Forum » Na cesti » Renault Espace je kanta
Renault Espace je kanta
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Vse se jaz to strinjam, samo...
Ne daj bog, da to crkne. Ali se pojavijo dead pixli. Ali ti crkne lučka za displayem (ker tut to crkuje).
Če sem odkrit, kupil sem nekaj avtov novih in diplomiral iz servisnih zahtevkov na garancijo. Renault Espace je prvo leto naredil cca 55 tisoč km, vse sem uspel zriniti še pred 100 tisoč km, ter je šlo po gobe:
- zavorni diski 2x
- ventilator hladilnika (eden od dveh)
- sklopka 2x (pri tretji sklopki so gotovili neko serijsko napako, pedal sklopke ni vračalo v nulto pozicijo)
- vpetje motorja (v ovinkih je pokalo kot pri Titaniku zadnjo sekundo)
- predgretje potniškega prostora
- EGR ventil (2x)
Pri 120 tisoč km je motor dobesedno razneslo. Serijska napaka na ležajih motorne gredi. Motor so plačali oni (nov blok, bati, gredi, injektorji), montažo jaz.
Po 100 tisoč je še šla avtomatska ročna,kontroler ksenonskih luči, pa še drobnarije.
Po tem pa mi e avto zelo zvesto služil do 500 tisoč km, ko sem ga za mali denar prodal. Avto pa sicer v nulo servisiran na uradnih servisih, vse menjali, kar je bilo treba.
Z garancijskimi zahtevki pa so sitnosti.
bbbbbb2015 ::
Kateri motor je bil to v espace?
Zloglasni 2.2 dCi, 130KM.
Po tej prigodi so se ležaji gredi menjavali na 100 tisoč km in olje sintetično, namesto polsintetično, kot je v papirjih pisalo in drugi motor je lepo šel 400 tisoč km.
bambam20 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Če sem odkrit, kupil sem nekaj avtov novih in diplomiral iz servisnih zahtevkov na garancijo. Renault Espace je prvo leto naredil cca 55 tisoč km,
Menda veš, da so Espacei poznani kot izjemno pokvarljivi avtomobili.
Kot drugo pa ima Renault problem pri rezervnih delih in slabe mehanike na pooblaščenih servisih. Na koncu pa od mehanika, ki dela za 650€ neto ne pričakujem, da bo delal kvalitetno.
kingsix ::
Ah se mi je zdelo... Ja ti so bili hit and miss. Moj mehanik ima to za nadomestno vozilo.. Ima preko 400k km in gre bp. Še njemu ni jasno zakaj, ker drugače so z njim problemi.
Renault ima probleme z rezervnimi deli? Kakšne pa?
Renault ima probleme z rezervnimi deli? Kakšne pa?
bambam20 ::
Ah se mi je zdelo... Ja ti so bili hit and miss. Moj mehanik ima to za nadomestno vozilo.. Ima preko 400k km in gre bp. Še njemu ni jasno zakaj, ker drugače so z njim problemi.
Renault ima probleme z rezervnimi deli? Kakšne pa?
Slava kvaliteta pa zdržijo malo. Tok k sm pr renoju zamenju istih zadev v kratkem času jih nisem nikol pri BMW-ju. Pač cenej, ampak se pa skoz kvari. Svečke mi kurlo 2 leti. Ajde, ne rečem, da bi delal vsaj 60.000 km na leto. Potme bi razumel. Delam jih nekje 10.000 km letno. Po tovanriški specifikaicji se menjajo na 60.000 km..
Jermeni gates za klimo so pokal ( baje, da serijska napaka ).. vžigalne tuljave ima 4-i skupaj.. v 2 letih sta mi šle dve. lol..
Ma renoja ne bom mel nikol več.
Da ne omenjam kok nesposobne mehanike imajo recimo na poooblaščenem servisu v Celju na Avtotehniki. Kolegov Clio je imel popolnoma izrabljen sredinec menjalnika , da je ročko dobesedno premetavalo, pa mehanik , ki se je šel peljat je najprej trdil, da je vse normlano. šele , ko sem mu rekel, da naj testira v prvi prestavi in ne v peti prestavi je ugotovil, kako zabija ročko od menjalnika.
Seveda so potem avto dvignili in ugotovili, da je guma nosilca uničena.
Ni to zdej, da so se mi zamerili.
Sam klinc res.
A, ja. pa nosilci se posedajo. Kupim nov nosilec za motor ( sm šel na Avtotehniko. Plačal kot budala 175EUR ).. in veš kaj? Po 5-ih letih je znova poseden. Ja, prstek v ritko si lahko zarinem.
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Če sem odkrit, kupil sem nekaj avtov novih in diplomiral iz servisnih zahtevkov na garancijo. Renault Espace je prvo leto naredil cca 55 tisoč km,
Menda veš, da so Espacei poznani kot izjemno pokvarljivi avtomobili.
Kot drugo pa ima Renault problem pri rezervnih delih in slabe mehanike na pooblaščenih servisih. Na koncu pa od mehanika, ki dela za 650EUR neto ne pričakujem, da bo delal kvalitetno.
Ne rabiš šimfati Espace-a, ker je avto bil lep in praktičen, imel je če se prav spomnim 7 računalnikov. Podvozje je imel odlično. Prostoren in 130KM je bilo glih super, ker je s tem avto prišel točno do 250 km/h (na nemški avtocesti). Imel je široke 225 gume, jaz sem imel "granda", podaljšano verzijo.
Tovarniška cena je bila takrat famoznih 65.000 EUR, jaz sem ga dobil za manj kot 40 tisoč. Nekaj smo mečkali testno vozilo pa to.
Takih avtov več na žalost ne delajo. Kljub opravljeni diplomski iz reklamacij mi *nikoli* ni bilo žal, da sem ga kupil.
Še najbližje sta mu VW Multivan ali Mercedez Vito.
Ampak mu nista blizu, ker sta to kombija, predelana v cestni avto.
Sedanji Espace je majhen in ga ne maram. Ne nameravam ga kupiti, tudi s popustom ne.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Mavrik ()
Sc0ut ::
Enako je s scenikom. Ona druga, skatlasta verzija je pomoje najboljsa verzija za druzine.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: Mavrik ()
bambam20 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ne rabiš šimfati Espace-a, ker je avto bil lep in praktičen, imel je če se prav spomnim 7 računalnikov. Podvozje je imel odlično. Prostoren in 130KM je bilo glih super, ker je s tem avto prišel točno do 250 km/h (na nemški avtocesti).
Lahko vprašam letnik tega espacea, ker gledam po tovanriških podatkih pa tale 130 dizl prileze tam do 185 km/h ..
Njihov bencinski najmočnejši 3.5 V6 (241 Hp) je prilezel do 225 km/h..
To škatlo zaradi aerodinamike spravil ne boš spravil hitrost 250 km/H.
Stari maček ::
bbbbbb2015 je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
Če sem odkrit, kupil sem nekaj avtov novih in diplomiral iz servisnih zahtevkov na garancijo. Renault Espace je prvo leto naredil cca 55 tisoč km,
Menda veš, da so Espacei poznani kot izjemno pokvarljivi avtomobili.
Kot drugo pa ima Renault problem pri rezervnih delih in slabe mehanike na pooblaščenih servisih. Na koncu pa od mehanika, ki dela za 650EUR neto ne pričakujem, da bo delal kvalitetno.
Ne rabiš šimfati Espace-a, ker je avto bil lep in praktičen, imel je če se prav spomnim 7 računalnikov. Podvozje je imel odlično. Prostoren in 130KM je bilo glih super, ker je s tem avto prišel točno do 250 km/h (na nemški avtocesti). Imel je široke 225 gume, jaz sem imel "granda", podaljšano verzijo.
Tovarniška cena je bila takrat famoznih 65.000 EUR, jaz sem ga dobil za manj kot 40 tisoč. Nekaj smo mečkali testno vozilo pa to.
Takih avtov več na žalost ne delajo. Kljub opravljeni diplomski iz reklamacij mi *nikoli* ni bilo žal, da sem ga kupil.
Še najbližje sta mu VW Multivan ali Mercedez Vito.
Ampak mu nista blizu, ker sta to kombija, predelana v cestni avto.
Sedanji Espace je majhen in ga ne maram. Ne nameravam ga kupiti, tudi s popustom ne.
Očitno je imel napako tudi na števcu hitrosti....
krneki0001 ::
Kaj pa pričakuješ od avta, ki ima v znaki dvigalko?
Oprosti, ampak kot lastnik renaulta:
- spoznaš ogromno ljudi (ko štopaš domov)
- poznaš vse avtoprevoznike v bližini
- poznaš večino delov avtomobila
- poznaš vse prodajalce rezervnih delov v bližini
Pa še bi lahko našteval.
Sodelavec ima espace. Vsak mesec vsaj 200€ vloži vanj na servisih. Zdej je že itak tok uložil, da se mu ga ne splača prodajat, ker je v avtu več novih, kot starih delov. (pa še kr crkuje in ga vsaj 1x na mesec pusti na cesti - jaz osebno tak avto zapeljem na travnik, polijem z bencinom in zakurim).
Oprosti, ampak kot lastnik renaulta:
- spoznaš ogromno ljudi (ko štopaš domov)
- poznaš vse avtoprevoznike v bližini
- poznaš večino delov avtomobila
- poznaš vse prodajalce rezervnih delov v bližini
Pa še bi lahko našteval.
Sodelavec ima espace. Vsak mesec vsaj 200€ vloži vanj na servisih. Zdej je že itak tok uložil, da se mu ga ne splača prodajat, ker je v avtu več novih, kot starih delov. (pa še kr crkuje in ga vsaj 1x na mesec pusti na cesti - jaz osebno tak avto zapeljem na travnik, polijem z bencinom in zakurim).
kingsix ::
Jaz tudi imam yrenutno reanulta ampak laguno - bencinarja. Tudi menjal že veliko delov ampak vse potrošen material. Ima pa zdaj 250kkm. Edino kar res zajebava je okno na voznikovi strani. Tiste plastike not skoz pokajo. Popizdiš.
Naslednji avto želim enoprostorca.. Kako se kaj Ford Galaxy primerja s Espacom?
Naslednji avto želim enoprostorca.. Kako se kaj Ford Galaxy primerja s Espacom?
mat xxl ::
Ne vem, imel sem Laguno 15 let nazaj pa še prej R19, pred 7 leti pa žena Megana, pa ja vem za Renault felerje so bili tudi po javnosti, tednik ipd......
Vendar ne glede na vse, sam nisem imel težav, posebnih z Renaulti, sem pa imel z VW težav še pa še, še slišati nočem več za VAG grupo.... v glavnem klošeraj , da ne omenjam cene rezervnih delov ....., ki so prav draguljarske ......
Vendar ne glede na vse, sam nisem imel težav, posebnih z Renaulti, sem pa imel z VW težav še pa še, še slišati nočem več za VAG grupo.... v glavnem klošeraj , da ne omenjam cene rezervnih delov ....., ki so prav draguljarske ......
Magic1 ::
Hehe, več kot daš pri Renoju, več imaš zgleda problemov. Imamo enega pet let starega Cliota 3, avto kot nov, če se ga spuca in ni imel še nobene okvare. Tok, tok.
Magic
shadeX ::
Renault je zakon pravi Nejc
BMW je zakon pravi Peter
VW je ku*ac pravi Neža
- Nejc je študent in ima svoj prvi avto, ki ga je kupil od 2. lastnika. Nejc je po duši avtomehanik in avto redno servisira. Z njim je že 2 leti zadovoljen, ker povsem ustreza njegovim "študentskim" zahtevam. Seveda bi lahko imel boljši avto in sanja o Mercedezu, ampak to šele ko pride do prve prave službe z rednimi prihodki.
- Peter je direktor uspešnega podjetja in vozi BMW-ja katerega je kupil novega iz salona. Z njim je naredil že več kot 350k km (službene potrebe) brez večjih napak oz. problemov (menjal je npr obrabljene zavore in stvari, ki se s kilometrino obrabijo in jih je potrebno s časom zamenjat). Tudi on avto vedno servisira sicer pri pooblaščenem prodajalcu oz. serviserju, bo pa avto kmalu menjal za novejši tip BMW-ja, ker rad uživa v zadnjih trendih tehnologije.
- Neža je podedovala VW-ja od pokojnega očeta, to je sicer njen drugi avtomobil, ki je bil novejši od tistega ki si ga je lastila prej zato se ga je odločila prevzeti. Ker Neža raje denar zapravlja za znane torbice, obleke in modne dodatke, ji ne preostane veliko denarja za servis avtomobila. Tako ji že najmanj 3 mesece utripa "check engine" luč na armaturi, verjetno zaradi tega ji velikokrat crkne v križišču in ga težko vžge.
Olja tudi še ni zamenjala, saj je od prijateljic slišala, da one olja ne zamenjajo tudi po 30,40k km in avto pelje popolnoma vredu. Čudi se kako je lahko kanta od Nejca boljša, če je pa njegov avto "Renault" (ki je avto namenjen "revnim" ljudem), njen pa "nemec" in sama prisega na nemško kvaliteto.
BMW je zakon pravi Peter
VW je ku*ac pravi Neža
- Nejc je študent in ima svoj prvi avto, ki ga je kupil od 2. lastnika. Nejc je po duši avtomehanik in avto redno servisira. Z njim je že 2 leti zadovoljen, ker povsem ustreza njegovim "študentskim" zahtevam. Seveda bi lahko imel boljši avto in sanja o Mercedezu, ampak to šele ko pride do prve prave službe z rednimi prihodki.
- Peter je direktor uspešnega podjetja in vozi BMW-ja katerega je kupil novega iz salona. Z njim je naredil že več kot 350k km (službene potrebe) brez večjih napak oz. problemov (menjal je npr obrabljene zavore in stvari, ki se s kilometrino obrabijo in jih je potrebno s časom zamenjat). Tudi on avto vedno servisira sicer pri pooblaščenem prodajalcu oz. serviserju, bo pa avto kmalu menjal za novejši tip BMW-ja, ker rad uživa v zadnjih trendih tehnologije.
- Neža je podedovala VW-ja od pokojnega očeta, to je sicer njen drugi avtomobil, ki je bil novejši od tistega ki si ga je lastila prej zato se ga je odločila prevzeti. Ker Neža raje denar zapravlja za znane torbice, obleke in modne dodatke, ji ne preostane veliko denarja za servis avtomobila. Tako ji že najmanj 3 mesece utripa "check engine" luč na armaturi, verjetno zaradi tega ji velikokrat crkne v križišču in ga težko vžge.
Olja tudi še ni zamenjala, saj je od prijateljic slišala, da one olja ne zamenjajo tudi po 30,40k km in avto pelje popolnoma vredu. Čudi se kako je lahko kanta od Nejca boljša, če je pa njegov avto "Renault" (ki je avto namenjen "revnim" ljudem), njen pa "nemec" in sama prisega na nemško kvaliteto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
DamijanD ::
Drugače je bilo pa za stare Espace znano, da so z 2.2dci mašinami težave. Poznam 2, ki imata 2.0 verzijo in je vse OK pri ~ 300kkm. Jaz problem Espaca vidim v tem, da ga ni več oz. da ima nov Espace povsem drugačen namen (ni več bistvo v space-u)
zobnik ::
Ob normalni uporabi se meni ne zdi ravno zanesljiv avto če do 150.000km treba menjat sklopko, ali turbino ali šobe, glave enim so celo pokale, volanska letev, loputa itd
Pri 200.000km je logično, da bo treba menjat roke, končnike, stabilizatorje, amortizerje, tud hladilnik pa kak elk.pomik stekel, izpušni.
Mam cliota 2002. Menjal sem tuljavo, svečke, kable, termostat, tem.senzor, polosovino, oba zgloba roki, oba ležaja zadnja, zadnji izpušni lonec, hladilnik, tam nekje 200 evrov NO name materiala. Avto ma 195000km, sklopka dela ko prvi dan. Menjalnik brez zatikanja. Motor vleče sam prosti tek ima včasih neenakomeren (spucal vse).
Menjal bom še obe roki, čeprav je samo en silen vidt malo slabši al pa pustil kot je do jeseni. Zavore v jeseni.
Pri 200.000km je logično, da bo treba menjat roke, končnike, stabilizatorje, amortizerje, tud hladilnik pa kak elk.pomik stekel, izpušni.
Mam cliota 2002. Menjal sem tuljavo, svečke, kable, termostat, tem.senzor, polosovino, oba zgloba roki, oba ležaja zadnja, zadnji izpušni lonec, hladilnik, tam nekje 200 evrov NO name materiala. Avto ma 195000km, sklopka dela ko prvi dan. Menjalnik brez zatikanja. Motor vleče sam prosti tek ima včasih neenakomeren (spucal vse).
Menjal bom še obe roki, čeprav je samo en silen vidt malo slabši al pa pustil kot je do jeseni. Zavore v jeseni.
edi45 ::
Renault je najslabši od francozov se mi zdi, po zanesljivosti koliko berem in kvaliteti izdelave, vsaj novejši. Preveč "cheap" plastik fantastik notranjost(megane, clio, talisman, koleos) z "črički" medtem ko dražji citroeni in peugeoti nimajo teh problemov. Čeprav smo imeli Renault 5, 19, Safrane 3.0 biturbo(avto svetlobna leta pred nemci) ter twingo in z nobenim ni bilo nikoli nobenih problemov, vsi redno servisirani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
Amdforce ::
Ne vem, imel sem Laguno 15 let nazaj pa še prej R19, pred 7 leti pa žena Megana, pa ja vem za Renault felerje so bili tudi po javnosti, tednik ipd......
Vendar ne glede na vse, sam nisem imel težav, posebnih z Renaulti, sem pa imel z VW težav še pa še, še slišati nočem več za VAG grupo.... v glavnem klošeraj , da ne omenjam cene rezervnih delov ....., ki so prav draguljarske ......
Ne da zagovarjam vw, ampak deli pa res niso dragi....imam 3 skode in passata in ti povem da je vzdrzevanje cenejse kot pri oplu, fordu IN renoju. Ps- avti imajo med 370kkm-450kkm.
zobnik ::
Je imel brat pol leta nazaj golfa 4 1.9 Tdi, kupil ga od sorodnika, lep kot nov, čez 3 mesece mu na AC shodi turbina, mislim da je dal pri domače s.p. mehaniku 1500 evrov (ne mi sedaj spet ven vlačt turbino za 200 evrov + prijatelj ko menja, ja menja, kdo bo pa prepucal vse ?!?!), menjal še sklopko+ vrjeto še velik servis, vse tekočine, filtri... S tem mehanikom nima noben nobenih težav, že 15 let dela tak kot treba, račun je mal višji, ampak avti šibajo dalje.
Čez čas pa je še menjalnik začel nagajat.
Ne vem kaj bi na renault popravil za 1500 evrov, za ta gnar dobiš 2 letnik 2002.
Čez čas pa je še menjalnik začel nagajat.
Ne vem kaj bi na renault popravil za 1500 evrov, za ta gnar dobiš 2 letnik 2002.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
edi45 ::
Je imel brat pol leta nazaj golfa 4 1.9 Tdi, kupil ga od sorodnika, lep kot nov, čez 3 mesece mu na AC shodi turbina, mislim da je dal pri domače s.p. mehaniku 1500 evrov (ne mi sedaj spet ven vlačt turbino za 200 evrov + prijatelj ko menja, ja menja, kdo bo pa prepucal vse ?!?!), menjal še sklopko+ vrjeto še velik servis, vse tekočine, filtri... S tem mehanikom nima noben nobenih težav, že 15 let dela tak kot treba, račun je mal višji, ampak avti šibajo dalje.
Čez čas pa je še menjalnik začel nagajat.
Ne vem kaj bi na renault popravil za 1500 evrov, za ta gnar dobiš 2 letnik 2002.
pa se mu je splačalo vlagat tolko dnarja v takšno staro jajco od golfa?
K0l1br1 ::
Na stju se splača vlagati v vsa jajca, razen v golfa ter obvezno kupiti cliota, ni važno letnik, za 2 jurja.
zobnik ::
Je imel brat pol leta nazaj golfa 4 1.9 Tdi, kupil ga od sorodnika, lep kot nov, čez 3 mesece mu na AC shodi turbina, mislim da je dal pri domače s.p. mehaniku 1500 evrov (ne mi sedaj spet ven vlačt turbino za 200 evrov + prijatelj ko menja, ja menja, kdo bo pa prepucal vse ?!?!), menjal še sklopko+ vrjeto še velik servis, vse tekočine, filtri... S tem mehanikom nima noben nobenih težav, že 15 let dela tak kot treba, račun je mal višji, ampak avti šibajo dalje.
Čez čas pa je še menjalnik začel nagajat.
Ne vem kaj bi na renault popravil za 1500 evrov, za ta gnar dobiš 2 letnik 2002.
pa se mu je splačalo vlagat tolko dnarja v takšno staro jajco od golfa?
seveda avto je bil kot nov, ne me pa držat preveč za besede o teh 1500 evrov, ker je kr mal drago, lahko da se mi je zlagal in je dal 1000 evrov.
ko popravilo presega vrednost avta, ves da delas nekaj narobe.
smo mel pred 5 leti škodo fabio l.2000, samo 90.000km, popravilo 1300 evrov, avto cel vreden 2000 evrov, še brez klime. Smo dal popravt, pol se je avto zvrnil, ne jaz
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
edi45 ::
Djuro ::
Moja izkušnja (ne s francozi):
kupil pet let staro Corolla Verso (made in Turčija), 1.8 bencinar od drugega lastnika, 80kkm. Ženska, ki si ga je lastila pred mano, je vozila s petkami, sklopka je bila že takrat boga. Na kar so me seveda tudi opozorili (ne, ni bil kupljen prek posrednika ).
Danes je avto star 13 let in ima 300kkm. Vsako leto gremo familiarni road trip po Evorpi, tudi države, kjer so ceste 'bog pomagaj'.
V osmih letih sem menjal:
- sklopko (to mi je bilo jasno že ob nakupu, pa sem zdržal z originalno še dodatnih 100kkm)
- diske prednje,zadnje in ploščice (400)
- obnovil alternator (70)
- 2 akumulatorja (2x60)
- zobnik pete prestave (me je mehanik opozoril, da naj ne vozim z manj kot 2000 obrati v peti) (270)
Rednih servisov ne štejem, me pa pride 90€ na 20kkm, olje, vsi filtri, ... pri sosedu, ki je mehanik.
Klime nisem nafilial še niti enkrat, še vedno hladi.
Ja, poraba je nekje od 7-9l, odvisno kje in kako vozim. Nisem športni voznik, po acc max 150kmh.
Avto je na tržišču vreden par jurjev, zame neprecenljiv. Upam da bom dosegel vsaj 400kkm, če bo več, even better.
Če bo gnar, bo naslednji avto iste znamke. V upanju, da je kvaliteta izdelave vsaj približno enaka.
kupil pet let staro Corolla Verso (made in Turčija), 1.8 bencinar od drugega lastnika, 80kkm. Ženska, ki si ga je lastila pred mano, je vozila s petkami, sklopka je bila že takrat boga. Na kar so me seveda tudi opozorili (ne, ni bil kupljen prek posrednika ).
Danes je avto star 13 let in ima 300kkm. Vsako leto gremo familiarni road trip po Evorpi, tudi države, kjer so ceste 'bog pomagaj'.
V osmih letih sem menjal:
- sklopko (to mi je bilo jasno že ob nakupu, pa sem zdržal z originalno še dodatnih 100kkm)
- diske prednje,zadnje in ploščice (400)
- obnovil alternator (70)
- 2 akumulatorja (2x60)
- zobnik pete prestave (me je mehanik opozoril, da naj ne vozim z manj kot 2000 obrati v peti) (270)
Rednih servisov ne štejem, me pa pride 90€ na 20kkm, olje, vsi filtri, ... pri sosedu, ki je mehanik.
Klime nisem nafilial še niti enkrat, še vedno hladi.
Ja, poraba je nekje od 7-9l, odvisno kje in kako vozim. Nisem športni voznik, po acc max 150kmh.
Avto je na tržišču vreden par jurjev, zame neprecenljiv. Upam da bom dosegel vsaj 400kkm, če bo več, even better.
Če bo gnar, bo naslednji avto iste znamke. V upanju, da je kvaliteta izdelave vsaj približno enaka.
IL_DIAVOLO ::
Je imel brat pol leta nazaj golfa 4 1.9 Tdi, kupil ga od sorodnika, lep kot nov, čez 3 mesece mu na AC shodi turbina, mislim da je dal pri domače s.p. mehaniku 1500 evrov (ne mi sedaj spet ven vlačt turbino za 200 evrov + prijatelj ko menja, ja menja, kdo bo pa prepucal vse ?!?!), menjal še sklopko+ vrjeto še velik servis, vse tekočine, filtri... S tem mehanikom nima noben nobenih težav, že 15 let dela tak kot treba, račun je mal višji, ampak avti šibajo dalje.
Čez čas pa je še menjalnik začel nagajat.
Ne vem kaj bi na renault popravil za 1500 evrov, za ta gnar dobiš 2 letnik 2002.
Obnovijo ti jo od 300 evrov dalje.
dexterboy ::
ko popravilo presega vrednost avta, ves da delas nekaj narobe.
Tale pa je oreng bosa, do konca in nazaj... ne da se mi pisati zakaj, ker je to itak pogled, ki ga ni mogoče spremeniti.
Aja, btw; na moji xantiji sem prvo sklopko menjaval pri 240k. Materijal in delo sta me koštala več, kot je avto vreden na netu...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
-valvoline- ::
Je imel brat pol leta nazaj golfa 4 1.9 Tdi, kupil ga od sorodnika, lep kot nov, čez 3 mesece mu na AC shodi turbina, mislim da je dal pri domače s.p. mehaniku 1500 evrov (ne mi sedaj spet ven vlačt turbino za 200 evrov + prijatelj ko menja, ja menja, kdo bo pa prepucal vse ?!?!), menjal še sklopko+ vrjeto še velik servis, vse tekočine, filtri... S tem mehanikom nima noben nobenih težav, že 15 let dela tak kot treba, račun je mal višji, ampak avti šibajo dalje.
Čez čas pa je še menjalnik začel nagajat.
Ne vem kaj bi na renault popravil za 1500 evrov, za ta gnar dobiš 2 letnik 2002.
Turbina lahko crkne vsakemu turbasu, se najmanj crkuje starejsim tdijem. Rabljeno dobis za drobiz 50-150e odvisno tipa motorja, zamenjava (delo) pa max 100e, ce nisi totalni kekec ali invalid jo lahko sam zamenjas, par urc dela. Mel sem bogve kolk tdijev pri nobenem ni crknilo nic razen kasen senzor, termostat, alternator ali podobno. zadnjega a4 1.9tdi sem prodal pri skoraj 400kkm je se vedno biv kot nov kljub kilometrom, prva turbina gor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
ko popravilo presega vrednost avta, ves da delas nekaj narobe.
Tale pa je oreng bosa, do konca in nazaj... ne da se mi pisati zakaj, ker je to itak pogled, ki ga ni mogoče spremeniti.
Aja, btw; na moji xantiji sem prvo sklopko menjaval pri 240k. Materijal in delo sta me koštala več, kot je avto vreden na netu...
hja, ce si emocionalno naveza na avto,mogoce se tole zdrzi vodo. Sicer pac ne in vozis na odpad in nabavis druga. Ker slej ko prej bo stvar jama brez dna.
Cut ur losses, boys.
#brezpodpisa
zobnik ::
Ja, poraba je nekje od 7-9l, odvisno kje in kako vozim.
tako mam porabo plina na 1.4 motorju....plin točim po 62 centov
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ne rabiš šimfati Espace-a, ker je avto bil lep in praktičen, imel je če se prav spomnim 7 računalnikov. Podvozje je imel odlično. Prostoren in 130KM je bilo glih super, ker je s tem avto prišel točno do 250 km/h (na nemški avtocesti).
Lahko vprašam letnik tega espacea, ker gledam po tovanriških podatkih pa tale 130 dizl prileze tam do 185 km/h ..
Njihov bencinski najmočnejši 3.5 V6 (241 Hp) je prilezel do 225 km/h..
To škatlo zaradi aerodinamike spravil ne boš spravil hitrost 250 km/H.
Ne rabiš onanirati zdaj ob 250 km/h. Vozil sem tudi šescilindrskega bencinarja, enkrat v Nemčijo, ker smo bili sicer štirje (peti in šesti sta odpovedala pot). To je bil službeni avto, sicer dan v uporabo šefu. To je bil čisto drugačen motor. Prestave je imel kratke, tudi tega sem nagnal do maksimuma, službeno plačilno kartico pa skoraj obrabil.
Letnika avta se ne spomnim, bil je na trgu morda šest mesecev ali pa še to ne. Po slovenski avtocesti sem ga spravil kadarkoli čez 200. V Nemčiji pa imaš nekaj odsekov med Passau in Aachen, ki so dokaj strmi(vsaj 3% naklon).
Zdaj so znaki za omejitev 130 km/h, 15 let nazaj ni bilo nobenih znakov tam. In ta 2.2 dCi 130KM se je lepo zavrtel, imel je zelo dolg menjalnik (ročni). Ta zalet je lahko zelo dolgo trajal, ker čisto zares je tam nekaj strmin, ki so 20-40 km dolge. In je zlahka dosegel teh 250 km/h.
Imel pa je gume hitrostni razred zelo visoko, to je imel vpisano v hmologacijo, kakor tudi ekstra osno obremenitev. In havbo je imel zasnovano kot konus - v avtu pa se je visoko sedelo.
Vse v vsemu, jaz sem bil zelo zelo zadovoljen. Vozil sem tudi starega Mercedes Vita, od računovodje, imel je kupljenega rabljenega, ker je ime sina invalida. To je bil in še vedno je - kombi.
Kar se tiče merjenja hitrosti, imel sem mehanika šušmarja, ki je delal za uradni servis Renault. Sicer je imel in še vedno ima odprto popoldansko obrt.
Kadar sem zamenjal gume za nove, sem šel k njemu, da mi je kalibriral gume. To sicer nisem naredil zaradi kalibracije, ampak zaradi ventilov. Avto je imel z različnimi barvami obarvane ventile. Glupi vulkanizerji so mi včasih zamenjali vrstni red felten, pa je računalnik javil, da ne more prebrati pritiska v gumah. Takrat sem šel k njemu, da mi je dal prave barve naprej in nazaj. Ob tem je gumo zavrtel en obrat in s postopkom gumo kalibriral, da je avto točno vedel obseg gume.
To je bil sicer carski avto. Škoda. Glih danes sem videl enega novega Espacea na cesti. Še vedno je isti tak, kot je bil - majhen in grd. In tako po občutku, gum ni imel 225.
Za ene napake mojega Espace-a sem se preprosto naučil voziti z njimi. Recimo, če bremzaš do daske, če se zavore začnejo pregrevati, to če si pozoren, čutiš. Takrat je treba bolj nežno z avtom in diski ne bodo postali oranžni.
Če pa so oranžni, pol si pa v kurcu. Če zelo pritisneš na diske, ko so pregreti, jih zviješ. In avto trese. Pač se pazi in ni problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
krneki0001 ::
shadeX ::
ko popravilo presega vrednost avta, ves da delas nekaj narobe.
Tale pa je oreng bosa, do konca in nazaj... ne da se mi pisati zakaj, ker je to itak pogled, ki ga ni mogoče spremeniti.
Aja, btw; na moji xantiji sem prvo sklopko menjaval pri 240k. Materijal in delo sta me koštala več, kot je avto vreden na netu...
hja, ce si emocionalno naveza na avto,mogoce se tole zdrzi vodo. Sicer pac ne in vozis na odpad in nabavis druga. Ker slej ko prej bo stvar jama brez dna.
Cut ur losses, boys.
Še en primer (sorodnik), zakaj bi raje popravil kot menjal.
20 let star avto, vreden okoli 500 €. Prvi lastnik, avto ima dobrih 95k km. Z njim nikoli problemov, dokler ne začne capat olje iz motorja. Avto se pelje k mehaniku pa pravi, ja ni lepa (ne me vprašat kaj je šlo - pozabil), popravilo bo 600€.
Sklep: Popravilo je dražje kot avto. Z avtom prej ni bilo problemov. Če kupiš drug avto (nov ne pride v poštev), ne veš kaj boš dobil, za tega veš kaj se je dogajalo skoz celo življensko dobo.
Odločitev: Avto smo popravili, ker ga lastnik še ne misli menjat, glede na dobre pretekle izkušnje, niti nima potrebe po boljšem avtu.
Minilo je leto in pol od popravila in od takrat ni bilo še stroška. Velika verjetnost je da smo se odločili pravilno.
bbbbbb2015 ::
Drugače je bilo pa za stare Espace znano, da so z 2.2dci mašinami težave. Poznam 2, ki imata 2.0 verzijo in je vse OK pri ~ 300kkm. Jaz problem Espaca vidim v tem, da ga ni več oz. da ima nov Espace povsem drugačen namen (ni več bistvo v space-u)
Ja, 2.2dCi je imel težave v prehitri obrabi ležajev motorne gredi. Imel je navedeno tovornjaško polsintetično olje po specifikaciji in servisni interval na 30 tisoč km.
Po 100 tisoč km so ležaji dobili luft. Ta luft je znal biti tak, da je del motorne gredi zaribal. Posledično se je polovica motorja ustavila. Motor je preklalo na pol na bloku.
Ni se dalo pomagati. Zakaj so ležaji dobivali luft (mehanik je uporabil lepo stanovsko slengovsko besedo: loker), ne vem.
Če se je vlivalo ful sintetično olje in so se ležaji menjavali, se je problem umiril.
Problem pa je bil, da je avto imel garancijo 3 leta ali 100 tisoč km. Meni ga je preklalo točno pri 120 tisoč.
Avto je stal 3 mesece na servisu, kjer najprej niso hoteli slišati o zamenjavi motorja na njihove stroške.
Na servis je prišla ena gospa, ki sem jo poznal, imela je tudi točno isti avto, podaljšani espace, tudi motor zariban. Tudi 2.2 dCi. Njen blok je samo počil, ni pa ga razklalo, kot mojega.
Takrat je postalo jasno, da to ni slučaj.
Mimogrede: ta gospa je plačala polno ceno za svojega espacea, ter ga prodala nazaj servisu za nekih 10 tisoč. Avto je bil sicer eno leto star (popravek: ni mogel biti eno let star, vsaj tri leta je bil). In zopet kupila Espacea, tokrat 2.0 dCi
Njena mama je bila neka wannabe finančna revizorka. Hodila je okrog v peltz mantlu in se je delala, kot da ji joški dol ne visijo.
Pokazalo se je sicer, da je pisala pozitivne revizije par firmam, ki so se zapufale do daske, to je vse NKBM pozlatila. Zdaj se vsi nekaj skrivajo, nekaj so jih omenjali v kriminalističnih preiskavah.
Klicaril sem gor in dol in na koncu so pristali, da dajo blok z vitalnimi deli in injektorji zastonj, delo pa plačam jaz.
Poškodovalo se je kar nekaj stvari, mislim da smo tudi alternator zamenjali. Sigurno sem plačal čez dva tisočaka. So ga pa v nulo zrihtali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
zobnik ::
svojga cliota 2002 sploh ne bom več pedenal, ko bo začel nekaj ružit, ropotat pa se bom lotil šranfanja. Do takrat pa gas.
Tud če je na plin je vreden 450 evrov
Tud če je na plin je vreden 450 evrov
bbbbbb2015 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj tebi enter šteka?
Ne, to ne. Imam pa dejansko luksuzni enter, ne tak ciganski kot ti. Imam IBM M legacy tipkovnico. Sem mislil, da bom moral tlačiti ta usran enter še dve leti, preden bo kdo res opazil, kaki te nobel enter mam.
This:
S tem, da jaz imam vintage 1993 102 keys, ta vosu pa ima 1996 101 key.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
IL_DIAVOLO ::
blackbfm ::
Klicaril sem gor in dol in na koncu so pristali, da dajo blok z vitalnimi deli in injektorji zastonj, delo pa plačam jaz.
Zakaj si placal delo ce je bil motor krš, s serijsko napako?
bbbbbb2015 ::
Klicaril sem gor in dol in na koncu so pristali, da dajo blok z vitalnimi deli in injektorji zastonj, delo pa plačam jaz.
Zakaj si placal delo ce je bil motor krš, s serijsko napako?
Pač pogajali smo se. Saj to ni bil servis. Karkoli sem povedal, so oni v Novo Mesto klicarili. Kar so tam rekli, mi je servis nazaj povedal.
Slovenija je pač usrana mala država, tu firme nimajo 100 leten legacy, da bi jim bilo hudo mar. Lahko se spraviš tožit, tudi če tožbo dobiš, je to 5+ let. In ni to Amerika, da ti prisodijo recimo plačilo 30 tisoč, plus odškodnina, ker nisi mogel avta uporabljati.
En SEAT servis je popravljal (in prodajal) avte 15 let. V krizi so znak vzeli dol, zaposlene odpustili in odjavili dejavnost. Dva bivša delavca sta vzela v najem, ter Seate še vedno šraufata, pač koliko moreta. Tako je to v Sloveniji.
Mene je avto stal cca 40 tisoč evrov, to je vseeno bil nek denar. Inicialno so mi ponujali, da ga "odkupijo", kot so pri oni ženski naredili. To je zgledalo mamljivo, samo ko sem videl, da so ženski ocenili avto na 10 tisoč, se mi je to zdelo zelo malo. To je bila iniciativa servisa, ne Renaulta.
Avt je stal 3 mesece in še kakšen mesec, da so ga uredili. To je vseeno tretjina leta. Vmes sem za poti uporabljal enega 1.5 dCi megana, samo to sem bil pa zbit ko sem prišel v Nemčijo ali Italijo. Postalo je jasno ali avto prodam za dele ali ga popravim.
No, od takrat pravzaprav vrednejšega Renaulta sploh ne kupim. In če sem odkrit, sprejel sem odločitev, da se vseh Renaultov, ki jih imamo - znebim. Pri hiši jih trenutno imamo še tri, enega - Cliota smo se že znebili.
Razlog je kvaliteta servisiranja in cene. Ženi je Clio odpovedal, ker je imel slabo privite kontakte na akumulatorju. Sveti mu lučka za motnje motorja. Šla je na servis, pa so ji EGR kar odklopili. Zdaj bomo šli na drug servis, ker bodo izrecno EGR zamenjali.
Drugi Renault je odpovedal, ker je mehanik pri menjavi olja po šlampariji odtrgal kontakt pri reglerju alternatorja. Sicer smo opazili to, ni nas pustil na cesti, samo ni polnil akumulatorja. Ko si dal kontakt, lučka za akumulator ni zasvetila. Takrat se je žena spomnila, da ji je serviser rekle, da če bo kaka lučka gorela, te pa naj nazaj pripeljemo.
Tretji Renault je imel težave zaradi enega žmigavca. Da se razumemo, vse žarnice so menjavali na servisu. Avto so razdrli (avto sem podaril sinu - ima čez 200 tisoč km), serviser je povedal, da je kontakt nekdo uničil na smerniku. Sin je bil prisoten pri servisu in mi je z grozo povedal, da mehanik ni znal sneti prednje maske. Trgal je tak dolgo in ugotavljal, kje se še "zraven drži". Na koncu je pozabil dati gor distančnik od cevke od odvoda par od akumulatorja in pač cevka doli ven moli.
Tretji Renault smo imeli težave s servisom na 160.000 km. Dobili smo divjo ceno 650 eur + "še morda kaj". Ni nam hotel dati predračuna.
Tretji Renault ima tudi težave s klimo. Kamen je priletel v hladilnik in je razpoka. Z avtom sem prišel iz tujine, hoteli smo na morje, po telefonu smo poklicali, da naj pripravijo nov hladilnik. Rekli so, da moramo priti tja, del *plačati*, potem ga bodo naročili in naslednji dan bo zmontiran. Na žalost smo še isti dan šli naprej in preprosto avta nismo mogli pustiti en dan, da ga imajo oni v pacu. Šli smo na morje direkt in se direkt skuhali.
Četrti Renault uporbljam na krajše razdalje v Belgiji. Dela kot ura, samo je servisiran v Belgiji. Zdaj ga bom prodal, ker ima čez 250 tisoč km. Sicer gre dobro, samo s kilometri so cene tukaj progresivne. Tukaj v Belgiji se amortizerji in razni deli menjavajo v nulo. Prevelik strošek je.
V grobem, poslovno in privat, mi avte zelo rabimo, držali smo se Renaultov, niso ne vem kaj, samo smo jih vedno na uradnih servisih (ali pri kolegu, ki je KOTEK - šolani mehanik za Renaulte), vse orignal deli, vedno se je v računalnik pogledalo, v nulo.
Ampak dva uradna servisa sta nam uspela uničiti tri Renaulte *hkrati*. V enem trenutku je bil samo ta iz Belgije izpraven, vsi ostali nekaj v kurcu. Z dosti truda zdaj vsi delajo, ampak vseh se bomo znebili.
Enega smo že prodali, zdaj je na vrsti moj belgijski. Pač v kurcu so vsi ti servisi. Da se razumemo, noben Renault (po Espacu) ni bil kupljen nov. Vendar je eden bil testni, 16k km, drugi od lizinga, 45k km, nobeden ne starejši od 3 let. Belgijski je bil edini 3 leta, 85k km, od lizinga, v nulo z dokumentacijo.
Sigurno ni to samo menjavanje filtrov in nalivanje olja. Samo, kar mi sin ravi, da trgajo masko dol in preklinjajo, to mi trpeli ne bomo.
Preklopili bom na BMWje ali Audije. Bolj odvisno od servisiranja. Jaz nisem toliko glih občutljiv na malenkosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
lovro535v2 ::
top speed 184km/h https://www.auto-data.net/en/renault-es... daleč od omenjenih 250km/h tok grejo precej bolj aerodinamične limuzine z vsaj 230konji.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
bbbbbb2015 ::
lovro535v2 je izjavil:
top speed 184km/h https://www.auto-data.net/en/renault-es... daleč od omenjenih 250km/h tok grejo precej bolj aerodinamične limuzine z vsaj 230konji.
Kupi enega novega, ter se zapelji do Aachna, prosim.
zobnik ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
svojga cliota 2002 sploh ne bom več pedenal, ko bo začel nekaj ružit, ropotat pa se bom lotil šranfanja. Do takrat pa gas.
Tud če je na plin je vreden 450 evrov
Imaš moj blagoslov, da ga porineš v jarek.
sej ga bom dokler ne razpade
...nima avto niti pikce rje, clio 2002
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
bbbbbb2015 ::
lovro535v2 je izjavil:
top speed 184km/h https://www.auto-data.net/en/renault-es... daleč od omenjenih 250km/h tok grejo precej bolj aerodinamične limuzine z vsaj 230konji.
Pa še napačnega gledaš. Je pa res, da sem navedel napačne konje. Po tem, kar tu piše, je bil 2.2 dCi s 139 KM. Kakorkoli že, fin avto.
darkolord ::
ko popravilo presega vrednost avta, ves da delas nekaj narobe.
hja, ce si emocionalno naveza na avto,mogoce se tole zdrzi vodo. Sicer pac ne in vozis na odpad in nabavis druga. Ker slej ko prej bo stvar jama brez dna.Um, v bistvu je popolnoma obratno. :)
Cut ur losses, boys.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za 5+ oseb.Oddelek: Na cesti | 7642 (6454) | 111111111111 |
» | Nakup avtomobila Renault! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17526 (14260) | Siddh |
» | Avto do 8000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12133 (10824) | OmegaM |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 52994 (49875) | Matwic |