Forum » Loža » Menjava olja pri dizlu.
Menjava olja pri dizlu.
Divja Svinja ::
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Dobil sem občutek, da motor ne teče več tako gladko v prostem teku, je to malo v glavi ali je lahko kaj na tem?
Slišal sem različne informacije o tem intervalu, od nekaterih mehanikov, ki pravijo da je ok, spet do drugih, ki pravijo da menjaj na 20km.
VEM, DA bo bo motor delal precej dolgo tudi z menjavo na 30k km, bolj me zanima kakšne posledice to prinese, obrabo delov v motorju, turbin, kasnejše pitje olja (sadaj poraba olja ni opazna), slabše delovanje motorja, smrad iz auspuha ina basanje dpf ipd.
Tudi na youtubu ni nič pametnega, le plačanci od mobile 1 in par težakov, ki izražajo svoja nepodprta mnenja.
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Dobil sem občutek, da motor ne teče več tako gladko v prostem teku, je to malo v glavi ali je lahko kaj na tem?
Slišal sem različne informacije o tem intervalu, od nekaterih mehanikov, ki pravijo da je ok, spet do drugih, ki pravijo da menjaj na 20km.
VEM, DA bo bo motor delal precej dolgo tudi z menjavo na 30k km, bolj me zanima kakšne posledice to prinese, obrabo delov v motorju, turbin, kasnejše pitje olja (sadaj poraba olja ni opazna), slabše delovanje motorja, smrad iz auspuha ina basanje dpf ipd.
Tudi na youtubu ni nič pametnega, le plačanci od mobile 1 in par težakov, ki izražajo svoja nepodprta mnenja.
- spremenilo: Divja Svinja ()
Divja Svinja ::
Nimam orodja za snet filter. Plastičn ohišje je. Sicer pa to ni odgovor, ki sem ga iskal.
Buggy ::
Ce delas daljse relacije ne bo kvaliteta olja upadla toliko, kot ce delas krajse in imas vec mrzlih zagonov. Ti jih delas dokaj veliko in po AC, zato se ne sekiraj, ker se motor vedno ogreje na delovno temperaturo.
Avto ti zaradi olja, ki ni bil menjan pri 15K ne dela zaradi tega nic slabse. Verjetno gre res za obcutek. Ker je kar nekaj cvetnega prahu v zraku pa lahko zamenjas ali vsaj ocistis zracni filter, ki ima vec vpliva na to kako motor tece, sploh ce ze dolgo ni bil menjan.
Ne vem kaksne tezake in placance si imel v mislih, je pa dejstvo da so nekateri motorji na kvaliteto in menjavo olja bolj obcutljivi kot drugi.
Avto ti zaradi olja, ki ni bil menjan pri 15K ne dela zaradi tega nic slabse. Verjetno gre res za obcutek. Ker je kar nekaj cvetnega prahu v zraku pa lahko zamenjas ali vsaj ocistis zracni filter, ki ima vec vpliva na to kako motor tece, sploh ce ze dolgo ni bil menjan.
Ne vem kaksne tezake in placance si imel v mislih, je pa dejstvo da so nekateri motorji na kvaliteto in menjavo olja bolj obcutljivi kot drugi.
MeGreat ::
Kar zapelje si do kakšnega serviserja in ga vprašaj če ti menja olje. Večina zdaj dela na črno, po koncu krize bojo pa še dodatke vzeli :)
KAVINSKY ::
Kot enkraten dogodek poznejše menjave olja ne bi smelo biti nič hujšega, še posebej pri avtocestnem režimu - veliko zagonov in kratkih voženj prej stolče olje. Po navadi že piše v navodilih avta da imaš menjavo na 20k km pri urbanih vožnjah, 30k km pri avtocestnih.
Od posledic pa so različne pri različnih motorjih. Famozni 1.5 dci so imeli predpisane menjave na 30 ali 2 leti. Posledica, moral si menjavati ojnične ležaje, ker so že tako ali tako bili krhko narejeni. VW že vsaj 20 let promovira long life intervale na 30, pa v bližini 300k km so pogoste okvare turbine.
Bolj je važno, da spremljaš nivo olja in po potrebi dotočiš. Izogibaj se vročih izklopov. 150 po avtocesti na vroč dan in izklop avta na prvi avtocestni črpalki naredi več škode, kot teranje hladnega motorja pozimi.
Od posledic pa so različne pri različnih motorjih. Famozni 1.5 dci so imeli predpisane menjave na 30 ali 2 leti. Posledica, moral si menjavati ojnične ležaje, ker so že tako ali tako bili krhko narejeni. VW že vsaj 20 let promovira long life intervale na 30, pa v bližini 300k km so pogoste okvare turbine.
Bolj je važno, da spremljaš nivo olja in po potrebi dotočiš. Izogibaj se vročih izklopov. 150 po avtocesti na vroč dan in izklop avta na prvi avtocestni črpalki naredi več škode, kot teranje hladnega motorja pozimi.
Buggy ::
Da ne bo nesporazumov, ker tole eni ne razumejo tako kot je misljeno. 150kmh je pri meni cca 3K rpm v 6 prestavi in motor bolj kot ne spi. Bolj je pomembno kako je motor obremenjen. Recimo ce ga na Vrsic gonis 50kmh, vedno do 6Krpm je dosti slabse takoj ugasnit.
Tako kot so vcasih prodajalci rekli za nov avto, ko se ga je se utekalo, da ne smes it cez 100kmh, so pa pol doloceni na kriziscih drag racal od semaforja do semaforja..."...pa sej ni slo vec kot 100kmh"
Tako kot so vcasih prodajalci rekli za nov avto, ko se ga je se utekalo, da ne smes it cez 100kmh, so pa pol doloceni na kriziscih drag racal od semaforja do semaforja..."...pa sej ni slo vec kot 100kmh"
Utk ::
Divja Svinja je izjavil:
Nimam orodja za snet filter. Plastičn ohišje je. Sicer pa to ni odgovor, ki sem ga iskal.
Če ga lahko, ga zamenjaj, sam ali na črno, če ne, pa pač vozi. Ne bo se razpadel zato. Ni pa zelo dobro.
Avto ti zaradi olja, ki ni bil menjan pri 15K ne dela zaradi tega nic slabse. Verjetno gre res za obcutek.
Ne vem če dela "slabše" ali "boljše", definitivno pa je zvok drugi takoj ko zamenjaš olje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Divja Svinja ::
PSA mislim, da ima sedaj čisto pri novih znižan interval 25k km, moj je še EURO 5, mogoče zaradi tega.
Prav tako pravijo, da olja ni potrebno menjati v avtomatskem menjalniku z pretvornikom navora, kar je totalna laž, glede na to jim ni za zaupat nič.
Prav tako pravijo, da olja ni potrebno menjati v avtomatskem menjalniku z pretvornikom navora, kar je totalna laž, glede na to jim ni za zaupat nič.
Divja Svinja ::
Evo samo za info, po menjavi olja dela motor popolnoma drugače, izginile so vibracije, drug zvok... Menjajte olje na dizlih vsaj na 15k, laufajo lepše...
IL_DIAVOLO ::
Divja Svinja je izjavil:
Evo samo za info, po menjavi olja dela motor popolnoma drugače, izginile so vibracije, drug zvok... Menjajte olje na dizlih vsaj na 15k, laufajo lepše...
Wow resno? To pa je res cudno.
Scorpy84 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Divja Svinja je izjavil:
Evo samo za info, po menjavi olja dela motor popolnoma drugače, izginile so vibracije, drug zvok... Menjajte olje na dizlih vsaj na 15k, laufajo lepše...
Wow resno? To pa je res cudno.
Očitno prihajajo večje težave, kot si sam misliš :). Prej bi rekel da je to placebo učinek, ker si toliko prepričan da staro olje škodi motorju. Sicer na dolgi rok ja, da bi pa imel zvok popolnoma drugačen, je pa mal huda ali pa imaš že ojnice/ventile poškodovane.
Vuli ::
1x na leto, ~13 k km
nekatera plastična ohišča imajo spodaj nastavek za ključ ~19mm .
Divja Svinja je izjavil:
Nimam orodja za snet filter. Plastičn ohišje je. Sicer pa to ni odgovor, ki sem ga iskal.
nekatera plastična ohišča imajo spodaj nastavek za ključ ~19mm .
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vuli ()
hojnikb ::
kar je seveda mission impossible, ce je hard to reach al pa prejsni idiot ni namazal tesnila z oljem.
#brezpodpisa
;-) ::
destroyer2k ::
To lahko potrdim, da če ni namazal z oljem tesnilo ima hojnikb prav (probano iz prve roke). In v večina mehanikov prakticira to razen kakšnih študentov ali šalabajzerjev.
Evolve ::
Divja Svinja je izjavil:
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Dobil sem občutek, da motor ne teče več tako gladko v prostem teku, je to malo v glavi ali je lahko kaj na tem?
Slišal sem različne informacije o tem intervalu, od nekaterih mehanikov, ki pravijo da je ok, spet do drugih, ki pravijo da menjaj na 20km.
VEM, DA bo bo motor delal precej dolgo tudi z menjavo na 30k km, bolj me zanima kakšne posledice to prinese, obrabo delov v motorju, turbin, kasnejše pitje olja (sadaj poraba olja ni opazna), slabše delovanje motorja, smrad iz auspuha ina basanje dpf ipd.
Tudi na youtubu ni nič pametnega, le plačanci od mobile 1 in par težakov, ki izražajo svoja nepodprta mnenja.
olje v motorju se danes menja prepogosto. Menjavati olje 1x letno ali pa na 15000 km je oslarija (razen če delaš ogromno kilometrov)
Proizvajalci avtomobilov predpisujejo olje ki začne "razpadati" po 2-5 letih, sam servisni intervali z menjavo olja je pa postavljen na recimo 15000kmn ali 1x na leto... kakšna bedarija.
Če moj avto nebi imel garancije bi menjal olje na 60000km oz enkrat na 3-4 leta.
To da avto vleče slabše, ker si menjal olje je samo v glavi oz je narobe nekaj drugeg (menjaj črpalko kjer tankaš, tankaj na mol-u, izogibaj se petrola ali omw-ja - preverjeno na valarjih imajo ogriva omw in petrol manjšo moč)
hojnikb ::
ti sploh ves, kako zgleda olje pr 30k, kaj sele 60k ? Mazivne lastnosti malo boljse od vode.
#brezpodpisa
Evolve ::
hojnikb ::
Tudi najbolj kvalitetno olje bo pr 30k zanic. Lidl olje pa po 10k nebo razpadu na nulo.
Servisni intervali se podaljsujejo, ker to lepse zgleda na prospektu, zeleni so veseli in avto zgleda cenejsi za vzdrzevat.
Servisni intervali se podaljsujejo, ker to lepse zgleda na prospektu, zeleni so veseli in avto zgleda cenejsi za vzdrzevat.
#brezpodpisa
Utk ::
menjaj črpalko kjer tankaš, tankaj na mol-u, izogibaj se petrola ali omw-ja - preverjeno na valarjih imajo ogriva omw in petrol manjšo moč
Čudno, jaz sem slišal, da je mol najslabši. Pišeš o placebo efektu pri menjavi olja, zvoku, za pospešek ni nihče nič rekel, obenem pa priporočaš mol proti omv in petrolu, kar je pa dokazano samo placebo.
ti sploh ves, kako zgleda olje pr 30k, kaj sele 60k ? Mazivne lastnosti malo boljse od vode.
ja ker kupuješ vodo z oljem. kupi pravo olje!
Bodi konkreten.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vuli ::
Divja Svinja je izjavil:
Zdravo!
Zanima me na koliko kilometrih menjate olje v svojih dizlih, sam imam v avtu namreč 2.0 dizlski motor (120KW, PSA ca.100k prevozenih) za katerega je predpisana menjava s strani proizvajalca 30k km ali 2 leti.
Sam zaradi varnosti ne upoštevam tega intervala in probam menjati nekje na 15k km, sedaj ko je to stanje s korono pa ne morem zamenjati olja in sem zato že 18k km od menjave (8 mesecev), delam relacijo 80km na dan, večino avtocesta, težka noga (sploh sedaj, hihi)...
Dobil sem občutek, da motor ne teče več tako gladko v prostem teku, je to malo v glavi ali je lahko kaj na tem?
Slišal sem različne informacije o tem intervalu, od nekaterih mehanikov, ki pravijo da je ok, spet do drugih, ki pravijo da menjaj na 20km.
VEM, DA bo bo motor delal precej dolgo tudi z menjavo na 30k km, bolj me zanima kakšne posledice to prinese, obrabo delov v motorju, turbin, kasnejše pitje olja (sadaj poraba olja ni opazna), slabše delovanje motorja, smrad iz auspuha ina basanje dpf ipd.
Tudi na youtubu ni nič pametnega, le plačanci od mobile 1 in par težakov, ki izražajo svoja nepodprta mnenja.
olje v motorju se danes menja prepogosto. Menjavati olje 1x letno ali pa na 15000 km je oslarija (razen če delaš ogromno kilometrov)
Proizvajalci avtomobilov predpisujejo olje ki začne "razpadati" po 2-5 letih, sam servisni intervali z menjavo olja je pa postavljen na recimo 15000kmn ali 1x na leto... kakšna bedarija.
Če moj avto nebi imel garancije bi menjal olje na 60000km oz enkrat na 3-4 leta.
To da avto vleče slabše, ker si menjal olje je samo v glavi oz je narobe nekaj drugeg (menjaj črpalko kjer tankaš, tankaj na mol-u, izogibaj se petrola ali omw-ja - preverjeno na valarjih imajo ogriva omw in petrol manjšo moč)
ja, ja, ti kar menjaj olje na 30k ali pa še boljš na 60k, ko ti poteče garancija. še, če bi imel bencinca-atmosferca ne vem, če bi zdržal do 30k.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
Scorpy84 ::
Eni menjajte, ampak dizel pa 30k ni šans, še 20k je preveč. Že ko novo daš olje not, narediš 100km, daš olje ven je
že čisto črno, kot da ni bilo menjano. Pri bencinarju vsaj tega ni, oziroma čisto malo spremeni barvo.
že čisto črno, kot da ni bilo menjano. Pri bencinarju vsaj tega ni, oziroma čisto malo spremeni barvo.
jest10 ::
1x na leto, ~13 k km
Divja Svinja je izjavil:
Nimam orodja za snet filter. Plastičn ohišje je. Sicer pa to ni odgovor, ki sem ga iskal.
nekatera plastična ohišča imajo spodaj nastavek za ključ ~19mm .
Sicer pa za tako vmesno menjavo je popolnoma ok tudi če posesaš olje skozi luknjo za merilno palico ali luknjo za nalivanje. Pač ostane par deci starega olja, pa kaj potem. Vseeno ga večino zamenjaš in si na boljšem kot prej.
Ganon ::
K0l1br1 ::
Eni menjajte, ampak dizel pa 30k ni šans, še 20k je preveč. Že ko novo daš olje not, narediš 100km, daš olje ven je
že čisto črno, kot da ni bilo menjano. Pri bencinarju vsaj tega ni, oziroma čisto malo spremeni barvo.
Tebe bodo na institutu zaposlili. Samo barvo boš pogledal in povedal, kakšne kvalitete olje je.
aiko ::
Eni menjajte, ampak dizel pa 30k ni šans, še 20k je preveč. Že ko novo daš olje not, narediš 100km, daš olje ven je
že čisto črno, kot da ni bilo menjano. Pri bencinarju vsaj tega ni, oziroma čisto malo spremeni barvo.
Črno je takoj,ker vsa novejša olja imajo v sebi tudi detergente. Po domače povedano olje je hitreje "umazano" ker veže nase vse "smeti", je pa posledično mašina čistejša ker se nabira bistveno manj usedlin povsod in to je bistvo vsega.
Kar se tiče pa servisnih intervalov imajo prav vsi tule, kateri so predlagajo menjavo olja na 15k km ne glede na to kaj proizvajalec predpiše. Še posebno je ta praksa zdrava pri turbinarjih, kar so skoraj vsi novi avti danes in seveda, če misliš avto imet tudi izven garancje...
Dag ::
Jaz imam predpisano menjavo na 40k, pa so mi na samem servisu svetovali, naj menjam na 15-20k. Dizel. Ker se ta avto 90% vozi na relacije, menjam na 20k, kar znese ravno eno leto.
Scorpy84 ::
Eni menjajte, ampak dizel pa 30k ni šans, še 20k je preveč. Že ko novo daš olje not, narediš 100km, daš olje ven je
že čisto črno, kot da ni bilo menjano. Pri bencinarju vsaj tega ni, oziroma čisto malo spremeni barvo.
Tebe bodo na institutu zaposlili. Samo barvo boš pogledal in povedal, kakšne kvalitete olje je.
Zakaj bi me, a sem kje omenjal slabšo kvaliteto? Nisem, ne. Samo ti si rad pameten.
Seveda da so smeti, zato sem pa napisal, kar sem. Ker že z novim oljem pobereš smeti + nove. In to kar pišejo proizvajalci, je prehuda.
hojnikb ::
Proizvajalci avtomobilov tudi ne predvidevajo menjav olja v menjalnikih, kjub temu da oem teh menjalnikov predvideva recimo 100kk
#brezpodpisa
aiko ::
Proizvajalcem je itak edini interes prodat čimveč novih vozil, zato pa predpisujejo (pre)dolge intervale,
kateri so dovolj kratki da 99% vozil načeloma preživi garancijo brez okvar zaradi tega (npr. 150k km) in dovolj dolgi da bo avto po določenih kilometrih že imel kakšno dražjo okvaro (ketna, turbina, oljna pumpa), zaradi česar bo večina pač menjala vozilo za novo.
kateri so dovolj kratki da 99% vozil načeloma preživi garancijo brez okvar zaradi tega (npr. 150k km) in dovolj dolgi da bo avto po določenih kilometrih že imel kakšno dražjo okvaro (ketna, turbina, oljna pumpa), zaradi česar bo večina pač menjala vozilo za novo.
starfotr ::
Ne samo služenje na novih avtih, tudi večji (dražji) servisi so zaradi slabšega vzdrževanja (beri daljših intervalov menjave).
Olje in filter morate menjat najmanj 1x na leto ali 15 kkm. To je osnova. To je biblija vzdrževanja avta.
Tudi ostale tekočine so zelo pomembne, da se jih menja redno in sproti. Avtomatiki so itak problematični, tam se je treba strogo držat menjave olja in filtra. Na ročnih menjalnikih menjaš olje na precej daljše intervale.
Hladilna tekočina, servo olje, dot za zavore...
In potem še vsi filtri, kabinski, zračni, za gorivo, za olje ...
Velika večina folka ne dela tega.
Kot tudi ne furajo avta na optiko in podobno.
Olje in filter morate menjat najmanj 1x na leto ali 15 kkm. To je osnova. To je biblija vzdrževanja avta.
Tudi ostale tekočine so zelo pomembne, da se jih menja redno in sproti. Avtomatiki so itak problematični, tam se je treba strogo držat menjave olja in filtra. Na ročnih menjalnikih menjaš olje na precej daljše intervale.
Hladilna tekočina, servo olje, dot za zavore...
In potem še vsi filtri, kabinski, zračni, za gorivo, za olje ...
Velika večina folka ne dela tega.
Kot tudi ne furajo avta na optiko in podobno.
archer ::
Imam Megana 2 1,5 dci, letnik 2008. Olje menjam na max 15.000 km ali enkrat na leto, oboje je tam tam. Avto deluje brezhibno in pričakujem da bo še naslednja 3 do 4 leta. Ima pa malo čez 200.000 km. Pri okoli 100.000 sem tudi menjal ojnične ležaje, cena menjave cca. 250€. Ko so mi jih pokazali so bili kot novi. Če bi se držal predpisanih intervalov, zelo verjetno ne bi bilo tako.
Menjajte olje na max 15.000 km. Vse skupaj je prepoceni, da bi na tem šparali. Če ne gre si kupite cenejši avto, če še vedno ne gre pa priporočam da greste peš ali na avtobus oz. vlak.
Menjajte olje na max 15.000 km. Vse skupaj je prepoceni, da bi na tem šparali. Če ne gre si kupite cenejši avto, če še vedno ne gre pa priporočam da greste peš ali na avtobus oz. vlak.
stara mama ::
Sicer pa za tako vmesno menjavo je popolnoma ok tudi če posesaš olje skozi luknjo za merilno palico ali luknjo za nalivanje. Pač ostane par deci starega olja, pa kaj potem. Vseeno ga večino zamenjaš in si na boljšem kot prej.
Filter bo pa Marija Terezija menjala?
Ekologija™ in Trajnost™
aiko ::
Točno tako. Filtri ter olja so prepoceni, da se na njih špara.
Večina pozabi tudi na filter goriva (katerega je dobro menjat vsak servis (če ti ni škoda tistih 10-20EUR), oz. na 2 servisa) ter zavornega olja (na 2 leti).
Vozilom, katera imajo občutljivo visokotlačno pumpo (ponavadi iz alu) zelo koristi redna menjava filtra za nafto ter predvsem izogibanje vožnjam z praznim tankom. Namreč obe pumpi (električna ter visokotlačna) se namreč precej lepše hladita v kolikor je v avtu več goriva, kar lahko posledično pripelje tako daleč, da te menjava le-teh doleti bistveno kasneje (300kkm +) ali pa sploh ne.
Večina pozabi tudi na filter goriva (katerega je dobro menjat vsak servis (če ti ni škoda tistih 10-20EUR), oz. na 2 servisa) ter zavornega olja (na 2 leti).
Vozilom, katera imajo občutljivo visokotlačno pumpo (ponavadi iz alu) zelo koristi redna menjava filtra za nafto ter predvsem izogibanje vožnjam z praznim tankom. Namreč obe pumpi (električna ter visokotlačna) se namreč precej lepše hladita v kolikor je v avtu več goriva, kar lahko posledično pripelje tako daleč, da te menjava le-teh doleti bistveno kasneje (300kkm +) ali pa sploh ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aiko ()
stara mama ::
Vozilom, katera imajo občutljivo visokotlačno pumpo (ponavadi iz alu) zelo koristi redna menjava filtra za nafto ter predvsem izogibanje vožnjam z praznim tankom. Namreč obe pumpi (električna ter visokotlačna) se namreč precej lepše hladita v kolikor je v avtu več goriva, kar lahko posledično pripelje tako daleč, da te menjava le-teh doleti bistveno kasneje (300kkm +) ali pa sploh ne.
Res je!
Na Meganu sem gledal zadnjič, zakaj ima po podnu napeljano cev goriva cik-cak. V bistvu je to poceni rešitev za hlajenje goriva, ker je nizkocenovni avto in nima hladilnika.
Na mojem je pa mali kilerček pri filtru in dovod zraka na njega.
Olje je po 5-6€ na liter največ. Če kdo za olje plača več mu čestitam! Ker je bil uspešno nategnjen! Lahko si z njim samo tazadnjo namaže, da bo manj peklo.
Filtri so pa tud po 5€ (tist kos papirja večje cene ne sme imeti)
Ekologija™ in Trajnost™
IL_DIAVOLO ::
Ne gre se za šparanje, ampak bolj to da veliko folka sploh ne ve, kaj to mali servis je. Sploh ženski del populacije, ki ne vozijo novih avtov, kjer je to pogoj za garancijo.
archer ::
Večinoma je res, da smo prišli tako daleč z avtomobilom, kot vsakdanje uporabnim izdelkom, da veliko ljudi sploh več ne odpre havbe. Tako ali tako delajo vse na servisih. Ali mogoče bližje resnici je to, da imamo tu dve skrajnosti. Eni so zaljubljeni v avte in jih po cele dneve glancajo pa božajo, drugim je pa zadnja briga. Nekako je pa pravilno, da se stroj vzdržuje skladno z neko logiko in razumom, če ga že imaš.
Je pa res, da ko enkrat avto nehaš voziti na uradni servis moraš stvari, ki jih je potrebno urediti, spremljati sam in se z mehanikom vse zmeniti. Moja izkušnja je takšna, da so na uradnem servisu imeli vse v bazi in me sami na vse spomnili. Še na kaj kar ni bilo treba menjati.
Je pa res, da ko enkrat avto nehaš voziti na uradni servis moraš stvari, ki jih je potrebno urediti, spremljati sam in se z mehanikom vse zmeniti. Moja izkušnja je takšna, da so na uradnem servisu imeli vse v bazi in me sami na vse spomnili. Še na kaj kar ni bilo treba menjati.
Zvezdica27 ::
lej, če olje menjaš na 2 leti je to še zmeraj bolje kot nikoli. Kao bi ga moral vsako leto, da se pač slučajno kake serisjke napake ne pokažejo (renault 2,2 anyone?).
18k pa res ni neka razdalja, jaz na leto cca 30.000 pa ni veliko. Menjaj, ko boš lahko in se ne sekiraj ali je to 18 mesecev, 24 ali celo 30. Ampak menjaj pa ga, lej, če drugega ne je to točno pol ure dela doma. Jaz ga vsako leto in je mir.
včasih na golfu II sem ga pomoje na 5 let ;)
zz
18k pa res ni neka razdalja, jaz na leto cca 30.000 pa ni veliko. Menjaj, ko boš lahko in se ne sekiraj ali je to 18 mesecev, 24 ali celo 30. Ampak menjaj pa ga, lej, če drugega ne je to točno pol ure dela doma. Jaz ga vsako leto in je mir.
včasih na golfu II sem ga pomoje na 5 let ;)
zz
cvalsr ::
Običajno slotechovsko pametovanje.
Tisoči inženirjev, tehnikov, testnih voznikov, doktorjev znanosti, mehanikov itd v avtomobilskih tovarnah se desetletja po 8 ur na dan ukvarjajo z motorji, mazanjem, olji, gorivi, ...
in na osnovi rezultatov testiranj napišejo navodilo za vzdrževanje oziroma servisiranje, tudi za menjave olja in filtra.
Ampak pubertetniki in ostareli pubertetniki na slotechu, ki nekateri niti žarnice ne znate zamenjati, veste bolje od njih!
Tisoči inženirjev, tehnikov, testnih voznikov, doktorjev znanosti, mehanikov itd v avtomobilskih tovarnah se desetletja po 8 ur na dan ukvarjajo z motorji, mazanjem, olji, gorivi, ...
in na osnovi rezultatov testiranj napišejo navodilo za vzdrževanje oziroma servisiranje, tudi za menjave olja in filtra.
Ampak pubertetniki in ostareli pubertetniki na slotechu, ki nekateri niti žarnice ne znate zamenjati, veste bolje od njih!
stara mama ::
Kako boš pa komentiral različne servisne intervale pri enakem avtomobilu? Odvisno od tega, koliko si doplačal garancije.
Olje na 30k menjaš dvakrat in je avto že izven vseh garancij. Po domače povedano, po pretečeni garanciji proizvajalca boli k**** za tvoj avto. Pa še dobra stranka na oddelku rezervnih delov boš.
Olje na 30k menjaš dvakrat in je avto že izven vseh garancij. Po domače povedano, po pretečeni garanciji proizvajalca boli k**** za tvoj avto. Pa še dobra stranka na oddelku rezervnih delov boš.
Ekologija™ in Trajnost™
Utk ::
Običajno slotechovsko pametovanje.
Tisoči inženirjev, tehnikov, testnih voznikov, doktorjev znanosti, mehanikov itd v avtomobilskih tovarnah se desetletja po 8 ur na dan ukvarjajo z motorji, mazanjem, olji, gorivi, ...
in na osnovi rezultatov testiranj napišejo navodilo za vzdrževanje oziroma servisiranje, tudi za menjave olja in filtra.
Ampak pubertetniki in ostareli pubertetniki na slotechu, ki nekateri niti žarnice ne znate zamenjati, veste bolje od njih!
Ti to nekaj narobe razumeš. Tisoči inženirjev, in predvsem marketingerjev, imajo za cilj maksimizacijo dobička, ti kot kupec pa imaš za cilj čim večjo življenjsko dobo. Se ti zdita ta cilja skupna? Meni ne. Naj dajo navodila za vzdrževanje in GARANCIJO za 20 letno življensko dobo, pa bomo potem se tega držali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Na GTIju na 15k na dizlu pa 30k oz. takrat ko avto zagnjavi za menjavo. Pa se noben ni crknil.
Olje in filter morate menjat najmanj 1x na leto ali 15 kkm. To je osnova. To je biblija vzdrževanja avta.Si ziher dobro bral biblijo, ker tam namres pise, da na 0,75 let oz. 12509km?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
mat11 ::
Tudi najbolj kvalitetno olje bo pr 30k zanic. Lidl olje pa po 10k nebo razpadu na nulo.
Servisni intervali se podaljsujejo, ker to lepse zgleda na prospektu, zeleni so veseli in avto zgleda cenejsi za vzdrzevat.
Maalce nakladaš. Imel intervale na 60.000 in jih tudi delal, po prevoženih 300.000 motor še vedno odličen. Je kar važno katero olje.
mat
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8667 (3886) | Blinder |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 52229 (24277) | blackbfm |
» | Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16053 (13683) | jest10 |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12256 (10838) | bbbbbb2015 |
» | Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15129 (13561) | fikus_ |