» »

KRAJA: Sumljivi plačljivi sms klub brez potrditve uporabnika?!

KRAJA: Sumljivi plačljivi sms klub brez potrditve uporabnika?!

Temo vidijo: vsi
««
5 / 13
»»

atubbuta ::

Bravo, tako se piše.

Ena rešitev je, da si kar se da glasen. Prisostvuješ na forumih, daš slabo oceno operaterjem, ki se temu "ne znajo" zoprstaviti, skušaš zadevo prikazati skozi medije (če vas bo veliko, se bodo tudi mediji odzvali). Skratka, če se ustvari dovolj velik pritisk, se stvari začnejo obračati na bolje.
:)

UganiKdo ::

sass628 je izjavil:

Ok ekipa tranqilo...mislim da ste vsi malo zabredli in terjate svoj prav, tko se iskreno nikamor ne pride.(skrajni čas da se odpre enga mrzlega:)))

OP je odprl temo in zaključil svoj post z vprašanjem:

"Kaj se da storiti (poleg Tržnega inšpektorata in zveze potrošnikov Slovenije)? Ali ima kdo podobno izkušnjo?".

Če imate kak nasvet ga prosim napišite in ne smetite po temi s "svojim prav". Je kar nekaj takih, ki se nam je zadeva zgodila in se nam zdi sporna. Zadevo želimo razčistiti in najti neko rešitev, ki bi pripomogla ostalim v prihodnosti( upam da se ta zadeva nobenmu ne zgodi)

Ne iščemo nepotrebnega spora z drugimi uporabniki foruma.


ZPS je bolj kot ne izguba časa, če nisi njihov član. Za formalno pritožbo je poleg TIRS vsekakor na vrhu seznama AKOS. Še posebej v delu, ki se nanaša na morebitno podtikanje potrditvenih SMSjev s strani operaterja.

kunigunda ::

Erik39 je izjavil:

Sodbo probaj najti, tukaj je njihov članek, ki omenja njihovo zmago na sodišču.

https://www.zps.si/index.php/nasveti-in...

kunigunda je izjavil:

Operater je keiv ce gre za njegove storitve. Dimoco ni njegova storitev ampak zgolj kanal.

https://telemach.si/a16998/Pomoc/Storit...


Je NTH ali Dimoco njihov kanal ja, pa vendarle, je operater tisti, ki zaračuna končnemu uporabniku (v imenu NTH-ja), kar pa ne bi smel če se prej ne prepriča, ali je uporabnik storitev res naročil.

Ta sodbe je verjetno iz casov ko se ni bilo narocanja na storitev. vcasihsi samo stevilko na net dal in ze si lahko dobil placljivi sms. sm prej napisal da je po novem da moras potrditi narocilo in hkrati prej se pogoje dobiti (provider po novih pogodbah obvezan)
Skratka v tvojem primeru gre dokazovanje ali si sms poslal za potrditev ali ne. Operater ima zapis o tem, ti nimas dokaza da ga nisi. srecno.

sass628 ::

atubbuta je izjavil:

Bravo, tako se piše.

Ena rešitev je, da si kar se da glasen. Prisostvuješ na forumih, daš slabo oceno operaterjem, ki se temu "ne znajo" zoprstaviti, skušaš zadevo prikazati skozi medije (če vas bo veliko, se bodo tudi mediji odzvali). Skratka, če se ustvari dovolj velik pritisk, se stvari začnejo obračati na bolje.



Se strinjam s teboj da se nas nekaj zbere in skupaj podamo neko pritožbo, množico vedno drugače tretirajo kot pa posameznika.

Če je kdo od ostalih "vpletenih" zainteresiran bi se lahko kaj zmenili?

atubbuta ::

Sam sicer nimam s tem izkušnje, ker sem dal vso to sranje blokirati.

Drugače pa ja. Lahko na tak način, da se zbere res veliko število in potem pritisne. Splača se dobiti nekoga, ki bo najbolj vedel, kako.

V bistvu bi bila prava rešitev za vse podobne ta, da se uzakoni kaznivost slabe namere. Problem je le ta, ker se te težko dokazujejo. Mnoge stvari so take, da so vsem nazorno jasne, jih pa ne moraš dokazati, ker imajo milijon lukenj. Verjetno bi statistična raziskava opeharjenih bil lahko že oprijemljiv dokaz. Žrtvam se zastavi nekaj preprostih vprašanj: Ali si želel prejeti tako sporočilo? Ali si vedel, da je plačljivo? Ali si vedel sploh, da boš prejel kako sporočilo?, ... In rezultat naključno izbranega dovolj širokega kroga bi moral biti zgovoren dokaz. Po mojem bi v takem primeru raziskava pokazala daleč čez 99% zavedenih uporabnikov.
:)

Erik39 ::

kunigunda je izjavil:

Erik39 je izjavil:

Sodbo probaj najti, tukaj je njihov članek, ki omenja njihovo zmago na sodišču.

https://www.zps.si/index.php/nasveti-in...

kunigunda je izjavil:

Operater je keiv ce gre za njegove storitve. Dimoco ni njegova storitev ampak zgolj kanal.

https://telemach.si/a16998/Pomoc/Storit...


Je NTH ali Dimoco njihov kanal ja, pa vendarle, je operater tisti, ki zaračuna končnemu uporabniku (v imenu NTH-ja), kar pa ne bi smel če se prej ne prepriča, ali je uporabnik storitev res naročil.

Ta sodbe je verjetno iz casov ko se ni bilo narocanja na storitev. vcasihsi samo stevilko na net dal in ze si lahko dobil placljivi sms. sm prej napisal da je po novem da moras potrditi narocilo in hkrati prej se pogoje dobiti (provider po novih pogodbah obvezan)
Skratka v tvojem primeru gre dokazovanje ali si sms poslal za potrditev ali ne. Operater ima zapis o tem, ti nimas dokaza da ga nisi. srecno.


S tem da se da prek posebne forenzike sms-jev ugotoviti in potrditi da ga nisi poslal. Klik: https://www.magnetforensics.com/blog/an...

sass628 je izjavil:

atubbuta je izjavil:

Bravo, tako se piše.

Ena rešitev je, da si kar se da glasen. Prisostvuješ na forumih, daš slabo oceno operaterjem, ki se temu "ne znajo" zoprstaviti, skušaš zadevo prikazati skozi medije (če vas bo veliko, se bodo tudi mediji odzvali). Skratka, če se ustvari dovolj velik pritisk, se stvari začnejo obračati na bolje.



Se strinjam s teboj da se nas nekaj zbere in skupaj podamo neko pritožbo, množico vedno drugače tretirajo kot pa posameznika.

Če je kdo od ostalih "vpletenih" zainteresiran bi se lahko kaj zmenili?


Jaz sem za :) Res me zanima kako je kaj takega sploh možno.

atubbuta je izjavil:

Sam sicer nimam s tem izkušnje, ker sem dal vso to sranje blokirati.

Drugače pa ja. Lahko na tak način, da se zbere res veliko število in potem pritisne. Splača se dobiti nekoga, ki bo najbolj vedel, kako.

V bistvu bi bila prava rešitev za vse podobne ta, da se uzakoni kaznivost slabe namere. Problem je le ta, ker se te težko dokazujejo. Mnoge stvari so take, da so vsem nazorno jasne, jih pa ne moraš dokazati, ker imajo milijon lukenj. Verjetno bi statistična raziskava opeharjenih bil lahko že oprijemljiv dokaz. Žrtvam se zastavi nekaj preprostih vprašanj: Ali si želel prejeti tako sporočilo? Ali si vedel, da je plačljivo? Ali si vedel sploh, da boš prejel kako sporočilo?, ... In rezultat naključno izbranega dovolj širokega kroga bi moral biti zgovoren dokaz. Po mojem bi v takem primeru raziskava pokazala daleč čez 99% zavedenih uporabnikov.


S tem da tukaj v tem primere ne gre za zavedene uporabnike, ker le ti niso nikoli poslali potrditvenega sms-ja ali v kakšne spletne obrazce vnašali svoje številke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

atubbuta ::

Morda se dobi kakega dobrega računalničarja, ki bi znal najti škodljivo kodo? Skušam dajati samo namige.

Vse skupaj mi deluje, da so spisali Trojanca, pri operaterjih našli ključne, da so jih podkupili, da se je tak trojanc lahko zmuznil čez varnostne sisteme, potem pa začeli na veliko colati žrtve. Lahko, da se motim, ampak jaz si to zadevo predstavljam tako.
:)

UganiKdo ::

Kak trojanec? Telemach je bil ustanovljen s tem namenom in je to že v osnovni kodi. Seveda to vejo vsi zaposleni na telemachu, pri AKOSU in tudi NASI. Samo povejo ne tega nikomur.

Erik39 ::

https://www.zps.si/index.php/tehnologij...

Kam po pomoč?

Policija
Kadar menite, da storitev prejemanja plačljivih SMS sporočil niste naročili, svetujemo, da najprej od pošiljatelja (v kolikor ga ne poznate, lahko zahtevate, da vam podatke pošiljatelja posreduje vaš mobilni operater) zahtevate dokazila o naročilu na takšna sporočila ter istočasno izrecno zahtevate, da vas (v kolikor tega še niste storili) odjavi od nadaljnjega prejemanja plačljivih SMS sporočil. Če se bo na podlagi prejetih podatkov s strani pošiljatelja izkazalo, da se v SMS klub niste včlanili, obstaja sum kaznivega dejanja, v zvezi s čimer pa se je potrebno obrniti na policijo oziroma državno tožilstvo.

Informacijski pooblaščenec
S primeri, ko ponudnik prejme osebne podatke brez pravne podlage (brez privolitve), se ukvarja tudi Informacijski pooblaščenec.


Tržni inšpektorat
Nadzor nad ponudniki blaga in storitev izvaja Tržni inšpektorat RS, ki ima pooblastilo, da kršitelje v primeru ugotovljenih kršitev predpisov kaznuje.


Sodišče
V kolikor vam ponudnik neupravičeno zaračunanega zneska ne bo vrnil prostovoljno, jih boste morali od njega zahtevati v postopku pred sodiščem.


2. Previdnostni ukrepi

Preverite možnost blokade
Pri svojem mobilnem operaterju preverite ali omogoča blokado plačljivih vsebin.
Previdno pri sporočanju telefonske številke
S svojo telefonsko številko ravnajte enako skrbno kot s svojo bančno kartico. Tudi telefon je plačilno sredstvo.


https://www.zps.si/index.php/nasveti-in...

https://www.zps.si/index.php/tehnologij...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

hator ::

Sem dobil odgovor od AKOS. V glavnem oni niso pristojni, ker je zunanji ponudnik. Dimoco se mi izgovarja, da sem na naročil pri indijskem podjetju. Valda, če pa je bil poslal povratni DA goljufivi SMS. V glavnem dober biznis za tistega, ki pošilja povratne SMS.

Erik39 ::

hator je izjavil:

Sem dobil odgovor od AKOS. V glavnem oni niso pristojni, ker je zunanji ponudnik. Dimoco se mi izgovarja, da sem na naročil pri indijskem podjetju. Valda, če pa je bil poslal povratni DA goljufivi SMS. V glavnem dober biznis za tistega, ki pošilja povratne SMS.


Dimoco je baje tuj ponudnik, vendar NTH AG, kateri je ukradel denar meni, pa je baje slovenski (vsaj gospa na Telemachu je tako zatrjevala, čeprav google namiguje da gre za Švicarsko podjeje. Morda z podružnico v Sloveniji?). Po tej logiki bi pol AKOS bil pristojen?

Definitivno mora v tem primeru očitne zlorabe posredovat tudi operater, kajti on je tisti, ki uporabniku zaračuna znesek. Operater se mora prepričati da je bila storitev naročena, kar seveda ni storil, ker storitev ni bila naročena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

kunigunda ::

Erik, provider poslje sms in znesek (oz. charge informacijo). Npr, poslji BLABLA na 070700700 in mu zaracuni 3 eur. Operater ne more vedeti kva je ta sms in zakaj zaracunano, to so pogoji poslavnja providerja. Operater bo samo poslal sms in na racun dal 3eur, sicer je transparenten, kar tudi pise na linku ki sem ti ga poslal.
Tudi posta se ne poglablja v pisma, kaj notri pise, ona samo dostavi. Tako kot kontrola droge na posti, ima tudi operater kontrole, npr ce bi nepricakovano zacel provider spemati vse povprek, tudi ne-njihove narocnike. Pri tem se dogovarja s providerji oz. ga po potrebi blokira, ce bi se ugotovilo krsitev medsebojne pogodbe.
Skratka, operater ne ve na kaj si se prijavil, razumi to enkrat.
NTH ki deluje preko slovenskih operaterjev je Hrvaski se mi zdi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

Erik39 ::

kunigunda je izjavil:

Erik, provider poslje sms in znesek (oz. charge informacijo). Npr, poslji BLABLA na 070700700 in mu zaracuni 3 eur. Operater ne more vedeti kva je ta sms in zakaj zaracunano, to so pogoji poslavnja providerja. Operater bo samo poslal sms in na racun dal 3eur, sicer je transparenten, kar tudi pise na linku ki sem ti ga poslal.
Tudi posta se ne poglablja v pisma, kaj notri pise, ona samo dostavi. Tako kot kontrola droge na posti, ima tudi operater kontrole, npr ce bi nepricakovano zacel provider spemati vse povprek, tudi ne-njihove narocnike. Pri tem se dogovarja s providerji oz. ga po potrebi blokira, ce bi se ugotovilo krsitev medsebojne pogodbe.
Skratka, operater ne ve na kaj si se prijavil, razumi to enkrat.
NTH ki deluje preko slovenskih operaterjev je Hrvaski se mi zdi.


Erik, provider poslje sms in znesek (oz. charge informacijo). Npr, poslji BLABLA na 070700700 in mu zaracuni 3 eur. Operater ne more vedeti kva je ta sms in zakaj zaracunano, to so pogoji poslavnja providerja. Operater bo samo poslal sms in na racun dal 3eur


Operater se mora prepričati da je uprorabnik storitev naročil, preden ti karkoli odšteje z računa. Tako kot če eno Y podjetje bremeni tvojo kartico za 100 EUR, čeprav nisi nikoli nič kupil od njih. V tem primeru je Visa odgovrorna za to, da ugotovi ali je bila storitev naročena ali ne. Če ni bila, ti račun stornira. Operater je SOodgovoren, to drži kot pribito.

Tudi posta se ne poglablja v pisma, kaj notri pise, ona samo dostavi.


Obvisously ne gre za enak primer. Pošte in operaterja ne moreš primerjati.

Skratka, operater ne ve na kaj si se prijavil, razumi to enkrat.


Pa bi moral vedeti! Operater je tisti, ki se mora prepričati, ali si storitev naročil in ti ne računati če jo nisi, pa posrednik gor ali dol. Tako kot more podjetje VISA pogledati ali si res kupil torto za 100 EUR v slaščičarni, in če jo nisi, ti NE SME in ti tudi ne računa (ti stornira znesek). Razumi to že enkrat. Ne živimo v Skemalandiji, ampak v ravitem svetu. Če storitve nisi naročil, jo tudi ne boš plačal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Jimp ::

V tem primeru je predvsem problematična družba Telemach d.o.o. iz Ljubljane. Obrnejo se stran od situacije in se sklicujejo na 3rd-party service providerja, ki je znan po slabih poslovnih praksah in je v preteklosti že bil oglobljen. Seveda bomo vsi krivili njih. Lokalni organi proti njim ne morejo nič, lahko pa proti Telemach, ki takšne prakse bodisi prikriva ali pa pri dejanjih celo posredno sodeluje, ker ne naredi nič, da bi zaščitila svojih naročnikov. To bodo kmalu ugotovili tudi pristojni na tržnem inšpektoratu.

Ne pozabi, da se je vse začelo s prejemom SMS sporočila za prenos telefonske številke; zato naslovi vprašanja glede tega neposredno na Telemach d.o.o. in ne odstopaj dokler ne dobiš konkretnih odgovorov.

Predvsem te zanima kdo je poslal ta SMS in s kakšnimi nameni. Ja, poslal ga je avtomatiziran sistem - ampak kdo ali kaj je sprožil/o pošiljanje in zakaj točno?
Kaj se je zgodilo s prejeto kodo po tem ko si jo prejel? Je bila dejansko kje uporabljena ali ne? Če je bila uporablja, kje je točno je bila uporabljena? Kdo jo je uporabil? Če ni bila uporabljena, po kolikšnem času se izbriše iz zbirke ali pa jo še vedno hranijo?

Po trenutnih izkušnjah imam občutek, da se se dogaja sistemska zloraba osebnih podatkov in hude kršitve GDPR. Nekdo je najprej posredoval telefonsko številko bodisi 3rd-party providerju ali pa napadalcu in je le-ta avtoriziral vsaj 2 SMS sporočila brez vedenja naročnika. Ponavljam, prvi SMS je bil poslal s strani družbe Telemach in je bil namenjen avtorizaciji prenosa številke oz. validaciji neke storitve. Naslednji trije SMS-i so (potencialno) posledica te zlorabe in vsaj 2 SMS-a sta bila zaračunana.

Telemach se na očitke ni odzval in se tudi ni razjasnil glede prvega SMS-a ter sugerira, da se naj sam odjaviš. Odjava stane 2,5EUR? Že samo to meji na izsiljevanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jimp ()

MrStein ::

Imate vsi predplačniško ali kdo tudi naročnino?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Erik39 ::

Imam predlačniško.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Jimp ::

Naročnino.

Dimnik ::

Naročnina

MrStein ::

kunigunda je izjavil:

Operater je keiv ce gre za njegove storitve. Dimoco ni njegova storitev ampak zgolj kanal.

1.) Tu se gre za NTH, ne DIMOCO.
2.) operater v žep pospravi lep kos pogače, tako da je še kako vpleten.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hator ::

kunigunda je izjavil:

Erik, provider poslje sms in znesek (oz. charge informacijo). Npr, poslji BLABLA na 070700700 in mu zaracuni 3 eur. Operater ne more vedeti kva je ta sms in zakaj zaracunano, to so pogoji poslavnja providerja. Operater bo samo poslal sms in na racun dal 3eur, sicer je transparenten, kar tudi pise na linku ki sem ti ga poslal.
Tudi posta se ne poglablja v pisma, kaj notri pise, ona samo dostavi. Tako kot kontrola droge na posti, ima tudi operater kontrole, npr ce bi nepricakovano zacel provider spemati vse povprek, tudi ne-njihove narocnike. Pri tem se dogovarja s providerji oz. ga po potrebi blokira, ce bi se ugotovilo krsitev medsebojne pogodbe.
Skratka, operater ne ve na kaj si se prijavil, razumi to enkrat.
NTH ki deluje preko slovenskih operaterjev je Hrvaski se mi zdi.


Glavni problem je to, da moraš naročnino na SMS klub potrdit s povratnim SMS "DA". Nobeden od nas ni pošiljal nazaj DA. Na Telemachu je v tem časovnem okvirju zaveden moj povratni SMS, ki pa ga nisem poslal. Kdo ga je poslal, pa trenutno nebi...
Možnosti so 3:virus na telefonu(nekateri so imeli tudi funkcionalne telefone:)),...), vdor v Telemachov sistem, črna ovca na Telemachu.

c3p0 ::

UganiKdo je izjavil:

Kak trojanec? Telemach je bil ustanovljen s tem namenom in je to že v osnovni kodi. Seveda to vejo vsi zaposleni na telemachu, pri AKOSU in tudi NASI. Samo povejo ne tega nikomur.


Ne rabi bit v prevaro vklopljen upravni odbor TM, dovolj je en middle level sysadminček z dolgimi prsti.

MrStein ::

Itak. Glej novico o nepridipravih v Amazonu (ta teden na slotech)

Tole: S podkupninami Amazonu do 100 milijonov dolarjev zaslužkov (OK, od nedelje)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

BorutK-73 ::

Naročnina in navadni flip phone, nobenega androida - ker nekateri omenjate aplikacije;((.
Jaz trenutno čakam na račun.
2500K|SabertoothP67|12GB|RX570|WD240GB
http://mightytext.net/RsoDtvN

Jimp ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jimp ()

hator ::

Hvala.

Erik39 ::

Dfak hahah. Tole je iz linka na Twiterju iz dveh postov zgori. Nek čefurček grozi pa se pametnga dela. Če pogledaš tm spodi pod komentarje je tole (moraš klikn na View tm, ker je baje "sensitive content":

https://twitter.com/koldeks/status/1304...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Aston_11 ::

Erik39 je izjavil:

Operater se mora prepričati da je uprorabnik storitev naročil, preden ti karkoli odšteje z računa.
Približno tako, kot se ti prepričaš, da je merkator plačal peku, ko si ti kupil kruh.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Dimnik ()

Erik39 ::

Aston_11 je izjavil:

Erik39 je izjavil:

Operater se mora prepričati da je uprorabnik storitev naročil, preden ti karkoli odšteje z računa.
Približno tako, kot se ti prepričaš, da je merkator plačal peku, ko si ti kupil kruh.


Ne gre niti približno za podobni zadevi. Približno tako kot da se Visa mora prepričat da si res kupil torto v slaščičarni. Če je nisi, ti stornira znesek. Ravno tako ker storitve sms kluba nisi naročil, ti mora operater stornirati račun.

Erik39 ::

Evo to je samo presnet posnetek iz linka na Twitterju, ki je domnevno povezan z vsemi temi nategi z sms klubi. Nek čefurček grozi in neke otroke fehta za cifro. "A da nisem SŁŁŁoveski državljan" ahahhah, z unim uber čefurskim naglasom. Lol.



Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Aston_11 ::

Po moje ponudnik za vsak sms ve, od kod je prišel (IP in podobno) in kam je šel ter kaj se je vmes dogajalalo. Ni to samo ena številka in pa nekaj tekst. Bi komot lahko pogledali "podrobnosti", če bi hoteli.

Erik39 ::

Aston_11 je izjavil:

Po moje ponudnik za vsak sms ve, od kod je prišel (IP in podobno) in kam je šel ter kaj se je vmes dogajalalo. Ni to samo ena številka in pa nekaj tekst. Bi komot lahko pogledali "podrobnosti", če bi hoteli.


Po mojih imformacijah so zagnali preiskavo. Bomo videli kaj bo iz tega.

Jimp ::

Torej ta, ki grozi, je "Not Aleks".

YouTube https://www.instagram.com/not_aleks1 (v tem trenutku streama)
Instagram https://www.instagram.com/not_aleks1/

Po zaslonski sliki sodeč (in posnetku) ima ta oseba privilegiran dostop do sistema oziroma je v stiku z nekom, ki je nekje administrator.
S tem dostopom lahko nekomu prevzame telefonsko številko in prestreže to identifikacijsko kodo.

Definitivno zrelo za na policijo!

Če lahko to počne on, lahko tudi še kdo drug od zaposlenih ali partnerjev družbe Telemach.

Torej, za zdaj še ne vemo kdo vse in zakaj točno ima dostop in v kakšnem odnosu je/so do družbe. Imamo pa vsaj posredni dokaz, da je zloraba možna in da se dogaja širše kot smo si mislili.
Skrbi so realne in Telemach bo morala izvesti notranjo preiskavo in javno objaviti izsledke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jimp ()

sass628 ::

@Jimp hvala ti za napredno raziskovanje. U are good at this 8-)

Drugače pa ja tole je res zrelo za policijo oz. je kar konkretna "varnostna" luknja v podjetju Telemach.

Kako lahko postopimo od tu dalje? Kakšni predlogi?

darkolord ::

Kaj če bi - preden se greste facebook hekerje - malo počakali na izpiske in odgovore ponudnika?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Utk ::


Skrbi so realne in Telemach bo morala izvesti notranjo preiskavo in javno objaviti izsledke

Telemach ne bo prostovoljno objavil ničesar niti ne bo nobene notranje preiskave. To bi moral naredit nekdo od zunaj, drugače ne bo nič, vrnili bojo tistim, ki bojo reklamirali, drugače bojo pa to rešili potiho. Razen če kdo od zunaj tega ne razbobna.

darkolord je izjavil:

Kaj če bi - preden se greste facebook hekerje - malo počakali na izpiske in odgovore ponudnika?

V čem je razlika? Če se na izpisku ne pojavijo smsi, so shekani, če se pojavijo, so shekani še bolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Erik39 ::

Razen če kdo od zunaj tega ne razbobna.


Ja če je to edini način da se stvari premaknejo, pol... bomo nardil točno to! Ker zadevi je treba pridet do dna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

MrStein ::

A tisti Moj Telemach omogoča pošiljanje SMS-ov iz web strani?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Dimnik ::

Ne

kunigunda ::

Erik39 je izjavil:

kunigunda je izjavil:

Erik, provider poslje sms in znesek (oz. charge informacijo). Npr, poslji BLABLA na 070700700 in mu zaracuni 3 eur. Operater ne more vedeti kva je ta sms in zakaj zaracunano, to so pogoji poslavnja providerja. Operater bo samo poslal sms in na racun dal 3eur, sicer je transparenten, kar tudi pise na linku ki sem ti ga poslal.
Tudi posta se ne poglablja v pisma, kaj notri pise, ona samo dostavi. Tako kot kontrola droge na posti, ima tudi operater kontrole, npr ce bi nepricakovano zacel provider spemati vse povprek, tudi ne-njihove narocnike. Pri tem se dogovarja s providerji oz. ga po potrebi blokira, ce bi se ugotovilo krsitev medsebojne pogodbe.
Skratka, operater ne ve na kaj si se prijavil, razumi to enkrat.
NTH ki deluje preko slovenskih operaterjev je Hrvaski se mi zdi.


Erik, provider poslje sms in znesek (oz. charge informacijo). Npr, poslji BLABLA na 070700700 in mu zaracuni 3 eur. Operater ne more vedeti kva je ta sms in zakaj zaracunano, to so pogoji poslavnja providerja. Operater bo samo poslal sms in na racun dal 3eur


Operater se mora prepričati da je uprorabnik storitev naročil, preden ti karkoli odšteje z računa. Tako kot če eno Y podjetje bremeni tvojo kartico za 100 EUR, čeprav nisi nikoli nič kupil od njih. V tem primeru je Visa odgovrorna za to, da ugotovi ali je bila storitev naročena ali ne. Če ni bila, ti račun stornira. Operater je SOodgovoren, to drži kot pribito.

Tudi posta se ne poglablja v pisma, kaj notri pise, ona samo dostavi.


Obvisously ne gre za enak primer. Pošte in operaterja ne moreš primerjati.

Skratka, operater ne ve na kaj si se prijavil, razumi to enkrat.


Pa bi moral vedeti! Operater je tisti, ki se mora prepričati, ali si storitev naročil in ti ne računati če jo nisi, pa posrednik gor ali dol. Tako kot more podjetje VISA pogledati ali si res kupil torto za 100 EUR v slaščičarni, in če jo nisi, ti NE SME in ti tudi ne računa (ti stornira znesek). Razumi to že enkrat. Ne živimo v Skemalandiji, ampak v ravitem svetu. Če storitve nisi naročil, jo tudi ne boš plačal.

Dokler ti stvari tehnicno niso jasne, je prerekanje brezpredmetno.
Operater NE VE, katere kljucne besede kateri provider ima za narocanje, lahko se tudi preko neta narocis. Stvar bo sla takole:
- Telemach bo providerju rekel, zakaj so zaracunali (in te prijavili)
- Oni bojo rekli, da so dobili preko sms-a
- Telemach bo preveril, in videl da so ti sms-i dejansko bili poslani
- Odgovorili ti bodo, da se obrni na providerja (oz. ce zelis da blokirajo v bodoce njegove sms-e)

Ce mislis, da so SMS-i v sistemu sfejkani, naj ti povem da je to pri operaterjih vsaj na 4 sistemih vidno, od tega vsaj enega ne more niti operater pohekati, ker je kupljen blackbock - signalizacija)
Ce imas dovolj denarja, bos najel odvetnika, ki te bo dobro obral, rezultat bo pa isti, un evro-dva ki ti ga je telemach zaracunal, bos moral pac pozreti.
Zrootaj si telefon (al pa kako drugace poglej v journal fajl na androidu za message, mislim da notri pise celo katera aplikacija je poslala sms).
Apek zadeva bo sla zelo podobno kot zgornje tocke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

Jimp ::

Tehnično lahko imaš prav, ampak se ne bi strinjal da bo takšen potek.
Namreč, v vseh teh primerih gre za zlorabo osebnih podatkov in/ali celo za nedovoljen (ali pa dovoljen?) vstop/poseg v bazo podatkov.
Odvetnik ni potreben, ker imamo za to pristojne inštitucije, ki zadevo že obravnavajo.

Erik39 ::

kunigunda je izjavil:

Erik39 je izjavil:

kunigunda je izjavil:

Erik, provider poslje sms in znesek (oz. charge informacijo). Npr, poslji BLABLA na 070700700 in mu zaracuni 3 eur. Operater ne more vedeti kva je ta sms in zakaj zaracunano, to so pogoji poslavnja providerja. Operater bo samo poslal sms in na racun dal 3eur, sicer je transparenten, kar tudi pise na linku ki sem ti ga poslal.
Tudi posta se ne poglablja v pisma, kaj notri pise, ona samo dostavi. Tako kot kontrola droge na posti, ima tudi operater kontrole, npr ce bi nepricakovano zacel provider spemati vse povprek, tudi ne-njihove narocnike. Pri tem se dogovarja s providerji oz. ga po potrebi blokira, ce bi se ugotovilo krsitev medsebojne pogodbe.
Skratka, operater ne ve na kaj si se prijavil, razumi to enkrat.
NTH ki deluje preko slovenskih operaterjev je Hrvaski se mi zdi.


Erik, provider poslje sms in znesek (oz. charge informacijo). Npr, poslji BLABLA na 070700700 in mu zaracuni 3 eur. Operater ne more vedeti kva je ta sms in zakaj zaracunano, to so pogoji poslavnja providerja. Operater bo samo poslal sms in na racun dal 3eur


Operater se mora prepričati da je uprorabnik storitev naročil, preden ti karkoli odšteje z računa. Tako kot če eno Y podjetje bremeni tvojo kartico za 100 EUR, čeprav nisi nikoli nič kupil od njih. V tem primeru je Visa odgovrorna za to, da ugotovi ali je bila storitev naročena ali ne. Če ni bila, ti račun stornira. Operater je SOodgovoren, to drži kot pribito.

Tudi posta se ne poglablja v pisma, kaj notri pise, ona samo dostavi.


Obvisously ne gre za enak primer. Pošte in operaterja ne moreš primerjati.

Skratka, operater ne ve na kaj si se prijavil, razumi to enkrat.


Pa bi moral vedeti! Operater je tisti, ki se mora prepričati, ali si storitev naročil in ti ne računati če jo nisi, pa posrednik gor ali dol. Tako kot more podjetje VISA pogledati ali si res kupil torto za 100 EUR v slaščičarni, in če jo nisi, ti NE SME in ti tudi ne računa (ti stornira znesek). Razumi to že enkrat. Ne živimo v Skemalandiji, ampak v ravitem svetu. Če storitve nisi naročil, jo tudi ne boš plačal.

Dokler ti stvari tehnicno niso jasne, je prerekanje brezpredmetno.
Operater NE VE, katere kljucne besede kateri provider ima za narocanje, lahko se tudi preko neta narocis. Stvar bo sla takole:
- Telemach bo providerju rekel, zakaj so zaracunali (in te prijavili)
- Oni bojo rekli, da so dobili preko sms-a
- Telemach bo preveril, in videl da so ti sms-i dejansko bili poslani
- Odgovorili ti bodo, da se obrni na providerja (oz. ce zelis da blokirajo v bodoce njegove sms-e)

Ce mislis, da so SMS-i v sistemu sfejkani, naj ti povem da je to pri operaterjih vsaj na 4 sistemih vidno, od tega vsaj enega ne more niti operater pohekati, ker je kupljen blackbock - signalizacija)
Ce imas dovolj denarja, bos najel odvetnika, ki te bo dobro obral, rezultat bo pa isti, un evro-dva ki ti ga je telemach zaracunal, bos moral pac pozreti.
Zrootaj si telefon (al pa kako drugace poglej v journal fajl na androidu za message, mislim da notri pise celo katera aplikacija je poslala sms).
Apek zadeva bo sla zelo podobno kot zgornje tocke.


Nisi dojel mojega pointa ki sem ti ga hotel povedati. Stvari so mi tehnično jasne in je približno tako kot si napisal. VENDAR, še enkrat: telemach ne more in ne sme kot operater zamižati in krivo zvaliti na ostale. On je tisti ki plačilo izvede in je odgovoren za to, da preveri ali je bila storitev naročena, kar pa ni storil. Operater tudi aktivno ne prepečuje zlorab, če bi jih bi uvedli takšen sistem, kot so ga imeli pri nekdanjem Simobilu, ki preprečuje zlorabe, PA GA NISO. Torej so SOodgovorni.

Sistem kot ga je imel Simobil:

Uporabniki se za odjavo iz SMS-klubov lahko vedno obrnejo na naš center za pomoč uporabnikom na 040 40 40 40, na info@simobil.si ali prek družabnih omrežij,« odgovarjajo iz Simobila. Dodajajo, da so prvi in za zdaj edini v Sloveniji s 1. marcem lani uvedli povsem novi sistem oz. platformo Si.nakup za zunanje ponudnike, ki regulira plačljive storitve: »Zunanji ponudniki morajo za aktivacijo zaračunljivih storitev posredovati vse potrebne podatke oz. morajo konfigurirati storitev v skladu s pogoji tehnične storitve. Šele na podlagi pozitivne odobritve Si.mobila lahko začnejo uporabljati storitev. Nova platforma regulira zunanje ponudnike, da uporabnikom ne smejo in tudi tehnično ne morejo zaračunati storitve, če uporabnik predhodno ni potrdil plačila/naročnino na storitev direktno Si.mobilu. S tega naslova je uporabniška izkušnja bistveno bolj transparentna in varna, saj uporabnik prejme za plačljive storitve vedno SMS-sporočilo od Si.mobila z informacijo (kaj, koliko, kolikokrat) se mu bo zaračunalo. Če uporabnik pozitivno odgovori na Si.mobilovo sporočilo (DA), šele takrat lahko zunanji ponudnik izvede transakcijo. Če uporabnik ne potrdi ali odgovori negativno (NE), potem zunanji ponudnik tudi ne more zaračunati storitve, saj je Si.mobil ne avtorizira. Prav tako zunanji ponudnik ne more zaračunavati sporočila uporabnikom, ki se niso včlanili v tako imenovane SMS-klube, če mobilna številka uporabnika za specifično storitev ni zabeležena na strani Si.mobila, da je potrdila včlanitev.



Vir: https://www.slovenskenovice.si/novice/b...

Sploh pa: Zakaj nimajo operaterji po defaultu izključene komercialne številke, ter jih vklopijo na zahtevo uporabnika, ne pa obratno? Na ta način bi se preprečilo vsaj 90 % vseh zlorab.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Erik39 ::

Zrootaj si telefon (al pa kako drugace poglej v journal fajl na androidu za message, mislim da notri pise celo katera aplikacija je poslala sms).


Glede na to, da se je vsa stvar zgodila tudi na navadnem NEpametnem telefonu, je krivda aplikacij potemtakem izključena. Čist po logiki.

Post uporabnika BorutK-73 25.marec ob 18:55:

Naročnina in navadni flip phone, nobenega androida - ker nekateri omenjate aplikacije;((.
Jaz trenutno čakam na račun.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Jimp ::

Tako, aplikacija nima veze z našimi primeri.

Telemach mora biti sposoben razložiti zakaj smo dobili SMS za prenos številke nekaj dni pred plačljivimi SMS-i in naj pove kdo lahko sproži takšno pošiljanje SMS-a za prenos številke in pod kakšnimi pogoji.
Vemo, ob kateri uri so SMS-i prispeli torej se tudi ve kdo od zaposlenih/partnerjev/podizvajalcev je takrat uporabljal nadzorno ploščo, ki omogoča prenos številke. Log mora obstajati.

Če še kdo ni, naj le pošlje zahtevek na družbo Telemach in zahteva konkretne odgovore. Kopije teh zahtevkov in njihove odgovore bomo uporabili za nadaljnje postopke tudi pri IP in policiji.
Ko bo to razčiščeno, se bo šele razčiščevalo kdo in kako je poslal potrditveni SMS za naročilo na plačljive SMS-e. Verjetno gre za eno in isto osebo ali pa hudodelsko združbo, ki bodisi prodaja naše osebne podatke ali klonirane telefonske številke zlorabljajo sami. Telemach pa krivi in obsoja naročnike.

Če še kdo ne razume - ne gre se za 2,5€! Če ima nekdo dostop in možnost klonirati katerokoli mobilno telefonsko številko, lahko prestreže vse klice in SMS-e ali pa kar sam opravi klic ali pošlje SMS. Razmislite na katere storitve je vezana vaša telefonska številka! 2FA? Banka? Gmail? Twitter? Facebook?

To ni fikcija.

Na napačne so se spravili.

hator ::

SIM swap.

MrStein ::

Glede komercialnih sporočil, zakaj niso po defaultu izklopljena in ali sploh obstajajo kaka, ki niso nateg:
- izklopljeno seveda ni, ker operater s tem služi
- izklopljeno ni tudi, ker je med njimi vsaj ena koristna. Se žal več ne spomnim katera, ampak to je bilo pred časom, ko sem se odločal, ali bi to blokiral. Tisti ponudnik (verjetno Telekom), je namreč imel eno obveščanje po SMS, ki je bilo koristno (in celo zastonj, če se ne motim), ampak se je štelo pod komercialna sporočila. Torej če bi blokiral komercialne SMS-e, bi tega tudi nehal dobivati. Mogoče se je šlo za opozorilo pred točo ali nekaj takega. Če najdem, še sporočim.
- sicer pa ja: a obstaja sploh kako tako komercialno sporočilo, ki je smiselmno in bi ga človek dejansko hotel prejemati?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Jimp ::

Na ZPS smo več let opozarjali na sporno in nepošteno prakso, a večina operaterjev se na naše pozive, naj jo omogočijo le tistim, ki si včlanitev izrecno želijo, ni odzvala.


Kakorkoli že, saj nas pa GDPR varuje! Lahko ti pošljejo sporočilo izključno ko se opt-inaš. To pomeni, da so po defaultu že blokirani.
Se je kdo od nas opt-inal? Nismo se. Opt-inala nas je oseba, ki ima dostop do naših podatkov in jih je zlorabila.

Pri Telemach so zahtevo prejeli in jo ignorirali ter blokade niso izvedli. Kar jih naredi soodgovorne, saj so o zlorabah bili obveščeni nekajkrat in niso reagirali.

Odgovorni operaterji uredijo zadevo takoj in brez podvprašanj.

Manu ::

Jimp je izjavil:

... Če še kdo ne razume - ne gre se za 2,5EUR! ...


Absolutno se ti ni treba opravičevati tudi, če bi šlo za 0,01EUR. Kadar gre za zlorabo, je treba zlorabo kaznovati. Brez milosti.

Podpiram vas v vaših prizadevanjih. Kar pojdite do konca. V končni fazi bo to dobro za vse nas.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Manu ()

kunigunda ::

Jimp je izjavil:

Tako, aplikacija nima veze z našimi primeri.

Telemach mora biti sposoben razložiti zakaj smo dobili SMS za prenos številke nekaj dni pred plačljivimi SMS-i in naj pove kdo lahko sproži takšno pošiljanje SMS-a za prenos številke in pod kakšnimi pogoji.
Vemo, ob kateri uri so SMS-i prispeli torej se tudi ve kdo od zaposlenih/partnerjev/podizvajalcev je takrat uporabljal nadzorno ploščo, ki omogoča prenos številke. Log mora obstajati.

Če še kdo ni, naj le pošlje zahtevek na družbo Telemach in zahteva konkretne odgovore. Kopije teh zahtevkov in njihove odgovore bomo uporabili za nadaljnje postopke tudi pri IP in policiji.
Ko bo to razčiščeno, se bo šele razčiščevalo kdo in kako je poslal potrditveni SMS za naročilo na plačljive SMS-e. Verjetno gre za eno in isto osebo ali pa hudodelsko združbo, ki bodisi prodaja naše osebne podatke ali klonirane telefonske številke zlorabljajo sami. Telemach pa krivi in obsoja naročnike.

Če še kdo ne razume - ne gre se za 2,5€! Če ima nekdo dostop in možnost klonirati katerokoli mobilno telefonsko številko, lahko prestreže vse klice in SMS-e ali pa kar sam opravi klic ali pošlje SMS. Razmislite na katere storitve je vezana vaša telefonska številka! 2FA? Banka? Gmail? Twitter? Facebook?

To ni fikcija.

Na napačne so se spravili.

Ja, vedno se spravljajo samo na nekih par enih in istih ljudi. In to una dva-trije, ki imajo pri operaterju dejansko moznost to narditi.
Je zemlja ploscata ali okrogla ?

Erik39 ::

kunigunda je izjavil:

Jimp je izjavil:

Tako, aplikacija nima veze z našimi primeri.

Telemach mora biti sposoben razložiti zakaj smo dobili SMS za prenos številke nekaj dni pred plačljivimi SMS-i in naj pove kdo lahko sproži takšno pošiljanje SMS-a za prenos številke in pod kakšnimi pogoji.
Vemo, ob kateri uri so SMS-i prispeli torej se tudi ve kdo od zaposlenih/partnerjev/podizvajalcev je takrat uporabljal nadzorno ploščo, ki omogoča prenos številke. Log mora obstajati.

Če še kdo ni, naj le pošlje zahtevek na družbo Telemach in zahteva konkretne odgovore. Kopije teh zahtevkov in njihove odgovore bomo uporabili za nadaljnje postopke tudi pri IP in policiji.
Ko bo to razčiščeno, se bo šele razčiščevalo kdo in kako je poslal potrditveni SMS za naročilo na plačljive SMS-e. Verjetno gre za eno in isto osebo ali pa hudodelsko združbo, ki bodisi prodaja naše osebne podatke ali klonirane telefonske številke zlorabljajo sami. Telemach pa krivi in obsoja naročnike.

Če še kdo ne razume - ne gre se za 2,5EUR! Če ima nekdo dostop in možnost klonirati katerokoli mobilno telefonsko številko, lahko prestreže vse klice in SMS-e ali pa kar sam opravi klic ali pošlje SMS. Razmislite na katere storitve je vezana vaša telefonska številka! 2FA? Banka? Gmail? Twitter? Facebook?

To ni fikcija.

Na napačne so se spravili.

Ja, vedno se spravljajo samo na nekih par enih in istih ljudi. In to una dva-trije, ki imajo pri operaterju dejansko moznost to narditi.
Je zemlja ploscata ali okrogla ?


Si vse povedal z svojim postom: očitno je da si povezan z Telemachom, saj jih na vse pretege braniš, ko je pa jasno, da da ni vse v najlepšem redu, če ne drugega nimajo sistema, ki bi preprečeval zlorabe. Mene so oguljufali prvič, ne po moji krivdi. Ne gre za par ljudi, ogljufanih je bilo veliko, že samo na forumu jih je 10, pa le redko kdo zadeve objavlja na forum. Bo policija preiskala zadevo, sej ni problema. Ti pa če imaš prste v marmeladi, se pa kar pripravi na življenje za rešetkami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

MrStein ::

Pusti ga. Lahko jutri sodišče izda sodbo, da je TM kriv, pa bo on še vedno svoje gonil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
5 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nekdo me stalno kliče s številk ... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
325151631 (2386) Voluharr
»

sms prevara 6655

Oddelek: Mobilne tehnologije
161392 (307) klinker
»

Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
11622102 (11724) Sami
»

SMS spam +386 70 387 970

Oddelek: Loža
315965 (4486) gusto

Več podobnih tem