Forum » Na cesti » Golf IV 1.4 16V
Golf IV 1.4 16V
karolinca31 ::
Prosim za pomoč! Kupila sem rabljeni golf IV letnik 2004. Od kar ga imam - dobrih 14 imam velike težave! Najprej na tehničnem pregledu potem pa iz dneva v dan skoz nekaj! Najprej mi je začel trokirati in sam navijati gas brez da bi ga držala obratomer se je sam premikal. Ko sem se le nekako pripeljala domu je naslednji dan bilo da mi je štartal in takoj ugasnil. Zamenjali smo zadusko in danes je bilo spet isto! Avto je pri speljevanje ugasnil! A kdo ve kaj bi bilo narobe? Prosim za pomoč. Hvala
Dag ::
1. VW-jev 1.4 16V je precej problematičen motor.
2. Zdaj je, kar je. Avto je vreden mogoče 300€ in smiselnost vlaganja vanj je ekonomsko vprašljiva.
3. Vzemi to kot šolo za naslednji nakup. Naslednjič, ko boš kupovala, vzemi s seboj nekoga, ki se spozna na avtomobile.
4. Odpelji avto k mehaniku, ki ima tester, da priklopi avto nanj in pogleda, kakšne napake javlja. Potem bo bolj jasno, ali se ga sploh splača popravljati. Na pamet brez priklopa na tester lahko zamenjaš "pol motorja" in avto še vedno ne bo delal kot je treba.
2. Zdaj je, kar je. Avto je vreden mogoče 300€ in smiselnost vlaganja vanj je ekonomsko vprašljiva.
3. Vzemi to kot šolo za naslednji nakup. Naslednjič, ko boš kupovala, vzemi s seboj nekoga, ki se spozna na avtomobile.
4. Odpelji avto k mehaniku, ki ima tester, da priklopi avto nanj in pogleda, kakšne napake javlja. Potem bo bolj jasno, ali se ga sploh splača popravljati. Na pamet brez priklopa na tester lahko zamenjaš "pol motorja" in avto še vedno ne bo delal kot je treba.
hojnikb ::
pocena glava ali kaksen fous luft na zracnem kolektorju. Pelji v razgradnjo in kupi drug avto. v to vlagat nima smisla.
Ce nisi vesca kupovanja rabljenih avtov, mas danes nov avto za 100e/mesec in je toto
Ce nisi vesca kupovanja rabljenih avtov, mas danes nov avto za 100e/mesec in je toto
#brezpodpisa
Magic1 ::
Hehe, nekomu ki ima avto za par 100€ predlagate, da si kupi nov avto za 100€ na mesec.
Dobi en kvaliteten avto(verjetno ti lahko tudi tukaj, ali na kakšnem avto forumu povedo, kateri niso problematični), ki nima veliko realnih kilometrov, naredi velik servis in bo ziher mir za nekaj časa. Res bo pa šlo takoj jurčka za ta komplet.
Dobi en kvaliteten avto(verjetno ti lahko tudi tukaj, ali na kakšnem avto forumu povedo, kateri niso problematični), ki nima veliko realnih kilometrov, naredi velik servis in bo ziher mir za nekaj časa. Res bo pa šlo takoj jurčka za ta komplet.
Magic
zobnik ::
Treba s pomočjo testerja ugotovt kaj je narobe, loputa spucat, egr spucat, zamenjat temperaturni senzor, pregledat tuljave s pomočjo testerja....
-valvoline- ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Motor na ketno, res da pise da klima ne dela, pac se ugotovi kaj je popravi nafila in zmagas.
Motor na ketno, res da pise da klima ne dela, pac se ugotovi kaj je popravi nafila in zmagas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
Hehe, nekomu ki ima avto za par 100€ predlagate, da si kupi nov avto za 100€ na mesec.
Dobi en kvaliteten avto(verjetno ti lahko tudi tukaj, ali na kakšnem avto forumu povedo, kateri niso problematični), ki nima veliko realnih kilometrov, naredi velik servis in bo ziher mir za nekaj časa. Res bo pa šlo takoj jurčka za ta komplet.
kaj ti nuca poceni star avto, ce ga vsak mesec drago z popravili pa downtimeom placas..
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
Clio storia 1.2 16V. Nimaš kaj zgrešit, samo glej takega z malo kilometri.
Pa ne poslušat hojnika, on malo bluzi :)
Pa ne poslušat hojnika, on malo bluzi :)
WizzardOfOZ ::
107EUR mesečno za dobo 7 let te pride dacia sandero. Cena je skupaj z vključenimi servisi prvih 5 let. Torej 5 let samo strošek registracije enkrat letno in strošek goriva, ter 99EUR za renault financiranje.
To je verjetno manj na mesec, kot če kupiš star zgaran avto in poleg rednih servisov vsak mesec vložiš še 200EUR v izredne servise in si 3 do 5 dni na mesec brez avta, ker le ta stoji na servisu.
To je verjetno manj na mesec, kot če kupiš star zgaran avto in poleg rednih servisov vsak mesec vložiš še 200EUR v izredne servise in si 3 do 5 dni na mesec brez avta, ker le ta stoji na servisu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
hojnikb ::
WizzardOfOZ je izjavil:
107EUR mesečno za dobo 7 let te pride dacia sandero. Cena je skupaj z vključenimi servisi prvih 5 let. Torej 5 let samo strošek registracije enkrat letno in strošek goriva, ter 99EUR za renault financiranje.
To je verjetno manj na mesec, kot če kupiš star zgaran avto in poleg rednih servisov vsak mesec vložiš še 200EUR v izredne servise in si 3 do 5 dni na mesec brez avta, ker le ta stoji na servisu.
Točno to, ampak tega nekateri nočejo razumet. Če nucaš daily avto, ki te more nujno prpelat iz a v b in nazaj, je to to.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Clio storia 1.2 16V. Nimaš kaj zgrešit, samo glej takega z malo kilometri.
Pa ne poslušat hojnika, on malo bluzi :)
tolk krša k je pr teh avtih, kr glava boli. Če ne bo rja, bojo pa potrošne stvari (ležaji recimo). Spet glavobol za nekoga, ki ne zna kupit lep avto oz. si stvari sam popravit/uredit.
Pa lepa storia pod 2 jurja skor nebo, to je pa polog za nov avto.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
KAVINSKY ::
karolinca31 je izjavil:
Najprej mi je začel trokirati in sam navijati gas brez da bi ga držala obratomer se je sam premikal. Ko sem se le nekako pripeljala domu je naslednji dan bilo da mi je štartal in takoj ugasnil.
Med vožnjo ti gre sam na obrate ali v prostem teku? Če v prostem teku, je lahko okvarjen senzor temperature motorja. Če je ugasnil po štartu, je lahko kaj z svečkami ali vžigalno tuljavo - stvar malega servisa.
anketar ::
-valvoline- je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Motor na ketno, res da pise da klima ne dela, pac se ugotovi kaj je popravi nafila in zmagas.
aveo ma 1 zvezdico na ncapu, kva je z vami? pol ji je boljš da vzame kkšen krš z višjega razreda iz 90ih al pa twingača iz 2000, ko so mal izboljšal varnost
zobnik ::
Saj ni vprašala za nasvet o menjavi avta, ampak o odpravim napake na elektroniki, najbrž je loputa zapacana, ker ta motor ma elektronsko....drugi problem je pa lahko ena tuljava ali dve se počasi poslavljata al ap senzor za temperaturo
Machete ::
Ja sej menjava avta je neke vrste odprava napake, sploh pri tovrstnem avtu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
KAVINSKY ::
Zakaj, je letnik 2004, kjer so odpravili večino napak. Olje so radi pili starejši letniki. Pospeški tudi verjetno niso prioriteta, saj sicer se ne kupi avta z 75 konji. Vso srečo pa dobiti brezhiben avto v rangu tisočaka. Še tu gor se piše, da moraš imeti par stotakov na rezervi za popravila.
zobnik ::
Nov avto, potreben kasko pa še servisi ti nabijejo cene za zamenjat olje in filtre čez 100 evrov. Mene pride olje in filter 20 evrov in pol ure dela.
Dele dobiš v vsaki trgovini, za renoja še nikol me niso rekli, d animajo.
Dele dobiš v vsaki trgovini, za renoja še nikol me niso rekli, d animajo.
hojnikb ::
kakršn kol novejši avto kupiš, boš hotu kasko. Za 10 jurjov vredn avto kasko ni glih 500e, sploh če maš velik bonusa. Pa običajno če urejaš financiranje in zavarovanje preko leasing hiše, dobiš še tuki popust.
Tipičen uporabnik a-b avta pač ne menjuje olja sam, ampak ga pelja pooblaščencu al pa lokalnemu mehaniku, kar pač ni 20e. Aja pa seveda garancija.
evo, pr Wiz pride za novga cliota kompletno zavarovanje z kaskom če maš 50% bonus celih 190€....
Tipičen uporabnik a-b avta pač ne menjuje olja sam, ampak ga pelja pooblaščencu al pa lokalnemu mehaniku, kar pač ni 20e. Aja pa seveda garancija.
evo, pr Wiz pride za novga cliota kompletno zavarovanje z kaskom če maš 50% bonus celih 190€....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
nirm ::
če ni prebila glava - v tem primeru so znaki sledi olja v tisti beli posodi za antifriz, smetana na pokrovčku za olje in bela para iz izpuha - potem ni toliko panike.
bencinski motorji niso tako dragi in komplicirani kot dizli.
če obrati skačejo, potem nekaj ni v redu z vžigom. možnosti so tri - svečke, kabli ali pa tuljava. kable preveriš tako, da ponoči malo posprejaš z zelo rahlo razpršeno vodo okoli kablov, ko avto dela in če letijo iskre po kablih, je to to.
vžigalne preveriš tako, da prebereš napako, kateri cilinder šteka in jih premenjaš z enega cilindra na drugi in pogledaš, če se napaka preseli na drugi cilinder in po potrebi zamenjaš. karkoli od tega je cca 50e+delo
sposoben mehanik bo diagnosticiral v pol ure. je pa res, da sposoben mehanik ni poceni mehanik. poceni lokalni šrauferji pa pogosto menjajo nekaj na pamet. in ne reši zadeve.
žal je tako, da če se želiš iti poceni avto, se boš morala naučiti vsaj malo teoretično o mehaniki. najcenejše je, da sam ugotoviš, kaj je narobe, nabaviš dele na ebayu ali autodocu in odpelješ lokalnemu šrauferju, da ti zamenja. ni pa to nekaj za popolnoma neizkušene ljudi.
bencinski motorji niso tako dragi in komplicirani kot dizli.
če obrati skačejo, potem nekaj ni v redu z vžigom. možnosti so tri - svečke, kabli ali pa tuljava. kable preveriš tako, da ponoči malo posprejaš z zelo rahlo razpršeno vodo okoli kablov, ko avto dela in če letijo iskre po kablih, je to to.
vžigalne preveriš tako, da prebereš napako, kateri cilinder šteka in jih premenjaš z enega cilindra na drugi in pogledaš, če se napaka preseli na drugi cilinder in po potrebi zamenjaš. karkoli od tega je cca 50e+delo
sposoben mehanik bo diagnosticiral v pol ure. je pa res, da sposoben mehanik ni poceni mehanik. poceni lokalni šrauferji pa pogosto menjajo nekaj na pamet. in ne reši zadeve.
žal je tako, da če se želiš iti poceni avto, se boš morala naučiti vsaj malo teoretično o mehaniki. najcenejše je, da sam ugotoviš, kaj je narobe, nabaviš dele na ebayu ali autodocu in odpelješ lokalnemu šrauferju, da ti zamenja. ni pa to nekaj za popolnoma neizkušene ljudi.
bobby ::
Spet ena tema na novo prijavljenega osebka, ki bo ostala neresena, brez feedbacka in kakrsnekoli druge komunikacike,..
Brez veze se trudite,..
Ta forum je postal eno malo gnojisce raznih enkratnih padalcev.
Brez veze se trudite,..
Ta forum je postal eno malo gnojisce raznih enkratnih padalcev.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
hojnikb ::
troli na vecni sociali, k nimajo kj druga pocet. Svojga avta pa itk nimajo :)
#brezpodpisa
2dark ::
1. VW-jev 1.4 16V je precej problematičen motor.
2. Zdaj je, kar je. Avto je vreden mogoče 300€ in smiselnost vlaganja vanj je ekonomsko vprašljiva.
.
Golf 2004 je vreden konkretno več! Ni to reno.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
IL_DIAVOLO ::
Vreden je toliko, kot ga je kupec pripravljen placat.
Stari bencinski golfi in sdi-ji niso vredni nic.
Tdi? Now we are talking.
Stari bencinski golfi in sdi-ji niso vredni nic.
Tdi? Now we are talking.
2dark ::
če obrati skačejo, potem nekaj ni v redu z vžigom. možnosti so tri - svečke, kabli ali pa tuljava.
Nemiren prosti tem motorja na mestu je v prvi vrsti motorček prosteka teka oz. loputa za gas ...
Če bi šla vžigalna tuljava, bi se avto tresel oz. potresaval.. nihanje obratov je v večini primerov krivec slabo delujoč motorček prostega teka ali loputa ( včasih se da zadevo resetirat in deluje še nekaj časa , potem novo, redno čiščenje lopute .. ne vem kaj ima golf ali motorček ali loputo.. ).
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vreden je toliko, kot ga je kupec pripravljen placat.
Stari bencinski golfi in sdi-ji niso vredni nic.
Tdi? Now we are talking.
To ni res, kar ti pišeš. Golf je še vedno veren in ne piši bedarij.
Moja je prodala septembra 2019 polota 2004 1.2 bencinar za 880€. Golf je vredn več, ker je tud boljše narejen.
Sanje, kako ti bo nekdo prodal golfa 4 generacije 2004 za 300€ .. dajte se malo streznat.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
hojnikb ::
ali pa fous luft. Prevec lufta vstopa v cilindr in more ecu korigirat, da lovi obrate. Rezultat je zelo nemirno delovanje prostega tega. Se pa da ta problem dokaj enostavno izlocit.
#brezpodpisa
2dark ::
Če v prostem teku, je lahko okvarjen senzor temperature motorja. .
Lahko je tudi ena od opcij.
ali pa fous luft. Prevec lufta vstopa v cilindr in more ecu korigirat, da lovi obrate. Rezultat je zelo nemirno delovanje prostega tega. Se pa da ta problem dokaj enostavno izlocit.
Maš ti kakšnega dobrega mehanika ? Mam sam en problem in kup slabih mehankarjev.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
hojnikb ::
google in kvalitetn tester za tvojo doticno znamko je najboljsi mehanik, ki ga lahko mas.
#brezpodpisa
zobnik ::
Mi smo leta 2000 vzel novo fabijo pa je pri ene 11 letih crknila komplet elektronika v vrednosti 1300 evrov pa sam 85.000km. Takrat vredna 2500 evrov.
Od takrat nič več novga avta.
Sam vozim stare avte tam 14-17 let pa vložim ene 200 evrov, letos mal več in dela.
Velik servis te tolk pride pri novem samo brez dela, mislim sam jermen, vodna daš 250 evrov, kje je še delo.
Od takrat nič več novga avta.
Sam vozim stare avte tam 14-17 let pa vložim ene 200 evrov, letos mal več in dela.
Velik servis te tolk pride pri novem samo brez dela, mislim sam jermen, vodna daš 250 evrov, kje je še delo.
hojnikb ::
velik servis pri novem avtu pac nebos mel vsaj kaksnih 10 let, ce se glih ne furas ogromno
#brezpodpisa
Utk ::
Mi smo leta 2000 vzel novo fabijo pa je pri ene 11 letih crknila komplet elektronika v vrednosti 1300 evrov pa sam 85.000km
Ne vidim problema to popravit. Veliko bolje kot drug avto za jurja ali dva.
sandmat ::
OP, golf je pač golf. Kvalitete ne moreš pričakovat. Glede na opisan model je zadeva vredna tok kot so dobre gume gor in poln tank. Kupi drug avto in je to to. Če imaš konstantne probleme in dragega mehanika, se ti pač ne splača vlagat s staro karjolo.
Dag ::
To ni res, kar ti pišeš. Golf je še vedno veren in ne piši bedarij.
Moja je prodala septembra 2019 polota 2004 1.2 bencinar za 880€. Golf je vredn več, ker je tud boljše narejen.
Sanje, kako ti bo nekdo prodal golfa 4 generacije 2004 za 300€ .. dajte se malo streznat.
Sorry, vrednost 16 let starega ljudskega avta s podhranjenim problematičnim motorjem, ki ima povrhu vsega še okvaro, limitira proti 0. Poleh tega Golfi 4 gnijejo skoraj kot Korejci iz devetdesetih. Sprijaznite se, Golf ni noben nadavto.
KAVINSKY ::
Poleh tega Golfi 4 gnijejo skoraj kot Korejci iz devetdesetih.
Kelnarca, daj še eno rundo, bo še kaj pametnega povedal!
Razen vrat prtljažnika, kjer se lahko začne nabirati voda kot posledica strganih tesnilnih cevi, skozi katere gre elektrika, so ti avti precej solidni glede rje. Mehanično so tudi precej zanesljivi, še posebej dizli. Passatov, Polotov se tudi vidi še precej, težko pa rečeš to o ostalih tekmecih iz leta 2000. Focusa ali Astre skoraj ne vidiš več na cesti. Meganov z ritko (kljub zajebanciji, da je značka dvigalka za avto) se še vidi, Cliotov pred faceliftom pa skoraj da ni več videti, in takrat so že 5ko začeli delati. Vzdrževan je še vedno dober avto, ni pa vreden 3000€ kot eni hočejo na avtonet.
zobnik ::
zobnik ::
Ta motor 1.4 16v ga zarad pretankih oljnih obročkov rad sisa olje in oddušek pozim rad zmrzne (oba problema sem že imel na bivših avtih, za oddušek so bli vpoklici), drugač pa se še danes pomojem vozi moja ibiza s kakimi +300.000km. Vozil sem 1.4 60km l.98, 1.6 75km, 1.8 90km , 1.4 16v75km, 1.4 16v101Km.....
Siddh ::
Dobra logika, po enajst letih nekaj crkne, ko je avto že itak preživel svojo pričakovano življensko dobo in edina smiselna odločitev je, da se novega avta več ne kupi.
zobnik ::
pri 85.000km in pucan, šminkan vsak teden, da ne omenjam brez ene sam praske, ne smo raje zažel kupovat nove kemtijske stroje...to nam daje kruh...avto pa tudi tisti za 400 sedaj vozi, greš v trgovino, po krmila, po nafto, brez težav
no moj je pa 500 vreden ahaha
no moj je pa 500 vreden ahaha
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
zobnik ::
Je treba varčevat za hrano, položnice, nikol ne veš kdaj pride kriza...o avtih pa dokler se voziš in ti na tehničnem rečejo da je to pa to za porihtat, porihtaš in voziš...vmes pa še vsakič sam pregledaš, da je vse izpravn.....zakaj pa v Italiji vidiš 30 let stare avte med novimi.
KAVINSKY ::
Je pa tudi razlika med biti zategnjen in varčevanjem.
Italjani imajo tudi po 2 avtomobila. Nova limuzina v garaži, zunaj pa parkriana 20 letna garja, ker je ni škoda za obtolči po mestih. 30 letni avti so pa že starodobniki, in itajani jih imajo radi.
Italjani imajo tudi po 2 avtomobila. Nova limuzina v garaži, zunaj pa parkriana 20 letna garja, ker je ni škoda za obtolči po mestih. 30 letni avti so pa že starodobniki, in itajani jih imajo radi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49399 (14791) | hojnikb |
» | Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13575 (10117) | WizzardOfOZ |
» | Renault Espace je kanta (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 37565 (27801) | Stari maček |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50911 (27214) | krneki0001 |
» | Nakup seat ibiza l.2003Oddelek: Na cesti | 4042 (3416) | zobnik |