Forum » Elektrotehnika in elektronika » Dušilka alternatorja
Dušilka alternatorja
N4m31355 ::
Dann!
V avtu mam problem da cez zvocnike slism alternator..
avto je ford fiesta 1.6TDCI 2009, alternator je originalen 120A.
spredi je stock baterija (trenutno odklopljena), zadi pa se dodatno 2x varta efb 190
ojacevalci so:
horni, leva vrata mid, desna vrata mid:3x gzua2225SQ
sub: alphard apocalypse aak 7500
radio je pioneer deh 80prs
za elektriko mam 2 bakrene palce (za + in za -) sirine 3cm, dolzine 23cm, debeline 5mm.
spredi mam narjen big 3 upgrade, torej alternator direktno povezan na baterijo z 50mm^2 ofc kablom, karoserija je na original mestu povezana z 50mm^2 kablom na baterijo, in enaka povezava je se na nosilcu motorja.
za nazaj mam povezavo + in - z 50mm^2 ofc kablom direkt na bakrene palce.
gzua2225SQ majo 25mm^2 kable za napajanje, alphard ma 3x 50mm^2.
radio je na stock kablovju
signalni kabli so double shielded.
ojacevalec za horn je pod sovoznikovim sedezem, ostali so v partljazniku.
power kabli grejo po levi na tleh, signalni po strehi po desni. zravn je sam se kabl od kamerce, in voda za sipe (ni interferenc)
kabli za leve zvocnike grejo po stropu po levi strani, kabli za desne zvocnike grejo po tleh po desni strani. kabli za horne se nikol ne mesajo z power kabli za njihov ojacevalc..
troubleshooting:
odklopit use ostale ampe--cvili
napeljat nov signaln kabl po zraku--cvili
spelat + in - napajanje radia direktno z baterije--cvili
spelat - z ohisja radia na baterijo-- cvili
povezat - na signalnem kablu na - napajanje -- cvili+ se nek nov glasen zvok na vseh ampih
100 mikro farad kondenzator na + in - alternatorja-- cvili
2.2 mikro kondenzator na + in - alternatorja -- malenkost razlike, se zmer cvili
ground loop na signaln kabl --cvili + dodaten zvok
zamenju amp za horne --cvili
cez horne je zlo glasno, cez mide skor nic oziroma ni motece
ma kdo idejo kaj se probat? slis se tole:
https://yadi.sk/i/cFl8EkGo_0rd-Q
slisu sn se da nej probam LCL filter, ampk kako narest pr tok debelih kablih?
Hvala vsem za odgovore!!
V avtu mam problem da cez zvocnike slism alternator..
avto je ford fiesta 1.6TDCI 2009, alternator je originalen 120A.
spredi je stock baterija (trenutno odklopljena), zadi pa se dodatno 2x varta efb 190
ojacevalci so:
horni, leva vrata mid, desna vrata mid:3x gzua2225SQ
sub: alphard apocalypse aak 7500
radio je pioneer deh 80prs
za elektriko mam 2 bakrene palce (za + in za -) sirine 3cm, dolzine 23cm, debeline 5mm.
spredi mam narjen big 3 upgrade, torej alternator direktno povezan na baterijo z 50mm^2 ofc kablom, karoserija je na original mestu povezana z 50mm^2 kablom na baterijo, in enaka povezava je se na nosilcu motorja.
za nazaj mam povezavo + in - z 50mm^2 ofc kablom direkt na bakrene palce.
gzua2225SQ majo 25mm^2 kable za napajanje, alphard ma 3x 50mm^2.
radio je na stock kablovju
signalni kabli so double shielded.
ojacevalec za horn je pod sovoznikovim sedezem, ostali so v partljazniku.
power kabli grejo po levi na tleh, signalni po strehi po desni. zravn je sam se kabl od kamerce, in voda za sipe (ni interferenc)
kabli za leve zvocnike grejo po stropu po levi strani, kabli za desne zvocnike grejo po tleh po desni strani. kabli za horne se nikol ne mesajo z power kabli za njihov ojacevalc..
troubleshooting:
odklopit use ostale ampe--cvili
napeljat nov signaln kabl po zraku--cvili
spelat + in - napajanje radia direktno z baterije--cvili
spelat - z ohisja radia na baterijo-- cvili
povezat - na signalnem kablu na - napajanje -- cvili+ se nek nov glasen zvok na vseh ampih
100 mikro farad kondenzator na + in - alternatorja-- cvili
2.2 mikro kondenzator na + in - alternatorja -- malenkost razlike, se zmer cvili
ground loop na signaln kabl --cvili + dodaten zvok
zamenju amp za horne --cvili
cez horne je zlo glasno, cez mide skor nic oziroma ni motece
ma kdo idejo kaj se probat? slis se tole:
https://yadi.sk/i/cFl8EkGo_0rd-Q
slisu sn se da nej probam LCL filter, ampk kako narest pr tok debelih kablih?
Hvala vsem za odgovore!!
737 ::
Še vedno smrdi na ground loop problem. Poskusi z galvansko ločenim napajanjem radia. Radio priključi na 12 V akumulatorček (brez polnjenja, gre za test) in javi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kabli za vžig (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24245 (3853) | gruntfürmich |
» | Avtoakustika (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 35690 (8492) | darck |
» | Kako odpraviti elektro\magnetno interferenco v zvočnikih?Oddelek: Pomoč in nasveti | 1726 (1384) | matobeli |
» | avto ozvočenje in nadležen zvokOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4862 (4709) | stromar |
» | Ozvočenje v avtu - subwoofer da ali ne?Oddelek: Zvok in slika | 4811 (4394) | AndrewSmith |