» »

A1 Xplore TV

A1 Xplore TV

««
7 / 25
»»

mag3 ::

xseki je izjavil:

Je kakšna možnost, da je A1 Xplore TV ali pa A1 Xplore Smart app spravi na Chromecast? Kakšna 3rd party aplikacija?


To že od samega začetka deluje:
"Mobilna aplikacija A1 Xplore TV Go omogoča zrcaljenje slike z vašega telefona na velik TV-ekran s pomočjo sistema Chromecast."
https://www.a1.si/a1-xplore-tv-go

Cveto ::

Ja, pa to ni to, kar on hoče (in še marsikdo). Chromecast je (tudi) Android TV predvajalnik. In faj bi bilo, da bi se lahko aplikacija naložila tja. Pa se ne (še).

Samo castanje aplikacije (vsaj za iOS) je pa daleč od uporabnega, prekinja (na iPhone 12 Pro Max, 300mbps linku in dobrem/dragem ruterju). Programi niso časovno usklajeni, prevrtavanje dela samo počasi, uporabniški vmesnik pa je štorast. Od vseh podobnih aplikacij (F1TV pro, Voyo, HBO Max, RTV Slo) dela tole daleč najslabše. HBO Max dela v največji kvaliteti brez da bi enkrat trznilo, Xplore TV pa včasih še v (na videz) 360p ne dela dobro.

V zadnjih dneh je delovanje še slabše, verjetno so nastavili prioriteto plačljivim TV aplkacijam.

mag3 ::

Nobene prioritete ni nastavljene, jaz sicer nimam iOS, da bi tam testiral, mi pa na Androidu aplikacija deluje brez težav, nič mi ne šteka.

mitkos ::

Jaz sem danes dobil sms, da so spremenili moj paket za fiksne storitve. S katerimi prijavnimi podatki se prijavim v smart TV aplikacijo?

mag3 ::

mitkos je izjavil:

Jaz sem danes dobil sms, da so spremenili moj paket za fiksne storitve. S katerimi prijavnimi podatki se prijavim v smart TV aplikacijo?


Z enakimi kot v xplore tv app za telefone.

orreel ::

Sedaj imam tudi jaz novi TV Box, in prvi vtis je še kar soliden.

Sem pa moral nastaviti format slike na tvju philips iz samodejnega na 16:09, da slika ni več meglena.

Razno občasno je potrebno box izključiti iz toka ker se ne uspe povezat na internet, ali ko zelo redko zašteka med preklapljanjem med programi.

Sem pa še vedno na bakru hitrost interneta ca. 10 mb.

Zame je moteča bela tema vmesnika, daljinec je boljši kot prejšnji vsaj meni-manj tipk.

Super je da lahko sedaj upravljam you tube na televizorju kar z telefonom preko wifi.

Škoda da to ni mogoče kar za celi tv box.

Ali obstaja mogoče kakšna aplikacija za telefone z katero bi lahko upravljal tv box, celo preko wifi ?

Na Huawei sicer že imam aplikacijo pametni upravljalnik z katerim lahko delno upravljam tv box kaon ampak ne delujejo tipke za glasnost in še par drugih.

Ali je še kakšna druga znamka v tej aplikaciji uporabna za ta box, saj jih je ogromno ?

Predvsem zaradi invalidnosti mi je precej otežena uporaba daljinca in tipkovnice.

Sem pa opazil da ima A1 v Avstriji drugačen box in daljinec ki sta sicer bela,ter ima daljinec funkcijo glasovnega ukazovanja.

AvtoR ::

Bela tema je res obub.
Tudi box je katastrofa. Meni stalno šteka. Resetiranje na dnevni bazi...
Ko mine akcijski popust grem drugam!

mitkos ::

mag3 je izjavil:

mitkos je izjavil:

Jaz sem danes dobil sms, da so spremenili moj paket za fiksne storitve. S katerimi prijavnimi podatki se prijavim v smart TV aplikacijo?


Z enakimi kot v xplore tv app za telefone.


Hvala.
Aplikacija deluje, videa pa mi ne predvaja... "0xFF01F007 Predvajanje ni mogoče. Za več informacij ali naročilo pokličite 040404040."

Kaj je na svari?

mag3 ::

mitkos je izjavil:

mag3 je izjavil:

mitkos je izjavil:

Jaz sem danes dobil sms, da so spremenili moj paket za fiksne storitve. S katerimi prijavnimi podatki se prijavim v smart TV aplikacijo?


Z enakimi kot v xplore tv app za telefone.


Hvala.
Aplikacija deluje, videa pa mi ne predvaja... "0xFF01F007 Predvajanje ni mogoče. Za več informacij ali naročilo pokličite 040404040."

Kaj je na svari?


Izgleda, da nimaš naročene aplikacije... Pošlji mi naročniške podatke v ZS pa preverim.

WaterBoy ::

Imam vprašanje glede optike.
Kako zaščititi žičko ki gre iz škatle na steni do škatle iz katere gre potem utp kabel do modema. Sicer je vse za kavčem, vendar lahko gre robotski sesalec pod kavč in me je strah da bi poškodoval optično žičko.

Sem razmišljal da bi jih prelepil z širokim selotejpom na tla, vendar ne vem če je to dobra rešitev, če bo potrebno kdaj prestavljati modem/ optično škatlo,...

Tomaz25 ::

mitkos je izjavil:

mag3 je izjavil:

mitkos je izjavil:

Jaz sem danes dobil sms, da so spremenili moj paket za fiksne storitve. S katerimi prijavnimi podatki se prijavim v smart TV aplikacijo?


Z enakimi kot v xplore tv app za telefone.


Hvala.
Aplikacija deluje, videa pa mi ne predvaja... "0xFF01F007 Predvajanje ni mogoče. Za več informacij ali naročilo pokličite 040404040."

Kaj je na svari?

Tole imam tudi sam enako težavo na LG TVju. Xplore TV mi dela ok na telefonu (tudi casting iz telefona na Shield TV Pro), delaju mi v browserju, ko sem pa naložil app v LG TVju in se prijavil noter, mi pa javi enak error.

starfotr ::

WaterBoy je izjavil:

Imam vprašanje glede optike.
Kako zaščititi žičko ki gre iz škatle na steni do škatle iz katere gre potem utp kabel do modema. Sicer je vse za kavčem, vendar lahko gre robotski sesalec pod kavč in me je strah da bi poškodoval optično žičko.

Sem razmišljal da bi jih prelepil z širokim selotejpom na tla, vendar ne vem če je to dobra rešitev, če bo potrebno kdaj prestavljati modem/ optično škatlo,...


Ne kompliciraj. Nič ne bo narobe, če robotski sesalec malo oplazi fiber.

mag3 ::

Tomaz25 je izjavil:

mitkos je izjavil:

mag3 je izjavil:

mitkos je izjavil:

Jaz sem danes dobil sms, da so spremenili moj paket za fiksne storitve. S katerimi prijavnimi podatki se prijavim v smart TV aplikacijo?


Z enakimi kot v xplore tv app za telefone.


Hvala.
Aplikacija deluje, videa pa mi ne predvaja... "0xFF01F007 Predvajanje ni mogoče. Za več informacij ali naročilo pokličite 040404040."

Kaj je na svari?

Tole imam tudi sam enako težavo na LG TVju. Xplore TV mi dela ok na telefonu (tudi casting iz telefona na Shield TV Pro), delaju mi v browserju, ko sem pa naložil app v LG TVju in se prijavil noter, mi pa javi enak error.


Saj ti piše v napaki... Za naročilo pokličite 040404040... Nimaš naročene SmartTV aplikacije.

Mikrohard ::

Ne piše "Za naročilo pokličite". Piše "Predvajanje ni mogoče. Za več informacij ALI naročilo pokličite."

Dejstvo je, da je situacija neposrečeno rešena, sicer ne bi bilo toliko jamranja glede tega v tej temi.... pisati bi moralo "Na storitev Smart TV niste naročeni. Za naročilo pokličite..." in bi bilo vsem jasno, koliko je ura.

Tomaz25 ::

Na A1 straneh piše tudi, da je dovolj, če imaš A1 Xplore TV Go in se noter prijaviš z istimi podatki. Kar sem seveda pri prehodi na A1 dobil in mi app normalno deluje na telefonu, ter lahko do Xplore TVja dostopam preko browserja. Kul bi bilo, da bi taisti app pač delal še normalno na TV, pa očitno to želijo majstri dodatno kasirat.

Ni panike, bom pač castal iz telefonske aplikacije na TV preko Shielda, kar deluje. Samo enostavneje je, če je app že direkt na TVju.

Cveto ::

Kasirat, itak. Ker potem folk ne bo hotel več dragih "box-ov".

joze ::

Mene niti ne moti če kasirajo. Samo za tole skropucalo, ki so ga zdaj dali ven pač kasirati ne morejo. Stvar na polno crkuje. Prve dni je umiral periodično. Včasih je enostavno črn zaslon, spet drugič crkne stream naključno. Vmesnik ni najboljši, ampak je sprejemljivo, kvaliteta slike pa je katastrofalna. Gledam na primer plavanje na SLO2 in so na aplikaciji kockice pri napisih. Pri zemeljskem oddajanju je slika bistveno boljša.
Če bodo aplikacijo pripeljali do gladkega in normalnega delovanja, če se bo pri kliku na gumb exit tudi zares zaprla in če bo kvaliteta na nivoju leta 2022, bodo dobili moja dva evra na mesec. Drugače bom rajši še naprej castal s telefona ali pa siedloadal na Shield.

Alexius Heristalski ::

Pri zemeljskem oddajanju so zadnje čase celo opazno poslabšali kakovost slike, potem ko so spremenili nastavitve in dali TV Maribor in TV Koper v HD. Vsaj v območju Center je tako.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Cveto ::

Potem je enaka zgodba kot pri mobilni aplikaciji. Za iOS mi še nekako dela, na android boxu (dovolj močnem) pa katastrofa. Casting z mobilca je še najboljša opcija.

xseki ::

Kako si spravil mobilno aplikacijo na android box?

Cveto ::

Box ni android TV, tako da kar preko Play store. Samo Airmouse rabiš. Aplikacija vidi zadevo kot tablico.

miko22 ::

Cveto je izjavil:

Potem je enaka zgodba kot pri mobilni aplikaciji. Za iOS mi še nekako dela, na android boxu (dovolj močnem) pa katastrofa. Casting z mobilca je še najboljša opcija.


Kak ti uspe casting iz app na tv? Meni nikak ne uspe. castam youtube, filme,...to pa mi ne gre, kot da app ima onemogočeno.

Tomaz25 ::

miko22 je izjavil:

Cveto je izjavil:

Potem je enaka zgodba kot pri mobilni aplikaciji. Za iOS mi še nekako dela, na android boxu (dovolj močnem) pa katastrofa. Casting z mobilca je še najboljša opcija.


Kak ti uspe casting iz app na tv? Meni nikak ne uspe. castam youtube, filme,...to pa mi ne gre, kot da app ima onemogočeno.


Meni dela preko Nvidia Shield TV Pro. App na android telefonu mi normalno ponudi Shield za castanje in deluje brez problemov.

miko22 ::

Kje je v moj.a1 nastavitev za smart tv? Nikjer ne najdem. Po mesecu in pol še vedno nimam aktivirane app :)

Kebo ::

Kliči na support pa ti bojo vklopili.

miko22 ::

Ne dobim proste linije.

WaterBoy ::

starfotr je izjavil:

WaterBoy je izjavil:

Imam vprašanje glede optike.
Kako zaščititi žičko ki gre iz škatle na steni do škatle iz katere gre potem utp kabel do modema. Sicer je vse za kavčem, vendar lahko gre robotski sesalec pod kavč in me je strah da bi poškodoval optično žičko.

Sem razmišljal da bi jih prelepil z širokim selotejpom na tla, vendar ne vem če je to dobra rešitev, če bo potrebno kdaj prestavljati modem/ optično škatlo,...


Ne kompliciraj. Nič ne bo narobe, če robotski sesalec malo oplazi fiber.

Ko sem ga prvič pognal je nahal delati internet, predvidevam da je šel robot pod kavč in povozil žičko. Ko je prišel mojster zamenjati, je prišel do ugotovitve da je žička poškodovana. Na zunaj se ni nič videlo da bi bilo kaj narobe. :)
Zaradi tega me je strah

Reaper ::

Optično vlakno se ne sme "zalomiti", z njim lahko recimo delaš ovinke, ne smeš pa delati 90° zavojev, ker boš optično vlakno poškodoval in storitve ne bodo delovale. Če ni druge opcije kupi najcenejši samolepilni kanal in daj optično vlkano vanj in ga na ta način zaščiti. Robot je najbrž vlakno do neke mere navil/zvil in se je zato poškodovalo.

miko22 ::

Končno po enem mesecu sem dobil app na smart tv. Bom jo kar odjavil. Odziva se dosti slabše kot komunikator, pa pol funkcij nima, kot so tam. Nič ne moreš nastavit kaj se odpre ob zagonu, slabo se odziva....v glavnem skropucalo, ki ni vredno 2€.

Mateja10 ::

Prosila bi za pomoč in sicer ne morem se vpisati na Iphone v svoj Xplore račun, javlja mi tezavo: prišlo je do napake v vašem uporabniškem računu (0x05000010) JBHk9e4P5Qeo8lAD5bJh0mUhw/8=
Uporabniško ime in geslo sta vpisana pravilno. Po klicu na A1 so rekli da je napaka na mojem telefonu, na drugih napravah se namreč da vpisati.

Kaj ga torej Biksa moj Iphonček? ? mi lahko kako pomagate?

pwn3rrr ::

Bi se rada vpisala v račun A1 na njihovi spletni strani ali v Xplore TV aplikacijo za ogled TV vsebin, verjetno slednje?
Mogoče preveri, da nisi že dosegla maksimalnega števila prijavljenih naprav (če prav vem, jih je lahko max 5).

Mateja10 ::

Explore tv aplikacijo na telefonu. Vse preverjeno, nobene naprave ni logirane še, sem sedajle poizkusila tudi na svojem prenosnem računalniku preko spleta na A1 strani in ravno tako ne gre, lahko pa se npr. Vpišem v fantov račun.

Na A1 pravijo da je napaka pri meni... hmmm

mag3 ::

Mateja10 je izjavil:

Explore tv aplikacijo na telefonu. Vse preverjeno, nobene naprave ni logirane še, sem sedajle poizkusila tudi na svojem prenosnem računalniku preko spleta na A1 strani in ravno tako ne gre, lahko pa se npr. Vpišem v fantov račun.

Na A1 pravijo da je napaka pri meni... hmmm


Zdaj se še 1x vpiši pa ti bo delalo :)

Z tvojo napravo si bila že vpisana v drug račun, sem jo tam izbrisal.

Mateja10 ::

Ja smo dognali tudi z operaterjem da je tu problem :) hvala!

kixs ::

A tisti obrazec za preverjanje kompatibilnosti TV-ja deluje? Karkoli vpisem dobim nekompatibilno.

https://www.a1.si/smarttv

Samsung QE55Q80
LG 55NANO753
LG OLED55C11

OldSkul ::

Očitno za Tizen in WebOS še ni aplikacije?

m3k ::

OldSkul je izjavil:

Očitno za Tizen ... še ni aplikacije?

Za Tizen je.

kixs ::

OldSkul je izjavil:

Očitno za Tizen in WebOS še ni aplikacije?


Ne odgovarjat, ce niti ne preveris ali ne ves.

pametni televizor z operacijskim sistemom Tizen OS, Web OS ali Vidaa OS (znamke Samsung, LG ali Hisense z letom izdelave 2018 ali novejši). Kompatibilnost preverite v spodnjem iskalniku:

OldSkul ::

Vprašanje kaj obrazec sprejme kot pravilni vnos. Samsung Q80T model je star 2 leti, to sigurno podpira.

Zynch ::

Pa da tudi sam malo potožim o težavah

Kmalu bo minilo kakšno leto od kadar smo menjali paket pri A1, pri tem pa smo dobili tudi nove TV boxe. Od takrat pa imamo več problemov, ki jih je nemogoče rešiti. Na starih boxih (črno-zeleni) je delalo normalno.
1. Ko vklopiš TV box, je cca 50% možnosti, da javi da nima povezave. Torej moraš iti do boxa, ga izklopt, mogoče celo 2x, da se sploh zažene.
2. Občasno ko vklopiš dobiš na TV-ju črno sliko, z podnapisi in glasom. Tehnik trdi da naj bi težava bila v nekem dogovarjanju/komunikaciji TV-ja in boxa preko hdmi, a kje je logika, da slike ni, podnapisi pa so.
3. Gledanje nazaj. No deluje, ima pa več po mojem menenju neumnih funkcij. Predvsem pri mami, ko gleda, pogosto da program na pavzo, da lahko gre npr. kuhat kosilo. No po točno 1h se program začne sam od sebe predvajat naprej, zatem pa tipke za pavzo, previjanje naprej/nazaj sploh ne primejo več. No pa tudi to, da moraš po cca 4h gledanja nazaj potrditi, da hočeš nadaljevati, drugače te vrže na program v živo ni ravno praktična stvar.

Kličeš tehnično pomoč, pa ti znajo le reči izklopi/vklopi. Zadnjič mi je celo nekdo (brez prošnje) porte premaknil iz interneta na TV, tako da sem rabil nekaj dni, da sem jih prepričal kje je težava in nato še nekaj dni, da so sploh rešili.
Da ne omenjam A1 Protekt. Avtomatsko ti ga vklopijo, ni pa ga mogoče izklopiti. Očetu telefon sploh noče poslati SMS-a za izklop, v mobilni aplikaciji / moj A1 imaš opcijo sivo, tako, da sploh ne moreš sam izklopiti. Ko kličeš pa rečejo, da ne morejo in pokliči čez par tednov, ko je konec "poskusnega" obdobja. Samo da ti zaračunajo tistih nekaj dodatnih €.

LuGi ::

Zynch je izjavil:

Pa da tudi sam malo potožim o težavah

Kmalu bo minilo kakšno leto od kadar smo menjali paket pri A1, pri tem pa smo dobili tudi nove TV boxe. Od takrat pa imamo več problemov, ki jih je nemogoče rešiti. Na starih boxih (črno-zeleni) je delalo normalno.
1. Ko vklopiš TV box, je cca 50% možnosti, da javi da nima povezave. Torej moraš iti do boxa, ga izklopt, mogoče celo 2x, da se sploh zažene.
2. Občasno ko vklopiš dobiš na TV-ju črno sliko, z podnapisi in glasom. Tehnik trdi da naj bi težava bila v nekem dogovarjanju/komunikaciji TV-ja in boxa preko hdmi, a kje je logika, da slike ni, podnapisi pa so.
3. Gledanje nazaj. No deluje, ima pa več po mojem menenju neumnih funkcij. Predvsem pri mami, ko gleda, pogosto da program na pavzo, da lahko gre npr. kuhat kosilo. No po točno 1h se program začne sam od sebe predvajat naprej, zatem pa tipke za pavzo, previjanje naprej/nazaj sploh ne primejo več. No pa tudi to, da moraš po cca 4h gledanja nazaj potrditi, da hočeš nadaljevati, drugače te vrže na program v živo ni ravno praktična stvar.

Kličeš tehnično pomoč, pa ti znajo le reči izklopi/vklopi. Zadnjič mi je celo nekdo (brez prošnje) porte premaknil iz interneta na TV, tako da sem rabil nekaj dni, da sem jih prepričal kje je težava in nato še nekaj dni, da so sploh rešili.
Da ne omenjam A1 Protekt. Avtomatsko ti ga vklopijo, ni pa ga mogoče izklopiti. Očetu telefon sploh noče poslati SMS-a za izklop, v mobilni aplikaciji / moj A1 imaš opcijo sivo, tako, da sploh ne moreš sam izklopiti. Ko kličeš pa rečejo, da ne morejo in pokliči čez par tednov, ko je konec "poskusnega" obdobja. Samo da ti zaračunajo tistih nekaj dodatnih €.


Same, same. Dobim iste odgovore nazaj. Zaevedajo se, da imajo porazne BOX in jih še vedno ponujajo.
Telemach jih prehiti po celi črti ampak za 1/2 cene bom prežveču te napake.

miko22 ::

aplikacija za smart tv je še večji zmazek. Če jo imate namen naročit - NE, sem preizkusil pa odsvetujem.

yabuk ::

morda kdo ve kdaj bo aplikacija za še za ostale TV-je (npr. philips, sony, android)?

Drugače pa dobis to sporocilo:
"Novo pri A1! Odlocite se za A1 Xplore Smart TV aplikacijo in prihranite. Brez dodatnih naprav in daljincev, brez kablov in montaze. Aplikacija nadomesti enega ali vec vasih TV vmesnikov, ki jih sicer potrebujete za gledanje televizije. Tako poleg odlicne izkusnje prihranite se dodatna 2 € mesecno za vsak vas dodatni TV. Aplikacijo lahko na vasem dodatnem televizorju kar 3 mesece preizkusajte povsem brezplacno. Za vklop poklicite 040 40 40 45 ali obiscite najblizje A1 prodajno mesto in vstopite v nov nacin gledanja televizije. Vec o storitvi si oglejte na tej povezavi: A1.si/SmartTV"

Ganon ::

yabuk je izjavil:

morda kdo ve kdaj bo aplikacija za še za ostale TV-je (npr. philips, sony, android)?

Drugače pa dobis to sporocilo:
"Novo pri A1! Odlocite se za A1 Xplore Smart TV aplikacijo in prihranite. Brez dodatnih naprav in daljincev, brez kablov in montaze. Aplikacija nadomesti enega ali vec vasih TV vmesnikov, ki jih sicer potrebujete za gledanje televizije. Tako poleg odlicne izkusnje prihranite se dodatna 2 € mesecno za vsak vas dodatni TV. Aplikacijo lahko na vasem dodatnem televizorju kar 3 mesece preizkusajte povsem brezplacno. Za vklop poklicite 040 40 40 45 ali obiscite najblizje A1 prodajno mesto in vstopite v nov nacin gledanja televizije. Vec o storitvi si oglejte na tej povezavi: A1.si/SmartTV"


https://slo-tech.com/forum/t766387/p760...

mag3 ::

Zynch je izjavil:

Pa da tudi sam malo potožim o težavah

Kmalu bo minilo kakšno leto od kadar smo menjali paket pri A1, pri tem pa smo dobili tudi nove TV boxe. Od takrat pa imamo več problemov, ki jih je nemogoče rešiti. Na starih boxih (črno-zeleni) je delalo normalno.
1. Ko vklopiš TV box, je cca 50% možnosti, da javi da nima povezave. Torej moraš iti do boxa, ga izklopt, mogoče celo 2x, da se sploh zažene.
2. Občasno ko vklopiš dobiš na TV-ju črno sliko, z podnapisi in glasom. Tehnik trdi da naj bi težava bila v nekem dogovarjanju/komunikaciji TV-ja in boxa preko hdmi, a kje je logika, da slike ni, podnapisi pa so.
3. Gledanje nazaj. No deluje, ima pa več po mojem menenju neumnih funkcij. Predvsem pri mami, ko gleda, pogosto da program na pavzo, da lahko gre npr. kuhat kosilo. No po točno 1h se program začne sam od sebe predvajat naprej, zatem pa tipke za pavzo, previjanje naprej/nazaj sploh ne primejo več. No pa tudi to, da moraš po cca 4h gledanja nazaj potrditi, da hočeš nadaljevati, drugače te vrže na program v živo ni ravno praktična stvar.

Kličeš tehnično pomoč, pa ti znajo le reči izklopi/vklopi. Zadnjič mi je celo nekdo (brez prošnje) porte premaknil iz interneta na TV, tako da sem rabil nekaj dni, da sem jih prepričal kje je težava in nato še nekaj dni, da so sploh rešili.
Da ne omenjam A1 Protekt. Avtomatsko ti ga vklopijo, ni pa ga mogoče izklopiti. Očetu telefon sploh noče poslati SMS-a za izklop, v mobilni aplikaciji / moj A1 imaš opcijo sivo, tako, da sploh ne moreš sam izklopiti. Ko kličeš pa rečejo, da ne morejo in pokliči čez par tednov, ko je konec "poskusnega" obdobja. Samo da ti zaračunajo tistih nekaj dodatnih €.


In takoj je A1 kriv...
Imam isti box doma, vmes sem 2x menjal modem, po menjavi se mi je box sam povezal... Trenutni uptime boxa je okrog 100 dni.
Interno inštalacijo je treba imet urejeno, da deluje vse brez težav.

1. Kako imaš STB priklopljen na modem? Si poskusil zamenjat UTP kabel?
2. Kateri TV imaš? Si uporabil original HDMI, ki je bil zraven boxa? Lahko probaš v tem primeru pritisnit home screen in preverit, če imaš tam sliko potem je težava z HDCP.
3. Če gleda v živo in da potem na pauzo je trenutno omejeno na 1 uro, ker je vklopljen 1 urni circular buffer. Po 1 uri pa ti potem začne naprej predvajat.

joze ::

V teh dneh sem poizkušal gledati košarko preko aplikacije za LGsmart. No, ni šlo, oziroma je šlo samo občasno. Nekaj časa dela, potem javi napako, potem se vrti lep rdeč krogec, potem klikneš izhod iz aplikacije, pa te vrže samo na začetno stran, potem ugasneš TV, potem spet dela nekaj časa in potem lahko ponoviš. Na koncu sem pristal na starem dobrem chromecastu preko telefona. Bo potrebno še malo dela vložit v aplikacijo, da jo bodo pošlihtali preden se izteče promocijsko obdobje....drugače ne bodo videli mojega denarčka...

Berserker ::

A ve kdo, zakaj tale app zahteva wifi povezavo za delovanje, na podatke pa ne dela?

mag3 ::

Berserker je izjavil:

A ve kdo, zakaj tale app zahteva wifi povezavo za delovanje, na podatke pa ne dela?


V nastavitvah moraš omogočit predvajanje preko podatkov.

Zynch ::

mag3 je izjavil:


In takoj je A1 kriv...
Imam isti box doma, vmes sem 2x menjal modem, po menjavi se mi je box sam povezal... Trenutni uptime boxa je okrog 100 dni.
Interno inštalacijo je treba imet urejeno, da deluje vse brez težav.

1. Kako imaš STB priklopljen na modem? Si poskusil zamenjat UTP kabel?
2. Kateri TV imaš? Si uporabil original HDMI, ki je bil zraven boxa? Lahko probaš v tem primeru pritisnit home screen in preverit, če imaš tam sliko potem je težava z HDCP.
3. Če gleda v živo in da potem na pauzo je trenutno omejeno na 1 uro, ker je vklopljen 1 urni circular buffer. Po 1 uri pa ti potem začne naprej predvajat.


Ne trdim da je takoj za vse kriv A1, zapisal sem moja opazovanja o delovanju. Npr. v 2. primeru je mogoče da je tudi TV slabo kompatibilna.
Tudi mi smo 1x zamenjali modem, kar pa ni imelo razlike v delovanju.
No pa inštalacijo bi rekel, da imam dovolj dobro urejeno, da ne povzroča težav.

No, pa poglejmo:
1. Direktno priklopjen na modem preko kabla (cca 1 m). Kabel tudi zamenjan brez razlike v delovanju. To je tudi glavna težava, za katero sem slišal tudi od znancev.
2. TV je Sony-ev, točnega modela trenutno ne vem. Uporabljena sta bila 2 različna HDMI kabla, vključno z originalnim. Najbrž, da home screen pokaže, sam bolj redko gledam tv tako da je že nekaj časa od kar sem to poskusil. In sem šel malo brat in HDCP res zveni kot krivec za težave.
3. Razumem da je to tako nastavljeno in ima verjetno za seboj nek tehten razlog, izpostavil sem, ker iz vidika uporabnika izgleda rahlo neumno.

kajnepoves ::

Ali morda gdo ve, če pri A1 razvijajo aplikacijo (A1 Smart TV to GO) za Android TV? Namreč imam SONY 4K UHD z Androidom in na njo ni možno namestit aplikacije, ker jo Trgovina Play ne najde. Ali delajo kaj na tem da podprejo še ostale televizije in ne samo tistih treh kot jih oglašujejo!
Čeprav sem prebral, da je nekdo napisal da bo za Android TV prihodnje leto, me zanima, ali bo res tako oziroma ali sploh delajo kaj na tem ali ne?

Hvala za povratne informacije

Lp
««
7 / 25
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A1 ULTRA (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Omrežja in internet
720139272 (146) kixs
»

Sony KDL-55W805C težava

Oddelek: Zvok in slika
9772 (325) sinko
»

Chromecast 4 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Zvok in slika
32966243 (8128) Ulixes
»

A1 smart tv app, obstaja?

Oddelek: Mobilne tehnologije
255827 (3024) pwn3rrr

Več podobnih tem