Forum » Loža » Življenje v celju in služba v LJ
Življenje v celju in služba v LJ
Jerry000 ::
Zanima me a kdo od vas živi c Celju in se vozi v LJ v službo? Malo gledam za nakup stanovanja, v LJ so cene previsoke in razmišljam o celju (imam tud več družbe tam kot v LJ), omogočeno je tudi delo od doma 1-2x na teden, potni stroški verjetno ne bodo kriti. Torej samo firbcam koliko kaj daste z bencin mesečno za vožnjo do službe, koliko časa se furate itd :)
TheBlueOne ::
Sprotni potni stroski tukaj ne igrajo odlocilne vloge, ce sluzis kolikortoliko dobro. Iz Celja v LJ se kar prebijas, posebej, ce imas obicajen delovnik. Ce to pretopis v nadure morda sluzis za cel obrok kredita za stanovanje v LJ. Za primerren avto srednjega razreda z vso amortizacijo lahko racunas ca. 500€/mesec.
Looooooka ::
Okolica Ljubljane ne pride v poštev?
In kolikokrat na teden se z družbo dejansko dobiš. Po 35 se frekvenca meetingov ponavadi zmanjša do te mere, da je čistvo vseeno če se pripelješ iz Gorenjske in takrat prespiš v hostlu :)
In kolikokrat na teden se z družbo dejansko dobiš. Po 35 se frekvenca meetingov ponavadi zmanjša do te mere, da je čistvo vseeno če se pripelješ iz Gorenjske in takrat prespiš v hostlu :)
Jerry000 ::
500 na mesec za bencin? Delovnik je, prihajam lahko med 7-9 uro in nato po 8h domov. Imam pa tudi bencinarja 1.2
Stanovanje v LJ je to garsonjera, kar ne vidim na dolgi rok, ker že v 1-2 letih se zna spremenit zadeva (sem samski). Tako da nakup garsonjere mi ne diši, v celju sem pa našel dobro ponudbo, edino kar je neznanka je vožnja CE-LJ. Časovno me niti ne moti, verjetno je tam slabo uro
Okolica LJ ne najdem nič meni zanimivega, iščem v rangu do 110k. Z družbo se ne dobim velikokrat ker sem v LJ. Ampak če bi v celju bil bi bili več skupaj, oni se večkrat tedensko dobivajo, jaz pa tu in tam pridem (tudi zaradi treningov) in smo dost povezani družba, toliko ne bo upadlo :)
Baje da ne več, tudi starša ne dobivata več potnih stroškov, samo plačilo po najcenejšem javnem prometu
EDIT: sem preračunal, na mesec bi me prišlo 150EUR za vožnjo do službe in nazaj (5.5 porabe, 1.2 mašina, bencin, in 1 dan delo od doma)
Stanovanje v LJ je to garsonjera, kar ne vidim na dolgi rok, ker že v 1-2 letih se zna spremenit zadeva (sem samski). Tako da nakup garsonjere mi ne diši, v celju sem pa našel dobro ponudbo, edino kar je neznanka je vožnja CE-LJ. Časovno me niti ne moti, verjetno je tam slabo uro
Okolica LJ ne najdem nič meni zanimivega, iščem v rangu do 110k. Z družbo se ne dobim velikokrat ker sem v LJ. Ampak če bi v celju bil bi bili več skupaj, oni se večkrat tedensko dobivajo, jaz pa tu in tam pridem (tudi zaradi treningov) in smo dost povezani družba, toliko ne bo upadlo :)
Pa saj morajo biti postni stroski kriti po zakonu.
Baje da ne več, tudi starša ne dobivata več potnih stroškov, samo plačilo po najcenejšem javnem prometu
EDIT: sem preračunal, na mesec bi me prišlo 150EUR za vožnjo do službe in nazaj (5.5 porabe, 1.2 mašina, bencin, in 1 dan delo od doma)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jerry000 ()
Urbano#Desno ::
500 na mesec za bencin?
Še en ki misli da je strošek avta samo bancin. 500 je verjetno kar realno na mesec cez daljše obdobje za slabih 200 km dnevno.
Baje da ne več, tudi starša ne dobivata več potnih stroškov, samo plačilo po najcenejšem javnem prometu
To so potni stroški, pa menda nisi mislil da bo firma plačevala kilometrino.
TheBlueOne ::
500 na mesec za bencin? Delovnik je, prihajam lahko med 7-9 uro in nato po 8h domov. Imam pa tudi bencinarja 1.2
Ne, 500€/mesec za celoten strosek primernega vozila. Drugace imas poleg stran vrzenega casa, ki bi lahko prinasal denar se kar dosti popravil, skakanja k mehanikom itn.
sloxl8 ::
Ostani v LJ ali pa si najdi službo v Celju in se preseli tja - boš vsaj nekaj naredil za zmanjšanje prometa na štajerski avtocesti. Najslabša je ravno tvoja kombinacija.
Jerry000 ::
TheBlueOne je izjavil:
500 na mesec za bencin? Delovnik je, prihajam lahko med 7-9 uro in nato po 8h domov. Imam pa tudi bencinarja 1.2
Ne, 500€/mesec za celoten strosek primernega vozila. Drugace imas poleg stran vrzenega casa, ki bi lahko prinasal denar se kar dosti popravil, skakanja k mehanikom itn.
Glede na to da je avto nov je kar nekaj stvari v garanciji, ampak ja ne vse seveda.
Ampak še vedno, je kdo od vas "vozač" relacije CE-LJ? Kot pravim, jezi me samo to da za takšen denar dobim v CE zelo lepo (meni zelo všečno) stanovanje medtem ko v okolici LJ ni kaj preveč sreče s tem, v LJ pa samo garsonjera. Edino če bodo cene kaj padle...kar pa noben ne ve
Ostani v LJ ali pa si najdi službo v Celju in se preseli tja - boš vsaj nekaj naredil za zmanjšanje prometa na štajerski avtocesti. Najslabša je ravno tvoja kombinacija.
Ja, saj ko malo razmišljam bo res treba v LJ iskati garsonjero :/ ampak mi je noro všeč eno stanovanje v Celju za isti denar, zato me vleče tja, pa še družba je večja tam. Trenutna služba mi je trenutno zelo všeč in mi ni do menjave
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jerry000 ()
TheBlueOne ::
Pac pri tvoji predvideni kilometrini se nek 1.2 avto kar hitro iztrosi. Verjetno je garancija omejena tudi po kilometrih. Racunaj tvoji kilometri + vsaj 30.000 letno. To sta verjetno vsaj dva servisa na leto!
Ce nisi pripravljen trpeti na cesti, ti 500€ skoraj ne uide. To je pravzaprav konzervativno. Kar bo manj kot 500€ lahko jemljes kot sreco. Ce pa se bos jajcal v neki mikro piksni pa bos verjetno tako izmucen, ko bos prisel domov, da se ti ne bo dalo niti kuhati. Upam, da imas avtomatika, ker LJ konice zjutraj vsaj meni na hitro popijejo zivce ze z avtomatikom.
Jaz bi na tvojem mestu vzel po pogojem, da za 2h manj delovnika kot konkurencno v Celju dobim med 500€ in 1000€ visjo placo v LJ, pa se to mi bi slo na jetra.
Ce nisi pripravljen trpeti na cesti, ti 500€ skoraj ne uide. To je pravzaprav konzervativno. Kar bo manj kot 500€ lahko jemljes kot sreco. Ce pa se bos jajcal v neki mikro piksni pa bos verjetno tako izmucen, ko bos prisel domov, da se ti ne bo dalo niti kuhati. Upam, da imas avtomatika, ker LJ konice zjutraj vsaj meni na hitro popijejo zivce ze z avtomatikom.
Jaz bi na tvojem mestu vzel po pogojem, da za 2h manj delovnika kot konkurencno v Celju dobim med 500€ in 1000€ visjo placo v LJ, pa se to mi bi slo na jetra.
Jerry000 ::
Hmm ja, to imaš prav. A trenutnem avtu se dobro furam tudi relacijo LJ-MB, je pa res da je to parkrat na mesec, če bi vsak dan se vozil LJ-CE bi bila skika drugačna. LJ konice mi ne pijejo živcev, sem v izi in mi ni panike, dam si musko in uživam :) ampak strošek bi bil pa kar velik s samo potjo do službe (ter za avto)
zmaugy ::
Preseli se bližje službi. Ali pa eventuelno kupi stanovanje v Celju blizu železniške postaje in se vozi z vlakom (ICS).
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
mahoni ::
Pa kaksnih 500€/mesec???
Ce pa v to trdno verjames, pa prilozi izracun.
Letno bo delal okrog 50k, to so 2 servisa samo zaradi sluzbe, kar je 50€/mesec (izracunano za celo leto za njegov avtomobil) za stroske servisa. Naj menja tudi gume tako, to je se dodatnih 50€/mesec. Na dolge relacije avtomobil ne bo nic trpel, ampak ajde naj bo to se 100€/mesec za mehanika. Torej je na 200€/mesec. Naj da se iz svojga zepa za bencin kakih 100€ je to 300€, kar je se zmeraj dalec od 500€.
Ce pa v to trdno verjames, pa prilozi izracun.
Letno bo delal okrog 50k, to so 2 servisa samo zaradi sluzbe, kar je 50€/mesec (izracunano za celo leto za njegov avtomobil) za stroske servisa. Naj menja tudi gume tako, to je se dodatnih 50€/mesec. Na dolge relacije avtomobil ne bo nic trpel, ampak ajde naj bo to se 100€/mesec za mehanika. Torej je na 200€/mesec. Naj da se iz svojga zepa za bencin kakih 100€ je to 300€, kar je se zmeraj dalec od 500€.
IL_DIAVOLO ::
Ti bi se rad guzval v Ljubljano? Mislim, da bos vsak dan prišel živčen v službo in domov.
Invictus ::
Poleg tega ti služba ne plačuje več celotne kilometrine, ampak nekje do 28 km.
Ostali km so tvoj strošek...
Ostali km so tvoj strošek...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mahoni ::
Ostani v LJ ali pa si najdi službo v Celju in se preseli tja - boš vsaj nekaj naredil za zmanjšanje prometa na štajerski avtocesti. Najslabša je ravno tvoja kombinacija.
Zakaj najslabsa? Saj mu ni potrebno vedno delati v LJ. Pa se homeoffice je omenil, tako da je to IMO top stvar. Ce se v sluzbi se bolj iskaze, pa lahko dela 3dni home, 2 dni firma in to je totalna zmaga.
mertseger ::
Preseli se bližje službi. Ali pa eventuelno kupi stanovanje v Celju blizu železniške postaje in se vozi z vlakom (ICS).
Ni bistvene razlike, ICS odpelje ob 6.30 iz celja kar pomeni vstati ob 6h v Lj si 7.45 torej če nimaš ob železniški službe še 20 minut., Če imaš srečo ujameš službo ob 8h. Še z avtom si velik prej. Cena 10€ v eno smer torej 20€ v obe. Veliko dražje kot z avtom.
pobcc ::
Naj dodam, da vožnjo CE-LJ, sedaj ko je spet vedno več vozil na cesti ne bo niti približno "slaba ura", ampak bo kar več kot ura. Jaz se vključim na cesto nekje na sredini te poti, pa trenutno rabim pou ure. Za primer naj dam januar letos, ko je moja pot trajala vedno 40+ minut s tem, da se mi ni treba vozt v center LJ
TheBlueOne ::
Pa kaksnih 500EUR/mesec???
Ce racunam zelo optimisticno ne pridem dosti pod 500. Imel bo najmanj 33.000km za sluzbo.
Ce je za benz 6.5EUR/100km --> 180EUR
Avto racunam na pet let, kjer bo skoraj sigurno izgubil vsaj 15.000EUR, ker je 165.000km. Pri takih km tudi skoraj sigurno avto kdaj razbijes, tega ne upostevam. nansese ca. 250EUR za amortizacijo (brez stroskov financiranja).
Ultrapoceni gume recimo 400EUR/leto (verjetno vec, posebej, ker je kaksen defekt pri teh km) 33EUR
Servisi vsaj 25EUR/mesec. Bo imel dva ali tri, tako, da bo verjetno drazje. Vinjeta 10EUR/mesec.
Tako da z nekim osnovnim minimumom za te km, kjer sem vecino debelo podcenil
180+250+33+25+10= 498
Potem pa se 2h na dan voznje, kjer imas recimo naduro super slabo placano s 15EUR, to je najmanj 30EUR na delovni dan. Recimo, da ne upostevamo ko so nesrece in se jajscas cel dan ampak bi morali. Recimo, da gre 220x v sluzbo, prides na letno 6600EUR.
In si nekje pri -13.000EUR letno, kjer je hitro lahko -30.000EUR, ce imas kolikor toliko dobro placane nadure in OK avto.
Ajde lahko reces, da lahko na avtu izgubis nekoliko manj, samo potem ti bom jaz dal realne racunice. Tezko gres kaksen EUR manj, si prej na 1000EUR/mesec, pa se vedno nisi v nekem ultra luksuzu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
aborko ::
Jst se tega ne bi šel, čisto preveč izgubljenega časa vsak dan (računaj 2,5h), stroškov ter nenazadnje tudi izpostavljenost na cesti.
Je pa res, da se jih na tej relaciji verjetno vozi kar nekaj in če si z nekom deliš stroške na pol ali še kaj več, potem se že splača premisliti. Sploh ker lahko čas med vožnjo izkoristiš za kaj koristnega, tako da ta čas potem ni izgubljen.
Je pa res, da se jih na tej relaciji verjetno vozi kar nekaj in če si z nekom deliš stroške na pol ali še kaj več, potem se že splača premisliti. Sploh ker lahko čas med vožnjo izkoristiš za kaj koristnega, tako da ta čas potem ni izgubljen.
Jerry000 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ti bi se rad guzval v Ljubljano? Mislim, da bos vsak dan prišel živčen v službo in domov.
Jaz se že jajcam v LJ :D nisem živčen tip, si dam musko v avtu in mi je OK, ne rečem da je super ali idealno, je pa ok. Vožnja po LJ je enaka kot sodelavec izven LJ :D
Jst se tega ne bi šel, čisto preveč izgubljenega časa vsak dan (računaj 2,5h), stroškov ter nenazadnje tudi izpostavljenost na cesti.
Je pa res, da se jih na tej relaciji verjetno vozi kar nekaj in če si z nekom deliš stroške na pol ali še kaj več, potem se že splača premisliti. Sploh ker lahko čas med vožnjo izkoristiš za kaj koristnega, tako da ta čas potem ni izgubljen.
Ja, očitno bom res moral izpustiti to (meni) super stanovanje in malo pogledat garsonjero v LJ ali stanovanje v okolici LJ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jerry000 ()
UganiKdo ::
Pa kaksnih 500€/mesec???
Ce pa v to trdno verjames, pa prilozi izracun.
Letno bo delal okrog 50k, to so 2 servisa samo zaradi sluzbe, kar je 50€/mesec (izracunano za celo leto za njegov avtomobil) za stroske servisa. Naj menja tudi gume tako, to je se dodatnih 50€/mesec. Na dolge relacije avtomobil ne bo nic trpel, ampak ajde naj bo to se 100€/mesec za mehanika. Torej je na 200€/mesec. Naj da se iz svojga zepa za bencin kakih 100€ je to 300€, kar je se zmeraj dalec od 500€.
Od kje ti ideja da so avtomobili brezplačni? Amortizacija te še kako tepe, če delaš 50k na leto.
mahoni ::
Pa glej Grosuplje, Kranj, Kamnik, Domzale...vse to je na koncu boljse kot Celje, ce so te ze prepricali drugi, da je to slaba odlocitev.
zmaugy ::
Preseli se bližje službi. Ali pa eventuelno kupi stanovanje v Celju blizu železniške postaje in se vozi z vlakom (ICS).
Ni bistvene razlike, ICS odpelje ob 6.30 iz celja kar pomeni vstati ob 6h v Lj si 7.45 torej če nimaš ob železniški službe še 20 minut., Če imaš srečo ujameš službo ob 8h. Še z avtom si velik prej. Cena 10€ v eno smer torej 20€ v obe. Veliko dražje kot z avtom.
Veliko manj stresa in manj utrujajoče kot vožnja z avtom vsak dan tja in nazaj. Vlak pripelje v center LJ mimo gužve. Če je služba v centru je to boljše kot z avtom. Če je služba na robu LJ je pa sranje.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
mahoni ::
Preseli se bližje službi. Ali pa eventuelno kupi stanovanje v Celju blizu železniške postaje in se vozi z vlakom (ICS).
Ni bistvene razlike, ICS odpelje ob 6.30 iz celja kar pomeni vstati ob 6h v Lj si 7.45 torej če nimaš ob železniški službe še 20 minut., Če imaš srečo ujameš službo ob 8h. Še z avtom si velik prej. Cena 10€ v eno smer torej 20€ v obe. Veliko dražje kot z avtom.
Veliko manj stresa in manj utrujajoče kot vožnja z avtom vsak dan tja in nazaj. Vlak pripelje v center LJ mimo gužve. Če je služba v centru je to boljše kot z avtom. Če je služba na robu LJ je pa sranje.
Plus ta cas izkoristis za branje mailov in podobnih zadev. Pa v sluzbi se zmenis, da ti to stejejo v ure. Ce ne celo uro, naj stejejo vsaj pol ure. Se zmeraj bolje kot 0. Tega bi se sel takoj. Ce nc druzga bi si pogledal kaksen film na laptopu...v izi.
Badwolff ::
Vsem tem izračunom navkljub se ogromno ljudi vozi, tudi tistih z dokaj nizkimi plačami. Nekaj se da delat od doma, kdaj malo grupiraš prevoze pa gre.
Ales ::
Vsem tem izračunom navkljub se ogromno ljudi vozi, tudi tistih z dokaj nizkimi plačami. Nekaj se da delat od doma, kdaj malo grupiraš prevoze pa gre.
Večina njih ni preračunala, kako neumnost dela ali pa so jih okoliščine prisilile v to.
Ko si enkrat bolj proti robu preživetja nimaš ravno neke volje računati amortizacijo avta temveč si bolj vesel, da se še ni pokvaril, 2-3 ure na cesti pa vzameš kot nujno zlo in kot predigro za čir na želodcu, ne računaš pa koliko bi v tem času zaslužil z nadurami, ki jih morda tako ali tako delaš pa ti jih ne plačajo.
To da "gre" še zdaleč ne pomeni, da je to za nekoga dobro...
CartmanF ::
Dnevno migriram celje - maribor. 120 km dnevno, tu pa tam kak dan remote. Stroski goriva 200e mesecno, casovno mi vzame dobro uro. Ni taksen bavbav.
Ales ::
Zdaj pa prištej še ostalo, kar s(m)o malo višje zgoraj izračunali in nehaj sam sebe lagati, da porabiš samo 200 EUR. Napiši si realno cifro in nekajkrat dobro poglej, oz. si jo napopaj nekam za stalno.
Potem pa še ovrednoti svoj čas...
Meni je že ob pomisli na 255 (!) zgubljenih ur letno kar prime nekam... Ob 16 budnih urah je to 16 dni lajfa na leto, vrženega dobesedno stran. Baj baj 160 dni v 10 letih.
Potem pa še ovrednoti svoj čas...
Meni je že ob pomisli na 255 (!) zgubljenih ur letno kar prime nekam... Ob 16 budnih urah je to 16 dni lajfa na leto, vrženega dobesedno stran. Baj baj 160 dni v 10 letih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
bbbbbb2015 ::
Zanima me a kdo od vas živi c Celju in se vozi v LJ v službo? Malo gledam za nakup stanovanja, v LJ so cene previsoke in razmišljam o celju (imam tud več družbe tam kot v LJ), omogočeno je tudi delo od doma 1-2x na teden, potni stroški verjetno ne bodo kriti. Torej samo firbcam koliko kaj daste z bencin mesečno za vožnjo do službe, koliko časa se furate itd :)
Probaj s to službo, če imaš to možnost. Realno je voziti se uro in več kot uro v službo kar problem. Vse odtehta, kakšna služba in družba je.
Potem vidiš, če se ujameš, pa razmišljaš drugače, morda stanovanje najprej najem, pa če to gre, morda nakup.
Morda pa bodo pokazali malo razumevanja, pa se voziš enkrat na teden v LJ, ostale dni imaš bodisi home office ali firma najame pisarno v Celju.
Za začetek pa moraš to službo probati.
Meni je že ob pomisli na 255 (!) zgubljenih ur letno kar prime nekam... Ob 16 budnih urah je to 16 dni lajfa na leto, vrženega dobesedno stran. Baj baj 160 dni v 10 letih.
Ni tako hudo. Jaz sem se nekaj časa vozil več kot uro v službo. Rasporediš si čas, imaš telefon na zvočniku, potelefoniraš na poti, ko čakaš v gužvi.
Ni pa idealno takole voziti se, to pa res.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
7982884e ::
"ni tako hudo"
saj je zgoraj napisal, vse se da, ce te silijo okoliscine ali sploh pomislis ne.
v OPjevem primeru je to cista traparija. ce nima nic drugega v celju, potem sploh.
jaz delam samo se od doma in ne grem vec nazaj na dnevno voznjo 30 min v eno smer.
saj je zgoraj napisal, vse se da, ce te silijo okoliscine ali sploh pomislis ne.
v OPjevem primeru je to cista traparija. ce nima nic drugega v celju, potem sploh.
jaz delam samo se od doma in ne grem vec nazaj na dnevno voznjo 30 min v eno smer.
mahoni ::
"ni tako hudo"
saj je zgoraj napisal, vse se da, ce te silijo okoliscine ali sploh pomislis ne.
v OPjevem primeru je to cista traparija. ce nima nic drugega v celju, potem sploh.
jaz delam samo se od doma in ne grem vec nazaj na dnevno voznjo 30 min v eno smer.
Dejte enkrat mir s tem "jaz delam od doma". Ne delajo vsi od doma niti imajo to moznost.
Gagatronix ::
OP, najdi si sluzbo v Celju ali pa se preseli v Ljubljano. Razen ce se izjemno sovrazis in rad ticis v prometu vsak dan.
Z druzbo se ziher ne dobivate vsak dan, tako da tu ni nekega izgovora.
Z druzbo se ziher ne dobivate vsak dan, tako da tu ni nekega izgovora.
profii ::
Čez 3 leta nihče od vas (ali pa dobra polovica) ne bo več imel časa pirčkat 3x na teden, družbe ne bo več, ti pa še vedno na cesti CE-LJ.
-valvoline- ::
Ce zaposlitev ni javni sektor da si lahko cohas genitalije dokler si v sluzbi plus se fajn potne stroske poj se ne splaca. V LJ se pac ne rine za suzenjsko sluzbo v gospodarstvu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
TheBlueOne ::
Potni v JS so nizki, ce ne caras niti za stroske avte, place v JS pa definitivno niso na nivoju, da se izplaca voziti kam dalec. No, ce si politik je menda se OK. Ce ze, se splaca vozit za dober job v gospodarstvu.
ATRUM ::
Moj primer.
Relacija Kras-LJ
Opis dela pisarna delno IT projektno.
Nismo imeli službenega vozila zato smo vsi dobili dodatek pri plači ker smo vsaj 1x 2x tednesko uporabili svoj avtomobil za sestanke v delovnem času.
V pisarni smo bili 5 dni na teden minus sestanki in teren.
Poleg plače sem dobival od 500-700 eur zraven za potne stroške in kot dodatek za uporabo lastnega avtomobila v službene namene.
Ta znesek je včasih pokril mesečne stroške včasih ne.
Avtomobil 30.ooo eur 1 leto star volvo s60 D5.
po 3 letih sem ga prodal za 9k. iskreno je bil kar lep minus ampak tudi 99% ljudi kupi avtomobil pa v treh letih zgubi 15-17k.
Jaz sem pa vsaj naredil 200k km v 3eh letih.
Verjetno se ni splačalo -> bi vsi drugi rekli.
Ampak!
v 3 letih službe sem imel dobro referenco.
v 3 letih sem kar nekaj zaslužil.
po 4 letih dobil službo bližje na podlagi prejšne !
Takšne odločitve je treba sprejemati na podlagi ciljev ki jih imaš za naslednjih 5 -10 15 let.!
V kolikor še ne-veš kaj bi sam seboj -> pojdi za minimalca delat in živet v garsonjero v okolici lj -> uživaj ter žuraj še kako leto in potem se vprašaj ponovno kaj bi rad.
In ja 500eur je minimum ki avto zahteva da bi se lahko vozil na daljše relacije mogoče ne takoj ampak ko ga prodajaš vidiš da je temu tako.
Relacija Kras-LJ
Opis dela pisarna delno IT projektno.
Nismo imeli službenega vozila zato smo vsi dobili dodatek pri plači ker smo vsaj 1x 2x tednesko uporabili svoj avtomobil za sestanke v delovnem času.
V pisarni smo bili 5 dni na teden minus sestanki in teren.
Poleg plače sem dobival od 500-700 eur zraven za potne stroške in kot dodatek za uporabo lastnega avtomobila v službene namene.
Ta znesek je včasih pokril mesečne stroške včasih ne.
Avtomobil 30.ooo eur 1 leto star volvo s60 D5.
po 3 letih sem ga prodal za 9k. iskreno je bil kar lep minus ampak tudi 99% ljudi kupi avtomobil pa v treh letih zgubi 15-17k.
Jaz sem pa vsaj naredil 200k km v 3eh letih.
Verjetno se ni splačalo -> bi vsi drugi rekli.
Ampak!
v 3 letih službe sem imel dobro referenco.
v 3 letih sem kar nekaj zaslužil.
po 4 letih dobil službo bližje na podlagi prejšne !
Takšne odločitve je treba sprejemati na podlagi ciljev ki jih imaš za naslednjih 5 -10 15 let.!
V kolikor še ne-veš kaj bi sam seboj -> pojdi za minimalca delat in živet v garsonjero v okolici lj -> uživaj ter žuraj še kako leto in potem se vprašaj ponovno kaj bi rad.
In ja 500eur je minimum ki avto zahteva da bi se lahko vozil na daljše relacije mogoče ne takoj ampak ko ga prodajaš vidiš da je temu tako.
zmaugy ::
Garsonjera v Ljubljani ali kaj za odtenek manj skromnega v Domžalah? Vsakodnevna dolga vožnja te bo psihološko ubijala, pri službah v Ljubljani imaš hendikep, če se voziš od daleč, ko boš imel otroke, jih boš veliko manj videl...
In avte boš uničeval, kar te bo stalo in na servisih in na kupovanju novih. Morda boš prihranil na ceni stanovanja, boš pa plačo pošiljal v Nemčijo za pleh.
In avte boš uničeval, kar te bo stalo in na servisih in na kupovanju novih. Morda boš prihranil na ceni stanovanja, boš pa plačo pošiljal v Nemčijo za pleh.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Tuhi ::
Pa kake 500e na mesec!
Dobro bi bilo, da bi pisali izkušnje tisti, ki se dejansko vozimo na takšne relacije in ne neki teoretiki...
8 let vožnje relacija Velenje-Lj.
Letno cca 32-35000km.
Golf 6, 1.6 TDI poraba 5.5/100 km litra. Mesečni stroški:
- cca 200e gorivo/mesec
- gume 16e/mesec : 8x 50e za gume (4 letne, 4 zimske, 15 col menjam na dve leti)
- servis 41e/mesec (servis 2x na leto = 500e, 250 redna servisa, cca 250 potrošni material (zavore, brisalci, olje menjalnik vsake 3 leta.....)
Skupaj torej v zadnjih 8 letih cca 260e na mesec.
Vinjete, registracije nisem štel ker bi jo itak kupil za privat vožnje. Prav tako nabavna cena avta ne igra vloge ker bi ga kupil v vsakem primeru za privat uporabo. Avto bom zvozil do konca in bo cena avta po 20 letih starosti v vsakem primeru 500e evrov ne glede na to ali bo imel prevoženih 500.000km ali 200.000km.
V izračun nisem štel dopusta in občasne skupne vožnje tako, da je povprečni mesečni strošek še manj. Če dobiš povrnjenih še kaj potnih si odštej od tega zneska.
Dobro bi bilo, da bi pisali izkušnje tisti, ki se dejansko vozimo na takšne relacije in ne neki teoretiki...
8 let vožnje relacija Velenje-Lj.
Letno cca 32-35000km.
Golf 6, 1.6 TDI poraba 5.5/100 km litra. Mesečni stroški:
- cca 200e gorivo/mesec
- gume 16e/mesec : 8x 50e za gume (4 letne, 4 zimske, 15 col menjam na dve leti)
- servis 41e/mesec (servis 2x na leto = 500e, 250 redna servisa, cca 250 potrošni material (zavore, brisalci, olje menjalnik vsake 3 leta.....)
Skupaj torej v zadnjih 8 letih cca 260e na mesec.
Vinjete, registracije nisem štel ker bi jo itak kupil za privat vožnje. Prav tako nabavna cena avta ne igra vloge ker bi ga kupil v vsakem primeru za privat uporabo. Avto bom zvozil do konca in bo cena avta po 20 letih starosti v vsakem primeru 500e evrov ne glede na to ali bo imel prevoženih 500.000km ali 200.000km.
V izračun nisem štel dopusta in občasne skupne vožnje tako, da je povprečni mesečni strošek še manj. Če dobiš povrnjenih še kaj potnih si odštej od tega zneska.
TheBlueOne je izjavil:
Pa kaksnih 500EUR/mesec???
Ce racunam zelo optimisticno ne pridem dosti pod 500. Imel bo najmanj 33.000km za sluzbo.
Ce je za benz 6.5EUR/100km --> 180EUR
Avto racunam na pet let, kjer bo skoraj sigurno izgubil vsaj 15.000EUR, ker je 165.000km. Pri takih km tudi skoraj sigurno avto kdaj razbijes, tega ne upostevam. nansese ca. 250EUR za amortizacijo (brez stroskov financiranja).
Ultrapoceni gume recimo 400EUR/leto (verjetno vec, posebej, ker je kaksen defekt pri teh km) 33EUR
Servisi vsaj 25EUR/mesec. Bo imel dva ali tri, tako, da bo verjetno drazje. Vinjeta 10EUR/mesec.
Tako da z nekim osnovnim minimumom za te km, kjer sem vecino debelo podcenil
180+250+33+25+10= 498
Potem pa se 2h na dan voznje, kjer imas recimo naduro super slabo placano s 15EUR, to je najmanj 30EUR na delovni dan. Recimo, da ne upostevamo ko so nesrece in se jajscas cel dan ampak bi morali. Recimo, da gre 220x v sluzbo, prides na letno 6600EUR.
In si nekje pri -13.000EUR letno, kjer je hitro lahko -30.000EUR, ce imas kolikor toliko dobro placane nadure in OK avto.
Ajde lahko reces, da lahko na avtu izgubis nekoliko manj, samo potem ti bom jaz dal realne racunice. Tezko gres kaksen EUR manj, si prej na 1000EUR/mesec, pa se vedno nisi v nekem ultra luksuzu.
HotBurek ::
Zakaj pa ne narediš tako, da greš v najem, preostali denar pa investiraš v dodatna izobraževanja, ter posledično dobiš "boljšo službu" oz. višjo plačo?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
hipertija ::
Pa ne dolgo nazaj sem v drugo temo napisal točno to, eni mislijo, da je strošek vožnje samo gorivo...
""Zanimivo, kako določeni posamezniki gledajo na to, da se vozijo daleč na način: "sej imam itak plačano kilometrino" - in dejansko nekako na stvar gledajo samo z vidika stroškov, ki pa dejansko ne zajemajo samo gorivo in to nekateri kar pozabijo...
a) čas: si kdo kdaj poračuna, koliko časa se preživi v avtomobilu? Če sediš za službene zadeve seveda, npr. 2 uri dnevno, kot nekateri, je to 10 ur tedensko, 40 ur mesečno... to je po eni strani izgubljen čas, ki ti ga nihče ne vrne, ne poplača. Krajši potovalni čas pomeni več časa ukvarjati se z družino, hobijem ali kar koli druga, česar določenim kronično primanjkuje.
Čas lahko pomeni tudi denar ali uslugo, popoldanski s.p., "fuš", delo zase, kolege, ali pa nadure v firmi, ki ti je bližje. Za nekoga, ki pa potrebuje v službo 10 minut, to na tedenski bazi ni niti ena ura, na mesečni pa pičle 4 ure... Teden vs. mesec... moraš res imeti dober razlog voziti se tako daleč. Ne pozabimo na prometne nesreče - zaprte avtoceste itd. ki ti podaljša čas potovanja - štajerska - Lj na dnevni bazi skoraj.
b) amortizacija: vsi računajo samo gorivo, kaj pa amortizacija avtomobila? Laično, če se voziš 160km dnevno, nekdo pa 3km dnevno Večja obraba gum, olja, vse ostale potrošne robe. Če se voziš 160km dnevno moraš razmišljati o novem diesel avtomobilu in ga zvoziti, vzdrževati in na koncu menjati. Če se voziš 3km, kupiš rabljenega bencinarja, ki ima nižje stroške vzdrževanja, furaš ga še nekaj let in kupiš spet nekaj rabljenega...
c) statistično gledano večja možnost za nesrečo, kazni...: 1000km tedensko vs. 15km tedensko, na AC stacionarni radarji, na ostalih pa jih tudi mrgoli, lahko je "nedolžen" telefon ali par km preveč. V okolici doma imaš osvojene radarje, kontrole in poznaš "cake". Možnosti, da ti crkne avto so večje (glej točko b), da ne rečem kje na AC, kjer so stroški še večji. Še ena hujša stvar, 1000km vs. 15km - možnosti za nesrečo (tudi hujšo) so neprimerno večje, če toliko preživiš v avtu.
Ampak določeni bojo še vedno "sej imam plačano kilometrino in na račun tega lepo plačo". Gledam električarja, vzdrževalca. Zjutraj ob 6-14 dela za cca. 1000EUR plače, pelje se par km domov s solidnim bencinarjem in je ob 14.15 doma, vse ostalo je njegovo - ima popoldanca in si zasluži še za eno slabo plačo zraven, garač - lahko bi pa tudi ležal in še vedno živel spodobno - kakor koli, do 6 ure, ko se vozači iz Lj vrnejo domov, že on dostikrat vgasne luči v delavnici. Po drugi strani se soseda za 1500EUR vozi v Ljubljano, štarta ob 7.00, doma je ob 5-6 zvečer, da lahko reče da ima lepo plačo... pa nobenga lajfa. """"
seveda se bo spet našel nekdo in rekel, kako pametno uporabi čas v avtomobilu (klici, podcasti...), ampak to so za mene natolcevanja. To lahko delaš leto, dve, tri - potem rataš robot.
""Zanimivo, kako določeni posamezniki gledajo na to, da se vozijo daleč na način: "sej imam itak plačano kilometrino" - in dejansko nekako na stvar gledajo samo z vidika stroškov, ki pa dejansko ne zajemajo samo gorivo in to nekateri kar pozabijo...
a) čas: si kdo kdaj poračuna, koliko časa se preživi v avtomobilu? Če sediš za službene zadeve seveda, npr. 2 uri dnevno, kot nekateri, je to 10 ur tedensko, 40 ur mesečno... to je po eni strani izgubljen čas, ki ti ga nihče ne vrne, ne poplača. Krajši potovalni čas pomeni več časa ukvarjati se z družino, hobijem ali kar koli druga, česar določenim kronično primanjkuje.
Čas lahko pomeni tudi denar ali uslugo, popoldanski s.p., "fuš", delo zase, kolege, ali pa nadure v firmi, ki ti je bližje. Za nekoga, ki pa potrebuje v službo 10 minut, to na tedenski bazi ni niti ena ura, na mesečni pa pičle 4 ure... Teden vs. mesec... moraš res imeti dober razlog voziti se tako daleč. Ne pozabimo na prometne nesreče - zaprte avtoceste itd. ki ti podaljša čas potovanja - štajerska - Lj na dnevni bazi skoraj.
b) amortizacija: vsi računajo samo gorivo, kaj pa amortizacija avtomobila? Laično, če se voziš 160km dnevno, nekdo pa 3km dnevno Večja obraba gum, olja, vse ostale potrošne robe. Če se voziš 160km dnevno moraš razmišljati o novem diesel avtomobilu in ga zvoziti, vzdrževati in na koncu menjati. Če se voziš 3km, kupiš rabljenega bencinarja, ki ima nižje stroške vzdrževanja, furaš ga še nekaj let in kupiš spet nekaj rabljenega...
c) statistično gledano večja možnost za nesrečo, kazni...: 1000km tedensko vs. 15km tedensko, na AC stacionarni radarji, na ostalih pa jih tudi mrgoli, lahko je "nedolžen" telefon ali par km preveč. V okolici doma imaš osvojene radarje, kontrole in poznaš "cake". Možnosti, da ti crkne avto so večje (glej točko b), da ne rečem kje na AC, kjer so stroški še večji. Še ena hujša stvar, 1000km vs. 15km - možnosti za nesrečo (tudi hujšo) so neprimerno večje, če toliko preživiš v avtu.
Ampak določeni bojo še vedno "sej imam plačano kilometrino in na račun tega lepo plačo". Gledam električarja, vzdrževalca. Zjutraj ob 6-14 dela za cca. 1000EUR plače, pelje se par km domov s solidnim bencinarjem in je ob 14.15 doma, vse ostalo je njegovo - ima popoldanca in si zasluži še za eno slabo plačo zraven, garač - lahko bi pa tudi ležal in še vedno živel spodobno - kakor koli, do 6 ure, ko se vozači iz Lj vrnejo domov, že on dostikrat vgasne luči v delavnici. Po drugi strani se soseda za 1500EUR vozi v Ljubljano, štarta ob 7.00, doma je ob 5-6 zvečer, da lahko reče da ima lepo plačo... pa nobenga lajfa. """"
seveda se bo spet našel nekdo in rekel, kako pametno uporabi čas v avtomobilu (klici, podcasti...), ampak to so za mene natolcevanja. To lahko delaš leto, dve, tri - potem rataš robot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hipertija ()
TheBlueOne ::
P
8 let vožnje relacija Velenje-Lj.
Letno cca 32-35000km.
Golf 6, 1.6 TDI poraba 5.5/100 km litra. Mesečni stroški:
- cca 200e gorivo/mesec
- gume 16e/mesec : 8x 50e za gume (4 letne, 4 zimske, 15 col menjam na dve leti)
- servis 41e/mesec (servis 2x na leto = 500e, 250 redna servisa, cca 250 potrošni material (zavore, brisalci, olje menjalnik vsake 3 leta.....)
Vse tako varcno in si se vedno na ca. 400 z zavarovenjem brez amortizacije?
Amortizacijo mores steti, ker vecino avta porabis za sluzbo. No ni ti treba, samo jaz pod nobenim pogojem ne bi senkal obrabe avta delodajalcu. Samo za sluzbo ga obrabis do popravil v manj kot petih letih, potem pa je samo vprasanje srece.
Potem ne vem kaksne gume imas, jaz sem nekoliko drazje dal na Twingota (Sava, ker z njim ne delamo dosti km). Na avto za 35.000km/leto, hoces super gume in ne povprecne, potem se praviloma bolj skesiras.
Se vedno pa je avto manjsi problem, kot da ne cenis svojega casa. Sicer ne vem, kaj pocnes ampak vecina na forumu verjetno sluzi vec, ce sedi v sluzbi, kot pa ce sedi v avtu na poti domov.
Je pa res, da je avto poceni, ce ti je vecina stroska samoumevna. Take imajo radi delodajalci.
mahoni ::
TheBlueOne je izjavil:
Je pa res, da je avto poceni, ce ti je vecina stroska samoumevna. Take imajo radi delodajalci.
Treba je bit lojalen podjetju ter srecen, da se lahko sploh dela, posebej v tako tezkih casih kot je pandemija. Ni tle neke izbire.
hipertija ::
TheBlueOne je izjavil:
P
8 let vožnje relacija Velenje-Lj.
Letno cca 32-35000km.
Golf 6, 1.6 TDI poraba 5.5/100 km litra. Mesečni stroški:
- cca 200e gorivo/mesec
- gume 16e/mesec : 8x 50e za gume (4 letne, 4 zimske, 15 col menjam na dve leti)
- servis 41e/mesec (servis 2x na leto = 500e, 250 redna servisa, cca 250 potrošni material (zavore, brisalci, olje menjalnik vsake 3 leta.....)
Vse tako varcno in si se vedno na ca. 400 z zavarovenjem brez amortizacije?
Amortizacijo mores steti, ker vecino avta porabis za sluzbo. No ni ti treba, samo jaz pod nobenim pogojem ne bi senkal obrabe avta delodajalcu. Samo za sluzbo ga obrabis do popravil v manj kot petih letih, potem pa je samo vprasanje srece.
Potem ne vem kaksne gume imas, jaz sem nekoliko drazje dal na Twingota (Sava, ker z njim ne delamo dosti km). Na avto za 35.000km/leto, hoces super gume in ne povprecne, potem se praviloma bolj skesiras.
Se vedno pa je avto manjsi problem, kot da ne cenis svojega casa. Sicer ne vem, kaj pocnes ampak vecina na forumu verjetno sluzi vec, ce sedi v sluzbi, kot pa ce sedi v avtu na poti domov.
Je pa res, da je avto poceni, ce ti je vecina stroska samoumevna. Take imajo radi delodajalci.
Saj ti ne bo priznal, da živiš kvalitetneje, z morda malo nižjo plačo in s službo par km od doma.
St235 ::
Pa kake 500e na mesec!
Dobro bi bilo, da bi pisali izkušnje tisti, ki se dejansko vozimo na takšne relacije in ne neki teoretiki...
8 let vožnje relacija Velenje-Lj.
Letno cca 32-35000km.
Golf 6, 1.6 TDI poraba 5.5/100 km litra. Mesečni stroški:
- cca 200e gorivo/mesec
- gume 16e/mesec : 8x 50e za gume (4 letne, 4 zimske, 15 col menjam na dve leti)
- servis 41e/mesec (servis 2x na leto = 500e, 250 redna servisa, cca 250 potrošni material (zavore, brisalci, olje menjalnik vsake 3 leta.....)
Skupaj torej v zadnjih 8 letih cca 260e na mesec.
Vinjete, registracije nisem štel ker bi jo itak kupil za privat vožnje. Prav tako nabavna cena avta ne igra vloge ker bi ga kupil v vsakem primeru za privat uporabo. Avto bom zvozil do konca in bo cena avta po 20 letih starosti v vsakem primeru 500e evrov ne glede na to ali bo imel prevoženih 500.000km ali 200.000km.
V izračun nisem štel dopusta in občasne skupne vožnje tako, da je povprečni mesečni strošek še manj. Če dobiš povrnjenih še kaj potnih si odštej od tega zneska.
ja, če ti mamica kupi avto potem je to dobra računica. Ostalim, pa na kraj pameti ne pade, da bi 300.000 kilometrov podarili delodajalcu, tudi avtu se prekleto pozna ali ima 200k in 500k. Je pa res, da imajo delodajalci take bedake najrajši, ker jim ponudijo 100€ več za potne stroške in so vsi mokri.
TheBlueOne ::
Saj ti ne bo priznal, da živiš kvalitetneje, z morda malo nižjo plačo in s službo par km od doma.
Saj jim kapne, ce ne prej ko se razbije prvi avto. Drugace +- 400€, kar je strosek, ki si ga prizna sam za marsikoga niso drobtine. Recimo kar se smatra za OK imas situacijo LJ 2000€ ali Velenje 1600€ za isti denar. Kje je sele cas, riziko itn.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vrednost bližine delovnega mesta (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14059 (10102) | solatko |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 128213 (101418) | Pika na i |
» | Cene stanovanj in prepoved Airbnb-ja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 20390 (16697) | MrStein |
» | Prevoz v službo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15349 (13037) | krneki0001 |
» | Najemnina 400 evrov, plača pa ta čas resnična žalost (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 27124 (22719) | IceIceBaby |