vir: Flickr
vir: ReutersSedaj pa sta podjetji našli še en obvoz. Ena izmed možnosti je licenciranje svojih znamk, tako da bi delovali kot neke vrste franšiza. Na ta način vozniki ne bi bili v delovnem razmerju, ampak bi vozili za večje ponudnike (fleet operator), ki bi najemali franšizo Uber in Lyft. Tako na primer Uber deluje v Nemčiji in Španiji. Za zdaj še ni gotovo, da bo tak model zaživel tudi v ZDA, saj podjetji čakata, kako se bo razpletla zgodba v Kaliforniji, kjer so vložene pritožbe. Po franšiznem modelu bi se Uber in Lyft razbremenila odgovornosti, ki bo jo prevzeli posredniki. Problem pa je, da teh ni prav veliko, saj sta podjetji v Kaliforniji uničili dobršen del avtotaksi industrije.
Iz Uberja so sporočili, da je ideja še eksperimentalna in da ne vedo, ali bo model v Kaliforniji zaživel. Iz Lyfta pa so dejali, da iščejo alternativen načine, kjer bi vozniki ostali neodvisni in vozili po želji, hkrati pa bi dobili zagotovljen minimalni zaslužek in zdravstveno zavarovanje. Podjetji tudi lobirata za spremembo zakonodaje, po kateri bi bili vozniki izvzeti iz zakona AB5, zaradi katerega bi morala Uber in Lyft zaposliti svoje voznike.