Forum » Na cesti » Avto za daily commute 140km
Avto za daily commute 140km
TheBlueOne ::
PrihajaNodi je izjavil:
Fino. Jaz sem prevozil celo Romunijo, del Ukraine, Madzarsko s cliotom 95. Popravila sem rihtal sam.
P.s. in to veckrat.
Dober si, da se ti da. Za delat kilometre so nemske limuzine super. Tudi popravila niso hud strosek, ce gledas koliko te stane vse. Pac racunas, da bos dal se 10-20% nakupne cene za popravila do 200.000km. Jaz bi bil mrtev, ce bi moje km delal v kaksni majhni kisti tipa clio.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tako se imas najmanj izgube ja.
In tam dejansko vidis, ce so km realni, ker avti se disijo po novem in niti nimajo casa narediti ne vem koliko km. Na sedanjem sem jaz potrgal zascitne folije, pa je imel 60kkm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
facepalm ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tako se imas najmanj izgube ja.
Ampak vseeno lahko imas obilico stroskov. Sorodnik rad menjuje avte in kupuje vse preverjene. MB ok, VW ok, Lancia/Alfa ok, BMW nikoli vec. Je rekel, da je to jama brez dna. Je rekel:" Na pooblascencu, ti recejo samo "buongiorno" in je ze 700€." (Vedno vse servisiral na uradnih, zaradi nadaljne prodaje). Okvaro mislim, da je imel le eno in ga nato prodal.
Drugi del zlahte pa prisega na BMW. V te avte se vlaga toliko, da ko vprasas "koliko", ustrelijo polovicno cifro (se zarecejo s casom). In vsako leto je nekaj.. Vsekakor ce kdaj kupim BMWja, bo to samo M in samo ce si bom lahko brez tezav privoscil 10k vlozka letno.
PrihajaNodi ::
Dober si, da se ti da. Za delat kilometre so nemske limuzine super. Tudi popravila niso hud strosek, ce gledas koliko te stane vse. Pac racunas, da bos dal se 10-20% nakupne cene za popravila do 200.000km. Jaz bi bil mrtev, ce bi moje km delal v kaksni majhni kisti tipa clio.
Moj avto ne sme biti "digitaliziran" zelim tudi da ustreza da ga lahko sam popravljam in menjam stvari. Dacia mi to omogoca.
Avto pa imam za 20 let+:) se navezem nanj.
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
Map ::
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tako se imas najmanj izgube ja.
Ampak vseeno lahko imas obilico stroskov. Sorodnik rad menjuje avte in kupuje vse preverjene. MB ok, VW ok, Lancia/Alfa ok, BMW nikoli vec. Je rekel, da je to jama brez dna. Je rekel:" Na pooblascencu, ti recejo samo "buongiorno" in je ze 700€." (Vedno vse servisiral na uradnih, zaradi nadaljne prodaje). Okvaro mislim, da je imel le eno in ga nato prodal.
Drugi del zlahte pa prisega na BMW. V te avte se vlaga toliko, da ko vprasas "koliko", ustrelijo polovicno cifro (se zarecejo s casom). In vsako leto je nekaj.. Vsekakor ce kdaj kupim BMWja, bo to samo M in samo ce si bom lahko brez tezav privoscil 10k vlozka letno.
Veliko je tudi na voznikih, ki so vec ali manj divjaki. Teranje hladnega in ugasanje vročega pač ni dobro ne za motor in se manj za turbino. Pa verjetno se kup stvari poleg, ne vem, nisem mehanik.
WizzardOfOZ ::
Kinjorts ::
TheBlueOne je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kupis novega, pri 150k prodas.
Kupis pri 50.000 prodaj pri 175.000. :) Do tja si se upam oz. max 200.000. Ce ne bi delal km, bi b.p. vzel s 100.000km.
Jaz kupim pri 150.000 in pri 500.000 prodam. Je bistveno ceneje.
Kinjorts ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zagotovo ja haha
Pri zdajšnjem imam 450000. Glede na to, da nimam kakšnih posebnih težav ga bom gotovo vozil še kakšne 3 leta, pa delam okoli 60.000 km na leto.
Zgoraj je nekdo napisal, da je za servise med 175 in 200.000 dal 6000€. Si ne predstavljam, kaj je počel z avtom, nov motor z menjalnikom je toliko.
hojnikb ::
PrihajaNodi je izjavil:
Dober si, da se ti da. Za delat kilometre so nemske limuzine super. Tudi popravila niso hud strosek, ce gledas koliko te stane vse. Pac racunas, da bos dal se 10-20% nakupne cene za popravila do 200.000km. Jaz bi bil mrtev, ce bi moje km delal v kaksni majhni kisti tipa clio.
Moj avto ne sme biti "digitaliziran" zelim tudi da ustreza da ga lahko sam popravljam in menjam stvari. Dacia mi to omogoca.
Avto pa imam za 20 let+:) se navezem nanj.
če misliš, da je novodobna dacia kaj manj digitalizirana kot tipičen MB, BMW, VAG itd. se krepko motiš.
Hojnik, se spoznaš kaj na te OBD adapterje, OBDeleven, Carly? Rabim za VAG in BMW. OBDeleven še nima podpore za BMW, ampak je v planu, pa zgleda kot precej dobra zadeva. Carly sicer poznam, ampak nisem kaj preveč gledal, kaj vse podpira in zmore. Recimo izklop start stop sistema, vklop DRL + zadnje luči, prikaz pri parkiranju, zapiranje stekel ob dežju.. to OBDeleven vse zmore.
Za BMW bo najboljše orodje E-NET kabl (nekje 3EUR z ebay, je ubistvo pasivn odb v ethernet pretvornik) in ISTA+ (diagnostika, kakšno potrjevanje servisov, servisni diagrami, spremljanje živih parametrov itd) in E-SYS za kodiranje.S to kombinacijo lahko počneš svašta. ISTA+ je dejansko 1st party tool, ki ga uporabljajo delavnice.
Poišči si na netu, obstaja ena virtualka, ki ma to vse poinštalirano.
Also, za E serijo rabiš D-KCAN kabl, okoli 10EUR z aliexpress.
Carly je pa druga opcija, ja. Ne omogoča toliko stvari kot zgornji orodji (sploh pri kodiranji si zelo omejen) je pa precej enostavn za uporabo.
Za VAG grupo bo od 3rd party orodij še najboljši VCDS (maš tako za kodirat kot diagnosticirat itd.). Se najdejo tudi "alternative" na aliexpress.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PrihajaNodi ::
če misliš, da je novodobna dacia kaj manj digitalizirana kot tipičen MB, BMW, VAG itd. se krepko motiš.
Pismo sam da havbo odpres pri babarcu pa vidis kako je vse natlaceno. Za bruhat.
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
hojnikb ::
PrihajaNodi je izjavil:
če misliš, da je novodobna dacia kaj manj digitalizirana kot tipičen MB, BMW, VAG itd. se krepko motiš.
Pismo sam da havbo odpres pri babarcu pa vidis kako je vse natlaceno. Za bruhat.
si kdaj pogledal kakšnega 4 cilindrskega bavarca (95% vozov pri nas) pod havbo ? Prostora na straneh dobosedno tolk, da lahko zleze vmes en mali otrok.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zagotovo ja haha
Pri zdajšnjem imam 450000. Glede na to, da nimam kakšnih posebnih težav ga bom gotovo vozil še kakšne 3 leta, pa delam okoli 60.000 km na leto.
Zgoraj je nekdo napisal, da je za servise med 175 in 200.000 dal 6000€. Si ne predstavljam, kaj je počel z avtom, nov motor z menjalnikom je toliko.
O kaksnem avtu govorimo? Karjoli ali sodobnem avtomobilu?
Kinjorts ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zagotovo ja haha
Pri zdajšnjem imam 450000. Glede na to, da nimam kakšnih posebnih težav ga bom gotovo vozil še kakšne 3 leta, pa delam okoli 60.000 km na leto.
Zgoraj je nekdo napisal, da je za servise med 175 in 200.000 dal 6000€. Si ne predstavljam, kaj je počel z avtom, nov motor z menjalnikom je toliko.
O kaksnem avtu govorimo? Karjoli ali sodobnem avtomobilu?
Superb 2010.
Če smo iskreni od 1995 ni neke bistvene razlike.
IL_DIAVOLO ::
PrihajaNodi je izjavil:
če misliš, da je novodobna dacia kaj manj digitalizirana kot tipičen MB, BMW, VAG itd. se krepko motiš.
Pismo sam da havbo odpres pri babarcu pa vidis kako je vse natlaceno. Za bruhat.
si kdaj pogledal kakšnega 4 cilindrskega bavarca (95% vozov pri nas) pod havbo ? Prostora na straneh dobosedno tolk, da lahko zleze vmes en mali otrok.
V Romuniji imajo dacie, lade in konjske vprege.
PrihajaNodi ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
PrihajaNodi je izjavil:
če misliš, da je novodobna dacia kaj manj digitalizirana kot tipičen MB, BMW, VAG itd. se krepko motiš.
Pismo sam da havbo odpres pri babarcu pa vidis kako je vse natlaceno. Za bruhat.
si kdaj pogledal kakšnega 4 cilindrskega bavarca (95% vozov pri nas) pod havbo ? Prostora na straneh dobosedno tolk, da lahko zleze vmes en mali otrok.
V Romuniji imajo dacie, lade in konjske vprege.
Ljudje z nizkim iqjem kupujejo brande, da se dokazujejo drugim.
PrihajaNodi je izjavil:
če misliš, da je novodobna dacia kaj manj digitalizirana kot tipičen MB, BMW, VAG itd. se krepko motiš.
Pismo sam da havbo odpres pri babarcu pa vidis kako je vse natlaceno. Za bruhat.
si kdaj pogledal kakšnega 4 cilindrskega bavarca (95% vozov pri nas) pod havbo ? Prostora na straneh dobosedno tolk, da lahko zleze vmes en mali otrok.
Daj sliko, nisem ne.
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
nsa_ag3nt ::
TheBlueOne je izjavil:
Moji je BMW pri 175000km-200.000km pojedel ca. 6000€ za popravila. To ni bilo konca...
Kateri model si imel ?
hojnikb ::
PrihajaNodi je izjavil:
Kje? Cisto nobenga placa ni...
seveda je. na straneh je ogromno placa, ampak seveda tega kot couchsurfer ne vidis. pa tudi pogosto zamenljivi deli so lahko dostopni (recimo oljni filter), ne tako kot pri renault dci, kjer se zram ubijes. turbina je recimo na strani (ker je motor longitudinalno postavljen) in je menjava breeze, za razliko od kasnih trasversnih motorjev, turbo pa zaklacen med firewallom. EGR in dpf sta tudi dokaj lahko dosegljiva...
hojnikb ::
se najvecji kiks, zarad katerga je tut tako draga menjava, je ketna, ker je motor obrnjen 180c in je zadaj pri menjalniku. To je pa pain za menjavo. seveda novodobni modeli z N/B motorji, kaksni starejsi modeli (pomoznosti z single cam, kot je M43) je pa menjava glih med malco, ker je zelo lahko dostopno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
aiko ::
PrihajaNodi je izjavil:
Alternarnator je pa kje?
Na desni strani gledano proti vozniku pod servo pumpo na E46 npr. 2 uri dela če ga menjavaš prvič z navodili in spiješ eno kavo vmes.
-valvoline- ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zagotovo ja haha
Pri zdajšnjem imam 450000. Glede na to, da nimam kakšnih posebnih težav ga bom gotovo vozil še kakšne 3 leta, pa delam okoli 60.000 km na leto.
Zgoraj je nekdo napisal, da je za servise med 175 in 200.000 dal 6000€. Si ne predstavljam, kaj je počel z avtom, nov motor z menjalnikom je toliko.
O kaksnem avtu govorimo? Karjoli ali sodobnem avtomobilu?
Superb 2010.
Če smo iskreni od 1995 ni neke bistvene razlike.
Se vedno tastari 1.9tdi pumpe duse pod pokrovom? :) Superbi ter octavije sisajo vse ostalo od vagovcev in ostalih nemcev po vzdzljivosti, ce je le 1.9tdi pod pokrovom ali pa 2.0tfsi pa tudi 1.6 NA.
hojnikb ::
-valvoline- ::
1.9tdi je bil zanimiv v zgodnjih inacicah, kasnejsi niso nic kaj bols k 2.0 (itk je 2.0 samo povecan 1.9tdi, vsaj do commonrail izvedb)
1.9tdi 105km PD je neuniciv, edino hibo majo z odmicnimi tako kot vsi zgodnji PD modeli, pa vseeno pri 105km lahko odmicna zdrzi tudi 500kkm ker so od l.2005 naprej precej bolj kakovostne, kaljene in ojacane. Ce jo pri 200-300kkm mors menjat pa spet ni tako velik strosek, kaljena iz specijalne litine na ebay se dobi za 200e nova. Unicujejo se spet zarad podaljsanih servisnih intervalov in svohnega olja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
m0LN4r ::
20 let? Pa si zamenjal za drugega 20 letnika, da to dvoje primerjas al kako?Mi je kr zanimivo brat, kako vam _novi_ bmwji crkujejo, ocitno bmwji potem niso narjeni za slovence, ker tle gor so mehanki skor brez dela.
Bmw mehaniki so brez dela? Prosim, ne laži. Oz. kako veš? Se teleportiraš vsaki dan v vse delavnice "gori" in jih gledaš zraven?
Bmw vedno kraljuje na lestvicah zanesljivosti...od sredine proti dnu. Tudi "gori".
In sem ponosen na to, da sem bmw po skoraj 20 letih zamenjal za po tvoje sekret. Denarnica mi je neizmerno hvaležna.
Bi menjal 20 let starga bmwja za 10 let mlajsga bi bil isti efekt.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
dope1337 ::
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
louser ::
zakaj se pretvarjamo da je elektrika zastonj? Also, ce se OPju spremeni situacija in gre iz 140 na 10km na dan, se racunica za elektricarja takoj podre.
za navadne smrtnike je nek normalen rang avta (ala golf, passat) precej bolj fleksibilen dizl kot elektricar.
Za 10km na dan se mu računica za vsak avtomobil podre.
PrihajaNodi je izjavil:
Izpustil je najdrazji del. vzdrzevanje, kaj ce baterija crkne po garanciji?
Stane par čukov. Kar je 2-3x toliko kot če moraš menjati motor ali 5x toliko kot če menjaš turbino.
Kaj če turbina gre?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()
Map ::
PrihajaNodi je izjavil:
PrihajaNodi je izjavil:
Kje? Cisto nobenga placa ni...
seveda je. na straneh je ogromno placa, ampak seveda tega kot couchsurfer ne vidis. pa tudi pogosto zamenljivi deli so lahko dostopni (recimo oljni filter), ne tako kot pri renault dci, kjer se zram ubijes. turbina je recimo na strani (ker je motor longitudinalno postavljen) in je menjava breeze, za razliko od kasnih trasversnih motorjev, turbo pa zaklacen med firewallom. EGR in dpf sta tudi dokaj lahko dosegljiva...
Alternarnator je pa kje?
na strani, tako kot pri vsakem drugem avtu :)
se najvecji kiks, zarad katerga je tut tako draga menjava, je ketna, ker je motor obrnjen 180c in je zadaj pri menjalniku. To je pa pain za menjavo. seveda novodobni modeli z N/B motorji, kaksni starejsi modeli (pomoznosti z single cam, kot je M43) je pa menjava glih med malco, ker je zelo lahko dostopno.
Drži. Sem bil prejšnji vikend zraven pri menjavi, ko par plastik dol pobereš je kar svetlo, tako da je motorja res ni težko ven vzet. Manj časa ti vzame, kot jaz rabim, da na V6 audiju žarnico zamenjam, ker se sam sebi zraven smilim.
Za BMW bo najboljše orodje E-NET kabl (nekje 3EUR z ebay, je ubistvo pasivn odb v ethernet pretvornik) in ISTA+ (diagnostika, kakšno potrjevanje servisov, servisni diagrami, spremljanje živih parametrov itd) in E-SYS za kodiranje.S to kombinacijo lahko počneš svašta. ISTA+ je dejansko 1st party tool, ki ga uporabljajo delavnice.
Poišči si na netu, obstaja ena virtualka, ki ma to vse poinštalirano.
Also, za E serijo rabiš D-KCAN kabl, okoli 10EUR z aliexpress.
Carly je pa druga opcija, ja. Ne omogoča toliko stvari kot zgornji orodji (sploh pri kodiranji si zelo omejen) je pa precej enostavn za uporabo.
Za VAG grupo bo od 3rd party orodij še najboljši VCDS (maš tako za kodirat kot diagnosticirat itd.). Se najdejo tudi "alternative" na aliexpress.
Torej za BMW rabim samo ta kabel in nek PC, na katerega naštimam to virtualko. To je potem nekaj podobnega Delphi softwareu in ostalim. Čeprav je to 1st party tool, ugibam, da servisov pa vseeno ne moreš zapisovat na ključ, če nisi povezan na neko mrežo al kako to gre? Mene sicer to ne zanima, ampak če bi bilo tako enostavno, niti pri rabljenih nisi več prepričan, če je res bil na uradnem servisiran.
VCDS verjetno spet dobim kje na netu, pa verjetno rabim spet kak kabel? Isti E-NET, al je on na USB, al celo on s tistim velikim adapterjem vmes? Slučajno veš, kateri 1st party tool uporablja VAG?
Kako potem zgleda kodiranje oz. adaptacije? OBDeleven in Carly sta ravno zato zelo zanimiva, ker praktično ne rabiš met pojma, pa lahko izklopiš S/S oz. kakršno koli drugo funkcijo. Takoj, ko je treba nekaj kodirat, rabiš neka navodila, da si ziher, da pravilno delaš.
hojnikb ::
vcds je svoj adapter, ce gres aliexpress varjanto, dobis software ze zram. kater first party tool uporablja pa vag, nimam pa pojma. je pa vcds zelo pogost pri DIYjih in mehanikih.
kodiranje pri bmw poteka preko e-sys, zgleda pa tako kot da bi modificiral register v windows. poisces taprav kjuc in mu dodas zeljeno vrednost. recimo startstop se permenetno izklopi z modifikacijo "TCM_MSA_DEFAULT_OFF" kjuca.
adaptacije (recimo za MAF, avto menjalnik) lahko resis preko ISTA+
vcds je podobna rec, ampak se znjo nisn kj ukvarjal.
Aja, pa updejt navigacij (cic, pa nbt, novejse menda ne vec oz. so precej trsi oreh) se da tudi resit preko serijske stevilke, ki jo potegnes z e-sysom in generatorjem kod, ki se dobi online :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
thetech ::
Jst nevem zakaj se tok bojite turbo benz mlinčkov, več k 130 po naših AC ne bo nikol šel, ker se vedno bmw-jevci kurčijo pa drkajo gas, bremzo. 3-3,5k obratov gre 1.0 trubo mlinček 130, fukne na 110kmh/h pa tempomat. Dizla sam pogledaš pa gre šoba al pa erg ventil, da ne omenmo, da more dpf cikle gledat pa furat dokler se ne prečist, pa ne pozab dolivat še adblue pol si pa na istem kot benz glede porabe
Ker avto z 1.0 mašino ni za na AC.
thetech ::
GrX ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
hojnikb ::
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
jest10 ::
Ker?
Ker to ni avto s katerim bi človek vsak dan delal 140 km s hitrostjo ~ 130 kmh/h. To ni avto za visoke hitrosti. Še posebej ne če ima avto turbino, katere zelo rade crkujeko.
Zakaj to ni avto za 140km s 130km/h?
Kako rade crkujejo turbine?
Meni res ni jasno zakaj ljudje tako radi kupujete 1.0 mašine za na avtocesto.. Načeloma mašine 1.6 niso tako zelo drage.
Sej meni tudi ni jasno, kako da ti še vedno ne znaš normalno voziti.
WizzardOfOZ je izjavil:
Subaru XV 1.6 s CVT menjalnikom. 50 - 900 obratov, 100 - 1800 obratov, 130 - malo pod 3000 obratov.
In porabo 7+ na 100km?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
GrX ::
Meni res ni jasno zakaj ljudje tako radi kupujete 1.0 mašine za na avtocesto.. Načeloma mašine 1.6 niso tako zelo drage.
Sej meni tudi ni jasno, kako da ti še vedno ne znaš normalno voziti.
Haha, takoj užaljen. Če ti tako praviš potem bo pa vsekakor držalo. Nisem vedel, da vsi tisti, ki imamo pač močnejše mašine ne znamo vozit. Res si komedijant.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
facepalm ::
GrX ::
Meni res ni jasno zakaj ljudje tako radi kupujete 1.0 mašine za na avtocesto.. Načeloma mašine 1.6 niso tako zelo drage.
Saj se zavedas, da imajo tile avti enako razmerje moc/masa, kot npr BMW 520 right?
Ja seveda.. Pa misliš, da je to za mašino dobro?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
facepalm ::
Meni res ni jasno zakaj ljudje tako radi kupujete 1.0 mašine za na avtocesto.. Načeloma mašine 1.6 niso tako zelo drage.
Saj se zavedas, da imajo tile avti enako razmerje moc/masa, kot npr BMW 520 right?
Ja seveda.. Pa misliš, da je to za mašino dobro?
Zakaj pa ne? 100hp/l ni nobena umetnost. Ze od casov B16A1 ne.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Subaru XV 1.6 s CVT menjalnikom. 50 - 900 obratov, 100 - 1800 obratov, 130 - malo pod 3000 obratov.
In porabo 7+ na 100km?
Če voziš relacije še manj.
FlyingBee ::
jest10 ::
Meni res ni jasno zakaj ljudje tako radi kupujete 1.0 mašine za na avtocesto.. Načeloma mašine 1.6 niso tako zelo drage.
Sej meni tudi ni jasno, kako da ti še vedno ne znaš normalno voziti.
Haha, takoj užaljen. Če ti tako praviš potem bo pa vsekakor držalo. Nisem vedel, da vsi tisti, ki imamo pač močnejše mašine ne znamo vozit. Res si komedijant.
Se opravičujem, zamenjal sem te s pacjentom "GR2"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33675 (17859) | kajetan |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12389 (10797) | zez |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26012 (20437) | KAVINSKY |
» | kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13745 (12097) | #000000 |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30022 (25877) | D3m |