» »

Avto do 3k eur

Avto do 3k eur

1 2
3
4

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

Pri koeniseggu so pametno sli nazaj na port, najnovejsi motor je NA mpi z 1000+ km.

seveda, ker supersportnika, ki laufa na e85 in ma kompresijo tolk k stari ficoti, primerjas z modernimi shitboxi.
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

Valvoline je izjavil:

Avtomatik je za dumb folk, jenkije ter blondinke.
:D:))


V bistvu je atomatik boljša izbira glede na to, da ne širimo cest, ne dodajamo pasov in velika večina ljudi vsakodnevno v kolonah preživi večino svojega časa vožnje v službo in nazaj. Pa še lažji bo prehod na elektro iz avtomatika.


Na ročne menjalnike prisegajo najbolj ravno "dumb folk", ki misli in trdi, da zna hitreje šaltat kot to zna avtomatski menjalnik. Ker oni so pa najbolj sposobni in njim pa že ne bo avtomatika vsiljevala, kdaj morajo oni šaltat.

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

Stohiometricni koeficient je res 14.7:1, ampak praksa kaze to, da pri vecjih moceh hoces nizje razmerje, ker ves bencin nikol ne zgori zaradi taksnih in drugacno razlogov. Prav tako lahko imas tudi redkejse mesance (tut po 20:1) ce hoces sparat.


Nehaj nakladat. Govorimo o povprečnem NA avtomobilu in navadnem bencinu, zato še vedno drži 14.7:1.

hojnikb je izjavil:


Tega pa pri turbo avtomobilih ni, ker tam gre za prisilno polnjenje in izgorevanje ni optimalno. Zato je tudi več vse ostale svinjarije, ki jo turbo motorji spspuščajo v zrak.

Spet bullshit. Ne poznavas osnov.


V bistvu jih ti ne. Vedno je bilo boljše in bolj naravno izgorevanje pri NA, kot pri turbo motorjih. In bolj kot se približaš razmerju 14.7:1 (govorimo za navaden bencin), manj je ostanka v izpuhu.

matobeli je izjavil:

Mazda ima ene izmed najboljših bencinskih motorjev pa doseže najvišje razmerje (od vseh), 14.0:1 v svojih Skyactive G motorjih.


Kompresija je nekaj drugega. Pa še to kar pišeš (14.0:1) velja za mazdine bencinarje, vsak dizel ima kompresijo višjo.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Nehaj nakladat. Govorimo o povprečnem NA avtomobilu in navadnem bencinu, zato še vedno drži 14.7:1.

Ne, ne drzi. Lahko si pogledas kakseno VE tabelo (ali njen ekvivalent), ce ne verjames. 14.7:1 je teoreticen optimum.

V bistvu jih ti ne. Vedno je bilo boljše in bolj naravno izgorevanje pri NA, kot pri turbo motorjih. In bolj kot se približaš razmerju 14.7:1 (govorimo za navaden bencin), manj je ostanka v izpuhu.


Niti ne. Glih turbo motorji so tukaj bolsi. Ker imas vec turbolenc zaradi kompresorja, lahko bolje zmesa bencin/zrak in s tem pridobis na navoru v nizjih obratih. Kar dejansko hoces za optimalno porabo.
Pa seveda pumping losses. Z majhno kubaturo enostavo zmanjsas tlak na turbini in mas vse benefite malega NA bencinarja (lazji internalsi, manj parazitnih izgub) in moc/navor, ki ga imajo veliki.

Atmosferci pac nimajo smisla, razn za akkinsov cikler, kjer ne potrebujes moci in navora, ampak samo drzis motor v optimalnem obmocju izkoristka.

Pa še to kar pišeš (14.0:1) velja za mazdine bencinarje, vsak dizel ima kompresijo višjo.

ampak nic kaj visje od tega, zaradi vedno nizjih nox emisij.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

Pa da nebomo nabijal brez nekih konkretnih primerov;

Evo cisto apple to apples primerjava, ki lepo pokaze, da ima lahko turbo motor zaradi zgoraj omenjenih lastnosti, bolsi izkoristek.

https://www.auto-data.net/en/renault-cl...
https://www.auto-data.net/en/renault-cl...
#brezpodpisa

sgdjkdlsugi4 ::

hojnikb je izjavil:

youPlonker je izjavil:

Moj nasvet: kupi bencinarja starega 10-20 let od kakšnega starega ata, ki je prvi lastnik in ga je redno vzdrževal ter delal z njim max 10k km /leto.

to je skor najslabše, kar lahko nardiš. In potem ugotoviš, da je bil en kurc vožen, servisiran 1x na par let. Te takoj čaka menjava vse potrošnih delov (zakaj bi menjal jermen, če se nič ne vozim) itd...

Zato pa zahtevas ob servisni knjigi se racune popravil/delov in ce tega ni, adijo.

hojnikb ::

wow, se ena stvar, ki se da ponaredit..
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

Glih turbo motorji so tukaj bolsi. Ker imas vec turbolenc zaradi kompresorja, lahko bolje zmesa bencin/zrak in s tem pridobis na navoru v nizjih obratih. Kar dejansko hoces za optimalno porabo.
Pa seveda pumping losses. Z majhno kubaturo enostavo zmanjsas tlak na turbini in mas vse benefite malega NA bencinarja (lazji internalsi, manj parazitnih izgub) in moc/navor, ki ga imajo veliki.


Očitno govoriva o dveh različnih zadevah. Jaz govorim, da je najmanj svinjarije iz izpuha. Torej da je gorenje čimbolj "čisto". To dobiš s tem, da se čimbolj približaš razmerju 14.7:1 pri bencinarju. Ti govoriš pa o porabi goriva in optimalni porabi. Ja, za optimalno porabo se strinjam s tem kar praviš. Ampak izpuh ne bo čist. Izkoristek je večji, vendar je tudi izpuh veliko bolj umazan.

Če bi šel pri turbo dizlu na 14.5:1 razmerje, kot bi bilo za najboljše izgorevanje, bi dobil iz auspuha kup saj. Zato so tam razmerje spremenili. Podobno je pri turbo bencinarjih.

hojnikb ::

Hec je v tem, da z idealnim razmerjem ne dobis idealnih emisij. Emisije so vedno cat&mouse type deal, kjer z izboljsanjem ene zadeve povecas kaksne druge emisije. S tem, ko prisilis motor za zgori idealno ves bencin, pozvrocas vecje temparature, kar pomeni visje NOx emisije.Pri bencinarjih to pomen, da mors zamaknit kote odmicnih gredi (da ustvaris egr) kar spet pomeni posledice pri drugih zadevah.

Zato atmosferci niso magic bullet za vse, se najmanj pa ne za emisije. In ker je gonja v evropi predvsem zaradi CO2ja, vecji atmosferci pac nimajo smisla.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

Emisije nikoli ne bodo idealne (že zato, ker so emisije :) ), vsekakor pa NA motor spušča manj svinjarije v zrak kot turbo motor.

hojnikb ::

To je mit. Ker ce bi ta teorija drzala, bi recimo renault bp se danes prodajal 1.2 16V. Ampak ga nemore. Sj tudi 1.0SCe ni bil v prvotni obliki zmozen dosegat euro6d norm, so zato mogl vzet 10 konjev. 1.0TCe pa s tem nima tezav.
Podobna zgodba z 1.6SCe; v zadnji obliki je ta motor mel samo se 100 konjev.

Zato je proizvajalcem precej lazje nardit downsizan turbo motor, ker imajo lahko bolj pod kontrolo emisije. Z atmosfercem je potem treba carat vsega i svasta z izgorjevalno komoro pa kolektorji, da se lahko dosezejo norme. Pri turbo motorju imas ze v startu nizjo kompresijo (torej manj nox) manjko cesa potem nadomestis z mnogo vec navora, ki ga dobis z turbino. Ja, flat out bo turbic manj ucinkovit in dal od sebe vec emisij, ampak tipicni shitboxi taksnega rezima ne vidijo prakticno nikol. In tam se 95% casa obnasajo kot zelo mali atmosferci, ker turbina pri cruzanju deluje minimalno.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

Pri popolnem izgorevanju se ustvari CO2 ja več, ostale svinjarije pa manj. In če nebi gledali samo in izključno na CO2 izpuste, bi lahko še vedno delali 1.2 16V motorje brez problemov. Ker pa gledamo samo na to da bo izpusta CO2 pod 95g/km (nizozemska celo samo 80g/km), potem pa pač ne moreš več 1.2 16V motorja izdelovat, ker ima več CO2 izpusta kot je omejitev. Seveda pa lahko greš s turbakom pod te omejitve. Ker proizvede manj CO2, pa veliko več ostale svinjarije.

NA - več CO2, manj NOx
Turbo - manj CO2, več NOx (in še ostale svinjarije)

hojnikb ::

To je precej generalizirana predpostavka, ampak ok.
Je pa dovolj zgovorno dejstvo, da se stare atmosferce ukinja (kot je recimo omenjeni 1.2 16V). Če še ne veš, pri euro normah, kar je dejansko povod, ali se bo motor še prodajal ali ne, se co2 sploh ne upošteva, ampak samo nox/co in pm.

CO2 je za proizvajalca bolj bistven zaradi flotnega povprečja, kjer se ob prekoračitvi plačajo kazni ali se pa odkupi kupone od drugih proizvajalcev (recimo tesle). Zaradi tega pa lahko še vedno prodajajo avtomobile, zaradi ne doseganja euro norm pač ne. Ti motorji lahko gredo potem samo za trge v razvoju.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

Če se res ne gleda več CO2, zakaj se potem turbo dizli še prodajajo, če imajo parkrat več NOx, kot pa NA bencinarji?

Lej to primerjavo:

Subaru XV 1.6 (bencinar)
CO2 Emissions 146 g/km
CO Emissions 136 mg/km
NOx Emissions 20 mg/km

Ford Focus 1.6 (bencinar)
CO2 Emissions 136 g/km
CO Emissions 435 mg/km
NOx Emissions 41 mg/km

golf 1.6 (turbodizel)
CO2 Emissions 85 g/km
CO Emissions 210 mg/km
NOx Emissions 117 mg/km

Podatki so iz te strani:
http://www.emissionsfinder.com/

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Če se res ne gleda več CO2, zakaj se potem turbo dizli še prodajajo, če imajo parkrat več NOx, kot pa NA bencinarji?


CO2 nikol ni bil osnova za dolocanje euro norm.

Lej to primerjavo:


ta primerjava, ce ni podatka tudi o generaciji (oz euro standarda motorja) in trgu, za katerga je avto delan, cist brezveze.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

Vsi ki sem jih gor postavil so ista generacija (isti letnik), delani za evropo in vsi so euro5.

Zgodovina sprememb…

denabiker ::

kar se tiče dizlov bo kar jeba kmalu...v Nemčiji in ponekod drugje mislim da do EURO 5 gre večina ven iz države, večina k nam, ves Balkan in ogromno baje v Romunijo. En je razlagal, da kar ne gre v izvoz k nam ali Romunijo in če avto nima res neke vrednosti gre v prešo. Pred leti so začeli z omejitvami dizlov po mestu, potem je bilo govora o neki dodatni dajatvi in je sedaj pač tak in takšno stanje bomo kmalu tudi pri nas imeli.
Res si pa želim, da se rešimo starih dizlov, ker je grozno, to kar peče v pljučih. Včasih sem kot mulec kolesaril po cesti, zdaj pa sploh ne grem več, kjer so avti.

WizzardOfOZ ::

Jaz sem zarad teh smrdljivcev v avto začel vgrajevat najboljše in posledično tudi zelo dragenaj ogljene kabinske filtre, da se lahko v kolonah furam, ker res full smrdi za njimi. Pa opazil sem da za nekaterimi turbo bencinarji tudi že smrdi.

Zgodovina sprememb…

denabiker ::

evo primer soseda, odkar si je dal odstranit DPF filter in blindirat EGR ventil na svojem dizelašu (če še je kaj mučkal ne vem, to se je nekaj hvalil) mu grozno smrdi.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Sej dokler so vsi filtri na avtu, še ni tako hudo, ko pa vse odstranijo pa zaudarja.

In pri nas tehnični nič ne storijo glede tega, ker zame tak avto ni tehnično brezhiben.

sgdjkdlsugi4 ::

hojnikb je izjavil:

wow, se ena stvar, ki se da ponaredit..

Ce se komu da ponarejat RAČUNE RAZLIČNIH TRGOVIN za avto, potem pa mu res vsaka čast.

Govorim o nakupu od fizične osebe, ki po preteku garancije ni hodila na uradne servise, je to naredila drugje mogoče brez računa, ampak ima kronološko sliko kdaj je kaj zamenjala/opravila servis.

Utk ::

Ma lej, tega nihče ne dela, ker folk tega niti ne preverja. Pustimo vas, ki ste na forumih in sprašujete, in po gostilnah tudi najbrž, ampak 90 procentov folka pride do švercarja in kupi avto najlepše barve. Brez vsakega preverjanja. Če ne bi bilo tako, bi švercarji že zdavnaj propadli.

Hemi426 ::

denabiker je izjavil:

kar se tiče dizlov bo kar jeba kmalu...v Nemčiji in ponekod drugje mislim da do EURO 5 gre večina ven iz države, večina k nam, ves Balkan in ogromno baje v Romunijo. En je razlagal, da kar ne gre v izvoz k nam ali Romunijo in če avto nima res neke vrednosti gre v prešo. Pred leti so začeli z omejitvami dizlov po mestu, potem je bilo govora o neki dodatni dajatvi in je sedaj pač tak in takšno stanje bomo kmalu tudi pri nas imeli.
Res si pa želim, da se rešimo starih dizlov, ker je grozno, to kar peče v pljučih. Včasih sem kot mulec kolesaril po cesti, zdaj pa sploh ne grem več, kjer so avti.


Ko bi vsaj še več kolesarjev razmišljalo tako kot ti!

Erik39 ::

Raptor F16 je izjavil:

Cca 140km na dan... 70km gor dol...

Prosim naredi si uslugo in si sfinanciraj nov avto ali pa bodi večni suženj stari kantim


Znaš ti sploh brat in si bralno pismen? Avtor teme je lepo napisal da je 35 km v eno smer in 70 km v obe. Torej 70 km na dan, ne 140 tako kot si ti napisal.

Se pa vozim 35km v eno smer, torej 70 skupno na dan.


Link do posta za dokaz: https://slo-tech.com/script/forum/vnoss...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Erik39 ::

Pardon, link do posta za dokaz (13. sep 2020, 15:52): https://slo-tech.com/forum/t771053/p683...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Raptor F16 ::

Erik39 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Cca 140km na dan... 70km gor dol...

Prosim naredi si uslugo in si sfinanciraj nov avto ali pa bodi večni suženj stari kantim


Znaš ti sploh brat in si bralno pismen? Avtor teme je lepo napisal da je 35 km v eno smer in 70 km v obe. Torej 70 km na dan, ne 140 tako kot si ti napisal.

Se pa vozim 35km v eno smer, torej 70 skupno na dan.


Link do posta za dokaz: https://slo-tech.com/script/forum/vnoss...


Tablete popustile ? Mama preveč cedevite v sok vsula danes ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Erik39 ::

Raptor F16 je izjavil:

Erik39 je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Cca 140km na dan... 70km gor dol...

Prosim naredi si uslugo in si sfinanciraj nov avto ali pa bodi večni suženj stari kantim


Znaš ti sploh brat in si bralno pismen? Avtor teme je lepo in JASNO napisal da je 35 km v eno smer in 70 km v obe. Torej 70 km na dan, ne 140 tako kot si ti napisal.

Se pa vozim 35km v eno smer, torej 70 skupno na dan.


Link do posta za dokaz: https://slo-tech.com/script/forum/vnoss...


Tablete popustile ? Mama preveč cedevite v sok vsula danes ?


Ne jemljem nobenih tablet. So tvoji možgani obnemogli?

Še enkrat greva lepo počasi, ker počasi dojemaš(ali si že naravno tak, ali pa si pijan ali zadet):

1. Uporabnik freesty ki je odprl temo je lepo in JASNO zapisal da naredi 35 km v eno smer, torej skupno 70 km na dan.

2. Nato si ti napisal: "Cca 140km na dan... 70km gor dol...Prosim naredi si uslugo in si sfinanciraj nov avto ali pa bodi večni suženj stari kantim" OD KJE SI POTEGNU 140 km? WTF

3. Nato sem te jaz opozoril na napako, da je uporabnik freesty jasno zapisal da dela 70 km na dan in ne 140 tako kot si ga napačno razumel ti.

4. Nato si ti napisal "tablete popustile". Zdaj se pa vprašaj ali ima tvoj odgovor kakršenkoli SMISEL? Odgovor je NE! Nobenega smisla nima. A se ti sploh zavedaš koliko si neumen tukaj?

Dokaz 1: https://slo-tech.com/forum/t771053/p688...
Dokaz 2: https://slo-tech.com/forum/t771053/p683...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Raptor F16 ::

Kaj je s tabo narobe ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Erik39 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kaj je narobe z direktnim vbrizgom pri NA avtomobilih?

Razmerje zrak/gorivo mora biti vedno 14.7:1. Torej gdi samo še bolj pomaga, da je razmerje res vedno tapravo. In pri optimalnem izgorevanju je rakotvornih delcev veliko manj (oziroma zanemarljivo malo). Ja, moraš imeti filter, vendar če imaš pravilno optimalno izgorevanje, potem ne pacaš filtra in bo zdržal celo življenjsko dobo avtomobila.

Tega pa pri turbo avtomobilih ni, ker tam gre za prisilno polnjenje in izgorevanje ni optimalno. Zato je tudi več vse ostale svinjarije, ki jo turbo motorji spspuščajo v zrak.

Za moje pojme NA avtomobilom manjka samo še vodni vbrizg. Da bi poleg goriva vbrizgovali še vodno paro. Vodna para čisti bate, daje dodatno moč in na splošno je izpuh manj svinjski zaradi tega. Bi pa izpuhi prej crkovali zaradi tega.

KAVINSKY je izjavil:

Pa tudi mi ni jasno kaj vozite in z kakšnimi feltnami. Nisem še sedel v avtu, kjer bi števec kazal več kot 5kmh/h razlike pri 140km/h glede gpsja.


Tebi marsikaj ni jasno.


Tebi delovanje motorjev ni jasno. Tisto glede turbo polnjenja, da naj bi bilo zato zgorevanje neoptimalno je čisti fail. Napisal si da je pri je pri optimalnem zgorevanju manj delcev, kar je sicer res: manj je saj v izpuhu, vendar se ne zavedaš da bolj kot kot je zgorevanje popolno, kar se zgodi blizu razmerja 14.7:1 (oz. malenkost pod, ko je goriva nekoliko manj kot zraka glede na to razmerje), večja je produkcija DUŠIKOVIH OKSIDOV NOx, ki so strupeni. Bolj kot je zgorevanje popolno, večja je temperatura zgorevanja in več je emisije dušikovih oksidov. Namesto da trolaš moje poste, se raje spravi študirat delovanje motorjev z notranjim izgorevanjem, ker ti stvari niso jasne.

Raptor F16 je izjavil:

Kaj je s tabo narobe ?


Z mano nič. Je pa z tabo nekaj hudo narobe, glede na to da ne zastopiš osnovnih zadev. Ti si tisti ki tukaj nima prav. Preveri še enkrat post, morda boš pa v drugo le dojel kaj je fora in kakšno neumnost si rekel:

https://slo-tech.com/forum/t771053/p689...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Erik39 ::

Valvoline je izjavil:

Utk je izjavil:

Pacanje ventilov, ker nimas port injectiona, da bi ti jih pucal. In potem sledi pucanje vsakih 100kkm, ce hoces, da je avto vsaj priblizno vozen.

Novi gdi imajo tudi port injection.

Podvojitev vbrizga. Epic fail. Se frgazr naj dajo zraven.
:))


A lahko napišeš še večjo neumnost? Fail je tvoje nerazumevanje delovanja motorjev, ne pa podvojitev vbrizga. Klikni in se uči (ter se čudi kako si bil lahko tako neumen):

Why New Cars Are Using Both Direct & Port Fuel Injection

Raptor F16 ::

Erik39 je izjavil:


Z mano nič. Je pa z tabo nekaj hudo narobe, glede na to da ne zastopiš osnovnih zadev. Ti si tisti ki tukaj nima prav. Preveri še enkrat post, morda boš pa v drugo le dojel kaj je fora in kakšno neumnost si rekel:

https://slo-tech.com/forum/t771053/p689...


Še enkrat,

Imava MIDVA kak problem ?

Kaj je narobe s tabo ? Obnašaj se.

Mar bi raje kaj konkretno življenjskega svetoval namesto, da kradeš čas ker bi se rad vsakemu in vsem dokazal kako super iščeš dlake v jajcih.

EQ imaš na nivoju toasterja. Ti si socialni neprilagojenc.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Raptor, temo v kateri je preveč lagal in nakladal, mu je en mod zaklenil, zdaj pa svoje frustracije zarad tega ven zliva.

V temah sicer trdi, da je strojnik, ampak mu ne verjamem, ker niti brat ne zna. Pač še en zafrustriran mulc, ki ima počitnice. Sej še par dni, pa bo spet šola in ga ne bo več, ker ga mami ne bo pustila za računalnik.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Erik39 ()

Erik39 ::

Še enkrat,

Imava MIDVA kak problem ?


Še enkrat: problem imaš samo TI sam z sabo. Kako še kar nisi dojel kakšne neumnosti kvasiš!

Še enkrat greva lepo počasi, ker počasi dojemaš(ali si že naravno tak, ali pa si pijan ali zadet):

1. Uporabnik freesty ki je odprl temo je lepo in JASNO zapisal da naredi 35 km v eno smer, torej skupno 70 km na dan.

2. Nato si ti napisal: "Cca 140km na dan... 70km gor dol...Prosim naredi si uslugo in si sfinanciraj nov avto ali pa bodi večni suženj stari kantim" OD KJE SI POTEGNU 140 km? WTF

3. Nato sem te jaz opozoril na napako, da je uporabnik freesty jasno zapisal da dela 70 km na dan in ne 140 tako kot si ga napačno razumel ti.

4. Nato si ti napisal "tablete popustile". Zdaj se pa vprašaj ali ima tvoj odgovor kakršenkoli SMISEL? Odgovor je NE! Nobenega smisla nima. A se ti sploh zavedaš koliko si neumen tukaj?

Dokaz 1: https://slo-tech.com/forum/t771053/p688...
Dokaz 2: https://slo-tech.com/forum/t771053/p683...


Kaj je narobe s tabo ? Obnašaj se.


Z mano nič. Z tabo pa je nekaj zelo narobe da po tem ko ti že tretjič podrobno razlagam kje si trosil debilizme še vedno ne poštekaš.

Mar bi raje kaj konkretno življenjskega svetoval namesto, da kradeš čas ker bi se rad vsakemu in vsem dokazal kako super iščeš dlake v jajcih.


Ni to dlaka v jajcu, je kar bistveno. Ti si avtorja teme "napizdu" da nej kupi nov avto, samo zato ker si NAPAČNO prebral da bo delal 140 km, čeprav je POPOLNOMA JASNO napisal da jih bo delal 70 na dan. Če nisi prej pozorno bral teme je to tvoj problem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Valvoline ::

Kupis ohranjen avto za 3-5k, cez 2-3 leta spet prodas za 3-5k prakticno brez izgube, razen registracije.

Erik39 ::

EQ imaš na nivoju toasterja. Ti si socialni neprilagojenc.


Moj EQ in IQ je velik, stestirano. Nisem socialni neprilagojenec, si pa ti bodisi ali naravno tako maloumen da še kar ne dojameš kakšne debilizme gobezdaš, ali pa si trenutno pijan ali pa zadet. Druge možnosti ni.

WizzardOfOZ ::

Če bi ti padel iz tvojega EGA na tvoj IQ, bi se ubil!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Erik39 ()

Erik39 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Raptor, temo v kateri je preveč lagal in nakladal, mu je en mod zaklenil, zdaj pa svoje frustracije zarad tega ven zliva.

V temah sicer trdi, da je strojnik, ampak mu ne verjamem, ker niti brat ne zna. Pač še en zafrustriran mulc, ki ima počitnice. Sej še par dni, pa bo spet šola in ga ne bo več, ker ga mami ne bo pustila za računalnik.


Ni nobenih frustracij. Temo pa je moderator zaklenil zato ker si jo ti in Aston 11 zasmetil z s trolanjem. Moderator je jasno napisal da zaklepa zato, ker v zadnjih 5 straneh je bilo bolj malo govora o VODIKU o katerem sem odprl temo. Govora pa ni bilo zato ker si ti trolal in smetil temo in je bilo pol treba ovračati tvoje neumnosti. V temi nisem nič lagal in nakladal, kar sem zapisal so dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri v strokovni literaturi in se prepriča da 100 procentno držijo. Moderator je jasno zapisal:

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar


Dokaz: Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar

Sem diplomirani inženir strojništva in spadam med 5 % najboljših študentov v eni izmed najtežjih fakultet v Ljubljani, za kar sem prejel tudi priznanje. Nisem mulc sem kar že v letih, tako da se globoko motiš glede mene.

WizzardOfOZ je izjavil:

Če bi ti padel iz tvojega EGA na tvoj IQ, bi se ubil!


Ni res. IQ je velik, kvečjemu bi iz ega mogel skočiti oz splezati gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

WizzardOfOZ ::

Zarad mene si lahko bubikus brezimenus al pa janšev sin. Meni je to isto. Šola je še najmanj pomembna tukaj. Ker večina odličnih šolarjev, je poden od ljudi. Zelo verjetno si tudi ti med njimi, drugače se v take debate nebi spuščal.

Ego ti je višji od IQ-ja, drugače nebi buzeriral ljudi na forumu, ker ti je en mod zbrisal temo.

Si peti ali šesti razred? Daš sliko od mame?

Zgodovina sprememb…

Erik39 ::

Zelo verjetno si tudi ti med njimi, drugače se v take debate nebi spuščal.


Tole je logični nesmisel in ne drži. Nisem noben poden, poden si ti sam. Rad pa uničujem mite, to pa, ker ne želim da se kjerkoli pojavljajo napačne imformacije. V splošne dobro.

o ti je višji od IQ-ja, drugače nebi buzeriral ljudi na forumu, ker ti je en mod zbrisal temo.


Ni res. Nimam problemov z egom, IQ pa je zelo visok, dokazano. Ne buzeriram nobenega, samo uničujem mite in z argumenti in dejstvi ovračam misimformacije ki jih nekateri producirate.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

Erik39 je izjavil:



Ni nobenih frustracij. Sem diplomirani inženir strojništva in...


Si ti kurac. Še mature nimaš glede na to kako otročje se obnašaš.

Kdo je tebe nalagal da je FS najtežji faks ? Če si tak genij bi mar šel na FMF. Tebe bi bilo treb 2x okol ušes da bi ti človek izbil ego iz betice ker delaš sramoto ustanovi katere praga niti prestopil nisi.

Tistih 5% naj študentov gredo vsi doktorate delat. Ne vem kaj potem tukaj smrdiš na forumu. Znanstveni članki se ne bodo sami prebrali. Poročila se ne bodo sama napisala.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

Erik39 je izjavil:

...samo uničujem mite in z argumenti in dejstvi ovračam misimformacije ki jih nekateri producirate.


En izmed mitov je tudi da se N\A motor bolj segreva kot turbo motor, zato spušča tudi več NOx skozi izpuh kot turbo motor.
Lahko to dokažeš, študent strojništva?

Zgodovina sprememb…

Erik39 ::

Si ti kurac. Še mature nimaš glede na to kako otročje se obnašaš.


Ne drži. Ti si kurac od človeka.

Kdo je tebe nalagal da je FS najtežji faks ?


strojna, medicina in pravo spadajo med najtežje fakse.

Tebe bi bilo treb 2x okol ušes da bi ti človek izbil ego iz betice ker delaš sramoto ustanovi katere praga niti prestopil nisi.


Ker izmeček si ti, kar ene kretenske laži govoriš. Klofutaj ti sebe okoli ušes, mene ne boš. Seveda sem prestopil prag Fakultete za strojništvo. Prejel sem tudi priznanje da spadam med 5 % najboljših študentov strojne fakultete.

Tistih 5% naj študentov gredo vsi doktorate delat. Ne vem kaj potem tukaj smrdiš na forumu. Znanstveni članki se ne bodo sami prebrali. Poročila se ne bodo sama napisala.


Morda nekaj ur zapravljenega na forumu res ni najboljša izraba časa mene kot posameznika, je pa v splošne dobro da razbijam mite in z argumenti, viri in dejtvi ovračam misimformacije, ki jih generirate nekateri. To mi je neke sorte hobij.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Ce ugibam, dezurni inginerc od skutercka dlje ni prso, mogoce kasen ev pecikl pa je tako navdusen nad e podaljski.
:))

Erik39 ::

Valvoline je izjavil:

Ce ugibam, dezurni inginerc od skutercka dlje ni prso, mogoce kasen ev pecikl pa je tako navdusen nad e podaljski.
:))


Valvorine, spremljam malo tvoje odgovore na forumu in marsikateri niso slabi. VENDAR glede električnih avtomobilov pa NIMAŠ PRAV. Time will tell da sem imel prav. Lahko vprašaš kateregakoli strokovnjaka in ti bo povedal iste stvari, kot sem ti jih jaz povedal. In verjemi: kmalu boš tudi ti vozil EV-ja, če ne drugega takrat, ko bodo ICE-ji prepovedani. Sej pol ko ga boš sprobal, boš videl kako so dobri in ti bo postalo jasno da si prej neumnosti nabijal v prazno.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Tema je avto za 3K evrov. EV za 3k ne boš dobil. EV ne spada v to temo, odpri si svojo novo, pa tam sanjaj, drkaj, orgazmiraj na EV.

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Erik39 je izjavil:

...samo uničujem mite in z argumenti in dejstvi ovračam misimformacije ki jih nekateri producirate.


En izmed mitov je tudi da se N\A motor bolj segreva kot turbo motor, zato spušča tudi več NOx skozi izpuh kot turbo motor.
Lahko to dokažeš, študent strojništva?


Glede na to da so bila Žunova (že pokojni) predavanja bolj posebne sorte umetnost kjer si izvedel več o smučanju kot termodinamiki (čeprav kapo dol pred njegovim znanjem) ima naš mali erik grund da se izgovarja da ne pozna osnovnih zakonov termodinamike :)))

P = dQ/dt = dW/dt ... kakorkoli :)

S turbopolnilniki zvišujemo moči in tako tem opravimo več dela v istem časovnem intervalu. Če upoštevamo procentne izgube ugotovimo da je s povečanjem moči tudi poveča moč sefrevanja z odpadno toploto :)))

Ergo... rabiš boljše izmenjevalce in sisteme prenosa toplotem
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Erik39 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tema je avto za 3K evrov. EV za 3k ne boš dobil. EV ne spada v to temo, odpri si svojo novo, pa tam sanjaj, drkaj, orgazmiraj na EV.


Ne drži. Motiš se glede mene in tudi glede EV-jev. Če misliš da sem vernik EV-jev se motiš. Sem pa povedal dejstva. In pač EV-ji so tehnično superiorni ICE. Če ne bi bili, bi bil jaz prvi ki bi to povedal. Pa so. Cilj je iskanje resnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

WizzardOfOZ ::

Raptor F16 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Erik39 je izjavil:

...samo uničujem mite in z argumenti in dejstvi ovračam misimformacije ki jih nekateri producirate.


En izmed mitov je tudi da se N\A motor bolj segreva kot turbo motor, zato spušča tudi več NOx skozi izpuh kot turbo motor.
Lahko to dokažeš, študent strojništva?


Glede na to da so bila Žunova (že pokojni) predavanja bolj posebne sorte umetnost kjer si izvedel več o smučanju kot termodinamiki (čeprav kapo dol pred njegovim znanjem) ima naš mali erik grund da se izgovarja da ne pozna osnovnih zakonov termodinamike :)))

P = dQ/dt = dW/dt ... kakorkoli :)

S turbopolnilniki zvišujemo moči in tako tem opravimo več dela v istem časovnem intervalu. Če upoštevamo procentne izgube ugotovimo da je s povečanjem moči tudi poveča moč sefrevanja z odpadno toploto :)))

Ergo... rabiš boljše izmenjevalce in sisteme prenosa toplotem


Torej se N/A motor ne sergreva toliko kot turbo motor po tvoje? Drži ali ne drži?

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

Erik39 je izjavil:



Ker izmeček si ti, kar ene kretenske laži govoriš. Klofutaj ti sebe okoli ušes, mene ne boš. Seveda sem prestopil prag Fakultete za strojništvo. Prejel sem tudi priznanje da spadam med 5 % najboljših študentov strojne fakultete.


Bodi car in prilepi sken z zabrisanim imenom in priimkom :)))

I will call bullshit on you. Priznanje za "top 5% ne obstaja". Obstajajo posebna priznanja za zaključna dela, ipd. ki jih podeli dekan/univerza ...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

Erik39,čakamo na tvoj odgovor ali N/A motor bolj segreva kot turbo motor?
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16328841 (20091) Superboyy
»

SUV za 25000€? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
509855 (6836) negot
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13625555 (19457) krneki0001
»

Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11223645 (19433) facepalm

Več podobnih tem