Forum » Loža » Menjava olja pri dizlu.
Menjava olja pri dizlu.
m0LN4r ::
Dejstvo je, da vecina 99% folka fura longlife na 25-30k ali oz menjajo, ko pac lucka zasveti in 99% avtov zaradi ne crkne nic prej.
Tistih 1% pa naj kr menjava vsak letni cas, saj se spreminja vlaga v zraku.
Pa kdo si upa pozimi vozit z istim oljem, kot poleti, pa ste malo nori? /s
Tistih 1% pa naj kr menjava vsak letni cas, saj se spreminja vlaga v zraku.
Pa kdo si upa pozimi vozit z istim oljem, kot poleti, pa ste malo nori? /s
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
stara mama ::
Dejstvo je, da vecina 99% folka fura longlife na 25-30k ali oz menjajo, ko pac lucka zasveti in 99% avtov zaradi ne crkne nic prej.
Že v tej temi se je javilo nekaj poznavalcev/lastnikov 1.5 in 2.2 dci motorjev, tako da..... ti kar :)
Ekologija™ in Trajnost™
hojnikb ::
Tudi najbolj kvalitetno olje bo pr 30k zanic. Lidl olje pa po 10k nebo razpadu na nulo.
Servisni intervali se podaljsujejo, ker to lepse zgleda na prospektu, zeleni so veseli in avto zgleda cenejsi za vzdrzevat.
Maalce nakladaš. Imel intervale na 60.000 in jih tudi delal, po prevoženih 300.000 motor še vedno odličen. Je kar važno katero olje.
kako lahko reces, da je motor odlicen? si vzel dol oljcne lezaje, pogledal stanje obrockov in sten cilindrov, meril kompresijo al pac predvidevas ker vsakic vzge v prvo?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
mat11 ::
Lej to ni APN. Verjetno, če sem naredil 300.000km bi opazil, če se motor obnaša kako drugače, ni pa to bil mlinček motor.
mat
Scorpy84 ::
Običajno slotechovsko pametovanje.
Tisoči inženirjev, tehnikov, testnih voznikov, doktorjev znanosti, mehanikov itd v avtomobilskih tovarnah se desetletja po 8 ur na dan ukvarjajo z motorji, mazanjem, olji, gorivi, ...
in na osnovi rezultatov testiranj napišejo navodilo za vzdrževanje oziroma servisiranje, tudi za menjave olja in filtra.
Ampak pubertetniki in ostareli pubertetniki na slotechu, ki nekateri niti žarnice ne znate zamenjati, veste bolje od njih!
Seveda, izkušnje šefov so pa drugačnee in vejo kako služiti denar. Inženirji so pogosto omejeni oziroma razvijajo tako kot želi šef. Tudi rezervni deli, tovarnam prinašajo največ profita. No zdaj vemo kdo je pubertetnik, ne.
hojnikb ::
Lej to ni APN. Verjetno, če sem naredil 300.000km bi opazil, če se motor obnaša kako drugače, ni pa to bil mlinček motor.
ja ali ne. Nisi sicer povedal, v kaksnem rezimu si delal 60kkm na interval, niti kaksno vozilo mas..
#brezpodpisa
Miha 333 ::
Običajno slotechovsko pametovanje.
Tisoči inženirjev, tehnikov, testnih voznikov, doktorjev znanosti, mehanikov itd v avtomobilskih tovarnah se desetletja po 8 ur na dan ukvarjajo z motorji, mazanjem, olji, gorivi, ...
in na osnovi rezultatov testiranj napišejo navodilo za vzdrževanje oziroma servisiranje, tudi za menjave olja in filtra.
Ampak pubertetniki in ostareli pubertetniki na slotechu, ki nekateri niti žarnice ne znate zamenjati, veste bolje od njih!
Treba je dodati, da so ti inženirji v službi proizvajalcev avtomobilov, njim pa ni v interesu, da bi avto čim dlje delal! Iz zgodovinskih primerov je jasno, da je izdelovanje preveč vzdržljivih avtomobilov lahko za proizvajalca usodno.
mat11 ::
Lej to ni APN. Verjetno, če sem naredil 300.000km bi opazil, če se motor obnaša kako drugače, ni pa to bil mlinček motor.
ja ali ne. Nisi sicer povedal, v kaksnem rezimu si delal 60kkm na interval, niti kaksno vozilo mas..
3/4 avtocesta, servis na 60.000 se je delal približno na 10 mesecev. Motor 2.2 jtd 120km. Avto se ni šparal, ne pa tudi uničeval.
Najbolj me jezi ko naivno pišete serviser mi je rekel delaj na 15.000km servis ne na 30.000 kot predpisuje fabrika. Kje pa mislite da serviser največ zasluži? Servisi najmanj časa zasedeno dvigalo pa en kup tekočin z zlatim vitrexom.
mat
m0LN4r ::
stara mama je izjavil:
In kaj naj zdaj to pomeni, da se je pokvarlo 0,000001% avtov zaradi 15kkm razlike pri menjavi olja?Dejstvo je, da vecina 99% folka fura longlife na 25-30k ali oz menjajo, ko pac lucka zasveti in 99% avtov zaradi ne crkne nic prej.
Že v tej temi se je javilo nekaj poznavalcev/lastnikov 1.5 in 2.2 dci motorjev, tako da..... ti kar :)
Običajno slotechovsko pametovanje.
Tisoči inženirjev, tehnikov, testnih voznikov, doktorjev znanosti, mehanikov itd v avtomobilskih tovarnah se desetletja po 8 ur na dan ukvarjajo z motorji, mazanjem, olji, gorivi, ...
in na osnovi rezultatov testiranj napišejo navodilo za vzdrževanje oziroma servisiranje, tudi za menjave olja in filtra.
Ampak pubertetniki in ostareli pubertetniki na slotechu, ki nekateri niti žarnice ne znate zamenjati, veste bolje od njih!
Seveda, izkušnje šefov so pa drugačnee in vejo kako služiti denar. Inženirji so pogosto omejeni oziroma razvijajo tako kot želi šef. Tudi rezervni deli, tovarnam prinašajo največ profita. No zdaj vemo kdo je pubertetnik, ne.
Sej od cesa pa naj zivijo servisi, ce folk nebi menjaval olja. Instant izpad prometa na polovico. Ce bi pa na 45kkm menjavali pa bi polovica teh lahko zaprla svoje delavnice.
joj pa ti sprogramirajo softwer tako, da ti bo nakljucno nagajal cez dolocen cajt, ne pa jebat z oljnimi intervali. Pri EV pa bos rekel kaj? Da ni olja, da avto crkne cez dve leti?Običajno slotechovsko pametovanje.
Tisoči inženirjev, tehnikov, testnih voznikov, doktorjev znanosti, mehanikov itd v avtomobilskih tovarnah se desetletja po 8 ur na dan ukvarjajo z motorji, mazanjem, olji, gorivi, ...
in na osnovi rezultatov testiranj napišejo navodilo za vzdrževanje oziroma servisiranje, tudi za menjave olja in filtra.
Ampak pubertetniki in ostareli pubertetniki na slotechu, ki nekateri niti žarnice ne znate zamenjati, veste bolje od njih!
Treba je dodati, da so ti inženirji v službi proizvajalcev avtomobilov, njim pa ni v interesu, da bi avto čim dlje delal! Iz zgodovinskih primerov je jasno, da je izdelovanje preveč vzdržljivih avtomobilov lahko za proizvajalca usodno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Kje pa mislite da serviser največ zasluži?Exactly
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Miha 333 ::
joj pa ti sprogramirajo softwer tako, da ti bo nakljucno nagajal cez dolocen cajt, ne pa jebat z oljnimi intervali. Pri EV pa bos rekel kaj? Da ni olja, da avto crkne cez dve leti?Običajno slotechovsko pametovanje.
Tisoči inženirjev, tehnikov, testnih voznikov, doktorjev znanosti, mehanikov itd v avtomobilskih tovarnah se desetletja po 8 ur na dan ukvarjajo z motorji, mazanjem, olji, gorivi, ...
in na osnovi rezultatov testiranj napišejo navodilo za vzdrževanje oziroma servisiranje, tudi za menjave olja in filtra.
Ampak pubertetniki in ostareli pubertetniki na slotechu, ki nekateri niti žarnice ne znate zamenjati, veste bolje od njih!
Treba je dodati, da so ti inženirji v službi proizvajalcev avtomobilov, njim pa ni v interesu, da bi avto čim dlje delal! Iz zgodovinskih primerov je jasno, da je izdelovanje preveč vzdržljivih avtomobilov lahko za proizvajalca usodno.
To bi morda celo lahko kdo dokazal, da je namerno, pa verjetno izvedba tudi ni enostavna. Dolg servisni interval pa je večini ljudi še privlačen.
blackbfm ::
Treba je dodati, da so ti inženirji v službi proizvajalcev avtomobilov, njim pa ni v interesu, da bi avto čim dlje delal! Iz zgodovinskih primerov je jasno, da je izdelovanje preveč vzdržljivih avtomobilov lahko za proizvajalca usodno
Ne nabijaj. Sicerr pa ni cudno da crkujejo ce mas pametnjakoviče ki se jim zdi normalno menjat olje pri 60k
Dag ::
Najbolj me jezi ko naivno pišete serviser mi je rekel delaj na 15.000km servis ne na 30.000 kot predpisuje fabrika. Kje pa mislite da serviser največ zasluži?
Imel sem paket brezplačnih servisov prva 4 leta in je servis s tem v bistvu pljuval v svojo skledo, ko je rekel, naj pridem na 15-20k namesto na 40k. Samo enkrat sem doplačal, da so zraven menjali še filter goriva in filter kabine (ker po programu vzdrževanja še ni prišlo na vrsto za brezplačno menjavo), vse ostalo je bilo brezplačno.
Kako? Enostavno. Toliko so fer na tem servisu, da napisali, da se "vozilo uporablja v zahtevnih razmerah", s čimer se servisni interval prepolovi. Mene ni stalo nič, oni so pa verjetno tudi nekaj malega zaslužili od principala za storitev.
KAVINSKY ::
aiko ::
3/4 avtocesta, servis na 60.000 se je delal približno na 10 mesecev. Motor 2.2 jtd 120km.
Olje je bilo bučno?
V bistvu ti ne verjamem. Pika.
Kot prvo 2.2 jtd v 120HP varijanti obstaja le do leta 2010 kar pomeni, da
- če to narediš z novim avtom zgubiš garancijo (torej ta opcija odpade)
- če je pa bil že izven garancije, torej ima nakje 120.000-180.000 km (če vzamemo po tvojem povprečju 60kkm/leto) pa takega intervala nebi prenesel ker bi v 99% ribnila turbina zaradi pomanjkljivega mazanja in zabitega oljnega filtra
Kolegu je "neuničljiva" Toyota Yaris bencinar atmosferc po 70.kkm ribnila, ker je zabilo oljni filter. Da niti ne omenjamo v kakšem stanju je bilo olje. Ne zasluži si črke "o" od besede "olje".
Zvezdica27 ::
zato pa kupiš kvalitetno olje po specifikaciji proizvajalca, menjaš ko zasveti oz. če še ni leto okoli, počakaš, da je eno leto. Za tistih 5-10k km ne bo noben problem. Tud 2 leti ne bi bil, sam to je že brezveze. Ma mi se pogovarjamo o cca 120e, če pa sam pa samo olje cca 40-50e.
zz
zz
asdf_jklc ::
Dober kolega je serviser in že ko sem kupil nov avto, je bil servisni interval enak kot pri tvojem avtomobilu. Reku je samo eno stvar: voz na uradn servis, h komu drugmu al pa ko garancija poteče k men, sam ne furi 2 lete ali 30.000 km olja če misliš avto met do konca. Če boš furu do 100.000 k pa prodal, ti je lahk vseen. Rezultat: olje se menja na 15.000 km, ostalo po potrebi. A ma prov al ne, se ne sekiram, je pa dejstvo, da oba avtomobila delata že precej dolgo brez problemov.
m0LN4r ::
Treba je dodati, da so ti inženirji v službi proizvajalcev avtomobilov, njim pa ni v interesu, da bi avto čim dlje delal! Iz zgodovinskih primerov je jasno, da je izdelovanje preveč vzdržljivih avtomobilov lahko za proizvajalca usodno
Ne nabijaj. Sicerr pa ni cudno da crkujejo ce mas pametnjakoviče ki se jim zdi normalno menjat olje pri 60k
Sej pa veliki vecini, ne crkuje nic. Al od kod ta informacija, da crkujejo na veliko zaradi olja?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Dober kolega je serviser in že ko sem kupil nov avto, je bil servisni interval enak kot pri tvojem avtomobilu. Reku je samo eno stvar: voz na uradn servis, h komu drugmu al pa ko garancija poteče k men, sam ne furi 2 lete ali 30.000 km olja če misliš avto met do konca. Če boš furu do 100.000 k pa prodal, ti je lahk vseen. Rezultat: olje se menja na 15.000 km, ostalo po potrebi. A ma prov al ne, se ne sekiram, je pa dejstvo, da oba avtomobila delata že precej dolgo brez problemov.
Nasi avti v sirsem druzinskem krogu se niti en ni crknilo nic zaradi olja in imajo vsi krepko cez 200k, stricev opel cez 300k pa se ne menjava nic pogosteje kot to avto sam javi. Baba cula baba rekla ;)
Nemci delajo na 30k ze odkar obstaja longlife, ti avti grejo potem na balkan pri ca. 300k in zdrzijo brez problema realnih 500k v 99% primerih.
Vse ostalo so samo posamezni primeri, ki samo dokazujejo, da nakladate
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mat11 ::
3/4 avtocesta, servis na 60.000 se je delal približno na 10 mesecev. Motor 2.2 jtd 120km.
Olje je bilo bučno?
Očitno poznaš samo to olje, tako da bolje da si tiho,ker pojma nimaš.
mat
Utk ::
To ali mašina dela normalno ali ne, je odvisno od definicije kaj je zate normalno. Za vw je baje normalno, če porabi liter ali 2 med menjavo olja, za katerga drugega ni.
mat11 ::
3/4 avtocesta, servis na 60.000 se je delal približno na 10 mesecev. Motor 2.2 jtd 120km.
Olje je bilo bučno?
V bistvu ti ne verjamem. Pika.
Kot prvo 2.2 jtd v 120HP varijanti obstaja le do leta 2010 kar pomeni, da
- če to narediš z novim avtom zgubiš garancijo (torej ta opcija odpade)
- če je pa bil že izven garancije, torej ima nakje 120.000-180.000 km (če vzamemo po tvojem povprečju 60kkm/leto) pa takega intervala nebi prenesel ker bi v 99% ribnila turbina zaradi pomanjkljivega mazanja in zabitega oljnega filtra
Kolegu je "neuničljiva" Toyota Yaris bencinar atmosferc po 70.kkm ribnila, ker je zabilo oljni filter. Da niti ne omenjamo v kakšem stanju je bilo olje. Ne zasluži si črke "o" od besede "olje".
To je tvoj problem, če mi ne verjameš. Avto je bil letnik 2009 in fabrika je predpisala menjavo olja na 60.000km, ki sem se je tudi držal. Je pa res da sem za tiso olje precej plačeval. Že 20 let nazaj je imel Mercedes za določene tipe manjših tovornih vozil iste intervale. Pri tistih avtomobilih je bilo zelo teško narediti servis.
mat
hojnikb ::
Sj imas naprave, ki imajo ekvivalent menjave olja na 100kkm ali se vec (sicer izrazeno v urah, ampak ok). Ampak bistvena razlika je ta, da se uporablja precej precej vec olja, da se doseze tak interval in prakticno idealni pogoji delovanja (temparatura, obrati, vibracije itd..)
That being said, za tiste, ki kupujejo nov avto in ga mislijo met, dokler ne gre garancija, je pac proizvajalcev interval ok (pa naj bo to 30 ali 60kkm). Tisti, ki pa misli met avto dalj casa in je sposoben olje sam zamenjat, bi blo pa precej neumno delat taksne intervale, ker je vsak defekt, povezan z olje, precej precej precej drazji kot dodatno olje, ki ga porabis za skrajsane intervale.
Pa se nekaj; tisti ki se drzite religiozno intervalov, ki jih predpisuje proizvajalc; kako potem gledate na lifetime olja v avtomatskih menjalnikih ? Boste sli brez menjave do 500kk ? ;)q
That being said, za tiste, ki kupujejo nov avto in ga mislijo met, dokler ne gre garancija, je pac proizvajalcev interval ok (pa naj bo to 30 ali 60kkm). Tisti, ki pa misli met avto dalj casa in je sposoben olje sam zamenjat, bi blo pa precej neumno delat taksne intervale, ker je vsak defekt, povezan z olje, precej precej precej drazji kot dodatno olje, ki ga porabis za skrajsane intervale.
Pa se nekaj; tisti ki se drzite religiozno intervalov, ki jih predpisuje proizvajalc; kako potem gledate na lifetime olja v avtomatskih menjalnikih ? Boste sli brez menjave do 500kk ? ;)q
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vuli ::
Olje, ki ga izpustiš iz motorja pri 15 tisoč kilometrih ali 30 tisoč kilometrih, je povsem drugačno. Da razložim laikom, če olje po 15 tisoč prevoženih kilometrih steče po roki, ga ne boš spravil dol, pri 30 tisoč kilometrih pa brez težav. Olje nima več viskoznosti in je iztrošeno. Tisti, ki servis dela na 30 tisoč kilometrov, lahko računa, da bo turbina med 150 tisoč in 200 tisoč kilometri odpovedala."
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
starfotr ::
Menjava olja je praktično zastonj, če ne voziš k zlatarjem.
Včasih so bili intervali menjave bistveno krajši od 15 kkm. Pa se ni nihče pritoževal.
Če ne razumete, da proizvajalci s 30 kkm servsi zaslužijo več, kot če menjajo na 15 kkm, potem vam ni pomoči.
Se ti zadeve iztrošijo bistveno bolj, kar pomeni, da servis namesto rednega vzdrževanja čaka izredno delo (dragi posegi). In tam se dela denar. Izpad intervalov se jim povrne prej kot mislite.
Imel sem priložnost dati olje v analizo v edini akreditiran laboratorij pri nas. Službeno sem to imel, ker to drugače ni ravno poceni za navadnega smrtnika z golfom. In lahko samo povem, da ga ne serite s 30 kkm intervali.
Včasih so bili intervali menjave bistveno krajši od 15 kkm. Pa se ni nihče pritoževal.
Če ne razumete, da proizvajalci s 30 kkm servsi zaslužijo več, kot če menjajo na 15 kkm, potem vam ni pomoči.
Se ti zadeve iztrošijo bistveno bolj, kar pomeni, da servis namesto rednega vzdrževanja čaka izredno delo (dragi posegi). In tam se dela denar. Izpad intervalov se jim povrne prej kot mislite.
Imel sem priložnost dati olje v analizo v edini akreditiran laboratorij pri nas. Službeno sem to imel, ker to drugače ni ravno poceni za navadnega smrtnika z golfom. In lahko samo povem, da ga ne serite s 30 kkm intervali.
matobeli ::
Na youtubu obstaja en zelo fin kanal ki redno testira olja in maziva vseh vrst, jih da tudi na profi analizo. Zih je naredil tudi test olja pri 15 in pri 30kkm. Redno dela tudi analize med poceni in brand olji.
Ker mi vsi skupaj vemo sam to da menjava na 15kkm zih ne škodi.
Skrivnost pa ni tudi to da so kilometri po AC "vredni" precej manj kot pa tisti po mestu in podeželju, tako da je čist možno da nekdo nardi več škode v mašini v 20kkm stalnega speljevanja in pospeševanja kot nekdo drug v 60kkm po AC.
Ker mi vsi skupaj vemo sam to da menjava na 15kkm zih ne škodi.
Skrivnost pa ni tudi to da so kilometri po AC "vredni" precej manj kot pa tisti po mestu in podeželju, tako da je čist možno da nekdo nardi več škode v mašini v 20kkm stalnega speljevanja in pospeševanja kot nekdo drug v 60kkm po AC.
blackbfm ::
But but but but Renault said, it's Okay!
Haynes (kdor ne ve, to je zbirka tehničnih vodičev z diagrami in navori vred) za clio4 priporoča 15k km ALI 2x letno za bencin, 1x letno za dizel. Pise frequent oil/filter changes are good for engine.. Nikjer ne duha ne sluha o 30k+ bolanijah
suse_80 ::
da še sam pristavim mnenje:
cca 15 let sem se vozil na relaciji Sl. konjice Lj. _ sl Konjice vsak dan (služba, torej 200km+ dnevno, 4000 km+ mesečno, 50.000 km+ letno. Avtomobili: renault kangoo 1,5 dci 70KM, Fiat Doblo 1.3 Mjet 75 KM, Dacia Logan 1,5 DCI 75KM. Vsi kupljeni novi, narejeno med 250.000 in 350.000 z vsakim. olje in filtre sem menjal vedno sam doma na cca. 50.000 km. Nisem doživel nobene okvare, povezane z motorjem. kvarili so se drugi deli:
Renault: zavorni diski, amortizerji, alternatorji
Fiat: sklopka, silent bloki iz gume, amortizerji zadaj
Vse je odvisno od stila vožnje.
Sedaj vozim fiat Doblo zadnjue generacije 1.4 16V 95 in menjam olje na 15.000, okvare nobene zadnjih 200.000.
cca 15 let sem se vozil na relaciji Sl. konjice Lj. _ sl Konjice vsak dan (služba, torej 200km+ dnevno, 4000 km+ mesečno, 50.000 km+ letno. Avtomobili: renault kangoo 1,5 dci 70KM, Fiat Doblo 1.3 Mjet 75 KM, Dacia Logan 1,5 DCI 75KM. Vsi kupljeni novi, narejeno med 250.000 in 350.000 z vsakim. olje in filtre sem menjal vedno sam doma na cca. 50.000 km. Nisem doživel nobene okvare, povezane z motorjem. kvarili so se drugi deli:
Renault: zavorni diski, amortizerji, alternatorji
Fiat: sklopka, silent bloki iz gume, amortizerji zadaj
Vse je odvisno od stila vožnje.
Sedaj vozim fiat Doblo zadnjue generacije 1.4 16V 95 in menjam olje na 15.000, okvare nobene zadnjih 200.000.
bbbbbb2015 ::
Divja Svinja je izjavil:
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Menjam tako, kot je predvideno s strani proizvajalca, torej na 30kkm. Avto je BMW, B47 motor. Nič mu ni. Prej sem imel Renaulta 1.5dCi, prodal sem ga z 300.000km, menjava na predvidenih 20kkm. Nič mu ni bilo.
suse_80 ::
Saj to je fora, na servisu te prestrašijo, d agre mašina v večna lovišča, če ne boš menjal na čimkrajši interval, in seveda pri njih, ker je njihovo oje 5w40 iz soda boljše kot Leclercovo 5w40 iz 5L kante...
V bistvu na servisu računajo še doživetje, kot Bine Volčič v svoji propadli restavraciji :-)
V bistvu na servisu računajo še doživetje, kot Bine Volčič v svoji propadli restavraciji :-)
hojnikb ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Divja Svinja je izjavil:
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Menjam tako, kot je predvideno s strani proizvajalca, torej na 30kkm. Avto je BMW, B47 motor. Nič mu ni. Prej sem imel Renaulta 1.5dCi, prodal sem ga z 300.000km, menjava na predvidenih 20kkm. Nič mu ni bilo.
ta bmw sicer ni tako problematicen (ceprav enkrat bo problem) ampak tut ketno in olje v menjalniku bo treba menjat, ceprav prabi bmw, da je lifetime :)
Kr vprasaj N47 lastnike, kako lifetime je njihova ketna... bla.
#brezpodpisa
suse_80 ::
Menjava olja je praktično zastonj, če ne voziš k zlatarjem.
Včasih so bili intervali menjave bistveno krajši od 15 kkm. Pa se ni nihče pritoževal.
Če ne razumete, da proizvajalci s 30 kkm servsi zaslužijo več, kot če menjajo na 15 kkm, potem vam ni pomoči.
Se ti zadeve iztrošijo bistveno bolj, kar pomeni, da servis namesto rednega vzdrževanja čaka izredno delo (dragi posegi). In tam se dela denar. Izpad intervalov se jim povrne prej kot mislite.
Imel sem priložnost dati olje v analizo v edini akreditiran laboratorij pri nas. Službeno sem to imel, ker to drugače ni ravno poceni za navadnega smrtnika z golfom. In lahko samo povem, da ga ne serite s 30 kkm intervali.
5L olja 5w40 max 50 €, filter olja max 10 €, ključ za oljni filter max 10€, časa max 1 uro, rabiš še verjetno kak imbuis ključ, izvijač za ostranitev plastike pod vozilom.. to je to. Če bi za vsako vse ekupil novo = 70 eur cca. Ni razloga, da ne bi tega delal sam.
Meizu ::
Divja Svinja je izjavil:
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Dobil sem občutek, da motor ne teče več tako gladko v prostem teku, je to malo v glavi ali je lahko kaj na tem?
Slišal sem različne informacije o tem intervalu, od nekaterih mehanikov, ki pravijo da je ok, spet do drugih, ki pravijo da menjaj na 20km.
VEM, DA bo bo motor delal precej dolgo tudi z menjavo na 30k km, bolj me zanima kakšne posledice to prinese, obrabo delov v motorju, turbin, kasnejše pitje olja (sadaj poraba olja ni opazna), slabše delovanje motorja, smrad iz auspuha ina basanje dpf ipd.
Tudi na youtubu ni nič pametnega, le plačanci od mobile 1 in par težakov, ki izražajo svoja nepodprta mnenja.
Jaz menjujem olje po intervalu, kot mi ga javi racunalnik v avtu. To je tam nekje na 20kkm (2.0CDTI 170HP masina).
buttcrack ::
Ajde, glede na to da se menja olje... Bencinar 1.2 turbo po enem letu na uradnem servisu po cca 3/4k km olje čisto črno. Avto star 3 leta, skupno 11kkm.
Roko gor kdor si deli mnenje, da verjetno nikoli ni bilo menjano. Letos sem ga sam, konec garancije, avto bolj kot ne rezervni, nič AC.
Roko gor kdor si deli mnenje, da verjetno nikoli ni bilo menjano. Letos sem ga sam, konec garancije, avto bolj kot ne rezervni, nič AC.
aiko ::
3/4 avtocesta, servis na 60.000 se je delal približno na 10 mesecev. Motor 2.2 jtd 120km.
Olje je bilo bučno?
V bistvu ti ne verjamem. Pika.
Kot prvo 2.2 jtd v 120HP varijanti obstaja le do leta 2010 kar pomeni, da
- če to narediš z novim avtom zgubiš garancijo (torej ta opcija odpade)
- če je pa bil že izven garancije, torej ima nakje 120.000-180.000 km (če vzamemo po tvojem povprečju 60kkm/leto) pa takega intervala nebi prenesel ker bi v 99% ribnila turbina zaradi pomanjkljivega mazanja in zabitega oljnega filtra
Kolegu je "neuničljiva" Toyota Yaris bencinar atmosferc po 70.kkm ribnila, ker je zabilo oljni filter. Da niti ne omenjamo v kakšem stanju je bilo olje. Ne zasluži si črke "o" od besede "olje".
To je tvoj problem, če mi ne verjameš. Avto je bil letnik 2009 in fabrika je predpisala menjavo olja na 60.000km, ki sem se je tudi držal. Je pa res da sem za tiso olje precej plačeval. Že 20 let nazaj je imel Mercedes za določene tipe manjših tovornih vozil iste intervale. Pri tistih avtomobilih je bilo zelo teško narediti servis.
Ker google nič ne najde, te prosim za link do podatka kateri avto ima redne menjave olja predpisane na 60k km.
Do takrat pa ti pač ne verjamem dalje.
bbbbbb2015 je izjavil:
Divja Svinja je izjavil:
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Menjam tako, kot je predvideno s strani proizvajalca, torej na 30kkm. Avto je BMW, B47 motor. Nič mu ni. Prej sem imel Renaulta 1.5dCi, prodal sem ga z 300.000km, menjava na predvidenih 20kkm. Nič mu ni bilo.
ta bmw sicer ni tako problematicen (ceprav enkrat bo problem) ampak tut ketno in olje v menjalniku bo treba menjat, ceprav prabi bmw, da je lifetime :)
Kr vprasaj N47 lastnike, kako lifetime je njihova ketna... bla.
Vsem ketnašem se priporoča izklop start stop sistema ter menjava olja na 15k km, če je dosti normalne vožnje po a/c do 20k km.
To velja tudi za B47 motor če misliš avto imet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aiko ()
aiko ::
But but but but Renault said, it's Okay!
Haynes (kdor ne ve, to je zbirka tehničnih vodičev z diagrami in navori vred) za clio4 priporoča 15k km ALI 2x letno za bencin, 1x letno za dizel. Pise frequent oil/filter changes are good for engine.. Nikjer ne duha ne sluha o 30k+ bolanijah
Za vse neznalce, vsak dober mehanik se drži teh vodičev
spelardota ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Divja Svinja je izjavil:
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Menjam tako, kot je predvideno s strani proizvajalca, torej na 30kkm. Avto je BMW, B47 motor. Nič mu ni. Prej sem imel Renaulta 1.5dCi, prodal sem ga z 300.000km, menjava na predvidenih 20kkm. Nič mu ni bilo.
1.5 DCI ima interval 30kkm.
Menjal na 34kkm, dela normalno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: spelardota ()
starfotr ::
Kaj ste nekateri smešni.
Menjate na 30 kkm. In pravite vse je normalno, avto dela.
No pa poglejmo malo drugače.
Imaš normalnega človeka, s 70 kg, vsak dan se giba, navadno se prehranjuje zdravo, sem ter tja nezdravo, kot vsak. Nič mu ni, živi!
Imaš človeka s 120 kg, nič se ne giba, žre samo slabo hrano. Nič mu ni, živi!
Če želiš dolgoročno avtu dobro, je treba opustit slabe navade in prakse. Če vas opalijo več 10 ali več 100 eur za menjavo olja in filtra, ste si sami krivi. Potem se pa zdi fino, ker imate avto, pri katerem 'prihraniš' ker ni treba tako na gosto peljat avta na servis.
Če bi vozili k normalnim serviserjem, ne zlatarjem, bi si lahko privoščili redne menjave na 15 kkm. Ker pa vem, da imate lizing za avto, pa kredo za flet, se pa seveda gleda na vsak eur. In potem vam prav pride tak izgovor, zakaj ne servisirat. Itak boste čez nekaj časa kupili drug avto na lizing, za obstoječega vas boli k, ker gre itak naprej.
Menjate na 30 kkm. In pravite vse je normalno, avto dela.
No pa poglejmo malo drugače.
Imaš normalnega človeka, s 70 kg, vsak dan se giba, navadno se prehranjuje zdravo, sem ter tja nezdravo, kot vsak. Nič mu ni, živi!
Imaš človeka s 120 kg, nič se ne giba, žre samo slabo hrano. Nič mu ni, živi!
Če želiš dolgoročno avtu dobro, je treba opustit slabe navade in prakse. Če vas opalijo več 10 ali več 100 eur za menjavo olja in filtra, ste si sami krivi. Potem se pa zdi fino, ker imate avto, pri katerem 'prihraniš' ker ni treba tako na gosto peljat avta na servis.
Če bi vozili k normalnim serviserjem, ne zlatarjem, bi si lahko privoščili redne menjave na 15 kkm. Ker pa vem, da imate lizing za avto, pa kredo za flet, se pa seveda gleda na vsak eur. In potem vam prav pride tak izgovor, zakaj ne servisirat. Itak boste čez nekaj časa kupili drug avto na lizing, za obstoječega vas boli k, ker gre itak naprej.
hojnikb ::
Kot rečeno, edina verodostojna metrika tukaj je teardown motorja in pregled vseh vitalnih delov. Šele tako lahko rečeš, kako odličen je. Motor bo tut "delal" v precej slabem stanju, pa še to ne pomen da je ok.
#brezpodpisa
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Divja Svinja je izjavil:
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Menjam tako, kot je predvideno s strani proizvajalca, torej na 30kkm. Avto je BMW, B47 motor. Nič mu ni. Prej sem imel Renaulta 1.5dCi, prodal sem ga z 300.000km, menjava na predvidenih 20kkm. Nič mu ni bilo.
ta bmw sicer ni tako problematicen (ceprav enkrat bo problem) ampak tut ketno in olje v menjalniku bo treba menjat, ceprav prabi bmw, da je lifetime :)
Kr vprasaj N47 lastnike, kako lifetime je njihova ketna... bla.
Zdaj ima 172.000km in nisem še ketne zamenjal. Jo bom na 200k. Enako olje v menjalniku, ki je avtomatski. Morda bo narejeno prej, kaj pa vem. Zaenkrat vse gre, je pa res, da avto zaradi korone stoji. Včasih grem v oddaljeno trgovino, da se ogreje pa da ni samo na mestu.
spelardota je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
Divja Svinja je izjavil:
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Menjam tako, kot je predvideno s strani proizvajalca, torej na 30kkm. Avto je BMW, B47 motor. Nič mu ni. Prej sem imel Renaulta 1.5dCi, prodal sem ga z 300.000km, menjava na predvidenih 20kkm. Nič mu ni bilo.
1.5 DCI ima interval 30kkm.
Menjal na 34kkm, dela normalno.
Potem pa se opravičujem, ne štejem vsak kilometer po kilometer. Ko se je lučka za servis prižgala, je avto šel na servis. Torej na 30kkm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
bbbbbb2015 ::
Vsem ketnašem se priporoča izklop start stop sistema ter menjava olja na 15k km, če je dosti normalne vožnje po a/c do 20k km.
To velja tudi za B47 motor če misliš avto imet.
Pa avto že imam. Pa ne bom ga častil po božje, če to misliš. Servis bo, menjava ketne na 200kkm bo, menjava olja v menjalniku tudi bo zdaj ob prvem servisu ali pa z menjavo ketne. Menjava turbin ne bo, razen če najdem stručkota, ki jih zna obnovit, dati nove ležaje pa to. Injektorje bomo tudi obnovili, tudi morda na 200kkm. Doslej je avto šel ko ura.
m0LN4r ::
To ali mašina dela normalno ali ne, je odvisno od definicije kaj je zate normalno. Za vw je baje normalno, če porabi liter ali 2 med menjavo olja, za katerga drugega ni.Hmm, to je tudi zelo redko res.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Ajde, glede na to da se menja olje... Bencinar 1.2 turbo po enem letu na uradnem servisu po cca 3/4k km olje čisto črno. Avto star 3 leta, skupno 11kkm.
Roko gor kdor si deli mnenje, da verjetno nikoli ni bilo menjano. Letos sem ga sam, konec garancije, avto bolj kot ne rezervni, nič AC.
Obarvanje olja se zgodi prakticno takoj, ko nardis nekaj km. Jaz sem na GTIju prvic menjal na 15k in dal na list papirja kapljico in je olje bilo skoraj kot novo. Minimalno temnejse. Naslednjo menjavo pa pr 45kkm. Avto ni pozrl niti kapljice olja v tem casu. Pa sem ga matral marsikje kok je slo.
Pac tehnologija izdelave je tudi napredovala. Dandanes na CNC nardis tak natancno valj, da eno kapljico s prstom razmazes na cilindri pa drsi ko sus.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jest10 ::
stara mama je izjavil:
Sicer pa za tako vmesno menjavo je popolnoma ok tudi če posesaš olje skozi luknjo za merilno palico ali luknjo za nalivanje. Pač ostane par deci starega olja, pa kaj potem. Vseeno ga večino zamenjaš in si na boljšem kot prej.
Filter bo pa Marija Terezija menjala?
Tudi ga lahko, če želi
Tudi če filtra ne menjaš, si na veliko boljšem, kot s starim filtrom IN starim oljem. Filter ti pa menjajo na rednem servisu pri 30k
Meizu ::
Glavni problem zaradi cesar se olje menjuje predcasno so pac turbine. Ker je olje speljano po motornem sistemu na tak nacin, da isto olje, ki maze masino, maze tudi razgreto turbino, le-to seveda precej hitreje degradira.
Ko olje degradira zacne izgubljat na mazalni funkciji, kar seveda poveca trenje med deli ter posledicno tudi znatno poveca obrabo kosov. Ce ne drugega, ce ne upostevas rednega predpisanega intervala bo sla najprej turbina k vragu, potem pa pocasi se vse ostalo. Atmosferski motorji zdrzijo brez menjave olja precej znantno dlje kot turbinarji.
Nisem poklicni mehanik oz. strojnik ampak common sense pravi, da ce nisi ravno navijal masine ter drasticno posegal po motorju, potem je predpisani interval s strani proizvajalca gotovo na mestu in varno merilo za menjavo olja ter ostalih potrosnih materjalov. Ce preventivno prej menjas nisi izgubil prav nic, cisto mozno pa je, da tudi profitiral nisi. Prej obratno, olje ni glih poceni, ce namesto na recimo 30kkm menjujes olje na 15kkm (in sploh ce tega ne delas sam) si si dobesedno podvojil stroske rednih servisov, kar lahko dolgorocno pomeni, da bos ceneje prisel skozi ce bi zaradi predcasne odpovedi nekega kosa v motorju, pri drzanju predpisanega intervala, moral ta del tudi zamenjat.
Ko olje degradira zacne izgubljat na mazalni funkciji, kar seveda poveca trenje med deli ter posledicno tudi znatno poveca obrabo kosov. Ce ne drugega, ce ne upostevas rednega predpisanega intervala bo sla najprej turbina k vragu, potem pa pocasi se vse ostalo. Atmosferski motorji zdrzijo brez menjave olja precej znantno dlje kot turbinarji.
Nisem poklicni mehanik oz. strojnik ampak common sense pravi, da ce nisi ravno navijal masine ter drasticno posegal po motorju, potem je predpisani interval s strani proizvajalca gotovo na mestu in varno merilo za menjavo olja ter ostalih potrosnih materjalov. Ce preventivno prej menjas nisi izgubil prav nic, cisto mozno pa je, da tudi profitiral nisi. Prej obratno, olje ni glih poceni, ce namesto na recimo 30kkm menjujes olje na 15kkm (in sploh ce tega ne delas sam) si si dobesedno podvojil stroske rednih servisov, kar lahko dolgorocno pomeni, da bos ceneje prisel skozi ce bi zaradi predcasne odpovedi nekega kosa v motorju, pri drzanju predpisanega intervala, moral ta del tudi zamenjat.
blackbfm ::
obratno, olje ni glih poceni
Mene brandname olje po specifikaciji proizvajalca stane nekih 5-6e / liter.. In to je maloprodajna cena zame ki kupim 1x letno
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8533 (3752) | Blinder |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51718 (23766) | blackbfm |
» | Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15790 (13420) | jest10 |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12102 (10684) | bbbbbb2015 |
» | Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14906 (13338) | fikus_ |