Forum » Loža » Življenje v celju in služba v LJ
Življenje v celju in služba v LJ
-valvoline- ::
Pa ne dolgo nazaj sem v drugo temo napisal točno to, eni mislijo, da je strošek vožnje samo gorivo...
""Zanimivo, kako določeni posamezniki gledajo na to, da se vozijo daleč na način: "sej imam itak plačano kilometrino" - in dejansko nekako na stvar gledajo samo z vidika stroškov, ki pa dejansko ne zajemajo samo gorivo in to nekateri kar pozabijo...
a) čas: si kdo kdaj poračuna, koliko časa se preživi v avtomobilu? Če sediš za službene zadeve seveda, npr. 2 uri dnevno, kot nekateri, je to 10 ur tedensko, 40 ur mesečno... to je po eni strani izgubljen čas, ki ti ga nihče ne vrne, ne poplača. Krajši potovalni čas pomeni več časa ukvarjati se z družino, hobijem ali kar koli druga, česar določenim kronično primanjkuje.
Čas lahko pomeni tudi denar ali uslugo, popoldanski s.p., "fuš", delo zase, kolege, ali pa nadure v firmi, ki ti je bližje. Za nekoga, ki pa potrebuje v službo 10 minut, to na tedenski bazi ni niti ena ura, na mesečni pa pičle 4 ure... Teden vs. mesec... moraš res imeti dober razlog voziti se tako daleč. Ne pozabimo na prometne nesreče - zaprte avtoceste itd. ki ti podaljša čas potovanja - štajerska - Lj na dnevni bazi skoraj.
b) amortizacija: vsi računajo samo gorivo, kaj pa amortizacija avtomobila? Laično, če se voziš 160km dnevno, nekdo pa 3km dnevno Večja obraba gum, olja, vse ostale potrošne robe. Če se voziš 160km dnevno moraš razmišljati o novem diesel avtomobilu in ga zvoziti, vzdrževati in na koncu menjati. Če se voziš 3km, kupiš rabljenega bencinarja, ki ima nižje stroške vzdrževanja, furaš ga še nekaj let in kupiš spet nekaj rabljenega...
c) statistično gledano večja možnost za nesrečo, kazni...: 1000km tedensko vs. 15km tedensko, na AC stacionarni radarji, na ostalih pa jih tudi mrgoli, lahko je "nedolžen" telefon ali par km preveč. V okolici doma imaš osvojene radarje, kontrole in poznaš "cake". Možnosti, da ti crkne avto so večje (glej točko b), da ne rečem kje na AC, kjer so stroški še večji. Še ena hujša stvar, 1000km vs. 15km - možnosti za nesrečo (tudi hujšo) so neprimerno večje, če toliko preživiš v avtu.
Ampak določeni bojo še vedno "sej imam plačano kilometrino in na račun tega lepo plačo". Gledam električarja, vzdrževalca. Zjutraj ob 6-14 dela za cca. 1000EUR plače, pelje se par km domov s solidnim bencinarjem in je ob 14.15 doma, vse ostalo je njegovo - ima popoldanca in si zasluži še za eno slabo plačo zraven, garač - lahko bi pa tudi ležal in še vedno živel spodobno - kakor koli, do 6 ure, ko se vozači iz Lj vrnejo domov, že on dostikrat vgasne luči v delavnici. Po drugi strani se soseda za 1500EUR vozi v Ljubljano, štarta ob 7.00, doma je ob 5-6 zvečer, da lahko reče da ima lepo plačo... pa nobenga lajfa. """"
seveda se bo spet našel nekdo in rekel, kako pametno uporabi čas v avtomobilu (klici, podcasti...), ampak to so za mene natolcevanja. To lahko delaš leto, dve, tri - potem rataš robot.
Ja, ampak vecina javnosektorasev se v lj vozi zato da bi imeli dobro placan siht za 0 dela. So velik bolj spociti kljub voznji ker ne delajo nic, kot pa nekdo k se ubija od dela za mizerno placilo v domacem okolju. To je tisto najbolj pomembno. Ekstra placa za cimmanj dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hipertija ::
-valvoline- je izjavil:
Pa ne dolgo nazaj sem v drugo temo napisal točno to, eni mislijo, da je strošek vožnje samo gorivo...
""Zanimivo, kako določeni posamezniki gledajo na to, da se vozijo daleč na način: "sej imam itak plačano kilometrino" - in dejansko nekako na stvar gledajo samo z vidika stroškov, ki pa dejansko ne zajemajo samo gorivo in to nekateri kar pozabijo...
a) čas: si kdo kdaj poračuna, koliko časa se preživi v avtomobilu? Če sediš za službene zadeve seveda, npr. 2 uri dnevno, kot nekateri, je to 10 ur tedensko, 40 ur mesečno... to je po eni strani izgubljen čas, ki ti ga nihče ne vrne, ne poplača. Krajši potovalni čas pomeni več časa ukvarjati se z družino, hobijem ali kar koli druga, česar določenim kronično primanjkuje.
Čas lahko pomeni tudi denar ali uslugo, popoldanski s.p., "fuš", delo zase, kolege, ali pa nadure v firmi, ki ti je bližje. Za nekoga, ki pa potrebuje v službo 10 minut, to na tedenski bazi ni niti ena ura, na mesečni pa pičle 4 ure... Teden vs. mesec... moraš res imeti dober razlog voziti se tako daleč. Ne pozabimo na prometne nesreče - zaprte avtoceste itd. ki ti podaljša čas potovanja - štajerska - Lj na dnevni bazi skoraj.
b) amortizacija: vsi računajo samo gorivo, kaj pa amortizacija avtomobila? Laično, če se voziš 160km dnevno, nekdo pa 3km dnevno Večja obraba gum, olja, vse ostale potrošne robe. Če se voziš 160km dnevno moraš razmišljati o novem diesel avtomobilu in ga zvoziti, vzdrževati in na koncu menjati. Če se voziš 3km, kupiš rabljenega bencinarja, ki ima nižje stroške vzdrževanja, furaš ga še nekaj let in kupiš spet nekaj rabljenega...
c) statistično gledano večja možnost za nesrečo, kazni...: 1000km tedensko vs. 15km tedensko, na AC stacionarni radarji, na ostalih pa jih tudi mrgoli, lahko je "nedolžen" telefon ali par km preveč. V okolici doma imaš osvojene radarje, kontrole in poznaš "cake". Možnosti, da ti crkne avto so večje (glej točko b), da ne rečem kje na AC, kjer so stroški še večji. Še ena hujša stvar, 1000km vs. 15km - možnosti za nesrečo (tudi hujšo) so neprimerno večje, če toliko preživiš v avtu.
Ampak določeni bojo še vedno "sej imam plačano kilometrino in na račun tega lepo plačo". Gledam električarja, vzdrževalca. Zjutraj ob 6-14 dela za cca. 1000EUR plače, pelje se par km domov s solidnim bencinarjem in je ob 14.15 doma, vse ostalo je njegovo - ima popoldanca in si zasluži še za eno slabo plačo zraven, garač - lahko bi pa tudi ležal in še vedno živel spodobno - kakor koli, do 6 ure, ko se vozači iz Lj vrnejo domov, že on dostikrat vgasne luči v delavnici. Po drugi strani se soseda za 1500EUR vozi v Ljubljano, štarta ob 7.00, doma je ob 5-6 zvečer, da lahko reče da ima lepo plačo... pa nobenga lajfa. """"
seveda se bo spet našel nekdo in rekel, kako pametno uporabi čas v avtomobilu (klici, podcasti...), ampak to so za mene natolcevanja. To lahko delaš leto, dve, tri - potem rataš robot.
Ja, ampak vecina javnosektorasev se v lj vozi zato da bi imeli dobro placan siht za 0 dela. So velik bolj spociti kljub voznji ker ne delajo nic, kot pa nekdo k se ubija od dela za mizerno placilo v domacem okolju. To je tisto najbolj pomembno.
Ja, to smo dejansko ugotovili tudi v prejšnji temi.
OP pa predlagam, da dobro premisli o vožnji, če ni plača kot se spodobi, osebno ne bi razmišljal... ali pa pač preveč cenim časa in se zavedam vseh rizikov.
mertseger ::
Preseli se bližje službi. Ali pa eventuelno kupi stanovanje v Celju blizu železniške postaje in se vozi z vlakom (ICS).
Ni bistvene razlike, ICS odpelje ob 6.30 iz celja kar pomeni vstati ob 6h v Lj si 7.45 torej če nimaš ob železniški službe še 20 minut., Če imaš srečo ujameš službo ob 8h. Še z avtom si velik prej. Cena 10€ v eno smer torej 20€ v obe. Veliko dražje kot z avtom.
Veliko manj stresa in manj utrujajoče kot vožnja z avtom vsak dan tja in nazaj. Vlak pripelje v center LJ mimo gužve. Če je služba v centru je to boljše kot z avtom. Če je služba na robu LJ je pa sranje.
To se pa strinjam. Sicer pa če bi vlak vozil pol ure od Celja do Ljubljane, pa da bi na vlaku lahk še zajtrk pojedel bi se takoj preselil v Celje ali pa kakšno podobno mesto na tej razdalji. Pri teh počasnih železnicah pa ne. Če samo izračunaš čas ki ga dodatno porabiš na vlaku na leto te že od tega glava boli.
TheBlueOne ::
-valvoline- je izjavil:
Ja, ampak vecina javnosektorasev se v lj vozi zato da bi imeli dobro placan siht za 0 dela. So velik bolj spociti kljub voznji ker ne delajo nic, kot pa nekdo k se ubija od dela za mizerno placilo v domacem okolju. To je tisto najbolj pomembno.
Tisti, ki jih poznam jaz se vozijo zaradi premestitev ampak niso ravno veseli. Kaj je zate dobro placana sluzba? Si mislim, da ti razmerja niso ravno jasna, ker v JS so place v branzi tega foruma katastrofalne, kakor tudi vecina ostalih.
Je pa res, da ce vzames najslabse iz gospodarstva in primerjas s smetano v JS je seveda JS na boljsem. Takoj ko vzames referent vs referent ali IT vs IT itn. pa je tezka, da je v JS boljse.
Ales ::
-valvoline- je izjavil:
Ja, ampak vecina javnosektorasev se v lj vozi zato da bi imeli dobro placan siht za 0 dela. So velik bolj spociti kljub voznji ker ne delajo nic, kot pa nekdo k se ubija od dela za mizerno placilo v domacem okolju. To je tisto najbolj pomembno. Ekstra placa za cimmanj dela.Bla bla bla.
To so iste bučke kot ko delavci v proizvodnji nakladajo, da "šefi" nič ne delajo, "šefi" mrmrajo, da vsi delavci zabušavajo, povprečni gostilniški kronik pa je zih da vsi ti po vrsti zabušavajo, sploh pa v javni upravi igrajo pasijanso in se čohajo po ne vem čem.
Kako se ne naveličate teh bedarij.
Jerry000 ::
Čez 3 leta nihče od vas (ali pa dobra polovica) ne bo več imel časa pirčkat 3x na teden, družbe ne bo več, ti pa še vedno na cesti CE-LJ.
To so nekateri govorili 5 let nazaj, slika je drugačna. To kaj bo in kaj ne bo bi se rad izogibal v tej temi ker imamo poseben odnos v družbi.
-valvoline- ::
Ker je to resnica, pisarniske podgane v js ne delajo nic. Ne v lj, ne v mb, nikjer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
TheBlueOne ::
-valvoline- je izjavil:
Ker je to resnica, pisarniske podgane v js ne delajo nic. Ne v lj, ne v mb, nikjer.
Zakaj te potem zanima delo v tujini, ce je ultimativen job zate v Slo? Drugace za njihovo placo vecina soforumasev pod nobenim pogojem ne pregura niti en teden, kaj sele mesec. Vecina v pisarnah je na zacetku na minimalni, potem pa kaksen drobiz zraven.
Tuhi ::
TheBlueOne je izjavil:
P
8 let vožnje relacija Velenje-Lj.
Letno cca 32-35000km.
Golf 6, 1.6 TDI poraba 5.5/100 km litra. Mesečni stroški:
- cca 200e gorivo/mesec
- gume 16e/mesec : 8x 50e za gume (4 letne, 4 zimske, 15 col menjam na dve leti)
- servis 41e/mesec (servis 2x na leto = 500e, 250 redna servisa, cca 250 potrošni material (zavore, brisalci, olje menjalnik vsake 3 leta.....)
Vse tako varcno in si se vedno na ca. 400 z zavarovenjem brez amortizacije?
Ne vem točno o kakšnem zavarovanju govoriš ampak kolikor vem je treba avto zavarovati in registrirati tudi če se voziš okoli doma...
Amortizacijo mores steti, ker vecino avta porabis za sluzbo. No ni ti treba, samo jaz pod nobenim pogojem ne bi senkal obrabe avta delodajalcu. Samo za sluzbo ga obrabis do popravil v manj kot petih letih, potem pa je samo vprasanje srece.
Kot sem napisal bom imel avto vsaj 15-20 let. V tem času bo avto zgubil ceno ali se vozim v lj ali pa 5km do službe in bo na koncu vreden 500e.
Potem ne vem kaksne gume imas, jaz sem nekoliko drazje dal na Twingota (Sava, ker z njim ne delamo dosti km). Na avto za 35.000km/leto, hoces super gume in ne povprecne, potem se praviloma bolj skesiras.
Gume vozim samo najbolje ocenjene na testih. Menjam jih na 2 leti neglede na obrabo.
Trenutno so to CONTINENTAL CONTIPREMIUMCONTACT 5 195/50/15 82V
Nabavna cena 57e. S popustom za redne stranke 51e.
https://www.gume-zivic.si/continental/c...
Se vedno pa je avto manjsi problem, kot da ne cenis svojega casa. Sicer ne vem, kaj pocnes ampak vecina na forumu verjetno sluzi vec, ce sedi v sluzbi, kot pa ce sedi v avtu na poti domov.
Glede na plačo, ki jo lahko dobim v moji regiji VS plača v LJ imam tistih 40 ur na mesec zelo dobro plačanih...
Je pa res, da je avto poceni, ce ti je vecina stroska samoumevna. Take imajo radi delodajalci.
Ja ker amortizacija na 20 let je zelo podobna če narediš 200.000 ali pa 500.000. V vsakem primeru je avto vreden skoraj nič...
Vsak naj pri sebi oceni kaj je za njega najbolj primerno.
Jaz sem samo navedel stroške, ki sem jih imel v zadnjih 8 letih. Tudi se zaveda, da bo potrebno v naslednjih kakšen večji poseg na avtu (sklopka+vztrajnik.......) ampak še vedno ne bom niti blizu 500 ali 1000e/mesec kot nekateri pišete.
hipertija ::
Čez 3 leta nihče od vas (ali pa dobra polovica) ne bo več imel časa pirčkat 3x na teden, družbe ne bo več, ti pa še vedno na cesti CE-LJ.
To so nekateri govorili 5 let nazaj, slika je drugačna. To kaj bo in kaj ne bo bi se rad izogibal v tej temi ker imamo poseben odnos v družbi.
slika je drugačna? Morda v Ljubljani... Celje center je bil pred korono prazen med tednom popoldan, kaj šele vikendi - da ne govorim o vseh ostalih manjših mestih. Sedaj morda malo več ljudi "pirčka", samo kmalu bo stanje še slabše, ko bo udarla kriza še bolj.
Vprašaj gostince, kako je bilo pred 5 leti in danes... Seveda pa to ni samo služba, ampak tudi družba, na katero pa vplivajo še drugi dejavniki - npr. zakon, mediji, socialn omrežja
TheBlueOne ::
Ja ker amortizacija na 20 let je zelo podobna če narediš 200.000 ali pa 500.000. V vsakem primeru je avto vreden skoraj nič...
Ce v 20 letih delas samo 200.000km, potem si dosti offtopic. Tvoj avto bi samo za sluzbo naredil v 20 letih 700.000km. To imas toliko popravil in lahko recem restavratorskih del, da moras res ne-cenit svoj cas.
Jerry000 ::
Moj primer.
Relacija Kras-LJ
Opis dela pisarna delno IT projektno.
Nismo imeli službenega vozila zato smo vsi dobili dodatek pri plači ker smo vsaj 1x 2x tednesko uporabili svoj avtomobil za sestanke v delovnem času.
V pisarni smo bili 5 dni na teden minus sestanki in teren.
Poleg plače sem dobival od 500-700 eur zraven za potne stroške in kot dodatek za uporabo lastnega avtomobila v službene namene.
Ta znesek je včasih pokril mesečne stroške včasih ne.
Avtomobil 30.ooo eur 1 leto star volvo s60 D5.
po 3 letih sem ga prodal za 9k. iskreno je bil kar lep minus ampak tudi 99% ljudi kupi avtomobil pa v treh letih zgubi 15-17k.
Jaz sem pa vsaj naredil 200k km v 3eh letih.
Verjetno se ni splačalo -> bi vsi drugi rekli.
Ampak!
v 3 letih službe sem imel dobro referenco.
v 3 letih sem kar nekaj zaslužil.
po 4 letih dobil službo bližje na podlagi prejšne !
Takšne odločitve je treba sprejemati na podlagi ciljev ki jih imaš za naslednjih 5 -10 15 let.!
V kolikor še ne-veš kaj bi sam seboj -> pojdi za minimalca delat in živet v garsonjero v okolici lj -> uživaj ter žuraj še kako leto in potem se vprašaj ponovno kaj bi rad.
In ja 500eur je minimum ki avto zahteva da bi se lahko vozil na daljše relacije mogoče ne takoj ampak ko ga prodajaš vidiš da je temu tako.
Ne vem od kje ta podatek, službo imam že 4 leta, mi je super všeč in ne mislim (še) menjat. Ker sem videl super ponudbo stanovanja v celju in ker gledam dolgoročno, je to ideal ker je 3 sobno. V LJ če ostanem (sem v najemu v sobi) potem bi ali najel garsonjero (kar je 500 EUR) ali pa kupil garsonjero (kar me pride ceneje kot najem). Ampak, to ni dolgoročno ker sam ne bom ostal in garsonjero bom moral prodati (mogoče še v manj kot 3 letih)
Utk ::
Če misliš, da se boš z 18 let starim avtom tako vozil...se motiš. Popizdil boš in si kupil drugega. Veliko prej.
Jerry000 ::
Zakaj pa ne narediš tako, da greš v najem, preostali denar pa investiraš v dodatna izobraževanja, ter posledično dobiš "boljšo službu" oz. višjo plačo?
Ker je najem svinsko drag v LJ in okolici, je ceneje če kupim
hipertija ::
Zakaj pa ne narediš tako, da greš v najem, preostali denar pa investiraš v dodatna izobraževanja, ter posledično dobiš "boljšo službu" oz. višjo plačo?
Ker je najem svinsko drag v LJ in okolici, je ceneje če kupim
in iz kakšne branže prihajaš, da ti je edina rešitev Ljubljana??
Gagatronix ::
TheBlueOne je izjavil:
Je pa res, da je avto poceni, ce ti je vecina stroska samoumevna. Take imajo radi delodajalci.
Treba je bit lojalen podjetju ter srecen, da se lahko sploh dela, posebej v tako tezkih casih kot je pandemija. Ni tle neke izbire.
Oh slovenceljska preprostost.
Tuhi ::
TheBlueOne ::
Če misliš, da se boš z 18 let starim avtom tako vozil...se motiš. Popizdil boš in si kupil drugega. Veliko prej.
Razen, ce nimas izbire... Opazam, da vecina ne razmislja podjetno. Gledajo kje lahko prihranijo kaksen EUR namesto, kje jih lahko zasluzijo 100, 1000 itn.
Ce si poracuna samo ure bi naceloma ze moral biti malo slabe volje, tudi, ce nacara nekaj malega plusa s potnimi in menjavami. Je teoreticno mozno, samo placas cas voznje, cas za iti na servise, cas za popravila, cas ko stojih v prometu, cas ko cakas avtovleko, ko se kaj pokvari, cas v bolnici, ko ti nekdo vzame prednost ...
Na drugi strani delas tiste ure, naredis plus, se vec naucis, raje te ima firma, ker si spocit in prisoten in se lepo spocit vozis nedeljsko z recimo nonstop novo C klaso za enak casovni vlozek in imas manjsi riziko, da se ti kaj zgodi itn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
hipertija ::
Gagatronix je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Je pa res, da je avto poceni, ce ti je vecina stroska samoumevna. Take imajo radi delodajalci.
Treba je bit lojalen podjetju ter srecen, da se lahko sploh dela, posebej v tako tezkih casih kot je pandemija. Ni tle neke izbire.
Oh slovenceljska preprostost.
Pozabil je povedat, da je poleg lojalnosti in veselja, da lahko sploh delaš, pomembno tudi, da si čim bolj tiho in upoštevaš delodajalca in državo, kakor ti naroči.
Utk ::
Če misliš, da se boš z 18 let starim avtom tako vozil...se motiš. Popizdil boš in si kupil drugega. Veliko prej.
Prejšnjega sem podaril naprej, ko je bil star 17 let cca 400.00 tako, da si približno predstavljam kaj me dolgoročno čaka pri vzdrževanju takšnega avta.
Tistega si podaril 3 leta in 300,000 km prej kot misliš imet tega. Vidiš kako zelo narobe je to?
hipertija ::
Če misliš, da se boš z 18 let starim avtom tako vozil...se motiš. Popizdil boš in si kupil drugega. Veliko prej.
Prejšnjega sem podaril naprej, ko je bil star 17 let cca 400.00 tako, da si približno predstavljam kaj me dolgoročno čaka pri vzdrževanju takšnega avta.
Tistega si podaril 3 leta in 300,000 km prej kot misliš imet tega. Vidiš kako zelo narobe je to?
Dejta no :))))) 700.000km in 20 let, pa se voziš v Ljubljano... za kaj se že sploh voziš v Ljubljano? Pa sej to je čista definicija pradoksa.
Če misliš, da se boš z 18 let starim avtom tako vozil...se motiš. Popizdil boš in si kupil drugega. Veliko prej.
Prejšnjega sem podaril naprej, ko je bil star 17 let cca 400.00 tako, da si približno predstavljam kaj me dolgoročno čaka pri vzdrževanju takšnega avta.
Tistega si podaril 3 leta in 300,000 km prej kot misliš imet tega. Vidiš kako zelo narobe je to?
Dejta no :))))) 700.000km in 20 let, pa se voziš v Ljubljano... za kaj se že sploh voziš v Ljubljano? Pa sej to je čista definicija pradoksa.
aja možnost, da maš prometno ali da gre kaj narobe so pa manjše ali enako 0*? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hipertija ()
aborko ::
@Tuhi: Mogoče če šteješ zgolj tisto kar ti paše potem zlahka prideš pod 500EUR. Kot so ti napisali - avto je treba imet malce bolj varčen, bolj varen in zanesljiv -> novejši in seveda konkretno dražji če delaš 30k+ letno. Jst ki delam 8k letno lahko furam bencinarja za jurja, servisi na 2 leti, brez rizika dragih okvar. In tebe izguba vrednosti, možnost dragih izrednih servisov, kasko, vožnja na uradne servise kar fajn udari po žepu... Da ne govorimo o izgubi časa in dooosti večja možnost prometne nesreče -> to pač nisi štel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
Tuhi ::
Če misliš, da se boš z 18 let starim avtom tako vozil...se motiš. Popizdil boš in si kupil drugega. Veliko prej.
Prejšnjega sem podaril naprej, ko je bil star 17 let cca 400.00 tako, da si približno predstavljam kaj me dolgoročno čaka pri vzdrževanju takšnega avta.
Tistega si podaril 3 leta in 300,000 km prej kot misliš imet tega. Vidiš kako zelo narobe je to?
Na leto delam 35.000 ne 100.000.
Rekel sem, da ga bom imel do konca. Za mene to pomeni ko se pokvari nekaj kar je več vredno ko cel avto. Lahko da bo to pri 15 letih lahko da pri 20.
hipertija ::
Če misliš, da se boš z 18 let starim avtom tako vozil...se motiš. Popizdil boš in si kupil drugega. Veliko prej.
Prejšnjega sem podaril naprej, ko je bil star 17 let cca 400.00 tako, da si približno predstavljam kaj me dolgoročno čaka pri vzdrževanju takšnega avta.
Tistega si podaril 3 leta in 300,000 km prej kot misliš imet tega. Vidiš kako zelo narobe je to?
Na leto delam 35.000 ne 100.000.
Rekel sem, da ga bom imel do konca. Za mene to pomeni ko se pokvari nekaj kar je več vredno ko cel avto. Lahko da bo to pri 15 letih lahko da pri 20.
In na koncu bom imel jaz v 20 letih nov avto in svojo bajto na Šajerskem, ti se boš pa fural s 15 let starim avtom v Ljubljano? :) pa sej to crkneš :) hahaa
TheBlueOne ::
Jerry000 ::
Zakaj pa ne narediš tako, da greš v najem, preostali denar pa investiraš v dodatna izobraževanja, ter posledično dobiš "boljšo službu" oz. višjo plačo?
Ker je najem svinsko drag v LJ in okolici, je ceneje če kupim
in iz kakšne branže prihajaš, da ti je edina rešitev Ljubljana??
Ne gre se za branžo, gre se da mi je všeč delati tukaj zaradi ljudi, dela in ker rad prihajam v službo. Je pa IT branža (IxD/UX designer)
Po domače rečeno, čustveno me je prijelo v nabavo tega stanovanja, ker mi je resno super, čeprav vem da ekonomično ne bo (vožnja) kot že nekateri pravite. Mi je pa dobro slišati mnenja drugih, seveda pa ne mislim kar takoj kupiti. Zato ne vem zakaj nekateri tako agresivno pristopajo. Se pa zahvaljujem vsem za mnenja
hipertija ::
TheBlueOne je izjavil:
In na koncu bom imel jaz v 20 letih nov avto in svojo bajto na Šajerskem, ti se boš pa fural s 15 let starim avtom v Ljubljano? :) pa sej to crkneš :) hahaa
Z istim casovnim vlozkom.
Jaz bom ob 15.15 doma in 16.15 že pojedel kosilo in kosil travo, ko bo on stal na severni obvoznici ali nekje proti Domžalam. Ja tudi to je realnost, ampak to je realnost.
Tuhi ::
@Tuhi: Mogoče če šteješ zgolj tisto kar ti paše potem zlahka prideš pod 500EUR. Kot so ti napisali - avto je treba imet malce bolj varčen, bolj varen in zanesljiv -> novejši in seveda konkretno dražji če delaš 30k+ letno. Jst ki delam 8k letno lahko furam bencinarja za jurja, servisi na 2 leti, brez rizika dragih okvar. In tebe izguba vrednosti, možnost dragih izrednih servisov, kasko, vožnja na uradne servise kar fajn udari po žepu... Da ne govorimo o izgubi časa in dooosti večja možnost prometne nesreče -> to pač nisi štel.
Vprašanje so bili stroški vožnje na relaciji lj-ce.
In jaz sem napisal stroške, ki sem jih imel v zadnjih 8 letih na takšni relaciji...
Če bi imel izredne servise bi to napisal in vračunal v znesek. Ne vem kaj me sedaj napadate če napišem moje izkušnje in stroške, ki sem jih imel?
Kasko imam zavarovan tudi drugi avto, ki je samo za po mestu. Ne vem kakšne veze ima kasko in vožnja v lj?
Ja riziko je na cesti vendar vprašanje je bilo o stroških.....
hipertija ::
Zakaj pa ne narediš tako, da greš v najem, preostali denar pa investiraš v dodatna izobraževanja, ter posledično dobiš "boljšo službu" oz. višjo plačo?
Ker je najem svinsko drag v LJ in okolici, je ceneje če kupim
in iz kakšne branže prihajaš, da ti je edina rešitev Ljubljana??
Ne gre se za branžo, gre se da mi je všeč delati tukaj zaradi ljudi, dela in ker rad prihajam v službo. Je pa IT branža (IxD/UX designer)
Po domače rečeno, čustveno me je prijelo v nabavo tega stanovanja, ker mi je resno super, čeprav vem da ekonomično ne bo (vožnja) kot že nekateri pravite. Mi je pa dobro slišati mnenja drugih, seveda pa ne mislim kar takoj kupiti. Zato ne vem zakaj nekateri tako agresivno pristopajo. Se pa zahvaljujem vsem za mnenja
probaš, če ne gre drugače, tudi na Štajerskem je kar nekaj služb, ki pa žal niso tako plačane, boš mogel narediti presek, kaj se ti bo bolj izplačalo - iz komentarjev pa lahko vidiš, da strošek prevoza ni edini strošek.
TheBlueOne ::
Po domače rečeno, čustveno me je prijelo v nabavo tega stanovanja, ker mi je resno super, čeprav vem da ekonomično ne bo (vožnja) kot že nekateri pravite. Mi je pa dobro slišati mnenja drugih, seveda pa ne mislim kar takoj kupiti. Zato ne vem zakaj nekateri tako agresivno pristopajo. Se pa zahvaljujem vsem za mnenja
Ampak ti to pocnes zaradi cene stanovanja, ne ker si zaljubljen v sluzbo in v Celje. Razlika 500€/mesec je trenutno kredit za kaj drugega kot garsonjero + kar bi placal v celju + nadure namesto voznje.
Verjetno lahko imas hiso v lj, ce oddelas delovnik + cas, ki bi ga vlozil v voznjo in odstejes strosek avta. Razlike je verjetno 1000€ mesec.
Tuhi ::
Če misliš, da se boš z 18 let starim avtom tako vozil...se motiš. Popizdil boš in si kupil drugega. Veliko prej.
Prejšnjega sem podaril naprej, ko je bil star 17 let cca 400.00 tako, da si približno predstavljam kaj me dolgoročno čaka pri vzdrževanju takšnega avta.
Tistega si podaril 3 leta in 300,000 km prej kot misliš imet tega. Vidiš kako zelo narobe je to?
Na leto delam 35.000 ne 100.000.
Rekel sem, da ga bom imel do konca. Za mene to pomeni ko se pokvari nekaj kar je več vredno ko cel avto. Lahko da bo to pri 15 letih lahko da pri 20.
In na koncu bom imel jaz v 20 letih nov avto in svojo bajto na Šajerskem, ti se boš pa fural s 15 let starim avtom v Ljubljano? :) pa sej to crkneš :) hahaa
Jaz se zato furam v LJ delat, da lahko imam novo bajto Štajerskem :)
Jerry000 ::
Zakaj pa ne narediš tako, da greš v najem, preostali denar pa investiraš v dodatna izobraževanja, ter posledično dobiš "boljšo službu" oz. višjo plačo?
Ker je najem svinsko drag v LJ in okolici, je ceneje če kupim
in iz kakšne branže prihajaš, da ti je edina rešitev Ljubljana??
Ne gre se za branžo, gre se da mi je všeč delati tukaj zaradi ljudi, dela in ker rad prihajam v službo. Je pa IT branža (IxD/UX designer)
Po domače rečeno, čustveno me je prijelo v nabavo tega stanovanja, ker mi je resno super, čeprav vem da ekonomično ne bo (vožnja) kot že nekateri pravite. Mi je pa dobro slišati mnenja drugih, seveda pa ne mislim kar takoj kupiti. Zato ne vem zakaj nekateri tako agresivno pristopajo. Se pa zahvaljujem vsem za mnenja
probaš, če ne gre drugače, tudi na Štajerskem je kar nekaj služb, ki pa žal niso tako plačane, boš mogel narediti presek, kaj se ti bo bolj izplačalo - iz komentarjev pa lahko vidiš, da strošek prevoza ni edini strošek.
No, jasno da ni, ampak spraševal sem izključno za strošek prevoza, potem pa napadajo, klasičen slo-tech xD. Na štajerskem sem pred to službo bil kot študent in nisem nič pametnega našel tam, v LJ dobil ponudbo hitro. Glede služb je LJ super, glede stanovanj in življenja pa ne toliko. Tako da je kar za pretehtat :). Upajmo da bodo cene še kaj padle ali pa bili plačani potni stroški. Vožnja me ne ubije, imam 2h na dan lepo čas za razmišljat in poslušat musko/podcaste :)
TheBlueOne ::
Tuhi ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz se zato furam v LJ delat, da lahko imam novo bajto Štajerskem :)
Ce lahko delas nadure, potem bi jo za isti trud verejtno imel tudi v LJ. Je pa res, da bi moral imeti poceni avto, kar pa pri tebi ni nek problem.
To je mogoče res.
Ampak kaj, ko me življenje v LJ niti slučajno ne mika...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tuhi ()
-valvoline- ::
TheBlueOne je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Ker je to resnica, pisarniske podgane v js ne delajo nic. Ne v lj, ne v mb, nikjer.
Zakaj te potem zanima delo v tujini, ce je ultimativen job zate v Slo? Drugace za njihovo placo vecina soforumasev pod nobenim pogojem ne pregura niti en teden, kaj sele mesec. Vecina v pisarnah je na zacetku na minimalni, potem pa kaksen drobiz zraven.
Jodlarji se tudi tepejo za drzavne stolcke. Tudi tam noben vec noce delat. Po tovarnah, servisih, restavracijah itn nobenga jodlarja ni vec, sami uvozeni hlapci. Hah, ce bi le dobil kako delovno mesto 'javnosektorski fikus' ,10k ponujam ce lahko kdo zrihta. Hocem bit drzavni parazit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Ales ::
Ja ker amortizacija na 20 let je zelo podobna če narediš 200.000 ali pa 500.000. V vsakem primeru je avto vreden skoraj nič...
Vsak naj pri sebi oceni kaj je za njega najbolj primerno.
Jaz sem samo navedel stroške, ki sem jih imel v zadnjih 8 letih. Tudi se zaveda, da bo potrebno v naslednjih kakšen večji poseg na avtu (sklopka+vztrajnik.......) ampak še vedno ne bom niti blizu 500 ali 1000e/mesec kot nekateri pišete.
Douglas Adams je, če se prav spomnim, opisoval eno tako hecno strašno pregrozno zver na nekem planetu nekje. Ampak... če si zamižal in se pretvarjal, da je ne vidiš, te zver ni videla in vse je bilo v redu. Kul ne?
Ampak pri stroških to ne gre tako. Lahko mižiš in se pretvarjaš, da jih ni, pa bodo še vedno obstajali...
Da o zgubljenem času ne govorim...
TheBlueOne ::
To je mogoče res.
Ampak kaj, ko v LJ nebi živel za noben denar....
No potem ves zakaj to pocnes. :) Ne vlect takih, ki nimajo dveh ljubezni na razlicnih koncih v isto norost.
-valvoline- je izjavil:
Jodlarji se tudi tepejo za drzavne stolcke. Tudi tam noben vec noce delat. Po tovarnah, servisih, restavracijah itn nobenga jodlarja ni vec, sami uvozeni hlapci. Hah, ce bi le dobil kako delovno mesto 'javnosektorski fikus' ,10k ponujam ce lahko kdo zrihta. Hocem bit drzavni parazit.
Torej JS v Sloveniji zate tako ali tako odpade, v Avstriji pa bos sel v politiko? Ampak vseeno kritiziras JS iz sporta?
Je bolj problem, da si omejujes moznosti za napredovanje z nacinom razmisljanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
-valvoline- ::
TheBlueOne je izjavil:
In na koncu bom imel jaz v 20 letih nov avto in svojo bajto na Šajerskem, ti se boš pa fural s 15 let starim avtom v Ljubljano? :) pa sej to crkneš :) hahaa
Z istim casovnim vlozkom.
Jaz bom ob 15.15 doma in 16.15 že pojedel kosilo in kosil travo, ko bo on stal na severni obvoznici ali nekje proti Domžalam. Ja tudi to je realnost, ampak to je realnost.
Ce pocepne gospodarstvo marsikdo tudi med itjevci bo ostal z prstom v usta, dnevni javnosektoraski migrant se vam bo vsem smejal, z varnim stolckom do penzije in lenuharjenjem med delovnikom.
TheBlueOne ::
-valvoline- je izjavil:
Ce pocepne gospodarstvo marsikdo tudi med itjevci bo ostal z prstom v usta, dnevni javnosektoraski migrant se vam bo vsem smejal, z varnim stolckom do penzije in lenuharjenjem med delovnikom.
Z minimalko in celim dnevom zapravljenim za sluzbo + voznjo v neki budget konstelaciji mu ne bo ravno do smeha.
-valvoline- ::
TheBlueOne je izjavil:
To je mogoče res.
Ampak kaj, ko v LJ nebi živel za noben denar....
No potem ves zakaj to pocnes. :) Ne vlect takih, ki nimajo dveh ljubezni na razlicnih koncih v isto norost.
-valvoline- je izjavil:
Jodlarji se tudi tepejo za drzavne stolcke. Tudi tam noben vec noce delat. Po tovarnah, servisih, restavracijah itn nobenga jodlarja ni vec, sami uvozeni hlapci. Hah, ce bi le dobil kako delovno mesto 'javnosektorski fikus' ,10k ponujam ce lahko kdo zrihta. Hocem bit drzavni parazit.
Torej JS v Sloveniji zate tako ali tako odpade, v Avstriji pa bos sel v politiko? Ampak vseeno kritiziras JS iz sporta?
Je bolj problem, da si omejujes moznosti za napredovanje z nacinom razmisljanja.
Edino delovno mesto k me trenutno pri jodlarjih zanima je voznik avtobusa za DRZAVNO podjetje.
zavajon ::
Zanimivo, da te zanimajo samo stroški bencina. Ker če bi npr. vrednotil svoj prosti čas in to vrednost pomnožil s 3-4 ure na dan, bi najbrž prišel do precej večjih zneskov. Kaj šele, če bi vrednotil svoje živce in izračunal, koliko te ti stanejo z vsakodnevnimi zastoji na obvoznici ...
r3dkv1c4 ::
Ostani v LJ ali pa si najdi službo v Celju in se preseli tja - boš vsaj nekaj naredil za zmanjšanje prometa na štajerski avtocesti. Najslabša je ravno tvoja kombinacija.
Se pravi, po tvoji logiki je najboljše, da se ukini dnevno migrantsko delovno silo in potem bo na cesti samo še vzhodnjaški tranzit.
Clap-clap
Zanimivo, da te zanimajo samo stroški bencina. Ker če bi npr. vrednotil svoj prosti čas in to vrednost pomnožil s 3-4 ure na dan, bi najbrž prišel do precej večjih zneskov. Kaj šele, če bi vrednotil svoje živce in izračunal, koliko te ti stanejo z vsakodnevnimi zastoji na obvoznici ...
Razloži mi, kje so zastoji....ki te nervirajo?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
TheBlueOne ::
-valvoline- je izjavil:
Edino delovno mesto k me trenutno pri jodlarjih zanima je voznik avtobusa za DRZAVNO podjetje.
Izvoli, ce dela link:
https://oebb.csod.com/ats/careersite/se...
Imas dve strani. Izberi Busslenker/In
-valvoline- ::
TheBlueOne je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Ce pocepne gospodarstvo marsikdo tudi med itjevci bo ostal z prstom v usta, dnevni javnosektoraski migrant se vam bo vsem smejal, z varnim stolckom do penzije in lenuharjenjem med delovnikom.
Z minimalko in celim dnevom zapravljenim za sluzbo + voznjo v neki budget konstelaciji mu ne bo ravno do smeha.
Dalec od minimalke. Par oseb poznam k se vozijo in vegetirajo v lj, javni sektor seveda. Pa saj nobej ni nor fa bi se v zabarlandu vozil za suznja v gospodarstvu. Place 1500-2000e plus 800e za prevoz. Tist k dela pr filharmoniji delovni dan ima tako da si gre avto oprat, spije par kavic in se odpravi nazaj proti mb. To so njegove besede. Placa 2k + 800 za prevoz.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
TheBlueOne ::
Razloži mi, kje so zastoji....ki te nervirajo?
Nazadnje, ko sem bil tako nor, da sem sel v LJ zjutraj je bil promet polzast nekje od Lukovice, smer iz Koroske.
-valvoline- je izjavil:
Dalec od minimalke. Par oseb poznam k se vozijo in vegetirajo v lj, javni sektor seveda. Pa saj nobej ni nor fa bi se v zabarlandu vozil za suznja v gospodarstvu. Place 1500-2000e plus 800e za prevoz. Tist k dela pr filharmoniji delovni dan ima tako da si gre avto oprat, spije par kavic in se odpravi nazaj proti mb. To so njegove besede. Placa 2k + 800 za prevoz.
Ti si prej eksplicitno kritiziral referente. Teh filharmonikov ni niti za vzorec, kaj sele dovolj, da pove karkoli o JS.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
mojsterleo ::
Jaz ti odsvetujem dnevno pot iz Celja v Ljubljano. Sem imel sodelavko in ji ni sfolgalo. Moraš iti dobro uro prej od doma in popoldne se vozakaš ko nor zaradi gužve na Krtini, Trojanah.
Dobiš stroške ampak izguba časa in živcev je velika. Če si res potrpežljiv drajver potem morda. Išči sobo kje bližje LJ.
Dobiš stroške ampak izguba časa in živcev je velika. Če si res potrpežljiv drajver potem morda. Išči sobo kje bližje LJ.
solatko ::
Jerry000 - Računaj 1 uro iz odcepa za Domžale, do delovnega mesta v LJ in podobno nazaj, če ni kakšne nesreče. Jaz bi se v tvojem prieru vozil z vlakom, sploh nebi pomislil na avto, potem moraš najti še PP, če tega nimaš zagotovljenega v službi, skratka ob konicah je štala.
-valvoline- - Ti si že večkrata dokazal, da nimaš pojma, kakšne so plače v JU in JS, če nimaš funkcije.
mertseger - V konici si iz CE v LJ hitreje, kot po cesti, saj so vse vpadnice uro in pol, neprevozne.
Ko se spravim iz MB v LJ grem popoldne, če bi hotel bit ob 8-ih s kolegi na kavi, bi moral it ob 4-ih, prespim pri sinu in se vrnem lagano sportski naslednji dan malo pred konicami.
Nazadnje, ko sem šel zjutraj, sem rabil do Domžal 40 minut, potem pa do Vodmata uro in petnajst. Ne zastopim bedakov, ki to počnejo vsak dan, potem pa še iskanje PP in ob 15-16 ponovitev v obratni smeri.
-valvoline- - Ti si že večkrata dokazal, da nimaš pojma, kakšne so plače v JU in JS, če nimaš funkcije.
mertseger - V konici si iz CE v LJ hitreje, kot po cesti, saj so vse vpadnice uro in pol, neprevozne.
Ko se spravim iz MB v LJ grem popoldne, če bi hotel bit ob 8-ih s kolegi na kavi, bi moral it ob 4-ih, prespim pri sinu in se vrnem lagano sportski naslednji dan malo pred konicami.
Nazadnje, ko sem šel zjutraj, sem rabil do Domžal 40 minut, potem pa do Vodmata uro in petnajst. Ne zastopim bedakov, ki to počnejo vsak dan, potem pa še iskanje PP in ob 15-16 ponovitev v obratni smeri.
Delo krepa človeka
hipertija ::
Ostani v LJ ali pa si najdi službo v Celju in se preseli tja - boš vsaj nekaj naredil za zmanjšanje prometa na štajerski avtocesti. Najslabša je ravno tvoja kombinacija.
Se pravi, po tvoji logiki je najboljše, da se ukini dnevno migrantsko delovno silo in potem bo na cesti samo še vzhodnjaški tranzit.
Clap-clap
Zanimivo, da te zanimajo samo stroški bencina. Ker če bi npr. vrednotil svoj prosti čas in to vrednost pomnožil s 3-4 ure na dan, bi najbrž prišel do precej večjih zneskov. Kaj šele, če bi vrednotil svoje živce in izračunal, koliko te ti stanejo z vsakodnevnimi zastoji na obvoznici ...
Razloži mi, kje so zastoji....ki te nervirajo?
https://www.promet.si/portal/sl/razmere... imaš čas spremljat od 15.00 do 16.00 ter od 7.00 - 9.00 pa si malo poglej :)...
-valvoline- ::
Jerry000 - Računaj 1 uro iz odcepa za Domžale, do delovnega mesta v LJ in podobno nazaj, če ni kakšne nesreče. Jaz bi se v tvojem prieru vozil z vlakom, sploh nebi pomislil na avto, potem moraš najti še PP, če tega nimaš zagotovljenega v službi, skratka ob konicah je štala.
-valvoline- - Ti si že večkrata dokazal, da nimaš pojma, kakšne so plače v JU in JS, če nimaš funkcije.
mertseger - V konici si iz CE v LJ hitreje, kot po cesti, saj so vse vpadnice uro in pol, neprevozne.
Ko se spravim iz MB v LJ grem popoldne, če bi hotel bit ob 8-ih s kolegi na kavi, bi moral it ob 4-ih, prespim pri sinu in se vrnem lagano sportski naslednji dan malo pred konicami.
Nazadnje, ko sem šel zjutraj, sem rabil do Domžal 40 minut, potem pa do Vodmata uro in petnajst. Ne zastopim bedakov, ki to počnejo vsak dan, potem pa še iskanje PP in ob 15-16 ponovitev v obratni smeri.
podatki so iz l.2017 brez komunajzarskih dodatkov in prevoza. Danes ziher se +30%.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vrednost bližine delovnega mesta (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14059 (10102) | solatko |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 128215 (101420) | Pika na i |
» | Cene stanovanj in prepoved Airbnb-ja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 20390 (16697) | MrStein |
» | Prevoz v službo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15349 (13037) | krneki0001 |
» | Najemnina 400 evrov, plača pa ta čas resnična žalost (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 27124 (22719) | IceIceBaby |