 170000km, na leto delam nekje do 12000km. Registarcijo imam februarja, če bi ga obdržal bo potrebno narediti velik servis, spolirati luči pa še kaj bi se našlo. Če bi šol v nakup rabljenega gledam nekje od letnika 2018 ter nekje okrog 18000€ raje manj kot več, in mi je nekako nabolj všeč ford focus bencinar zdej nevem a je boljše 1,5 150km ali 1,0 125km. Meni se zdi boljša močnejša varijanta. Kaj bi kej kej predlagali, katero znamko je kdo ki vozi forda focusa je boljši kot ta megane ki ga imam.Bi pa ostal pri karavanu,ker navadni hatchbaki niso nič cenejši.


1,5 150 KM in sploh ni primerjave.

to govorite za forda, potem 1,5 nima teh težav kot 1,0. To da nebom glavni na vasi me niti malo ne moti nisem tak tip človeka, fora je da se leta naberajo pa bo treba menjat slej ko prej, zato tudi malo v tej smeri tazmišljam.
kako je pa kaj z fordovimi avtomatiki kolkor sem bral naj bi imeli tisti pred 2018 neke probleme, potem so ga neki poboljšal je baje zdaj 8 stopenjski in da ni teh težav.
a kdo priporoča kako drugo znamko da se gleda.

mugen999 ::

Za 19k dobis novo corollo limuzino z 1.5 trivalnim atmo motorjen 125 konjev. Avto je nov. 15 let bi moral imet mir s takim avtom.

bemfa ::

Ford ecoboost ni problem, moraš samo pravo olje livat, da ne razžre jermenov. Ma 1.5 isti dizajn kot 1.0 tako da za oba velja isto.

LeQuack ::

mugen999 je izjavil:

Za 19k dobis novo corollo limuzino z 1.5 trivalnim atmo motorjen 125 konjev. Avto je nov. 15 let bi moral imet mir s takim avtom.


Misliš tega?
https://www.toyota.si/buy-and-offers/of...

Ima sicer samo ročno klimo in pa jeklene feltne. Ampak mene bi bolj motilo, da se prtljažnik odpre samo zadnji del, ne skupaj z oknom kot pri hatchback. Tako da kakšne večje stvari ne spraviš notri, npr. kolo in podobno.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

mugen999 ::

ja to je pac limuzina

LeQuack ::

mugen999 je izjavil:

ja to je pac limuzina


Maš tudi limuzine ki se odpirajo skupaj z oknom, npr. Opel Insignia.
Quack !

mugen999 ::

ja samo to pa niso vec samo limuzine, ampak so ze kombi limuzine, octavia je tudi taka recimo, pa stoenka je bila taka

feryz ::

Uuuuu, dobil sem VIN številko. Kar pomeni, da so uspeli zbrati material za avto.
Verjeti ali ne, točno eno leto in 3 mesece po plačilu avansa, so se švabi odločili dati moj avto v proizvodnjo.
V roku meseca dni bi moral biti, nekje do konca januarja.
Mogoče bi moral počakati na nov model. Ali refreš. Ker ta ni več nov model.
Po drugi strani pa imam že dovolj sedanjega, navsezadnje je star že eno leto in 3 mesece.
Čas je za nekaj novega.

BCSman ::

Jaz bi pri nakupu avtomobila doplačal za MANJ opreme. Doplačal bi, da mi odstranijo debilni start-stop sistem, doplačal da odstranijo turbino, doplačal da odstranijo merjenje tlaka v pnevmatikah, doplačal da dajo navadne luči in ne LED, doplačal da dajo navadno ročno in ne na gumb...

hojnikb ::

BCSman je izjavil:

Jaz bi pri nakupu avtomobila doplačal za MANJ opreme. Doplačal bi, da mi odstranijo debilni start-stop sistem, doplačal da odstranijo turbino, doplačal da odstranijo merjenje tlaka v pnevmatikah, doplačal da dajo navadne luči in ne LED, doplačal da dajo navadno ročno in ne na gumb...


Nihče ti ne brani, da kupis osnovne Dače... Sam start&stop bos se vedno mel, ker to je del emisijske opreme, tko kot katalizator...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10613701 (10343) WizzardOfOZ
»

Nakup prvega vozila in predlogi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17519915 (13593) bambam20
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25745278 (27937) GR2
»

Mnenja o opel Astri (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9048466 (20179) Meizu
»

Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40993807 (66212) jero_no1

Več podobnih tem